Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Прочее
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Безопасность
Управление персоналом
Административный персонал
Жұмыс уақыты
60 Бос жұмыс орындар саны
19.02.2025 20:12:49

- Жоғары экономикалық / қаржылық білім.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:
- қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы департаменттің / филиалдың сабақтас мәселелері бар төмен тұрған лауазымында дәйекті күрделене түсетін позицияларда және/немесе мемлекеттік қызметте кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс тәжірибесі
- агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі, "Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі ұлттық даму жоспарын бекіту және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарының күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығы, "ұлттық жобаны бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіптік кешенін дамытудың 2021-2025 жылдарға арналға"Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі, "Қазақстан Республикасының 2025 жылға дейінгі ұлттық даму жоспарын бекіту және Қазақстан Республикасы Президентінің кейбір жарлықтарының күші жойылды деп тану туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығы, "ұлттық жобаны бекіту туралы" Қазақстан Республикасің қаулысы Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіптік кешенін дамытудың 2021-2025 жылдарға арналған", "Бәйтерек "Ұлттық басқарушы холдингі" акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы " Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:
* Департаментке жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуын басқара және бақылауды жүзеге асыра білу;
* Департаменттің жұмыс жоспарын әзірлеу және оның орындалуын бақылау мүмкіндігі;
* ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыру және жетілдіру, сондай-ақ Департаменттің процестері мен м* ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыру және жетілдіру, сондай-ақ Департаменттің процестері мен міндеттерін жетілдіру және оңтайландыру үшін озық халықаралық тәжірибені талдау мүмкіндігі;
* сараптамалық қорытындыны қалыптастыру және жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі;
* қарқынды, ауқымды деректер жинауды жүргізу, жобаларды басқару қабілеті мен дағдылары;
* ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және заманауи ақпараттық технологиялар жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
* презентация д* презентация дайындау бағдарламаларымен жұмыс істей білу;
* тиімді презентация және іскерлік хат алмасу дағдылары;
* үлкен көлем
масштабный сбор данных
формирование проектов ВНД
обработка информации
Полный день
19.02.2025 20:11:49

Әдіснама және СМЖ департаментінің СМЖ менеджері

Негізгі лауазымдық міндеттері:
1. Қоғамның сапа менеджменті жүйесін жұмыс күйінде ұстау.
2. Ішкі нормативтік құжаттардың СМЖ талаптарына сәйкестігін келісу кезінде Қоғамның басқа құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасау.
3. ЖІӨ-ні өзекті жағдайда, бөлігінде қолдау
департаменттің құзыретіне жататын және оларға байланысты сәйкестендіру
заңнамалық нормаларға немесе өзге де нормативтік-құқықтық актілерге, өзге де ЖҰӨ-ге өзгерістер енгізу
Қоғамдар, сондай-ақ ішкі бизнес-процестер мен құрылымдағы өзгерістер
Қоғамдар мүдделі құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп.

                                                                                           КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
- қызмет бағытына сәйкес келетін жоғары білім;
- курстардан өту сертификаттарының болуы
сапа менеджменті жүйесі;
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;

2) Департамент пен қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

3) Бизнес-қызметті және қоғам жұмыс істейтін әртүрлі секторлардың ерекшеліктерін білу;

4) мемлекеттік тілді меңгеру;

5) қоғамның ішкі нормативтік құжаттары;

6) қоғамның құрылымы мен штаты, оның мамандануы және даму перспективалары;

7) іс жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздері.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- ЖҰӨ жобаларын қалыптастыра білу;

- ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- MS Office компьютерлік құралдарын еркін меңгеру, MS Windows ортасында жұмыс істей білу;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасай білу;
- қызметтік және коммерциялық құпия болып табылатын ақпаратпен жұмыс істей білу (оны пайдалануды қорғау тәртібі);
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- презентация жасау бойынша жұмыс дағдылары.

Тұлғалық:
- стресске төзімділік
көп тапсырмаға;
- қарым-қатынас
(адамдармен тез байланыс орната білу, қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге назар аудару;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:

- Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2.

- Жалдау нысаны: еңбек шарты.

- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру.

- Орналасқан жері: Астана қ., Иманов к-сі, 11, "Нұрсәулет 1"БО.
система менеджмента качества
Полный день
19.02.2025 18:47:49

Корпоративтік секретарь

КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР      

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
- жоғары заңгерлік немесе экономикалық білім

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- Корпоративтік хатшы өзіне жүктелген функцияларды жүзеге асыру үшін қажетті білімге, тәжірибеге және жеке қасиеттерге ие болуға, жоғары іскерлік және кәсіби қасиеттерге ие болуға, сондай-ақ Жалғыз акционер мен Директорлар кеңесі мүшелерінің сеніміне ие болуға тиіс;
- Қазақстан Республикасының заңнамасын білу;
- Корпоративтік қатынастарға қатысушылар арасында келіссөздер жүргізе білу және қақтығыстарды реттей білу;
- Директорлар кеңесінің құрамында мемлекеттік және/немесе орыс тілін білмейтін адамдар болған жағдайда, мемлекеттік тілді, сондай-ақ ағылшын тілін меңгеру.

Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- кемінде 5 (бес) жыл, оның ішінде корпоративтік құқықпен, корпоративтік қаржымен немесе корпоративтік басқарумен байланысты жұмыс тәжірибесінің болғаны жөн.

Жұмыс шарттары:

- Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2

- Жалдау нысаны: еңбек шарты

- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру

- Орналасқан жері: Астана қ., Иманов к-сі, 11 "Нұрсәулет 1"БО
организаторские способности
Полный день
19.02.2025 16:33:50

Андеррайтинг департаментінің бас менеджері

Андеррайтинг департаментінің бас менеджері келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық және (немесе) қаржылық білім;

2) қызмет бағыты бойынша жұмыс өтілі (сақтандыру, Кредиттеу, тәуекел-менеджмент) кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, заңсыз алынған табысты заңдастыру және терроризмді қаржыландыру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.
ответственность
Целеустремлённость
аналитическое мышление
Полный день
19.02.2025 16:33:49

Сақтандыру және кепілдік Департаментінің бас менеджері

Сақтандыру және кепілдік департаментінің бас менеджері (тарту) келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық білім;

2) Департамент қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, заңсыз алынған табысты заңдастыру және терроризмді қаржыландыру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.
ответственность
умение привлекать клиентов и консультировать по всем страховым и гарантийным продуктам Общества
взаимодействие с клиентами, банками и иными финансовыми институтами в рамках реализуемых совместно с ними проектов
Полный день
19.02.2025 12:58:49

Несиелік әкімшілендіру департаментінің бас менеджері

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: Жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық білім;

2) Қалаған кәсіптік тәжірибесі: Кәсіби салада – кемінде 3 жыл. Экономикалық/қаржылық қызмет түріндегі ұйымның тиісті бейіні бойынша (коммерциялық банктерде, корпоративтік несиелендіруде жақсырақ);

3) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Базалық;

4) шет тілдерін меңгеру деңгейі: ағылшын тілі: орта

5) дербес компьютерді білу: MS Office (Word, Excel, Power Point) тәжірибелі қолданушысы

Лауазымдық міндеттері:

1. Жобалар шеңберіндегі шарттарды ЖҚА бекіткен мерзімдерге сәйкес дайындау, келісу және тиісті түрде ресімдеу, оның ішінде:

1.1. кредиттік файлды қалыптастыру үшін ұсынылған құжаттар пакетінің болуын және толықтығын олардың Банк талаптарына, Банк Басқармасының шешімдеріне сәйкестігін, оның ішінде Банктің СП қорытындыларының/түйіндемелерінің болуын тексеру,

1.2. жоғарыда аталған құжаттардың Банк жүйесінде болуын және толықтығын тексеру;

1.3. мемлекеттік тілге аудармасын тиісті түрде қамтамасыз ете отырып, несиелік қызмет шеңберіндегі барлық келісімдерді (Банктің Несие комитеті бекіткен үлгілік нысандар бойынша) дайындау және тиісінше ресімдеу;

1.4. қаржыландыру құралын өтеу кестесін есептеу және бірлескен кәсіпорынның талабы бойынша бекіту;

1.5. әрбір қаржыландыру құралы бойынша табыстылықтың жылдық тиімді нормасын есептеу;

1.6. несиелік қызмет шеңберінде Банк жасаған шарттарды және/немесе оларға қосымша келісімдерді тіркеу;

1.7. несиелік қызмет шеңберінде тапсырыстарды орындау;

1.8. Басқарманың құзыреті шегінде Бірлескен кәсіпорынның өтінімі бойынша Банктің Бақылау комитеті шешімінің жобасын келісу;

1.9. кредиттік тізілім үшін есеп беру деректерін салыстыру.

2. Автоматтандырылған банктік ақпараттық жүйелерде (бұдан әрі – АБАЖ) және басқа жүйелерде қаржыландыру құралдарын техникалық қолдау:

2.1. келесі параметрлерді дұрыс енгізуді қоса алғанда: - қаржыландыру құралының негізгі параметрлері, - өтеу кестелері, - жобалар шеңберіндегі қамтамасыз ету, - сақтандыру ақпараты, - қаржыландыру көздері туралы мәліметтер, - дисконтталған құн туралы мәліметтер, - несиелік бюроларға есептерді жүктеуге арналған ақпарат;

2.2. кестені автоматтандырылған құру үлгісі болмаған жағдайда, өтеудің жеке кестесін АБИС-ке қолмен енгізу;

2.3. шеңберінде ABIS-те қаржыландыру құралдарын тестілеу: - қайта құрылымдау, - жаңа несиелік өнімдерді енгізу.

3. Қарыз алушының/контрагенттің қаржылық және қаржылық емес міндеттемелерінің қаржылық және қаржылық емес міндеттемелерін қаржыландыру және басқару кезеңдерінде кейінгі бақылау шеңберінде ЖҚА бекіткен шарттарға сәйкес сапалы мониторингті жүзеге асыру, оның ішінде:

3.1. бекітілген сметалық сметаның баптарына сәйкестігі: - құжаттар пакетінің толықтығын бекітілген сметалық баптарға сәйкестігін тексеру; - сарапшы – қаржылық және техникалық консультанттың Банк талаптарына сәйкес жасалған есебінің болуын тексеру; 3.2. Банктің уәкілетті органдарының шешімдерін қаржыландыруды жүзеге асыру үшін қажетті тоқтата тұру шарттарын орындаудың уақтылылығы мен толықтығы бөлігінде және оның барысында СП қорытындылары/меморандумдары негізінде,

3.3. Банктің VNA сәйкес қамтамасыз етудің сәйкестігі туралы қорытындының болуын тексеру; 3.4. жоба шеңберінде ұсынылған шарттар мен құжаттарға ескертулердің жоқтығы туралы СП Банкінің ресми хаттарының/қорытындыларының болуын тексеру;

3.5. ескертулер болған жағдайда кредиттік бөлімшеге қаржыландырудың мүмкін еместігі және ескертулерді және/немесе құжаттарды тиісінше ресімдемеу фактілерін жою қажеттілігі туралы хабарламада белгіленген мерзімдерде оларды кейіннен жою үшін хабарлама жіберу;

4. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының және VNA Банкінің талаптарына сәйкес жобалар бойынша кредиттік досьелерді мониторингілеу және сақтау:

4.1. несиелік файлдың толықтығын тексеру;

4.2. Шарттардың түпнұсқаларын және кепілге құқық белгілейтін құжаттарды Банктің ТҚҚ сәйкес қаржыландыру және басқару сатысында жедел сақтау орнына уақтылы беру;

4.3. Банктің операциялық сақтау орнында кепілзатқа келісім-шарттардың және құқық белгілейтін құжаттардың түпнұсқаларының сақталуын қамтамасыз ету;

4.4. құжаттарды мұрағатқа уақытылы тапсыру. СП-да ақпаратты дайындау, оның ішінде: - Банктің уәкілетті органдарының мерзімі өтіп кеткен шешімдері және «қаржыландыру барысында» ретінде жіктелген СОCL/DBZ сәйкес қаржыландырудың арнайы шарттарын уақытында орындамау және жобаны кейіннен іске асыру; - Кредиттік бюродан алынған есептерге сәйкес тоқсанның аяғында қарыз алушылардың екінші деңгейдегі банктер алдындағы мерзімі өткен берешегінің болуы.

5. Несиелік бюролармен өзара әрекеттесу:

- Банктің VNA сәйкес АБИС-те бар деректер негізінде қалыптастырылған Банк портфелі туралы Несиелік бюроларға ақпаратты жіберу;

- несиелік тарих пәні бойынша есептерді алу;

- Басқарманың функционалдық мүмкіндіктеріне қатысты басқа да мәселелер.

6. Несиені әкімшілендіру процесін оңтайландыруға қатысу:

6.1. Несиелік жұмыстың нысандары мен әдістерін, жаңа қаржыландыру құралдарын/несиелік бағдарламаларды, жобаларды, ВНА Банкті жетілдіруге бағытталған ұсыныстар енгізу;

6.2. Басқарманың функционалдық мүмкіндіктеріне қатысты процестерді автоматтандыру мәселелері бойынша Банкте ақпараттық технологияларды енгізу процесіне қатысу;

6.3. Несиелік және кепілдік құжаттаманың үлгілік нысандарын келісу;

6.4 Банктің бизнес-процестерінің тиімділігін арттыру мақсатында басқарманың құзыретіне жататын мәселелер бойынша жұмыс топтарына, жобалық жұмыстарға қатысу.

7. Басқарманың функционалдық міндеттері шегінде инспекциялық органдармен өзара іс-қимыл жасау:

7.1.ішкі аудит органдары (Комплаенс қызметі және Ішкі аудит қызметі): - құжаттар пакетін/кредиттік файлдарды дайындау және беру; - аудит шеңберінде басқа ақпаратты дайындау және ұсыну.

7.2. сыртқы аудит органдары («Бәйтерек» Ұлттық басқарушы холдингі» АҚ, Есеп комитеті, Бас прокуратура және т.б.): - құжаттар пакетін/кредиттік файлдарды дайындау және беру; - аудит шеңберінде басқа ақпаратты дайындау және ұсыну.

Опыт в кредитном администрировании
Мониторинг и контроль обязательств
Взаимодействие с кредитными бюро и проверяющими органами
Работа с автоматизированными банковскими информационными системами (АБИС)
Полный день
19.02.2025 12:22:49

Ақпараттық технологиялар департаментінің техникалық қызмет көрсету және техникалық қамтамасыз ету бөлімінің бас менеджері (DevOps).

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: Жоғары техникалық білім.

2) Лицензияларға, сертификаттарға және т.б. қойылатын талаптар: Linux және Windows операциялық жүйелерін басқару сертификаттары қабылданады.

3) Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл; Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл

4) Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

Қазақстанның Даму Банкі туралы Заңын білу

«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай талаптарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысын білу;

Қазақстан Республикасының «Ақпараттандыру туралы» Заңын білу.

ақпараттық қауіпсіздік саясатын білу

ақпараттық технологиялар бөлімінің Ережесін білу

коммутация және желілік технологиялар саласындағы білім, соның ішінде. Желі маршрутизациясының негіздері және желіаралық қалқандар қалай жұмыс істейді.

Банкте қолданылатын бағдарламалық-техникалық құралдардың мақсатын, жұмыс істеу принциптерін және жұмыс істеу ережелерін білу

ақпараттық технологиялар тұрғысынан Банк қызметінің үздіксіздігін реттейтін құжаттаманы білу

Басқарманың жұмысына қатысты бұйрықтар, қаулылар, нұсқаулар және басқа да директивалық құжаттар;

өрт және экологиялық қауіпсіздік саласындағы білім

сапа менеджменті жүйесі, ақпараттық қауіпсіздік, қоршаған ортаны қорғау, денсаулықты қорғау және еңбек қауіпсіздігі саласындағы білім.

5) міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:

Huawei, DELL, NetApp серверлік жабдықтарымен жұмыс істеу дағдылары;

VMware және HyperV серверлерін виртуалдандыру жүйелерін, Veeam сақтық көшірме жүйелерін басқару дағдылары;

Linux және Windows операциялық жүйелерін, оның ішінде конфигурациялауды, оңтайландыруды және ақаулықтарды жоюды басқару дағдылары;

Контейнерлеуге арналған докерді басқару дағдылары және контейнерлік қосымшаларды басқаруға арналған Кубернетес;

CI/CD процестерін ұйымдастыру үшін GitLab-пен жұмыс істеу дағдылары;

Zabbix/Grafana/Prometheus мониторинг жүйелерін конфигурациялау және пайдалану тәжірибесі;

6) Лауазымдық міндеттері:

Банктің АТ-инфрақұрылымының үздіксіз жұмысын қамтамасыз етеді:

· VMware виртуалдандыру жүйесін әкімшілендіру, виртуалды серверлерді құру және конфигурациялау;

· Домен контроллерлерін, Active Directory, Azure, DNS және Банктің пошта серверін әкімшілендіру;

· Жүйелер мен қызметтердің жұмысын тұрақты бақылау;

· Сынақ деректерін қалпына келтіру арқылы резервтік көшірменің орындалуын ұйымдастыру және бақылау;

· Серверлік жабдықты және деректерді сақтау жүйелерін бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді техникалық қамтамасыз ету;

· Пайдалану кезінде туындаған инциденттерді жедел жою;

· Docker және Kubernetes көмегімен контейнерлік қосымшаларды әкімшілендіру, CI/CD процестерін қолдау, GitLab әкімшілігі, репозиторий және қол жеткізу құқықтарын басқару; Ішкі ережелер мен техникалық құжаттамаларды, соның ішінде техникалық шарттар мен техникалық тапсырмаларды әзірлейді және жаңартады

· Банктің АТ-инфрақұрылымын жақсартудың ықтимал нұсқалары бойынша ұсыныстарды қалыптастырады

· Жаңа және іске асыру бойынша жұмыс топтарына қатысады

қолданыстағы ақпараттық жүйелер мен техникалық шешімдерді әзірлеу;

· Ақпараттық технологиялар департаментінің құзыреті шегінде департамент директоры мен бөлім басшысының тапсырмаларын орындайды

· Банк басшылығы мен қызметкерлерін ақпараттық жүйелердің жұмысындағы ықтимал үзілістер туралы хабарлайды және міндетті түрде Комплаенс қызметіне өзінің күдігі туралы хабарлайды немесе кез келген лауазымды тұлға, Банк қызметкері, лауазымды тұлға, қызметкер, Банк контрагентінің өкілі жасаған ықтимал алаяқтық және сыбайлас жемқорлық әрекеттері туралы басқа тұлғалардан алынған ақпаратты береді.

Обеспечение бесперебойной работы ИТ-инфраструктуры.
Знание принципов работы и эксплуатации программного и аппаратного обеспечения в банковской сфере.
Разработка и актуализация нормативных актов и технической документации.
Администрирование операционных систем Linux и Windows.
Полный день
17.02.2025 12:31:48

Бас маман – әкімшілік бөлім (АҚС шарт бойынша орындаушы)

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: жоғары білім;

2) қалаған кәсіптік тәжірибесі: кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі;

3) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Еркін;

4) шет тілдерін меңгеру деңгейі: орыс тілі: еркін

5) дербес компьютерді пайдалану дағдылары: тәжірибелі ДК қолданушысы

Көрсетілетін қызметтер:

1. Кіріс хат-хабарларды, оның ішінде info@kdb/kz корпоративтік мекенжайына келіп түскен хаттарды тіркеу, бақылауға тіркеу, міндеттерді бөлуге сәйкес Банк басшыларына қарау үшін жедел жіберу, кіріс корреспонденциялық құжаттарды папкаларға/файлдарға қалыптастыру, папкаларды/файлдарды қалыптастыру аяқталғаннан кейін, уақытша құжаттаманы банктің ішкі кестесіне және сақтау кестесіне сәйкес мұрағатқа беру. Мерзімдерді бақылау және бақылау.

2. «Тек қызметтік пайдалану үшін» белгісі бар кіріс және шығыс хат-хабарларды тіркеу. Орындау мерзімдерін бақылау және бақылау;

3. Кіріс хат-хабар құжаттарын папкаларға/файлдарға қалыптастыру, «Қызметтік пайдалану үшін» деген белгісі бар шығыс хат-хабарлардың кіріс және 2 данасы папкаларды/файлдарды қалыптастыру аяқталғаннан кейін құжаттарды қабылдау кестесіне сәйкес тұрақты және уақытша сақтауға Банк мұрағатына беріледі.

4. Жалғыз акционердің және мемлекеттік органдардың тапсырмаларының орындалуы туралы ақпаратты апта сайын дайындайды, жалғыз акционердің және мемлекеттік органдардың тапсырмаларының орындалуы туралы ай сайынғы есеп дайындайды және оны Банктік есеп беру деректер базасына орналастырады;

5. Ішкі нормативтік құқықтық актілердің анықтамалық базасын жүргізу, оның ішінде олардың мәтіндерін ағымдағы (бақылау) нұсқада орналастыру;

6. Құзіретіне жататын мәселелер бойынша ішкі актілердің жобаларын келісу, бөлімге қолдау көрсету үшін қажетті басшылықтың басқа да тапсырмаларын орындайды;

7. Негізгі қызметкерді уақытша болмаған жағдайда ауыстыру кезінде: Банктің шығыс корреспонденциясын, әкімшілік құжаттарын тіркеу және жіберу, құрылымдық бөлімшелердің ауысуы бойынша құжаттаманы қабылдау.

8. Банк мұрағаты бөлімінің бас қызметкерін ауыстыру кезінде: несиелік қызметке қатысы жоқ шарттарды/шарттарды қабылдау, тіркеу, сақтау, есепке алу және беру бойынша жұмыстарды жүзеге асырады.

Архивирование и хранение документов
Ведение баз данных
Согласование документов
Полный день
17.02.2025 12:31:48

Несиелік тәуекелдер бөлімінің бас маманы (АҚС шарт бойынша орындаушы)

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: жоғары білім;

2) қойылатын талаптар: «Сақтандыру» мамандығы бойынша жоғары білім немесе жоғары білім (экономика/математика/қаржы);

3) Қажетті кәсіптік тәжірибесі: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 6 жыл жұмыс тәжірибесі;

4) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Орташа;

5) дербес компьютерді пайдалану дағдылары:

1. Өз бетінше шешім қабылдау, оның салдарын бағалау және олар үшін жауапкершілікті қабылдау дағдылары, проблемалық жағдайларда оңтайлы шешімдерді табуға қажетті қабілеттер, сыни тұрғыдан ойлау дағдылары;

2. Ақпаратты жедел жинау, жүйелеу және талдау, себеп-салдарлық байланыстар мен салдарларды анықтау дағдылары;

3. Банктің ішкі актілері мен басқа да құжаттарының жобаларын дайындау дағдылары;

4. Тәжірибелі ДК қолданушысы, MS Office (Excel, Access, Power Point), Lotes Notes, Colvir 5. Аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары;

6. Іскерлік хат алмасу дағдылары;

7. Презентация және іскерлік қарым-қатынас дағдылары

Көрсетілетін қызметтер:

1. Сақтандыру процесін әдістемелік қамтамасыз ету және жаңа сақтандыру құралдарын енгізу;

2. Банктің уәкілетті органдарының қарауына сақтандыру мәселелері бойынша материалдарды ұсыну;

3. Несие процесіне қатысу (сақтандыру бағдарламаларын әзірлеу, сақтандыруға орналастыруды бақылау және сақтандыру бағдарламасын қайта сақтандыру);

4. Жобалық қаржыландыру шеңберінде сақтандыру шарттарының жобаларын сараптау және келісу;

5. Несие портфелін сақтандыру мониторингін жүргізу және Банкте сақтандыру талаптарының сақталуын бақылау;

6. Бірыңғай сақтандыру пулын ұйымдастыру бойынша жобалық жұмысты жүзеге асыру;

7. Қазақстан Республикасының сақтандыру ұйымдары мен сақтандыру брокерлерінің қаржылық жағдайына және рейтингтеріне мониторинг жүргізу;

8. Сақтандыру брокерлерін аккредиттеу бойынша іс-шараларды өткізу;

9. Алдын ала ескерту жүйесінің тиімді жұмыс істеуі үшін сақтандырылған объектілерді сақтандыру/қайта сақтандыру туралы ақпаратты уақтылы және дұрыс ұсыну;

10. Банктің мүдделерін сақтандыруды қамтамасыз етуді жақсарту және арттыру бойынша ұсыныстарды әзірлеу және енгізу.

Аналитика и подготовка отчетности
Мониторинг и контроль за страхованием
Оценка финансового состояния страховых организаций
Полный день
14.02.2025 17:13:45

Міндеттері:

несиелік тәуекелдерді анықтау, бағалау, басқару және оларды азайту бойынша ұсыныстар әзірлеу;
жобалар бойынша сараптама дайындау;
ішкі құжаттар мен әдістемелік құжаттаманы әзірлеуге қатысу;
есептілікті дайындау;
компанияның ішкі актілеріне сәйкес сақтандыру шарттарын тексеру.
Талаптар:

жоғары білім;
мамандығы бойынша жұмыс өтілі-5 жылдан кем емес;
қаржылық талдау және қаржылық модельдеу туралы білім;
аналитикалық қабілеттер, орындаушылық, тәртіптілік, өз ойларын дұрыс және сауатты жеткізе білу.
самостоятельное принятие решений
знание проектного, инвестиционного, финансового и кредитного анализа
оперативный сбор, систематизация и анализ информации
Навыки в разработке методологических документов в части риск-менеджмента
Навыки в подготовке проектов внутренних актов и иных документов Фонда
Полный день
07.02.2025 11:44:39

Ақпараттық технологиялар департаментінің жүйелік әкімшісі (АҚС шарт бойынша орындаушы)

Немен айналысу керек?

  • Банк ИТ инфрақұрылымының үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету;
  • Серверлік жабдық және деректерді сақтау жүйелерінің бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етілуін техникалық сүйемелдеу (Huawei, Dell, NetApp);
  • Банк пайдаланатын жабдықтар мен бағдарламалық жасақтама өндірушілерімен өзара әрекеттесу;
  • VMware виртуалдандыру жүйесін әкімшілендіру, виртуалды серверлерді құру және конфигурациялау, гипервизорлардың нұсқаларын жаңарту;
  • Домен контроллерлерін, Active Directory, Azure, DNS және Банк пошталық серверін әкімшілендіру;
  • Бұлтты ресурстарды әкімшілендіру және оңтайландыру, олардың пайдалану және шығындар бойынша статистика жинау;
  • Резервтік көшірмелердің орындалуын ұйымдастыру және бақылау, деректерді қалпына келтіруді тестілеу;
  • Банк пайдаланатын бағдарламалық жасақтаманың лицензияларын қолдау және есепке алу;
  • ИТ инфрақұрылымы мен ақпараттық жүйелердің жұмысымен байланысты техникалық мәселелер бойынша пайдаланушыларға кеңес беру;
  • ИТ инфрақұрылымының жұмыс істемеуімен байланысты инциденттерді шешу;
  • Қазіргі ақпараттық жүйелердің дамуында және жаңа техникалық шешімдерді енгізуде қатысу;
  • Docker және Kubernetes пайдалану арқылы контейнерленген қосымшаларды әкімшілендіру;
  • CI/CD процестерін қолдау, GitLab әкімшілендіру, репозиторийлер мен кіру құқықтарын басқару.

Не күтеміз?

  • Жоғары техникалық білім;
  • Жүйелік әкімшілендіру саласында кемінде 5 жылдық жұмыс тәжірибесі;
  • Linux және Windows операциялық жүйелерімен терең білімдер мен практикалық тәжірибе;
  • VMware, HyperV виртуалдандыру жүйелерін, Veeam резервтік көшірмелеу жүйесін әкімшілендіру дағдылары;
  • Серверлік жабдықтар мен деректерді сақтау жүйелері саласындағы білімдер;
  • Коммутация және желі технологиялары саласындағы білімдер, соның ішінде желілік маршрутизацияның және брандмауэрлардың жұмыс негіздері;
  • Docker контейнеризациясы және Kubernetes контейнерленген қосымшаларды оркестрациялау тәжірибесі;
  • Zabbix/Grafana/Prometheus пайдалану арқылы мониторинг тәжірибесі;
  • CI/CD процестерін ұйымдастыру үшін Git-пен жұмыс дағдылары, сондай-ақ DevOps құралдарын пайдалану тәжірибесі.

Негізгі дағдылар:

  • VMware
  • Veeam
  • Linux
  • Windows Server
  • Active Directory
  • Git
  • Docker
Администрирование сетевого оборудования
Администрирование Oracle 9I
Windows Server
Docker
Полный день
04.02.2025 19:00:40

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Ақтөбе облысы бойынша филиалы директорының кредит беру жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- Өңірдегі АӨК субъектілерін қоғамның қаржылық қызметтерімен қамту үлесін арттыру.
- Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету.
- Қаржыландыруға өтінімдердің уақтылы және сапалы қаралуын бақылау.

Талаптар:
жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім
* шағын және орта/ ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесі:
қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте дәйекті күрделене түсетін позицияларда жұмыс өтілі/тәжірибесі 4 (төрт) жылдан кем емес, немесе агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі/ байланысты сұрақтары бар филиал.

Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Дағдылар:
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- сараптамалық қорытынды жасау және
жетекшілікте тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу
бағыты;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер:

Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму
өзгерістерді басқару;
нәтижеге назар аудару
процестерді тиімді басқару
міндеттеме / компания.
управление рисками
умение убеждать, ориентация на поиск обоюдной выгоды
коммуникативные навыки (общение с руководителями высшего звена компаний и государства, достижение консенсуса, ведение активного диалога)
анализ больших массивов данных
публичные выступления
управление проектов
продвинутый пользователь программами MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электронной системой документооборота
Полный день
04.02.2025 19:00:38

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Қарағанды облысы бойынша филиалы директорының мониторинг жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:
1. Филиалдың кредиттік портфелінің сапасын бақылау мақсатында кредиттік мониторинг жүргізуді қамтамасыз ету.
2. Несие портфелінің мониторингі және кепілмен қамтамасыз ету жөніндегі жоспардың уақтылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету.
3. Кредиттік қаражаттың мақсатты пайдаланылуын уақтылы және тиісті тексеруді қамтамасыз ету.
4. Филиал алдына қойылған мақсаттар мен міндеттерді орындау.

Кандидатқа қойылатын талаптар:

жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім
* шағын/орта/ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесі:

қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте дәйекті күрделене түсетін позицияларда жұмыс өтілі/тәжірибесі 4 (төрт) жылдан кем емес, немесе агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі байланысты мәселелер.

Білім:

- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Дағдылар:

- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.

Жеке және іскерлік құзыреттер:
Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму
өзгерістерді басқару;
Нәтижеге назар аудару;
Процестерді тиімді басқару;Міндеттеме / компания.
управление рисками
умение убеждать, ориентация на поиск обоюдной выгоды
коммуникативные навыки (общение с руководителями высшего звена компаний и государства, достижение консенсуса, ведение активного диалога)
анализ больших массивов данных
публичные выступления
Управление проектами
продвинутый пользователь программами MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электронной системой документооборота
Полный день
04.02.2025 18:59:36

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Жамбыл облысы бойынша филиалы директорының несие беру жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- Өңірдегі АӨК субъектілерін қоғамның қаржылық қызметтерімен қамту үлесін арттыру.
- Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету.
- Қаржыландыруға өтінімдердің уақтылы және сапалы қаралуын бақылау.

Кандидатқа қойылатын талаптар:
жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім
* шағын және орта/ ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесі:
қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте дәйекті күрделене түсетін позицияларда жұмыс өтілі/тәжірибесі 4 (төрт) жылдан кем емес, немесе агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі/ байланысты сұрақтары бар филиал.

Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу; - агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Дағдылар:
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.

Жеке және іскерлік құзыреттер:
Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму
өзгерістерді басқару;
нәтижеге назар аудару;
процестерді тиімді басқару;
міндеттеме / компания.
управление рисками
навыки ведения переговоров (умение убеждать, ориентация на поиск обоюдной выгоды)
коммуникативные навыки (общение с руководителями высшего звена компаний и государства, достижение консенсуса, ведение активного диалога)
работа с большими массивами данных
навыки публичных выступлений
Управление проектами
продвинутый пользователь программами MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электронной системой документооборота
Полный день
04.02.2025 12:11:35

Бас менеджер – Операциялық бөлім

ЖҰМЫС МІНДЕТТЕРІ:

Банк қаржыландыратын инвестициялық жобалардың шеңберінде/Банктің қарыз алушылардың жеке қаражаты есебінен аккредитив/клиенттік өтінім/аккредитивке қызмет көрсету шартын беру бойынша шарттарды сараптауды және әзірлеуді/келісімдерді жүзеге асырады. контрагент банктермен аккредитив жобасы

• Аккредитивті техникалық шығаруды/аккредитивке түзетулерді (ABIS-те көрсету және SWIFT арқылы шығару) жүзеге асырады.

• Аккредитив бойынша құжаттарды тексеруді/аккредитив бойынша сәйкессіздіктерді өңдеу тәртібін жүзеге асырады.

• Аккредитив бойынша төлемдерді жүзеге асырады және аккредитивті жабады

• Аккредитивтер мен корреспонденттік шоттар бойынша есептерді/ақпараттарды жасайды және ұсынады

• Есептеуді тексереді және аккредитивтер бойынша тәуекелдік комиссияларды есептен шығарады

• Аккредитив операциясының шарттарын келісу мақсатында контрагент банктермен келіссөздер/хат алмасулар жүргізеді.

• Құжаттамалық операциялар бойынша ішкі ережелерді әзірлейді

• Банк операциялары мен операцияларының орындалуын қамтамасыз ету үшін RMA авторизациясы арқылы банктермен корреспонденттік қатынастарды орнатады.

• Банктің Инвестициялар жөніндегі комитетінің шешімдеріне сәйкес корреспонденттік ностро шоттарын ашады, жүргізеді және жабады. Корреспонденттік шоттар арқылы ақша аударымдарын жүзеге асырады. Банктердің корреспонденттік шоттар бойынша комиссиялық алымдарды дұрыс қолдануын тексереді және оларды тиісті баланстық шоттарда көрсетеді. Банк кірістерін дұрыс көрсету мақсатында корреспонденттік ностро шоттары бойынша есептелген және төленген сыйақылар бойынша корреспондент-банктермен салыстыру жұмыстарын жүргізеді. Корреспонденттік шоттарға ақшаны несиелейді/аударады.

Үміткерде болуы керек артықшылықты біліктілік

• «Төлемдер және төлем жүйелері туралы» Қазақстан Республикасының Заңын білу • Қазақстан Республикасы банктерінің құжаттық аккредитивтермен операцияларды жүргізу ережелерін білу (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының қаулысы). Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 22 қазандағы № 199) • Қазақстан Республикасының аумағында қолма-қол ақшасыз төлемдерді және (немесе) ақша аударымдарын жүзеге асыру қағидаларын білу (Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының 2014 жылғы 22 қазандағы № 199 қаулысы). 2016 жылғы 31 тамыздағы No 208)

• Құжаттамалық кредиттер бойынша бірыңғай әдет-ғұрып пен тәжірибені білу (UCP600) • Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі мен банктер, сондай-ақ банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арасында корреспонденттік қатынастарды орнату ережелерін білу Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы No 209)

• Банктер арасында, сондай-ақ банктер мен банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арасында корреспонденттік қатынастарды орнату қағидаларын білу (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы № 210 қаулысы) • Экономика салаларының кодтарын және төлемдердің тағайындалуын қолдану қағидаларын білу (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы No 203 қаулысы).

• MS Office бағдарламаларында (Word, Excel, PowerPoint), электрондық құжат айналымы жүйесінде дағдылар (жоғары пайдаланушы) • сыртқы сауда келісімшарттарымен және құжаттарымен жұмыс істеу дағдылары • SWIFT хабарлама пішімдерімен жұмыс істеу дағдылары

Қажетті кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, ауданы, салалары және т.б.)

• Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда – кемінде 6 жыл.

• Ұйымның профиліне сәйкес келетін экономикалық қызмет түрі бойынша (мүмкіндігінше қаржы секторы, мекемелер және/немесе мемлекеттік органдар) – кемінде 3 жыл.

Мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Жалғастыру (B1)

Шетел тілін меңгеру деңгейі: Ағылшын тілі (B1)

Аналитическое мышление и внимание к деталям
Знание законодательства Республики Казахстан
Опыт работы с документарными аккредитивами
Полный день
04.02.2025 11:46:36

Кредиттік регистр – Бухгалтерлік есеп және есептілік департаменті (АҚС шарт бойынша орындаушы)

Көрсетілетін қызметтер:

1. Нормативтік құқықтық актілерде белгіленген мерзімдерде (күн сайын, апта сайын, ай сайын) Бірыңғай несие жүйесінде Кредиттік тізілімге мәліметтерді құрастыру және ұсыну

2. Төлеу кестелері, қамтамасыз ету келісімдері бойынша өзгерістер/жаңа деректердің пайда болуы бөлігінде Kolvir ABIS-те несиелер мен шартты міндеттемелерге енгізілген өзгерістерді бақылау

3. Тоқсан сайын ААЖ «ESSP» несиелер мен шартты міндеттемелерге түгендеу жүргізу.

4. Бас бухгалтерлік есеп басқармасының құзыретіне кіретін мәселелер бойынша Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің сауалдарына жауаптар дайындау.

5. ALIS модульдерінің функционалдық мүмкіндіктерін енгізу/кеңейту бойынша тапсырмаларды қою және тапсырмаларды орындау кезінде тестілеу

6. Берілген міндеттер аясында басшының тапсырмасы бойынша ресми құжаттарды дайындау

7. Бірыңғай кредиттік ақпараттық жүйеде және кредиттік ақпараттың автоматтандырылған жүйесінде Несие тізілімінің мақсаттары үшін анықтамалықтарды жүргізу.

8. Несие тізілімін қалыптастыру мәселелері бойынша Банктің жаңа және қолданыстағы ішкі актілеріне өзгерістер мен толықтырулар әзірлеу.

9. Қызмет көрсету үшін қажетті Банктің ішкі ережелерін сақтау

10. Мәселелер бойынша қажетті қосымша ақпаратты (декодтау, ашу және т.б.), Банк басшылығына тиісті қорытындылар мен ұсыныстарды, мемлекеттік уәкілетті органдардың, акционерлердің, Банктің клиенттері мен қарыз алушыларының және басқа да ұйымдардың сұрау салуларына жауаптарды дайындау. өз бөлімінің құзыреті

11. Іскерлік хат алмасу, аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары

12. MS Office (Word, Excel), ABIS, AIS «ESSP», электронды құжат айналымы жүйесін меңгеру

Талаптар:

1. Жоғары экономикалық білім

2. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 5 (бес) жыл жұмыс өтілі

3. Банк профиліне сәйкес келетін экономикалық қызмет түрі бойынша кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі (қаржылық ұйымдар, институттар)

4. Қазақстан Республикасының банк ісі, бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік саласындағы заңнамасын, халықаралық қаржылық есептілік стандарттарының негіздерін білу.

Финансовая отчетность и учет
Документооборот и аналитика
Работа с банковскими информационными системами
Полный день
04.02.2025 11:31:36

Банкирдің ассистенті – Тұтынушылармен жұмыс жөніндегі дирекция (АҚС шарты бойынша орындаушы)

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: экономика және қаржы саласындағы жоғары білім.

2) Таңдалған біліктілік:

1. Кіріс құжаттама мен ақпаратты жинау, жүйелеу және талдау дағдылары.

2. Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу.

3. Банк ісі мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

3) Қажетті кәсіптік жұмыс тәжірибесі: Жұмыс өтілі бір жылдан кем емес;

4) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Орташа;

5) шет тілдерін меңгеру деңгейі: ағылшын тілі: орта

6) дербес компьютерді пайдалану дағдылары: Windows, MS Office (Excel, Word, Power Point) тәжірибелі қолданушысы. 8) басқа (көрсетіледі);

Көрсетілетін қызметтер:

1. Акционерлердің/уәкілетті органдардың/БК Банкінің сұрауларына жауаптар дайындау.

2. Банктің ішкі қызметтері және Клиенттермен байланыс дирекциясына сыртқы сұраныстар үшін деректерді жинау және өңдеу.

3. Клиенттермен байланыс дирекциясы жүктелген міндеттер шеңберінде басшылықтың тапсырмасы бойынша ресми құжаттарды дайындау.

4. Банктің ақпараттық жүйесіне Жоба бойынша деректерді енгізу және құжаттарды жүктеу.

5. Контрагенттерге хаттар жіберу, оның ішінде Банктің Басқарушы компаниясы қабылдаған шешімдер, құжаттарды ұсыну қажеттілігі және басқа да сұрау салулар

6. Жобаларды алдын ала қарау және банктік сараптамадан өткізу кезеңдерінде бөлімнің құжаттарын мұрағатқа өткізуді қамтамасыз ету.

Аналитика и работа с документами
Работа с клиентами и внутренними службами
Полный день
03.02.2025 14:20:36

Стратегия және үлкен деректерді талдау бөлімінің маманы (АҚС шарт бойынша орындаушы)

Көрсетілетін қызметтер:

1. Қаржы ресурстарын ұтымды пайдалану және ел экономикасындағы Банк қызметінің қосылған құнын арттыру мақсатында машиналық оқыту алгоритмдерін пайдалана отырып, келешегі бар салалар мен өнім тауашаларды анықтау жүйесін қалыптастыру және қолдау.

2. Банк пен оның мүдделі тараптары шешім қабылдау кезінде оларды пайдалану мақсатында әртүрлі көздерден алынған макроэкономикалық, қаржылық және басқа деректерді іздеу, жинау, біріктіру, талдау және визуализациялау.

3. Банк қызметінің макроэкономикалық көрсеткіштері мен тиімділік көрсеткіштері бойынша болжамды аналитиканы дамыту контекстінде машиналық оқыту алгоритмдерін қолдану.

4. Жасырын және тривиальды емес заңдылықтар мен олардың кейінгі тенденцияларын анықтау мақсатында макроэкономика саласындағы үлкен деректерге интеллектуалды талдау жүргізу, банк қызметін жетілдіру есебі.

5. Басқарма төрағасының тапсырмасы бойынша талдамалық зерттеулер мен есептерді дайындауға қатысу.

6. Үздіксіз іздеу және Банктің жаңа өзекті стратегиялық даму бағыттары мен мақсаттарын анықтау.

7. Стратегиялық бақылау тақтасының мазмұнын жаңарту.

Анализ больших данных
Работа с источниками данных
Полный день
03.02.2025 14:20:35

Несиелік тәуекел департаментінің бас тәуекел менеджері

Міндеттері:

• несиелік тәуекелдер бойынша тәуекел менеджері ретінде ірі инвестициялық жобаларды және экспорттық операцияларды сараптау;

• кредиттік тәуекелдерді анықтау және бағалау және ішкі кредиттік рейтингтің есебін валидациялау, Банктің ішкі актілеріне сәйкес корпоративтік контрагенттерді топтастыру белгілерін тексеру;

• бекітілген кредиттік портфель шеңберінде несиелік тәуекелдер туралы есептерді және Банктің құрылымдық бөлімшелеріне, басшылыққа, уәкілетті органдарға және Банктің ішкі актілеріне сәйкес Банктің жалғыз акционеріне басқа есептерді уақтылы және жүйелі түрде дайындауға қатысу. Банк, несиелік тәуекелдер бойынша деректер базасын жүргізу;

• ықтимал болжамдыларды ескере отырып, қарыз алушының/несие құралының тәуекел бейініне (саты, провизиялар, рейтинг) әсер ету үшін тағайындалған несие портфелінің стресс-тестерін жүргізу;

• тағайындалған кредиттік портфель бойынша ұсынымдарды әзірлеу және бекіту (мониторинг кестесі, ұсынылатын жеке көрсеткіштер, Банк провизияларына теріс әсер етуі мүмкін сценарийлер, провизиялардың ұлғаюына және/немесе несиелік операцияның тәуекел профилінің нашарлауына жол бермеу жөніндегі іс-шаралар жоспары) ;

• тағайындалған несиелік портфель бойынша провизиялар деңгейін, дефолт ықтималдығын (PD), дефолт кезінде залалдарды, дисконтталған ақша ағындарының құнын және провизиялардың болжамды деңгейін дұрыс есептеуді қамтамасыз ету;

• Банктің уәкілетті органдарының шешімдеріне, Банктің ішкі актілеріне, Банк Басқармасы Төрағасының, жетекшілік ететін Басқарушы директордың, Департамент директорының тапсырмаларына сәйкес басқа да функциялар.

Талаптар:

• жоғары экономикалық/қаржылық білім;

• кредиттік тәуекелдерді басқару, провизияларды қалыптастыру және/немесе инвестициялық жобаларды талдау және/немесе кәсіпорындардың қаржылық талдауы және/немесе бизнес/компанияны бағалау саласындағы жұмыс тәжірибесі – кемінде 3 (үш) жыл;

• «Қазақстанның Даму Банкі туралы», «Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы», «Акционерлік қоғамдар туралы» Қазақстан Республикасының Заңдарын білу;

• ағылшын тілін орташа деңгейден кем емес білу, қазақ тілін білу;

• өз бетінше шешім қабылдау, олардың салдарын бағалау және олар үшін жауапкершілікті қабылдау дағдылары, проблемалық жағдаяттардың оңтайлы шешімдерін табуға қажетті қабілеттер, сыни тұрғыдан ойлау дағдылары;

• жобалық, инвестициялық, қаржылық-несиелік талдау және инвестициялық жобалардың, айналым қаражатының тәуекелдерін бағалау дағдылары мен білімі;

• мәмілелерді құрылымдау кезінде ақпаратты жедел жинау, жүйелеу және талдау, себеп-салдарлық байланыстар мен салдарларды анықтау дағдылары;

• корпоративтік несиелендіру және тәуекелдерді басқару саласындағы дағдылар (түрлі несиелік құралдар арқылы инвестициялық жобалар шеңберіндегі операцияларды анықтау, талдау, бағалау, мониторинг, құрылымдау және орындау);

• тәуекелдерді басқару бөлігінде әдістемелік құжаттарды, сондай-ақ Банктің ішкі актілері мен басқа да құжаттарының жобаларын әзірлеу дағдылары;

• тәжірибелі ДК қолданушысы, MS Office (Excel, Access, Power Point).

Управление кредитными рисками
Финансовый и инвестиционный анализ
Полный день
31.01.2025 11:18:32

Банкир- Тұтынушылармен байланыс дирекциясы

Міндетті талаптар:

  1. Білім: Экономика және қаржы саласында жоғары білім;
  2. Қалау бойынша біліктілік:
  • Жобалар портфелін басқару дағдылары
  • мәмілелерді құрылымдау дағдылары
  • жобалар бойынша қаржылық модельдермен және есептеулермен жұмыс істеу дағдылары
  • презентация жүргізу дағдылары
  • келіссөз жүргізу дағдылары
  • ақпарат жинау, жүйелеу және талдау дағдылары;
  • Кредиттеу және мәмілелерді құрылымдау саласындағы білімдер: банктік сараптама жүргізу, инвестициялық жобаларды және/немесе экспорттық операцияларды қаржыландыру және мониторинг жүргізу
  • Қазақстан Республикасының банк қызметі мәселелері бойынша заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерді білу
  • 3.Қажетті кәсіби тәжірибе: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі;
  • 4.Мемлекеттік тіл деңгейі: Орташа;
  • 5.Шет тілдерін меңгеру деңгейі: Ағылшын тілі: Еркін
  • 6.Жеке сипаттамалар: Үнемді басқару, нәтижеге бағдарлану, ісіне адалдық, жаңашылдық;
  • 7.Персоналды компьютерді пайдалану дағдылары: MS Office, Прогноз, Colvir бағдарламаларын білу;

Еңбек міндеттері:

  1. Потенциалды қарыз алушыларды консультациялау және банктік сараптама үшін құжаттар пакетін дайындауға көмек көрсету;
  2. Жоба/жобаны қайта құрылымдау процесін банктің электронды құжат айналымы жүйесінде қарастыруды бастау, жобаның құрылымдық бөлімшелермен өзара іс-қимылы мен үйлестіру жұмыстарына қатысу, құрылымдық бөлімшелермен жұмыс кеңестерін ұйымдастыруға қатысу, жобаны құрылымдауға қатысу (кредиттік талдаудан басқа), банктің уәкілетті органдарына қарауға ұсынылатын материалдарды дайындау, егер аға банкир жоқ болса, банктің уәкілетті органдарына қарауға ұсынылатын мәселелерді ұсыну;
  3. Заявитель/қарыз алушы, кепілгер/кепіл қоюшы, сақтандыру және аудиторлық компаниялармен, сыртқы тәуелсіз консультанттармен, басқа ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау, сондай-ақ жобаны жоспарлы кешенді мониторингін ұйымдастыру;
  4. Жобаны қаржыландыру процесін қамтамасыз етуге қатысу, Банк дамуының жоспарына сәйкес несие қаражатын игеру жоспарын уақытында орындау мақсатында;
  5. Банк басшылығына арналған ақпаратты, қорытындылар мен ұсыныстарды дайындау, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарынан, «Бәйтерек» ұлттық басқарушы холдингі АҚ және басқа ұйымдардан түскен сұрау салуларға жауаптар дайындау, Дирекцияның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша;
  6. Кредиттік процестің нысандары мен әдістерін, жаңа кредиттік құралдар/инвестициялық кредиттеу бағдарламаларын жетілдіруге және жобалар бойынша ұсыныстар әзірлеуге және енгізуге қатысу.
Финансовый анализ-
Навыки переговоров
Знание законодательства
Полный день

Смотреть еще вакансии

Кіру