Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Безопасность
Управление персоналом
Административный персонал
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
16 бос орын
14.03.2025 10:32:09

Ақпараттық және жиынтық жұмыс бөлімінің бас менеджері

Қазақстанның Даму Банкі Қазақстан экономикасын дамытуға және стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған инновациялық жобаларға қатысу үшін металлургия саласында тәжірибесі бар талантты талдаушыны іздейді. Біз үлкен деректермен жұмыс істеуге, зерттеулерді дамытуға және бизнес үшін тиімді шешімдерді ұсынуға дайын сарапшы іздейміз.

Біз не ұсынамыз:

- Табысқа ұмтылатын кәсіби мамандар тобында жұмыс жасаңыз.

- Қазақстан экономикасының болашағын айқындайтын жобаларға қатысу.

- Кәсіби және мансаптық өсу мүмкіндігі.

Негізгі міндеттері:

1. Жоспарланған көрсеткіштердің орындылығын бағалау, оның ішінде нарықтық және нарықтық емес факторларды талдау:

- Өндірістің шикізатпен қамтамасыз етілуін бағалау.

- Дайын өнімдер мен қызметтерді өткізуді бағалау.

2. Макроэкономикалық және салалық зерттеулерді дайындау:

- Тауар нарықтары мен инфрақұрылым мәселелерін зерттеу.

- Кәсіпорындардың Қазақстан және аймақтар экономикасына қосқан үлесін талдау.

3. Мемлекеттік және өңірлік даму бағдарламалары бойынша ұсыныстар әзірлеу.

4. Жетілдірілген АТ шешімдерін пайдалана отырып, үлкен статистикалық деректерді құру және талдау.

5. Ішкі және сыртқы қолдану үшін презентация материалдары мен тақырыптық есептерді дайындау.

6. Ғылыми жобаларды әзірлеу, халықаралық тәжірибені ескере отырып, даму институттары қызметінің салалар мен кәсіпорындардағы әсерін бағалау.

7. Кешенді шешімдерді әзірлеу үшін тәуелсіз салалық сарапшылармен және ұйымдармен өзара әрекеттесу.

Сізден не күтеміз:

1. Экономика, қаржы, математикалық талдау немесе жобаларды қаржыландыру саласындағы жоғары экономикалық білім; Магистратура немесе PhD дәрежесінің болуы артықшылық болады.

2. Өндірістік компаниялардағы аналитика, маркетинг, зерттеу қызметінде кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

3. Өнімнің нарықтық тауашасын, оның ішінде металлургия өнеркәсібін кеңейтуге бағытталған үлкен деректермен және ғылыми жобалармен жұмыс істеу тәжірибесі.

4. Ағылшын тілін Upper Intermediate деңгейінен төмен емес білу.

5. Excel, STATA немесе ұқсас, Power Point және басқа ақпараттық ресурстарды сенімді пайдалану.

6. Эконометриялық модельдеу және статистикалық талдау тәжірибесі артықшылық болады.

Неліктен бізді таңдайсыз?

– Мұнда сіз ел экономикасының дамуына әсер ететін инновациялық және ауқымды жобаларды таба аласыз.

- Біз кәсіби өсу мен біліктілікті арттыру үшін икемді жағдайларды ұсынамыз.

- Ортақ мақсаттарға ұмтылатын және әрқайсысының үлесін бағалайтын күшті командада жұмыс жасаңыз.

Қазақстан экономикасын болашаққа апаратын команданың бір бөлігі болғыңыз келсе, бос орынға жауабыңызды жіберіңіз!

Аналитика и исследовательская деятельность
Работа с данными и статистический анализ
Разработка стратегий и предложений
Полный день
14.03.2025 10:26:09

Техникалық талдау бөлімінің бас менеджері

Бос орын туралы:

Қазақстанның Даму банкі – экономиканың болашағын айқындайтын стратегиялық жобаларды қаржыландыратын жетекші мекеме. Біз ірі инфрақұрылымдық және энергетикалық жобаларды бағалау мен қолдауда негізгі тұлға болатын инвестициялық жобаларды техникалық талдау жөніндегі аға менеджерді іздейміз. Бұл рөлде сіз тек жобаларды талдап қана қоймайсыз - сіз миллиард долларлық инвестиция деңгейінде шешім қабылдауға көмектесе отырып, бүкіл салалардың дамуына әсер етесіз.

Сізге не істеу керек?

∙ Инвестициялық жобаларға техникалық талдау жүргізу, техникалық-экономикалық орынды бағалау, тәуекелдерді анықтау және азайту.

∙ Келісімшарттарды талдау, жергілікті жерлерде тексеруге қатысу және шарттарды сақтауды бақылау арқылы жобаларды сүйемелдеу және бақылау.

∙ Инвестициялық жобаларды талдауда процестерді оңтайландыру және инновацияларды енгізу.

∙ Сыртқы консультанттармен жұмысты үйлестіру, соның ішінде аккредиттеу және есептерді бағалау.

Сізден не күтеміз?

∙ Жоғары техникалық білім (инженерлік, құрылыс, энергетика).

∙ Жобаны қаржыландыру, инженерия, энергетика немесе өндіріс саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

∙ Инвестициялық талдау, сатып алу процедуралары және жобаларды басқару принциптерін түсіну.

∙ Жобаны басқару сертификаты (PMP, IPMA) және FIDIC білімі қажет.

∙ Күрделі техникалық құжаттарды талдау және тиімді шешімдерді таба білу.

∙ Іссапарларға және серіктестердің кең ауқымымен өзара әрекеттесуге дайын болу.

Біз не ұсынамыз?

- Ауқымды жобалары бар ірі инвестициялық банкте жұмыс істеу.

- Елдің инфрақұрылымының дамуына әсер ету мүмкіндігі.

- Оқуға, кәсіби сертификаттарға және халықаралық стандарттарға қол жеткізу.

- Бәсекеге қабілетті қаржылық сыйақы, бонустық жүйе және әлеуметтік пакет.

Мансаптағы келесі қадамға дайынсыз ба?

Өтінемін жауап беріңіз!

Технический анализ и инжиниринг
Проектное управление
Полный день
14.03.2025 10:21:09

Бас менеджер – Адам ресурстарын басқару департаменті

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: Жоғары экономикалық білім/қаржылық/құқықтық білім;

2) қалаған кәсіптік тәжірибесі: кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл ұйымның профиліне сәйкес экономикалық қызмет түрі бойынша (мүмкіндігінше Банктің компаниялар тобында және/немесе мемлекеттік органдарда) кемінде 2 жыл;

3) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Базалық;

4) шет тілін меңгеру деңгейі: ағылшын тілі: негізгі

5) дербес компьютерді пайдалану дағдылары: ERP жүйелерінде HR модульдерін енгізу дағдылары; аналитикалық дағдылар; еңбекақыны және материалдық ынталандыруды ұйымдастыру, бизнес-жоспар көрсеткіштерін жоспарлау және экономикалық талдау дағдылары; іскерлік хат алмасу және келіссөздер жүргізу дағдылары; презентацияны дайындау дағдылары; MS Office бағдарламаларының (Word, Excel, PowerPoint), электрондық құжат айналымы жүйесінің озық пайдаланушысы; Экономикалық талдау үшін статистикалық бағдарламаларды қолдану дағдылары құпталады.

Лауазымдық міндеттері:

1) Банк персоналының сапасын және табыстылығын арттыру мақсатында адам ресурстарын басқару саясатын әзірлейді және енгізеді;

2) Бірыңғай нормалар мен ережелерді сақтау мақсатында Холдингтің үлгілік актілеріне сәйкес адам ресурстарын басқару бойынша ішкі актілерді әзірлейді және енгізеді;

3) Мотивация мен операциялық тиімділікті арттыру мақсатында Банктің қызмет көрсетілетін бөлімшелерінің қызметкерлерін бағалау процесін ұйымдастыруға жауапты; 4) сыйақы төлеудің ішкі әділдігін сақтау мақсатында Банк позицияларын бағалауды жүргізеді;

5) Банктің қызмет көрсететін бөлімшелерінің қызметкерлерін оқыту және дамыту және жеке даму жоспарының орындалуын бақылау үшін жауапты; 6) Банктің қызмет көрсетілетін бөлімшелерінің жаңа қызметкерлерін іздестіру және іріктеу, сондай-ақ бағалау рәсімін жүргізу, тестілеу, әңгімелесу, бейімдеу бағдарламасын ұйымдастыру бойынша жұмыстарды жүзеге асырады;

7) Банк қызметкерлерінің еңбекақысын, бонустарын және әлеуметтік қолдауды қоса алғанда, сыйақыны басқаруға жауапты.

8) Банк қызметкерлерінің қатысу деңгейін арттыруға бағытталған мәдени, кәсіби және спорттық іс-шараларды өткізуге қатысады; 9) Банктің корпоративтік мәдениетін қолдау және жетілдіру бойынша жұмыстарды жүргізеді. Банктегі корпоративтік мәдениеттің диагностикасын ұйымдастырады және басшылыққа ұсыныстар береді.

10) Кадрлар пулын қалыптастыру үшін Банктің қызмет көрсететін бөлімшелерінің таланттарын басқаруға жауапты;

11) өз құзыреті шегінде Банктің және «Индустриялық даму қоры» АҚ қызмет көрсетілетін бөлімшелеріне консультация беру.

Управление персоналом
Автоматизация HR-процессов
Полный день
14.03.2025 10:16:10

Бас менеджер – Бухгалтерлік есеп және есептілік департаментінің Бас бухгалтерлік есеп бөлімі

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: жоғары экономикалық білім;

2) қалаған кәсіби тәжірибесі: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл;

3) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Мінсіз (С2); 5) шет тілдерін меңгеру деңгейі: ағылшын тілі: орта деңгей (В2)

Лауазымдық міндеттері:

- Банктің Бас кітабын жүргізу, операциялық күнді ашу және есептерді салыстыру.

- Күнделікті баланс пен валюталық позиция есебін дайындау.

- желілік ресурстарда валюта бағамдарын орналастыру – Банктің есептілігін автоматтандыру және тестілеу нәтижелері бойынша есептерді ұсыну бойынша қойылған міндеттерді орындау кезінде автоматтандырылған ақпараттық жүйені және басқа бағдарламалық өнімдерді тестілеуге қатысу.

Бухгалтерский учет и отчетность
аналитическое мышление
Автоматизация и тестирование
Полный день
03.03.2025 12:29:00

Бас менеджер – Әкімшілік департаменті

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: жоғары кәсіптік (заңгер, экономикалық немесе техникалық);

2) қалаған кәсіби тәжірибесі: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл;

3) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Еркін;

4) шет тілдерін меңгеру деңгейі: қазақша: еркін орысша: еркін

5) дербес компьютерді пайдалану дағдылары: Тәжірибелі ДК қолданушысы

Лауазымдық міндеттері:

1. Жалпы Банкті құжаттамалық қамтамасыз ету бөлігінде жұмысты ұйымдастыру. Кіріс хат-хабарларды тіркеу, жалғыз акционердің және мемлекеттік органдардың тапсырмаларының орындалуын бақылау, кіріс хат-хабар құжаттарын папкаларға/файлдарға қалыптастырады, папкаларды/файлдарды қалыптастыру аяқталғаннан кейін оларды Банк мұрағатына тапсырады, сондай-ақ «Тек қызметтік пайдалану үшін» деген белгісі бар кіріс және шығыс хат-хабарларды тіркейді.

2. Жалғыз акционердің және мемлекеттік органдардың тапсырмаларының орындалуы туралы ақпаратты апта сайын дайындау, ай сайын жалғыз акционердің және мемлекеттік органдардың тапсырмаларының орындалуы туралы есепті қалыптастыру және оны Банктің есеп беру деректер базасында орналастыру.

3. Аударма, курьерлік қызметтер, PPI жазылу, сондай-ақ Банктің құжаттары мен файлдарын ғылыми-техникалық өңдеу бойынша сатып алу процесін бюджеттеу және жүргізу

4. Корпоративтік келісімдерді дайындау және бекіту (басқарма мүшелерін орналастыру), жеткізушімен өзара әрекеттесу. Конференц-залдарды брондау, көрсетілетін қызметтердің актілерін келісу қызметтері.

5. Банктің меншігіндегі бос үй-жайды жалға алушылармен келісім-шарт жасау.

6. «Қазақстанның Даму Банкі» АҚ «Жасыл кеңсе» тұжырымдамасын қолдану жөніндегі Ереженің шеңберінде жұмысты ұйымдастыру (Бірлескен кәсіпорыннан ақпаратты сұрату, есептерді ресімдеу, уәкілетті органға ақпарат беру және т.б.).

7. Бөлімнің ішкі актілерінің жобаларын әзірлейді және келіседі, ұсыныстар мен шешімдердің жобаларын Банктің уәкілетті органдарына қарауға енгізеді, сауалдар мен қызметтік хаттарға жауап береді.

8. Банктің уәкілетті органдарының шешіміне, басшылықтың нұсқауларына сәйкес бөлімнің жұмысын қамтамасыз ету үшін қажетті басқа да функцияларды орындайды.

Делопроизводство и документооборот
Управление закупками и бюджетирование
Аналитика и отчетность
Полный день
25.02.2025 15:52:55

Адам ресурстарын басқару департаментінің бас маманы (АҚС шарты бойынша орындаушы)

Көрсетілген қызметтер:

1. Еңбек заңнамасының сақталуын қадағалау және қамтамасыз ету, кадрлық құжаттаманы және қызметкерлердің жеке істерін сақтау және мұрағаттау;

2. Қазақстан Республикасының заңнамасы (жұмысқа қабылдау, ауыстыру, жұмыстан босату, еңбек демалысы, іссапарлар және т.б.) шеңберінде кадрлық есепке алуды, іс жүргізуді және кадр қозғалысы туралы статистиканы жүргізу;

3. Персоналды басқару процесін уақтылы және сапалы жүргізуді қамтамасыз ету;

4. Банктің ішкі актілеріне және Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасының талаптарына сәйкес мемлекеттік органдарға (статистика органдарына, әскери тіркеу органдарына және т.б.) есептерді ұсыну.

5. Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына және Банктің ішкі ережелеріне сәйкес персоналды басқаруды қамтамасыз ету, кадрлық есепке алу және есептілікті жүргізу.

6. Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына, Банктің нормативтік-құқықтық актілеріне, нұсқауларына, өкімдеріне сәйкес қызметкерлерді жұмысқа қабылдау, ауыстыру, Банк қызметкерлерімен еңбек шартын бұзуды тіркеуді жүзеге асыру;

7. Банктің жауапты құрылымдық бөлімшелеріне өтініштер беру, Банктің жаңадан қабылданған және ауыстырылған қызметкерлерінің жұмыс орнының дайындығын қадағалау;

8. Банк қызметкерлерінің еңбек тәртібін және еңбек тәртібін сақтау жағдайын талдау;

9. Банк қызметкерлерінің ағымдағы және бұрынғы жұмысы туралы анықтамаларды беру және тіркеу;

10. Банктегі кадр жұмысына жүйелі талдау жүргізу, оны жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу (соның ішінде Банктің нормативтік құқықтық актілеріне өзгертулер енгізу);

11. Банк қызметкерлеріне персоналды басқару мәселелері бойынша кеңес беру (демалуға, іссапарға, жұмыстан босатуға және т.б. өтінімдерді беру кезінде);

12. Банк қызметкерлерінің жеке істерін қалыптастыру және жүргізу, оларға қажетті өзгерістерді уақтылы енгізу;

13. Басқарманың құзыретіне жататын Банк қызметін қамтамасыз ету үшін қажетті тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу процесіне қатысу;

14. Банк қызметкерлеріне персонал және Мердігердің құзыретіне кіретін басқа да мәселелер бойынша қажетті ақпаратты уақтылы тарату;

15. Қызметкерлердің сандық және сапалық құрамы және олардың қозғалысы туралы ай сайын ақпарат дайындау. Қызметкердің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша акционерлердің, мемлекеттік органдардың және басқа да ұйымдардың сауалдарына жауап беру, тиісті қорытындылар мен ұсыныстар дайындау;

16. Департамент директорының және Банк басшылығының тапсырмасы бойынша есептерді, талдамалық және басқа ақпаратты қалыптастыру;

17. Банк желісіндегі жалпыға қолжетімді папкаларға ақпаратты уақтылы орналастыру бойынша жұмыстарды жүргізу (жаңадан келген қызметкерлердің электронды түйіндемелерін орналастыру, персоналдың қозғалысы, бала күтімі демалысы туралы мәліметтерді енгізу және т.б.);

18. Департамент директорының, Банк басшылығының нұсқауларына және Банктің ішкі актілеріне сәйкес басқа да функциялар;

19. Мүдделі құрылымдық бөлімшелерге және бөгде ұйымдарға кадр мәселелері бойынша әртүрлі ақпарат беру (әртүрлі тексерулер, жұмыс топтары, акционерлердің сұраулары және т.б.);

20. Персонал модулімен, Kolvir ABIS, SimBase және т.б. жұмыс істеу: қызметкерлердің жеке карталарын жасау және қызметкерлердің деректер базасын жаңарту, бағдарламалық қамтамасыз ету талаптарына сәйкес барлық қажетті ақпаратты мәліметтер базасына енгізу;

21. Еңбек кітапшаларын есепке алу және жүргізу;

22. Басқарманың құзыретіне жататын Банктің корпоративтік іс-шараларын дайындауға және өткізуге қатысу;

23. Персоналды есепке алуды басқару процестерін автоматтандыруға қатысу (техникалық шарттарды беру, техникалық шарттарды әзірлеу және т.б.);

24. Банктің штат санына, ұйымдық құрылымына өзгерістер енгізу және т.б. (оның ішінде Банк Басқармасына мәселелер енгізу).

Кадровый учет и делопроизводство
Аналитические и организационные способности
Знание трудового законодательства
Полный день
17.02.2025 12:31:48

Несиелік тәуекелдер бөлімінің бас маманы (АҚС шарт бойынша орындаушы)

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: жоғары білім;

2) қойылатын талаптар: «Сақтандыру» мамандығы бойынша жоғары білім немесе жоғары білім (экономика/математика/қаржы);

3) Қажетті кәсіптік тәжірибесі: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 6 жыл жұмыс тәжірибесі;

4) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Орташа;

5) дербес компьютерді пайдалану дағдылары:

1. Өз бетінше шешім қабылдау, оның салдарын бағалау және олар үшін жауапкершілікті қабылдау дағдылары, проблемалық жағдайларда оңтайлы шешімдерді табуға қажетті қабілеттер, сыни тұрғыдан ойлау дағдылары;

2. Ақпаратты жедел жинау, жүйелеу және талдау, себеп-салдарлық байланыстар мен салдарларды анықтау дағдылары;

3. Банктің ішкі актілері мен басқа да құжаттарының жобаларын дайындау дағдылары;

4. Тәжірибелі ДК қолданушысы, MS Office (Excel, Access, Power Point), Lotes Notes, Colvir 5. Аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары;

6. Іскерлік хат алмасу дағдылары;

7. Презентация және іскерлік қарым-қатынас дағдылары

Көрсетілетін қызметтер:

1. Сақтандыру процесін әдістемелік қамтамасыз ету және жаңа сақтандыру құралдарын енгізу;

2. Банктің уәкілетті органдарының қарауына сақтандыру мәселелері бойынша материалдарды ұсыну;

3. Несие процесіне қатысу (сақтандыру бағдарламаларын әзірлеу, сақтандыруға орналастыруды бақылау және сақтандыру бағдарламасын қайта сақтандыру);

4. Жобалық қаржыландыру шеңберінде сақтандыру шарттарының жобаларын сараптау және келісу;

5. Несие портфелін сақтандыру мониторингін жүргізу және Банкте сақтандыру талаптарының сақталуын бақылау;

6. Бірыңғай сақтандыру пулын ұйымдастыру бойынша жобалық жұмысты жүзеге асыру;

7. Қазақстан Республикасының сақтандыру ұйымдары мен сақтандыру брокерлерінің қаржылық жағдайына және рейтингтеріне мониторинг жүргізу;

8. Сақтандыру брокерлерін аккредиттеу бойынша іс-шараларды өткізу;

9. Алдын ала ескерту жүйесінің тиімді жұмыс істеуі үшін сақтандырылған объектілерді сақтандыру/қайта сақтандыру туралы ақпаратты уақтылы және дұрыс ұсыну;

10. Банктің мүдделерін сақтандыруды қамтамасыз етуді жақсарту және арттыру бойынша ұсыныстарды әзірлеу және енгізу.

Аналитика и подготовка отчетности
Мониторинг и контроль за страхованием
Оценка финансового состояния страховых организаций
Полный день
04.02.2025 12:11:35

Бас менеджер – Операциялық бөлім

ЖҰМЫС МІНДЕТТЕРІ:

Банк қаржыландыратын инвестициялық жобалардың шеңберінде/Банктің қарыз алушылардың жеке қаражаты есебінен аккредитив/клиенттік өтінім/аккредитивке қызмет көрсету шартын беру бойынша шарттарды сараптауды және әзірлеуді/келісімдерді жүзеге асырады. контрагент банктермен аккредитив жобасы

• Аккредитивті техникалық шығаруды/аккредитивке түзетулерді (ABIS-те көрсету және SWIFT арқылы шығару) жүзеге асырады.

• Аккредитив бойынша құжаттарды тексеруді/аккредитив бойынша сәйкессіздіктерді өңдеу тәртібін жүзеге асырады.

• Аккредитив бойынша төлемдерді жүзеге асырады және аккредитивті жабады

• Аккредитивтер мен корреспонденттік шоттар бойынша есептерді/ақпараттарды жасайды және ұсынады

• Есептеуді тексереді және аккредитивтер бойынша тәуекелдік комиссияларды есептен шығарады

• Аккредитив операциясының шарттарын келісу мақсатында контрагент банктермен келіссөздер/хат алмасулар жүргізеді.

• Құжаттамалық операциялар бойынша ішкі ережелерді әзірлейді

• Банк операциялары мен операцияларының орындалуын қамтамасыз ету үшін RMA авторизациясы арқылы банктермен корреспонденттік қатынастарды орнатады.

• Банктің Инвестициялар жөніндегі комитетінің шешімдеріне сәйкес корреспонденттік ностро шоттарын ашады, жүргізеді және жабады. Корреспонденттік шоттар арқылы ақша аударымдарын жүзеге асырады. Банктердің корреспонденттік шоттар бойынша комиссиялық алымдарды дұрыс қолдануын тексереді және оларды тиісті баланстық шоттарда көрсетеді. Банк кірістерін дұрыс көрсету мақсатында корреспонденттік ностро шоттары бойынша есептелген және төленген сыйақылар бойынша корреспондент-банктермен салыстыру жұмыстарын жүргізеді. Корреспонденттік шоттарға ақшаны несиелейді/аударады.

Үміткерде болуы керек артықшылықты біліктілік

• «Төлемдер және төлем жүйелері туралы» Қазақстан Республикасының Заңын білу • Қазақстан Республикасы банктерінің құжаттық аккредитивтермен операцияларды жүргізу ережелерін білу (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының қаулысы). Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 22 қазандағы № 199) • Қазақстан Республикасының аумағында қолма-қол ақшасыз төлемдерді және (немесе) ақша аударымдарын жүзеге асыру қағидаларын білу (Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының 2014 жылғы 22 қазандағы № 199 қаулысы). 2016 жылғы 31 тамыздағы No 208)

• Құжаттамалық кредиттер бойынша бірыңғай әдет-ғұрып пен тәжірибені білу (UCP600) • Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі мен банктер, сондай-ақ банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арасында корреспонденттік қатынастарды орнату ережелерін білу Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы No 209)

• Банктер арасында, сондай-ақ банктер мен банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арасында корреспонденттік қатынастарды орнату қағидаларын білу (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы № 210 қаулысы) • Экономика салаларының кодтарын және төлемдердің тағайындалуын қолдану қағидаларын білу (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы No 203 қаулысы).

• MS Office бағдарламаларында (Word, Excel, PowerPoint), электрондық құжат айналымы жүйесінде дағдылар (жоғары пайдаланушы) • сыртқы сауда келісімшарттарымен және құжаттарымен жұмыс істеу дағдылары • SWIFT хабарлама пішімдерімен жұмыс істеу дағдылары

Қажетті кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, ауданы, салалары және т.б.)

• Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда – кемінде 6 жыл.

• Ұйымның профиліне сәйкес келетін экономикалық қызмет түрі бойынша (мүмкіндігінше қаржы секторы, мекемелер және/немесе мемлекеттік органдар) – кемінде 3 жыл.

Мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Жалғастыру (B1)

Шетел тілін меңгеру деңгейі: Ағылшын тілі (B1)

Аналитическое мышление и внимание к деталям
Знание законодательства Республики Казахстан
Опыт работы с документарными аккредитивами
Полный день
03.02.2025 14:20:35

Несиелік тәуекел департаментінің бас тәуекел менеджері

Міндеттері:

• несиелік тәуекелдер бойынша тәуекел менеджері ретінде ірі инвестициялық жобаларды және экспорттық операцияларды сараптау;

• кредиттік тәуекелдерді анықтау және бағалау және ішкі кредиттік рейтингтің есебін валидациялау, Банктің ішкі актілеріне сәйкес корпоративтік контрагенттерді топтастыру белгілерін тексеру;

• бекітілген кредиттік портфель шеңберінде несиелік тәуекелдер туралы есептерді және Банктің құрылымдық бөлімшелеріне, басшылыққа, уәкілетті органдарға және Банктің ішкі актілеріне сәйкес Банктің жалғыз акционеріне басқа есептерді уақтылы және жүйелі түрде дайындауға қатысу. Банк, несиелік тәуекелдер бойынша деректер базасын жүргізу;

• ықтимал болжамдыларды ескере отырып, қарыз алушының/несие құралының тәуекел бейініне (саты, провизиялар, рейтинг) әсер ету үшін тағайындалған несие портфелінің стресс-тестерін жүргізу;

• тағайындалған кредиттік портфель бойынша ұсынымдарды әзірлеу және бекіту (мониторинг кестесі, ұсынылатын жеке көрсеткіштер, Банк провизияларына теріс әсер етуі мүмкін сценарийлер, провизиялардың ұлғаюына және/немесе несиелік операцияның тәуекел профилінің нашарлауына жол бермеу жөніндегі іс-шаралар жоспары) ;

• тағайындалған несиелік портфель бойынша провизиялар деңгейін, дефолт ықтималдығын (PD), дефолт кезінде залалдарды, дисконтталған ақша ағындарының құнын және провизиялардың болжамды деңгейін дұрыс есептеуді қамтамасыз ету;

• Банктің уәкілетті органдарының шешімдеріне, Банктің ішкі актілеріне, Банк Басқармасы Төрағасының, жетекшілік ететін Басқарушы директордың, Департамент директорының тапсырмаларына сәйкес басқа да функциялар.

Талаптар:

• жоғары экономикалық/қаржылық білім;

• кредиттік тәуекелдерді басқару, провизияларды қалыптастыру және/немесе инвестициялық жобаларды талдау және/немесе кәсіпорындардың қаржылық талдауы және/немесе бизнес/компанияны бағалау саласындағы жұмыс тәжірибесі – кемінде 3 (үш) жыл;

• «Қазақстанның Даму Банкі туралы», «Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы», «Акционерлік қоғамдар туралы» Қазақстан Республикасының Заңдарын білу;

• ағылшын тілін орташа деңгейден кем емес білу, қазақ тілін білу;

• өз бетінше шешім қабылдау, олардың салдарын бағалау және олар үшін жауапкершілікті қабылдау дағдылары, проблемалық жағдаяттардың оңтайлы шешімдерін табуға қажетті қабілеттер, сыни тұрғыдан ойлау дағдылары;

• жобалық, инвестициялық, қаржылық-несиелік талдау және инвестициялық жобалардың, айналым қаражатының тәуекелдерін бағалау дағдылары мен білімі;

• мәмілелерді құрылымдау кезінде ақпаратты жедел жинау, жүйелеу және талдау, себеп-салдарлық байланыстар мен салдарларды анықтау дағдылары;

• корпоративтік несиелендіру және тәуекелдерді басқару саласындағы дағдылар (түрлі несиелік құралдар арқылы инвестициялық жобалар шеңберіндегі операцияларды анықтау, талдау, бағалау, мониторинг, құрылымдау және орындау);

• тәуекелдерді басқару бөлігінде әдістемелік құжаттарды, сондай-ақ Банктің ішкі актілері мен басқа да құжаттарының жобаларын әзірлеу дағдылары;

• тәжірибелі ДК қолданушысы, MS Office (Excel, Access, Power Point).

Управление кредитными рисками
Финансовый и инвестиционный анализ
Полный день
31.01.2025 11:18:32

Банкир- Тұтынушылармен байланыс дирекциясы

Міндетті талаптар:

  1. Білім: Экономика және қаржы саласында жоғары білім;
  2. Қалау бойынша біліктілік:
  • Жобалар портфелін басқару дағдылары
  • мәмілелерді құрылымдау дағдылары
  • жобалар бойынша қаржылық модельдермен және есептеулермен жұмыс істеу дағдылары
  • презентация жүргізу дағдылары
  • келіссөз жүргізу дағдылары
  • ақпарат жинау, жүйелеу және талдау дағдылары;
  • Кредиттеу және мәмілелерді құрылымдау саласындағы білімдер: банктік сараптама жүргізу, инвестициялық жобаларды және/немесе экспорттық операцияларды қаржыландыру және мониторинг жүргізу
  • Қазақстан Республикасының банк қызметі мәселелері бойынша заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерді білу
  • 3.Қажетті кәсіби тәжірибе: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі;
  • 4.Мемлекеттік тіл деңгейі: Орташа;
  • 5.Шет тілдерін меңгеру деңгейі: Ағылшын тілі: Еркін
  • 6.Жеке сипаттамалар: Үнемді басқару, нәтижеге бағдарлану, ісіне адалдық, жаңашылдық;
  • 7.Персоналды компьютерді пайдалану дағдылары: MS Office, Прогноз, Colvir бағдарламаларын білу;

Еңбек міндеттері:

  1. Потенциалды қарыз алушыларды консультациялау және банктік сараптама үшін құжаттар пакетін дайындауға көмек көрсету;
  2. Жоба/жобаны қайта құрылымдау процесін банктің электронды құжат айналымы жүйесінде қарастыруды бастау, жобаның құрылымдық бөлімшелермен өзара іс-қимылы мен үйлестіру жұмыстарына қатысу, құрылымдық бөлімшелермен жұмыс кеңестерін ұйымдастыруға қатысу, жобаны құрылымдауға қатысу (кредиттік талдаудан басқа), банктің уәкілетті органдарына қарауға ұсынылатын материалдарды дайындау, егер аға банкир жоқ болса, банктің уәкілетті органдарына қарауға ұсынылатын мәселелерді ұсыну;
  3. Заявитель/қарыз алушы, кепілгер/кепіл қоюшы, сақтандыру және аудиторлық компаниялармен, сыртқы тәуелсіз консультанттармен, басқа ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау, сондай-ақ жобаны жоспарлы кешенді мониторингін ұйымдастыру;
  4. Жобаны қаржыландыру процесін қамтамасыз етуге қатысу, Банк дамуының жоспарына сәйкес несие қаражатын игеру жоспарын уақытында орындау мақсатында;
  5. Банк басшылығына арналған ақпаратты, қорытындылар мен ұсыныстарды дайындау, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарынан, «Бәйтерек» ұлттық басқарушы холдингі АҚ және басқа ұйымдардан түскен сұрау салуларға жауаптар дайындау, Дирекцияның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша;
  6. Кредиттік процестің нысандары мен әдістерін, жаңа кредиттік құралдар/инвестициялық кредиттеу бағдарламаларын жетілдіруге және жобалар бойынша ұсыныстар әзірлеуге және енгізуге қатысу.
Финансовый анализ-
Навыки переговоров
Знание законодательства
Полный день
28.01.2025 15:38:30

Операциялық және қаржылық тәуекелдер департаментінің Тәуекел менеджері (АҚС шарт бойынша орындаушы)

Көрсетілетін қызметтер:
1. Ай сайынғы негізде Холдингке бір қарыз алушыға ең жоғары тәуекел туралы есептілікті дайындау;
2. КБЖ нысандарын Холдингке тоқсан сайынғы негізде толтыру шеңберінде банктің Бизнес-тәуекелін және пайыздық ГЭП-ті есептеу;
3. Нарықтық тәуекелдер, елдік тәуекел, шоғырлану тәуекелі, ЖК+БАН портфелінің сапасы және тоқсан сайынғы негізде Банктің қаржы контрагенттері бойынша лимиттерді игеру бөлігінде тәуекелдер бойынша есеп шеңберінде материалдарды қалыптастыру;
4. Ай сайынғы негізде тәуекел-тәбет (консо және неконсо) мониторингі мақсатында ЖК + БАН бойынша орташа алынған рейтинг көрсеткіштерін есептеу, сондай-ақ тоқсан сайынғы негізде Тәуекелдер бойынша есеп шеңберінде стресс-тест өткізу;
5. Тоқсан сайынғы негізде тәуекел-тәбет көрсеткіштерінің мониторингі шеңберінде LAC көрсеткішін және стресс тестін есептеу;
6. ВНА өзгерістерінің жобаларын қарау және келісу (КДҚ-мен өзара іс-қимыл регламенті, комитеттер туралы ереже және т.б.);              
7. Лимиттерді ай сайын қайта қарау шеңберінде екінші деңгейдегі банктердің қаржылық көрсеткіштерінің мониторингі;
8. ЕДБ-нің қаржылық жағдайы туралы есепті тоқсан сайынғы негізде қалыптастыру;
9. Тоқсан сайынғы негізде қарыз алу лимитінің есебін қалыптастыру;
10. Ай сайынғы негізде контрагент елдердің терең талдауын қалыптастыру;
11. ЕДБ мен елдерге арналған лимиттерді септеу;                                              
12. Уәкілетті органдардың отырыстарына материалдар дайындау;
13. Контрагенттерге арналған лимиттер мен елдік лимиттер бөлігі бойынша тәуекел қорытындыларын ұсыну;
14. ЕДБ лимиттерін және елдік лимиттерді игеру жөніндегі есептілікті апта сайынғы негізде дайындау;
15. Ай сайынғы негізде пайыздық тәуекел бойынша басқарушылық есептілікті қалыптастыру үшін деректерді дайындау және өңдеу;
16. Қаржы контрагенттерінің кредиттік рейтингтерінің апта сайынғы мониторингі;
17. Тәуекелдерді басқару мәселелері бойынша жүзеге асырылатын функционал шеңберінде ұсыныстар мен ұсынымдарды қалыптастыру;
18. Жүзеге асырылатын функционалды ескере отырып, процестерді жетілдіру бойынша ұсыныстар мен ұсынымдарды қалыптастыру;
19. Департаменттің іс қағаздарын жүргізу;
20. Департамент функционалы шеңберінде басшылықтың өзге де тапсырмалары.
Финансовый анализ и отчетность
Риск-менеджмент
Полный день
28.01.2025 15:38:29

Қоғаммен байланыс қызметінің маманы (АҚС шарт бойынша орындаушы)

Көрсетілетін қызметтер:

1. Бұқаралық ақпарат құралдарымен жұмыс (баспасөз-конференциялар, баспасөз-турлар ұйымдастыру, түсірілімдер, сұхбаттар ұйымдастыружәне т.б.), мақалаларды үйлестіру, спикерлермен сұхбат дайындау және т.б.);

2. БАҚ және әлеуметтік желілерде жариялау үшін PR материалдарын (баспасөз хабарламаларын, хабарландырулар, сұхбаттар, бейнесценарийлер және басқа да имидждік материалдар) дайындау;

3. Банктің әлеуметтік желілерін басқару (әлеуметтік желілердің контент-жоспарын жасау, посттар, фото және бейне дизайнын дайындау және т.б.) және әлеуметтік желілерде кері байланысты қамтамасыз ету;

4. Мүдделі тараптармен (Банк клиенттерімен) жұмыс істеу, PR материалдарын үйлестіру, кері байланыс алу;

5. Банк жаңалықтарын БАҚ және мүдделі тараптарға электронды түрде тарату;

6. «Бәйтерек» холдингінің PR қызметімен өзара іс-қимыл;

7. Қызметтің жылдық медиа және контент-жоспарларын жүзеге асыру.

Работа со СМИ
SMM (Социальные сети)
Работа с клиентами и партнерами
Организация и планирование
Полный день
28.01.2025 15:28:29

Бухгалтерлік есеп және есептілік департаменті Бас бухгалтерлік есеп бөлімінің бас менеджері

Талаптар:

- жоғары экономикалық білім;

- міндетті түрде DipIFR/ACCA/ACCA ағымдағы студенті/CPA/CPA ағымдағы студенттік сертификаты болуы немесе оны еңбек шарты жасалған күннен бастап 1 (бір) жыл ішінде алу қажет. Кәсіби бухгалтер сертификаты қажет;

- жұмыс тәжірибесі 3 жылдан кем емес.

Міндеттері:

- Банктің Бас кітабын жүргізу, операциялық күнді ашу және есептерді салыстыру. Күнделікті баланс және валюталық позиция есебін дайындау. Желілік ресурстарда валюта бағамдарын орналастыру;

- Банктің есептілігін автоматтандыру және тестілеу нәтижелері бойынша есептерді ұсыну бойынша тапсырмаларды орындау кезінде автоматтандырылған ақпараттық жүйені және басқа бағдарламалық өнімдерді тестілеуге қатысу;

- Банктің ішкі актілеріне және Департамент басшылығының нұсқауларына сәйкес басқа да функцияларды жүзеге асыру.

Ведение бухгалтерского учета
Анализ и отчетность
Профессиональная сертификация
Полный день
27.01.2025 14:53:29

Кредиттік талдау және мәмілелерді құрылымдау департаменті инфрақұрылым жобаларды талдау басқармасының бас менеджері

Лауазымдық міндеттері:

1. Жобаларға кредиттік талдау жүргізу әдістемесін және инвестициялық жобаларды қарау, қаржыландыру, мониторингілеу және іске асыру тәртібінің ережелерін басшылыққа ала отырып, бизнес-ұсыныс, индикативті талдау және банктік сараптама кезеңдерінде несиелік талдау/жобалық мәмілені құрылымдау тәуелсіз талдау жүргізу және Банктің уәкілетті органдарына жобаларды қаржыландыру (немесе қаржыландырудан бас тарту) бойынша ұсынымдар беру мақсатында банктің экспорттық операциялары;

2. Банктің уәкілетті органы / банк басшылығы / мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін қарыз алушының, кепілгерлердің/контрагенттердің қызметіне кешенді және ағымдағы қаржылық мониторинг жүргізу;

3. Банктің уәкілетті органы/банк басшылығы/ мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін контрагент бұрын ұсынған қаржылық есептілікпен салыстыруды жүзеге асыру;

4. Контрагенттің сұрау салуын талдауды жүзеге асыру, ұсынылған құжаттарды талдау, кредиттік талдау жүргізу және өз құзыреті шеңберінде тиісті қорытынды дайындау;

5. Несиелік құралдар бойынша құнсызданудың объективті белгілерін анықтау;

6. Банк басшылығы / мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін sppi тестінен өтпеген кредиттік портфельдің және дебиторлық берешектің әділ құны бойынша болжамды бағалауды дайындау;

7. Банктің ішкі актілерінің жобаларын және бөлімнің қызметіне тікелей қатысты және/немесе құзыретіне кіретін басқа да құжаттардың жобаларын әзірлеу бойынша жұмыс топтарына қатысу, оның ішінде кредиттік жұмыстың нысандары мен әдістерін жетілдіруге бағытталған ұсыныстарды әзірлеу және енгізу, жаңа несие беру. «Қазақстанның Даму Банкі туралы» Заңның 2-тармағының 5-тармақшаларына сәйкес кредит беру процесін жетілдіру мақсатында ішкі процестерді оңтайландыруға арналған құралдар/инвестициялық несиелеу бағдарламалары.

Талаптар:

1. MS Office бағдарламаларымен (Excel, Word, Power Point, Outlook) жұмыс істеу дағдылары;

2. Ақпаратты жинау, жүйелеу және талдау, қаржылық модельдеу, сараптама жүргізу, тәуекелдерді бағалау, мәмілелерді құрылымдау дағдылары;

3. Аналитикалық материалдарды, презентацияларды дайындау дағдылары;

4. Тілдерді білу: қазақ, ағылшын.

Біліктілік талаптары:

1. Жоғары білімнің болуы – қаржылық, экономикалық;

2. ACCA, CIMA, CPA, CMA, CFA сертификаттары және MBA дипломы болғаны жөн;

3. Жұмыс өтілі – 3 жылдан;

4. Бухгалтерлік есеп, салық салу, ХҚЕС, қаржы-шаруашылық қызметін талдау, жобаларды талдау негіздерін білу;

5. Банк, қаржылық қызмет мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін, азаматтық заңнаманы және Банктің ішкі нормативтік құжаттарын білу.

Жеке және іскерлік құзыреттер:

1. Үнемді басқару;

2. Нәтижеге бағдарлану;

3. Адалдық;

4. Жаңашылдық.

оценка проектов и структурирование сделок
Навыки работы с финансовой отчетностью и прогнозами
Финансовый анализ и моделирование
Полный день
24.01.2025 18:58:26

Кредиттік талдау және мәмілелерді құрылымдау департаменті өнеркәсіптік жобаларды талдау басқармасының бас менеджері

Лауазымдық міндеттері:

1. Жобаларға кредиттік талдау жүргізу әдістемесін және инвестициялық жобаларды қарау, қаржыландыру, мониторингілеу және іске асыру тәртібінің ережелерін басшылыққа ала отырып, бизнес-ұсыныс, индикативті талдау және банктік сараптама кезеңдерінде несиелік талдау/жобалық мәмілені құрылымдау тәуелсіз талдау жүргізу және Банктің уәкілетті органдарына жобаларды қаржыландыру (немесе қаржыландырудан бас тарту) бойынша ұсынымдар беру мақсатында банктің экспорттық операциялары;

2. Банктің уәкілетті органы / банк басшылығы / мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін қарыз алушының, кепілгерлердің/контрагенттердің қызметіне кешенді және ағымдағы қаржылық мониторинг жүргізу;

3. Банктің уәкілетті органы/банк басшылығы/ мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін контрагент бұрын ұсынған қаржылық есептілікпен салыстыруды жүзеге асыру;

4. Контрагенттің сұрау салуын талдауды жүзеге асыру, ұсынылған құжаттарды талдау, кредиттік талдау жүргізу және өз құзыреті шеңберінде тиісті қорытынды дайындау;

5. Несиелік құралдар бойынша құнсызданудың объективті белгілерін анықтау;

6. Банк басшылығы / мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін sppi тестінен өтпеген кредиттік портфельдің және дебиторлық берешектің әділ құны бойынша болжамды бағалауды дайындау;

7. Банктің ішкі актілерінің жобаларын және бөлімнің қызметіне тікелей қатысты және/немесе құзыретіне кіретін басқа да құжаттардың жобаларын әзірлеу бойынша жұмыс топтарына қатысу, оның ішінде кредиттік жұмыстың нысандары мен әдістерін жетілдіруге бағытталған ұсыныстарды әзірлеу және енгізу, жаңа несие беру. «Қазақстанның Даму Банкі туралы» Заңның 2-тармағының 5-тармақшаларына сәйкес кредит беру процесін жетілдіру мақсатында ішкі процестерді оңтайландыруға арналған құралдар/инвестициялық несиелеу бағдарламалары.

Талаптар:

1. MS Office бағдарламаларымен (Excel, Word, Power Point, Outlook) жұмыс істеу дағдылары;

2. Ақпаратты жинау, жүйелеу және талдау, қаржылық модельдеу, сараптама жүргізу, тәуекелдерді бағалау, мәмілелерді құрылымдау дағдылары;

3. Аналитикалық материалдарды, презентацияларды дайындау дағдылары;

4. Тілдерді білу: қазақ, ағылшын.

Біліктілік талаптары:

1. Жоғары білімнің болуы – қаржылық, экономикалық;

2. ACCA, CIMA, CPA, CMA, CFA сертификаттары және MBA дипломы болғаны жөн;

3. Жұмыс өтілі – 3 жылдан;

4. Бухгалтерлік есеп, салық салу, ХҚЕС, қаржы-шаруашылық қызметін талдау, жобаларды талдау негіздерін білу;

5. Банк, қаржылық қызмет мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін, азаматтық заңнаманы және Банктің ішкі нормативтік құжаттарын білу.

Жеке және іскерлік құзыреттер:

1. Үнемді басқару;

2. Нәтижеге бағдарлану;

3. Адалдық;

4. Жаңашылдық.

Навыки работы с финансовой отчетностью и прогнозами
Финансовый анализ и моделирование
Проведение экспертизы инвестиционных проектов и подготовка аналитических заключений
оценка проектов и структурирование сделок
Полный день
24.01.2025 17:24:26

Тұтынушылармен жұмыс жөніндегі Дирекцияның аға банкирі

Лауазым тұтынушылармен қарым-қатынасты басқаруды, несиелік процестің барлық кезеңдерінде жобаларды сүйемелдеуді және инвестициялық несиелеудің жаңа құралдарын әзірлеуге қатысуды қамтиды.

Негізгі міндеттер:

  • Потенциалды қарыз алушыларды іздеу, келіссөздер жүргізу, кеңес беру және банктік сараптама үшін құжаттар пакетін дайындауға көмек көрсету.
  • Электрондық құжат айналымы жүйесінде жобаны қарау процесін іске қосу, құрылымдық бөлімшелер арасындағы өзара іс-қимылды үйлестіру, жоба құрылымын қалыптастыруға қатысу (несиелік талдаудан басқа).
  • Қарыз алушылармен, кепілгерлермен, кепілзат берушілермен, сақтандыру және аудит компанияларымен, кеңесшілермен және басқа да тараптармен өзара іс-қимыл жасау, жобаны бақылауды ұйымдастыру, соның ішінде сапарлар арқылы тексеру.
  • Жобаны қаржыландыру процесін қамтамасыз ету және несиелік қаражатты игеру жоспарының уақытылы орындалуын бақылау.
  • Несиелік процесті жетілдіру, инвестициялық несиелеудің жаңа құралдары мен бағдарламаларын енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.

Квалификациялық талаптар:

  • Экономика және қаржы саласындағы жоғары білім (магистратура немесе MBA басымдыққа ие).
  • Жұмыс тәжірибесі: функционалдық бағыттарға байланысты салаларда кемінде 4 жыл.
  • Клиенттерді тарту, жобалар портфелін басқару, мәмілелерді құрылымдау және қаржылық модельдермен жұмыс істеу дағдылары.
  • Несиелендіру, банктік сараптама және инвестициялық жобаларды мониторингтеу саласындағы білім.
  • Мемлекеттік тілді еркін меңгеру, ағылшын тілін ауызекі деңгейде білу.
  • Жеке қасиеттер: аналитикалық ойлау, жауапкершілік, ойларын сауатты жеткізе білу (ауызша және жазбаша), қарым-қатынас жасау қабілеті және көшбасшылық дағдылар.
Управление клиентскими отношениями
Разработка финансовых моделей
Организация и контроль процесса мониторинга и финансирования проектов
Анализ инвестиционных проектов и взаимодействие с внешними сторонами
Полный день

Кіру