Біз АӨК-ні қаржы ресурстарымен қамтамасыз етудің тиімді моделі бар және заманауи технологиялар мен цифрлық шешімдерді пайдалана отырып, орнықты даму қағидаттарында бәсекеге қабілетті өндірістер мен бизнесті құруға ықпал ететін негізгі даму институтымыз.
Үміткерге қойылатын талаптар
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары (лауазымдық нұсқаулыққа сәйкес):
Жоғары (экономикалық/қаржылық/*құқықтық/*техникалық) білім.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық:
Жеке қасиеттер:
-Көп міндеттілік жағдайында күйзеліске төзімділік;
-Коммуникабельділік;
-Нәтижеге бағдарлану;
-Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-Жоспарлай білу және басымдықтарды дұрыс қоя білу;
-Қажетті ақпаратты жедел табу қабілеті;
-Үнемі өзін-өзі дамыту.
-Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:
Жұмыс шарттары:
-Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2
-Жұмыс түрі: еңбек шарты негізінде
-Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Мекен жай Өскемен қ., Өтепов көшесі, 25/1-үй, 3- қабат.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары (лауазымдық нұсқаулыққа сәйкес):
Жоғары (экономикалық/қаржылық/*құқықтық/*техникалық) білім.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
Қазақстан Республикасының тиісті салалардағы лауазым мамандануына сәйкес қатынастарды реттейтін нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті өзге де міндетті білімдер;
Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
Экономика негіздері, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру;
Халықаралық стандарт талаптары – МС ISO 9001;
Мемлекеттік тілді білу.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық:
Қарыз алушылардың қаржылық жағдайын, қарыздардың мақсатты пайдалануын, төлемдердің уақытылы өтелуін қоса алғанда, мониторинг жүргізу бойынша кешенді жұмыстарды ұйымдастыру және іске асыру қабілеті;
Қаржыландыру шарттарын ұзарту, қайта құрылымдау, өзгерту, корпоративтік клиенттердің кепілдік мүлкін босату немесе ауыстыру мәселелерін қарастыру;
Нарықтық құнды анықтау актілерін, бағалау есептерінің сараптамасын, кепіл мүлкін қарап-тексеру актілерін жасай білу;
Нарықтық сараптамалық құнды анықтауға қажетті анықтамалықтармен және бағдарламалармен жұмыс істей білу;
Ішкі нормативтік құжаттарға (ІНҚ) сәйкес ұсыныстар бере білу.
Жеке қасиеттер:
-Көп міндеттілік жағдайында күйзеліске төзімділік;
-Коммуникабельділік;
-Нәтижеге бағдарлану;
-Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-Жоспарлай білу және басымдықтарды дұрыс қоя білу;
-Қажетті ақпаратты жедел табу қабілеті;
-Үнемі өзін-өзі дамыту.
-Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:Лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі болуы;
Қоғамның ішкі кандидаттары / Қоғамның еншілес ұйымдары / Холдингте кемінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі бар тұлғалар үшін тәжірибе талаптары;
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орындарын/Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша оқуды аяқтаған кандидаттарға қолданылмайды (жұмыс өтіліне талап қойылмайды).
Жұмыс шарттары:
-Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
Қоғам қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
Департамент қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
Экономика және бухгалтерлік есептің негіздері, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру;
Ауылдық тұтыну кооперативтері мен несиелік серіктестіктерді дамыту жұмыстарын ұйымдастыру;
Халықаралық ISO 9001 стандартының талаптары;
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар мен икемділіктер:
Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес клиенттердің несие өтінімдерін қарау;
Несие алушы ұсынған бизнес-жоспар мен құжаттарға, қаржы институттарына жүргізілген талдау бойынша қорытынды дайындау;
Несие алушының несие досьесін бастапқы қалыптастыру;
Ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес ұсыныстар беру;
Несие беру туралы шешім қабылдау үшін өкілетті органға (Филиалдың/Қоғамның Несие комитетіне) қорытындымен бірге жобаны енгізу;
MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электрондық құжат айналымы жүйесін еркін меңгеру (ілгері деңгейдегі қолданушы).
Еңбек өтіліне қойылатын талаптар:
Шағын және орта бизнесті несиелеу саласында қаржы ұйымдарында / екінші деңгейлі банктерде кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі болуы тиіс.
Жұмыс шарттары:
Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
Жалдау түрі: еңбек шарты бойынша;
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
Орналасқан жері: Орал қаласы, Мұхит көшесі 27/2, БЦК ғимараты, 3-4 қабат.
«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) Абай облысы бойынша филиалында әкімшілендіру бөлімінің бас маманы лауазымы құрылды.
Лауазымның мақсаты/міндеті: кредиттік мәмілелерді құжаттамалық сүйемелдеу және кредиттік досьені жүргізу жолымен «Аграрлық кредиттік корпорация» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) кредит беру процестеріне әкімшілік қолдау көрсету.
Білімге қойылатын талаптар: жоғары экономикалық/қаржылық/заңгерлік білім;
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда:
-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі және/немесе Қоғамның/Қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі емінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі болған жағдайда. Бұл талаптар Назарбаев Университетінің шетелдік жоғары оқу орнын магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесін талап етпейтін) үміткерлерге қолданылмайды.
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім, дағдылар және дағдылар:
- лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- Басқарма қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
- жобаларды басқару саласындағы білімі мен тәжірибесі, үлкен көлемдегі деректерді талдау және тәуелсіз шешім қабылдау қабілеті;
- МС ИСО 9001 и МСФО 9 халықаралық стандарттарының талаптары;
- мемлекеттік тілді еркін меңгеруі;
- күрделі мәселелер мен мәселелерді жедел шешу мүмкіндігі;
- деректердің үлкен көлемін талдау мүмкіндігі;
- көп тапсырмалы ортада және қатаң мерзімдерде жұмыс істеу мүмкіндігі;
- жұмыс уақытын ұтымды пайдалана білу;
- несие процесін қолдауға арналған кеңсе бағдарламаларын (ERP 1C/SEDM/SimBase және т.б.) тамаша білу.
Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- несиелік және кепіл құжаттарын, оларға қосымша келісімдерді, өтеу кестелерін, несиені аударуды дайындау және бекіту;
- қамтамасыз ету құнын есепке алу және есептен шығару, келісім-шарттардың түпнұсқаларын және құқық белгілейтін құжаттарды қамтамасыз ету үшін филиалдың қоймасына беру тәртібін уақтылы орындау;
- Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне және Несиені әкімшілендіру тәртібіне сәйкес несиелік істерді дұрыс қалыптастыру және сақтау;
- кредиттік істердің толықтығын және уәкілетті органның талаптарына сәйкестігін тексеру және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасы;
- қайтарылған несиелерді филиал мұрағатына сақтауға беруді қамтамасыз ету.
Жеке:
-коммуникативтік дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен тез тіл табысу және сөйлесуге деген ұмтылыс);
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту;
- нәтижеге назар аудару;
- ашық қарым-қатынас;
- аналитикалық ойлау;
- себепке/компанияға берілгендік;
- көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік.
Жұмыс шарттары:
- Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
- Еңбек нысаны: еңбек шарты
- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
- Орналасқан жері: Семей қаласы, К.Мухамедханов көшесі, 23А
Негізгі лауазымдық міндеттері:
-Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативті жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету;
-Өтінімдерді уақтылы және сапалы қарау
корпоративтік клиенттерді және ірі филиалдық жобаларды қаржыландыру.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық*/техникалық* білім;
*шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.
Жұмыс тәжірбиесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда:
-«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ (бұдан әрі - Қоғам )/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі/тәжірибесі бар ішкі кандидаттары үшін кемінде 2 (екі) жыл және/немесе жұмыс өтілі/тәжірибесі. Бұл талаптар магистратура бағдарламасы бойынша шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев университетін бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды (жұмыс тәжірибесіне талап қойылмайды).
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
- Лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
- Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-филиалға кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
- экономика негіздері, кәсіпорынды қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
- Қоғамның ішкі нормативтік құжаттары;
- мемлекеттік тілді меңгеру;
- МС ИСО 9001 халықаралық стандартын талап ету.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық:
- шағын/орта/ірі кәсіпкерлік субъектілерінің қызметіне қаржылық талдау жүргізу, сараптамалық қорытынды жасау және жоба бойынша нақты қорытындылар мен ұсыныстар әзірлеу білігі;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдысы;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізе білу;
- клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке тұлғалық құзыреттер:
- көп тапсырмаға күйзеліске төзімділік;
- қарым-қатынас жасай білу (тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және орналастыру білігі;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- белсенді өмірлік ұстаным;
- тұрақты өзін-өзі дамыту;
- клиентке бағдарлану.
Жұмыс шарттары:
- Жұмыс тәртібі: толық жұмыс күні, 5/2
- Жалдау нысаны: еңбек шарты
- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
- Орналасқан жері: Семей қаласы, К.Мухамедханов көшесі, 23А
Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.
Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Алматы қ., Жандосов көш. 136
Біліміне қойылатын талаптар:
жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық*/техникалық білім
Жұмыс өтілі:
лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі;
бағыттаушы тараптың қызметкерлері үшін лауазымның функционалдық бағытына сәйкес келетін салаларда кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
лауазымның мамандандырылуына сәйкес салалардағы Қазақстан Республикасының қатынастарды реттейтін нормативтік құқықтық актілері;
Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ-ның (бұдан әрі – Қоғам) Жарғысы;
Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
филиалдың Несиелеу бөлімі/секторының қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
экономика негіздері, кәсіпорынның қаржылық талдауы, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастырудың негіздері;
Қоғамның ішкі нормативтік құжаттары;
мемлекеттік тілді білу;
ХС ISO 9001 халықаралық стандартының талаптары.
Біліміне қойылатын талаптар:
жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық*/техникалық білім
Жұмыс өтілі:
лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі;
бағыттаушы тараптың қызметкерлері үшін лауазымның функционалдық бағытына сәйкес келетін салаларда кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
лауазымның мамандандырылуына сәйкес салалардағы Қазақстан Республикасының қатынастарды реттейтін нормативтік құқықтық актілері;
Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ-ның (бұдан әрі – Қоғам) Жарғысы;
Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
филиалдың Несиелеу бөлімі/секторының қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
экономика негіздері, кәсіпорынның қаржылық талдауы, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастырудың негіздері;
Қоғамның ішкі нормативтік құжаттары;
мемлекеттік тілді білу;
ХС ISO 9001 халықаралық стандартының талаптары.
Лауазымның мақсаты/міндеті:
Филиалдың құқықтық сүйемелдеу және проблемалық кредиттер жөніндегі Бөлімі/Секторының қызметін ұйымдастыру және басқару, Қоғам филиалының қызметіне Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сапалы құқықтық сүйемелдеу қамтамасыз ету, сондай-ақ бөлімшенің жүктелген міндеттері мен функцияларының орындалуын бақылау.
Білімге қойылатын талаптар:
Жоғары заңгерлік білім.
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда:
– қаржы ұйымдарында немесе ұлттық компанияларда, немесе халықаралық компанияларда, немесе мемлекеттік қызметте СП қызмет бағыты бойынша расталған кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі;
– басшылық лауазымдарда – кемінде 2 (екі) жыл басшылық қызмет тәжірибесі;
– Қоғам қызметкерлері қатарындағы кандидаттар үшін осы СП-нің не оған іргелес қызмет саласындағы төменгі лауазымда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесінің болуы, оның ішінде персоналды аутстаффинг қызметтерін сатып алу шарты және ақылы қызмет көрсету шарттары шеңберіндегі жұмыс тәжірибесі.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі, Қазақстан Республикасының Азаматтық процестік кодексі, Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексі, Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексі, Қазақстан Республикасының Қылмыстық-процестік кодексі, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі, Қазақстан Республикасының «Акционерлік қоғамдар туралы» Заңы, Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы» Заңы, Қазақстан
Республикасының «Жылжымалы мүлік кепілін тіркеу туралы» Заңы, Қазақстан Республикасының «Жылжымайтын мүлік ипотекасы туралы» Заңы, Қазақстан Республикасының «Несиелік серіктестіктер туралы» Заңы, Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы» Заңы және Қоғамның қаржы-шаруашылық және құқықтық қызметін реттейтін өзге де заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
лауазымның мамандануына сәйкес қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
Қоғамдағы кредиттеу тәртібі;
Бөлім/Сектор қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ереже, құжаттар, іс-шаралар).