Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Прочее
Управление персоналом
Проекты
Жұмыс уақыты
29 бос орын
29.05.2025 12:38:35

Мониторингілеу бөлімінің бас маманы

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:


лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім; Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар; қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;экономика, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері; МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары; мемлекеттік тілді білу.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

- мониторинг жүргізу, оның ішінде қарыз
алушылардың қаржылық жай-күйі, қарыздарды мақсатты пайдалану, корпоративтік
клиенттердің қарыз төлемдерін уақтылы өтеу бойынша жұмыстар кешенін ұйымдастыру
және жүзеге асыру мүмкіндігі;

- корпоративтік клиенттерді кепілмен қамтамасыз
етуді ұзартуға, қайта құрылымдауға, қаржыландыру шарттарының өзгеруіне,
босатуға және ауыстыруға байланысты мәселелерді қарау;

- нарықтық құнын айқындау актілерін, бағалау
бойынша есептерді сараптау актілерін, кепіл мүлкін қарау актілерін қалыптастыра
білу;

- сараптамалық нарықтық құнын анықтау үшін қажетті
анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;

- ВНД сәйкес ұсыныстар беру.

Тұлғалық:

- көп тапсырмаға стресске төзімділік;

- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс
орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);

- нәтижеге бағдарлау;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;

- қажетті ақпаратты тез таба білу;

- үнемі өзін-өзі дамыту.



Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе қоғамның /Холдинг ұйымдарының еншілес қоғамының ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі 1 (бір) жылдан кем емес.
Знание законодательства РК
мониторинг
28.05.2025 15:18:30

Қаржы институттарымен - кредиттік серіктестіктермен жұмыс жөніндегі маман қаржы институттарын қаржыландыру департаментіне және КТ аутстаффингке

Лауазымның мақсаты/мақсаты: ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес кредиттік серіктестіктер бойынша мүдделі тұлғаларды қаржыландыру, қалыптастыру және есеп беру бойынша жедел және сапалы жұмыс.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары (экономикалық немесе қаржылық) білім;
лицензияның, сертификаттардың болуы қажет.
Міндеттерді орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- қабылдаушы Тараптың қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- қабылдаушы Тарап департаментінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері:
экономика және Еңбекті нормалау саласындағы үлесі;
еңбекақы және ынталандыру саласындағы үлес;
ұйымдастыру менеджменті саласындағы білім.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- ішкі нормативтік құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
- қаржылық модель құра отырып, сараптамалық қорытынды жасай білу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары; - ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Тұлғалық:
көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
формирование отчетности
Полный день
26.05.2025 10:40:30

Жиынтық есептілік және ЕХД департаментінің менеджері (IT)

Лауазымның мақсаты/мақсаты: департаменттің мақсаттарын, міндеттері мен функцияларын іске асыруды жүзеге асыру және "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ бұдан әрі — қоғам басқа құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасау
Білімге қойылатын талаптар: ақпараттық технологиялар, инженерия, математика, экономика, қаржы, деректерді басқару, бизнес-аналитика немесе басқа да салалардағы жоғары білім.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: деректерді талдау, деректерді басқару немесе бизнес-аналитика саласындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін /
Кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар холдингтер. Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Бәйтерек "ұлттық авиляциялық холдингі "акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 25 желтоқсандағы № 1180 қаулысы;
- Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
- компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
- презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS Office Word, Excel, Power Point иеленуі;
- мемлекеттік тілді жетік білу;
- мемлекеттік тілді жетік білу;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары; презентацияны тиімді ұсыну қабілеті;
- ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және жүргізілетін жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу;  
- іскерлік хат алмасу дағдылары; деректерді модельдеу (реляциялық және реляциялық емес мәліметтер базасы) және мәліметтер базасын басқару саласындағы білім мен дағдылар; Hadoop, Spark, kafka деректерді өңдеу құралдарымен практикалық тәжірибе;
- ci/CD, нұсқаны басқару жүйелерін (GIT) қоса алғанда, DevOps құралдарын қолданудың практикалық тәжірибесі;
- Python, Scala немесе Java бағдарламалау тілдерін меңгеру; деректерді талдау дағдылары;
- мәселелерді шешу дағдылары және күрделі деректер мәселелерін шешу мүмкіндігі.
DWH
ETL
Таблицы
Полный день
26.05.2025 09:51:30

Жиынтық есептілік және ЕХД департаментінің менеджері (талдаушы)

Лауазымның мақсаты/мақсаты: жалғыз акционерге, мемлекеттік органдарға және"Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ (бұдан әрі — қоғам) басшылығына басқарушылық есептілік картасы шеңберінде, сондай-ақ Қоғам басшылығының тапсырмалары бойынша сауалдарға сәйкес дұрыс ресімделген жиынтық ақпарат беру.
Білімге қойылатын талаптар: экономика, қаржы, Ақпараттық технологиялар, инженерия, математика, деректерді басқару, бизнес-аналитика немесе басқа да сабақтас бағыттар саласындағы жоғары білім оқу орны/ Назарбаев Университеті "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген магистратура бағдарламасы бойынша (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз).
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар: лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда, оның ішінде деректерді талдау немесе деректерді басқару саласында кемінде 2 (екі) жыл және/немесе - кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі. Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын бітірген кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- Лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Бәйтерек "Ұлттық басқарушы холдингі "акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 25 желтоқсандағы № 1180 Қаулысы;
- Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- Құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
- Компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
- Қоғам қызметін стратегиялық жоспарлау теориясы мен әдіснамасын білу;
- Презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS ()ffrce Word, Excel, Power Point иелену;
- Мемлекеттік тілді жетік білу;
- МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды-интенсивті, ауқымды жиын өткізу қабілеті мен дағдылары және
деректерді талдау;
- презентацияны тиімді ұсыну мүмкіндігі;
- ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және жүргізілетін жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу;
- есеп беру жүйелерімен жұмыс тәжірибесі және бизнес-аналитиктің бақылау тақталарын әзірлеу;
- деректер құрылымы мен ақпарат көздерін түсіну;
- іскерлік хат алмасу дағдылары.
аналитик
IT
Анализ данных
Полный день
23.05.2025 18:19:29

Жиынтық есептілік және ЕХД департаментінің менеджері (IT)

Лауазымның мақсаты/мақсаты: департаменттің мақсаттарын, міндеттері мен функцияларын іске асыруды жүзеге асыру және "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ бұдан әрі — қоғам басқа құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасау
Білімге қойылатын талаптар: ақпараттық технологиялар, инженерия, математика, экономика, қаржы, деректерді басқару, бизнес-аналитика немесе басқа да салалардағы жоғары білім.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: деректерді талдау, деректерді басқару немесе бизнес-аналитика саласындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін /
Кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар холдингтер. Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Бәйтерек "ұлттық авиляциялық холдингі "акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 25 желтоқсандағы № 1180 қаулысы;
- Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
- компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
- презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS Office Word, Excel, Power Point иеленуі;
- мемлекеттік тілді жетік білу;
- мемлекеттік тілді жетік білу;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары; презентацияны тиімді ұсыну қабілеті;
- ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және жүргізілетін жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу;  
- іскерлік хат алмасу дағдылары; деректерді модельдеу (реляциялық және реляциялық емес мәліметтер базасы) және мәліметтер базасын басқару саласындағы білім мен дағдылар; Hadoop, Spark, kafka деректерді өңдеу құралдарымен практикалық тәжірибе;
- ci/CD, нұсқаны басқару жүйелерін (GIT) қоса алғанда, DevOps құралдарын қолданудың практикалық тәжірибесі;
- Python, Scala немесе Java бағдарламалау тілдерін меңгеру; деректерді талдау дағдылары;
- мәселелерді шешу дағдылары және күрделі деректер мәселелерін шешу мүмкіндігі.
DWH
ETL
Таблицы
Полный день
23.05.2025 17:33:29

Адам ресурстарын басқару департаментінің менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты: есепке алуды жүзеге асыру
аустаффинг, қоғамның ақылы қызмет көрсету шарттарын жасау
делдалдардың қызметтері бойынша бюджет және дұрыс және уақтылы бақылау
Қоғам қызметкерлерін іссапарға жіберуге байланысты кадрлық құжаттаманы ресімдеу.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары кәсіптік білім-экономикалық / қаржылық
Лицензияларға, сертификаттарға және т. б. қойылатын талаптар: персоналды басқару курстарынан өткені туралы сертификаттардың болғаны жөн
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар: - персоналдың аутстаффинг процестерін ұйымдастыру мен сүйемелдеудегі жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл;
- қоғамның / қоғамның / Холдингтің еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін персоналдың аутстаффинг процестерін ұйымдастырудағы және сүйемелдеудегі жұмыс тәжірибесі кемінде 1 (бір) жыл.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
-лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;
Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасы;
-лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері:
кадрлық іс жүргізу;
экономика және Еңбекті нормалау саласында;
еңбекақы төлеу және ынталандыру саласында;
ұйымдастыру менеджменті саласында;
-ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары;
-Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Департаменттің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
-қоғамның ішкі нормативтік құжаттары; сондай-ақ: бизнесті жоспарлау, бюджеттеу және жүргізу негіздері;
-персоналды басқару саласындағы заманауи тұжырымдамалар.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды - Дағдылар мен дағдылар деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау жүргізу;
-қазіргі заманды қолдана отырып жұмыс істей білу Ақпараттық технологиялар жүйелерінің;
-тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
-делдалдардың қызметтері бойынша бюджетті қалыптастыра білу.
HR
Полный день
23.05.2025 15:38:29

Несиелерді басқару департаментінің несиелерді басқару бөлімінің менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты: кредиттік мәмілелерді Құжаттамалық сүйемелдеу және кредиттік досье жүргізу арқылы "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ (бұдан әрі – қоғам) Кредиттеу процестеріне әкімшілік қолдауды қамтамасыз ету.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік білім
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар: лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және / немесе - қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі;
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
Департаменттің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
- Жобаларды басқару саласындағы білім мен тәжірибе, деректердің үлкен көлемін талдай білу, өз бетінше шешім қабылдау;
- ИСО 9001 МС және ХҚЕС 9 халықаралық стандарттарының талаптары;
мемлекеттік тілді еркін меңгеру
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- деректердің үлкен көлемін талдай білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- жұмыс уақытын ұтымды пайдалана білу;
- кредиттік процесті сүйемелдеу бойынша офистік бағдарламаларды жақсы меңгеру (ERP 1C/ ЭҚЖ/ SimBase және т.б.).
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер: функционалдық - кредиттік және кепіл құжаттамасын, оларға қосымша келісімдерді, өтеу кестелерін, қарызды аудару өкімдерін дайындау және келісу;
- қамтамасыз ету құнын кіріске алу және есептен шығару, қамтамасыз ету жөніндегі шарттар мен құқық белгілейтін құжаттардың түпнұсқаларын қоғам қоймасына беру рәсімін уақтылы жүргізу;
- Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің талаптарына және Кредиттерді әкімшілендіру рәсіміне сәйкес кредиттік досьелерді тиісінше қалыптастыру және сақтау;
- кредиттік құжаттаманың толықтығы мен уәкілетті органның және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасының талаптарына сәйкестігін тексеру;
- өтелген қарыздарды қоғамның мұрағатына сақтауға беруді қамтамасыз ету.
Кредитование
Полный день
21.05.2025 15:29:28

Проблемалық кредиттер және заңды сүйемелдеу бөлімінің проблемалық қарыздар жөніндегі бас маманы

Жұмыс өтіліне / тәжірибеге қойылатын талаптар:

  • Лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі болуы тиіс;

  • қоғамның ішкі кандидаттары / Қоғамның еншілес ұйымдары / Холдингінде кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар үшін талаптар.
    Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орындарын / Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды (жұмыс өтілі талап етілмейді).

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

  • қызмет бағытына сәйкес келетін жоғары білімнің болуы.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • қоғам қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;

  • атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы заң;

  • лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті өзге де міндетті білімдер;

  • қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

  • бөлімнің / қоғамның қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);

  • халықаралық МС ИСО 9001 стандарттарының талаптары;

  • мемлекеттік тілді білу.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалдық құзыреттер:

  • ішкі нормативтік-құқықтық құжаттар жобаларын әзірлеу дағдысы;

  • сараптамалық қорытынды жасап, басқарылатын бағыт бойынша тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу дағдысы;

  • қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар жүйелерін пайдалана отырып жұмыс істеу қабілеті;

  • тиімді презентация жасау және іскерлік қарым-қатынас орнату дағдысы;

  • қарыз алушымен телефон арқылы байланыс орнату қабілеті.

Жеке құзыреттер:

  • көп тапсырмалыққа төзімділік (стресске төзімділік);

  • коммуникабельділік (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ниеті);

  • нәтижеге бағытталу;

  • сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

  • жоспарлау және басымдықтарды дұрыс қою қабілеті;

  • қажетті ақпаратты тез табу қабілеті;

  • ұздіксіз өзін-өзі дамыту;

  • өз көзқарасын қорғай білу және қарсы пікірдегі адамды сендіре білу қабілеті;

  • қиын жағдайларға бейімделе білу қабілеті.

взыскание ссудной задолженности
Юриспруденция
Полный день
16.05.2025 10:33:27

Құқықтық Департаментке қарыз операцияларын құқықтық сүйемелдеу бөлімінің менеджері

Міндеттері:
  • Ішкі нормативтік-құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
  • Қарыз беру туралы, қамтамасыз етуді ұсыну туралы шарттардың және мәмілелердің басқа да нысандарының үлгілік нысандарын әзірлей білу;
  • Жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытынды қалыптастыру және нақты ұсыныстар әзірлеу қабілеті;
  • Деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары;
  • Ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • Тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Талаптар:
  • Жоғары заң білімі;
  • Құқықтану саласындағы мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;
  • Банк саласында, қарыз операцияларын сүйемелдеу мәселелері бойынша қарыз операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдарда жұмыс тәжірибесі қажет.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

  • Банк қызметі, ҚР агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін мемлекеттік қолдау мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, ЕДБ және қарыз операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын қаржы ұйымдарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілерді; Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдарды білу, мемлекеттік тілді білу.
Юрист
Полный день
15.05.2025 16:45:26

Қостанай облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы

 "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Қостанай облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы лауазымының алдағы уақытта босатылуына байланысты бос лауазымға уақтылы тағайындау және өндірістік процесін тоқтатпау   мақсатында  "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Қостанай облысы ішкі конкурсты жариялайды.

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік
жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер:
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
 Орналасқан жері: Қостанай қ., Тәуелсіздік көш. 39.

составление экспертного заключения
Клиентоориентированность
стрессоустойчивость
ответственность
Грамотная устная и письменная речь
владение казахским и русским языком
Полный день
14.05.2025 16:08:27

Кепілмен қамтамасыз ету департаментінің менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты: филиалдардың қызметін сүйемелдеу және қолдау кезінде кепілмен қамтамасыз етуді уақтылы және толық мониторингтеу жолымен "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ кепілмен қамтамасыз ету базасының жай-күйіне талдау жүргізу.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары (қаржы-экономикалық, техникалық немесе заңгерлік) білім.
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар: "бағалаушы" біліктілігін беру туралы куәліктің және/немесе "бағалаушы" біліктілігінің тиісті білімінің болғаны жөн; жылжымалы, жылжымайтын мүлікті, зияткерлік меншікті және материалдық емес активтерді бағалау жөніндегі сертификаттар.
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар: кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- Қазақстан Республикасының бағалау қызметі туралы Заңын, бағалау қызметі саласындағы стандарттар мен талаптарды, Қазақстан Республикасының бағалау қызметі саласындағы нормативтік құқықтық актілерін білу;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандартының талаптары;
- салалық заңнаманы және қадағалау және бақылаушы органдардың талаптарын, ҚР Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерінің талаптарын білу;
- мүлікті бағалау саласындағы білім мен тәжірибе, деректердің үлкен көлемін талдай білу, өз бетінше шешім қабылдау;
- Excel-де озық пайдаланушы деңгейінде жұмыс істеу дағдылары;
- бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары (ERP 1C, ЭҚЖ және т. б.);
- мемлекеттік тілді білу.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер: функционалдық-нарықтық және кепіл құнын айқындауға тексеру жүргізу бойынша жұмыстар кешенін ұйымдастыра және жүзеге асыра білу;
- кепіл базасын талдай білу;
- бағалау қызметі саласындағы қолданыстағы стандарттарға сәйкес барлық тәсілдер мен әдістермен кепілді және ұсынылатын қамтамасыз етуді бағалау мүмкіндігі;
Кепілмен қамтамасыз ету бойынша қорытындылар дайындау
ішкі нормативтік құжаттарға және заңнамаға сәйкес
Қазақстан Республикасының
Кепіл объектілері және салыстырылатын объектілер туралы ақпаратты талдау
активтер.
Деректер базасымен жұмыс және есепті дайындау
материалдар.
Ішкі жобаларды әзірлеуге және өзектендіруге қатысу
әдістемелік құжаттар, стандарттар мен регламенттер.
Кепілді бағалау мен мониторингке жәрдемдесу
активтер.
Қазақстан Республикасының заңнамасын білу
бағалау және кепілмен қамтамасыз ету салалары.
Ведение переговоров
коммуникация
Полный день
12.05.2025 16:43:26

Филиалдың КС бойынша бас маманы

 

1.        Консультировать кредитные товарищества и   конечных заемщиков КТ (в т.ч. потенциальных участников) по вопросам   кредитования, организации работы КТ, оказывать методическую помощь по мере   необходимости;

2.        Проводить анализ и мониторинг   эффективности процессов КТ;

3.        Осуществлять выезд на место   непосредственного бизнеса с целью проведения фотомониторинга, мониторинга   залогов, а также исполнения особых условий, предусмотренных решениями   Кредитного комитета КТ/филиала/Общества и предоставления интересов Общества.

ТРЕБОВАНИЯ К КАНДИДАТУ

Квалификационные требования к вакантной должности:

- высшее (экономическое или финансовое) образование.

Знания, необходимые для исполнения должностных обязанностей:

1)       законодательные и нормативные правовые акты, регламентирующие деятельность Общества;

2) знание отраслевого законодательства и требований надзорных и контролирующих органов;

3) знание нормативных правовых актов Республики Казахстан, регулирующих отношения в областях, соответствующих специализации должности, а также другие обязательные знания, необходимые для исполнения функциональных обязанностей по должности;

4)  нормативные и методические материалы, касающиеся деятельности Общества;

5) порядок работы (правила, документы, мероприятия), касающиеся деятельности отдела/Общества;

6) требования международных стандартов МС ИСО 9001;

7) знание специфики работы агросектора в сельской местности и государственной программы развития АПК;

8) знание финансового моделирования, принципов оценки финансового состояния предприятия, основных инструментов финансового оздоровления предприятия;

9) знание основ пользования компьютерной и иной организационной техникой, средствами коммуникации и связи.

10) порядок составления информации и ходе реализации программ создания и кредитования КТ;

11) основы экономики, бухгалтерского учета, финансовое планирование, организация сельскохозяйственного производства.

Компетенции, необходимые для исполнения должностных обязанностей:
Функциональные:

- умение формировать проекты внутренних нормативно-правовых документов;

- умение формировать экспертное заключение и вырабатывать конкретные предложения по повышению эффективности в курируемом направлении;

- умение работать с применением современных систем информационных технологий;

- умение и навыки проводить интенсивный масштабный сбор и анализ данных, бенчмаркинг;

- умение эффективной презентации и делового общения.

Личностные:

- стрессоустойчивость к многозадачности;

- коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми);

- ориентация на результат;

- грамотная устная и письменная речь;

- умение планировать и расставлять приоритеты;

- умение быстро находить нужную информацию;

- постоянное саморазвитие.

Требования к стажу работы:

- опыт работы в областях, соответствующих функциональным направлениям должности не менее 2 (двух) лет

- опыт работы внутренних кандидатов Общества/дочерних организациях Общества / Холдинга, имеющих опыт работы не менее 1 (одного) года. Данные требования не распространяются на кандидатов, окончивших зарубежное высшее учебное заведенеи/Назарбаев университет по программе магистратура, окончивших по программе «Болашак» (без требования к опыту работы).

Условия работы:

·                Режим работы: полный рабочий день, 5/2

·                Форма найма: трудовой договор

·                Социальный пакет: медицинская страховка

                                                                                  ·                Местонахождение: г. Талдыкорган, мкр. Коктем 10, 8 этаж

консультация
знание отраслевого законодательства и требований надзорных и контролирующих органов
знание нормативных правовых актов Республики Казахстан, регулирующих отношения в областях, соответствующих специализации должности, а также другие обязательные знания, необходимые для исполнения функциональных обязанностей по должности
требования международных стандартов МС ИСО 9001
знание основ пользования компьютерной и иной организационной техникой, средствами коммуникации и связи
знание финансового моделирования, принципов оценки финансового состояния предприятия, основных инструментов финансового оздоровления предприятиязнание финансового моделирования, принципов оценки финансового состояния предприятия, основных инструментов фин
основы экономики, бухгалтерского учета, финансовое планирование, организация сельскохозяйственного производства.
Полный день
12.05.2025 10:49:26

Кредиттеу бөлімінің бастығы

КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары

-   Жоғары (экономикалық/ қаржылық/заңгерлік) білім.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

-   лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;

-   Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-   Кредиттеу бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
-   экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-   мемлекеттік тілді білу;
-   ИСО 9001 ХС халықаралық стандарттарының талаптары.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

-   Бөлімге жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуына басшылық жасау және бақылауды жүзеге асыру қабілеті;
-  сараптамалық қорытындыны қалыптастыру және жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстарды таңдау мүмкіндігі;
-   деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдылары;
-   тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
-   ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
-   клиенттердің шағымдарымен жұмыс істей білу;

Тұлғалық:

-   көп тапсырмаға стресске төзімділік;
-   қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
-   нәтижеге бағдарлау;
-   сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-   жоспарлау және дұрыс басымдық беру мүмкіндігі;
-   белсенді өмірлік ұстаным;
-   тұрақты өзін-өзі дамыту;
-    клиентке бағдарлану;
-   іскерлік этикетті білу және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
-   жауапкершілік;- функционалдық міндеттерді бөлу мүмкіндігі;
-   орындалатын міндеттерге байыпты көзқарас;
-   адалдық, орындаушылық;
-   іссапарларға дайындық;
-   әдептілік.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

- қатарынан күрделене түскендер үшін кемінде 3 жыл еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесі
және/немесе ұлттық компаниялардың және/немесе ірі компаниялардың елдік немесе халықаралық компанияларда және / немесе мемлекеттік қызметте осы департаменттің / филиалдың қызмет бағыты немесе төмен тұрған лауазымы бойынша тиісті мәселелермен және / немесе;
- агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және / немесе осы бөлімнің / филиал секторының төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен кемінде 2 жыл еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесі;

Жұмыс шарттары:

- Жұмыс режимі: толық уақыт, 5/2;
- Жалдау нысаны: еңбек шарты;
- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
- Орналасқан жері: Қарағанды қ., Бұқар жырау даңғылы 53/1




















Умение руководить и осуществлять контроль за выполнением возложенных на Отдел задач и функциональных обязанностей
Стрессоустойчивость к многозадачности
Коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми)
Грамотная устная и письменная речь
умение планировать и правильно расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
активная жизненная позиция
Постоянное саморазвитие
Клиентоориентированность
знание делового этикета и навыки делового общения
ответственность
умение распределять функциональные обязанности
готовность к командировкам
Полный день
06.05.2025 18:06:24

Қаржы институттары мен кредиттік серіктестіктерді қаржыландыру департаментінің (ШОБ) менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты:
  • Департамент құзыреті шеңберінде Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес қаржы институттары - кредиттік серіктестіктер (бұдан әрі-КТ) бойынша мүдделі тұлғаларға қаржыландыру, мониторинг жүргізу, есептілікті қалыптастыру және ұсыну бойынша жедел және сапалы жұмысты ұйымдастыру.
Білімге қойылатын талаптар:
  • жоғары (экономикалық немесе қаржылық білім)
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
  • ШОБ Кредиттеу және/немесе мемлекеттік қолдау сегментіндегі қаржы ұйымындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл немесе қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі
  • Кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар холдинг;
  • Бұл талаптар бітірген кандидаттарға қолданылмайды
  • шетелдік жоғары оқу орны! Назарбаев Университеті бағдарлама бойынша
  • "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген магистратура (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз).
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
  • Лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша ұлттық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.
  • Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер.
  • Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар.
  • Бөлімнің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар).
  • МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
  • Салалық заңнаманы және қадағалау және бақылаушы органдардың талаптарын білу.
  • Ауылдық жерлердегі Агросектор жұмысының ерекшелігін және АӨК дамытудың мемлекеттік бағдарламасын білу.
  • Жобаны басқару саласындағы білім мен тәжірибе.
  • Қаржылық модельдеуді, кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау принциптерін, кәсіпорынды қаржылық сауықтырудың негізгі құралдарын білу;
  • Қаржыландыру, "өнімді пакетті/портфельді" әзірлеу және қалыптастыру, жобаларды құрылымдау/қайта құрылымдау құралдарын білу.
  • Компьютерлік және өзге де ұйымдастыру техникасын, коммуникация және байланыс құралдарын пайдалану негіздерін білу.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
  • ішкі нормативтік құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
  • қаржы моделін құра отырып, сараптамалық қорытынды қалыптастыра білу;
  • деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары;
  • ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Тұлғалық:
  • көп тапсырмаға стресске төзімділік; коммуникабельділік (тез байланыс орната білу, қарым-қатынас жасай білу және тілек адамдар);
  • нәтижеге бағдарлау;
  • сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • жоспарлау және басымдық беру қабілеті; қажетті ақпаратты тез таба білу;
  • тұрақты өзін-өзі дамыту.
Кредитование
финансы
банки
Полный день
05.05.2025 17:45:24

Проблемалық кредиттермен жұмыс жөніндегі бөлімінің бастығы

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

- жоғары заңгерлік білім.

Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
2) атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы заң;
3) лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазымның функционалдық міндеттерін орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
4) Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
5) бөлімнің/Компанияның қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, оқиғалар);6) MS ISO 9001 халықаралық стандарттарының талаптары;
7) тілді білу (мемлекеттік тілді еркін меңгеру).

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті жауапкершіліктер:

Функционалды:
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын құрастыра білу;- жетекшілік ететін саладағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыру және нақты ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі;
- интенсивті, ауқымды деректерді жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдысы;- заманауи ақпараттық технологиялар жүйесін пайдалана отырып жұмыс істей білу;
- тиімді таныстыру және іскерлік қарым-қатынас жасау қабілеті;
- борышкермен телефон байланысын орнату;

Жеке:
- көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;- коммуникативті дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;- жоспарлау және басымдықтарды белгілеу қабілеті;
- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту;- бөлшектерге назар аудару;
- аналитикалық ойлау;
- шыдамдылық;
- дұрыс шешім қабылдай білу;

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- агроөнеркәсіптік секторда және/немесе қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі холдингтерде қызмет көрсету саласындағы құрылымдық бөлімшенің басшысы лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Алматы қ., Жандосов көш. 136.
согласно Трудовому договору при собеседовании ₸
аналитическое мышление,
Ориентация на результат
грамотная устная и письменная речь,
Умение планировать и расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
умение принимать правильные решения
умение налаживать контакт
умение эффективной презентации и делового общения
умение формировать экспертное заключение
Быстрая обучаемость
Лидерские качества
Полный день
02.05.2025 15:59:23

Жиынтық есептілік және ЕХД департаменті жобаларының басшысы

Негізгі лауазымдық міндеттері:
  • PostgreSQL негізіндегі кәсіпорын деректер қоймасын (DWH) әзірлеу және дамыту бойынша нұсқаулық.
  • Сақтау архитектурасын жобалау: витриналар, фактілер кестелері, анықтамалықтар, қалыпқа келтіру/қалыпқа келтіру.
  • Әзірлеушілер мен талдаушылар тобын басқару: тапсырмаларды бөлу, уақытты бақылау, техникалық тәлімгерлік.
  • ETL / ELT процестерін ұйымдастыру: Apache Airflow негізіндегі құбырларды әзірлеу.
  • Әр түрлі көздерден деректерді біріктіру: 1С, Excel файлдары, MS SQL (соның ішінде репликация арқылы), API.
  • Source-to-Target Mapping (S2T) және сақтау құжаттамасын әзірлеу және сүйемелдеу.
  • Дерекқордың сенімді сақтық көшірмесін жасау және қалпына келтіруді қамтамасыз ету.
  • Деректер сапасы бойынша жұмыс: тұтастықты, толықтығын, дәйектілігін бақылау.
  • Талдаушылармен және бизнес бөлімшелерімен өзара іс-қимыл: есеп беру үшін деректер құрылымын қалыптастыру (Tableau, Power BI, Qlik).
  • Цифрлық трансформация және бизнес-процестерді автоматтандыру жобаларына қатысу.
Талаптар:
  • Ат, деректерді талдау, инженерия, экономика, математика саласындағы жоғары білім немесе сабақтас бағыттар.
  • Деректерді талдау, DWH, BI, ETL-процестер саласында 4 жылдан бастап жұмыс тәжірибесі.
  • Басшы лауазымдағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 жыл.
  • PostgreSQL, соның ішінде PL/pgSQL, DML/DDL туралы тамаша білім.
  • SQL сұрауларын оңтайландыру және үлкен көлемдегі деректермен жұмыс істеу дағдылары.
  • Dwh архитектурасын жобалау және деректер модельдерін құру тәжірибесі.
  • Apache Airflow немесе ұқсас оркестр жүйелерімен тәжірибе.
  • ETL/ELT принциптерін түсіну, Excel, JSON, XML форматтарындағы деректермен жұмыс тәжірибесі.
  • BI жүйелерімен жұмыс істеу дағдылары: Tableau, Power BI немесе Qlik.
  • Дерекқорды басқару, репликация параметрлері, сақтық көшірмелер және кіру құқықтары тәжірибесі.
  • Git-ке иелік ету және DevOps – тәжірибешілерді түсіну плюс болады.
  • Техникалық құжаттаманы оқу деңгейінде ағылшын тілін білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер:    
  • стресске төзімділік;
  • қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
  • сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • жоспарлау және дұрыс басымдық беру мүмкіндігі;
  • қажетті ақпаратты тез таба білу;
  • тұрақты өзін-өзі дамыту;
  • іскерлік этикетті білу және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
  • жауапкершілік;
  • функционалдық міндеттерді бөлу қабілеті;
  • орындалатын міндеттерге байыпты көзқарас;
  • адалдық, орындаушылық;
  • нәтижеге бағдарлау;
  • іссапарларға дайындық;
  • әдептілік.
Анализ данных
Полный день
02.05.2025 11:54:24

Құқықтық қолдау және проблемалық кредиттерсекторының заңгер

Лауазымдық нұсқаулықтағы негізгі лауазымдық міндеттер:

Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес Қоғам филиалының қызметін құқықтық қамтамасыз ету.


Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл және/немесе жұмыс тәжірибесі;
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі бар Қоғамның/еншілес ұйымдардың/Компанияның/Холдингтің ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі;
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесі талаптарынсыз) үміткерлерге қолданылмайды.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

Жоғары заңгерлік білім.

Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

- Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі, Қазақстан Республикасының Азаматтық іс жүргізу кодексі, Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексі, Қазақстан Республикасының Қылмыстық іс жүргізу кодексі, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі, жылжымайтын мүлік
мүлік», «Несиелік серіктестіктер туралы» Қазақстан Республикасының Заңы, Заң
Қазақстан Республикасының «Сәулет, қала құрылысы және құрылыс туралы
Қазақстан Республикасындағы қызметі», Республика Агенттігінің қаулысы
Қазақстан қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу және қадағалау
«Кейбір қызметтерді жүзеге асыратын ұйымдарды лицензиялау қағидаларын бекіту туралы
банктік және несиелік операциялардың түрлері», өзге де заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер
қаржылық-шаруашылық және құқықтық қызметті реттейтін құқықтық актілер
Қоғамдар;

- Республиканың нормативтік құқықтық актілерін білу
Мамандыққа сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан
лауазымдар, сондай-ақ орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім
лауазымның функционалдық міндеттері;

- Қоғамның Жарғысы;

- Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

- Қоғамда несиелеу тәртібі;

- Секторға қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, оқиғалар);

- компьютерлік және басқа ұйымдастыру техникасын, байланыс және байланыс құралдарын, «Заңгер», «Параграф», РҚПИ ақпараттық-анықтамалық құқықтық деректер қорын пайдалану негіздерін;

- ISO 9001 халықаралық стандартының талаптары.

- мемлекеттік тілді білу.

Дағдылар:

- ішкі нормативтік құжаттарды құрастыра білу;

- жетекшілік ететін саладағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны құрастыру және нақты ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі;

- интенсивті, ауқымды деректерді жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
салыстыру;

- заманауи ақпараттық технология жүйелерімен жұмыс істей білу;

- бизнесте тиімді таныстыру және қарым-қатынас жасау қабілеті.
Стрессоустойчивость к многозадачности
Коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми)
Ориентация на результат
Грамотная устная и письменная речь
Умение планировать и расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
Постоянное саморазвитие
Полный день
29.04.2025 12:29:22

Лауазымдық нұсқаулықтан негізгі лауазымдық міндеттер:

Филиалдың Мониторинг бөлімінің жұмысын ұйымдастыру, бөлу және басқару, Мониторинг бөліміне жүктелген міндеттер мен қызметтік функциялардың Филиалдың Мониторинг бөлімі туралы Ереже мен бөлім қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарына сәйкес орындалуын бақылауға жеке жауапкершілікпен қарау. Филиал портфелінің уақтылы және толық мониторингін қамтамасыз ету.

Еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

Агроөнеркәсіп секторы және/немесе қаржы ұйымдары және/немесе ұлттық компаниялар және/немесе ірі холдингтік компанияларда қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысы лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі және/немесе осы бөлімнің/филиалдың төменгі лауазымында ұқсас мәселелер бойынша жұмыс тәжірибесі болуы тиіс.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

Жоғары (экономикалық немесе қаржы-экономикалық) білім.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Қоғам қызметін реттейтін
        заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
  • Қоғам қызметіне қатысты
        нормативтік және әдістемелік материалдар;
  • Қоғамның бағалау қызметі
        саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
  • Экономика, қаржылық жоспарлау
        негіздері, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру;
  • Халықаралық стандарт ISO 9001
        талаптары;
  • Мемлекеттік тілді білу.

Дағдылар:

  • Мониторинг жүргізу, соның
        ішінде қарыз алушылардың қаржылық жағдайын, қарыздардың нысаналы
        пайдаланылуын, корпоративтік клиенттердің қарыз төлемдерінің уақытылы
        өтелуін ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдысы;
  • Ұзарту, қайта құрылымдау,
        қаржыландыру шарттарын өзгерту, кепілдік қамтамасыз етуді босату және
        ауыстыру мәселелерін қарау;
  • Нарықтық құнды анықтау
        актілерін, бағалау есептеріне сараптама, кепілдік мүлікті қарау актілерін
        жасай білу;
  • Сараптамалық нарықтық құнды
        анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;
  • Ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес ұсыныстар бере білу.

Умение руководить и осуществлять контроль за выполнением возложенных на Отдел задач и функциональных обязанностей
осуществлять контроль по исполнению корреспонденции
согласование заключений, поступающих в отдел
Стрессоустойчивость к многозадачности
Ориентация на результат
Грамотная устная и письменная речь
Умение планировать и расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
Постоянное саморазвитие
24.04.2025 18:34:22

Қаржы институттары мен кредиттік серіктестіктерді қаржыландыру департаментінің менеджері

Негізгі лауазымдық міндеттері:
  • Департамент құзыреті шеңберінде кредиттеу бойынша ішкі есептілікті қалыптастыру;
  • Департаменттің құзыретіне кіретін КТ кредиттеу мәселелері бойынша әлеуетті қарыз алушылардың консультациялары;
  • лимитті есептеуді тексеруді жүзеге асыру және КТ рейтингін беру;
  • Департамент құзыреті шегінде КТ қызметіне жетекшілік ету;
  • құзыреті шеңберінде Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес КТ кредиттік рейтингін айқындауға және беруге қатысу;
  • КТ Кредиттеу процесі мәселелері бойынша филиал мамандарына кеңес беру және оқыту;
  • БКК/МКК-ға шығарылатын КТ қарыздары бойынша қаржыландыру және өзге де мәселелер бойынша Қоғам филиалдарының мәселелерін келісу;
  • КТ қаржыландыру тетіктерін жетілдіру жөнінде ұсыныстар қалыптастыру;
  • Департамент құзыреті шеңберінде, оның ішінде Қоғам филиалдарының қолдаухаты бойынша ішкі нормативтік құжаттар мен әдіснамалық материалдарды өзектендіруге, әзірлеуге және оларға өзгерістер енгізуге қатысу;
  • жеке құнсызданған қарыздар бойынша провизияларды есептеу процесіне қатысу, құнсыздану белгілерін анықтау, негізгі қызметтен ақша ағындарын есептеу және Департамент құзыреті шеңберінде кепілмен қамтамасыз етуді іске асыру;
  • кредиттеудің бизнес-процесін, оның ішінде осы процесті және КТ ішкі процестерін автоматтандыру жолымен талдау, ұсыныстар әзірлеу және жетілдіру;
  • қоғамның ЖҰӨ сәйкес жүзеге асырылатын бизнес-процестер шеңберінде тәуекелдерді сәйкестендіруді, бағалауды, ден қоюды, мониторингтеуді және бақылауды жүзеге асыру. Тәуекелдерді басқару жөніндегі құрылымдық бөлімшені жүзеге асырылатын бизнес-процестер шеңберінде ықтимал және іске асырылған тәуекелдік оқиғалар туралы дереу хабардар ету;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметті заңсыз жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша ішкі бақылау қағидаларында белгіленген нысан мен тәртіп бойынша операцияны күдікті деп тану туралы тиісті шешім қабылданғанға дейін тоқтатыла тұруға жататын мынадай операциялар туралы дереу хабардар ету;
  • ақпараттық қауіпсіздік жөніндегі ішкі нормативтік құжаттаманың талаптарын сақтау;
  • қоғамның сапа менеджменті жүйесінің талаптарын сақтау;
  • басшылықтың қойылған міндеттерін, тапсырмалары мен өкімдерін уақтылы және сапалы орындау; тұрақты негізде
  • басшылық бекітетін жоспарлардың тиімді орындалуы;
  • Департаментке келіп түсетін хат-хабарларды уақтылы және сапалы орындау;
  • еңбек тәртібін сақтау;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл сапа менеджменті жүйесінің талаптарын сақтау;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шаралар өткізу;
  • несиелік ресурстарды игеру процесін жоспарлау, қоғамның басқа құрылымдық бөлімшелерімен жалпы үйлестіру және өзара әрекеттесу;
  • қоғамның ішкі бақылау жүйесі бойынша тиісті ЖҰӨ шеңберінде ішкі бақылауға жауапты Қоғамның құрылымдық бөлімшесі сұратқан ақпараттың толық және ашық өзара іс-қимылын және уақтылы ұсынылуын қамтамасыз ету;
  • қоғамның ұйымдық құрылымы, қоғамның бизнес-процестері және ҚР заңнамасы өзгерген кезде қоғамның ішкі құжаттарына уақытылы өзгерістер енгізу;
  • қоғамның филиалдық желісі бойынша КТ-мен жұмыс жөніндегі бас мамандардың тоқсандық және жылдық сыйлықақыларын есептеуді жүргізу;
  • Департаменттің өз өкілеттіктері шегінде өзге де функцияларды орындау.
Талаптар:
  • жоғары (экономикалық немесе қаржылық) білім
  • ШОБ-ты Кредиттеу және/немесе мемлекеттік қолдау сегментіндегі қаржы ұйымындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
  • кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі;
  • Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Білім:
  • Лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;
  • Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
  • Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
  • Бөлімнің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
  • МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары;
  • Салалық заңнаманы және қадағалау және бақылаушы органдардың талаптарын білу;
  • Ауылдық жерлердегі Агросектор жұмысының ерекшелігін және АӨК дамытудың мемлекеттік бағдарламасын білу;
  • Жобаны басқару саласындағы білім мен тәжірибе;
  • Қаржылық модельдеуді, кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау принциптерін, кәсіпорынды қаржылық сауықтырудың негізгі құралдарын білу;
  • Қаржыландыру, "өнім пакетін/портфелін" әзірлеу және қалыптастыру, жобаларды құрылымдау/қайта құрылымдау құралдарын білу;
  • Компьютерлік және өзге де ұйымдастыру техникасын, коммуникация және байланыс құралдарын пайдалану негіздерін білу.
Дағдылар:
  • ішкі нормативтік құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
  • қаржы моделін құра отырып, сараптамалық қорытынды қалыптастыра білу;
  • деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары;
  • ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
  • көп тапсырмаға стресске төзімділік;
  • қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату мүмкіндігі, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
  • нәтижеге бағдарлау;
  • сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
  • қажетті ақпаратты тез таба білу;
  • тұрақты өзін-өзі дамыту.
финансы
Кредитование
08.04.2025 17:41:17

Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалының монитоирнгілеу бөлімінің бас маманы (негізгі қызметкерді алмастыру кезеңіне))

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- Қоғамның тікелей қарыз алушылары бойынша несие портфелінің сапасын бақылау,
филиалдың құзыреті шеңберінде жобаларды мониторингілеу арқылы жүзеге асыру.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
- Жоғары экономикалық/қаржылық * заңгерлік/* техникалық білім.
* қаржы-кредит саласында кемінде 2 жыл тәжірибесі болған кезде жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
- лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазымның функционалдық міндеттерін орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;

-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

- Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;

-экономика негіздері, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру;

-МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары;

-мемлекеттік тілді білу.


Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-қарыз алушылардың қаржылық жағдайын, несиелердің мақсатты пайдаланылуын, корпоративтік клиенттерге несие бойынша төлемдерді уақтылы өтеуді қоса алғанда, мониторингтік іс-шаралар кешенін ұйымдастыру алу;

- корпоративтік клиенттердің кепілін ұзарту, қайта құрылымдау, қаржыландыру шарттарын өзгерту, босату және ауыстыру мәселелерін қарау;

- нарықтық құнды анықтау актілерін, бағалау бойынша есептерге сараптама жасай білу;
- сараптамалық нарықтық құнды анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;
- ішкі нормативтік құжатқа сәйкес ұсыныстар беру.

Жеке құзыреттер:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;

- қарым-қатынас жасай білу (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);

- нәтижеге бағдарлану;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- басымдықтарды жоспарлау және белгілеу білігі;

- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- тұрақты өзін-өзі дамыту.

(На время замещания основного работника)

Умение работать с клиентами
Навыки осмотра залогов
Коммуникабельность и работа в команде
Полный день

Смотреть еще вакансии

Кіру