Біз АӨК-ні қаржы ресурстарымен қамтамасыз етудің тиімді моделі бар және заманауи технологиялар мен цифрлық шешімдерді пайдалана отырып, орнықты даму қағидаттарында бәсекеге қабілетті өндірістер мен бизнесті құруға ықпал ететін негізгі даму институтымыз.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
Қоғам қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
Департамент қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
Экономика және бухгалтерлік есептің негіздері, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру;
Ауылдық тұтыну кооперативтері мен несиелік серіктестіктерді дамыту жұмыстарын ұйымдастыру;
Халықаралық ISO 9001 стандартының талаптары;
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар мен икемділіктер:
Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес клиенттердің несие өтінімдерін қарау;
Несие алушы ұсынған бизнес-жоспар мен құжаттарға, қаржы институттарына жүргізілген талдау бойынша қорытынды дайындау;
Несие алушының несие досьесін бастапқы қалыптастыру;
Ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес ұсыныстар беру;
Несие беру туралы шешім қабылдау үшін өкілетті органға (Филиалдың/Қоғамның Несие комитетіне) қорытындымен бірге жобаны енгізу;
MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электрондық құжат айналымы жүйесін еркін меңгеру (ілгері деңгейдегі қолданушы).
Еңбек өтіліне қойылатын талаптар:
Шағын және орта бизнесті несиелеу саласында қаржы ұйымдарында / екінші деңгейлі банктерде кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі болуы тиіс.
Жұмыс шарттары:
Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
Жалдау түрі: еңбек шарты бойынша;
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
Орналасқан жері: Орал қаласы, Мұхит көшесі 27/2, БЦК ғимараты, 3-4 қабат.
КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары
- Жоғары (экономикалық/ қаржылық/заңгерлік) білім.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- Мониторинг бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
- экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
- мемлекеттік тілді білу;
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- Бөлімге жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуына басшылық жасау және бақылауды жүзеге асыру қабілеті;
- сараптамалық қорытындыны қалыптастыру және жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстарды таңдау мүмкіндігі;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
- клиенттердің шағымдарымен жұмыс істей білу;
Тұлғалық:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және дұрыс басымдық беру мүмкіндігі;
- белсенді өмірлік ұстаным;
- тұрақты өзін-өзі дамыту;
- клиентке бағдарлану;
- іскерлік этикетті білу және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
- жауапкершілік;- функционалдық міндеттерді бөлу мүмкіндігі;
- орындалатын міндеттерге байыпты көзқарас;
- адалдық, орындаушылық;
- іссапарларға дайындық;
- әдептілік.
Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:
- қатарынан күрделене түскендер үшін кемінде 3 жыл еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесі
және/немесе ұлттық компаниялардың және/немесе ірі компаниялардың елдік немесе халықаралық компанияларда және / немесе мемлекеттік қызметте осы департаменттің / филиалдың қызмет бағыты немесе төмен тұрған лауазымы бойынша тиісті мәселелермен және / немесе;
- агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және / немесе осы бөлімнің / филиал секторының төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен кемінде 2 жыл еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесі;
Жұмыс шарттары:
- Жұмыс режимі: толық уақыт, 5/2;
- Жалдау нысаны: еңбек шарты;
- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
- Орналасқан жері: Өскемен қ., Өтепов көшесі 25/1.
«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) Қызылорда облысы бойынша филиалында алдағы уақытта несиелеу бөлімінің бас маманы лауазымының босауына байланысты.
Негізгі міндеттер:
-қаржыландыру жоспары мен индикативті жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету;
-қаржыландыру өтінімдерін уақтылы және сапалы қарау.
Білімге қойылатын талаптар (деңгей, бейінді және т.б.):
-экономика/қаржы/құқық*/техникалық білім саласындағы жоғары білім
* Шағын/орта/ірі бизнесті несиелендіру саласында (функционалдық) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда рұқсат етіледі.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда;
-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда екі (2) жылдан кем емес жұмыс тәжірибесі;
-лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда 1 (бір) жылдан кем емес жұмыс өтілі бар жіберуші тараптың қызметкерлері үшін.
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1)лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
2)Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
3)«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ (бұдан әрі – Қоғам) жарғысы;
4)Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
5)Филиалдың Несие беру басқармасының/секторының қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, оқиғалар);
6)экономика негіздері, кәсіпорынның қаржылық талдауы және ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
7)Қоғамның ішкі нормативтік құжаттары;
8)мемлекеттік тілді білу;
9)МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары.
Тұлға қасиеттері:
-көп тапсырмаға күйзеліске төзімділік;
-қарым-қатынас жасай білу (тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-қажетті ақпаратты тез таба білу;
-белсенді өмірлік ұстаным;
-тұрақты өзін-өзі дамыту;
-клиентке бағдарлану.
Жұмыс шарттары:
-Жұмыс тәртібі: толық жұмыс күні, 5/2
-Жалдау нысаны: еңбек шарты
-Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
-Орналасқан жері: Қызылорда қаласы, Қорқыт ата көшесі 123
«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) Абай облысы бойынша филиалында әкімшілендіру бөлімінің бас маманы лауазымы құрылды.
Лауазымның мақсаты/міндеті: кредиттік мәмілелерді құжаттамалық сүйемелдеу және кредиттік досьені жүргізу жолымен «Аграрлық кредиттік корпорация» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) кредит беру процестеріне әкімшілік қолдау көрсету.
Білімге қойылатын талаптар: жоғары экономикалық/қаржылық/заңгерлік білім;
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда:
-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі және/немесе Қоғамның/Қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі емінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі болған жағдайда. Бұл талаптар Назарбаев Университетінің шетелдік жоғары оқу орнын магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесін талап етпейтін) үміткерлерге қолданылмайды.
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім, дағдылар және дағдылар:
- лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- Басқарма қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
- жобаларды басқару саласындағы білімі мен тәжірибесі, үлкен көлемдегі деректерді талдау және тәуелсіз шешім қабылдау қабілеті;
- МС ИСО 9001 и МСФО 9 халықаралық стандарттарының талаптары;
- мемлекеттік тілді еркін меңгеруі;
- күрделі мәселелер мен мәселелерді жедел шешу мүмкіндігі;
- деректердің үлкен көлемін талдау мүмкіндігі;
- көп тапсырмалы ортада және қатаң мерзімдерде жұмыс істеу мүмкіндігі;
- жұмыс уақытын ұтымды пайдалана білу;
- несие процесін қолдауға арналған кеңсе бағдарламаларын (ERP 1C/SEDM/SimBase және т.б.) тамаша білу.
Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- несиелік және кепіл құжаттарын, оларға қосымша келісімдерді, өтеу кестелерін, несиені аударуды дайындау және бекіту;
- қамтамасыз ету құнын есепке алу және есептен шығару, келісім-шарттардың түпнұсқаларын және құқық белгілейтін құжаттарды қамтамасыз ету үшін филиалдың қоймасына беру тәртібін уақтылы орындау;
- Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне және Несиені әкімшілендіру тәртібіне сәйкес несиелік істерді дұрыс қалыптастыру және сақтау;
- кредиттік істердің толықтығын және уәкілетті органның талаптарына сәйкестігін тексеру және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасы;
- қайтарылған несиелерді филиал мұрағатына сақтауға беруді қамтамасыз ету.
Жеке:
-коммуникативтік дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен тез тіл табысу және сөйлесуге деген ұмтылыс);
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту;
- нәтижеге назар аудару;
- ашық қарым-қатынас;
- аналитикалық ойлау;
- себепке/компанияға берілгендік;
- көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік.
Жұмыс шарттары:
- Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
- Еңбек нысаны: еңбек шарты
- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
- Орналасқан жері: Семей қаласы, К.Мухамедханов көшесі, 23А
Негізгі лауазымдық міндеттері:
-Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативті жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету;
-Өтінімдерді уақтылы және сапалы қарау
корпоративтік клиенттерді және ірі филиалдық жобаларды қаржыландыру.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық*/техникалық* білім;
*шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.
Жұмыс тәжірбиесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда:
-«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ (бұдан әрі - Қоғам )/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі/тәжірибесі бар ішкі кандидаттары үшін кемінде 2 (екі) жыл және/немесе жұмыс өтілі/тәжірибесі. Бұл талаптар магистратура бағдарламасы бойынша шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев университетін бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды (жұмыс тәжірибесіне талап қойылмайды).
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
- Лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
- Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-филиалға кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
- экономика негіздері, кәсіпорынды қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
- Қоғамның ішкі нормативтік құжаттары;
- мемлекеттік тілді меңгеру;
- МС ИСО 9001 халықаралық стандартын талап ету.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық:
- шағын/орта/ірі кәсіпкерлік субъектілерінің қызметіне қаржылық талдау жүргізу, сараптамалық қорытынды жасау және жоба бойынша нақты қорытындылар мен ұсыныстар әзірлеу білігі;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдысы;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізе білу;
- клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке тұлғалық құзыреттер:
- көп тапсырмаға күйзеліске төзімділік;
- қарым-қатынас жасай білу (тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және орналастыру білігі;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- белсенді өмірлік ұстаным;
- тұрақты өзін-өзі дамыту;
- клиентке бағдарлану.
Жұмыс шарттары:
- Жұмыс тәртібі: толық жұмыс күні, 5/2
- Жалдау нысаны: еңбек шарты
- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
- Орналасқан жері: Семей қаласы, К.Мухамедханов көшесі, 23А