Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Безопасность
Прочее
Управление персоналом
Административный персонал
Проекты
Жұмыс уақыты
37 бос орын
17.04.2025 17:41:19

жобалар мониторингі департаментінің қаржы мониторингі секторының жобалық менеджері

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық /математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім.

Жобалық басқару бағыты бойынша тиісті курстардан немесе кәсіби сертификаттаудан өткені туралы сертификаттың болғаны жөн.

Жобадағы рөліне байланысты кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі кемінде 1-3 жыл.

Лауазымдық міндеттері:

1)   Қаржы есептілігін және қаржы мониторингін жүргізу үшін қажетті кепілдік беру туралы компания жасасқан шарттар бойынша құрылыс салушы мен уәкілетті компания ұсынатын өзге де ақпаратты жинау және өңдеу;

2)   Компания жасасқан кепілдік беру туралы шарттар бойынша Қаржылық мониторинг және қаржылық жағдайды бағалау. Контрагенттердің қаржылық жағдайын тексеруді жүзеге асырады және Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес есептер дайындайды;

3)   Жобаларды стандартты, алаңдатарлық және аса алаңдатарлық жобалар бойынша жіктеу. Жіктеу негізінде Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес уәкілетті органға материалдар дайындайды;

4)   Компания жасасқан кепілдік беру туралы шарттар бойынша тәуекел факторлары мен көздерін талдау. Алаңдатарлық және аса алаңдатарлық жобалар бойынша құрылыс барысына теріс әсер ететін факторларды айқындайды;

5) Кепілдік жағдайының туындау ықтималдығын бағалау. Компания жасаған кепілдік беру туралы шарттар бойынша кепілдік беру фактілерін болжайды.

Ориентация на результат и постоянное совершенствование бизнесс-процессов, постоянное обучение и саморазвитие, лидерство, аналитический склад ума
Полный день
17.04.2025 11:00:19

заңгер Құқықтық қамтамасыз ету департаменті

Біліктілік талаптары:

Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) құқық білімі.

Лауазымдық міндеттері:

Соттарда өкілдік ету. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында қылмыстық, азаматтық және әкімшілік істер бойынша барлық сатыдағы соттарда өкілдік етуді жүзеге асырады;

    Талап-арыз қызметі. Компаниядағы талап-арыз жұмысы бойынша барлық қажетті материалдарды дайындауды, сондай-ақ соттарда және (немесе) атқарушылық іс жүргізуде тікелей қатысуды қамтамасыз етеді. Компанияның заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында компанияның талап-арыз жұмысы мен құқық қолдану практикасының нәтижелерін талдауды және қорытуды жүзеге асырады;

     Өңірлердегі талап-арыз қызметі. Компаниядағы талап-арыз жұмысы бойынша барлық қажетті материалдарды дайындауды, сондай-ақ компанияның заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында компанияның өңірлік өкілдерінің талап-арыз жұмысын үйлестіруді қоса алғанда, соттар мен атқарушылық іс жүргізуге тікелей қатысуды қамтамасыз етеді;

     Есептер, анықтамалар, хаттар дайындау. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында шағымдар мен өтініштерді қарауды қоса алғанда, шағым-талап жұмысы бойынша есептерді, анықтамалар мен хаттарды әзірлеуді, жасауды және талдауды жүзеге асырады;      

      Азаматтардың, органдар мен ұйымдардың сауалдары мен өтініштерін қарау. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында Компанияға келіп түскен азаматтардың, органдар мен ұйымдардың өтініштерінде қамтылған жауаптарды дайындауды, сондай-ақ хаттарға, сұрау салуларға және өзге де ақпаратқа талдау мен заңдық бағалау жүргізуді жүзеге асыруды бақылау;

      Компанияның құқықтық тәуекелдерін азайту. Компания қызметін құқықтық сүйемелдеу шеңберінде компанияның құқықтық тәуекелдерін барынша азайту мақсатында Қазақстан Республикасы заңнамасының және(немесе) Компанияның ішкі құжаттарының талаптарына бұзушылықтарды және(немесе) сәйкессіздіктерді анықтайды;    

Құқықтық және консультациялық көмек. Компания қызметкерлеріне Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және Компания мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында Компания қызметіне қатысты Қазақстан Республикасының заңнамасын қолдану мәселелері бойынша құқықтық және консультациялық көмек көрсету;      

профессиональные навыки, обеспечивающие эффективность правового сопровождения Компании
Полный день
16.04.2025 19:05:19

Корпоративтік хатшының орынбасары - корпоративтік хатшы қызметінің жетекшісі

Кандидатқа қойылатын талаптар
Лауазымдық міндеттері:
Корпоративтік басқарудың үздік тәжірибесін Холдинг қызметіне енгізу мақсатында Холдинг пен оның еншілес ұйымдарының Директорлар кеңесінің тиімді жұмысын қамтамасыз етеді, Директорлар кеңесі мүшелері, Директорлар кеңесі мен менеджмент, Холдинг пен оның Жалғыз акционері арасында тиімді коммуникациялар орнатады және қолдайды, сондай-ақ Холдинг Омбудсмені функцияларын атқарады.

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Жоғары заң немесе экономикалық білімі.
Корпоративтік басқару саласындағы (құқық, қаржы) сертификат болуы – құпталады.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
• Қазақстан Республикасының акционерлік қоғамдар, мемлекеттік мүлік және бағалы қағаздар нарығы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңнамасы;
• Эмитенттердің, акционерлердің, директорлар кеңесі мен оның комитеттерінің қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілер;
• Уәкілетті органдардың бұйрықтарымен бекітілген, мемлекеттік қатысуы бар ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтер мен ұлттық компанияларға қолданылатын қағидалар;
• Мемлекеттік хаттама ережелері;
• Қазақстандық және халықаралық корпоративтік басқару стандарттары, «Бәйтерек» Ұлттық басқарушы холдингі» АҚ-ның Корпоративтік басқару кодексі;
• Холдингтің қаржылық-шаруашылық қызметі;
• Ағылшын тілін білу.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:
• Жазбаша және ауызша іскерлік қарым-қатынас жасау дағдылары, іскерлік хат алмасу;
• Шешім қабылдайтын негізгі тұлғалармен және мүдделі тараптармен өзара қатынастар орната білу және дамыту, әріптестермен, сыртқы серіктестермен және мемлекеттік органдар өкілдерімен әріптестік желі құру және қолдау;
• Іскерлік және қызметтік этикет дағдылары;
• Медиация жүргізу дағдылары;
• Қақтығыстарды басқару дағдылары;
• Ақпараттық технологиялар жүйелерімен жұмыс істеу дағдылары (Word, Excel, PowerPoint, Outlook және т.б.).

Міндеттерді орындау үшін қажетті тұлғалық және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделіне сәйкес):
• Коммуникация және көшбасшылық;
• Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
• Жұмыс процестеріне ықпал ету;
• Жұмысты ұйымдастыру;
• Өзгерістерге бейімделу қабілеті;
• Командалық жұмыс;
• Нәтиже үшін жауапкершілік;
• Даму.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда кемінде 5 жыл еңбек өтілі;
Ұйымның қызмет бағытына сәйкес экономикалық қызмет түрінде (Холдинг компаниялары тобында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс тәжірибесі болғаны жөн) кемінде 3 жыл еңбек өтілі;
Орындаушылар тобын басқару бойынша кемінде 2 жыл еңбек өтілі, немесе Бірыңғай кадрлық резервке енгізілуі, немесе кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл еңбек өтілі, оның ішінде кемінде 2 жылы Холдингте.

Жұмыс шарттары:
• Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
• Жалдау түрі: еңбек шарты;
• Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
• Орналасқан жері: Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы 55А, B блогы.
Excel
PPT
Полный день
16.04.2025 17:25:19

Корпоративтік даму және халықаралық ынтымақтастық департаментінің директоры

  • Арнайы кәсіби талаптар:
  • дамудың стратегиялық бағыттары және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттары. Тікелей инвестициялардың негізгі субъектілерінің қызметі. Инвестициялық аналитика, тұрақты даму принциптері. Әлеуметтік жауапты инвестициялау принциптері.
  • 1) қоғамның және еншілес ұйымдардың стратегиялық дамуы.
  • 2) еншілес ұйымдардың әртүрлі бағыттар бойынша Қоғамға ұсынатын материалдарын қарау, келісу және қорытындылар дайындау бөлігінде еншілес ұйымдардың құжаттарына сараптама жүргізу;
  • 3)"Жасыл" кеңсе тұжырымдамасының сақталуын қамтамасыз ету; мүдделі тараптармен өзара іс-қимылдың тиімділігін, оның ішінде мүдделі тараптарды сәйкестендіру мен талдауды және олардың үміттерін қамтамасыз ету;
  • 4) тәжірибені дамыту, әріптестік өзара іс-қимылды орнату және дамыту және ортақ шеңберде уағдаластықты іске асыру мақсатында қоғамның және оның еншілес ұйымдарының халықаралық ұйымдармен, даму институттарымен, қаржы институттарымен және инвестициялық қоғамдастықтармен халықаралық ынтымақтастығын дамытудың негізгі бағыттары мен тұжырымдамасын әзірлеу жөніндегі жұмысты үйлестіру;
  • 5) қоғамның сыртқы инвесторлар үшін портфелінің тартымдылығын арттыру мақсатында тікелей инвестицияларды бағалауда меншікті экологиялық, әлеуметтік басқару стандарттарын (Environmental, Social and Governance) енгізу;
  • 6)қоғамның кредиттік рейтингін беру мақсатында халықаралық рейтингтік агенттіктермен өзара іс-қимыл жасау;
Полный день
16.04.2025 16:52:20

бухгалтерлік есеп Департаментінің бас менеджері

Бухгалтерлік есеп департаментінің бас менеджері келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық немесе қаржылық білім;

2) Бухгалтерлік есеп және есептілік саласындағы жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, заңсыз алынған табысты заңдастыру және терроризмді қаржыландыру мәселелерін білу;

4) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары.

Бас менеджердің міндеттері мен функциялары

1. Міндеттерді іске асыру мақсатында бас менеджер мынадай міндеттер мен функцияларды орындайды:

1-міндет: ҚР Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы заңнамасына, Халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына, бекітілген Бухгалтерлік есеп шоттарының үлгілік жоспарына, Қоғамның есеп саясатына, уәкілетті мемлекеттік органдардың нормативтік-құқықтық актілеріне және белгіленген ішкі рәсімдерге сәйкес бухгалтерлік есепті жүргізу.

Функциялар:

1) Негізгі құралдар мен материалдық емес активтерді, ақша қаражатын, өнім берушілермен және мердігерлермен, өзге де кредиторлармен есеп айырысуларды есепке алу, шаруашылық және басқа да әкімшілік шығыстар;

2) уәкілетті органдардың шешімдеріне сәйкес дебиторлық берешек бойынша провизияларды (резервтерді) есепте көрсету;

3) депозиттер мен шоттар бойынша сыйақылар бөлігінде инвестицияларды есепке алу;

4) іссапар шығыстарын төлеуді жүзеге асыру үшін төлем тапсырмаларын қалыптастыра отырып, есеп беретін тұлғалар бойынша есеп жүргізу, іссапарға жіберілген жұмыскерлердің аванстық есептерге растайтын құжаттарын қабылдауды және топтамасын қалыптастыруды жүзеге асыру;

5) іссапар шығыстары бойынша жеткізушілермен және мердігерлермен есеп айырысуларды есепке алуды жүргізу.
ведение бухгалтерского учета в соответствии с законодательством Республики Казахстан
16.04.2025 12:23:19

Портфельдік қорлар департаментінің директоры

1) департаменттің және тұтастай Департаменттің әрбір қызметкерінің алдына қойылған функцияларды тиісінше орындау және міндеттерге қол жеткізу мақсатында Департамент қызметкерлеріне басшылық жасауды және Департамент қызметіне бақылауды жүзеге асыруға, сондай-ақ бағынысты қызметкерлерді ынталандыру жүйесін қалыптастыру, қолдану, құрылымы, мазмұны бойынша ұсыныстар беруге;

2) қоғамның жарғылық қызметін жүзеге асыру мақсатында қаржы-экономикалық негіздемелер әзірлеуді қоса алғанда, республикалық бюджеттен және/немесе Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан ақшалай қаражат бөлу мақсатында Департаменттің жұмысын үйлестіруге;

3) мақсаттарға қол жеткізуді және міндеттердің орындалуын бақылау мақсатында ТБИ, арнайы мақсаттағы компаниялар, басқарушы компаниялар қызметінің мониторингін жүзеге асыруға;

4) қажет болған жағдайда Қоғамның алқалы органдарының отырыстарында өз құзыреті шегінде басқарушы компаниялардың қолданыстағы және/немесе талданатын инвестициялық жобалары және ТБИ-нің басқа да мәселелері туралы баяндауға міндетті;

5) Департаменттің инвестициялық және/немесе ұсынымдық комитеттерде, консультативтік кеңестерде және ТПИ-нің басқа да органдарында, басқарушы компанияларда, арнайы мақсаттағы компанияларда қоғам өкілдері үшін инвестициялық ұсынымдар дайындау жөніндегі жұмысын үйлестіруді жүзеге асыруға;

6) Өз құзыреті шеңберінде жұмыс топтарының, комиссиялардың құрамына, келіссөздерге қатысуға;

7) қоғамның даму стратегиясын қалыптастыру, қоғам қызметін ұзақ мерзімді дамыту және кеңейту жоспарларын әзірлеу мәселелері бойынша Қоғамның басқа құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасауға және т. б;

8) өзінің функционалдық міндеттеріне байланысты Қоғамның құрылымдық бөлімшесінің қызметіне тән тәуекелдерді сәйкестендіруді, талдауды және бақылауды жүзеге асырады, оның ішінде тиісті тәуекелдердің өзгерістері, жай-күйі мен мөлшері туралы, барлық стандартты емес операциялар мен жағдайлар туралы тәуекелдерді басқару жүйесін үйлестіруге жауапты құрылымдық бөлімшені хабардар етеді.
Полный день
16.04.2025 11:52:19

Жобалар мониторингі департаментінің маманы

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі, техникалық/экономикалық білім. Сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласында тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе кәсіби сертификаттаудың/аттестаттаудың болғаны жөн. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі.

Лауазымдық міндеттері:

1.                  Құрылыс барысын бақылау. Ситуациялық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізу мерзімдерін, құнын, келуін, қарауын, енгізілуін қоса алғанда, Компания жасасқан шарттар бойынша объектілер құрылысының барысын бақылауды жүзеге асырады.

2.                 Жылжымайтын мүлікті қабылдау. Жылжымайтын мүлік объектілерін қабылдау жөніндегі комиссияларға қатысады.

3.                 Инвестициялық жобалар мен субсидиялау жобаларының құрылысына Мониторинг жүргізу. қаражаттың мақсатты пайдаланылуын мониторингтеу, жобалау-сметалық құжаттаманың мерзімдері мен сәйкестігін мониторингтеу.

4.                 Құрылыс бөлігінде мемлекеттік бағдарламалардың орындалу мониторингі. Объектілерге бару үшін іссапарды, ахуалдық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізуді қоса алғанда, жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік бағдарламалардың орындалуына мониторингті жүзеге асырады.

Ориентация на результат и постоянное совершенствование бизнесс-процессов, постоянное обучение и саморазвитие, лидерство, аналитический склад ума
Полный день
11.04.2025 18:02:19

Қажетті кәсіби тәжірибе:
3 жылдан кем емес, бұл ретте ұйымның тиісті бейінінде 2 жылдан кем емес
Экономикалық қызмет (ҰБХ компаниялар тобында
"Бәйтерек" және/немесе Мемлекеттік басқару органдарында)
Стратегиялық
көру, нәтижеге бағдарлау, аналитикалық ойлау, адамдарды басқару
Дағдылар
іскерлік келіссөздер жүргізу, персоналды басқару, бюджетті басқару,
даму жоспары мен төлем күнтізбесін құру, қаржылық басқару
тәуекелдер және қаржы құралдарына инвестициялау
Тілдерді білу: қазақ-еркін, орыс-еркін, ағылшын-озық
Управление бюджетом
ведение деловых переговоров
составление аналитических отчетов
Полный день
11.04.2025 16:35:18

Жеке тұлғалармен жұмыс департаментінің маманы

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық / экономикалық / заң білімі

Лауазымдық міндеттері:

Сатып алумен жалға берілетін тұрғын үй беру жөніндегі мемлекеттік бағдарламаны іске асыру, ипотекалық қарыздар беру және талап ету құқықтарын алу жолымен несие портфелін ұлғайту.

Жалдау және ипотекалық портфельді сүйемелдеу. Мемлекеттік/мемлекеттік емес заңды тұлғалардың, жалға алушылардың/қарыз алушылардың өтініштерін/хаттарын/сұрау салуларын қарау процесінде сапалы қызметтер көрсету есебінен Қолданыстағы нормативтік құжаттарға сәйкес бір немесе дәйекті операциялардың жиынтығын орындау арқылы нақты қызметтер көрсету арқылы ұйымның/клиенттің қажеттіліктерін қанағаттандыру жолымен қолданыстағы клиенттік базаға қызмет көрсетуді қамтамасыз ету, құрылымдық бөлімшелерге есептер,  өз құзыреті шегінде.

ответственность
Полный день
11.04.2025 16:33:18

Қызметті қамтамасыз ету департаментінің маманы (негізгі қызметкер болмаған кезеңде)

Біліктілік талаптары: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі заң және (немесе) экономикалық білім, тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу саласындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 1 жыл.

Лауазымдық міндеттері:

1)   Сатып алуды ұйымдастыру және комиссияларға қатысу. Сатып алуды барлық тәсілдермен ұйымдастырады және жүргізеді, тендерлік (аукциондық) құжаттамалардың, сатып алу туралы шарттардың, бұйрықтардың жобаларын әзірлейді, Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес ЭҚЖ арқылы олардың электрондық келісілуін қамтамасыз етеді. Өз құзыреті шегінде әлеуетті өнім берушілердің ұсынылған өтінімдерін қарауға қатысады, сондай-ақ сатып алу бойынша заңды шешімдер қабылдау мақсатында Компанияның ішкі құжаттарының талаптарына сәйкес тендерлік (аукциондық) комиссияның құрамына қатысады.

2)   Шарттардың орындалу мониторингі. Сатып алу порталы арқылы жасалған шарттардың мониторингі және оларды орындамау бойынша сатып алу бастамашыларын хабардар ету.

3)        Порталда Шарттардың орындалуы/өзгертілуі/бұзылуы туралы мәліметтерді енгізу. ІҚ талаптарының орындалуын қамтамасыз ету және орындау есебін қалыптастыру мақсатында Компанияның бухгалтерлік есеп жөніндегі бағдарламалық қамтамасыз ету деректері негізінде сатып алу порталында жасалған шарттардың орындалуы/өзгеруі/бұзылуы туралы мәліметтерді енгізеді.

4)   Құжаттарды архивке беру. Бөлімшеде іс қағаздарын жүргізеді, Компанияның сатып алу жөніндегі құжаттарын, оның ішінде тендерлік (аукциондық) құжаттамаларды, өтінімдерді, шарттарды, бұйрықтардың көшірмелерін және т.б. Компанияның ішкі құжаттарында белгіленген мерзімдерге сәйкес құжаттарды Компания мұрағатына беру үшін қалыптастырады.

1) умение работать с интернет-ресурсами: порталы закупок, веб-портал государственных закупок, корпоративный сайт; 2) умение разрабатывать тендерную (аукционную) документацию, договоры и приказы о закупках; 3) рассмотрение и сопоставление заявок потенциаль
10.04.2025 15:13:18

Актуарий

Актуарийге мынадай біліктілік талаптары белгіленеді:
1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) қаржылық және (немесе) экономикалық және (немесе) математикалық білім;
2) актуарлық қызметті жүзеге асыруға уәкілетті органның лицензиясының болуы;
3) қаржы ұйымдарындағы жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;
4) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, заңсыз алынған табысты заңдастыру және терроризмді қаржыландыру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.
Математическая статистика
Инвестиционный анализ
07.04.2025 15:25:18

Жиынтық есептілік және ЕХД департаментінің менеджері

Негізгі лауазымдық міндеттері:
  • Департамент құзыреті шеңберінде қоғамның басқарушылық есептілік картасына сәйкес Жалғыз акционерге, мемлекеттік органдарға агроөнеркәсіптік кешен (бұдан әрі – АӨК) субъектілерін қолдау бойынша кредиттеу бағдарламаларын іске асыру саласында есептерді уақтылы дайындау және ұсыну; күн сайын
  • қоғамның басқарушылық есептілік картасына мерзімді диагностика жүргізу және оны уақтылы өзектендіру; қажеттілігіне қарай
  • АӨК субъектілерін қолдау бойынша кредиттеу бағдарламаларын іске асыру саласындағы басшылықтың сыртқы сауалдары мен тапсырмалары бойынша Қоғам ұсынатын жиынтық ақпаратты қалыптастыру; қажеттілігіне қарай
  • Департамент құзыреті шеңберінде автоматтандыру, мерзімді және талдамалық есептілікті оңайлату бойынша ұсыныстар, техникалық тапсырмалар дайындау; қажеттілігіне қарай
  • есептілікті дайындау бойынша әдіснаманы әзірлеу және қолдау; қажеттілігіне қарай
  • ішкі бөлімшелермен және сыртқы органдармен (аудит, реттеушілер, акционерлер) есеп беру мәселелері бойынша өзара іс-қимыл жасау; қажеттілігіне қарай
  • қызметтің негізгі көрсеткіштерінің мониторингі және ауытқуларды анықтау және талдамалық қорытындылар беру; күн сайын
  • Департаментке келіп түскен жетекшілік ететін басшылықтың тапсырмаларын орындау; күн сайын
  • есепті деректердің сапасы мен дұрыстығын бақылау; күн сайын
  • кредиттік бөлімшелерді, оның ішінде филиалдарды игеру жоспарларының орындалуына мониторинг жүргізу; күн сайын
  • еңбек тәртібін сақтау; күнделікті
  • қоғам басшылығына қаражатты игеру бойынша жедел ақпарат дайындау, оның ішінде талдамалық анықтамалар мен презентациялар дайындау; қажеттілігіне қарай
  • Мемлекет Басшысының тапсырмаларын және Қазақстан Республикасы Үкіметінің бағдарламалық құжаттарын іске асыру жөнінде ақпарат дайындау; қажеттілігіне қарай
  • басшылық бекітетін жоспарларды тиімді орындау; күн сайын
  • Департаменттің қызметін регламенттейтін ішкі нормативтік құжаттарды дайындау және келісу жөніндегі жұмыстарға басшылық жасау; қажеттілігіне қарай
  • қоғамның уәкілетті органдарының шешімдерін, Қоғам басшылығының бұйрықтарын, өкімдері мен тапсырмаларын уақтылы орындау; күн сайын
  • Департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша Мемлекеттік органдардың, өзге де ұйымдардың, қоғамның құрылымдық бөлімшелерінің сұрауларына ақпарат, ұсыныстар, жауаптар дайындау; қажеттілігіне қарай
  • Департаменттің құзыреті шеңберінде Басқарманың, Директорлар кеңесінің және Қоғамның Жалғыз акционерінің қарауына материалдар дайындау; қажеттілігіне қарай
  • Қоғам басшылығының, департамент директорының тапсырмасы бойынша қоғамда құрылатын комиссиялардың, комитеттердің және жұмыс топтарының құрамына, оның ішінде филиалдардың қызметін тексеру үшін қатысу; қажеттілігіне қарай
  • қоғамның ішкі бақылау жүйесі бойынша тиісті ЖҰӨ шеңберінде ішкі бақылауға жауапты Қоғамның құрылымдық бөлімшесіне толық және ашық өзара іс-қимылды қамтамасыз ету және сұратылған ақпаратты уақтылы ұсыну; қажеттілігіне қарай
  • қоғамның ЖҰӨ сәйкес жүзеге асырылатын бизнес-процестер шеңберінде тәуекелдерді сәйкестендіруді, бағалауды, ден қоюды, мониторингтеуді және бақылауды жүзеге асыру. Жүзеге асырылатын бизнес-процестер шеңберінде ықтимал және іске асырылған тәуекелдік оқиғалар туралы тәуекелдерді басқару жөніндегі құрылымдық бөлімшені дереу хабардар ету; қажеттілігіне қарай
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметті қаржылық мониторингке жататын операциялар туралы, сондай-ақ операцияны күдікті деп тану туралы тиісті шешім қабылданғанға дейін тоқтатыла тұруға жататын операциялар туралы қоғамның ішкі нормативтік құжаттарында белгіленген нысан бойынша және тәртіппен дереу хабардар ету; күн сайын
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды жүргізу; қажеттілігіне қарай
  • қоғамның ұйымдық құрылымы, қоғамның бизнес-процестері және Қазақстан Республикасы заңнамасы өзгерген кезде қоғамның ішкі құжаттарына уақтылы өзгерістер енгізу; қажеттілігіне қарай
  • ақпараттық қауіпсіздік жөніндегі ішкі нормативтік құжаттама талаптарын сақтау; күн сайын
  • Басқарманың, Директорлар кеңесінің және қоғам акционерлерінің жалпы жиналысының шешімдерін орындау бойынша өзге де міндеттерді орындау; қажеттілігіне қарай
  • қоғамның сапа менеджменті жүйесінің талаптарын сақтау; күнделікті
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл менеджменті жүйесінің (ЖМК) талаптарын сақтау; күн сайын
  • Департаменттің өкілеттігі шегінде өзге де функцияларды орындау. қажет болған жағдайда.
Талаптар:
  • Экономика, қаржы, Ақпараттық технологиялар, инженерия, математика, деректерді басқару, бизнес-аналитика немесе басқа да салалардағы жоғары білім
  • Лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда, оның ішінде деректерді талдау немесе деректерді басқару саласында кемінде 2 (екі) жыл және/немесе кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі. Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Білім:

  • лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
  • "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Бәйтерек "Ұлттық басқарушы холдингі "акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 25 желтоқсандағы № 1180 Қаулысы;
  • Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
  • Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
  • құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
  • компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
  • Қоғам қызметін стратегиялық жоспарлау теориясы мен әдіснамасын білу;
  • презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS Office Word, Excel, Power Point иелену;
  • мемлекеттік тілді жетік білу;
  • МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары.
Дағдылар:

  • деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдылары;
  • презентацияны тиімді ұсыну мүмкіндігі;
  • ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және заманауи ақпараттық технологиялар жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • сараптамалық қорытынды қалыптастыра білу және жүргізілетін жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу;
  • есеп беру жүйелерімен жұмыс тәжірибесі және бизнес талдаушының бақылау тақталарын әзірлеу;
  • деректер құрылымы мен ақпарат көздерін түсіну;
  • іскерлік хат алмасу дағдылары.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
  • стресске төзімділік;
  • қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
  • сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • жоспарлау және дұрыс басымдық беру мүмкіндігі;
  • қажетті ақпаратты тез таба білу;
  • тұрақты өзін-өзі дамыту;
  • іскерлік этикетті білу және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
  • жауапкершілік;
  • функционалдық міндеттерді бөлу қабілеті;
  • орындалатын міндеттерге байыпты көзқарас;
  • адалдық, орындаушылық;
  • нәтижеге бағдарлау;
  • іссапарларға дайындық;
  • әдептілік.
Анализ данных
бизнес аналитика
Полный день
28.03.2025 15:33:14

Ұлытау облысы бойынша филиалының директоры

Негізгі лауазымдық міндеттері:
Филиалдың қызметіне жалпы басшылық жасау және үйлестіру, қол жеткізуді қамтамасыз ету
стратегиялық мақсаттар мен түйінді көрсеткіштерді қамтамасыз ету, несие портфелінің сапасын бақылау, жоспарлардың, индикативтердің орындалуын және қоғамның уәкілетті органдарының шешімдерінің орындалуын қамтамасыз ету, Кредиттеу және мониторинг жөніндегі жобаларды сапалы және уақтылы қарау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру және бақылау, проблемалық қарыздарды өндіріп алуға/қайтаруға/қайта құрылымдауға бағытталған іс-шараларды жүзеге асыру, жергілікті жерлерде өкілеттіктер шегінде қоғамның мүдделерін білдіру атқарушы органдар мен басқа да ұйымдар.

Кандидатқа қойылатын талаптар
Білімі: жоғары экономикалық / қаржылық білім
Жұмыс тәжірибесі: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда дәйекті күрделене түсетін позицияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы департаменттің (қызметтің/бөлімнің) төмен тұрған лауазымында не мемлекеттік қызметте кемінде 5 (бес) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі Байланысты мәселелері бар департамент (қызмет/бөлім).

Міндеттерді орындау үшін қажетті білім, іскерліктер, дағдылар және жеке-іскерлік қасиеттер
Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлау мен менеджментті, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ауылдық жерлерде Агросектор жұмысының ерекшелігін және агроөнеркәсіптік кешенді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын білу;
- мемлекеттік тілді білу.
Дағдылар:
- филиалға жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуына басшылық жасау және бақылауды жүзеге асыру;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
- филиалға келіп түсетін хат-хабарлардың орындалуын бақылауды жүзеге асыру;
Дағдылар:
- жобаларды басқару дағдылары;
- презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу дағдылары;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электрондық құжат айналымы жүйесін меңгеру дағдылары (озық пайдаланушы);
- келіссөздер жүргізу дағдылары және дамыған коммуникативтік дағдылар.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- қарым-қатынас;
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- белсенді өмірлік ұстаным;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
общее руководство
координация
Полный день
28.03.2025 12:44:15

Аймақтық даму департаментінің менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты:
Филиалдық желінің жедел және сапалы жұмысын ұйымдастыру, ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес филиалдардың орталық аппараттың құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимылы.

Білімге қойылатын талаптар:
Жоғары экономикалық / заңгерлік / қаржылық білім.

Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда:
лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салалардағы жұмыс өтілі/тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін кемінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі/ тәжірибесі бар жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі.
Бұл талаптар "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
2) Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
3) құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
4) ауылдық жерлерде Агросектор жұмысының ерекшелігін және агроөнеркәсіптік кешенді дамытудың мемлекеттік бағдарламасын білу;
5) барлық қолда бар деректерді талдай отырып, жоба/бағдарлама тұжырымдамасын әзірлеу қабілеті;
6) Стратегиялық жоспарлау мен менеджментті білу;
7) микро және макроэкономика негіздерін білу:
8) ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздерін білу;
9) ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары;
10) мемлекеттік тілді білу.

Лауазымдық міндеттерін атқару үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- Департаментке жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуын басқара және бақылауды жүзеге асыра білу;
- Департаменттің жұмыс жоспарын әзірлеу және оның орындалуына бақылау жүргізу;
- Департаментке келіп түсетін хат-хабарлардың орындалуын бақылауды жүзеге асыру;
- Департаментке түсетін жобалар бойынша қорытындыларды келісу.

Тұлғалық:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
организация работы
20.03.2025 10:34:13

Несиелік талдау департаментінің менеджері

Несиелік талдау департаментінің менеджері келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық және (немесе) қаржылық білім;

2) бөлімше қызметінің бағыты бойынша кемінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі;

3) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, заңсыз алынған табысты заңдастыру және терроризмді қаржыландыру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.
умение производить оценку финансового состояния объекта
аналитическое мышление
14.03.2025 10:32:09

Ақпараттық және жиынтық жұмыс бөлімінің бас менеджері

Қазақстанның Даму Банкі Қазақстан экономикасын дамытуға және стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған инновациялық жобаларға қатысу үшін металлургия саласында тәжірибесі бар талантты талдаушыны іздейді. Біз үлкен деректермен жұмыс істеуге, зерттеулерді дамытуға және бизнес үшін тиімді шешімдерді ұсынуға дайын сарапшы іздейміз.

Біз не ұсынамыз:

- Табысқа ұмтылатын кәсіби мамандар тобында жұмыс жасаңыз.

- Қазақстан экономикасының болашағын айқындайтын жобаларға қатысу.

- Кәсіби және мансаптық өсу мүмкіндігі.

Негізгі міндеттері:

1. Жоспарланған көрсеткіштердің орындылығын бағалау, оның ішінде нарықтық және нарықтық емес факторларды талдау:

- Өндірістің шикізатпен қамтамасыз етілуін бағалау.

- Дайын өнімдер мен қызметтерді өткізуді бағалау.

2. Макроэкономикалық және салалық зерттеулерді дайындау:

- Тауар нарықтары мен инфрақұрылым мәселелерін зерттеу.

- Кәсіпорындардың Қазақстан және аймақтар экономикасына қосқан үлесін талдау.

3. Мемлекеттік және өңірлік даму бағдарламалары бойынша ұсыныстар әзірлеу.

4. Жетілдірілген АТ шешімдерін пайдалана отырып, үлкен статистикалық деректерді құру және талдау.

5. Ішкі және сыртқы қолдану үшін презентация материалдары мен тақырыптық есептерді дайындау.

6. Ғылыми жобаларды әзірлеу, халықаралық тәжірибені ескере отырып, даму институттары қызметінің салалар мен кәсіпорындардағы әсерін бағалау.

7. Кешенді шешімдерді әзірлеу үшін тәуелсіз салалық сарапшылармен және ұйымдармен өзара әрекеттесу.

Сізден не күтеміз:

1. Экономика, қаржы, математикалық талдау немесе жобаларды қаржыландыру саласындағы жоғары экономикалық білім; Магистратура немесе PhD дәрежесінің болуы артықшылық болады.

2. Өндірістік компаниялардағы аналитика, маркетинг, зерттеу қызметінде кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

3. Өнімнің нарықтық тауашасын, оның ішінде металлургия өнеркәсібін кеңейтуге бағытталған үлкен деректермен және ғылыми жобалармен жұмыс істеу тәжірибесі.

4. Ағылшын тілін Upper Intermediate деңгейінен төмен емес білу.

5. Excel, STATA немесе ұқсас, Power Point және басқа ақпараттық ресурстарды сенімді пайдалану.

6. Эконометриялық модельдеу және статистикалық талдау тәжірибесі артықшылық болады.

Неліктен бізді таңдайсыз?

– Мұнда сіз ел экономикасының дамуына әсер ететін инновациялық және ауқымды жобаларды таба аласыз.

- Біз кәсіби өсу мен біліктілікті арттыру үшін икемді жағдайларды ұсынамыз.

- Ортақ мақсаттарға ұмтылатын және әрқайсысының үлесін бағалайтын күшті командада жұмыс жасаңыз.

Қазақстан экономикасын болашаққа апаратын команданың бір бөлігі болғыңыз келсе, бос орынға жауабыңызды жіберіңіз!

Аналитика и исследовательская деятельность
Работа с данными и статистический анализ
Разработка стратегий и предложений
Полный день
14.03.2025 10:26:09

Техникалық талдау бөлімінің бас менеджері

Бос орын туралы:

Қазақстанның Даму банкі – экономиканың болашағын айқындайтын стратегиялық жобаларды қаржыландыратын жетекші мекеме. Біз ірі инфрақұрылымдық және энергетикалық жобаларды бағалау мен қолдауда негізгі тұлға болатын инвестициялық жобаларды техникалық талдау жөніндегі аға менеджерді іздейміз. Бұл рөлде сіз тек жобаларды талдап қана қоймайсыз - сіз миллиард долларлық инвестиция деңгейінде шешім қабылдауға көмектесе отырып, бүкіл салалардың дамуына әсер етесіз.

Сізге не істеу керек?

∙ Инвестициялық жобаларға техникалық талдау жүргізу, техникалық-экономикалық орынды бағалау, тәуекелдерді анықтау және азайту.

∙ Келісімшарттарды талдау, жергілікті жерлерде тексеруге қатысу және шарттарды сақтауды бақылау арқылы жобаларды сүйемелдеу және бақылау.

∙ Инвестициялық жобаларды талдауда процестерді оңтайландыру және инновацияларды енгізу.

∙ Сыртқы консультанттармен жұмысты үйлестіру, соның ішінде аккредиттеу және есептерді бағалау.

Сізден не күтеміз?

∙ Жоғары техникалық білім (инженерлік, құрылыс, энергетика).

∙ Жобаны қаржыландыру, инженерия, энергетика немесе өндіріс саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

∙ Инвестициялық талдау, сатып алу процедуралары және жобаларды басқару принциптерін түсіну.

∙ Жобаны басқару сертификаты (PMP, IPMA) және FIDIC білімі қажет.

∙ Күрделі техникалық құжаттарды талдау және тиімді шешімдерді таба білу.

∙ Іссапарларға және серіктестердің кең ауқымымен өзара әрекеттесуге дайын болу.

Біз не ұсынамыз?

- Ауқымды жобалары бар ірі инвестициялық банкте жұмыс істеу.

- Елдің инфрақұрылымының дамуына әсер ету мүмкіндігі.

- Оқуға, кәсіби сертификаттарға және халықаралық стандарттарға қол жеткізу.

- Бәсекеге қабілетті қаржылық сыйақы, бонустық жүйе және әлеуметтік пакет.

Мансаптағы келесі қадамға дайынсыз ба?

Өтінемін жауап беріңіз!

Технический анализ и инжиниринг
Проектное управление
Полный день
14.03.2025 10:16:10

Бас менеджер – Бухгалтерлік есеп және есептілік департаментінің Бас бухгалтерлік есеп бөлімі

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: жоғары экономикалық білім;

2) қалаған кәсіби тәжірибесі: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл;

3) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Мінсіз (С2); 5) шет тілдерін меңгеру деңгейі: ағылшын тілі: орта деңгей (В2)

Лауазымдық міндеттері:

- Банктің Бас кітабын жүргізу, операциялық күнді ашу және есептерді салыстыру.

- Күнделікті баланс пен валюталық позиция есебін дайындау.

- желілік ресурстарда валюта бағамдарын орналастыру – Банктің есептілігін автоматтандыру және тестілеу нәтижелері бойынша есептерді ұсыну бойынша қойылған міндеттерді орындау кезінде автоматтандырылған ақпараттық жүйені және басқа бағдарламалық өнімдерді тестілеуге қатысу.

Бухгалтерский учет и отчетность
аналитическое мышление
Автоматизация и тестирование
Полный день
12.03.2025 17:04:08

Астана қаласындағы "Аграрлық кредиттік корпорация" акционерлік қоғамы филиалының жобаларын техникалық сүйемелдеудің бас маманы

Лауазымның мақсаты/мақсаты:
Инвестициялық, мониторингтік, проблемалық жобаларды іске асыру және салу көзделіп отырған қоғамның ІІД - не сәйкес салалық сараптама департаментінің (бұдан әрі-ЭБЖ) жобаларына техникалық сүйемелдеу, жобаларына техникалық сараптама жүргізу.
Білімге қойылатын талап:
жоғары техникалық (инженерлік, құрылыс) білім.
Лицензияларға, сертификаттарға және т.б. қойылатын талаптар: сертификаттардың болуы жақсырақ.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе мемлекеттік қызметте қатарынан күрделене түсетін позицияларда кәсіптік салада кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі агробизнесті жүргізу сараптамасы/агроөнеркәсіптік/коммерциялық/мемлекеттік сектор компанияларында АШМ салалық департаменттерінің жабдықтарын сараптау саласындағы расталған тәжірибесімен, немесе осы департаменттің/филиалдың тиісті мәселелермен төмен тұрған лауазымы.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
- Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер, ішкі нормативтік құжаттар;
- ҚР-дағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы заң, нормативтік-техникалық құжаттама, құрылыстағы басшылық құжаттар (РДС);
- қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- Қоғамның Жарғысы;
-құрылыс, сәулет және қала құрылысы саласындағы қолданыстағы нормативтік-техникалық құжаттар (ҚР ҚН, БК, ҚР, РДС және т. б.);
- АӨК құрылысы саласындағы жобалардың негізгі техникалық параметрлері (мал шаруашылығы, Өсімдік шаруашылығы, қайта өңдеу);
- атқарылатын жұмыс мәселелері бойынша директивалық және өкімдік құжаттар, әдістемелік және нормативтік материалдар, еңбек заңнамасының негіздері;
- жалпы басқару және ұйымдастыру туралы негізгі ережелер, жобаларды жүргізу стандарттары мен тәртібі;
-жобалау-сметалық құжаттаманы, атап айтқанда, барлық бөлімдер бойынша жұмыс жобаларын сенімді оқу: АР, АС, КЖ, КМ, ОВ, КО, ЭС, бас жоспар, ПОС, ППР және т. б.;
- ҚР-да бекітілген және қолданыста болатын сметалық бағдарламаларда БҚ-ны меңгеру және оқу және жұмыс істеу дағдысы-SANA, ABC-4, ҚазҚСҒЗИ;
- жобалық тәсілдің әдістері мен стандарттары және уақытты басқару негіздері;
- жобалау құжаттарын сараптау әдістемесі;
- келіссөздер жүргізу тәртібі, жобаны іске асыру барысында, қоғам мүдделерін қорғау мақсаттары мен міндеттерінде туындайтын дағдарыстық жағдайларды шешу;
- Департамент қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
- қоғам мүддесі үшін Департамент қызметкерлерінің міндеттері мен іс-қимылдарын үйлестіру қағидаттары;
- жобалар мониторингін жүзеге асыру әдістері;
- жүзеге асырылған объектіге шығу негізінде есептерді қалыптастыру тәртібі;
- жобалау алдындағы және жобалау құжаттамасын, құрылыс, атқару, рұқсат беру және қабылдау-тапсыру құжаттамасын әзірлеу және келісу тәртібі;
- компьютерлік және өзге де ұйымдастыру техникасын, коммуникация және байланыс құралдарын пайдалану негіздері;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандартының талаптары;
- құрылыс құралдарымен жұмыс (теодолит, деңгей, өлшеуіш таспалар, электронды рулеткалар, сызықтар және т. б. құрылыс құралдары);
- ұшқышсыз өлім аппаратын (дрон) басқару дағдылары;
- мемлекеттік тілді білу.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- Кредиттеу рәсіміне сәйкес жобалау-сметалық, рұқсат беру құжаттамасын талдай білу;
- омберлерді жүргізу және ҚМЖ нақты орындалған көлемдерін тексеру;
- қорытындыларды қалыптастыра білу;
- жұмыста басқа елдер мен компаниялардың үздік тәжірибесін пайдалана білу;
- деректердің үлкен көлемін талдай білу, сараптамалық қорытындылар жаза білу және талдамалық есептерді қалыптастыра білу;
- ЖҰӨ сәйкес ұсыныстар беру;
-жобалардың өндірістік-технологиялық параметрлері бөлігінде кредиттік бөлімшелерге кеңес бере білу.
Тұлғалық:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге назар аудару;
- аналитикалық ойлау;
- міндеттеме;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
техническое сопровождение
экспертиза
Полный день
11.03.2025 18:05:07

"Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ филиалы директорының кредиттеу жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:

- Өңірдегі АӨК субъектілерін қоғамның қаржылық қызметтерімен қамту үлесін арттыру
- Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету;

- Қаржыландыруға өтінімдердің уақтылы және сапалы қаралуын бақылау.

Талаптар:

- Жоғары экономикалық / қаржылық / заң білімі. Заңгерлік білімге шағын және орта/ ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі

- Қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте, не осы департаменттің/филиалдың сабақтас мәселелермен төмен тұрған лауазымында дәйекті күрделене түсетін позицияларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі және / немесе

- Агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі

Білім:

- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;

- Агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;

- "Банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;

- Экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;

- Ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Дағдылар:

- Күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;

- Көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;

- Қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;

- Жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;

- Деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;

- Тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;

- Ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;

Жеке және іскерлік құзыреттер:

- Байланыс және көшбасшылық
- Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
- Жұмыс процестеріне әсері
- Жұмысты ұйымдастыру
- Өзгеру қабілеті
- Командалық
- Жауапкершілік
- Даму өзгерістерді басқару;
- Нәтижеге назар аудару;
- Процестерді тиімді басқару;
- Міндеттеме / компания
управления рисками
управления проектами
управления переговоров
Полный день

Смотреть еще вакансии

Кіру