Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Прочее
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Безопасность
Управление персоналом
Административный персонал
Жұмыс уақыты
9 Бос жұмыс орындар саны
19.02.2025 20:12:49

- Жоғары экономикалық / қаржылық білім.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:
- қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы департаменттің / филиалдың сабақтас мәселелері бар төмен тұрған лауазымында дәйекті күрделене түсетін позицияларда және/немесе мемлекеттік қызметте кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс тәжірибесі
- агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі, "Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі ұлттық даму жоспарын бекіту және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарының күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығы, "ұлттық жобаны бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіптік кешенін дамытудың 2021-2025 жылдарға арналға"Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі, "Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі ұлттық даму жоспарын бекіту және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарының күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығы, "ұлттық жобаны бекіту туралы" Қазақстан Республикасің қаулысы Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіптік кешенін дамытудың 2021-2025 жылдарға арналған", "Бәйтерек "Ұлттық басқарушы холдингі" акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы " Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:
* Департаментке жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуын басқара және бақылауды жүзеге асыра білу;
* Департаменттің жұмыс жоспарын әзірлеу және оның орындалуын бақылау мүмкіндігі;
* ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыру және жетілдіру, сондай-ақ Департаменттің процестері мен м* ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыру және жетілдіру, сондай-ақ Департаменттің процестері мен міндеттерін жетілдіру және оңтайландыру үшін озық халықаралық тәжірибені талдау мүмкіндігі;
* сараптамалық қорытындыны қалыптастыру және жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі;
* қарқынды, ауқымды деректер жинауды жүргізу, жобаларды басқару қабілеті мен дағдылары;
* ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және заманауи ақпараттық технологиялар жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
* презентация д* презентация дайындау бағдарламаларымен жұмыс істей білу;
* тиімді презентация және іскерлік хат алмасу дағдылары;
* үлкен көлем
масштабный сбор данных
формирование проектов ВНД
обработка информации
Полный день
19.02.2025 20:11:49

Әдіснама және СМЖ департаментінің СМЖ менеджері

Негізгі лауазымдық міндеттері:
1. Қоғамның сапа менеджменті жүйесін жұмыс күйінде ұстау.
2. Ішкі нормативтік құжаттардың СМЖ талаптарына сәйкестігін келісу кезінде Қоғамның басқа құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасау.
3. ЖІӨ-ні өзекті жағдайда, бөлігінде қолдау
департаменттің құзыретіне жататын және оларға байланысты сәйкестендіру
заңнамалық нормаларға немесе өзге де нормативтік-құқықтық актілерге, өзге де ЖҰӨ-ге өзгерістер енгізу
Қоғамдар, сондай-ақ ішкі бизнес-процестер мен құрылымдағы өзгерістер
Қоғамдар мүдделі құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп.

                                                                                           КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
- қызмет бағытына сәйкес келетін жоғары білім;
- курстардан өту сертификаттарының болуы
сапа менеджменті жүйесі;
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;

2) Департамент пен қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

3) Бизнес-қызметті және қоғам жұмыс істейтін әртүрлі секторлардың ерекшеліктерін білу;

4) мемлекеттік тілді меңгеру;

5) қоғамның ішкі нормативтік құжаттары;

6) қоғамның құрылымы мен штаты, оның мамандануы және даму перспективалары;

7) іс жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздері.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- ЖҰӨ жобаларын қалыптастыра білу;

- ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- MS Office компьютерлік құралдарын еркін меңгеру, MS Windows ортасында жұмыс істей білу;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасай білу;
- қызметтік және коммерциялық құпия болып табылатын ақпаратпен жұмыс істей білу (оны пайдалануды қорғау тәртібі);
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- презентация жасау бойынша жұмыс дағдылары.

Тұлғалық:
- стресске төзімділік
көп тапсырмаға;
- қарым-қатынас
(адамдармен тез байланыс орната білу, қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге назар аудару;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:

- Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2.

- Жалдау нысаны: еңбек шарты.

- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру.

- Орналасқан жері: Астана қ., Иманов к-сі, 11, "Нұрсәулет 1"БО.
система менеджмента качества
Полный день
19.02.2025 18:47:49

Корпоративтік секретарь

КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР      

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
- жоғары заңгерлік немесе экономикалық білім

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- Корпоративтік хатшы өзіне жүктелген функцияларды жүзеге асыру үшін қажетті білімге, тәжірибеге және жеке қасиеттерге ие болуға, жоғары іскерлік және кәсіби қасиеттерге ие болуға, сондай-ақ Жалғыз акционер мен Директорлар кеңесі мүшелерінің сеніміне ие болуға тиіс;
- Қазақстан Республикасының заңнамасын білу;
- Корпоративтік қатынастарға қатысушылар арасында келіссөздер жүргізе білу және қақтығыстарды реттей білу;
- Директорлар кеңесінің құрамында мемлекеттік және/немесе орыс тілін білмейтін адамдар болған жағдайда, мемлекеттік тілді, сондай-ақ ағылшын тілін меңгеру.

Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- кемінде 5 (бес) жыл, оның ішінде корпоративтік құқықпен, корпоративтік қаржымен немесе корпоративтік басқарумен байланысты жұмыс тәжірибесінің болғаны жөн.

Жұмыс шарттары:

- Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2

- Жалдау нысаны: еңбек шарты

- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру

- Орналасқан жері: Астана қ., Иманов к-сі, 11 "Нұрсәулет 1"БО
организаторские способности
Полный день
04.02.2025 19:00:40

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Ақтөбе облысы бойынша филиалы директорының кредит беру жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- Өңірдегі АӨК субъектілерін қоғамның қаржылық қызметтерімен қамту үлесін арттыру.
- Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету.
- Қаржыландыруға өтінімдердің уақтылы және сапалы қаралуын бақылау.

Талаптар:
жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім
* шағын және орта/ ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесі:
қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте дәйекті күрделене түсетін позицияларда жұмыс өтілі/тәжірибесі 4 (төрт) жылдан кем емес, немесе агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі/ байланысты сұрақтары бар филиал.

Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Дағдылар:
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- сараптамалық қорытынды жасау және
жетекшілікте тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу
бағыты;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер:

Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму
өзгерістерді басқару;
нәтижеге назар аудару
процестерді тиімді басқару
міндеттеме / компания.
управление рисками
умение убеждать, ориентация на поиск обоюдной выгоды
коммуникативные навыки (общение с руководителями высшего звена компаний и государства, достижение консенсуса, ведение активного диалога)
анализ больших массивов данных
публичные выступления
управление проектов
продвинутый пользователь программами MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электронной системой документооборота
Полный день
04.02.2025 19:00:38

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Қарағанды облысы бойынша филиалы директорының мониторинг жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:
1. Филиалдың кредиттік портфелінің сапасын бақылау мақсатында кредиттік мониторинг жүргізуді қамтамасыз ету.
2. Несие портфелінің мониторингі және кепілмен қамтамасыз ету жөніндегі жоспардың уақтылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету.
3. Кредиттік қаражаттың мақсатты пайдаланылуын уақтылы және тиісті тексеруді қамтамасыз ету.
4. Филиал алдына қойылған мақсаттар мен міндеттерді орындау.

Кандидатқа қойылатын талаптар:

жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім
* шағын/орта/ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесі:

қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте дәйекті күрделене түсетін позицияларда жұмыс өтілі/тәжірибесі 4 (төрт) жылдан кем емес, немесе агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі байланысты мәселелер.

Білім:

- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Дағдылар:

- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.

Жеке және іскерлік құзыреттер:
Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму
өзгерістерді басқару;
Нәтижеге назар аудару;
Процестерді тиімді басқару;Міндеттеме / компания.
управление рисками
умение убеждать, ориентация на поиск обоюдной выгоды
коммуникативные навыки (общение с руководителями высшего звена компаний и государства, достижение консенсуса, ведение активного диалога)
анализ больших массивов данных
публичные выступления
Управление проектами
продвинутый пользователь программами MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электронной системой документооборота
Полный день
04.02.2025 18:59:36

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Жамбыл облысы бойынша филиалы директорының несие беру жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- Өңірдегі АӨК субъектілерін қоғамның қаржылық қызметтерімен қамту үлесін арттыру.
- Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету.
- Қаржыландыруға өтінімдердің уақтылы және сапалы қаралуын бақылау.

Кандидатқа қойылатын талаптар:
жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім
* шағын және орта/ ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесі:
қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте дәйекті күрделене түсетін позицияларда жұмыс өтілі/тәжірибесі 4 (төрт) жылдан кем емес, немесе агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі/ байланысты сұрақтары бар филиал.

Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу; - агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Дағдылар:
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.

Жеке және іскерлік құзыреттер:
Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму
өзгерістерді басқару;
нәтижеге назар аудару;
процестерді тиімді басқару;
міндеттеме / компания.
управление рисками
навыки ведения переговоров (умение убеждать, ориентация на поиск обоюдной выгоды)
коммуникативные навыки (общение с руководителями высшего звена компаний и государства, достижение консенсуса, ведение активного диалога)
работа с большими массивами данных
навыки публичных выступлений
Управление проектами
продвинутый пользователь программами MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электронной системой документооборота
Полный день
27.01.2025 10:25:28

Кредиттеу бөлімінің менеджері-1

КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары
(лауазымдық нұсқаулықтан):
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін жоғары білім

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
2) Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
3) құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
4) салалық заңнаманы және қадағалау және бақылаушы органдардың талаптарын білу;
5) ауылдық жерлерде Агросектор жұмысының ерекшелігін және АӨК дамытудың мемлекеттік бағдарламасын білу;
6) қаржылық модельдеуді, кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау қағидаттарын, кәсіпорынды қаржылық сауықтырудың негізгі құралдарын білу;
7) қаржыландыру, "өнім пакетін/портфелін" әзірлеу және қалыптастыру, жобаларды құрылымдау/қайта құрылымдау құралдарын білу;
8) мемлекеттік тілді еркін меңгеру;
9) ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары;

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес корпоративтік клиенттердің кредиттік өтінімдерін қарау;
-Бизнес-жоспарды және қарыз алушы, қаржы институттары ұсынған бастапқы құжаттарды талдау бойынша қорытынды жасау;
- Кредит беру туралы шешім қабылдау үшін қоғамның Кредиттік комитетінің қарауына қорытындысы бар жобаны шығару;
- Қарыз алушының кредиттік досьесін бастапқы қалыптастыру;
- ЖҰӨ сәйкес ұсыныстар беру.
Тұлғалық:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.

Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл және/немесе жұмыс тәжірибесі
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін тәжірибе.
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (тәжірибеге қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.

Жұмыс шарттары:
* Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2
· Жалдау нысаны: еңбек шарты
* Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
· Орналасқан жері: Астана қ., Иманов к-сі, 11 Нұрсәулет 1 БО.⁠
финансовое моделирование
Полный день
27.01.2025 10:20:29

Кредит беру бөлімінің бастығы-2

КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары
(лауазымдық нұсқаулықтан):
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін жоғары білім

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
2) Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
3) құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
4) салалық заңнаманы және қадағалау және бақылаушы органдардың талаптарын білу;
5) кредиттеудің бизнес-процесін оңтайландыру және автоматтандыру, қызметін үздіксіз жетілдіру саласындағы білім;
6) қаржылық жоспарлауды, кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау қағидаттарын, кәсіпорынды қаржылық сауықтырудың негізгі құралдарын білу;
7) Ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздерін білу;
8) мемлекеттік тілді еркін меңгеру;
9) ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары;

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- Бөлімге жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуына басшылық жасау және бақылауды жүзеге асыру;
- Бөлімнің жұмыс жоспарын әзірлеу және оның орындалуына бақылау жүргізу;
- Бөлімге келіп түсетін хат-хабарлардың орындалуын бақылауды жүзеге асыру;
- Бөлімге түсетін жобалар бойынша қорытындыларды келісу.
Тұлғалық:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.

Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе осы департаменттің/филиалдың қызмет бағыты не төмен тұрған лауазымы бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте қатарынан күрделене түсетін позицияларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс тәжірибесі және/немесе
- кем емес
Агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен 2 жыл жұмыс тәжірибесі.

Жұмыс шарттары:
* Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2
· Жалдау нысаны: еңбек шарты
* Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
· Орналасқан жері: Астана қ., Иманов к-сі, 11 Нұрсәулет 1 БО.
финансирование
Полный день
22.01.2025 09:58:24

Рекрутер (Аутстаффингке кадрларды іріктеу жөніндегі Менеджер)

Міндеттері:

               * Ашық жұмыс орындарына үміткерлерді іздеу және таңдау.

               * Сұхбат жүргізу (телефон, онлайн немесе офлайн).

               * Жұмыс орындарын job сайттарында, әлеуметтік желілерде және басқа ресурстарда орналастыру.

               * Кандидаттардың дерекқорын жүргізу.

               * Бос жұмыс орындарына қойылатын талаптарды нақтылау үшін бөлімше басшыларымен өзара іс-қимыл.

               * Үміткерлердің кәсіби және жеке қасиеттерін бағалау.

               * Іріктеу кезеңдерін ұйымдастыру және жұмысқа шыққанға дейін кандидаттарды сүйемелдеу.



Талаптар:

               * Персоналды іріктеуде 2 (екі) жылдан бастап жұмыс тәжірибесі .

               * Таңдаудың заманауи әдістері мен құралдарын білу.

               * Үміткерлермен сұхбат жүргізу және бағалау дағдылары.

               * Көп тапсырма жағдайында және үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей білу.

               * Тамаша қарым-қатынас дағдылары және клиентке бағдарлану.

               * Компьютерге иелік ету (Excel, Word, ATS жүйелері, job-порталдармен жұмыс).

Шарттар:

               * Аутстаффинг

               * Бәсекеге қабілетті жалақы.

               * Кәсіби және мансаптық өсу.


               * Тату және кәсіби командада жұмыс істеу.
рекрутер
подбор персонала
Умение работать в команде
Обучаемость
Написание текстов
Полный день

Кіру