Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Безопасность
Управление персоналом
Административный персонал
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
74 Бос жұмыс орындар саны
19.03.2025 11:36:12

«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ Қызылорда облысы бойынша филиалының мониторинг бөлімінің бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- Қоғамның тікелей қарыз алушылары бойынша несие портфелінің сапасын бақылау,
филиалдың құзыреті шеңберінде жобаларды мониторингілеу арқылы жүзеге асырылады.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
- Жоғары экономикалық/қаржылық * заңгерлік/* техникалық білім.
* қаржы-кредит саласында кемінде 2 жыл тәжірибесі болған кезде жол беріледі.

- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар магистратура бағдарламасы бойынша шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев университетін бітірмеген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша (жұмыс тәжірибесіне талап қойылмай) бітірген кандидаттарға қолданылады.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
- лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазымның функционалдық міндеттерін орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;

-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

- Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;

-экономика негіздері, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру;

-MS ISO 9001 халықаралық стандартының талаптары;

-мемлекеттік тілді білу.


Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-қарыз алушылардың қаржылық жағдайын, несиелердің мақсатты пайдаланылуын, корпоративтік клиенттерге несие бойынша төлемдерді уақтылы өтеуді қоса алғанда, мониторингтік іс-шаралар кешенін ұйымдастыру алу;

- корпоративтік клиенттердің кепілін ұзарту, қайта құрылымдау, қаржыландыру шарттарын өзгерту, босату және ауыстыру мәселелерін қарау;

- нарықтық құнды анықтау актілерін, бағалау бойынша есептерге сараптама жасай білу;
- сараптамалық нарықтық құнды анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;
- ішкі нормативтік құжатқа сәйкес ұсыныстар беру.

Жеке құзыреттер:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;

- қарым-қатынас жасай білу (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);

- нәтижеге бағдарлану;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- басымдықтарды жоспарлау және белгілеу білігі;

- қажетті ақпаратты тез таба білу;

- тұрақты өзін-өзі дамыту.
Умение осуществлять комплекс работ по проведению мониторинга
Умение взаимодействовать с заемщиками по исполнению особых условий.
Полный день
14.03.2025 10:32:09

Ақпараттық және жиынтық жұмыс бөлімінің бас менеджері

Қазақстанның Даму Банкі Қазақстан экономикасын дамытуға және стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған инновациялық жобаларға қатысу үшін металлургия саласында тәжірибесі бар талантты талдаушыны іздейді. Біз үлкен деректермен жұмыс істеуге, зерттеулерді дамытуға және бизнес үшін тиімді шешімдерді ұсынуға дайын сарапшы іздейміз.

Біз не ұсынамыз:

- Табысқа ұмтылатын кәсіби мамандар тобында жұмыс жасаңыз.

- Қазақстан экономикасының болашағын айқындайтын жобаларға қатысу.

- Кәсіби және мансаптық өсу мүмкіндігі.

Негізгі міндеттері:

1. Жоспарланған көрсеткіштердің орындылығын бағалау, оның ішінде нарықтық және нарықтық емес факторларды талдау:

- Өндірістің шикізатпен қамтамасыз етілуін бағалау.

- Дайын өнімдер мен қызметтерді өткізуді бағалау.

2. Макроэкономикалық және салалық зерттеулерді дайындау:

- Тауар нарықтары мен инфрақұрылым мәселелерін зерттеу.

- Кәсіпорындардың Қазақстан және аймақтар экономикасына қосқан үлесін талдау.

3. Мемлекеттік және өңірлік даму бағдарламалары бойынша ұсыныстар әзірлеу.

4. Жетілдірілген АТ шешімдерін пайдалана отырып, үлкен статистикалық деректерді құру және талдау.

5. Ішкі және сыртқы қолдану үшін презентация материалдары мен тақырыптық есептерді дайындау.

6. Ғылыми жобаларды әзірлеу, халықаралық тәжірибені ескере отырып, даму институттары қызметінің салалар мен кәсіпорындардағы әсерін бағалау.

7. Кешенді шешімдерді әзірлеу үшін тәуелсіз салалық сарапшылармен және ұйымдармен өзара әрекеттесу.

Сізден не күтеміз:

1. Экономика, қаржы, математикалық талдау немесе жобаларды қаржыландыру саласындағы жоғары экономикалық білім; Магистратура немесе PhD дәрежесінің болуы артықшылық болады.

2. Өндірістік компаниялардағы аналитика, маркетинг, зерттеу қызметінде кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

3. Өнімнің нарықтық тауашасын, оның ішінде металлургия өнеркәсібін кеңейтуге бағытталған үлкен деректермен және ғылыми жобалармен жұмыс істеу тәжірибесі.

4. Ағылшын тілін Upper Intermediate деңгейінен төмен емес білу.

5. Excel, STATA немесе ұқсас, Power Point және басқа ақпараттық ресурстарды сенімді пайдалану.

6. Эконометриялық модельдеу және статистикалық талдау тәжірибесі артықшылық болады.

Неліктен бізді таңдайсыз?

– Мұнда сіз ел экономикасының дамуына әсер ететін инновациялық және ауқымды жобаларды таба аласыз.

- Біз кәсіби өсу мен біліктілікті арттыру үшін икемді жағдайларды ұсынамыз.

- Ортақ мақсаттарға ұмтылатын және әрқайсысының үлесін бағалайтын күшті командада жұмыс жасаңыз.

Қазақстан экономикасын болашаққа апаратын команданың бір бөлігі болғыңыз келсе, бос орынға жауабыңызды жіберіңіз!

Аналитика и исследовательская деятельность
Работа с данными и статистический анализ
Разработка стратегий и предложений
Полный день
14.03.2025 10:26:09

Техникалық талдау бөлімінің бас менеджері

Бос орын туралы:

Қазақстанның Даму банкі – экономиканың болашағын айқындайтын стратегиялық жобаларды қаржыландыратын жетекші мекеме. Біз ірі инфрақұрылымдық және энергетикалық жобаларды бағалау мен қолдауда негізгі тұлға болатын инвестициялық жобаларды техникалық талдау жөніндегі аға менеджерді іздейміз. Бұл рөлде сіз тек жобаларды талдап қана қоймайсыз - сіз миллиард долларлық инвестиция деңгейінде шешім қабылдауға көмектесе отырып, бүкіл салалардың дамуына әсер етесіз.

Сізге не істеу керек?

∙ Инвестициялық жобаларға техникалық талдау жүргізу, техникалық-экономикалық орынды бағалау, тәуекелдерді анықтау және азайту.

∙ Келісімшарттарды талдау, жергілікті жерлерде тексеруге қатысу және шарттарды сақтауды бақылау арқылы жобаларды сүйемелдеу және бақылау.

∙ Инвестициялық жобаларды талдауда процестерді оңтайландыру және инновацияларды енгізу.

∙ Сыртқы консультанттармен жұмысты үйлестіру, соның ішінде аккредиттеу және есептерді бағалау.

Сізден не күтеміз?

∙ Жоғары техникалық білім (инженерлік, құрылыс, энергетика).

∙ Жобаны қаржыландыру, инженерия, энергетика немесе өндіріс саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

∙ Инвестициялық талдау, сатып алу процедуралары және жобаларды басқару принциптерін түсіну.

∙ Жобаны басқару сертификаты (PMP, IPMA) және FIDIC білімі қажет.

∙ Күрделі техникалық құжаттарды талдау және тиімді шешімдерді таба білу.

∙ Іссапарларға және серіктестердің кең ауқымымен өзара әрекеттесуге дайын болу.

Біз не ұсынамыз?

- Ауқымды жобалары бар ірі инвестициялық банкте жұмыс істеу.

- Елдің инфрақұрылымының дамуына әсер ету мүмкіндігі.

- Оқуға, кәсіби сертификаттарға және халықаралық стандарттарға қол жеткізу.

- Бәсекеге қабілетті қаржылық сыйақы, бонустық жүйе және әлеуметтік пакет.

Мансаптағы келесі қадамға дайынсыз ба?

Өтінемін жауап беріңіз!

Технический анализ и инжиниринг
Проектное управление
Полный день
14.03.2025 10:21:09

Бас менеджер – Адам ресурстарын басқару департаменті

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: Жоғары экономикалық білім/қаржылық/құқықтық білім;

2) қалаған кәсіптік тәжірибесі: кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл ұйымның профиліне сәйкес экономикалық қызмет түрі бойынша (мүмкіндігінше Банктің компаниялар тобында және/немесе мемлекеттік органдарда) кемінде 2 жыл;

3) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Базалық;

4) шет тілін меңгеру деңгейі: ағылшын тілі: негізгі

5) дербес компьютерді пайдалану дағдылары: ERP жүйелерінде HR модульдерін енгізу дағдылары; аналитикалық дағдылар; еңбекақыны және материалдық ынталандыруды ұйымдастыру, бизнес-жоспар көрсеткіштерін жоспарлау және экономикалық талдау дағдылары; іскерлік хат алмасу және келіссөздер жүргізу дағдылары; презентацияны дайындау дағдылары; MS Office бағдарламаларының (Word, Excel, PowerPoint), электрондық құжат айналымы жүйесінің озық пайдаланушысы; Экономикалық талдау үшін статистикалық бағдарламаларды қолдану дағдылары құпталады.

Лауазымдық міндеттері:

1) Банк персоналының сапасын және табыстылығын арттыру мақсатында адам ресурстарын басқару саясатын әзірлейді және енгізеді;

2) Бірыңғай нормалар мен ережелерді сақтау мақсатында Холдингтің үлгілік актілеріне сәйкес адам ресурстарын басқару бойынша ішкі актілерді әзірлейді және енгізеді;

3) Мотивация мен операциялық тиімділікті арттыру мақсатында Банктің қызмет көрсетілетін бөлімшелерінің қызметкерлерін бағалау процесін ұйымдастыруға жауапты; 4) сыйақы төлеудің ішкі әділдігін сақтау мақсатында Банк позицияларын бағалауды жүргізеді;

5) Банктің қызмет көрсететін бөлімшелерінің қызметкерлерін оқыту және дамыту және жеке даму жоспарының орындалуын бақылау үшін жауапты; 6) Банктің қызмет көрсетілетін бөлімшелерінің жаңа қызметкерлерін іздестіру және іріктеу, сондай-ақ бағалау рәсімін жүргізу, тестілеу, әңгімелесу, бейімдеу бағдарламасын ұйымдастыру бойынша жұмыстарды жүзеге асырады;

7) Банк қызметкерлерінің еңбекақысын, бонустарын және әлеуметтік қолдауды қоса алғанда, сыйақыны басқаруға жауапты.

8) Банк қызметкерлерінің қатысу деңгейін арттыруға бағытталған мәдени, кәсіби және спорттық іс-шараларды өткізуге қатысады; 9) Банктің корпоративтік мәдениетін қолдау және жетілдіру бойынша жұмыстарды жүргізеді. Банктегі корпоративтік мәдениеттің диагностикасын ұйымдастырады және басшылыққа ұсыныстар береді.

10) Кадрлар пулын қалыптастыру үшін Банктің қызмет көрсететін бөлімшелерінің таланттарын басқаруға жауапты;

11) өз құзыреті шегінде Банктің және «Индустриялық даму қоры» АҚ қызмет көрсетілетін бөлімшелеріне консультация беру.

Управление персоналом
Автоматизация HR-процессов
Полный день
14.03.2025 10:16:10

Бас менеджер – Бухгалтерлік есеп және есептілік департаментінің Бас бухгалтерлік есеп бөлімі

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: жоғары экономикалық білім;

2) қалаған кәсіби тәжірибесі: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл;

3) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Мінсіз (С2); 5) шет тілдерін меңгеру деңгейі: ағылшын тілі: орта деңгей (В2)

Лауазымдық міндеттері:

- Банктің Бас кітабын жүргізу, операциялық күнді ашу және есептерді салыстыру.

- Күнделікті баланс пен валюталық позиция есебін дайындау.

- желілік ресурстарда валюта бағамдарын орналастыру – Банктің есептілігін автоматтандыру және тестілеу нәтижелері бойынша есептерді ұсыну бойынша қойылған міндеттерді орындау кезінде автоматтандырылған ақпараттық жүйені және басқа бағдарламалық өнімдерді тестілеуге қатысу.

Бухгалтерский учет и отчетность
аналитическое мышление
Автоматизация и тестирование
Полный день
13.03.2025 20:06:08

Корпоративтік даму және халықаралық ынтымақтастық департаментінің директоры

Міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:
- іскерлік қарым-қатынас және іскерлік хат алмасу;
- стратегиялық және логикалық ойлау;
- өзгерістерді басқару, Шығармашылық;
- ақпараттық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары;
- тапсырмаларды ыдырату және нақты жоспарлау дағдылары;
- қажетті ақпаратты іздеу және анықтау.
Міндеттерді орындау үшін қажетті жеке-іскерлік құзыреттер:
- байланыс және көшбасшылық;
- аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
- жұмысты ұйымдастыру;
- өзгеру қабілеті;
- командалық;
- жауапкершілік.
Осы лауазымдағы негізгі функционалдық міндеттері:
- қоғамның және еншілес ұйымдардың стратегиялық дамуы;
- қызметтің стратегиялық негізгі көрсеткіштерін әзірлеуді қамтамасыз ету;
- ағымдағы операциялық қызмет мәселелері бойынша еншілес ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау;
- қоғамның жаңа стратегиялық бағыттары мен мүмкіндіктерін пысықтау;
- қоғамға кредиттік рейтинг беру мақсатында халықаралық рейтингтік агенттіктермен өзара іс-қимыл жасау;
- қоғамның халықаралық әріптестермен өзара іс-қимылын талдамалық, анықтамалық-ақпараттық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету;
- Қазақстан Республикасының жоғары лауазымды тұлғалары мен қоғам басшылығының қатысуымен өткізілетін іс-шаралар тұжырымдамаларын әзірлеуге қатысу.
Полный день
13.03.2025 17:28:09

Проблемалық жобалар департаментінің талап-арыз жұмысы бөлімінің менеджері

Негізгі лауазымдық міндеттері:
  • Орталық аппаратта кредиттеуге байланысты мәселелер бойынша талап-арыз жұмысын жүргізу, сондай-ақ қоғам филиалдарында талап-арыз жұмысын үйлестіру
  • Басшылықтың бұйрықтары мен өкімдерін сапалы және уақтылы орындау
  • Қоғамдар, талап-арыз және талап-арыз жұмыстарын жүргізу және жүзеге асыру
  • талап қою-талап қою жұмысын заңгерлер (өзге де уәкілетті тұлғалар) жүргізетін үйлестіруді, қажет болған жағдайда филиалдардың (өзге де уәкілетті тұлғалардың) заңгерлерінің дайындауына жәрдем көрсетуді және талап қою және талап қою талаптары қабылданбаған кезде негізделген жауаптарды/пікірлерді келісуді; басшылық үшін сот істері бойынша есептілік жасауды; Департамент қызметін құқықтық қамтамасыз етуді жүзеге асыруды; өз шегінде өзге де міндеттерді орындауды өкілеттіктер
Талаптар:
  • Жоғары заң білімі
  • Құқықтану саласындағы мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл
Білім:

  • Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі, Қазақстан Республикасының Азаматтық іс жүргізу кодексі, Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексі, Қазақстан Республикасының Қылмыстық іс жүргізу кодексі, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі, "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "мемлекеттік тіркеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңы "жылжымалы мүлік кепілін тіркеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Жылжымайтын мүлік ипотекасы туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "кредиттік серіктестіктер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "банк нарығының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдарды лицензиялау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі Басқармасының қаулысы және қарыз операцияларын реттейтін өзге де заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
Дағдылар:

  • Ішкі нормативтік-құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу; - сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлей білу;
  • Ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • Тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау қабілеті;
  • Жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
  • Қажетті ақпаратты тез таба білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
  • Көп тапсырмаға стресске төзімділік;
  • Қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
  • Нәтижеге бағдарлау;
  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • Тұрақты өзін-өзі дамыту.
исковая работа
Полный день
12.03.2025 17:13:08

Қазынашылық департаментінің қазынашылық жөніндегі бас менеджер

Қазынашылық департаментінің бас менеджері келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық және (немесе) қаржылық және (немесе) математикалық білім;

2) бөлімше қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, заңсыз алынған табысты заңдастыру және терроризмді қаржыландыру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

Функциялар:

1) Қоғамның ағымдағы және ұзақ мерзімді өтімділігін қолдау мақсатында Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілері және Қоғамның/Жалғыз акционердің/Биржаның ішкі құжаттары шеңберінде ақшалай қаражатты ҚР ЕДБ-дағы ағымдағы және жинақ шоттарына орналастырады, ақшалай қаражатты ұйымдастырылған бағалы қағаздар нарығында бағалы қағаздарды сатып алуға жібереді, автоматты РЕПО операцияларын жүзеге асырады, оның ішінде оның ішінде уақытша бос ақша қаражатын бағыттау.

2) қоғам басшылығына / тікелей басшыға қайтарымдылық, әртараптандыру, табыстылық, өтімділік қағидаттарын ескере отырып, уақытша-еркін қаражатты орналастыру жөнінде ұсыныстар дайындау;

3) Қоғам басшылығына/тікелей басшысына қоғамның бағалы қағаздар портфелін әртараптандыру және оның кірістілігін арттыру жөнінде ұсыныстар дайындау;

4) Қазақстан Республикасының қаржы нарығының, оның ішінде Халықаралық валюта/қор нарықтарының жай-күйіне мониторингті жүзеге асыру;

5) қоғамның активтері мен міндеттемелерін басқару жөніндегі кеңестің қызметін сүйемелдеуді ұйымдастыру;

6) басшылыққа/тікелей басшыға есеп беру және Қоғамның қаржы активтерін басқару бойынша ұсынымдар беру;

7) қаржы құралдарымен операцияларды жүзеге асыру (сатып алу/сату, ашу/жабу);

8) тәуекелдерді басқару жөніндегі Қоғамның ішкі нормативтік құжаттары талаптарының сақталуын қамтамасыз ету;

9) контрагенттерге және қаржы құралдарына лимиттердің бұзылуына жол бермеуді қамтамасыз ету;

10) келіссөздер жүргізуді жүзеге асыру және Қоғамның атынан және есебінен қаржы құралдарымен мәмілелер жасасуды қамтамасыз ету;

11) Қоғамның қаржы активтерін басқару бойынша кірістер мен шығыстар деңгейін болжау;

12) бағалы қағаздармен операцияларды есепке алуды жүзеге асыру, бағалы қағаздардың әділ құны бойынша қайта бағалау;


13) Қоғамның қаржы активтерін және уақытша-еркін құралдарын басқару жөніндегі ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын әзірлеу және қоғамның тиісті алқалы органдарының қарауына шығару.
анализ сложных финансовых ситуаций
навыки общения для взаимодействия с банками, инвестиционными фондами и внутри Общества
12.03.2025 17:04:08

Астана қаласындағы "Аграрлық кредиттік корпорация" акционерлік қоғамы филиалының жобаларын техникалық сүйемелдеудің бас маманы

Лауазымның мақсаты/мақсаты:
Инвестициялық, мониторингтік, проблемалық жобаларды іске асыру және салу көзделіп отырған қоғамның ІІД - не сәйкес салалық сараптама департаментінің (бұдан әрі-ЭБЖ) жобаларына техникалық сүйемелдеу, жобаларына техникалық сараптама жүргізу.
Білімге қойылатын талап:
жоғары техникалық (инженерлік, құрылыс) білім.
Лицензияларға, сертификаттарға және т.б. қойылатын талаптар: сертификаттардың болуы жақсырақ.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе мемлекеттік қызметте қатарынан күрделене түсетін позицияларда кәсіптік салада кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі агробизнесті жүргізу сараптамасы/агроөнеркәсіптік/коммерциялық/мемлекеттік сектор компанияларында АШМ салалық департаменттерінің жабдықтарын сараптау саласындағы расталған тәжірибесімен, немесе осы департаменттің/филиалдың тиісті мәселелермен төмен тұрған лауазымы.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
- Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер, ішкі нормативтік құжаттар;
- ҚР-дағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы заң, нормативтік-техникалық құжаттама, құрылыстағы басшылық құжаттар (РДС);
- қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- Қоғамның Жарғысы;
-құрылыс, сәулет және қала құрылысы саласындағы қолданыстағы нормативтік-техникалық құжаттар (ҚР ҚН, БК, ҚР, РДС және т. б.);
- АӨК құрылысы саласындағы жобалардың негізгі техникалық параметрлері (мал шаруашылығы, Өсімдік шаруашылығы, қайта өңдеу);
- атқарылатын жұмыс мәселелері бойынша директивалық және өкімдік құжаттар, әдістемелік және нормативтік материалдар, еңбек заңнамасының негіздері;
- жалпы басқару және ұйымдастыру туралы негізгі ережелер, жобаларды жүргізу стандарттары мен тәртібі;
-жобалау-сметалық құжаттаманы, атап айтқанда, барлық бөлімдер бойынша жұмыс жобаларын сенімді оқу: АР, АС, КЖ, КМ, ОВ, КО, ЭС, бас жоспар, ПОС, ППР және т. б.;
- ҚР-да бекітілген және қолданыста болатын сметалық бағдарламаларда БҚ-ны меңгеру және оқу және жұмыс істеу дағдысы-SANA, ABC-4, ҚазҚСҒЗИ;
- жобалық тәсілдің әдістері мен стандарттары және уақытты басқару негіздері;
- жобалау құжаттарын сараптау әдістемесі;
- келіссөздер жүргізу тәртібі, жобаны іске асыру барысында, қоғам мүдделерін қорғау мақсаттары мен міндеттерінде туындайтын дағдарыстық жағдайларды шешу;
- Департамент қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
- қоғам мүддесі үшін Департамент қызметкерлерінің міндеттері мен іс-қимылдарын үйлестіру қағидаттары;
- жобалар мониторингін жүзеге асыру әдістері;
- жүзеге асырылған объектіге шығу негізінде есептерді қалыптастыру тәртібі;
- жобалау алдындағы және жобалау құжаттамасын, құрылыс, атқару, рұқсат беру және қабылдау-тапсыру құжаттамасын әзірлеу және келісу тәртібі;
- компьютерлік және өзге де ұйымдастыру техникасын, коммуникация және байланыс құралдарын пайдалану негіздері;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандартының талаптары;
- құрылыс құралдарымен жұмыс (теодолит, деңгей, өлшеуіш таспалар, электронды рулеткалар, сызықтар және т. б. құрылыс құралдары);
- ұшқышсыз өлім аппаратын (дрон) басқару дағдылары;
- мемлекеттік тілді білу.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- Кредиттеу рәсіміне сәйкес жобалау-сметалық, рұқсат беру құжаттамасын талдай білу;
- омберлерді жүргізу және ҚМЖ нақты орындалған көлемдерін тексеру;
- қорытындыларды қалыптастыра білу;
- жұмыста басқа елдер мен компаниялардың үздік тәжірибесін пайдалана білу;
- деректердің үлкен көлемін талдай білу, сараптамалық қорытындылар жаза білу және талдамалық есептерді қалыптастыра білу;
- ЖҰӨ сәйкес ұсыныстар беру;
-жобалардың өндірістік-технологиялық параметрлері бөлігінде кредиттік бөлімшелерге кеңес бере білу.
Тұлғалық:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге назар аудару;
- аналитикалық ойлау;
- міндеттеме;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
техническое сопровождение
экспертиза
Полный день
11.03.2025 18:05:07

"Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ филиалы директорының кредиттеу жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:

- Өңірдегі АӨК субъектілерін қоғамның қаржылық қызметтерімен қамту үлесін арттыру
- Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету;

- Қаржыландыруға өтінімдердің уақтылы және сапалы қаралуын бақылау.

Талаптар:

- Жоғары экономикалық / қаржылық / заң білімі. Заңгерлік білімге шағын және орта/ ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі

- Қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте, не осы департаменттің/филиалдың сабақтас мәселелермен төмен тұрған лауазымында дәйекті күрделене түсетін позицияларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі және / немесе

- Агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі

Білім:

- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;

- Агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;

- "Банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;

- Экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;

- Ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Дағдылар:

- Күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;

- Көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;

- Қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;

- Жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;

- Деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;

- Тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;

- Ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;

Жеке және іскерлік құзыреттер:

- Байланыс және көшбасшылық
- Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
- Жұмыс процестеріне әсері
- Жұмысты ұйымдастыру
- Өзгеру қабілеті
- Командалық
- Жауапкершілік
- Даму өзгерістерді басқару;
- Нәтижеге назар аудару;
- Процестерді тиімді басқару;
- Міндеттеме / компания
управления рисками
управления проектами
управления переговоров
Полный день
11.03.2025 18:03:07

Талдау және стратегия департаментінің маманы

Біліктілік талаптары:

Білімі жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі/ қаржылық/экономикалық/математикалық/техникалық.

Лауазымдық міндеттері:

Жаңа бизнес бағыттарына зерттеулер жүргізеді және талдамалық ақпаратты қалыптастырады. Департаментке бекітілген IT жобаларды басқаруды жүзеге асырады. Үлкен деректерді жинауды, өңдеуді және талдауды жүзеге асырады.
ответственность
07.03.2025 12:06:04

Міндеттері:
ІАҚ қызметіне басшылықты жүзеге асыру;

ІАҚ жұмысын ұйымдастыруды, сондай-ақ ІАҚ туралы Ережеге сәйкес ІАҚ-ға жүктелген міндеттер мен функцияларды орындауды қамтамасыз ету;

ішкі аудит және (немесе) ІАҚ қызметі мәселелері бойынша ішкі актілерді әзірлеуді, сондай-ақ оларды мерзімді талдау мен жаңартуды қамтамасыз ету;

мақсатына жету үшін ІАҚ міндеттері мен функцияларының өзектілігін мерзімді бағалауды жүзеге асыру;

ІАҚ қызметіне тән тәуекелдерді бағалау және оларды басқару;

ІАҚ қызметінде Қоғамның директорлар Кеңесі бекіткен ішкі аудиттің бірыңғай базалық қағидаттары мен рәсімдерін қолдануды қамтамасыз ету;

МОППВА сақталуын қамтамасыз ету;

ІАҚ жұмысында құпиялылықтың тиісті деңгейін қамтамасыз ету;

ішкі аудитті жүргізудің белгіленген тәртібіне сәйкес ІАҚ қызметін жоспарлау және ІАҚ жылдық аудиторлық жоспарының орындалуын бақылау;

ішкі аудитті жүргізудің белгіленген тәртібі мен ережесіне сәйкес Қоғамның құрылымдық бөлімшелерінің және/немесе бизнес-процестерінің жоспарлы және жоспардан тыс ішкі аудитін ұйымдастыру, қатысу және жүзеге асырылуын бақылау;

аудиторлық тапсырмаларды орындауға қатысатын және жауапты ІАҚ жұмыскерлері мен жұмыс көлемін айқындау;

аудиторлық тапсырмаларды әзірлеуді және бекітуді қамтамасыз ету;

аудиторлық анықтаулардың тиісті құжатталуын қамтамасыз етуді, тексеру нәтижелері бойынша есептерді дайындауды, аудит барысында анықталған барлық елеулі фактілер мен кемшіліктерді көрсетуді, негізделген ұсынымдарды әзірлеуді бақылау;

Қоғам қызметінің барлық аспектілері бойынша ішкі бақылау, тәуекелдерді басқару және корпоративтік басқару жүйелерінің тиімділігін бағалауды жүзеге асыру;

аудиторлық тапсырмаларды ұйымдастыруға, өткізуге және нәтижелеріне байланысты мәселелер бойынша Қоғамның құрылымдық бөлімшелерінің басшылығымен және атқарушы органымен өзара іс-қимыл жасау;

қоғамның қаржылық есептілігінің аудиті бойынша сыртқы аудиторлардың есептерінің жобаларын қарауға қатысу;

қоғамның құрылымдық бөлімшелері мен қызметкерлерінің ішкі және сыртқы аудит нәтижелері бойынша ұсынымдарды, талаптарды, сондай-ақ өзге де қадағалау органдары тарапынан тексерулерді орындау мақсатында Қоғам жүзеге асыратын іс-шаралардың мониторингі;

аудит жөніндегі комитетке, Қоғамның Директорлар кеңесіне мерзімді есептер мен өзге де ақпараттарды ұсынуды қамтамасыз ету;

мүдделер қақтығысының туындауына жол бермеу, сондай-ақ жұмыс тәжірибесімен алмасуды қамтамасыз ету мақсатында ІАҚ қызметкерлерінің міндеттерін ротациялаудың орындылығына қарай жүргізу;

ІАҚ қызметкерлерінің кәсіби біліктілігін арттыру жөнінде шаралар қабылдау;

ІАҚ қызметінің тиімділігін ішкі және сыртқы бағалауды жүргізуді қамтамасыз ету;

аудит жөніндегі комитеттің, Директорлар кеңесінің мүшелерімен, сыртқы аудиторлармен консультацияларға, талқылауларға, сондай-ақ ІАҚ құзыретіне кіретін мәселелер бойынша Директорлар кеңесінің және (немесе) аудит жөніндегі комитеттің отырысын шақыруға бастамашылық жасау;

аудит жөніндегі комитетке, Директорлар кеңесіне ІАҚ-тың сандық құрамын айқындау, ІАҚ қызметкерлерінің өкілеттік мерзімі мен тағайындаулары/орын ауыстырулары, сондай-ақ олардың өкілеттіктерін мерзімінен бұрын тоқтату, ІАҚ жұмысының шарттары мен тәртібі, еңбекақы төлеу, сыйақы және өтемақы төлемдерінің мөлшері мен шарттары, ІАҚ қызметкерлерін әлеуметтік қолдау, ІАҚ-ны ұйымдастырушылық-техникалық қамтамасыз ету жөнінде ұсыныстар енгізу;

ішкі аудит, сондай-ақ ұсынылған консультациялық қызметтер негізінде қабылданған басқарушылық шешімдер үшін ІАҚ жауапкершілігін қабылдауды болдырмайтын корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау процестерін жетілдіру мәселелері бойынша консультация беру;

ІАҚ құзыреті шегінде заңды және жеке тұлғалардың, мемлекеттік органдардың хаттары мен басқа да өтініштерін қарауды қамтамасыз ету;

қызметтік тергеп-тексерулерге қатысады, қоғамның тиісті ішкі актілерінде белгіленген тәртіппен арнайы тексерулер жүргізеді;

жаңа өнімдерді немесе қызметтерді енгізу және соған байланысты Қоғамның қосымша тәуекелдерін бағалау туралы мәселелерді талқылауға қатысу;

ішкі аудит және тәуекелдерді басқару мәселелері бойынша халықаралық тәжірибені, сондай-ақ заңнамалық, реттеушілік, Талдамалық құжаттарды, қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарындағы өзгерістерді зерделеу арқылы біліктілікті арттыру;

ІАҚ құзыретіне кіретін барлық мәселелер бойынша шешімдер қабылдау және қоғамның аудит жөніндегі комитеті және (немесе) директорлар Кеңесі ІАҚ-ға жүктеген өзге де міндеттерді орындау.


Талаптар:
бухгалтерлік есеп және аудит, және (немесе) қаржы, және (немесе) экономика және (немесе) құқық салаларындағы жоғары кәсіптік білім;
квазимемлекеттік сектор субъектілері және (немесе) лицензияланған қаржы ұйымдары болып табылатын ұйымдарда не Қазақстан Республикасының мемлекеттік бақылаушы немесе қадағалау органдарында – кемінде бес жыл, оның ішінде кемінде үш жыл (Ішкі) аудит және (немесе) бақылау және (немесе) қаржы саласындағы жұмыс тәжірибесі;
бақылау немесе қаржы саласындағы басшылық лауазымдағы жұмыс тәжірибесі-кемінде бес жыл;
МОППВА, қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарын, корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау негіздерін білу;
Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудиторлық қызмет, Бухгалтерлік есеп, салық салу, Акционерлік қоғамдар, еңбек, Мемлекеттік мүлік, индустриялық-инновациялық қызмет және қаржы мәселелері бойынша білімі;
мемлекеттік тілді және ағылшын тілін білу (жақсырақ);
ішкі аудиторлар институтының мынадай сертификаттарының біреуінің болуы: CIA (Certified Internal Auditor); QIAL (Qualification in Internal Audit Leadership), CCSA (certification in Control Self-Assessment), CFSA (Certified Financial Services Auditor), CGAP (Certified government auditing professional), CRMA (тәуекелдерді басқару бойынша сертификаттау) немесе мемлекеттік аудитордың біліктілігі немесе кем дегенде IAP (Internal Audit Practitioner) немесе DipCPIA (Сертификатталған қаржы менеджерлері институты (Ұлыбритания)шығарған;
келесі сертификаттардың біреуінің болғаны жөн: ASSA (Association of Certified Chartered Accountants), Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес кәсіби бухгалтер сертификаты, DipIFR (Diploma in International Financial Reporting), CIPA (Certified International Professional Accountant); CISA (Certified Ақпараттық жүйелер аудиторы), CISM (Certified Information Security Manager), ITIL (Information technology infrastructure library) немесе өзге де осыған ұқсас халықаралық танылған сертификат.
Шарттар:
мемлекетке ресімдеу
ерікті медициналық сақтандыру
коммуникация
Умение работать в команде
способность решать проблемы
Лидерские качества
Полный день
05.03.2025 09:41:02

Стратегия және корпоративтік даму департаментінің бас менеджері

Үміткерге қойылатын талаптар:

Лауазымдық нұсқаулықтан негізгі қызметтік міндеттер:
Салаларға терең талдау жүргізу және стратегиялық және тұрақты даму саласында ұсыныстар қалыптастыру, сондай-ақ Холдинг пен оның еншілес ұйымдарында корпоративтік басқару жүйесін жетілдіру. Департамент құзыреті шеңберінде еншілес ұйымдардың қызметін үйлестіру.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары (лауазымдық нұсқаулықтан):
Басқару/менеджмент, экономика, қаржы менеджменті саласында жоғары білім.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білім:
  • Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін, оның ішінде стратегиялық жоспарлау және кәсіпкерлік мәселелерін білу;
  • Корпоративтік басқару стандарттары бойынша білім;
  • Холдинг компаниялар тобының негізгі қызмет бағыттарын білу;
  • Холдингтің еншілес ұйымдарын қолдау құралдарын білу;
  • Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттары және басқа да жоспарлау құжаттары бойынша білім;
  • Департамент құзыретіне сәйкес Холдингтің ішкі нормативтік құжаттарын білу;
  • Мемлекеттік және ағылшын тілдерін меңгеру.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:
  • Ұзақ және қысқа мерзімді стратегиялық жоспарлау дағдылары;
  • Ақпаратты жедел өңдеу және талдау дағдылары;
  • Аналитикалық жазбалар дайындау дағдылары;
  • Презентациялар жасау және тезистер әзірлеу дағдылары;
  • Қаржылық-шаруашылық қызметті талдау дағдылары;
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint), электрондық құжат айналымы жүйесін жоғары деңгейде меңгеру;
  • Іскерлік хат алмасу және ауызша қарым-қатынас жасау дағдылары.
Міндеттерді орындау үшін қажетті жеке-іскерлік құзыреттер (құзыреттердің қолданыстағы моделіне сәйкес):
  • Байланыс орната білу және көшбасшылық;
  • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
  • Жұмыс процестеріне ықпалы;
  • Жұмысты ұйымдастыра білу;
  • Өзгеру қабілеті;
  • Командалық;
  • Нәтиже үшін жауапкершілік;
  • Даму.
Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:
  • Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі;
  • Экономикалық қызметтің ұйым профиліне сәйкес саласында (Холдинг компаниялар тобында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында болуы құпталады) кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.
Жұмыс шарттары:
  • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
  • Жалдау нысаны: еңбек шарты;
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
  • Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы 55А, В блогы.
Полный день
03.03.2025 19:12:00

Лауазымның мақсаты/мақсаты:
Деректерді басқару және "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ (бұдан әрі-қоғам) өндірістік қызметінің негізгі көрсеткіштері бойынша жиынтық басқарушылық Есептіліктің ашық және қолжетімді жүйесін қалыптастыру.
Білімге қойылатын талаптар:
Бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) білім: ақпараттық технологиялар саласындағы физика-математикалық/техникалық.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда дәйекті күрделене түсетін позицияларда коммерциялық және коммерциялық емес ұйымдарда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не төмен тұрған лауазымда деректерді талдау саласында кемінде 5 (бес) жыл жұмыс тәжірибесі осы департаменттің/филиалдың байланысты мәселелерімен және / немесе
Басшы лауазымдарда: агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша коммерциялық ұйымдардағы деректерді талдау саласындағы құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың сабақтас мәселелермен төмен тұрған лауазымында кемінде 3 (үш) жыл.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
2) "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі, "Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі ұлттық даму жоспарын бекіту және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарының күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығы, "банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіптік кешенін дамытудың 2021-2025 жылдарға арналған ұлттық жобасы", "Бәйтерек "Ұлттық басқарушы холдингі" акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы " Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы.
3) Қоғамның қызметін регламенттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
4) Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
5) құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
6) компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
7) Қоғам қызметін стратегиялық жоспарлаудың теориясы мен әдіснамасын білу;
8) презентацияларды дайындау тәжірибесі, меңгеруі
9) ақпараттың үлкен көлемімен жұмыс істеу дағдылары, талдау күні;
10) мемлекеттік тілді меңгеру;
11) қоғамның ішкі нормативтік құжаттары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- Департаментке жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуын басқара және бақылауды жүзеге асыра білу;
- Департаменттің жұмыс жоспарын әзірлей білу және оның орындалуын бақылау;
- ЖҰӨ жобаларын қалыптастыру және жетілдіру, сондай-ақ Департаменттің процестері мен міндеттерін жетілдіру және оңтайландыру үшін озық халықаралық тәжірибені талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- қарқынды, ауқымды деректер жинауды жүргізу, жобаларды басқару қабілеті мен дағдылары;
- ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- презентация дайындау бағдарламаларымен жұмыс істей білу;
- тиімді презентация және іскерлік хат алмасу дағдылары;
- үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей білу.
Тұлғалық:
-Көшбасшылық қасиеттер, стратегиялық ойлау, ұйымның BI-стратегиясын әзірлеу және енгізу мүмкіндігі.
- Деректерді басқару, ақпаратты сақтауды стандарттау және оңтайландыру процестерін терең түсіну.
-Бұлтты және on-Premise деректер қоймаларымен жұмыс тәжірибесі, әртүрлі жүйелер арасындағы интеграцияларды теңшеу.
- Икемділік, бейімделу, талдау және бизнес-есептілік саласында жаңа технологияларды енгізуге дайындық.
- Күшті коммуникативті және басқарушылық дағдылар, стратегиялық аналитикалық есептерді дайындау мүмкіндігі.
- стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және дұрыс басымдық беру мүмкіндігі;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- тұрақты өзін-өзі дамыту;
- іскерлік этикетті білу және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
- жауапкершілік;
- функционалдық міндеттерді бөлу мүмкіндігі;
- орындалатын міндеттерге байыпты көзқарас;
- адалдық, орындаушылық;
- нәтижеге бағдарлау;
- іссапарларға дайындық;
- әдептілік.
управление данными
Полный день
03.03.2025 17:14:00

Жиынтық есептілік және бірыңғай деректер қоймасы департаментінің (бұдан әрі - ЕХД) менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты:
Департаменттің мақсаттарын, міндеттері мен функцияларын іске асыруды жүзеге асыру және "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ (бұдан әрі - қоғам) басқа құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасау;
Білімге қойылатын талаптар:
Бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) білім: ақпараттық технологиялар саласындағы физика-математикалық/техникалық;
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда: лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/ қоғамның еншілес ұйымдарының/ Холдингтің ішкі кандидаттары үшін.
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (тәжірибеге қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) лауазымның мамандануына сәйкес облыстардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілері;
2) "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі, "Бәйтерек "Ұлттық басқарушы холдингі "акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 18 маусымдағы №674 Қаулысы;
3) Қоғамның қызметін регламенттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
4) құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
5) құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
6) компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
7) презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS Office Word, Excel, Power Point иеленуі;
8) мемлекеттік тілді жетік білу;
9) ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- презентацияны тиімді ұсыну мүмкіндігі;
- ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және жүргізілетін жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу;
- іскерлік хат алмасу дағдылары;
- деректер базасын басқарудың деректерді модельдеу ( реляциялық және реляциялық емес мәліметтер базасы) саласындағы білімі мен дағдылары;
- Hadoop, Spark, Kafka деректерді өңдеу құралдарымен практикалық тәжірибе;
- ci/CD, нұсқаны басқару жүйелерін (GIT)қоса алғанда, DevOps құралдарын қолданудың практикалық тәжірибесі;
- Python, Scala немесе Java бағдарламалау тілдерін білу;
- деректерді талдау дағдылары;
- мәселелерді шешу дағдылары және күрделі деректер мәселелерін шешу мүмкіндігі.
Тұлғалық:
- стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- тұрақты өзін-өзі дамыту;
- жауапкершілік;
- адалдық, орындаушылық;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- нәтижеге бағдарлау.
взаимодействие
реализация
Полный день
03.03.2025 15:14:00

Астана қаласындағы филиал директорының мониторинг жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:
1. Филиалдың кредиттік портфелінің сапасын бақылау мақсатында кредиттік мониторинг жүргізуді қамтамасыз ету;
2. Несие портфелінің мониторингі және кепілмен қамтамасыз ету жөніндегі жоспардың уақтылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету;
3. Кредиттік қаражаттың мақсатты пайдаланылуын уақтылы және тиісті тексеруді қамтамасыз ету;
4. Филиал алдына қойылған мақсаттар мен міндеттерді орындау.

                                                   Кандидатқа қойылатын талаптар:
Білімі: жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім
* шағын/орта/ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі;
Жұмыс тәжірибесі: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы департаменттің/филиалдың сабақтас мәселелері бар төмен тұрған лауазымында дәйекті күрделене түсетін позицияларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі немесе
Басқару тәжірибесі: агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі.
Міндеттерді орындау үшін қажетті білім, іскерліктер, дағдылар және жеке-іскерлік қасиеттер:

Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).
Дағдылар:
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.
Дағдылар:
- жетекшілік ететін бағыт бойынша тәуекелдерді басқару дағдылары;
- келіссөздер жүргізу дағдылары (сендіру қабілеті, өзара тиімділікті іздеуге бағдарлану) және коммуникативтік дағдылар (компаниялар мен мемлекеттің жоғары буын басшыларымен қарым-қатынас жасау, консенсусқа қол жеткізу, белсенді диалог жүргізу);
- үлкен деректер массивтерін талдау және жұмыс істеу дағдылары;
- көпшілік алдында сөйлеу дағдысы;
- аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары;
- презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу дағдылары;
- жобаларды басқару дағдылары;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электрондық құжат айналымы жүйесін меңгеру дағдылары (озық пайдаланушы);
Жеке және іскерлік құзыреттер:
Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму өзгерістерді басқару;
Нәтижеге назар аудару;
Процестерді тиімді басқару;
Міндеттеме / компания
управление рисками
Ведение переговоров
аналитические навыки
Полный день
03.03.2025 12:29:00

Бас менеджер – Әкімшілік департаменті

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: жоғары кәсіптік (заңгер, экономикалық немесе техникалық);

2) қалаған кәсіби тәжірибесі: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл;

3) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Еркін;

4) шет тілдерін меңгеру деңгейі: қазақша: еркін орысша: еркін

5) дербес компьютерді пайдалану дағдылары: Тәжірибелі ДК қолданушысы

Лауазымдық міндеттері:

1. Жалпы Банкті құжаттамалық қамтамасыз ету бөлігінде жұмысты ұйымдастыру. Кіріс хат-хабарларды тіркеу, жалғыз акционердің және мемлекеттік органдардың тапсырмаларының орындалуын бақылау, кіріс хат-хабар құжаттарын папкаларға/файлдарға қалыптастырады, папкаларды/файлдарды қалыптастыру аяқталғаннан кейін оларды Банк мұрағатына тапсырады, сондай-ақ «Тек қызметтік пайдалану үшін» деген белгісі бар кіріс және шығыс хат-хабарларды тіркейді.

2. Жалғыз акционердің және мемлекеттік органдардың тапсырмаларының орындалуы туралы ақпаратты апта сайын дайындау, ай сайын жалғыз акционердің және мемлекеттік органдардың тапсырмаларының орындалуы туралы есепті қалыптастыру және оны Банктің есеп беру деректер базасында орналастыру.

3. Аударма, курьерлік қызметтер, PPI жазылу, сондай-ақ Банктің құжаттары мен файлдарын ғылыми-техникалық өңдеу бойынша сатып алу процесін бюджеттеу және жүргізу

4. Корпоративтік келісімдерді дайындау және бекіту (басқарма мүшелерін орналастыру), жеткізушімен өзара әрекеттесу. Конференц-залдарды брондау, көрсетілетін қызметтердің актілерін келісу қызметтері.

5. Банктің меншігіндегі бос үй-жайды жалға алушылармен келісім-шарт жасау.

6. «Қазақстанның Даму Банкі» АҚ «Жасыл кеңсе» тұжырымдамасын қолдану жөніндегі Ереженің шеңберінде жұмысты ұйымдастыру (Бірлескен кәсіпорыннан ақпаратты сұрату, есептерді ресімдеу, уәкілетті органға ақпарат беру және т.б.).

7. Бөлімнің ішкі актілерінің жобаларын әзірлейді және келіседі, ұсыныстар мен шешімдердің жобаларын Банктің уәкілетті органдарына қарауға енгізеді, сауалдар мен қызметтік хаттарға жауап береді.

8. Банктің уәкілетті органдарының шешіміне, басшылықтың нұсқауларына сәйкес бөлімнің жұмысын қамтамасыз ету үшін қажетті басқа да функцияларды орындайды.

Делопроизводство и документооборот
Управление закупками и бюджетирование
Аналитика и отчетность
Полный день
27.02.2025 16:11:56

Кредиттік талдау департаментінің бас менеджері

Кандидатқа қойылатын талаптар:

1)     жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық және (немесе) қаржы білімі;
2)     бөлімше қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғам қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, заңсыз алынған кірісті заңдастыруға және лаңкестікті қаржыландыруға қарсы іс-қимыл мәселелерін білу.

Функциялары:

1)   сақтандыру және кепілдік беру бойынша әлеуетті мәмілелерді анықтау үшін жобаларды алдын ала талдау;

2)   Қоғам үшін сақтандыру және қаржы тәуекелдерін азайту үшін мәмілелерді құрылымдау;

3)   жиналған құжаттардың дұрыстығын талдау және тексеру;

4)    сақтандыру және қаржы тәуекелінің көзі болып табылатын объектінің қаржылық жағдайын, сақтандыру және қаржы тәуекелдерінің дамуына ықпал ететін және кедергі келтіретін факторларды бағалау; БАҚ-тағы ақпараттық қорды, қарыз алушының/борышкердің бедел тәуекелдерін және т.б. бағалау.;

5)   сақтандыру және қаржы тәуекелінің көзі болып табылатын объектінің қаржылық жағдайын бағалау, тәуекел объектісінің болжамды ақшалай ағындарын бағалау баяндалатын, Департаменттің сақтандыру қорғанысын немесе кепілдік ұсынудың орындылығына немесе оны ұсыну шарттарының өзгеруіне қатысты ұстанымы баяндалатын Департаменттің қорытындысын дайындау;

6)   Қоғам үшін әлеуетті тәуекелдерді анықтау және оларды митигациялау үшін егеменді тәуекелдерді талдау;

7)   Қоғамның құрылымдық бөлімшелерінің және құрылымдық бөлімшеге кірмейтін Қоғам қызметкерлерінің сақтандыру қорғанысын немесе кепілдік ұсыну немесе сақтандыру мен кепілдіктің қолданыстағы шарттарын өзгерту мәселелері бойынша қорытындылар беру туралы сұрау салуды жүзеге асыру;

8)   Қоғамның уәкілетті органының қаралатын мәселе бойынша сақтандыру қорғанысын немесе кепілдік ұсыну немесе оны ұсыну шарттарын өзгерту шешімінің жобасын дайындау;

9)   сақтандыру қорғанысын немесе кепілдік беру туралы мәселені шығару немесе оны қоғамның уәкілетті органының қарауына ұсыну шарттарын өзгерту;

10)   Департамент қорытындысымен таныстыру және Қоғамның уәкілетті органдарының отырыстарында сақтандыру қорғанысын немесе кепілдік ұсынудың немесе оны ұсыну шарттарын өзгертудің орындылығы туралы ұсынымдар беру;

11)   Қоғамның уәкілетті органы қабылдаған шешім шеңберінде сақтанушының немесе аппликанттың қаржылық жағдайының мониторингі, сақтандыру немесе кепілдік шарттарының орындалу мониторингі;

12)   Қоғамның уәкілетті органдарына сақтандыру және қаржы тәуекелінің көзі болып табылатын объектінің қаржылық жағдайына қатысты мониторингтік есептерді және сақтандыру және қаржы тәуекелі көлемінің ұлғаюына әкеп соғатын оқиғалар туралы ақпаратты ұсыну жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру.

анализ проектов для выявления потенциальных сделок по страхованию и гарантированию
оценка финансового состояния объекта
Полный день
25.02.2025 17:42:54

Ақпараттық технологиялар аудиторы ІАҚ

Лауазымдық нұсқаулықтан негізгі лауазымдық міндеттер:
АТ және АҚ жүйелерінің тиімділігін тексеру, талдау және бағалау, ақпараттық жүйелерді бағалау бойынша аудиторлық тапсырмаларды жүргізу; аудиторлық тапсырмаларды жүргізуге, АТ және АҚ тәуекелдерін талдау мен бағалауға және бизнес-процестердің АТ-бақылауларын тестілеуге қатысу; ІАҚ-ның бекітілген аудиторлық жоспарына сәйкес АТ-аудит жүргізу және (немесе) Холдингтің еншілес ұйымдарында (синергетикалық) АТ-аудиттерге қатысу; ІАҚ, сыртқы аудиторлар мен АТ және АҚ саласындағы тексеруші органдардың ұсынымдарының орындалуына мониторинг жүргізу; АТ және АҚ жүйелерінің аудиттері мәселелері бойынша Холдинг пен ЕҰ ІАҚ әдіснамалық қолдау көрсету; Холдингтің және қажет болған жағдайда оның ЕҰ-ның АТ және АҚ аудиттерінің нәтижелері бойынша сыртқы аудиторлардың есептерін қарауға қатысу.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары (лауазымдық нұсқаулықтан):
Ақпараттық технологиялар және (немесе) ақпараттық қауіпсіздік аясындағы салаларда жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім.
Лицензиялардың, сертификаттардың болуына қойылатын талаптар:
Ақпараттық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы келесі кәсіби сертификаттардың бірі немесе бірнешеуі – CISA (Certified Information Systems Auditor), CISM (Certified Information Security Manager).
Келесі сертификаттардың және (немесе) сертификаттардың біреуінің немесе бірнешеуінің болғаны құпталады:
CIA (Certified Internal Auditor), СOBIT (Control Objectives for Information and Related Technology), CRISC (Certified in Risk and Information Systems Control), CISSP (Certified Information Systems Security Professional), CGEIT (Certified in the Governance of Enterprise IT), CSX-P (Cybersecurity Practitioner Certification), CDPSE (Certified Data Privacy Solutions Engineer) немесе ішкі аудит, ақпараттық технологиялар аудиті және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы өзге де халықаралық танылған сертификат.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
  • КПХН (МОПП), корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау негіздерін, ISO/IEC 27001 (Information Security Management Systems), COBIT (Control objectives for Information and Related Technology) әдіснамасын және ақпараттық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздік (аудит) саласындағы өзге де халықаралық стандарттарды білу;
  • Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудиторлық қызмет, акционерлік қоғамдар, ақпараттандыру және ақпараттық қауіпсіздік мәселелері бойынша білімі;
  • Мемлекеттік тілді және ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу.
АТ-аудитор лауазымына тағайындауға жол берілмейді:
  • Соңғы үш жыл ішінде Холдингтің және (немесе) оның еншілес ұйымының басшы қызметкерлері болып табылатын адамдар;
  • Экономикалық қызмет саласында жасалған қылмыстар, мемлекеттік қызмет немесе мемлекеттік басқару мүдделеріне қарсы сыбайлас жемқорлық және өзге де қылмыстар, мемлекеттің конституциялық құрылысы мен қауіпсіздігінің негіздеріне қарсы қылмыстар үшін алынбаған немесе заңдарда белгіленген тәртіппен өтелмеген соттылығы бар адамдар.
Міндеттерді орындау үшін қажетті жеке-іскерлік құзыреттер (құзыреттердің қолданыстағы моделіне сәйкес):
  • Байланыс орната білу және көшбасшылық;
  • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
  • Жұмыс процестеріне ықпалы;
  • Жұмысты ұйымдастыра білу;
  • Өзгеру қабілеті;
  • Командалық;
  • Нәтиже үшін жауапкершілік;
  • Даму.
Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:
Ақпараттық технологиялар және (немесе) ақпараттық қауіпсіздік және (немесе) ақпараттық технологиялар аудиті, ақпараттық қауіпсіздік саласындағы жұмыс тәжірибесі - кемінде 5 жыл.
Жұмыс шарттары:
  • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
  • Жалдау нысаны: еңбек шарты;
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
  • Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы 55А, В блогы.
Внимание к деталям
Глубокое понимание нормативных требований
Полный день
25.02.2025 15:52:55

Адам ресурстарын басқару департаментінің бас маманы (АҚС шарты бойынша орындаушы)

Көрсетілген қызметтер:

1. Еңбек заңнамасының сақталуын қадағалау және қамтамасыз ету, кадрлық құжаттаманы және қызметкерлердің жеке істерін сақтау және мұрағаттау;

2. Қазақстан Республикасының заңнамасы (жұмысқа қабылдау, ауыстыру, жұмыстан босату, еңбек демалысы, іссапарлар және т.б.) шеңберінде кадрлық есепке алуды, іс жүргізуді және кадр қозғалысы туралы статистиканы жүргізу;

3. Персоналды басқару процесін уақтылы және сапалы жүргізуді қамтамасыз ету;

4. Банктің ішкі актілеріне және Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасының талаптарына сәйкес мемлекеттік органдарға (статистика органдарына, әскери тіркеу органдарына және т.б.) есептерді ұсыну.

5. Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына және Банктің ішкі ережелеріне сәйкес персоналды басқаруды қамтамасыз ету, кадрлық есепке алу және есептілікті жүргізу.

6. Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына, Банктің нормативтік-құқықтық актілеріне, нұсқауларына, өкімдеріне сәйкес қызметкерлерді жұмысқа қабылдау, ауыстыру, Банк қызметкерлерімен еңбек шартын бұзуды тіркеуді жүзеге асыру;

7. Банктің жауапты құрылымдық бөлімшелеріне өтініштер беру, Банктің жаңадан қабылданған және ауыстырылған қызметкерлерінің жұмыс орнының дайындығын қадағалау;

8. Банк қызметкерлерінің еңбек тәртібін және еңбек тәртібін сақтау жағдайын талдау;

9. Банк қызметкерлерінің ағымдағы және бұрынғы жұмысы туралы анықтамаларды беру және тіркеу;

10. Банктегі кадр жұмысына жүйелі талдау жүргізу, оны жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу (соның ішінде Банктің нормативтік құқықтық актілеріне өзгертулер енгізу);

11. Банк қызметкерлеріне персоналды басқару мәселелері бойынша кеңес беру (демалуға, іссапарға, жұмыстан босатуға және т.б. өтінімдерді беру кезінде);

12. Банк қызметкерлерінің жеке істерін қалыптастыру және жүргізу, оларға қажетті өзгерістерді уақтылы енгізу;

13. Басқарманың құзыретіне жататын Банк қызметін қамтамасыз ету үшін қажетті тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу процесіне қатысу;

14. Банк қызметкерлеріне персонал және Мердігердің құзыретіне кіретін басқа да мәселелер бойынша қажетті ақпаратты уақтылы тарату;

15. Қызметкерлердің сандық және сапалық құрамы және олардың қозғалысы туралы ай сайын ақпарат дайындау. Қызметкердің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша акционерлердің, мемлекеттік органдардың және басқа да ұйымдардың сауалдарына жауап беру, тиісті қорытындылар мен ұсыныстар дайындау;

16. Департамент директорының және Банк басшылығының тапсырмасы бойынша есептерді, талдамалық және басқа ақпаратты қалыптастыру;

17. Банк желісіндегі жалпыға қолжетімді папкаларға ақпаратты уақтылы орналастыру бойынша жұмыстарды жүргізу (жаңадан келген қызметкерлердің электронды түйіндемелерін орналастыру, персоналдың қозғалысы, бала күтімі демалысы туралы мәліметтерді енгізу және т.б.);

18. Департамент директорының, Банк басшылығының нұсқауларына және Банктің ішкі актілеріне сәйкес басқа да функциялар;

19. Мүдделі құрылымдық бөлімшелерге және бөгде ұйымдарға кадр мәселелері бойынша әртүрлі ақпарат беру (әртүрлі тексерулер, жұмыс топтары, акционерлердің сұраулары және т.б.);

20. Персонал модулімен, Kolvir ABIS, SimBase және т.б. жұмыс істеу: қызметкерлердің жеке карталарын жасау және қызметкерлердің деректер базасын жаңарту, бағдарламалық қамтамасыз ету талаптарына сәйкес барлық қажетті ақпаратты мәліметтер базасына енгізу;

21. Еңбек кітапшаларын есепке алу және жүргізу;

22. Басқарманың құзыретіне жататын Банктің корпоративтік іс-шараларын дайындауға және өткізуге қатысу;

23. Персоналды есепке алуды басқару процестерін автоматтандыруға қатысу (техникалық шарттарды беру, техникалық шарттарды әзірлеу және т.б.);

24. Банктің штат санына, ұйымдық құрылымына өзгерістер енгізу және т.б. (оның ішінде Банк Басқармасына мәселелер енгізу).

Кадровый учет и делопроизводство
Аналитические и организационные способности
Знание трудового законодательства
Полный день

Смотреть еще вакансии

Кіру