Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Юристы
Безопасность
Бухгалтерия и Финансы
Административный персонал
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
2 бос орын
30.07.2025 10:52:02

Стратегиялық талдау және корпоративтік даму департаментінің бас менеджері

Біліктілік талаптары:

  • Экономика / қаржы / бизнес әкімшілік / мемлекеттік басқару саласында жоғары білім;

  • Департамент қызметінің бағытына сәйкес салада кемінде үш жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы иегерлері / магистратура немесе PhD докторантурасын аяқтаған түлектер үшін Департамент қызметінің бағытына сәйкес салада кемінде 1,5 (бір жарым) жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Аналитикалық жұмысты жүргізу дағдыларының болуы, ақпаратты, оның ішінде статистикалық және экономикалық ақпаратты жинау, қорыту және талдау, қажетті математикалық есептеулерді қолдану, аналитикалық есептер мен баяндамаларды дайындау дағдыларының болуы;

  • Компанияда корпоративтік басқару қағидаттарының сақталуын қамтамасыз ету дағдыларының болуы;

  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, соның ішінде қаржылық қызметті реттейтін заңнамасын және жеке кәсіпкерлік туралы заңнамасын білу және қолдану;

  • Презентациялар өткізуді және оларды сапалы дайындауды білу;

  • Келіссөздер жүргізу және іскерлік хат алмасу дағдыларының болуы;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) ресімдеу және жүргізу тәртібін, негіздерін және ережелерін білу;

Құзыреттер:

  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

  • Командада жұмыс істей білу;

  • Коммуникабельділік.

Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:

  • Қазақстан Республикасының экономикалық дамуының жай-күйін, оның ішінде шағын және орта кәсіпкерлікті және Қазақстан Республикасы Үкіметінің жүргізіп отырған экономикалық саясатын талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;

  • Халықаралық экономикалық ахуалдың жай-күйін талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;

  • Қор бағдарламаларының нәтижелерін талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;

  • Микро, шағын және орта бизнестің ағымдағы жағдайына талдау жүргізу, салалар, аймақтар және тиісті әкімшілік бірліктер бөлінісінде дамыту бойынша ұсыныстар дайындау;

  • Халықаралық және инновациялық тәжірибені зерделеу, микро, шағын және орта кәсіпкерлікті қолдаудың жаңа құралдары бойынша ұсынымдармен аналитикалық анықтамалар дайындау;

  • Қордың дерекқорларына енгізу үшін сыртқы көздерден деректер жинауды ұйымдастыру;

  • Қор басшылығының сөйлеулеріне материалдар дайындау (Департамент құзыреті шеңберінде);

  • БАҚ-қа жауаптар, мақалалар, кітаптар, журналдар, брошюралар және т.б. жарияланымдарға материалдар дайындауға қатысу (Департамент құзыреті шеңберінде);

  • Қор басшылығының сөйлеулеріне презентациялық материалдар, есептер, анықтамалық материалдар дайындау (Департамент құзыреті шеңберінде);

  • Қазақстандағы және оның өңірлеріндегі микро, шағын және орта кәсіпкерліктің даму жағдайы туралы есепті әзірлеу;

  • Қордың ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеу, Департамент құзыреті шеңберінде қолданыстағы ішкі нормативтік құжаттарға өзгерістер мен толықтырулар жобаларын дайындау;

  • Департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша шығыс хат-хабарларды дайындау;

  • Департаментке келіп түскен хат-хабарларға белгіленген мерзімдерде жауап дайындау.

анализ
Полный день
08.07.2025 19:53:02

Стратегиялық және корпоративтік даму департаментінің жобалар жетекшісі

Білімге қойылатын талаптар: Жоғары экономикалық, қаржылық-экономикалық немесе заңгерлік

Лицензияларға, сертификаттарға және басқаларға қойылатын талаптар: жоқ

Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда-қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған олпытпен мемлекеттік қызметте не төмен тұрған лауазымда дәйекті күрделене түсетін позицияларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс тәжірибесі осы департаменттің / филиалдың тиісті сұрақтарымен
Басшы лауазымдарда - агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың сабақтас мәселелермен төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл

Жеке сипаттамалары:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.

Тілдерді меңгеру деңгейі( қажет болған жағдайда): мемлекеттік тілді жетік білу

Қызметкерлерді сапалы іріктеу үшін маңызды қосымша ақпарат:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдарды игеру;
- компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
- презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS Office Word, Excel, Power Point иеленуі;
- Қоғам қызметін стратегиялық жоспарлау теориясы мен әдіснамасын білу;
тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау қабілеті;
- үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей білу;
- деректерді жинау мен талдауды, сондай-ақ аналитикалық және презентациялық материалдарды дайындауды жүзеге асыру қабілеті мен дағдылары.
Корпоративное управл...
Полный день

Кіру