Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Прочее
Управление персоналом
Проекты
Жұмыс уақыты
62 бос орын
04.06.2025 15:04:32

Ішкі аудит қызметінің басшысы

1. Ішкі аудит қызметі басшысына қойылатын талаптар:

1) бухгалтерлік есеп және аудит және (немесе) қаржы және (немесе) экономика және (немесе) құқық салаларындағы жоғары кәсіптік білім;

2) аудит (ішкі) және (немесе) бақылау және (немесе) қаржы саласындағы жұмыс тәжірибесі – кемінде бес жыл, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектілері болып табылатын ұйымдарда және (немесе) лицензиясы бар қаржы ұйымдарында не Қазақстан Республикасының мемлекеттік реттеу немесе қадағалау органдарында кемінде үш жыл;

3) бақылау немесе қаржы саласындағы басшылық лауазымдағы жұмыс өтілі – кемінде бес жыл;

4) ішкі аудиттің кәсіби тәжірибесінің халықаралық қағидаттарын, халықаралық қаржылық есептілік стандарттарын, корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау қағидаттарын білу;

5) Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудит, бухгалтерлік есеп, салық салу, акционерлік қоғамдар, еңбек, мемлекеттік мүлік, индустриялық-инновациялық қызмет және қаржы мәселелері бойынша білу;

6) мемлекеттік тілді және ағылшын тілін білу (мүмкіндігінше);

7) Ішкі аудиторлардың келесі сертификаттау институттарының бірі: CIA (Сертификатталған ішкі аудитор); QIAL (ішкі аудит саласындағы көшбасшылық біліктілігі), CCSA (өзін-өзі бақылаудағы сертификаттау), CFSA (сертификатталған қаржылық қызметтер аудиторы), CGAP (сертификатталған мемлекеттік аудит маманы), CRMA (тәуекелдерді басқару кепілдігі бойынша сертификат) немесе мемлекеттік аудитордың біліктілігі немесе кем дегенде IAP (ішкі аудиторлық бақылау институты) Қаржы менеджерлері (Ұлыбритания);

8) мүмкіндігінше келесі сертификаттардың бірі: ACCA (Сертификатталған бухгалтерлер қауымдастығы), Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес кәсіби бухгалтер сертификаты, DipIFR (Халықаралық қаржылық есептілік бойынша диплом), CIPA (Сертификатталған халықаралық кәсіби бухгалтер); CISA (Сертификатталған ақпараттық жүйелер аудиторы), CISM (Сертификатталған ақпараттық қауіпсіздік менеджері), ITIL (Ақпараттық технологиялар инфрақұрылымының кітапханасы) немесе басқа халықаралық деңгейде танылған сертификат.

2. Лауазымға кандидатурасы қарастырылмайды:

1) соңғы үш жыл ішінде «Өнеркәсіпті дамыту қоры» АҚ құрылымдық бөлімшесінің басшысы және/немесе басшы қызметкері болған тұлға;

2) экономикалық қызмет саласында жасаған қылмыстары, сыбайлас жемқорлық және мемлекеттік қызмет немесе мемлекеттік басқару мүдделеріне қарсы өзге де қылмыстар, конституциялық құрылыс негіздеріне және мемлекеттік қауіпсіздікке қарсы қылмыстар үшін заңда белгіленген тәртіппен алынбаған немесе алынбаған соттылығы бар адам.

составления деловых писем
Полный день
04.06.2025 11:42:32

Тұтқындау қорлары департаментінің бас менеджері

1) мемлекеттік бағдарламалардың жобаларын әзірлеуге жәрдемдесу,
қоғамның мемлекеттік бағдарламаларға қатысуы:
- аналитикалық ақпаратты, презентациялық ақпаратты дайындауға қатысу;
материалдар;
- қоғамның бағдарламаларды іске асыру мониторингіне қатысу және
Қоғамның тұтқындау қорлары;
- мемлекеттік органдармен мәселелер бойынша өзара іс-қимыл жасау
мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру;
әзірлеу үшін ақпаратты жинауға және дайындауға қатысу
ақшалай қаражат бөлу мақсатында қаржылық-экономикалық негіздемелер
Қазақстан Республикасының республикалық бюджетінен түсетін қаражат.
10%
3) мемлекеттік бағдарламалардың жобаларын іске асыруды қамтамасыз ету
қоғамның қатысуымен, қоғамның мемлекеттік бағдарламаларға қатысуымен:
- нормативтік құқықтық актілерге өзгерістер жобаларын дайындау
қоғамның мемлекеттік бағдарламаларға қатысу мақсаты және келісу
олардың мүдделі құрылымдық бөлімшелерімен, еншілес ұйымдарымен
ұйымдармен, мемлекеттік органдармен;
- ішкі нормативтік өзгерістердің жобаларын дайындау
қоғамның құжаттары және / немесе жаңа ішкі нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу
қоғамның қатысуын регламенттейтін
мемлекеттік бағдарламаларда және/немесе өз бағдарламаларын регламенттейтін
тұтқындау қорларының қатысуымен қоғамды қаржыландыру бағдарламалары
Қоғамдар және оларды мүдделі құрылымдық
қоғамның бөлімшелері, еншілес ұйымдары;
- құжаттарды дайындау және уәкілдердің шешімдерін алу
органдар;
- қоғамның және еншілес ұйымдардың бағдарламаларын іске асыру мониторингі
қажет болған жағдайда бағдарламаларды іске асыруды регламенттейтін құжаттаманы өзектендіру.
жобалар мен инвесторларды тарту:
- әрі қарай әлеуетті жобаларды іздеу және тарту
Каптивтік қорлардың және әлеуетті қорлардың қарауы мен қаржыландыруы
Капитал қорлары іске асыратын жобаларға қатысу үшін инвесторлар мен
қоғам қорларына қатысу үшін;
- салаларды талдау және перспективалы басым салаларды анықтау
инвестициялауға арналған компаниялар мен жобалар;
- мекенжай хаттарын жіберу және келіссөздер жүргізу;
- форумдарға, семинарларға, тақырыптық көрмелерге және т. б. қатысу.;
- құбыр желісін қалыптастыру және тұрақты өзектендіру
потенциалды жобалар және потенциалды инвесторлардың құбырлары;
- әлеуетті инвестордың электрондық құжаттамасын құру және жүргізу
әлеуетті өзара іс-қимыл бойынша ақпаратты сақтау мақсаты
инвестор;
- жобаны алдын ала талдауға қатысу, қатысу
алдын ала құрылымдау және жоспар-кестені әзірлеуге қатысу
жоба (пайп-лайнға кіретін жоба алуға дайын болған кезде
қаржыландыру);
- жобаны одан әрі тұтқындау қорларына жіберу
жобаны ішкі нормативтік құқықтық актілерге сәйкес қарау
құжаттармен;
- жетекшілік ететін орынбасарға тоқсан сайынғы есепті жүзеге асыру
Қоғам Басқарма төрағасының әлеуетті қызметкерлермен жұмыс мәртебесі туралы
құбыр желісіне қосылған инвесторлар жою бойынша ұсыныстар туралы
ықтимал бас тартудың себебі болып табылатын тәуекелдер мен проблемалар
инвесторлар.
Департамент қызметін әдістемелік қолдау:
- тиімділікті әзірлеу, талдау және өзектілігін сақтау
департаменттің ішкі нормативтік құжаттарының жай-күйі,
және бизнес-процестерді реттейтін құжаттар мен
Қоғам қызметі;
- Департамент құзыреті шеңберінде
ішкі нормативтік құқықтық актілерге өзгерістер және/немесе толықтырулар енгізу
басқа құрылымдық бастамашылық ететін құжаттар қоғамдар;
- ішкі нормативтік құжаттардың тиімділігін талдау
Каптивтік қорлар департаменті, құжаттары және бизнес-процестері;
-бизнес-процестерді автоматтандыруға және басқарушылық
инвестициялық қызмет шеңберіндегі есептілік.
қызметкер өзінің функционалдық міндеттеріне байланысты
қызметке тән тәуекелдерді анықтау, талдау және бақылау
Қоғамның құрылымдық бөлімшесін, оның ішінде
өзгерістер, тиісті тәуекелдердің жай-күйі мен мөлшері туралы
стандартты емес операциялар мен жағдайлар құрылымдық бөлімше,
тәуекелдерді басқару жүйесін үйлестіруге жауапты.
анализ и решение оперативных задач
стрессоустойчивость
Ответственность за результат
Полный день
04.06.2025 10:05:32

Бухгалтерия және есептілік департаментінің бас маманы

Біліктілік талаптары: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық білім. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

Лауазымдық міндеттері:

-  Операцияларды бухгалтерлік есепте уақытылы көрсету мақсатында қаржы құралдары бойынша түсетін ақшалай қаражаттарды, олардың қозғалысына байланысты есепке алуды жүзеге асыру. Басқа эмитенттердің бағалы қағаздарын ішкі бухгалтерлік жазбаларда жүргізуде,  Қазақстан Республикасының заңнамалық актілері, Компанияның активтерін дұрыс есепке алуды қамтамасыз ету мақсатында Халықаралық қаржылық есептілік стандарттары, Халықаралық бухгалтерлік есеп стандарттары және Компанияның бекітілген Есеп саясаты шегінде сыйақыны алуға, жіктеуге, өткізуге, өтеуге, есептеуге және алуға, екінші деңгейдегі банктерде салымдар мен жарналарды орналастыру, өтеу бойынша бухгелтерлік жазбаларды жүргізуге, олар бойынша сыйақыны есептеуге және алуға байланысты жүзеге асыру;

-   «Қазақстан қор биржасы» АҚ басқарушылық есеп беруді, жылдық, аралық шоғырландырылған қаржылық есептілікті және шоғырландырылған жылдық қаржылық есептілік бойынша аудиторлық есепті ұсыну шеңберінде Компанияның өтімділігі жоғары активтер портфелі бойынша күнделікті есептерді қалыптастыру, сонымен қатар барлық белгіленген талаптарды сақтау мақсатында листингтік талаптар мен басқа да нормативтік құжатттар шеңберінде Бухгалтерлік есеп департаментінің құзыретіне жататын корпоративтік оқиғалар туралы ақпаратты биржа веб-сайтында орналастыру. Бағалы қағаздар, тартылған қаражаттың негізгі көздері, кері РЕПО операцияларының құрылымдары, екінші деңгейдегі депозиттер және арнайы қатынастар арқылы ипотекалық ұйыммен байланысты тұлғалардың тізілімі туралы есепті ұсыну және барлық белгіленген талаптарды сақтау мақсатында уәкілетті органның нормативтік құжаттары шеңберінде уәкілетті органға басқа да нормативтік есеп беру.

 знание методических материалов по организации бухгалтерского учета имущества, обязательств и хозяйственных операций и составлению отчетности
Полный день
03.06.2025 12:22:31

Главный специалист отдела мониторинга

-  Взаимодействие с заемщиком по исполнению особых условий;

- Проведение мероприятий по своевременному погашению заемщиком займов, в порядке и в сроки, установленные внутренними нормативными документами;

-  Осуществление работы с заемщиками по просроченной задолженности в порядке и в сроки, установленные внутренними нормативными документами;

- Рассмотрение заявок по финансовому оздоровлению, реструктуризации, пролонгации займов;

- Рассмотрение заявок по смене/снятию и высвобождению залогового обеспечения, по вопросам целевого использования займов в рамках программ кредитования;

-  Проведение финансового анализа в рамках расширенного мониторинга;

-  Своевременное и качественное исполнение корреспонденции, поступающей в филиал;

-  Осуществление выезда в служебные командировки по производственной необходимости;

-  Соблюдение
требований внутренней нормативной документации .

                                         ТРЕБОВАНИЯ К КАНДИДАТУ

Квалификационные требования к вакантной должности:

высшее (экономическое или финансово-экономическое) образование,*допускается при наличии опыта в финансово-кредитной сфере не менее 2 лет.

Знания, необходимые для исполнения должностных обязанностей:

- законодательные и нормативные правовые акты, регламентирующие деятельность Общества;

- нормативные и методические материалы, касающиеся деятельности Общества;

- нормативные правовые акты Республики Казахстан в области оценочной деятельности Общества;

- основы экономики, финансового планирования, организация сельскохозяйственного производства;

- требования международного стандарта МС ИСО 9001;

- знание государственного языка.

Навыки и умение, необходимые для исполнения должностных обязанностей:

Умения:

- умение организовывать и осуществлять комплекс работ по проведению мониторинга, в том числе финансового состояния заемщиков, целевого использования займов, своевременного погашения платежей займов корпоративных клиентов;

- рассматрение вопросы, связанные с пролонгацией, реструктуризацией, изменениями условий финансирования, высвобождением и заменой залогового обеспечения корпоративных клиентов;

- умение формировать акты определения рыночной стоимости, экспертизы отчетов по оценке, акты осмотра залогового имущества;

- умение работать со справочниками, программами, необходимыми для определения экспертной рыночной стоимости;

- давать рекомендации в соответствии с внутренними нормативными документами.

Требования к стажу работы:

- Стаж работы не менее 2 лет в финансовой сфере или не менее 5 лет с техническим образованием

Цель/причина возникновения вакансии: расторжение трудового договора по соглашению сторон с 03.06.2025г.

Условия работы:

·                Режим работы: полный рабочий день, 5/2

·                Форма найма: трудовой договор

·                Социальный пакет: медицинская страховка

·              
Местонахождение: г. Актобе, пр.Абилкаир хана 77, 4 этаж.
Финансовый анализ
02.06.2025 18:19:31

ішкі аудит Қызметінің Бас аудиторы

Бас аудитор болуы керек:

1) бухгалтерлік есеп және аудит және/немесе қаржы және/немесе экономика және/немесе ақпараттық технологиялар/Ақпараттық қауіпсіздік және/немесе Құқық саласындағы жоғары біліммен;

2) аудит және/немесе бақылау және/немесе бухгалтерлік есеп және/немесе қаржы және/немесе ақпараттық технологиялар/Ақпараттық қауіпсіздік немесе ақпараттық технологиялар аудиті, ақпараттық қауіпсіздік және/немесе Құқық саласындағы жұмыс тәжірибесі-кемінде үш жыл;

3) МОППВА, қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарын, корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау негіздерін және/немесе АТ/АҚ COBIT (Control Objectives for Information and related Technology) /ISO/IEC (Information security management systems) басқарудың халықаралық стандарттарын білумен;

4) Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудиторлық қызмет, Акционерлік қоғамдар, бухгалтерлік есеп және салық салу мәселелері бойынша білімдерімен;

5)Ішкі аудит, тәуекелдерді басқару және/немесе есепке алу және қаржылық менеджмент және/немесе АТ/ақ немесе кем дегенде IAP (Internal Audit practitioner) саласында кәсіби сертификаттың және/немесе біліктіліктің болуы;

6) мемлекеттік тілді және ағылшын тілін білу (жақсырақ).
ответственность
стрессоустойчивость
Полный день
02.06.2025 12:53:32

«ҚазАгроҚаржы» АҚ Ақтөбе облысы бойынша филиалының несие әкімшісі (негізгі қызметкер болмаған кезде)

Кандидаттың міндеттері:

Филиалдың кредит беру және лизингтік қызметі бойынша мәмілелерді құжаттық сүйемелдеуді қамтамасыз етеді (жобалық қаржыландыру туралы келісімдерді, қаржы лизингі келісімдерін, қарыз беру туралы шарттарды, борышты аудару туралы келісімдерді, кепілдеме келісімдерін, кепілдік беру туралы шарттарды, субсидиялау туралы шарттарды, оларға қосымша келісімдерді және т.б. жасау).

Несие файлының толықтығын және Компания талаптарына сәйкестігін тексереді.

Қарыз алушылардың несие файлдарын дұрыс сақтауды және сақтауды қамтамасыз етеді.
Бағыныштылық деңгейі: филиал директоры.

Жұмыс шарттары:

Жалдау нысаны: ҚР ТК бойынша 3 айға дейінгі сынақ мерзімімен ресімдеу (негізгі қызметкер болмаған кезде)

Жұмыс кестесі: 9: 00 - ден 18: 30-ға дейін, дүйсенбі-жұма, демалыс уақыты 13.00-ден 14.30-ға дейін

Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Іссапарлар: іссапарлар мүмкін

Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру

МҮМКІН МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ:

Бұл маман үшін келесі қадам қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: талқыланады

Кандидатқа қойылатын талаптар:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі білім (экономикалық/қаржылық/техникалық).

Жұмыс тәжірибесі: кредиттік-лизингтік/ қаржылық/ экономикалық/ банк салаларында кемінде 1 жыл немесе Қоғамның құрылымдық бөлімшесінде кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат-қызметкерлерге, шетелдік жоғары оқу орнын бітірген кандидаттарға қолданылмайды оқу орны/ Назарбаев Университеті "Болашақ"бағдарламасы бойынша бітірген магистратура бағдарламасы бойынша).

«Бакалавр», «Магистр»дәрежелері бойынша шет елдердің жоғары оқу орындарын бітірген тұлғалар үшін жұмыс тәжірибесіне талаптар қойылмай/ «Магистр»дәрежесі бойынша ҚР оқу орындары.

Міндетті білім: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР Нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.

Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.

Қазақша: иә

Ағылшын: құпталады          

Орыс: иә

Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білу: 1C, Excel, Word, Outlook туралы міндетті білім.

знание банковских операций, законодательства в сфере кредитования
умение работать с документами
ведение переговоров и деловой переписки
Коммуникабельность
Полный день
02.06.2025 12:52:32

«ҚазАгроҚаржы» АҚ Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалының инженер-механигі

Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:

кредиттік-лизингтік қызметті техникалық сүйемелдеуді жүзеге асыру;

инженерлік-техникалық құжаттаманы жүргізуді жүзеге асыру (техниканы есепке алу, мемлекеттік тіркеу және кепілдік қызмет көрсету шарттарын жасасу туралы толық ақпарат, жеткізушілердің кепілдік міндеттемелері бойынша орындалған жұмыстарды жарнамалау/қабылдау актілерін жасау, лизинг заттары мен кепіл мүлкінің мониторингі және т. б.);

жабдықтаушыдан техника мен жабдықты қабылдауды жүзеге асыру және лизинг алушыларға беру.

Бағыну деңгейі: Филиал директоры.

Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:

Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 12.30-ден 14.00 дейін

Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Ісапарлар: іссапарлар болуы мүмкін

Әлеуметтік пакет: Медициналық сақтандыру

ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ

Бұл маман үшін

Келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: талқылануда.

ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі (техникалық/экономикалық).

Жұмыс тәжірибесі: Ауыл шаруашылығы/ техникалық салалардағы жұмыс тәжірибесі: инженер-механик, логистика, құжаттарды кедендік ресімдеу кемінде 2 жыл немесе Қоғамның құрылымдық бөлімшесінде кемінде 2 жыл өзге позицияда (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат – қызметкерлерге қолданылмайды.шетелдік жоғары оқу орнын бітірген кандидаттарға/ Назарбаев университеті магистратура бағдарламасы бойынша "Болашақ"бағдарламасы бойынша бітірген). "Бакалавр", "Магистр" дәрежелері бойынша шет елдердің жоғары оқу орындарын бітірген тұлғалар үшін жұмыс тәжірибесіне талаптар қойылмай /"Магистр"дәрежесі бойынша ҚР оқу орындары.

Білуге тиіс: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР Нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім. Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.

Тілдерді меңгеру:

Қазақша: міндетті

Ағылшын: құпталады          

Орыс: иә

В, С санатындағы жүргізуші куәлігінің болуы қажет.

Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білу: MS office, 1С туралы міндетті білім.

практичность
техническое мышление
коммуникационные навыки
Полный день
02.06.2025 12:26:31

Қарағанды облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Қарағанды облысы бойынша филиалының
Кредиттеу бөлімінің бас маманы лауазымының алдағы уақытта босатылуына
байланысты бос лауазымға уақтылы тағайындау және өндірістік процесін тоқтатпау
 мақсатында  "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Қарағанды облысы ішкі конкурсты
жариялайды.

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.


Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.


Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.

Жеке құзыреттер

-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;

-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);

-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
 Орналасқан жері: Қарағанды қ.,  Бұқар-Жырау даңғ. 53/1

Стрессоустойчивость к многозадачности
Коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми)
Ориентация на результат
Грамотная устная и письменная речь
Умение планировать и расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
Постоянное саморазвитие
Полный день
02.06.2025 10:45:32

Филиалдың Абай облысы бойынша несиелеу бөлімінің бас маманы

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Абай облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы бос лауазымына өндірістік процесті тоқтатпау   мақсатында  "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Абай облысы ішкі конкурс жариялайды.

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік
жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер:
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
 Орналасқан жері: Семей қ., К.Мухамедханов көш. 23А

составление экспертного заключения
Клиенторентированность
стрессоустойчивость
ответственность
Грамотная устная и письменная речь
владение казахским и русским языком
Полный день
02.06.2025 09:35:31

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім; Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар; қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;экономика, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері; МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары; мемлекеттік тілді білу.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

- мониторинг жүргізу, оның ішінде қарыз алушылардың қаржылық жай-күйі, қарыздарды мақсатты пайдалану, корпоративтік клиенттердің қарыз төлемдерін уақтылы өтеу бойынша жұмыстар кешенін ұйымдастыру және жүзеге асыру мүмкіндігі;

- корпоративтік клиенттерді кепілмен қамтамасыз етуді ұзартуға, қайта құрылымдауға, қаржыландыру шарттарының өзгеруіне, босатуға және ауыстыруға байланысты мәселелерді қарау;

- нарықтық құнын айқындау актілерін, бағалау бойынша есептерді сараптау актілерін, кепіл мүлкін қарау актілерін қалыптастыра білу;

- сараптамалық нарықтық құнын анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;

- ЖҰӨ сәйкес ұсыныстар беру.

Тұлғалық:

- көп тапсырмаға стресске төзімділік;

- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);

- нәтижеге бағдарлау;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;

- қажетті ақпаратты тез таба білу;

- үнемі өзін-өзі дамыту.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе

- қоғамның /Холдинг ұйымдарының еншілес қоғамының ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі 1 (бір) жылдан кем емес.

Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірмеген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылады.
стрессоустойчивость к многозадачности; - коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми
Полный день
30.05.2025 10:39:31

Корпоративтік қаржы департаментінің бас менеджері

Үміткерге қойылатын талаптар
Лауазымдық міндеттері:
ҚР заңнамасына, Даму стратегиясына және Холдингтің ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес үміткер бағалы қағаздар (акциялар/облигациялар) шығарылымының проспектілерін уәкілетті органда дайындау, тіркеу және орналастыру рәсімдеріне жауап береді. Сондай-ақ нарықтық қаражатты тарту, Холдингтің тартылған міндеттемелерін басқару жұмыстарын ұйымдастырады және Холдингтің еншілес ұйымдарымен, мемлекеттік органдармен және басқа да мүдделі тараптармен қаржыландыру, инвестициялық меморандумды дайындау және келісу мәселелері бойынша тиімді өзара әрекеттесуін қамтамасыз етеді (Департамент құзыреті шеңберінде).

Үміткерге қойылатын талаптар:
Қаржы және/немесе банк ісі және/немесе бизнес әкімшілік және/немесе экономика салаларында жоғары білім.

Функционалдық міндеттері:

  • Холдингтің/еншілес ұйымдардың ішкі нарықтағы өтімділігін қамтамасыз ету, Холдингтің/еншілес ұйымдардың облигацияларын орналастыру;

  • Халықаралық қаржы ұйымдарынан (ХҚҰ), инвестициялық және коммерциялық банктерден, қаржы ұйымдарынан қаражат тартуға жәрдемдесу;

  • Еншілес ұйымдарға қарыздар беру, олардың қызметін үйлестіру;

  • Жасалған шарттар бойынша міндеттемелерді әкімшілендіру;

  • Тіркелген бағалы қағаздар шығарылымдары бойынша уәкілетті органның (АРРФР) талаптарының сақталуын бақылау;

  • Департаменттің баптары бойынша кірістер мен шығыстарды бюджеттеу, жасалған шарттар мен шығарылған облигациялар бойынша міндеттемелерді әкімшілендіру;

  • Мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау. Жеке және заңды тұлғалардан келіп түсетін өтініштермен жұмыс жүргізу.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
  • Корпоративтік қаржы саласында теориялық білімдер;
  • Ағылшын тілін (жазбаша және ауызша) кемінде intermediate деңгейінде білу;
  • Қаржылық талдау жүргізу, болашақ Cash Flow құру (қалаулы), қаржылық-экономикалық негіздемелерді (ҚЭН) әзірлеу/талқылау бойынша кәсіби білімдер;
  • Қазақстан Республикасының "Акционерлік қоғамдар туралы", "Бағалы қағаздар нарығы туралы", "Мемлекеттік мүлік туралы", "Банктер және банк қызметі туралы" заңдары, ҚР Бюджеттік кодексі, ҚР Азаматтық кодексі, ҚР Ұлттық Банкінің бағалы қағаздар (акциялар/облигациялар) шығару және ақпаратты ашу қағидалары туралы ережелерін білу;
  • Несие желілерін тарту тәжірибесі және/немесе білімі (қалаулы);
  • Бағалы қағаздар нарығында жұмыс істеу тәжірибесі және/немесе білімі (қалаулы);
  • Төмендегі ішкі құжаттарды білу:

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:

  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint), құжат айналымының электронды жүйесі және 1С бағдарламаларымен жұмыс істеу (кеңейтілген қолданушы деңгейі);

  • Ақпаратты жедел өңдеу және талдау дағдылары;

  • Қаржылық талдау жүргізу, болашақ Cash Flow құру дағдылары;

  • ҚЭН әзірлеу және талқылау, бағалы қағаздар шығарылымының проспектілерін (акциялар/облигациялар) Ұлттық Банкке тіркеу, инвестициялық меморандумды уәкілетті органға дайындау және ұсыну дағдылары;

  • Шешімдерді жедел қабылдау және іске асыру, жаңа жағдайларға бейімделу және жаңа әдістерді қолдану қабілеті.

Қызметтік міндеттерді орындауға қажетті жеке және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделі бойынша):

  • Коммуникация және көшбасшылық;

  • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;

  • Жұмыс процестеріне ықпал ету;

  • Жұмысты ұйымдастыру;

  • Өзгерістерге бейімділік;

  • Командалық жұмыс;

  • Нәтиже үшін жауапкершілік;

  • Даму.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

  • Кәсіби салада немесе лауазымның функцияларына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Тиісті экономикалық қызмет түрінде кемінде 1 жыл жұмыс тәжірибесі (Холдинг тобы компанияларында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс тәжірибесі болғаны жөн).

Жұмыс жағдайлары:

  • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;

  • Жұмысқа қабылдау нысаны: еңбек шарты;

  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;

  • Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғ., 55А, B блогы.

Корпоративные финансы
Выпуск ценных бумаг (акции/ облигации)
29.05.2025 17:35:31

Сақтандыру және кепілдік Департаментінің Бас менеджері (тарту)

Бас менеджер келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық және (немесе) қаржылық білім;

2) Департамент қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сақтандыру және кепілдік беру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

Функциялар:

1) клиенттерді тарту және қоғамның барлық қаржылық (сақтандыру) және кепілдік өнімдері бойынша консультация беру;

2) қолданыстағы және әлеуетті экспорттаушыларды қоса алғанда, клиенттер базасын қалыптастыру және оларға қызмет көрсету;

3) ҚР өңірлерінің шағын және орта бизнес субъектілерін, "Даму "кәсіпкерлікті дамыту қоры" АҚ, "Атамекен" ҚР ҰКП өңірлік орталықтарын/филиалдарын, Екінші деңгейдегі банктерді, өзге де қаржы институттарын қоғамның өнімдері мен қызметтері туралы хабардар етуді қамтамасыз ету мақсатында ҚР өңірлерінде ұйымдастырылатын форумдар мен іс-шараларға қатысу;

4) олармен бірлесіп іске асырылатын жобалар шеңберінде клиенттермен, банктермен және өзге де қаржы институттарымен өзара іс-қимыл жасау;

5) сақтандыру тәуекелінің көзі болып табылатын объектінің қаржылық жағдайы туралы бастапқы құжаттарды, қоғамға өтініштерді және өзге де ақпаратты жинау. Жиналған құжаттардың дұрыстығын талдау және тексеру, сондай-ақ оларды кейіннен сақтау;

6) сақтандыру, кепілдік беру мәмілелерін олар аяқталғанға дейін құрылымдау және сүйемелдеу;

7) сақтандыру шарттарын, кепілдік беру шарттарын дайындау үшін әкімшілік департаментіне құжаттар топтамасын қалыптастыру және беру және оны мүдделі құрылымдық бөлімшелермен келісу;

8) шикізаттық емес экспортты қолдау үшін жаңа қаржылық (сақтандыру) және кепілдік өнімдерін әзірлеу;

9) Департамент қызметінің бағыттары бойынша маркетингтік материалды әзірлеуге қатысу;

қаржылық (сақтандыру) және кепілдік өнімдері бойынша Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеу және өзектендіру
ответственность
Умение работать в команде
Полный день
29.05.2025 12:38:35

Мониторингілеу бөлімінің бас маманы

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:


лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім; Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар; қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;экономика, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері; МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары; мемлекеттік тілді білу.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

- мониторинг жүргізу, оның ішінде қарыз
алушылардың қаржылық жай-күйі, қарыздарды мақсатты пайдалану, корпоративтік
клиенттердің қарыз төлемдерін уақтылы өтеу бойынша жұмыстар кешенін ұйымдастыру
және жүзеге асыру мүмкіндігі;

- корпоративтік клиенттерді кепілмен қамтамасыз
етуді ұзартуға, қайта құрылымдауға, қаржыландыру шарттарының өзгеруіне,
босатуға және ауыстыруға байланысты мәселелерді қарау;

- нарықтық құнын айқындау актілерін, бағалау
бойынша есептерді сараптау актілерін, кепіл мүлкін қарау актілерін қалыптастыра
білу;

- сараптамалық нарықтық құнын анықтау үшін қажетті
анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;

- ВНД сәйкес ұсыныстар беру.

Тұлғалық:

- көп тапсырмаға стресске төзімділік;

- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс
орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);

- нәтижеге бағдарлау;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;

- қажетті ақпаратты тез таба білу;

- үнемі өзін-өзі дамыту.



Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе қоғамның /Холдинг ұйымдарының еншілес қоғамының ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі 1 (бір) жылдан кем емес.
Знание законодательства РК
мониторинг
28.05.2025 15:18:30

Қаржы институттарымен - кредиттік серіктестіктермен жұмыс жөніндегі маман қаржы институттарын қаржыландыру департаментіне және КТ аутстаффингке

Лауазымның мақсаты/мақсаты: ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес кредиттік серіктестіктер бойынша мүдделі тұлғаларды қаржыландыру, қалыптастыру және есеп беру бойынша жедел және сапалы жұмыс.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары (экономикалық немесе қаржылық) білім;
лицензияның, сертификаттардың болуы қажет.
Міндеттерді орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- қабылдаушы Тараптың қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- қабылдаушы Тарап департаментінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері:
экономика және Еңбекті нормалау саласындағы үлесі;
еңбекақы және ынталандыру саласындағы үлес;
ұйымдастыру менеджменті саласындағы білім.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- ішкі нормативтік құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
- қаржылық модель құра отырып, сараптамалық қорытынды жасай білу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары; - ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Тұлғалық:
көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
формирование отчетности
Полный день
27.05.2025 11:55:30

«ҚазАгроҚаржы» АҚ Қарағанды облысы бойынша филиалының несие әкімшісі

Кандидаттың міндеттері:

Филиалдың кредит беру және лизингтік қызметі бойынша мәмілелерді құжаттық сүйемелдеуді қамтамасыз етеді (жобалық қаржыландыру туралы келісімдерді, қаржы лизингі келісімдерін, қарыз беру туралы шарттарды, борышты аудару туралы келісімдерді, кепілдеме келісімдерін, кепілдік беру туралы шарттарды, субсидиялау туралы шарттарды, оларға қосымша келісімдерді және т.б. жасау).

Несие файлының толықтығын және Компания талаптарына сәйкестігін тексереді.

Қарыз алушылардың несие файлдарын дұрыс сақтауды және сақтауды қамтамасыз етеді.
Бағыныштылық деңгейі: филиал директоры.

Жұмыс шарттары:

Жалдау нысаны: ҚР ТК бойынша 3 айға дейінгі сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі: 9: 00 - ден 18: 30-ға дейін, дүйсенбі-жұма, демалыс уақыты 13.00-ден 14.30-ға дейін

Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Іссапарлар: іссапарлар мүмкін

Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру

МҮМКІН МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ:

Бұл маман үшін келесі қадам қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: талқыланады

Кандидатқа қойылатын талаптар:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі білім (экономикалық/қаржылық/техникалық).

Жұмыс тәжірибесі: кредиттік-лизингтік/ қаржылық/ экономикалық/ банк салаларында кемінде 1 жыл немесе Қоғамның құрылымдық бөлімшесінде кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат-қызметкерлерге, шетелдік жоғары оқу орнын бітірген кандидаттарға қолданылмайды оқу орны/ Назарбаев Университеті "Болашақ"бағдарламасы бойынша бітірген магистратура бағдарламасы бойынша).

«Бакалавр», «Магистр»дәрежелері бойынша шет елдердің жоғары оқу орындарын бітірген тұлғалар үшін жұмыс тәжірибесіне талаптар қойылмай/ «Магистр»дәрежесі бойынша ҚР оқу орындары.

Міндетті білім: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР Нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.

Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.

умение коммуницировать
навыки работы с документами и финансовыми данными
Исполнительность
Внимание к деталям
Коммуникабельность
Полный день
26.05.2025 17:45:30

Тұрғын үй бағдарламалары департаментінің директоры

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық/экономикалық/ техникалық білім. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі

Лауазымдық міндеттері:

Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламаларының іске асырылу барысы
туралы ақпаратты жинау, өңдеу және талдау.
Мемлекеттік тұрғын үй саясатын іске асыру мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау.
Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламаларын құру және
жаңғырту, сондай-ақ кешенді құрылыс салу стандарттарын дамыту жөнінде ұсыныстар әзірлеу.
3) Навыки анализа больших данных и их визуализация
4) Навыки ведения презентаций
Полный день
26.05.2025 10:40:30

Жиынтық есептілік және ЕХД департаментінің менеджері (IT)

Лауазымның мақсаты/мақсаты: департаменттің мақсаттарын, міндеттері мен функцияларын іске асыруды жүзеге асыру және "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ бұдан әрі — қоғам басқа құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасау
Білімге қойылатын талаптар: ақпараттық технологиялар, инженерия, математика, экономика, қаржы, деректерді басқару, бизнес-аналитика немесе басқа да салалардағы жоғары білім.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: деректерді талдау, деректерді басқару немесе бизнес-аналитика саласындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін /
Кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар холдингтер. Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Бәйтерек "ұлттық авиляциялық холдингі "акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 25 желтоқсандағы № 1180 қаулысы;
- Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
- компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
- презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS Office Word, Excel, Power Point иеленуі;
- мемлекеттік тілді жетік білу;
- мемлекеттік тілді жетік білу;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары; презентацияны тиімді ұсыну қабілеті;
- ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және жүргізілетін жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу;  
- іскерлік хат алмасу дағдылары; деректерді модельдеу (реляциялық және реляциялық емес мәліметтер базасы) және мәліметтер базасын басқару саласындағы білім мен дағдылар; Hadoop, Spark, kafka деректерді өңдеу құралдарымен практикалық тәжірибе;
- ci/CD, нұсқаны басқару жүйелерін (GIT) қоса алғанда, DevOps құралдарын қолданудың практикалық тәжірибесі;
- Python, Scala немесе Java бағдарламалау тілдерін меңгеру; деректерді талдау дағдылары;
- мәселелерді шешу дағдылары және күрделі деректер мәселелерін шешу мүмкіндігі.
DWH
ETL
Таблицы
Полный день
26.05.2025 09:51:30

Жиынтық есептілік және ЕХД департаментінің менеджері (талдаушы)

Лауазымның мақсаты/мақсаты: жалғыз акционерге, мемлекеттік органдарға және"Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ (бұдан әрі — қоғам) басшылығына басқарушылық есептілік картасы шеңберінде, сондай-ақ Қоғам басшылығының тапсырмалары бойынша сауалдарға сәйкес дұрыс ресімделген жиынтық ақпарат беру.
Білімге қойылатын талаптар: экономика, қаржы, Ақпараттық технологиялар, инженерия, математика, деректерді басқару, бизнес-аналитика немесе басқа да сабақтас бағыттар саласындағы жоғары білім оқу орны/ Назарбаев Университеті "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген магистратура бағдарламасы бойынша (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз).
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар: лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда, оның ішінде деректерді талдау немесе деректерді басқару саласында кемінде 2 (екі) жыл және/немесе - кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі. Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын бітірген кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- Лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Бәйтерек "Ұлттық басқарушы холдингі "акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 25 желтоқсандағы № 1180 Қаулысы;
- Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- Құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
- Компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
- Қоғам қызметін стратегиялық жоспарлау теориясы мен әдіснамасын білу;
- Презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS ()ffrce Word, Excel, Power Point иелену;
- Мемлекеттік тілді жетік білу;
- МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды-интенсивті, ауқымды жиын өткізу қабілеті мен дағдылары және
деректерді талдау;
- презентацияны тиімді ұсыну мүмкіндігі;
- ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және жүргізілетін жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу;
- есеп беру жүйелерімен жұмыс тәжірибесі және бизнес-аналитиктің бақылау тақталарын әзірлеу;
- деректер құрылымы мен ақпарат көздерін түсіну;
- іскерлік хат алмасу дағдылары.
аналитик
IT
Анализ данных
Полный день
23.05.2025 18:19:29

Жиынтық есептілік және ЕХД департаментінің менеджері (IT)

Лауазымның мақсаты/мақсаты: департаменттің мақсаттарын, міндеттері мен функцияларын іске асыруды жүзеге асыру және "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ бұдан әрі — қоғам басқа құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасау
Білімге қойылатын талаптар: ақпараттық технологиялар, инженерия, математика, экономика, қаржы, деректерді басқару, бизнес-аналитика немесе басқа да салалардағы жоғары білім.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: деректерді талдау, деректерді басқару немесе бизнес-аналитика саласындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін /
Кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар холдингтер. Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Бәйтерек "ұлттық авиляциялық холдингі "акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 25 желтоқсандағы № 1180 қаулысы;
- Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
- компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
- презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS Office Word, Excel, Power Point иеленуі;
- мемлекеттік тілді жетік білу;
- мемлекеттік тілді жетік білу;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары; презентацияны тиімді ұсыну қабілеті;
- ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және жүргізілетін жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу;  
- іскерлік хат алмасу дағдылары; деректерді модельдеу (реляциялық және реляциялық емес мәліметтер базасы) және мәліметтер базасын басқару саласындағы білім мен дағдылар; Hadoop, Spark, kafka деректерді өңдеу құралдарымен практикалық тәжірибе;
- ci/CD, нұсқаны басқару жүйелерін (GIT) қоса алғанда, DevOps құралдарын қолданудың практикалық тәжірибесі;
- Python, Scala немесе Java бағдарламалау тілдерін меңгеру; деректерді талдау дағдылары;
- мәселелерді шешу дағдылары және күрделі деректер мәселелерін шешу мүмкіндігі.
DWH
ETL
Таблицы
Полный день

Смотреть еще вакансии

Кіру