Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.
Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Қарағанды қ., Бұқар-Жырау даңғ. 53/1
"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Абай облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы бос лауазымына өндірістік процесті тоқтатпау мақсатында "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Абай облысы ішкі конкурс жариялайды.
Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік
жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер:
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.
Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Семей қ., К.Мухамедханов көш. 23А
Жұмыс өтіліне / тәжірибеге қойылатын талаптар:
Лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі болуы тиіс;
қоғамның ішкі кандидаттары / Қоғамның еншілес ұйымдары / Холдингінде кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар үшін талаптар.
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орындарын / Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды (жұмыс өтілі талап етілмейді).
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
қызмет бағытына сәйкес келетін жоғары білімнің болуы.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
қоғам қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы заң;
лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті өзге де міндетті білімдер;
қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
бөлімнің / қоғамның қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
халықаралық МС ИСО 9001 стандарттарының талаптары;
мемлекеттік тілді білу.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
ішкі нормативтік-құқықтық құжаттар жобаларын әзірлеу дағдысы;
сараптамалық қорытынды жасап, басқарылатын бағыт бойынша тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу дағдысы;
қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар жүйелерін пайдалана отырып жұмыс істеу қабілеті;
тиімді презентация жасау және іскерлік қарым-қатынас орнату дағдысы;
қарыз алушымен телефон арқылы байланыс орнату қабілеті.
Жеке құзыреттер:
көп тапсырмалыққа төзімділік (стресске төзімділік);
коммуникабельділік (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ниеті);
нәтижеге бағытталу;
сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
жоспарлау және басымдықтарды дұрыс қою қабілеті;
қажетті ақпаратты тез табу қабілеті;
ұздіксіз өзін-өзі дамыту;
өз көзқарасын қорғай білу және қарсы пікірдегі адамды сендіре білу қабілеті;
қиын жағдайларға бейімделе білу қабілеті.
Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік
жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер:
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.
Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Қостанай қ., Тәуелсіздік көш. 39.
1. Консультировать кредитные товарищества и конечных заемщиков КТ (в т.ч. потенциальных участников) по вопросам кредитования, организации работы КТ, оказывать методическую помощь по мере необходимости; 2. Проводить анализ и мониторинг эффективности процессов КТ; 3. Осуществлять выезд на место непосредственного бизнеса с целью проведения фотомониторинга, мониторинга залогов, а также исполнения особых условий, предусмотренных решениями Кредитного комитета КТ/филиала/Общества и предоставления интересов Общества. ТРЕБОВАНИЯ К КАНДИДАТУ Квалификационные требования к вакантной должности: - высшее (экономическое или финансовое) образование.
Знания, необходимые для исполнения должностных обязанностей: 1) законодательные и нормативные правовые акты, регламентирующие деятельность Общества; 2) знание отраслевого законодательства и требований надзорных и контролирующих органов; 3) знание нормативных правовых актов Республики Казахстан, регулирующих отношения в областях, соответствующих специализации должности, а также другие обязательные знания, необходимые для исполнения функциональных обязанностей по должности; 4) нормативные и методические материалы, касающиеся деятельности Общества; 5) порядок работы (правила, документы, мероприятия), касающиеся деятельности отдела/Общества; 6) требования международных стандартов МС ИСО 9001; 7) знание специфики работы агросектора в сельской местности и государственной программы развития АПК; 8) знание финансового моделирования, принципов оценки финансового состояния предприятия, основных инструментов финансового оздоровления предприятия; 9) знание основ пользования компьютерной и иной организационной техникой, средствами коммуникации и связи. 10) порядок составления информации и ходе реализации программ создания и кредитования КТ; 11) основы экономики, бухгалтерского учета, финансовое планирование, организация сельскохозяйственного производства. Компетенции, необходимые для исполнения должностных обязанностей: Функциональные: - умение формировать проекты внутренних нормативно-правовых документов; - умение формировать экспертное заключение и вырабатывать конкретные предложения по повышению эффективности в курируемом направлении; - умение работать с применением современных систем информационных технологий; - умение и навыки проводить интенсивный масштабный сбор и анализ данных, бенчмаркинг; - умение эффективной презентации и делового общения. Личностные: - стрессоустойчивость к многозадачности; - коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми); - ориентация на результат; - грамотная устная и письменная речь; - умение планировать и расставлять приоритеты; - умение быстро находить нужную информацию; - постоянное саморазвитие.
Требования к стажу работы: - опыт работы в областях, соответствующих функциональным направлениям должности не менее 2 (двух) лет - опыт работы внутренних кандидатов Общества/дочерних организациях Общества / Холдинга, имеющих опыт работы не менее 1 (одного) года. Данные требования не распространяются на кандидатов, окончивших зарубежное высшее учебное заведенеи/Назарбаев университет по программе магистратура, окончивших по программе «Болашак» (без требования к опыту работы). Условия работы: · Режим работы: полный рабочий день, 5/2 · Форма найма: трудовой договор · Социальный пакет: медицинская страховка · Местонахождение: г. Талдыкорган, мкр. Коктем 10, 8 этаж |