Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Прочее
Управление персоналом
Проекты
Жұмыс уақыты
4 бос орын
14.03.2025 10:16:10

Бас менеджер – Бухгалтерлік есеп және есептілік департаментінің Бас бухгалтерлік есеп бөлімі

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: жоғары экономикалық білім;

2) қалаған кәсіби тәжірибесі: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл;

3) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Мінсіз (С2); 5) шет тілдерін меңгеру деңгейі: ағылшын тілі: орта деңгей (В2)

Лауазымдық міндеттері:

- Банктің Бас кітабын жүргізу, операциялық күнді ашу және есептерді салыстыру.

- Күнделікті баланс пен валюталық позиция есебін дайындау.

- желілік ресурстарда валюта бағамдарын орналастыру – Банктің есептілігін автоматтандыру және тестілеу нәтижелері бойынша есептерді ұсыну бойынша қойылған міндеттерді орындау кезінде автоматтандырылған ақпараттық жүйені және басқа бағдарламалық өнімдерді тестілеуге қатысу.

Бухгалтерский учет и отчетность
аналитическое мышление
Автоматизация и тестирование
Полный день
04.02.2025 12:11:35

Бас менеджер – Операциялық бөлім

ЖҰМЫС МІНДЕТТЕРІ:

Банк қаржыландыратын инвестициялық жобалардың шеңберінде/Банктің қарыз алушылардың жеке қаражаты есебінен аккредитив/клиенттік өтінім/аккредитивке қызмет көрсету шартын беру бойынша шарттарды сараптауды және әзірлеуді/келісімдерді жүзеге асырады. контрагент банктермен аккредитив жобасы

• Аккредитивті техникалық шығаруды/аккредитивке түзетулерді (ABIS-те көрсету және SWIFT арқылы шығару) жүзеге асырады.

• Аккредитив бойынша құжаттарды тексеруді/аккредитив бойынша сәйкессіздіктерді өңдеу тәртібін жүзеге асырады.

• Аккредитив бойынша төлемдерді жүзеге асырады және аккредитивті жабады

• Аккредитивтер мен корреспонденттік шоттар бойынша есептерді/ақпараттарды жасайды және ұсынады

• Есептеуді тексереді және аккредитивтер бойынша тәуекелдік комиссияларды есептен шығарады

• Аккредитив операциясының шарттарын келісу мақсатында контрагент банктермен келіссөздер/хат алмасулар жүргізеді.

• Құжаттамалық операциялар бойынша ішкі ережелерді әзірлейді

• Банк операциялары мен операцияларының орындалуын қамтамасыз ету үшін RMA авторизациясы арқылы банктермен корреспонденттік қатынастарды орнатады.

• Банктің Инвестициялар жөніндегі комитетінің шешімдеріне сәйкес корреспонденттік ностро шоттарын ашады, жүргізеді және жабады. Корреспонденттік шоттар арқылы ақша аударымдарын жүзеге асырады. Банктердің корреспонденттік шоттар бойынша комиссиялық алымдарды дұрыс қолдануын тексереді және оларды тиісті баланстық шоттарда көрсетеді. Банк кірістерін дұрыс көрсету мақсатында корреспонденттік ностро шоттары бойынша есептелген және төленген сыйақылар бойынша корреспондент-банктермен салыстыру жұмыстарын жүргізеді. Корреспонденттік шоттарға ақшаны несиелейді/аударады.

Үміткерде болуы керек артықшылықты біліктілік

• «Төлемдер және төлем жүйелері туралы» Қазақстан Республикасының Заңын білу • Қазақстан Республикасы банктерінің құжаттық аккредитивтермен операцияларды жүргізу ережелерін білу (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының қаулысы). Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 22 қазандағы № 199) • Қазақстан Республикасының аумағында қолма-қол ақшасыз төлемдерді және (немесе) ақша аударымдарын жүзеге асыру қағидаларын білу (Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының 2014 жылғы 22 қазандағы № 199 қаулысы). 2016 жылғы 31 тамыздағы No 208)

• Құжаттамалық кредиттер бойынша бірыңғай әдет-ғұрып пен тәжірибені білу (UCP600) • Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі мен банктер, сондай-ақ банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арасында корреспонденттік қатынастарды орнату ережелерін білу Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы No 209)

• Банктер арасында, сондай-ақ банктер мен банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арасында корреспонденттік қатынастарды орнату қағидаларын білу (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы № 210 қаулысы) • Экономика салаларының кодтарын және төлемдердің тағайындалуын қолдану қағидаларын білу (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы No 203 қаулысы).

• MS Office бағдарламаларында (Word, Excel, PowerPoint), электрондық құжат айналымы жүйесінде дағдылар (жоғары пайдаланушы) • сыртқы сауда келісімшарттарымен және құжаттарымен жұмыс істеу дағдылары • SWIFT хабарлама пішімдерімен жұмыс істеу дағдылары

Қажетті кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, ауданы, салалары және т.б.)

• Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда – кемінде 6 жыл.

• Ұйымның профиліне сәйкес келетін экономикалық қызмет түрі бойынша (мүмкіндігінше қаржы секторы, мекемелер және/немесе мемлекеттік органдар) – кемінде 3 жыл.

Мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Жалғастыру (B1)

Шетел тілін меңгеру деңгейі: Ағылшын тілі (B1)

Аналитическое мышление и внимание к деталям
Знание законодательства Республики Казахстан
Опыт работы с документарными аккредитивами
Полный день
03.02.2025 14:20:35

Несиелік тәуекел департаментінің бас тәуекел менеджері

Міндеттері:

• несиелік тәуекелдер бойынша тәуекел менеджері ретінде ірі инвестициялық жобаларды және экспорттық операцияларды сараптау;

• кредиттік тәуекелдерді анықтау және бағалау және ішкі кредиттік рейтингтің есебін валидациялау, Банктің ішкі актілеріне сәйкес корпоративтік контрагенттерді топтастыру белгілерін тексеру;

• бекітілген кредиттік портфель шеңберінде несиелік тәуекелдер туралы есептерді және Банктің құрылымдық бөлімшелеріне, басшылыққа, уәкілетті органдарға және Банктің ішкі актілеріне сәйкес Банктің жалғыз акционеріне басқа есептерді уақтылы және жүйелі түрде дайындауға қатысу. Банк, несиелік тәуекелдер бойынша деректер базасын жүргізу;

• ықтимал болжамдыларды ескере отырып, қарыз алушының/несие құралының тәуекел бейініне (саты, провизиялар, рейтинг) әсер ету үшін тағайындалған несие портфелінің стресс-тестерін жүргізу;

• тағайындалған кредиттік портфель бойынша ұсынымдарды әзірлеу және бекіту (мониторинг кестесі, ұсынылатын жеке көрсеткіштер, Банк провизияларына теріс әсер етуі мүмкін сценарийлер, провизиялардың ұлғаюына және/немесе несиелік операцияның тәуекел профилінің нашарлауына жол бермеу жөніндегі іс-шаралар жоспары) ;

• тағайындалған несиелік портфель бойынша провизиялар деңгейін, дефолт ықтималдығын (PD), дефолт кезінде залалдарды, дисконтталған ақша ағындарының құнын және провизиялардың болжамды деңгейін дұрыс есептеуді қамтамасыз ету;

• Банктің уәкілетті органдарының шешімдеріне, Банктің ішкі актілеріне, Банк Басқармасы Төрағасының, жетекшілік ететін Басқарушы директордың, Департамент директорының тапсырмаларына сәйкес басқа да функциялар.

Талаптар:

• жоғары экономикалық/қаржылық білім;

• кредиттік тәуекелдерді басқару, провизияларды қалыптастыру және/немесе инвестициялық жобаларды талдау және/немесе кәсіпорындардың қаржылық талдауы және/немесе бизнес/компанияны бағалау саласындағы жұмыс тәжірибесі – кемінде 3 (үш) жыл;

• «Қазақстанның Даму Банкі туралы», «Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы», «Акционерлік қоғамдар туралы» Қазақстан Республикасының Заңдарын білу;

• ағылшын тілін орташа деңгейден кем емес білу, қазақ тілін білу;

• өз бетінше шешім қабылдау, олардың салдарын бағалау және олар үшін жауапкершілікті қабылдау дағдылары, проблемалық жағдаяттардың оңтайлы шешімдерін табуға қажетті қабілеттер, сыни тұрғыдан ойлау дағдылары;

• жобалық, инвестициялық, қаржылық-несиелік талдау және инвестициялық жобалардың, айналым қаражатының тәуекелдерін бағалау дағдылары мен білімі;

• мәмілелерді құрылымдау кезінде ақпаратты жедел жинау, жүйелеу және талдау, себеп-салдарлық байланыстар мен салдарларды анықтау дағдылары;

• корпоративтік несиелендіру және тәуекелдерді басқару саласындағы дағдылар (түрлі несиелік құралдар арқылы инвестициялық жобалар шеңберіндегі операцияларды анықтау, талдау, бағалау, мониторинг, құрылымдау және орындау);

• тәуекелдерді басқару бөлігінде әдістемелік құжаттарды, сондай-ақ Банктің ішкі актілері мен басқа да құжаттарының жобаларын әзірлеу дағдылары;

• тәжірибелі ДК қолданушысы, MS Office (Excel, Access, Power Point).

Управление кредитными рисками
Финансовый и инвестиционный анализ
Полный день
31.01.2025 11:18:32

Банкир- Тұтынушылармен байланыс дирекциясы

Міндетті талаптар:

  1. Білім: Экономика және қаржы саласында жоғары білім;
  2. Қалау бойынша біліктілік:
  • Жобалар портфелін басқару дағдылары
  • мәмілелерді құрылымдау дағдылары
  • жобалар бойынша қаржылық модельдермен және есептеулермен жұмыс істеу дағдылары
  • презентация жүргізу дағдылары
  • келіссөз жүргізу дағдылары
  • ақпарат жинау, жүйелеу және талдау дағдылары;
  • Кредиттеу және мәмілелерді құрылымдау саласындағы білімдер: банктік сараптама жүргізу, инвестициялық жобаларды және/немесе экспорттық операцияларды қаржыландыру және мониторинг жүргізу
  • Қазақстан Республикасының банк қызметі мәселелері бойынша заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерді білу
  • 3.Қажетті кәсіби тәжірибе: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі;
  • 4.Мемлекеттік тіл деңгейі: Орташа;
  • 5.Шет тілдерін меңгеру деңгейі: Ағылшын тілі: Еркін
  • 6.Жеке сипаттамалар: Үнемді басқару, нәтижеге бағдарлану, ісіне адалдық, жаңашылдық;
  • 7.Персоналды компьютерді пайдалану дағдылары: MS Office, Прогноз, Colvir бағдарламаларын білу;

Еңбек міндеттері:

  1. Потенциалды қарыз алушыларды консультациялау және банктік сараптама үшін құжаттар пакетін дайындауға көмек көрсету;
  2. Жоба/жобаны қайта құрылымдау процесін банктің электронды құжат айналымы жүйесінде қарастыруды бастау, жобаның құрылымдық бөлімшелермен өзара іс-қимылы мен үйлестіру жұмыстарына қатысу, құрылымдық бөлімшелермен жұмыс кеңестерін ұйымдастыруға қатысу, жобаны құрылымдауға қатысу (кредиттік талдаудан басқа), банктің уәкілетті органдарына қарауға ұсынылатын материалдарды дайындау, егер аға банкир жоқ болса, банктің уәкілетті органдарына қарауға ұсынылатын мәселелерді ұсыну;
  3. Заявитель/қарыз алушы, кепілгер/кепіл қоюшы, сақтандыру және аудиторлық компаниялармен, сыртқы тәуелсіз консультанттармен, басқа ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау, сондай-ақ жобаны жоспарлы кешенді мониторингін ұйымдастыру;
  4. Жобаны қаржыландыру процесін қамтамасыз етуге қатысу, Банк дамуының жоспарына сәйкес несие қаражатын игеру жоспарын уақытында орындау мақсатында;
  5. Банк басшылығына арналған ақпаратты, қорытындылар мен ұсыныстарды дайындау, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарынан, «Бәйтерек» ұлттық басқарушы холдингі АҚ және басқа ұйымдардан түскен сұрау салуларға жауаптар дайындау, Дирекцияның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша;
  6. Кредиттік процестің нысандары мен әдістерін, жаңа кредиттік құралдар/инвестициялық кредиттеу бағдарламаларын жетілдіруге және жобалар бойынша ұсыныстар әзірлеуге және енгізуге қатысу.
Финансовый анализ-
Навыки переговоров
Знание законодательства
Полный день

Кіру