Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Юристы
Безопасность
Бухгалтерия и Финансы
Административный персонал
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
50 бос орын
15.08.2025 11:46:02

Тұрғын үй активтері департаментінің Жылжымайтын мүлікті басқару секторының басшысы

Негізгі лауазымдық міндеттері:

  • Тиісті келісімдер (меморандумдар) жасалған мемлекеттік және мемлекеттік
  • емес заңды тұлғалар үшін тұрғын үй сатып алу (сатып алу) жолымен тұрғын үй
  • құрылысының мемлекеттік бағдарламаларын іске асыруды қамтамасыз ету; Компанияның меншікті
  • бағдарламалары; тұрғын үй құрылысы объектілерін қабылдау жөніндегі комиссияның
  • жұмысын ұйымдастыру, сүйемелдеу, шарттар жасасу.                                  
  • Пәтерлер мен ортақ мүліктің сақталуын қамтамасыз ету және сақтандыру жағдайлары кезінде залалды өтеу мақсатында мемлекеттік және меншікті бағдарламалар шеңберінде сатып алынған/салынған тұрғын үй құрылысы объектілерін сатып алу, пайдалану қызметтерін сатып алу, Тұрғын үй құрылысы объектілерінде күзет және сақтандыру қызметтерін сатып алу шеңберінде сатып алу іс-шараларын ұйымдастыруды қамтамасыз ету және бақылау.                        

  • Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес ұзақ мерзімді активтерге жататын жылжымайтын мүлікті, оның ішінде компанияның балансына қабылданған мүлікті өткізуді қамтамасыз ету.

  • Тұрғын үй құрылысы объектілерін қабылдау және меншік құқығын ресімдеу.

  • Тұрғын үй құрылысы объектілерін қабылдау және тұрғын үй құрылысы объектілеріне меншік құқығын ресімдеу кезінде ЖАО кезекте тұрғандар немесе компания клиенттері арасында тұрғын үйді одан әрі бөлу мақсатында мемлекеттік және меншікті бағдарламалар шеңберінде сатып алынған/салынған бақылауды жүзеге асыру.                                      

  • Жылжымайтын мүлікті басқару секторының қолданыстағы бизнес-процестерін оңтайландыру бойынша жұмыстарды жүргізу бойынша бақылау және жылжымайтын мүлікті басқару секторының бизнес-процестеріне цифрлық технологияларды енгізу бойынша жұмыстарды үйлестіру
Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі техникалық / заңгерлік / экономикалық білім;

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

Компанияның қызметіне қатысты жоғары тұрған органдардың қаулылары, өкімдері, бұйрықтары және басқа да нормативтік құжаттары;                      "Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының; "тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының; Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексінің; "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңының; "бағалау қызметі туралы"Қазақстан Республикасының заңының негіздері.                                Еңбекті қорғау ережелері мен нормалары.

Жұмыс тәжірибесі: кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 4 жыл.

Ориентация на резуль...
Полный день
15.08.2025 11:29:02

Тұрғын үй активтері департаменті Өңірлік секторының басшысы

Лауазымдық міндеттер:

  • Бекітілген бизнес-процестерге және өңірлік сектордың/Департаменттің/Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес жылжымайтын мүлікті басқару мәселелері бойынша олардың қызметін жоспарлауды қоса алғанда, Өңірлік сектор қызметкерлерінің жұмысын қамтамасыз ету және ұйымдастыру.
  • ЖАО-ның кезекте тұрғандары немесе Компания клиенттері арасында тұрғын үйді одан әрі бөлу, оларды күзет агенттігіне беру мақсатында мемлекеттік және меншікті бағдарламалар шеңберінде сатып алынған/салынған тұрғын үй құрылысы объектілерін қабылдау процесіне Өңірлік сектор қызметкерлерінің қатысуын бақылау, коммуналдық және пайдалану қызметтеріне қосылу кезінде қатысу, сервистік қызмет субъектілерінің жұмысын бақылауды қамтамасыз ету, олардың объектілерді техникалық байқаудан өткізуі, сақтандыру жағдайы басталған кезде ТҮАД-не қажетті материалдар мен құжаттарды жинауды және ұсынуды қамтамасыз ету.                                                  

  • Кондоминиум объектілерін тіркеуді, кондоминиум объектісін басқару органдарын құруды және Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтай отырып, жер пайдалану құқықтарын ресімдеуді және тіркеуді бақылауды жүзеге асыру.                                    

  • Жалға алушылардың жалдау шарттарының талаптарын сақтауын бақылау, коммуналдық және пайдалану қызметтеріне уақтылы ақы төлеуді, қосалқы жалға беру шарттарын сақтауды және келісілмеген қайта жоспарлауға жол бермеуді қоса алғанда, жалға алушылардың жалдау шарттарының талаптарын орындауын мониторингтеу, банктік қарыз шарттарына, ипотекалық шартқа, жалдау шартына, төлем кестелеріне және оларға қосымша келісімдерге уақтылы қол қоюды қамтамасыз ету.
Біліктілік талаптары:

Жоғары техникалық / заңгерлік / экономикалық білім.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

Компанияның қызметіне қатысты жоғары тұрған органдардың қаулылары, өкімдері, бұйрықтары және басқа да нормативтік құжаттары;                                                        

Компанияның ішкі құжаттарын білу;                                                    

Қазақстан Республикасы Еңбек заңнамасының негіздері;      

"Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының; "тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының; Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексінің; "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңының; "бағалау қызметі туралы"Қазақстан Республикасының заңының негіздері.          

Еңбекті қорғау ережелері мен нормалары.
Ориентация на резуль...
Полный день
15.08.2025 10:48:02

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар департаментінің жоба менеджері

Лауазымдық міндеттері:
- Бизнес-процестерді талдау, бағдарламалық-техникалық құжаттаманы әзірлейді, компанияның бизнес-процестерін автоматтандыру мақсатында талдамалық есептер жасау:
-дербес немесе мүдделі бөлімшелердің қызметкерлерімен бірлесіп бизнес-процестерді оңтайландыру және автоматтандыру мақсатында Компанияның АЖ жаңғырту бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеу;
- жобаның жоспар-кестесін жүргізеді, жобаның жоспар-кестесі бойынша міндеттердің орындалу мерзімдерін бақылауды орындайды, жоба шеңберінде жобаға қатысушылар арасындағы коммуникацияны қамтамасыз етеді, жоба бойынша құжаттаманы жүргізу.
- талаптарды жинау, талдау және құжаттау; пәндік облыстардың тапсырыс берушілерімен және сарапшыларымен өзара іс-қимыл;техникалық тапсырманы әзірлеу және міндеттерді қою; қажетті модельдерді, алгоритмдерді, прототиптерді құру; АЖ әзірлеуді, тестілеуді, қабылдауды және енгізуді үйлестіру;АЖ әзірлеу кезінде қателерді тексеру және жою; АЖ пайдаланушыларын оқытуға қатысу.
- жобалық басқару: agile-жұмысы бірнеше қысқа кезеңдерге бөлінетін жобаларды икемді басқару, бұл ретте команда бір мезгілде бірнеше міндеттермен жұмыс істейді, waterfall-жобаларды кезең-кезеңімен басқару, олардың жұмысы міндеттерді каскадтаудан тұрады, бұл ретте егжей-тегжейлі техникалық тапсырма жасалады, содан кейін жобамен жұмыс
істеу бекітілген жоспар бойынша жүзеге асырылады.

Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару
бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы қажет.  
- Знание основ прогр...
Полный день
14.08.2025 19:33:02

Тұрғын үй активтері департаментінің жоба менеджері

Негізгі лауазымдық міндеттері:

-Бекітілген бизнес-процестерге және Өңірлік сектордың/Департаменттің/Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес жылжымайтын мүлікті басқару мәселелері бойынша басшылық қойған міндеттерді табыстау мүмкіндігімен олардың қызметін жоспарлауды қоса алғанда, Компанияның өңірлік өкілдерінің жұмысын үйлестіру, ұйымдастыру және бөлу.

-Жер пайдалану құқықтарын ресімдеуді және тіркеуді, сондай-ақ жер
учаскелерін жалдау шарттарын ұзартуды/бұзуды, жер учаскелерін мемлекеттік меншікке беруді, жер учаскелерін сегменттеу және оларды кондоминиумға беру жөніндегі іс-шараларды жүргізуге қатысуды, жер салығын есептеуге сұрау салуды қамтамасыз етеді.

- Жалға алушылардың сатып алу құқығымен жалдау шарттарының талаптарын сақтауына мониторинг жүргізу.

-ҚМЖ ұйымдастыру және бақылау.

-Жобалық жұмыс принципі бойынша Компания қызметін жүзеге асыру (agile,
waterfall): жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу; жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету; жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастыру және келісу, оларды жоба кураторына/басшысына ұсыну; жобаны іске асыру барысын орындауға және мониторингтеуге қатысу; жобаға қатысушылармен техникалық тапсырмаларды әзірлеу; өзге де жобадағы рөлге сәйкес функциялар.  

Лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық /математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім;

Жұмыс тәжірибесі:

жобадағы рөлге байланысты анықталады және
кем дегенде 1-3 жыл болуы керек, жобалық басқару бағыты бойынша тиісті курстардан немесе кәсіби сертификаттың болғаны жөн.

Умение составлять до...
Полный день
14.08.2025 19:32:02

Тұрғын үй активтері департаментінің бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттер:

-Тиісті келісімдер   (меморандумдар) жасалған мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалар   үшін тұрғын үй сатып алу (сатып алу) жолымен тұрғын үй құрылысының   мемлекеттік бағдарламаларын іске асыруды қамтамасыз ету; Компанияның меншікті бағдарламалары;   тұрғын үй құрылысы объектілерін қабылдау жөніндегі комиссияның жұмысын   ұйымдастыру, сүйемелдеу, шарттар жасасу.                                

-Тұрғын үй құрылысы объектілерін   қабылдау, тұрғын үй құрылысы объектілерінің Компанияға меншік құқығын ресімдеу, объектілерді қабылдау кезінде   анықталған ақауларды жоюды бақылау. Жер учаскелері мен инженерлік желілерді   ЖАО-ға беру. Департаменттің бекітілген бизнес-процестері шеңберінде өңірлік   өкілдердің жұмысын үйлестіру.

-Құрылыс және жөндеу жұмыстарын   ұйымдастыру және бақылау, қажетті қызметтерді сатып алуды қамтамасыз ету, ҚМЖ   барлық кезеңдерін мониторингілеу, қабылдау және пайдалануға беру, ақауларды   жою, құрылыс салушылармен және жеткізушілермен өзара іс-қимыл.              

-Мүлікті иеленумен, пайдаланумен   және/немесе оған билік етумен және сақтандыру жағдайының туындауы салдарынан   оның жоғалу (жойылу) немесе бүліну қаупімен байланысты сақтау мақсатында   жалға берілетін жылжымайтын мүлікті сақтандыру жөніндегі іс-шараларды   қамтамасыз ету және сүйемелдеу. Компанияның мемлекеттік және меншікті   бағдарламалары шеңберінде сатып алынған пәтерлердің және тұрғын үй құрылысы   объектілеріндегі ортақ мүліктің сақтандыру жағдайлары кезінде залалды өтеу   үшін қажетті материалдар мен құжаттарды жинау және сақтандыру компаниясына   жіберу."                  

-Пәтерлер мен ортақ мүліктің   сақталуын қамтамасыз ету және сақтандыру жағдайлары кезінде залалды өтеу   мақсатында мемлекеттік және жеке бағдарламалар шеңберінде сатып   алынған/салынған тұрғын үй құрылысы объектілерінде тұрғын үй құрылысы   объектілерін сатып алу, пайдалану қызметтерін сатып алу, күзет және сақтандыру   қызметтерін сатып алу шеңберінде сатып алу іс-шараларын қамтамасыз ету және   сүйемелдеу.    

Лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі техникалық / заң / экономикалық білім;

Жұмыс тәжірибесі:

кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл.    

НҚА білімі:                                      

"Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының; "тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының; Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексінің; "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңының; "бағалау қызметі туралы"Қазақстан Республикасының заңының негіздері.                                        

         

Умение составлять до...
14.08.2025 16:29:01

«ҚазАгроҚаржы» АҚ бухгалтерлік есеп және есептілік департаменті бас бухгалтерінің орынбасары

Үміткердің МІНДЕТТЕРІ :

Бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік стандарттарының, компанияның есеп саясатының және бастапқы құжаттарды ресімдеу мен ұсыну тәртібі мен ережелерін реттейтін басқа да ішкі ережелердің талаптарына сәйкестігін есепке алуды бақылау;

Департамент директоры болмаған кезде оның міндеттерін орындау;

Есеп жүргізу және есептілік жасау бойынша әдіснамалық материал әзірлеу.

Бағыну деңгейі: Бухгалтерлік есеп және есептілік департаментінің директоры-бас бухгалтер, Басқарма Төрағасының орынбасары.

Жұмыс ШАРТТАРЫ: 9:00-ден 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30 дейін

Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі: 9:00-ден 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30 дейін

Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Ісапарлар: іссапарлар болуы мүмкін

Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру          

ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ

Бұл маман үшін келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: жыл сайын бекітілетін біліктілікті арттыру жоспарына сәйкес.

ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі (экономика/бухгалтерлік есеп және аудит).

Қазақстан Республикасында аккредиттелген ұйым берген кәсіби бухгалтер сертификатының болуы.

Жұмыс тәжірибесі: бухгалтерлік есеп және есептілік саласында соңғы кемінде 4 жыл немесе бас бухгалтер ретінде кемінде 1 жыл немесе Қоғамның құрылымдық бөлімшелерінің төмен тұрған позициясында кемінде 1 жыл.

Қажетті іскерлік қабілеттер: Лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік актілері, оның ішінде "салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексі, "бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы" Қазақстан Республикасының Заңы және т. б.

Бухгалтерлік есепті ұйымдастыру ережелері.

Қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттары және оларды түсіндіру.

жан-жақтылық, мақсатқа ұмтылушылық, аналитикалық ойлау қабілеті, жоспарлай білу қабілеті, стреске төзімділік, сыпайылық, жоғары жұмысқа қабілеттілік, кәсіби мансаптық өсуге ұмтылыс.

Тілдерді меңгеруі :

Қазақ тілі: құпталады

Ағылшын тілі: құпталады

Орыс тілі: жетік білу

Компьютерді және компьютерлік бағдарламаларды білуі : MS office, 1С ERP, MS Outlook.

Коммуникабельность, ...
Полный день
14.08.2025 16:27:02

«ҚазАгроҚаржы» АҚ бухгалтерлік есеп және есептілік департаментінің директоры– Бас бухгалтері

Үміткердің МІНДЕТТЕРІ :

Бухгалтерлік есеп және есептілік департаментінің қызметін жалпы басқару және ұйымдастыру;

Заңнамаға сәйкес есеп және салық саясатын қалыптастыру;

Бухгалтерлік, салық есебін жүргізуді, есептілікті қалыптастыруды және уақытылы ұсынуды бақылау;

Есепке алу-есептеу жұмыстарын барынша орталықтандыру және қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды, есепке алу мен бақылаудың прогрессивті нысандары мен әдістерін қолдану негізінде бухгалтерлік, салықтық есепке алу мен есептілікті ұтымды ұйымдастыруды, компанияның қызметі, оның мүліктік жағдайы, кірістері мен шығыстары туралы толық және дұрыс бухгалтерлік ақпаратты қалыптастыруды және уақтылы ұсынуды, сондай-ақ оны әзірлеу мен жүзеге асыруды қамтамасыз етеді қаржылық тәртіпті нығайтуға бағытталған іс-шаралар.

Бағыну деңгейі: Басқарма Төрағасының орынбасары, Басқарма Төрағасы.

Жұмыс ШАРТТАРЫ: 9:00-ден 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30 дейін

Жалдау нысаны:         ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі:           9:00-ден 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30 дейін

Демалыс:                     Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Ісапарлар:                   іссапарлар болуы мүмкін

Әлеуметтік пакет:        медициналық сақтандыру

                                       

ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ

Бұл маман үшін келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: жыл сайын бекітілетін біліктілікті арттыру жоспарына сәйкес.

ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

Білімі: Жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі (экономика/бухгалтерлік есеп және аудит).

Қазақстан Республикасында аккредиттелген ұйым берген кәсіби бухгалтер сертификатының болуы.

Жұмыс тәжірибесі: бухгалтерлік есеп және есептілік саласында соңғы кемінде 5 жыл немесе бас бухгалтер ретінде кемінде 1 жыл, соның ішінде басшылық лауазымдарда кемінде 1 жыл немесе Қоғамның құрылымдық бөлімшелерінің төмен тұрған позициясында кемінде 1 жыл.

Қажетті іскерлік қабілеттер: Лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік актілері, оның ішінде «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі, «Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы» Қазақстан Республикасының Заңы және т. б.

Бухгалтерлік есепті ұйымдастыру ережелері.

Қаржылық есептіліктің және оларға түсіндірудің халықаралық стандарттары.

Жан-жақтылық, мақсатқа ұмтылушылық, аналитикалық ойлау қабілеті, жоспарлай білу қабілеті, стреске төзімділік, сыпайылық, жоғары жұмысқа қабілеттілік, кәсіби мансаптық өсуге ұмтылыс.

Тілдерді меңгеруі :

Қазақ тілі: құпталады

Ағылшын тілі: құпталады

Орыс тілі: жетік білу

Компьютерді және компьютерлік бағдарламаларды білуі : MS office, 1С ERP, MS Outlook.

Коммуникабельность, ...
Полный день
14.08.2025 15:16:01

Клиенттермен жұмыс жөніндегі дирекцияның бас маманы

Негізгі міндеттері:
  • Шетелдік банктермен және қаржы институттарымен өзара іс-қимылды ұйымдастыру;

  • Сыртқы және ішкі капитал нарықтарында, сондай-ақ шетелдік қаржы институттарынан қарыз қаражат тарту шеңберінде құжаттарды талдау және дайындау;

  • Шанхай Ынтымақтастық Ұйымының Банкаралық бірлестігі шеңберінде іс-шараларды ұйымдастыру бойынша тапсырмаларды орындау;

  • Қарсы тараптар ұсынған құжаттар топтамасын несие өтінімін қарау кезеңдерінде Банктің талаптарына сәйкестігіне тексеру.

Талаптар:

  • Жоғары білім;

  • Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді;

  • Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, соның ішінде банк заңнамасы саласындағы (Банктер және банк қызметі туралы, Акционерлік қоғамдар туралы, Қазақстанның Даму Банкі туралы, Бағалы қағаздар нарығы туралы және т.б. заңдарды), сондай-ақ "Қазақстан қор биржасы" АҚ-ның листинг ережелерін білу;

  • Мемлекеттік және ағылшын тілдерін кәсіби деңгейде меңгеру.

Деловая переписка
Английский язык
Организаторские навы...
Документальное сопро...
Полный день
13.08.2025 19:42:02

Құқықтық қолдау департаментінің бас менеджері

Лауазымның мақсаты:

Заңнама талаптарына және ішкі құжаттарға сәйкес, құқықтық тәуекелдерді барынша азайту мақсатында Холдингтің қызметіне құқықтық қолдау көрсетеді.

Кандидатқа қойылатын талаптар:

  • Жоғары заңгерлік білім, қосымша екінші жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім алғаны құпталады.

Еңбек өтіліне қойылатын талаптар:

  • Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Ұйымның қызметіне сәйкес экономикалық қызмет түрінде кемінде 1 жыл жұмыс тәжірибесі (Холдинг компаниялар тобы мен/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс істегені құпталады);

  • Орындаушылар тобын басқару тәжірибесі – құпталады.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Азаматтық, азаматтық іс жүргізу, корпоративтік, еңбек, салық және қаржы құқығының негіздерін білу.

  • ҚР Азаматтық кодексін, Азаматтық іс жүргізу кодексін, Кәсіпкерлік кодексін, Еңбек кодексін, Салық кодексін, Бюджет кодексін, Қылмыстық кодексін, Қылмыстық іс жүргізу кодексін, ҚР «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» кодексін, ҚР Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексін және т.б. білу.

  • ҚР «Акционерлік қоғамдар туралы», «Бағалы қағаздар нарығы туралы», «Құқықтық актілер туралы», «Мемлекеттік мүлік туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» және басқа да заңдарын, сондай-ақ Холдингтің қызметін реттейтін заңға тәуелді актілерді, мемлекеттік бағдарламаларды білу.

  • ҚР «Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы», «Қазақстанның Даму Банкі туралы», «Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылысы жинақтары туралы», «Криминалдық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл туралы», «Сауда қызметін реттеу туралы», «Инвестициялық және венчурлік қорлар туралы», «Өнеркәсіптік саясат туралы», «Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы», «Қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын мемлекеттік реттеу, бақылау және қадағалау туралы» және басқа да заңдарын, сондай-ақ Холдингтің еншілес/тәуелді ұйымдарының (мысалы, «Baiterek Venture Fund» АҚ және «BV Management» ЖШС) қызметін реттейтін заңға тәуелді актілер мен іске асыратын мемлекеттік бағдарламаларды білу.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:

  • Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар жүйелерін пайдалану дағдылары;

  • Келіссөз жүргізу дағдылары;

  • Шарттар жасау дағдылары;

  • Ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу дағдылары;

  • Ақпаратты қазіргі заманғы техникалық байланыс құралдарын қолдана отырып өңдеу дағдылары;

  • Іскерлік қарым-қатынас жүргізу дағдылары;

  • Шағым, талап қою, наразылықтар құрастыру тәжірибесі;

  • НҚА, M&A мәмілелері, инвестициялық жобалар, ішкі нормативтік құжаттар бойынша құқықтық сараптама жүргізу тәжірибесі;

  • Талап-арыз жұмысы және орындау өндірісіне қатысу тәжірибесі;

  • Бағалы қағаздармен жұмыс тәжірибесі;

  • Мәміле құрылымдау тәжірибесі;

  • Квазимемлекеттік сектордағы корпоративтік шешім жобаларын дайындау тәжірибесі;

  • Басқарма хатшысы және/немесе Корпоративтік хатшы ретінде жұмыс тәжірибесі;

  • Акциялар (үлес қатысу) пакеттерін сатып алу, иеліктен шығару мәмілелерін жасау, сүйемелдеу және жабу бойынша тәжірибе.

Функционалдық міндеттері:

  • Холдингтің еншілес ұйымдарындағы корпоративтік басқару қызметін құқықтық қамтамасыз ету;

  • Холдинг өкілдерінің еншілес/тәуелді ұйымдардың директорлар кеңестеріндегі қызметін құқықтық сүйемелдеу;

  • Холдингтің органдары мен лауазымды тұлғаларының қызметін құқықтық қамтамасыз ету;

  • Мемлекеттік органдардың хаттарын қарастыру;

  • Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерімен жұмыс істеу;

  • Холдингтің контрагенттермен қызметін құқықтық сүйемелдеу;

  • Холдингтегі үдерістер мен рәсімдерді нормативтік реттеу қызметін құқықтық сүйемелдеу;

  • Нормативтік құжаттарды әзірлеу (нормашығармашылық қызмет);

  • Сатып алулар процесін құқықтық сүйемелдеу.

Міндеттерді орындау үшін қажетті тұлғалық-іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделіне сәйкес):

  • Коммуникация және көшбасшылық;

  • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;

  • Жұмыс процестеріне ықпал ету;

  • Жұмысты ұйымдастыру;

  • Өзгерістерге бейімділік;

  • Командалық жұмыс;

  • Нәтиже үшін жауапкершілік;

  • Дамуға ұмтылу.

Жұмыс шарттары:

             

  • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;

  • Жалдау нысаны: еңбек шарты;

  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;

  • Орналасқан жері: Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 55А, B блогы.

Полный день
13.08.2025 17:17:01

Техникалық талдау басқармасының маманы

Еңбек міндеттері:

1.      Банкке қатысты жалпы мәселелер бойынша материалдарды жинау және дайындау;

2.      Құрылымдық бөлімшелердің сұраныстары бойынша инвестициялық жобалар шеңберінде ақпарат жинау және материалдар әзірлеу;

3.      Инвестициялық жобалар бойынша сметалық құжаттаманы жинау және тексеру;

4.      Сыртқы сарапшылық компаниялар базасын қалыптастыру және сүйемелдеу;

5.      Сыртқы тәуелсіз консультанттармен және қаржы-техникалық консультанттармен жасалған шарттар бойынша жұмыс жүргізу және оларды сүйемелдеу;

6.      Банк уәкілетті органдарына арналған материалдарды, оның ішінде презентацияларды дайындау.

Талаптар:

·       Құрылыс, көлік құрылысы немесе өзге де техникалық мамандық бойынша жоғары білім;

·       Көлік-құрылыс саласында немесе мемлекеттік және квазимемлекеттік ұйымдардағы өндірістік, инвестициялық жобаларды іске асыру саласында кемінде 2 жыл жұмыс өтілі;

·       Сметалық іс саласындағы біліктілік (сметашы маманы)

смета
MS Office
Деловая переписка
Полный день
13.08.2025 17:05:02

Сатып алу басқармасының маманы

Міндеттері:

  1. Жабдықтаушылармен
        (мүмкін жабдықтаушылармен) сатып алу веб-порталымен жұмыс істеу тәртібі
        туралы келіссөздер жүргізу және сатып алу мәселелері бойынша
        консультациялар беру;
  2. Сатып
        алу процедураларын ұйымдастыру, соның ішінде веб-порталды пайдалану
        арқылы;
  3. Тендерге
        қатысуға өтініштер аясында мүмкін жабдықтаушылардың құжаттарын жинау және
        талдауға көмектесу, чек-листтер, алгоритмдер, қорытындылар, хаттар,
        түсініктемелер, хаттамалар және басқа құжаттар (материалдар, ақпарат)
        жобаларын дайындау;
  4. Тауарлар,
        жұмыстар, қызметтерді сатып алу туралы шарттар жасауға байланысты
        жабдықтаушылармен (мүмкін жабдықтаушылармен) жұмыс ұйымдастыру;
  5. Сатып
        алу мәселелері бойынша жабдықтаушылармен (мүмкін жабдықтаушылармен) хат
        алмасу;
  6. Шарттық
        міндеттемелерді орындамау жағдайларында жабдықтаушылармен жұмыс жүргізу,
        сатып алу бастамашыларымен және басқа мүдделі құрылымдық бөлімшелермен,
        Банктің қызметкерлерімен өзара әрекеттесу;
  7. Жабдықтаушылардан
        келіп түскен тауарларды қабылдау актілерін, орындалған жұмыстар мен
        көрсетілген қызметтердің актілерін, шот-фактураларын, тауарлар, жұмыстар,
        қызметтердегі жергілікті құрам туралы есептерді және төлемге дейінгі басқа
        құжаттарды қарау және бекіту, сондай-ақ сатып алу бастамашылары мен басқа
        мүдделі құрылымдық бөлімшелерге, Банктің қызметкерлеріне осы құжаттарды
        қарау және бекіту кезінде көмек көрсету;
  8. Тауарлар,
        жұмыстар, қызметтерді сатып алу шарттары бойынша төлемдерді қамтамасыз
        ету;
  9. Тауарлар,
        жұмыстар, қызметтерді сатып алу шарттарының орындалуын, сатып алу
        жоспарларының орындалуын бақылау;
  10. Сатып
        алу туралы заңнамада көзделген жағдайларда тендерге қатысуға берілген
        кепілдікті, сатып алу шартын орындау кепілдігін және авансты қайтару
        кепілдігін қайтару;
  11. Сатып
        алу жоспарларын (тауарлар, жұмыстар, қызметтерді сатып алудың жылдық
        жоспары, алдын ала жоспары, ұзақмерзімді жоспары), жоспарларға өзгерістер
        мен толықтыруларды дайындау, бекіту және рәсімдеу, сатып алу жоспарларын,
        оларға енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды және сатып алуға қатысты
        басқа ақпаратты веб-порталда, Банктің корпоративтік интернет-ресурсында
        жариялау;
  12. Сатып
        алу мәселелері бойынша есеп формаларын, соның ішінде тауарлар, жұмыстар,
        қызметтердегі жергілікті құрам туралы есепті дайындау.

Кандидатқа қойылатын талаптар:

  1. Мемлекеттік
        және орыс тілдерін оқу және жазбаша аударма деңгейінде білу;
  2. Жоғары
        білімнің болуы;
  3. MS
        Office бағдарламаларымен (Excel, Word, PowerPoint, Outlook) жұмыс істеу
        дағдылары;
  4. Талдау
        материалдарын, презентациялар дайындау дағдылары;
  5. Сатып
        алу мәселелері бойынша есеп формаларын, оның ішінде жергілікті құрам
        туралы есептерді дайындау дағдылары;
  6. Сатып
        алу веб-порталымен жұмыс істеу дағдылары;
  7. Жабдықтаушылармен,
        мемлекеттік органдармен, ұйымдармен және квазимемлекеттік сектордың басқа
        ұйымдарымен іскерлік қарым-қатынас және ресми хат алмасу дағдыларының
        дамуы;
  8. Құжаттаманы
        жүйелеу, есепке алу және қазіргі ақпараттық технологияларды пайдалана
        отырып жүргізу дағдылары.
MS Office
анализ
Деловое общение
веб-портал закупок
формы отчетности зак...
Полный день
13.08.2025 16:54:02

Маркетингтік талдау департаментінің маманы

Еңбек міндеттері:

  1. Өнім,
        шикізат және қызмет көрсету бойынша мақсатты нарықтарға қатысты
        статистикалық және (немесе) талдамалық деректерді іздеу, жинау және
        талдау, сондай-ақ осы ақпаратты агрегаттау;
  2. Тауар
        нарықтары және т.б. бойынша анықтамалық және талдамалық материалдарды
        дайындау;
  3. Тауар
        нарықтары бойынша презентациялық материалдарды әзірлеу және жаңарту;
  4. Банктің
        құрылымдық бөлімшелерінен келіп түскен сұрауларға жауаптарды әзірлеу және
        құрылымдық бөлімше басшысының тапсырмаларын орындау.

Талаптар:
• Жоғары білім;
• Жұмыс өтілі – кемінде 1 жыл;
• Мемлекеттік тілді білу.

Excel
қазақ тілі
Деловая переписка
Полный день
13.08.2025 16:49:01

Маркетингтік талдау департаментінің бас менеджері

Еңбек міндеттері:

  1. Жобаларға      сараптамалық-талдамалық қолдау көрсету:

        • Өндірістің шикізаттық қамтамасыз етілуін және логистикалық тұрақтылығын
        талдау;

        • Жобалардың нарықтық әлеуетін және бәсекелестік позициялардың
        тұрақтылығын бағалау;

        • Жобалық тәуекелдерді (маркетингтік және өндірістік) анықтау және оларды
        митигациялау;

        • Жобалардың әлеуметтік стандарттарға және ESG қағидаттарына сәйкестігін
        тексеру;

        • Мүдделі тараптар алдында сараптамалық қорытындыларды дайындау және
        қорғау.
  2. Талдау-зерттеу      жұмысы:

        • Тауар нарықтары мен инфрақұрылымның конъюнктурасы бойынша тақырыптық
        зерттеулер; жобалардың салалық және өңірлік дамуға қосқан үлесі; салалар
        мен аумақтар деңгейінде өсімді ынталандыру шаралары;

        • Нарықтық және статистикалық деректердің ірі массивтерін өңдеу және
        талдау;

        • Презентациялар, ақпараттық анықтамалар, есептер және талдамалық
        материалдар дайындау.
  3. Өзара      іс-қимыл және әдіснама:

        • Салалық сарапшылармен, ҒЗО және салалық ұйымдармен ынтымақтастық;

        • Арнайы ақпараттық ресурстарға қол жеткізу үшін сатып алуды ұйымдастыру;

        • Талдау қызметін стандарттау үшін әдістемелер мен нормативтерді әзірлеу.

Үміткерге қойылатын талаптар:
• Жоғары экономикалық білім (экономика, қаржы, математика, жобалық қаржыландыру), шетелде алынғаны құпталады; магистр немесе PhD дәрежесі — артықшылық;
• Кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі (өндірістік компанияда маркетинг-талдаушы, санаттық менеджмент, нарықтық ауқымды кеңейту бойынша аналитика дайындау және бастамаларды іске асыру, тауар нарықтарын зерттеу);
• Нарықтардың даму перспективалары бойынша аяқталған зерттеулердің болуы;
• Ағылшын тілі — кемінде Upper-Intermediate деңгейінде;
• Excel, STATA (немесе ұқсас бағдарламалар), PowerPoint, ақпараттық жүйелермен жоғары деңгейде жұмыс істей білу;
• Эконометрика және статистикалық талдау әдістерін білуі — құпталады.

PowerPoint
Excel
STATA (or equivalent...
English
Полный день
13.08.2025 16:24:02

Клиенттермен жұмыс дирекциясының бас маманы

Еңбек міндеттері:
1.      Банктің кредиттік қызметі аясында экологиялық және әлеуметтік менеджмент жүйесінің (бұдан әрі – жүйе) және оның рәсімдерінің шеңберінде төменде көрсетілген тармақтарды ескере отырып қызметті жүзеге асыру.

2.      Жасыл климаттық қор (ЖКҚ) шеңберінде қаржыландыруға өтінім беру үшін жоба ұсынысын (Concept Note) қалыптастыруға қатысу, соның ішінде:

o   әлеуетті қарыз алушымен (бағдарламамен) өзара іс-қимыл арқылы деректерді жинау: жобаның экологиялық және әлеуметтік тәуекелдерін бастапқы бағалау нысандарын толтыру мақсатында бастапқы ақпаратты жинауды ұйымдастыру және оны жоба деңгейін А, B, С деңгейлеріне жіктеу үшін тиісті құрылымдық бөлімшелерге тапсыру;

o   жобаның мақсаттарын, негізгі тәуекелдерін, күтілетін нәтижелерін және негізгі параметрлерін айқындау, сондай-ақ жобаның өзгерістер теориясын (Theory of Change) әзірлеуге қатысу.

3.      Ішкі және сыртқы мүдделі тараптармен өзара іс-қимылды, құжаттаманың ЖКҚ талаптарына сәйкестігін қамтамасыз етуді және материалдарды сараптамалық пысықтауды үйлестіруді қоса алғанда, ЖКҚ мекенжайына қаржыландыруға өтінім (Funding Proposal) дайындауға жәрдемдесу.

4.      ЖКҚ критерийлеріне сәйкес келетін жобаларды (бейімделу/жұмсарту) іздеу және пысықтау, мемлекеттік органдармен әлеуетті жобалар легін пысықтау. Жобалардың ЖКҚ елдік бағдарламасына сәйкестігін қамтамасыз ету.

5.      Жобалардың тұрақты даму мақсаттарына сәйкестігін және ЖКҚ талаптарына сәйкестігін, соның ішінде жобалық тәуекелдерді талдауды, бастапқы қарау және қаржыландыру ұсынысын дайындау кезеңдерінде ЖКҚ қаржысы есебінен қаржыландырылатын жобаларды бағалау және мониторингтеу саясатына сәйкес жобаларды бағалауға және мониторингке қатысу.

6.      Жобалық құжаттаманың ЖКҚ талаптарына толықтығы мен сәйкестігін қамтамасыз ету мақсатында жобаны тәуелсіз бағалауға жауапты құрылымдық бөлімшемен өзара іс-қимыл, оған мыналар кіреді:

o   жобаның тиімділігі мен нәтижелерінің тұрақтылығының көрсеткіштері;

o   бағалау логикасының ЖКҚ қағидаттарына сәйкестігін, тұрақты даму мақсаттарына (SDG), парадигмалық өзгерістерге және гендерлік сезімталдыққа қосқан үлесін қамтамасыз ету;

o   жобаның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде — өтінімді беруден бастап қорытынды есепке дейін бағалау процесін қолдау.

7.      Тұрақты даму күн тәртібін ілгерілету және жеңілдікті климаттық қаржыландыруды тарту шеңберіндегі халықаралық ынтымақтастық;

8.      Осы жүйенің жұмыс істеуі шеңберінде құрылымдық бөлімшелердің өзара іс-қимылын үйлестіру;

9.      Банктің қарыз алушылары бойынша экологиялық және әлеуметтік мәселелер бойынша өзекті мәліметтерді мониторингтеу.

Үміткерге қойылатын талаптар:

1)      Білімі: Экономика және қаржы саласындағы жоғары білім;

2)      Қалаулы біліктіліктер:

·       жобалар портфелін басқару дағдылары

·       мәмілелерді құрылымдау дағдылары

·       қаржылық модельдермен және жобалар бойынша есептеулермен жұмыс істеу дағдылары

·       презентация өткізу дағдылары

·       келіссөз жүргізу дағдылары

·       ақпаратты жинау, жүйелеу және талдау дағдылары

·       несие беру және мәмілелерді құрылымдау саласындағы білімдер: банк сараптамасын жүргізу, инвестициялық жобаларды және/немесе экспорттық операцияларды қаржыландыру және мониторинг жүргізу бойынша

·       Қазақстан Республикасының банк қызметіне қатысты заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілері жөніндегі білімдер

3)      Қалаулы кәсіби тәжірибе: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс өтілі болуы тиіс.

4)      Мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Орташа.

Структурирование сде...
деловые переговоры
анализ информации
презентации
Полный день
12.08.2025 19:50:01

Салалық сараптама департаментінің менеджері (жобаның өндірістік-технологиялық параметрлерін талдау бойынша)

Білімге қойылатын талаптар (деңгейі, бейіні және т. б.): жоғары техникалық (ауыл шаруашылығы)/агротехникалық білім

Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда - агроөнеркәсіптік/коммерциялық/мемлекеттік сектор компанияларында АШМ агробизнесті жүргізу/жабдыққа/салалық департаменттерге сараптама жүргізу саласындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі;
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (тәжірибеге қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.

Жеке сипаттамалары:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге назар аудару;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
экспертиза
Полный день
12.08.2025 11:29:01

«ҚазАгроҚаржы» АҚ Оңалту және проблемалық жобалар департаментінің менеджері (негізгі қызметкер болмаған кезде)

Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:

Хақ сотқа дейінгі реттеу іс-шараларына бастамашылық жасау арқылы құқықтық талдауды, дәлелдемелік базаны қалыптастыруды және лизинг алушыларды (қарыз алушыларды) проблемалық кредиттер бойынша туындаған ақшалай міндеттемелерді орындауға мәжбүрлеу жөнінде уақтылы шаралар қабылдауды жүзеге асырады;

Берешек сомаларын өндіріп алу мәселелері бойынша жұмысты жүзеге асырады;

ТжКБ тоқсан сайынғы негізде атқарылған жұмыс туралы есеп береді (жұмыс тиімділігінің көрсеткіштері);

Акт жобаны кредиттік комитеттің шешіміне сәйкес және ішкі рәсімдерге және басқаларға сәйкес тексеруді жүзеге асырады.

Бағыну деңгейі: департамент директоры.

Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:

Жалдау нысаны:         ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі:           9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30 дейін

Демалыс:                     Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Ісапарлар:                   іссапарлар болуы мүмкін

Әлеуметтік пакет:        Медициналық сақтандыру

                                     

ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ

Бұл маман үшін

Келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: талқылануда.

КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі білім (экономика/құқықтану).

Жұмыс тәжірибесі: бөлімше қызметінің ұқсас ерекшелігі бойынша немесе қаржы / экономикалық / банк салаларында кемінде 2 жыл (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат – қызметкерлерге, бағдарлама бойынша бітірген шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды "Болашақ").

Міндетті білім: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР Нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.

Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі

Тілдерді меңгеруі:

Қазақ тілі:      иә

Ағылшын: құпталады          

Орыс: иә

Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білуі: 1C, Excel, Word, Outlook міндетті түрде білу

Гибкость и адаптивно...
Основы управления пр...
аналитические навыки
Работа с документаци...
Знание инструментов ...
стрессоустойчивость
Разработка плана реа...
Полный день
12.08.2025 11:18:02

«ҚазАгроҚаржы» АҚ Оңалту және проблемалық жобалар департаментінің менеджері (негізгі қызметкер болмаған кезде)

Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:

Хақ сотқа дейінгі реттеу іс-шараларына бастамашылық жасау арқылы құқықтық талдауды, дәлелдемелік базаны қалыптастыруды және лизинг алушыларды (қарыз алушыларды) проблемалық кредиттер бойынша туындаған ақшалай міндеттемелерді орындауға мәжбүрлеу жөнінде уақтылы шаралар қабылдауды жүзеге асырады;

Берешек сомаларын өндіріп алу мәселелері бойынша жұмысты жүзеге асырады;

ТжКБ тоқсан сайынғы негізде атқарылған жұмыс туралы есеп береді (жұмыс тиімділігінің көрсеткіштері);

Акт жобаны кредиттік комитеттің шешіміне сәйкес және ішкі рәсімдерге және басқаларға сәйкес тексеруді жүзеге асырады.

Бағыну деңгейі: департамент директоры.

Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:

Жалдау нысаны:         ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі:           9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30 дейін

Демалыс:                     Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Ісапарлар:                   іссапарлар болуы мүмкін

Әлеуметтік пакет:        Медициналық сақтандыру

ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ

Бұл маман үшін

Келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: талқылануда.

КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі білім (экономика/құқықтану).

Жұмыс тәжірибесі: бөлімше қызметінің ұқсас ерекшелігі бойынша немесе қаржы / экономикалық / банк салаларында кемінде 2 жыл (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат – қызметкерлерге, бағдарлама бойынша бітірген шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды "Болашақ").

Міндетті білім: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР Нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.

Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі

Тілдерді меңгеруі:

Қазақ тілі:      иә

Ағылшын: құпталады          

Орыс: иә

Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білуі: 1C, Excel, Word, Outlook міндетті түрде білу

аналитические навыки
Работа с документаци...
Знание инструментов ...
стрессоустойчивость
Гибкость и адаптивно...
Полный день
08.08.2025 11:13:01

Ақпараттық қауіпсіздік қызметінің бас менеджері

Лауазымның мақсаты:

Холдингтің ақпараттық қауіпсіздігін (бұдан әрі – АҚ) қамтамасыз ету мақсатында қабылданған стандарттар мен ішкі құжаттарға сәйкес, Холдингтің АҚ-не сыртқы қауіптерді болжау, дер кезінде анықтау және жою, сондай-ақ АҚ-не қауіп төнген жағдайда жедел әрекет ету тетіктері мен жағдайларын құру.

Кандидатқа қойылатын талаптар:

  • Ақпараттық қауіпсіздік немесе ақпараттық технологиялар саласындағы жоғары білімнің болуы

  • Ақпараттық қауіпсіздік немесе ақпаратты қорғау бойынша курстардан өткені туралы лицензиялар мен сертификаттардың болуы


Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

  • Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл жұмыс өтілі

  • Ұйым қызметінің бейініне сәйкес экономикалық қызмет түрінде кемінде 1 жыл жұмыс тәжірибесі (Холдингтің компаниялар тобында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс істегені жөн)


Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Қазақстан Республикасының «Акционерлік қоғамдар туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Ұлттық басқарушы холдингтер туралы», «Информатизация туралы», «Ұлттық қауіпсіздік туралы», «Ақпаратқа қол жеткізу туралы», «Жеке деректер және оларды қорғау туралы» заңдарын білу

  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы Бірыңғай талаптарды білу

  • ҚР Үкіметінің 2016 жылғы 20 желтоқсандағы №832 қаулысы және ҚР-ның өзге де нормативтік құқықтық актілері

  • Ақпаратты техникалық қорғау және ақпараттық инфрақұрылымның негізгі жүйелерінде ақпарат қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы негізгі ұғымдарды білу және т.б.


Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:

  • Ақпаратты қорғау және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы нормативтік құқықтық актілермен жұмыс істеу дағдылары

  • Ұйым аясында ақпаратты қорғау және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша жұмыстарды ұйымдастыру мүддесінде қажетті құжаттарды әзірлеу

  • Ақпаратты қорғау бойынша жұмыстарды жүргізу және олардың тиімділігін бақылау

  • Ақпараттық жүйелердегі ақпарат қауіпсіздігіне (оның ішінде жеке деректерге) төнетін қауіптерді анықтау

  • Ақпараттық қауіпсіздік құралдарының әртүрлі кластарын салыстырмалы түрде талдау және олардың техникалық-экономикалық негіздемесін жасау

  • Жобалық және пайдалану құжаттамасын талдау әдістемесін, сондай-ақ ұйым деңгейінде шектеулі қолжетімділігі бар ақпаратты техникалық қорғау іс-шараларының тиімділігін бағалау әдістемелерін әзірлеу


Функционалдық міндеттері:

  • Компаниялар тобының ақпараттық қауіпсіздігін күшейтуге арналған бекітілген жоспар шеңберінде іс-шараларды ұйымдастырады және олардың орындалуын бақылайды

  • АҚ негізгі процестерін (мысалы, осалдықтарды басқару, қолжетімділікті басқару, инциденттерге әрекет ету) әзірлейді, енгізеді және оңтайландырады, оларды құжаттап, қызмет жұмысына интеграциялайды

  • АҚ бойынша ішкі нормативтік құжаттарды (ІНҚ) үздік салалық тәжірибелер негізінде өзектендіруді қамтамасыз етеді. АҚ жетілу деңгейін бағалап, оны арттыру бойынша шараларды ұсынады

  • Қолданыстағы АҚ құралдары мен сервистерінің тиімділігін, қамту толықтығын және дұрыстығын жүйелі түрде талдайды. Оларды дамыту, жаңғырту немесе ауыстыру бойынша ұсыныстар дайындайды

  • АҚ қызметтерінің негізгі жеткізушілерінің (оның ішінде Қауіпсіздік операциялары орталығы – SOC) жұмыс сапасын басқарады: SLA орындалуын бақылайды, есептілікті талдайды, сервис дамуына талаптар қояды

  • Компаниялар тобы үшін АҚ құралдарын орталықтандырылған таңдау және бірыңғайландыру процесін ұйымдастырады. Техникалық талаптарды жинауды басқарады, маркетингтік зерттеулер мен техникалық бағалау жүргізеді

  • АҚ қызметі, ІТ-бөлімшелер және бизнес-блоктар арасында кешенді мәселелерді шешу үшін тиімді өзара әрекеттесуді ұйымдастырады

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті тұлғалық және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделі бойынша):

  • Коммуникация және көшбасшылық

  • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау

  • Жұмыс процестеріне ықпал ету

  • Жұмысты ұйымдастыру

  • Өзгерістерге бейімділік

  • Командалық жұмыс

  • Нәтиже үшін жауапкершілік

  • Дамуға ұмтылыс

Жұмыс шарттары:

  • Жұмыс тәртібі: толық жұмыс күні, 5/2

  • Жұмыспен қамту түрі: еңбек шарты

  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру

  • Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55А, В блогы

Полный день
07.08.2025 09:44:02

Кредиттік талдау департаментінің бас менеджері

1) Жиналған құжаттардың дұрыстығын талдау және тексеру;

2) сақтандыру және қаржылық тәуекел көзі болып табылатын объектінің қаржылық жағдайын, сақтандыру және қаржылық тәуекелдердің дамуына ықпал ететін және кедергі келтіретін факторларды бағалау; БАҚ-тағы ақпараттық фонды, қарыз алушының/борышкердің беделді тәуекелдерін және т. б. бағалау.;

3) сақтандыру/кепілдік беру шарттары талаптарының орындалуын талдау, сақтандыру және қаржылық тәуекел көзі болып табылатын объектінің қаржылық жай-күйін бағалау, тәуекел объектісінің болжамды ақша ағындарын бағалау баяндалатын Департаменттің қорытындысын дайындауды жүзеге асыру, ұсынылған сақтандыру қорғанысы немесе берілген кепілдік шарттарын өзгертудің орындылығына қатысты Департаменттің ұстанымы баяндалады, клиенттерге келісім беру;

4) қоғам үшін ықтимал тәуекелдерді анықтау және оларды митигациялау үшін егеменді тәуекелдерді талдау;

5) ұсынылған сақтандыру қорғанысы бойынша немесе берілген кепілдік бойынша шарттарды өзгерту, клиенттерге келісім беру мәселелері бойынша Қоғамның құрылымдық бөлімшелерінің және құрылымдық бөлімшеге кірмейтін Қоғам қызметкерлерінің қорытындыларын беру туралы сұрау салуды жүзеге асыру;

6) қоғамның уәкілетті органының қаралатын мәселе бойынша шешімінің жобасын дайындауды сақтандыру қорғау шарттарын өзгерту немесе ұсынылған кепілдік, клиенттерге келісім беру мәселесі бойынша жүзеге асыру;

7) ұсынылған сақтандыру қорғаудың немесе берілген кепілдіктің шарттарын өзгерту туралы, клиенттерге қоғамның уәкілетті органының қарауына келісімдер беру туралы мәселені шығару;

8) қоғамның уәкілетті органдарының отырыстарында Департамент қорытындысының тұсаукесері және ұсынылған сақтандыру қорғаудың немесе берілген кепілдіктің шарттарын өзгертудің орындылығы туралы, клиенттерге келісімдер беру туралы ұсынымдар беру;

9) қоғамның уәкілетті органының қабылданған шешімі шеңберінде сақтанушының немесе апликанттың қаржылық жай-күйінің мониторингі, сақтандыру шарттарының немесе кепілдік беру шарттарының орындалу мониторингі;

10) басқарушылық шешімдер қабылдау үшін қоғам басшылығын мәмілелер бойынша ақпаратпен уақтылы қамтамасыз ету;

11) Жалғыз акционерге, Қоғамның Директорлар кеңесіне мемлекеттік органдарға, сыртқы аудиторларға және т. б. ұсыну үшін Қоғамның қызметі туралы толық және шынайы ақпаратты қалыптастыру.;

12)қоғамның уәкілетті құрылымдық бөлімшелеріне, құрылымдық бөлімшеге кірмейтін Қоғам қызметкерлеріне есептілікті және Департаментке бекітілген ақпаратты уақтылы дайындауды және ұсынуды қамтамасыз ету.
Ответственность и ди...
Умение оперативно об...
Полный день
07.08.2025 09:36:02

Стратегия және экономикалық жоспарлау департаментінің бас менеджері

1) қоғамды дамыту жоспарын және оны белгіленген мерзімде іске асыру жөніндегі жедел жоспарды әзірлеу;

2) қоғамның даму жоспарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу жөнінде ұсыныстар дайындау;

3) қоғамның даму Жоспарын, сондай-ақ оның түзетулерін Қоғамның құрылымдық бөлімшелерімен келісу, одан әрі Қоғамның Басқармасы келісуге шығару және Қоғамның директорлар Кеңесі белгіленген мерзімдерде бекіту;

4) қоғамның даму жоспарының және оны белгіленген мерзімде іске асыру жөніндегі жедел жоспардың орындалу барысы туралы ақпарат беру;

5) Қоғам қызметінің стратегиялық түйінді көрсеткіштерін әзірлеуге қатысу;

6) Қоғамның стратегиялық көрсеткіштеріне қол жеткізу бойынша ұсынымдар әзірлеу;

7) іс-шаралар жоспарын әзірлеу және қызметтің негізгі көрсеткіштерін белгіленген мерзімдерде айқындау;

8) іс-шаралар жоспарын түзету бойынша ұсыныстар әзірлеу;

9) Қоғам Басқармасының қарауына іс-шаралар жоспарының жобасын, сондай-ақ белгіленген мерзімде Қоғамның Директорлар кеңесіне бекітуге шығару;

10) белгіленген мерзімде іс-шаралар жоспарының орындалу барысы туралы ақпарат беру;

11) Қоғамның жылдық бюджетін қалыптастыру;

12) жылдық бюджетті келісу және оны Қоғам Басқармасының бекітуі;

13) Қоғамның жылдық бюджетін түзету;

14) Қоғамның жылдық бюджетінің есептілігі және орындалу мониторингі;

15) жоспарланған кезеңге Қоғамның құрылымдық бөлімшелерінен бюджеттік өтінімдерді жинауды жүзеге асыру;

16) қоғам қаражатының жұмсалуын бюджеттік бақылау.
Стратегическое и опе...
Гибкость и адаптивно...
Умение работать в ус...
Полный день

Смотреть еще вакансии

Кіру