Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Прочее
Управление персоналом
Проекты
Жұмыс уақыты
38 бос орын
30.05.2025 10:39:31

Корпоративтік қаржы департаментінің бас менеджері

Үміткерге қойылатын талаптар
Лауазымдық міндеттері:
ҚР заңнамасына, Даму стратегиясына және Холдингтің ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес үміткер бағалы қағаздар (акциялар/облигациялар) шығарылымының проспектілерін уәкілетті органда дайындау, тіркеу және орналастыру рәсімдеріне жауап береді. Сондай-ақ нарықтық қаражатты тарту, Холдингтің тартылған міндеттемелерін басқару жұмыстарын ұйымдастырады және Холдингтің еншілес ұйымдарымен, мемлекеттік органдармен және басқа да мүдделі тараптармен қаржыландыру, инвестициялық меморандумды дайындау және келісу мәселелері бойынша тиімді өзара әрекеттесуін қамтамасыз етеді (Департамент құзыреті шеңберінде).

Үміткерге қойылатын талаптар:
Қаржы және/немесе банк ісі және/немесе бизнес әкімшілік және/немесе экономика салаларында жоғары білім.

Функционалдық міндеттері:

  • Холдингтің/еншілес ұйымдардың ішкі нарықтағы өтімділігін қамтамасыз ету, Холдингтің/еншілес ұйымдардың облигацияларын орналастыру;

  • Халықаралық қаржы ұйымдарынан (ХҚҰ), инвестициялық және коммерциялық банктерден, қаржы ұйымдарынан қаражат тартуға жәрдемдесу;

  • Еншілес ұйымдарға қарыздар беру, олардың қызметін үйлестіру;

  • Жасалған шарттар бойынша міндеттемелерді әкімшілендіру;

  • Тіркелген бағалы қағаздар шығарылымдары бойынша уәкілетті органның (АРРФР) талаптарының сақталуын бақылау;

  • Департаменттің баптары бойынша кірістер мен шығыстарды бюджеттеу, жасалған шарттар мен шығарылған облигациялар бойынша міндеттемелерді әкімшілендіру;

  • Мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау. Жеке және заңды тұлғалардан келіп түсетін өтініштермен жұмыс жүргізу.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
  • Корпоративтік қаржы саласында теориялық білімдер;
  • Ағылшын тілін (жазбаша және ауызша) кемінде intermediate деңгейінде білу;
  • Қаржылық талдау жүргізу, болашақ Cash Flow құру (қалаулы), қаржылық-экономикалық негіздемелерді (ҚЭН) әзірлеу/талқылау бойынша кәсіби білімдер;
  • Қазақстан Республикасының "Акционерлік қоғамдар туралы", "Бағалы қағаздар нарығы туралы", "Мемлекеттік мүлік туралы", "Банктер және банк қызметі туралы" заңдары, ҚР Бюджеттік кодексі, ҚР Азаматтық кодексі, ҚР Ұлттық Банкінің бағалы қағаздар (акциялар/облигациялар) шығару және ақпаратты ашу қағидалары туралы ережелерін білу;
  • Несие желілерін тарту тәжірибесі және/немесе білімі (қалаулы);
  • Бағалы қағаздар нарығында жұмыс істеу тәжірибесі және/немесе білімі (қалаулы);
  • Төмендегі ішкі құжаттарды білу:

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:

  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint), құжат айналымының электронды жүйесі және 1С бағдарламаларымен жұмыс істеу (кеңейтілген қолданушы деңгейі);

  • Ақпаратты жедел өңдеу және талдау дағдылары;

  • Қаржылық талдау жүргізу, болашақ Cash Flow құру дағдылары;

  • ҚЭН әзірлеу және талқылау, бағалы қағаздар шығарылымының проспектілерін (акциялар/облигациялар) Ұлттық Банкке тіркеу, инвестициялық меморандумды уәкілетті органға дайындау және ұсыну дағдылары;

  • Шешімдерді жедел қабылдау және іске асыру, жаңа жағдайларға бейімделу және жаңа әдістерді қолдану қабілеті.

Қызметтік міндеттерді орындауға қажетті жеке және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделі бойынша):

  • Коммуникация және көшбасшылық;

  • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;

  • Жұмыс процестеріне ықпал ету;

  • Жұмысты ұйымдастыру;

  • Өзгерістерге бейімділік;

  • Командалық жұмыс;

  • Нәтиже үшін жауапкершілік;

  • Даму.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

  • Кәсіби салада немесе лауазымның функцияларына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Тиісті экономикалық қызмет түрінде кемінде 1 жыл жұмыс тәжірибесі (Холдинг тобы компанияларында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс тәжірибесі болғаны жөн).

Жұмыс жағдайлары:

  • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;

  • Жұмысқа қабылдау нысаны: еңбек шарты;

  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;

  • Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғ., 55А, B блогы.

Корпоративные финансы
Выпуск ценных бумаг (акции/ облигации)
29.05.2025 17:35:31

Сақтандыру және кепілдік Департаментінің Бас менеджері (тарту)

Бас менеджер келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық және (немесе) қаржылық білім;

2) Департамент қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сақтандыру және кепілдік беру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

Функциялар:

1) клиенттерді тарту және қоғамның барлық қаржылық (сақтандыру) және кепілдік өнімдері бойынша консультация беру;

2) қолданыстағы және әлеуетті экспорттаушыларды қоса алғанда, клиенттер базасын қалыптастыру және оларға қызмет көрсету;

3) ҚР өңірлерінің шағын және орта бизнес субъектілерін, "Даму "кәсіпкерлікті дамыту қоры" АҚ, "Атамекен" ҚР ҰКП өңірлік орталықтарын/филиалдарын, Екінші деңгейдегі банктерді, өзге де қаржы институттарын қоғамның өнімдері мен қызметтері туралы хабардар етуді қамтамасыз ету мақсатында ҚР өңірлерінде ұйымдастырылатын форумдар мен іс-шараларға қатысу;

4) олармен бірлесіп іске асырылатын жобалар шеңберінде клиенттермен, банктермен және өзге де қаржы институттарымен өзара іс-қимыл жасау;

5) сақтандыру тәуекелінің көзі болып табылатын объектінің қаржылық жағдайы туралы бастапқы құжаттарды, қоғамға өтініштерді және өзге де ақпаратты жинау. Жиналған құжаттардың дұрыстығын талдау және тексеру, сондай-ақ оларды кейіннен сақтау;

6) сақтандыру, кепілдік беру мәмілелерін олар аяқталғанға дейін құрылымдау және сүйемелдеу;

7) сақтандыру шарттарын, кепілдік беру шарттарын дайындау үшін әкімшілік департаментіне құжаттар топтамасын қалыптастыру және беру және оны мүдделі құрылымдық бөлімшелермен келісу;

8) шикізаттық емес экспортты қолдау үшін жаңа қаржылық (сақтандыру) және кепілдік өнімдерін әзірлеу;

9) Департамент қызметінің бағыттары бойынша маркетингтік материалды әзірлеуге қатысу;

қаржылық (сақтандыру) және кепілдік өнімдері бойынша Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеу және өзектендіру
ответственность
Умение работать в команде
Полный день
29.05.2025 12:38:35

Мониторингілеу бөлімінің бас маманы

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:


лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім; Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар; қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;экономика, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері; МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары; мемлекеттік тілді білу.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

- мониторинг жүргізу, оның ішінде қарыз
алушылардың қаржылық жай-күйі, қарыздарды мақсатты пайдалану, корпоративтік
клиенттердің қарыз төлемдерін уақтылы өтеу бойынша жұмыстар кешенін ұйымдастыру
және жүзеге асыру мүмкіндігі;

- корпоративтік клиенттерді кепілмен қамтамасыз
етуді ұзартуға, қайта құрылымдауға, қаржыландыру шарттарының өзгеруіне,
босатуға және ауыстыруға байланысты мәселелерді қарау;

- нарықтық құнын айқындау актілерін, бағалау
бойынша есептерді сараптау актілерін, кепіл мүлкін қарау актілерін қалыптастыра
білу;

- сараптамалық нарықтық құнын анықтау үшін қажетті
анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;

- ВНД сәйкес ұсыныстар беру.

Тұлғалық:

- көп тапсырмаға стресске төзімділік;

- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс
орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);

- нәтижеге бағдарлау;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;

- қажетті ақпаратты тез таба білу;

- үнемі өзін-өзі дамыту.



Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе қоғамның /Холдинг ұйымдарының еншілес қоғамының ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі 1 (бір) жылдан кем емес.
Знание законодательства РК
мониторинг
28.05.2025 15:18:30

Қаржы институттарымен - кредиттік серіктестіктермен жұмыс жөніндегі маман қаржы институттарын қаржыландыру департаментіне және КТ аутстаффингке

Лауазымның мақсаты/мақсаты: ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес кредиттік серіктестіктер бойынша мүдделі тұлғаларды қаржыландыру, қалыптастыру және есеп беру бойынша жедел және сапалы жұмыс.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары (экономикалық немесе қаржылық) білім;
лицензияның, сертификаттардың болуы қажет.
Міндеттерді орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- қабылдаушы Тараптың қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- қабылдаушы Тарап департаментінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері:
экономика және Еңбекті нормалау саласындағы үлесі;
еңбекақы және ынталандыру саласындағы үлес;
ұйымдастыру менеджменті саласындағы білім.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- ішкі нормативтік құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
- қаржылық модель құра отырып, сараптамалық қорытынды жасай білу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары; - ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Тұлғалық:
көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
формирование отчетности
Полный день
26.05.2025 17:45:30

Тұрғын үй бағдарламалары департаментінің директоры

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық/экономикалық/ техникалық білім. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі

Лауазымдық міндеттері:

Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламаларының іске асырылу барысы
туралы ақпаратты жинау, өңдеу және талдау.
Мемлекеттік тұрғын үй саясатын іске асыру мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау.
Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламаларын құру және
жаңғырту, сондай-ақ кешенді құрылыс салу стандарттарын дамыту жөнінде ұсыныстар әзірлеу.
3) Навыки анализа больших данных и их визуализация
4) Навыки ведения презентаций
Полный день
26.05.2025 10:40:30

Жиынтық есептілік және ЕХД департаментінің менеджері (IT)

Лауазымның мақсаты/мақсаты: департаменттің мақсаттарын, міндеттері мен функцияларын іске асыруды жүзеге асыру және "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ бұдан әрі — қоғам басқа құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасау
Білімге қойылатын талаптар: ақпараттық технологиялар, инженерия, математика, экономика, қаржы, деректерді басқару, бизнес-аналитика немесе басқа да салалардағы жоғары білім.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: деректерді талдау, деректерді басқару немесе бизнес-аналитика саласындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін /
Кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар холдингтер. Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Бәйтерек "ұлттық авиляциялық холдингі "акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 25 желтоқсандағы № 1180 қаулысы;
- Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
- компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
- презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS Office Word, Excel, Power Point иеленуі;
- мемлекеттік тілді жетік білу;
- мемлекеттік тілді жетік білу;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары; презентацияны тиімді ұсыну қабілеті;
- ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және жүргізілетін жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу;  
- іскерлік хат алмасу дағдылары; деректерді модельдеу (реляциялық және реляциялық емес мәліметтер базасы) және мәліметтер базасын басқару саласындағы білім мен дағдылар; Hadoop, Spark, kafka деректерді өңдеу құралдарымен практикалық тәжірибе;
- ci/CD, нұсқаны басқару жүйелерін (GIT) қоса алғанда, DevOps құралдарын қолданудың практикалық тәжірибесі;
- Python, Scala немесе Java бағдарламалау тілдерін меңгеру; деректерді талдау дағдылары;
- мәселелерді шешу дағдылары және күрделі деректер мәселелерін шешу мүмкіндігі.
DWH
ETL
Таблицы
Полный день
26.05.2025 09:51:30

Жиынтық есептілік және ЕХД департаментінің менеджері (талдаушы)

Лауазымның мақсаты/мақсаты: жалғыз акционерге, мемлекеттік органдарға және"Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ (бұдан әрі — қоғам) басшылығына басқарушылық есептілік картасы шеңберінде, сондай-ақ Қоғам басшылығының тапсырмалары бойынша сауалдарға сәйкес дұрыс ресімделген жиынтық ақпарат беру.
Білімге қойылатын талаптар: экономика, қаржы, Ақпараттық технологиялар, инженерия, математика, деректерді басқару, бизнес-аналитика немесе басқа да сабақтас бағыттар саласындағы жоғары білім оқу орны/ Назарбаев Университеті "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген магистратура бағдарламасы бойынша (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз).
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар: лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда, оның ішінде деректерді талдау немесе деректерді басқару саласында кемінде 2 (екі) жыл және/немесе - кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі. Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын бітірген кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- Лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Бәйтерек "Ұлттық басқарушы холдингі "акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 25 желтоқсандағы № 1180 Қаулысы;
- Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- Құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
- Компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
- Қоғам қызметін стратегиялық жоспарлау теориясы мен әдіснамасын білу;
- Презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS ()ffrce Word, Excel, Power Point иелену;
- Мемлекеттік тілді жетік білу;
- МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды-интенсивті, ауқымды жиын өткізу қабілеті мен дағдылары және
деректерді талдау;
- презентацияны тиімді ұсыну мүмкіндігі;
- ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және жүргізілетін жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу;
- есеп беру жүйелерімен жұмыс тәжірибесі және бизнес-аналитиктің бақылау тақталарын әзірлеу;
- деректер құрылымы мен ақпарат көздерін түсіну;
- іскерлік хат алмасу дағдылары.
аналитик
IT
Анализ данных
Полный день
23.05.2025 18:19:29

Жиынтық есептілік және ЕХД департаментінің менеджері (IT)

Лауазымның мақсаты/мақсаты: департаменттің мақсаттарын, міндеттері мен функцияларын іске асыруды жүзеге асыру және "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ бұдан әрі — қоғам басқа құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасау
Білімге қойылатын талаптар: ақпараттық технологиялар, инженерия, математика, экономика, қаржы, деректерді басқару, бизнес-аналитика немесе басқа да салалардағы жоғары білім.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: деректерді талдау, деректерді басқару немесе бизнес-аналитика саласындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін /
Кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар холдингтер. Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Бәйтерек "ұлттық авиляциялық холдингі "акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 25 желтоқсандағы № 1180 қаулысы;
- Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
- компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
- презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS Office Word, Excel, Power Point иеленуі;
- мемлекеттік тілді жетік білу;
- мемлекеттік тілді жетік білу;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары; презентацияны тиімді ұсыну қабілеті;
- ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және жүргізілетін жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу;  
- іскерлік хат алмасу дағдылары; деректерді модельдеу (реляциялық және реляциялық емес мәліметтер базасы) және мәліметтер базасын басқару саласындағы білім мен дағдылар; Hadoop, Spark, kafka деректерді өңдеу құралдарымен практикалық тәжірибе;
- ci/CD, нұсқаны басқару жүйелерін (GIT) қоса алғанда, DevOps құралдарын қолданудың практикалық тәжірибесі;
- Python, Scala немесе Java бағдарламалау тілдерін меңгеру; деректерді талдау дағдылары;
- мәселелерді шешу дағдылары және күрделі деректер мәселелерін шешу мүмкіндігі.
DWH
ETL
Таблицы
Полный день
23.05.2025 17:33:29

Адам ресурстарын басқару департаментінің менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты: есепке алуды жүзеге асыру
аустаффинг, қоғамның ақылы қызмет көрсету шарттарын жасау
делдалдардың қызметтері бойынша бюджет және дұрыс және уақтылы бақылау
Қоғам қызметкерлерін іссапарға жіберуге байланысты кадрлық құжаттаманы ресімдеу.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары кәсіптік білім-экономикалық / қаржылық
Лицензияларға, сертификаттарға және т. б. қойылатын талаптар: персоналды басқару курстарынан өткені туралы сертификаттардың болғаны жөн
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар: - персоналдың аутстаффинг процестерін ұйымдастыру мен сүйемелдеудегі жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл;
- қоғамның / қоғамның / Холдингтің еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін персоналдың аутстаффинг процестерін ұйымдастырудағы және сүйемелдеудегі жұмыс тәжірибесі кемінде 1 (бір) жыл.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
-лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;
Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасы;
-лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері:
кадрлық іс жүргізу;
экономика және Еңбекті нормалау саласында;
еңбекақы төлеу және ынталандыру саласында;
ұйымдастыру менеджменті саласында;
-ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары;
-Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Департаменттің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
-қоғамның ішкі нормативтік құжаттары; сондай-ақ: бизнесті жоспарлау, бюджеттеу және жүргізу негіздері;
-персоналды басқару саласындағы заманауи тұжырымдамалар.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды - Дағдылар мен дағдылар деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау жүргізу;
-қазіргі заманды қолдана отырып жұмыс істей білу Ақпараттық технологиялар жүйелерінің;
-тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
-делдалдардың қызметтері бойынша бюджетті қалыптастыра білу.
HR
Полный день
23.05.2025 16:57:29

Тәуекел-менеджмент департаментінің бас маманы

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/техникалық білім.

Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

Лауазымдық міндеттері:

1. Бөлімнің функционалдық міндеттерін іске асыру
мақсатында бөлімнің Холдингпен, басшылықпен, ішкі аудит қызметімен, құрылымдық
бөлімшелермен, ішкі бақылау жүйесі (бұдан әрі – ІБЖ) және бизнестің
үздіксіздігін басқару жүйесі (бұдан әрі – БҮБЖ) саласындағы мәселелер бойынша
сыртқы консультанттармен өзара іс-қимылын үйлестіру;

2. Ішкі құжаттарды әзірлеу/жаңарту. ІБЖ, БҮБЖ тұрғысынан әдістемелік базаны әзірлейді және оны одан әрі жетілдіреді, тәуекелдерді басқару жүйесі шеңберінде әзірленген әдістемені бекітуді ұйымдастырады;

3. ІБЖ тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету
мақсатында тәуекелдер мен бақылау матрицаларын, бизнес-процестердің қозғалыс
схемаларын уақтылы әзірлеуді және жаңартуды, бақылау рәсімдерін жобалауды
талдауды, бақылау рәсімдерін жетілдіру бойынша ұсынымдарды әзірлеуді,
корпоративтік деңгейде тәуекелдер мен бақылаулар матрицасын әзірлеуді және
жаңартуды бақылайды
способность работать в формате многозадачности
Полный день
23.05.2025 15:38:29

Несиелерді басқару департаментінің несиелерді басқару бөлімінің менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты: кредиттік мәмілелерді Құжаттамалық сүйемелдеу және кредиттік досье жүргізу арқылы "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ (бұдан әрі – қоғам) Кредиттеу процестеріне әкімшілік қолдауды қамтамасыз ету.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік білім
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар: лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және / немесе - қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі;
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
Департаменттің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
- Жобаларды басқару саласындағы білім мен тәжірибе, деректердің үлкен көлемін талдай білу, өз бетінше шешім қабылдау;
- ИСО 9001 МС және ХҚЕС 9 халықаралық стандарттарының талаптары;
мемлекеттік тілді еркін меңгеру
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- деректердің үлкен көлемін талдай білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- жұмыс уақытын ұтымды пайдалана білу;
- кредиттік процесті сүйемелдеу бойынша офистік бағдарламаларды жақсы меңгеру (ERP 1C/ ЭҚЖ/ SimBase және т.б.).
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер: функционалдық - кредиттік және кепіл құжаттамасын, оларға қосымша келісімдерді, өтеу кестелерін, қарызды аудару өкімдерін дайындау және келісу;
- қамтамасыз ету құнын кіріске алу және есептен шығару, қамтамасыз ету жөніндегі шарттар мен құқық белгілейтін құжаттардың түпнұсқаларын қоғам қоймасына беру рәсімін уақтылы жүргізу;
- Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің талаптарына және Кредиттерді әкімшілендіру рәсіміне сәйкес кредиттік досьелерді тиісінше қалыптастыру және сақтау;
- кредиттік құжаттаманың толықтығы мен уәкілетті органның және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасының талаптарына сәйкестігін тексеру;
- өтелген қарыздарды қоғамның мұрағатына сақтауға беруді қамтамасыз ету.
Кредитование
Полный день
23.05.2025 10:48:29

Маман (уақытша лауазым) Жеке тұлғалармен жұмыс департаменті

Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары білімнен кейінгі қаржылық/экономикалық/заңгерлік білім талап етіледі.

Лауазымдық міндеттері:

Жалдау бойынша жылжымайтын мүлікті іске асыру. Консультативтік қызмет көрсету. Құжаттарды қабылдау және алдын ала сараптама жасау, өтінім берушінің төлем қабілеттілігін талдау және бағалау, Жалға беру және субсидиялау комитетіне, Кредиттік комитетке ұсынылған құжаттар мен Компанияның тиісті бөлімшелерінің қорытындылары негізінде қорытынды дайындау, Компанияның ішкі ережелері мен бизнес-процестер шеңберінде жалға беру және кейіннен сатып алу/ипотекалық қарыз беру арқылы тұрғын үй беру тізбегін қамтамасыз ету, оның ішінде жалға алу келісім-шарттарына қол қою.

Жалдау шарттарын қолдау және банктік қарыз шарттар, ипотекалық шарттар және төлемді бөліп төлеу шарттарымен жылжымайтын мүлік сатып алу-сату шарттарын қолдау. Консультативтік қызмет көрсету, ауызша түсіндірулер беру, түскен құжаттарды талдау және алдын ала сараптама жасау, қарыз алушылардан өтінімдер мен қажетті құжаттар пакетін қабылдау. Сенімгерлік басқарудағы қарыз алушылар бойынша серіктес банктердің хаттарын қарау, Компанияның құрылымдық бөлімшелеріне қызметтік жазбаларды қалыптастыру және жіберу. Компанияға мемлекеттік заңды тұлғалардан түскен өтініштер/құрылымдар/сұраулар/хаттарды қарау. Компанияның өнімдері бойынша мақсатты аудиториялар мен әрекеттегі клиенттерге консультациялық қызметтер көрсету, call-орталық арқылы Компанияға өтініш білдірушілерге көмек көрсету.

Проблемалық
ипотекалық қарыздар мен жалға алу шарттарының үлесін азайту. Проблемалық
қарыздар мен жалға алу шарттары бойынша қарызды өндіріп алу шараларын іске
асыруды үйлестіреді, Қазақстан Республикасының заңнамасы мен Компанияның
нормативтік құжаттары шеңберінде, Компанияның портфеліндегі проблемалық
ипотекалық қарыздар/жалға алу шарттарының үлесін азайту мақсатында, соның
ішінде проблемалық қарыздар бойынша және мерзімі өткен қарызы бар жалға алу
шарттары бойынша қарызды қайта құрылымдау, сондай-ақ Компанияның балансында
қабылданған мүлікті, сотқа дейінгі/сот тәртібінде проблемалық қарыздар/жалға алу шарттары бойынша өндіріп алу бойынша іске асыруды үйлестіру.

Умение работать в команде
Полный день
21.05.2025 15:29:28

Проблемалық кредиттер және заңды сүйемелдеу бөлімінің проблемалық қарыздар жөніндегі бас маманы

Жұмыс өтіліне / тәжірибеге қойылатын талаптар:

  • Лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі болуы тиіс;

  • қоғамның ішкі кандидаттары / Қоғамның еншілес ұйымдары / Холдингінде кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар үшін талаптар.
    Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орындарын / Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды (жұмыс өтілі талап етілмейді).

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

  • қызмет бағытына сәйкес келетін жоғары білімнің болуы.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • қоғам қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;

  • атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы заң;

  • лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті өзге де міндетті білімдер;

  • қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

  • бөлімнің / қоғамның қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);

  • халықаралық МС ИСО 9001 стандарттарының талаптары;

  • мемлекеттік тілді білу.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалдық құзыреттер:

  • ішкі нормативтік-құқықтық құжаттар жобаларын әзірлеу дағдысы;

  • сараптамалық қорытынды жасап, басқарылатын бағыт бойынша тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу дағдысы;

  • қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар жүйелерін пайдалана отырып жұмыс істеу қабілеті;

  • тиімді презентация жасау және іскерлік қарым-қатынас орнату дағдысы;

  • қарыз алушымен телефон арқылы байланыс орнату қабілеті.

Жеке құзыреттер:

  • көп тапсырмалыққа төзімділік (стресске төзімділік);

  • коммуникабельділік (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ниеті);

  • нәтижеге бағытталу;

  • сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

  • жоспарлау және басымдықтарды дұрыс қою қабілеті;

  • қажетті ақпаратты тез табу қабілеті;

  • ұздіксіз өзін-өзі дамыту;

  • өз көзқарасын қорғай білу және қарсы пікірдегі адамды сендіре білу қабілеті;

  • қиын жағдайларға бейімделе білу қабілеті.

взыскание ссудной задолженности
Юриспруденция
Полный день
19.05.2025 18:41:28

Тұрғын үй бағдарламалары департаментінің бас маманы

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заңгерлік/техникалық/математикалық/гуманитарлық және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жобалық басқару бағыты бойынша тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе кәсіби сертификаттаудың болғаны дұрыс№

Лауазымдық міндеттері:

1)    Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламаларының іске асырылу барысы туралы ақпаратты жинау, өңдеу және талдау;

2)     Мемлекеттік тұрғын үй саясатын іске асыру мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау;

3)     Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламаларын құру және жаңғырту, сондай-ақ кешенді құрылыс салу стандарттарын дамыту жөнінде ұсыныстар әзірлеу;

4)     Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламалары шеңберінде компанияның МБҚ сатып алу жөніндегі міндеттемелерінің уақтылы және толық орындалуын қамтамасыз ету;

5)     Ипотекалық портфельді секьюритилендіруге байланысты іс-шараларды ұйымдастыру;

6) Серіктес банктерден ипотекалық қарыздар бойынша талап ету құқықтарын
сатып алуға байланысты іс-шараларды ұйымдастыру.
2) Знание государственного и английского языков
3) Навыки анализа больших данных и их визуализация
4) Навыки ведения презентаций
Полный день
19.05.2025 18:24:28

Талдау және стратегия департаментінің маманы

Біліктілік талаптары:

Жоғары қаржылық / экономикалық / физика-математикалық / техникалық білім

Лауазымдық міндеттері:

1)      Деректердің сапасын қамтамасыз ету. Деректердің сапасын тексеру және қамтамасыз ету қағидаларын қалыптастыру және оларды жетілдіру;

2)       Жобалық басқару. Департаментке бекітілген IT жобаларды басқаруды жүзеге асырады. IT жобаларды дамыту бойынша ұсыныстар қалыптастырады;

3)       Деректерді талдау. Деректерді жинауды, өңдеуді және талдауды жүзеге асырады. Математикалық / болжамды модельдерді әзірлейді және оларды сынақтан өткізеді;

4)       Ақпараттық жүйелердегі деректерді визуализациялау. Әр түрлі деректерді жинау содан кейін оларды Power BI жүйесінде көрсету;

5) Басқарма Төрағасы аппаратының баспасөз қызметінің басшысымен және/немесе
Басқарма мүшесі деңгейінен төмен емес жетекшілік ететін басшымен пресс-релиздерді,
баптарды, сұхбаттарды және сөйлеген сөздерді қоса алғанда, бірақ олармен шектелмей, үшінші тұлғаларға таратуға арналған жария материалдарды алдын
ала келісуге міндеттенеді.
• Навыки использования Agile подхода в управлении IT проектами
• Умение работать с большими данными
• Программирование в Python/R
Полный день
19.05.2025 16:46:28

«ҚазАгроҚаржы» АҚ Оңалту және проблемалық жобалар департаменті проблемалық жобаларды оңалту бөлімінің менеджері

Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:

қайта құрылымдау, қайта қаржыландыру және Қоғамның қаржылық шығындарын анағұрлым азайтуға әкелетін басқа да тәсілдер арқылы сотқа дейінгі реттеу сатысында проблемалық жобаларды оңалту бойынша жұмысты жүзеге асырады;

басқарушылық есептілікті (қарыз алушылардың ақшалай міндеттемелерін өтеу және қарыз алушылар бойынша өзге де есептілік) қалыптастыруды жүзеге асырады;

құрылымдық бөлімшелерден алынған қорытындылар негізінде қарыз алушылардың қаржылық жай-күйінің мониторингі бойынша іс-шараларды жүзеге асырады, жоба бойынша жалпы қорытындыны Кредит комитетінің қарауына шығарады және басқа да жұмыстарды жүргізеді.

Бағыну деңгейі: бөлім бастығына, департамент директорына

Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:

Жалдау нысаны:          ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі:           9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, тынығу уақыты 13.00-ден 14.30 дейін

Демалыс:                     Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Іссапарлар:                  іссапарлар болуы мүмкін

Әлеуметтік пакет:        Медициналық сақтандыру

ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ

Бұл маман үшін келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: талқылануда

ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі: экономика/құқықтану мамандығы бойынша.

Жұмыс тәжірибесі: бөлімше қызметінің осыған ұқсас нақты саласында немесе қаржы/экономикалық/банк саласында кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі (бұл талап ішкі үміткерлерге – Қоғамда 1 жылдан кем емес жұмыс өтілі бар қызметкерлерге, шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген үміткерлерге қолданылмайды).

Қажетті іскерлік қасиеттер: аналитикалық ақыл-ой, командада жұмыс істей білу, ұқыптылық және нәтижеге жетуге деген ұмтылыс, тіл тапқыштық.

Міндетті мағлұматтар: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындауға қажетті басқа да міндетті мағлұматтар.

Навыки переговоров
Знание законодательства
Аналитическое мышление и внимание к деталям
Умение работать в команде
коммуникация
Полный день
16.05.2025 11:04:27

Заңды тұлғалармен жұмыс департаменті жоба менеджері

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы қажет. Жоба менеджерінің біліктілік талаптары Компанияның барлық құрылымдық бөлімшелеріне қолданылады.

1) тармақшаның шеңберінде жобаны басқару деп келесі түсініледі: agile - бірнеше қысқа кезеңдерге бөлінетін жобаларды икемді басқару, ал команда бір уақытта бірнеше тапсырмалармен жұмыс істейді, waterfall - жобаларды кезең-кезеңімен басқару, олардың жұмысы міндеттерді каскадтаудан тұрады, ал егжей-тегжейлі техникалық тапсырма жасалады, содан кейін жоба бойынша жұмыс жүзеге асырылады бекітілген жоспар бойынша.

Лауазымдық міндеттері:

Тұрғын үй құрылысы объектілеріне кепілдік беру шеңберінде бизнес-процестерді автоматтандыру бойынша ұсыныстар әзірлеу, әдістеме. Компанияның құрылымдық бөлімшелерімен Simbase, Home Portal ақпараттық жүйелерінде кепілдік беруге өтінімдерді қабылдау мен қараудың қолданыстағы бизнес-процестерін жақсарту және жетілдіру бойынша ұсыныстарды дайындау және талқылау. Бизнес-процестерді автоматтандыру бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеу.

Ішкі құжаттар. Қажет болған жағдайда заңнамалық процесс шеңберінде Компанияның ішкі құжаттарына және Департаменттің қызметін қамтамасыз ету үшін Компанияның ішкі құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар әзірлеуге қатысады. Департаменттің мәселелерін заңнамалық процесс және Компанияның ішкі құжаттары шеңберінде Компанияның жолдамасын дайындайды, келіседі және шығарады.

Жобалық жұмыс принципі бойынша Компания қызметін жүзеге асыру (agile, waterfall): жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу; жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету; жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастыру және келісу, оларды жоба кураторына/басшысына ұсыну; жобаны іске асыру барысын орындауға және мониторингтеуге қатысу; жобаға қатысушылармен техникалық тапсырмаларды әзірлеу; өзге де жобадағы рөлге сәйкес функциялар.

Басқарма Төрағасы аппаратының баспасөз қызметінің басшысымен және/немесе Басқарма мүшесінің деңгейінен төмен емес жетекшілік ететін басшымен пресс-релиздерді, мақалаларды, сұхбаттар мен сөз сөйлеулерді қоса алғанда, бірақ олармен шектелмей, үшінші тұлғаларға таратуға арналған жария материалдарды алдын ала келісуге міндеттенеді.

отличное знание законодательства в области долевого участия в жилищном строительстве и строительной деятельности, акционерных обществ, основы трудового и налогового законодательства Республики Казахстан
владения необходимым программным обеспечением (справочные правовые системы, текстовые редакторы, системой электронного документооборота, электронная почта, интернет)
навыки работы с документами (составления деловых писем, переписка с государственными органами, организациями, физическими лицами)
Полный день
16.05.2025 10:33:27

Құқықтық Департаментке қарыз операцияларын құқықтық сүйемелдеу бөлімінің менеджері

Міндеттері:
  • Ішкі нормативтік-құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
  • Қарыз беру туралы, қамтамасыз етуді ұсыну туралы шарттардың және мәмілелердің басқа да нысандарының үлгілік нысандарын әзірлей білу;
  • Жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытынды қалыптастыру және нақты ұсыныстар әзірлеу қабілеті;
  • Деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары;
  • Ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • Тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Талаптар:
  • Жоғары заң білімі;
  • Құқықтану саласындағы мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;
  • Банк саласында, қарыз операцияларын сүйемелдеу мәселелері бойынша қарыз операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдарда жұмыс тәжірибесі қажет.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

  • Банк қызметі, ҚР агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін мемлекеттік қолдау мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, ЕДБ және қарыз операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын қаржы ұйымдарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілерді; Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдарды білу, мемлекеттік тілді білу.
Юрист
Полный день
14.05.2025 16:08:27

Кепілмен қамтамасыз ету департаментінің менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты: филиалдардың қызметін сүйемелдеу және қолдау кезінде кепілмен қамтамасыз етуді уақтылы және толық мониторингтеу жолымен "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ кепілмен қамтамасыз ету базасының жай-күйіне талдау жүргізу.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары (қаржы-экономикалық, техникалық немесе заңгерлік) білім.
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар: "бағалаушы" біліктілігін беру туралы куәліктің және/немесе "бағалаушы" біліктілігінің тиісті білімінің болғаны жөн; жылжымалы, жылжымайтын мүлікті, зияткерлік меншікті және материалдық емес активтерді бағалау жөніндегі сертификаттар.
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар: кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- Қазақстан Республикасының бағалау қызметі туралы Заңын, бағалау қызметі саласындағы стандарттар мен талаптарды, Қазақстан Республикасының бағалау қызметі саласындағы нормативтік құқықтық актілерін білу;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандартының талаптары;
- салалық заңнаманы және қадағалау және бақылаушы органдардың талаптарын, ҚР Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерінің талаптарын білу;
- мүлікті бағалау саласындағы білім мен тәжірибе, деректердің үлкен көлемін талдай білу, өз бетінше шешім қабылдау;
- Excel-де озық пайдаланушы деңгейінде жұмыс істеу дағдылары;
- бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары (ERP 1C, ЭҚЖ және т. б.);
- мемлекеттік тілді білу.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер: функционалдық-нарықтық және кепіл құнын айқындауға тексеру жүргізу бойынша жұмыстар кешенін ұйымдастыра және жүзеге асыра білу;
- кепіл базасын талдай білу;
- бағалау қызметі саласындағы қолданыстағы стандарттарға сәйкес барлық тәсілдер мен әдістермен кепілді және ұсынылатын қамтамасыз етуді бағалау мүмкіндігі;
Кепілмен қамтамасыз ету бойынша қорытындылар дайындау
ішкі нормативтік құжаттарға және заңнамаға сәйкес
Қазақстан Республикасының
Кепіл объектілері және салыстырылатын объектілер туралы ақпаратты талдау
активтер.
Деректер базасымен жұмыс және есепті дайындау
материалдар.
Ішкі жобаларды әзірлеуге және өзектендіруге қатысу
әдістемелік құжаттар, стандарттар мен регламенттер.
Кепілді бағалау мен мониторингке жәрдемдесу
активтер.
Қазақстан Республикасының заңнамасын білу
бағалау және кепілмен қамтамасыз ету салалары.
Ведение переговоров
коммуникация
Полный день
12.05.2025 17:08:25

Бизнес-процестер және цифрлық даму департаменті бас маманы

Біліктілік талаптары:

  • Жоғары қаржы/экономика/техникалық білім;
  • Мамандық бойынша немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

Лауазымдық міндеттері:

1) Қазақстан Республикасының Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы тетіктерін жаңа жаңғырту бойынша ұсыныстар әзірлеу.

- Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы тетіктерінің тиімділігіне және тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдау тетіктерін әзірлеу мен имплементациялаудың әлемдік тәжірибесіндегі зерттеулерге талдау жүргізеді;

- Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың жаңа тетіктерінің қолданыстағы концепцияларын жаңғырту бойынша ұсыныстар әзірлейді.

2) Компанияның ақпараттық жүйелерінің жұмысы мен дамуын үйлестіру («Нұрлы жер» ахуалдық орталығы, Тұрғын үй порталы).

- Ақпараттық жүйелерді одан әрі дамыту жөнінде ұсыныстар әзірлейді;

- Ақпараттық жүйелердің қажетті деректермен толықтығын қамтамасыз етеді;

     - Ақпараттық жүйелердің жұмысы мәселелері бойынша қызмет көрсетушілермен, мемлекеттік органдармен, Жалғыз акционермен және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды.

• Хорошие знания в области управления проектами (стандарты PMI, Agile & Scrum)
• Уверенный пользователь ПК, знание программ MS Word, Excel, PowerPoint
Полный день

Смотреть еще вакансии

Кіру