Жұмыс өтіліне / тәжірибеге қойылатын талаптар:
Лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі болуы тиіс;
қоғамның ішкі кандидаттары / Қоғамның еншілес ұйымдары / Холдингінде кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар үшін талаптар.
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орындарын / Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды (жұмыс өтілі талап етілмейді).
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
қызмет бағытына сәйкес келетін жоғары білімнің болуы.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
қоғам қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы заң;
лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті өзге де міндетті білімдер;
қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
бөлімнің / қоғамның қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
халықаралық МС ИСО 9001 стандарттарының талаптары;
мемлекеттік тілді білу.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
ішкі нормативтік-құқықтық құжаттар жобаларын әзірлеу дағдысы;
сараптамалық қорытынды жасап, басқарылатын бағыт бойынша тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу дағдысы;
қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар жүйелерін пайдалана отырып жұмыс істеу қабілеті;
тиімді презентация жасау және іскерлік қарым-қатынас орнату дағдысы;
қарыз алушымен телефон арқылы байланыс орнату қабілеті.
Жеке құзыреттер:
көп тапсырмалыққа төзімділік (стресске төзімділік);
коммуникабельділік (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ниеті);
нәтижеге бағытталу;
сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
жоспарлау және басымдықтарды дұрыс қою қабілеті;
қажетті ақпаратты тез табу қабілеті;
ұздіксіз өзін-өзі дамыту;
өз көзқарасын қорғай білу және қарсы пікірдегі адамды сендіре білу қабілеті;
қиын жағдайларға бейімделе білу қабілеті.
Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік
жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер:
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.
Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Қостанай қ., Тәуелсіздік көш. 39.
1. Консультировать кредитные товарищества и конечных заемщиков КТ (в т.ч. потенциальных участников) по вопросам кредитования, организации работы КТ, оказывать методическую помощь по мере необходимости; 2. Проводить анализ и мониторинг эффективности процессов КТ; 3. Осуществлять выезд на место непосредственного бизнеса с целью проведения фотомониторинга, мониторинга залогов, а также исполнения особых условий, предусмотренных решениями Кредитного комитета КТ/филиала/Общества и предоставления интересов Общества. ТРЕБОВАНИЯ К КАНДИДАТУ Квалификационные требования к вакантной должности: - высшее (экономическое или финансовое) образование.
Знания, необходимые для исполнения должностных обязанностей: 1) законодательные и нормативные правовые акты, регламентирующие деятельность Общества; 2) знание отраслевого законодательства и требований надзорных и контролирующих органов; 3) знание нормативных правовых актов Республики Казахстан, регулирующих отношения в областях, соответствующих специализации должности, а также другие обязательные знания, необходимые для исполнения функциональных обязанностей по должности; 4) нормативные и методические материалы, касающиеся деятельности Общества; 5) порядок работы (правила, документы, мероприятия), касающиеся деятельности отдела/Общества; 6) требования международных стандартов МС ИСО 9001; 7) знание специфики работы агросектора в сельской местности и государственной программы развития АПК; 8) знание финансового моделирования, принципов оценки финансового состояния предприятия, основных инструментов финансового оздоровления предприятия; 9) знание основ пользования компьютерной и иной организационной техникой, средствами коммуникации и связи. 10) порядок составления информации и ходе реализации программ создания и кредитования КТ; 11) основы экономики, бухгалтерского учета, финансовое планирование, организация сельскохозяйственного производства. Компетенции, необходимые для исполнения должностных обязанностей: Функциональные: - умение формировать проекты внутренних нормативно-правовых документов; - умение формировать экспертное заключение и вырабатывать конкретные предложения по повышению эффективности в курируемом направлении; - умение работать с применением современных систем информационных технологий; - умение и навыки проводить интенсивный масштабный сбор и анализ данных, бенчмаркинг; - умение эффективной презентации и делового общения. Личностные: - стрессоустойчивость к многозадачности; - коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми); - ориентация на результат; - грамотная устная и письменная речь; - умение планировать и расставлять приоритеты; - умение быстро находить нужную информацию; - постоянное саморазвитие.
Требования к стажу работы: - опыт работы в областях, соответствующих функциональным направлениям должности не менее 2 (двух) лет - опыт работы внутренних кандидатов Общества/дочерних организациях Общества / Холдинга, имеющих опыт работы не менее 1 (одного) года. Данные требования не распространяются на кандидатов, окончивших зарубежное высшее учебное заведенеи/Назарбаев университет по программе магистратура, окончивших по программе «Болашак» (без требования к опыту работы). Условия работы: · Режим работы: полный рабочий день, 5/2 · Форма найма: трудовой договор · Социальный пакет: медицинская страховка · Местонахождение: г. Талдыкорган, мкр. Коктем 10, 8 этаж |
Лауазымдық нұсқаулықтан негізгі лауазымдық міндеттер:
Филиалдың Мониторинг бөлімінің жұмысын ұйымдастыру, бөлу және басқару, Мониторинг бөліміне жүктелген міндеттер мен қызметтік функциялардың Филиалдың Мониторинг бөлімі туралы Ереже мен бөлім қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарына сәйкес орындалуын бақылауға жеке жауапкершілікпен қарау. Филиал портфелінің уақтылы және толық мониторингін қамтамасыз ету.
Еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Агроөнеркәсіп секторы және/немесе қаржы ұйымдары және/немесе ұлттық компаниялар және/немесе ірі холдингтік компанияларда қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысы лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі және/немесе осы бөлімнің/филиалдың төменгі лауазымында ұқсас мәселелер бойынша жұмыс тәжірибесі болуы тиіс.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
Жоғары (экономикалық немесе қаржы-экономикалық) білім.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
Дағдылар:
Негізгі лауазымдық міндеттері:
- Қоғамның тікелей қарыз алушылары бойынша несие портфелінің сапасын бақылау,
филиалдың құзыреті шеңберінде жобаларды мониторингілеу арқылы жүзеге асыру.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
- Жоғары экономикалық/қаржылық * заңгерлік/* техникалық білім.
* қаржы-кредит саласында кемінде 2 жыл тәжірибесі болған кезде жол беріледі.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
- лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазымның функционалдық міндеттерін орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-экономика негіздері, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары;
-мемлекеттік тілді білу.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-қарыз алушылардың қаржылық жағдайын, несиелердің мақсатты пайдаланылуын, корпоративтік клиенттерге несие бойынша төлемдерді уақтылы өтеуді қоса алғанда, мониторингтік іс-шаралар кешенін ұйымдастыру алу;
- корпоративтік клиенттердің кепілін ұзарту, қайта құрылымдау, қаржыландыру шарттарын өзгерту, босату және ауыстыру мәселелерін қарау;
- нарықтық құнды анықтау актілерін, бағалау бойынша есептерге сараптама жасай білу;
- сараптамалық нарықтық құнды анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;
- ішкі нормативтік құжатқа сәйкес ұсыныстар беру.
Жеке құзыреттер:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- қарым-қатынас жасай білу (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- басымдықтарды жоспарлау және белгілеу білігі;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- тұрақты өзін-өзі дамыту.
(На время замещания основного работника)