Негізгі лауазымдық міндеттері: - Өңірдегі АӨК субъектілерін қоғамның қаржылық қызметтерімен қамту үлесін арттыру. - Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету. - Қаржыландыруға өтінімдердің уақтылы және сапалы қаралуын бақылау.
Талаптар: жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім * шағын және орта/ ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі.
Жұмыс тәжірибесі: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте дәйекті күрделене түсетін позицияларда жұмыс өтілі/тәжірибесі 4 (төрт) жылдан кем емес, немесе агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі/ байланысты сұрақтары бар филиал.
Білім: - Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу; - агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну; - "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу; - экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).
Дағдылар: - күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу; - көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу; - қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі; - сараптамалық қорытынды жасау және жетекшілікте тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу бағыты; - деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары; - тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі; - ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу. Жеке және іскерлік құзыреттер:
Байланыс және көшбасшылық Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау Жұмыс процестеріне әсері Жұмысты ұйымдастыру Өзгеру қабілеті Командалық Жауапкершілік Даму өзгерістерді басқару; нәтижеге назар аудару процестерді тиімді басқару міндеттеме / компания.
управление рисками
умение убеждать, ориентация на поиск обоюдной выгоды
коммуникативные навыки (общение с руководителями высшего звена компаний и государства, достижение консенсуса, ведение активного диалога)
анализ больших массивов данных
публичные выступления
управление проектов
продвинутый пользователь программами MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электронной системой документооборота