Үміткерге қойылатын талаптар:
Қаржы және/немесе банк ісі және/немесе бизнес әкімшілік және/немесе экономика салаларында жоғары білім.
Функционалдық міндеттері:
Холдингтің/еншілес ұйымдардың ішкі нарықтағы өтімділігін қамтамасыз ету, Холдингтің/еншілес ұйымдардың облигацияларын орналастыру;
Халықаралық қаржы ұйымдарынан (ХҚҰ), инвестициялық және коммерциялық банктерден, қаржы ұйымдарынан қаражат тартуға жәрдемдесу;
Еншілес ұйымдарға қарыздар беру, олардың қызметін үйлестіру;
Жасалған шарттар бойынша міндеттемелерді әкімшілендіру;
Тіркелген бағалы қағаздар шығарылымдары бойынша уәкілетті органның (АРРФР) талаптарының сақталуын бақылау;
Департаменттің баптары бойынша кірістер мен шығыстарды бюджеттеу, жасалған шарттар мен шығарылған облигациялар бойынша міндеттемелерді әкімшілендіру;
Мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау. Жеке және заңды тұлғалардан келіп түсетін өтініштермен жұмыс жүргізу.
Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:
MS Office (Word, Excel, PowerPoint), құжат айналымының электронды жүйесі және 1С бағдарламаларымен жұмыс істеу (кеңейтілген қолданушы деңгейі);
Ақпаратты жедел өңдеу және талдау дағдылары;
Қаржылық талдау жүргізу, болашақ Cash Flow құру дағдылары;
ҚЭН әзірлеу және талқылау, бағалы қағаздар шығарылымының проспектілерін (акциялар/облигациялар) Ұлттық Банкке тіркеу, инвестициялық меморандумды уәкілетті органға дайындау және ұсыну дағдылары;
Шешімдерді жедел қабылдау және іске асыру, жаңа жағдайларға бейімделу және жаңа әдістерді қолдану қабілеті.
Қызметтік міндеттерді орындауға қажетті жеке және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделі бойынша):
Коммуникация және көшбасшылық;
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
Жұмыс процестеріне ықпал ету;
Жұмысты ұйымдастыру;
Өзгерістерге бейімділік;
Командалық жұмыс;
Нәтиже үшін жауапкершілік;
Даму.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функцияларына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі;
Тиісті экономикалық қызмет түрінде кемінде 1 жыл жұмыс тәжірибесі (Холдинг тобы компанияларында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс тәжірибесі болғаны жөн).
Жұмыс жағдайлары:
Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
Жұмысқа қабылдау нысаны: еңбек шарты;
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғ., 55А, B блогы.
2. Ішкі құжаттарды әзірлеу/жаңарту. ІБЖ, БҮБЖ тұрғысынан әдістемелік базаны әзірлейді және оны одан әрі жетілдіреді, тәуекелдерді басқару жүйесі шеңберінде әзірленген әдістемені бекітуді ұйымдастырады;
3. ІБЖ тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз етуЖалдау бойынша жылжымайтын мүлікті іске асыру. Консультативтік қызмет көрсету. Құжаттарды қабылдау және алдын ала сараптама жасау, өтінім берушінің төлем қабілеттілігін талдау және бағалау, Жалға беру және субсидиялау комитетіне, Кредиттік комитетке ұсынылған құжаттар мен Компанияның тиісті бөлімшелерінің қорытындылары негізінде қорытынды дайындау, Компанияның ішкі ережелері мен бизнес-процестер шеңберінде жалға беру және кейіннен сатып алу/ипотекалық қарыз беру арқылы тұрғын үй беру тізбегін қамтамасыз ету, оның ішінде жалға алу келісім-шарттарына қол қою.
Жалдау шарттарын қолдау және банктік қарыз шарттар, ипотекалық шарттар және төлемді бөліп төлеу шарттарымен жылжымайтын мүлік сатып алу-сату шарттарын қолдау. Консультативтік қызмет көрсету, ауызша түсіндірулер беру, түскен құжаттарды талдау және алдын ала сараптама жасау, қарыз алушылардан өтінімдер мен қажетті құжаттар пакетін қабылдау. Сенімгерлік басқарудағы қарыз алушылар бойынша серіктес банктердің хаттарын қарау, Компанияның құрылымдық бөлімшелеріне қызметтік жазбаларды қалыптастыру және жіберу. Компанияға мемлекеттік заңды тұлғалардан түскен өтініштер/құрылымдар/сұраулар/хаттарды қарау. Компанияның өнімдері бойынша мақсатты аудиториялар мен әрекеттегі клиенттерге консультациялық қызметтер көрсету, call-орталық арқылы Компанияға өтініш білдірушілерге көмек көрсету.
ПроблемалықЖұмыс өтіліне / тәжірибеге қойылатын талаптар:
Лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі болуы тиіс;
қоғамның ішкі кандидаттары / Қоғамның еншілес ұйымдары / Холдингінде кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар үшін талаптар.
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орындарын / Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды (жұмыс өтілі талап етілмейді).
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
қызмет бағытына сәйкес келетін жоғары білімнің болуы.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
қоғам қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы заң;
лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті өзге де міндетті білімдер;
қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
бөлімнің / қоғамның қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
халықаралық МС ИСО 9001 стандарттарының талаптары;
мемлекеттік тілді білу.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
ішкі нормативтік-құқықтық құжаттар жобаларын әзірлеу дағдысы;
сараптамалық қорытынды жасап, басқарылатын бағыт бойынша тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу дағдысы;
қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар жүйелерін пайдалана отырып жұмыс істеу қабілеті;
тиімді презентация жасау және іскерлік қарым-қатынас орнату дағдысы;
қарыз алушымен телефон арқылы байланыс орнату қабілеті.
Жеке құзыреттер:
көп тапсырмалыққа төзімділік (стресске төзімділік);
коммуникабельділік (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ниеті);
нәтижеге бағытталу;
сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
жоспарлау және басымдықтарды дұрыс қою қабілеті;
қажетті ақпаратты тез табу қабілеті;
ұздіксіз өзін-өзі дамыту;
өз көзқарасын қорғай білу және қарсы пікірдегі адамды сендіре білу қабілеті;
қиын жағдайларға бейімделе білу қабілеті.
2) Мемлекеттік тұрғын үй саясатын іске асыру мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау;
3) Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламаларын құру және жаңғырту, сондай-ақ кешенді құрылыс салу стандарттарын дамыту жөнінде ұсыныстар әзірлеу;
4) Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламалары шеңберінде компанияның МБҚ сатып алу жөніндегі міндеттемелерінің уақтылы және толық орындалуын қамтамасыз ету;
5) Ипотекалық портфельді секьюритилендіруге байланысты іс-шараларды ұйымдастыру;
6) Серіктес банктерден ипотекалық қарыздар бойынша талап ету құқықтарын2) Жобалық басқару. Департаментке бекітілген IT жобаларды басқаруды жүзеге асырады. IT жобаларды дамыту бойынша ұсыныстар қалыптастырады;
3) Деректерді талдау. Деректерді жинауды, өңдеуді және талдауды жүзеге асырады. Математикалық / болжамды модельдерді әзірлейді және оларды сынақтан өткізеді;
4) Ақпараттық жүйелердегі деректерді визуализациялау. Әр түрлі деректерді жинау содан кейін оларды Power BI жүйесінде көрсету;
5) Басқарма Төрағасы аппаратының баспасөз қызметінің басшысымен және/немесеҮміткердің МІНДЕТТЕРІ:
қайта құрылымдау, қайта қаржыландыру және Қоғамның қаржылық шығындарын анағұрлым азайтуға әкелетін басқа да тәсілдер арқылы сотқа дейінгі реттеу сатысында проблемалық жобаларды оңалту бойынша жұмысты жүзеге асырады;
басқарушылық есептілікті (қарыз алушылардың ақшалай міндеттемелерін өтеу және қарыз алушылар бойынша өзге де есептілік) қалыптастыруды жүзеге асырады;
құрылымдық бөлімшелерден алынған қорытындылар негізінде қарыз алушылардың қаржылық жай-күйінің мониторингі бойынша іс-шараларды жүзеге асырады, жоба бойынша жалпы қорытындыны Кредит комитетінің қарауына шығарады және басқа да жұмыстарды жүргізеді.
Бағыну деңгейі: бөлім бастығына, департамент директорына
Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:
Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу
Жұмыс кестесі: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, тынығу уақыты 13.00-ден 14.30 дейін
Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес
Іссапарлар: іссапарлар болуы мүмкін
Әлеуметтік пакет: Медициналық сақтандыру
ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ
Бұл маман үшін келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты
Оқыту бағдарламалары: талқылануда
ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:
Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі: экономика/құқықтану мамандығы бойынша.
Жұмыс тәжірибесі: бөлімше қызметінің осыған ұқсас нақты саласында немесе қаржы/экономикалық/банк саласында кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі (бұл талап ішкі үміткерлерге – Қоғамда 1 жылдан кем емес жұмыс өтілі бар қызметкерлерге, шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген үміткерлерге қолданылмайды).
Қажетті іскерлік қасиеттер: аналитикалық ақыл-ой, командада жұмыс істей білу, ұқыптылық және нәтижеге жетуге деген ұмтылыс, тіл тапқыштық.
Міндетті мағлұматтар: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындауға қажетті басқа да міндетті мағлұматтар.
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы қажет. Жоба менеджерінің біліктілік талаптары Компанияның барлық құрылымдық бөлімшелеріне қолданылады.
1) тармақшаның шеңберінде жобаны басқару деп келесі түсініледі: agile - бірнеше қысқа кезеңдерге бөлінетін жобаларды икемді басқару, ал команда бір уақытта бірнеше тапсырмалармен жұмыс істейді, waterfall - жобаларды кезең-кезеңімен басқару, олардың жұмысы міндеттерді каскадтаудан тұрады, ал егжей-тегжейлі техникалық тапсырма жасалады, содан кейін жоба бойынша жұмыс жүзеге асырылады бекітілген жоспар бойынша.
Лауазымдық міндеттері:
Тұрғын үй құрылысы объектілеріне кепілдік беру шеңберінде бизнес-процестерді автоматтандыру бойынша ұсыныстар әзірлеу, әдістеме. Компанияның құрылымдық бөлімшелерімен Simbase, Home Portal ақпараттық жүйелерінде кепілдік беруге өтінімдерді қабылдау мен қараудың қолданыстағы бизнес-процестерін жақсарту және жетілдіру бойынша ұсыныстарды дайындау және талқылау. Бизнес-процестерді автоматтандыру бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеу.
Ішкі құжаттар. Қажет болған жағдайда заңнамалық процесс шеңберінде Компанияның ішкі құжаттарына және Департаменттің қызметін қамтамасыз ету үшін Компанияның ішкі құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар әзірлеуге қатысады. Департаменттің мәселелерін заңнамалық процесс және Компанияның ішкі құжаттары шеңберінде Компанияның жолдамасын дайындайды, келіседі және шығарады.
Жобалық жұмыс принципі бойынша Компания қызметін жүзеге асыру (agile, waterfall): жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу; жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету; жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастыру және келісу, оларды жоба кураторына/басшысына ұсыну; жобаны іске асыру барысын орындауға және мониторингтеуге қатысу; жобаға қатысушылармен техникалық тапсырмаларды әзірлеу; өзге де жобадағы рөлге сәйкес функциялар.
Басқарма Төрағасы аппаратының баспасөз қызметінің басшысымен және/немесе Басқарма мүшесінің деңгейінен төмен емес жетекшілік ететін басшымен пресс-релиздерді, мақалаларды, сұхбаттар мен сөз сөйлеулерді қоса алғанда, бірақ олармен шектелмей, үшінші тұлғаларға таратуға арналған жария материалдарды алдын ала келісуге міндеттенеді.
Біліктілік талаптары:
Лауазымдық міндеттері:
1) Қазақстан Республикасының Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы тетіктерін жаңа жаңғырту бойынша ұсыныстар әзірлеу.
- Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы тетіктерінің тиімділігіне және тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдау тетіктерін әзірлеу мен имплементациялаудың әлемдік тәжірибесіндегі зерттеулерге талдау жүргізеді;
- Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың жаңа тетіктерінің қолданыстағы концепцияларын жаңғырту бойынша ұсыныстар әзірлейді.
2) Компанияның ақпараттық жүйелерінің жұмысы мен дамуын үйлестіру («Нұрлы жер» ахуалдық орталығы, Тұрғын үй порталы).
- Ақпараттық жүйелерді одан әрі дамыту жөнінде ұсыныстар әзірлейді;
- Ақпараттық жүйелердің қажетті деректермен толықтығын қамтамасыз етеді;
- Ақпараттық жүйелердің жұмысы мәселелері бойынша қызмет көрсетушілермен, мемлекеттік органдармен, Жалғыз акционермен және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды.