Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Безопасность
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
60 бос орын
01.08.2025 17:00:02

Бухгалтерлік есеп және есептілік департаментінің менеджері

Біліктілік талаптары:
  • Жоғары экономикалық білім;

  • Тиісті салада кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі;

  • ҚЕХС, салықтық және бухгалтерлік есеп, ҚР заңнамасын білу;

  • Бағдарламалармен жұмыс істей білу: 1С: Бухгалтерия, СОНО, Салық төлеушінің кабинеті, MS Office;

  • Қазақ және орыс тілдерін меңгеру;

  • Есептілікті әзірлеу және мемлекеттік органдармен жұмыс тәжірибесі.

Негізгі дағдылар мен құзыреттер:
  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

  • Ұқыптылық, мұқияттылық;

  • Командалық жұмысқа бейімділік;

  • Жауапкершілік және мерзімдерді сақтау.

Лауазымдық міндеттері:
  • Жалақыны, еңбек демалысын, ауру парақтарын, сыйақыларды есептеу;

  • Жұмыстан шыққан кездегі есеп айырысулар, материалдық көмек төлеу;

  • Барлық төлемдерді дайындау және жүргізу (салықтар, БЗЖҚ, МӘМС және т.б.);

  • Демалыс резервтерінің есебін жүргізу, жеке шоттарды бақылау;

  • Салық есептілігін дайындау және тапсыру (200.00 нысаны және т.б.);

  • Статистикалық есептерді тапсыру (1-Т нысаны және т.б.);

  • Қызметкерлердің өтініші бойынша анықтамалар беру;

  • Бухгалтерлік есеп пен есептілік мәселелері бойынша салық және өзге де мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау.

Опыт работы с бухгал...
Знание порядка расче...
Полный день
01.08.2025 15:20:02

Жобалар мониторингі департаменті директорының орынбасары

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі техникалық/экономикалық білімі болуы тиіс. Архитектура, қала құрылысы және құрылыс саласындағы тиісті курстардан өткендігі немесе кәсіби сертификаттаудан/аттестациядан өткендігі туралы сертификаттың болуы құпталады. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 4 жыл жұмыс тәжірибесі болуы қажет.

Лауазымдық міндеттері:

Кепілдік берілген объектілердің құрылысын мониторингтеу және бақылау. Қоғаммен жасалған кепілдік беру шарттары бойынша мақсатты қаражатты пайдалануды, мерзімдер мен құнын, баруды, қарауды, объектілер бойынша мәліметтерді Ситуациялық орталыққа енгізуді қоса алғанда, құрылыс барысын бақылауды жүзеге асырады.

Инвестициялық жобалар мен субсидиялау жобаларын мониторингтеу. Қаражаттың мақсатты пайдаланылуын, мерзімдердің сақталуын және жобалық-сметалық құжаттамаға сәйкестігін бақылау бойынша қызметкерлердің жұмысын бақылайды. Оның ішінде мерзімдер, құн, бару, қарау, Ситуациялық орталыққа деректерді енгізу қамтылады.

Мемлекеттік бағдарламалардың, 2023–2029 жылдарға арналған тұрғын үй-коммуналдық инфрақұрылымды дамыту тұжырымдамасының және «Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы» Қазақстан Республикасының Заңының шеңберінде құрылыс бөлігінде іске асырылуын бақылау. Жергілікті атқарушы органдармен аталған тұжырымдаманың орындалуына мониторинг жүргізуді бақылайды. Объектілерге бару үшін қызметкерлерді іссапарға жіберуді, Ситуациялық орталыққа мәліметтер енгізуді және бағдарламалардың көрсеткіштеріне қол жеткізу мақсатында ҚДСиТҮКШ-на ақпарат ұсынуды қамтамасыз етеді. «Тұрғын үй құрылысына үлестік қатысу туралы» ҚР Заңы аясындағы объектілердің құрылысын мониторингтеуді бақылайды.

Знание законодательс...
Полный день
01.08.2025 14:52:02

Жобалар мониторингі департаментінің бас маманы

Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі техникалық/экономикалық білімі болуы тиіс.
Архитектура, қала құрылысы және құрылыс саласындағы тиісті курстардан өткендігі
немесе кәсіби сертификаттаудан/аттестациядан өткендігі туралы сертификаттың
болуы құпталады. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына
сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі болуы қажет.

Лауазымдық міндеттері:

- Құрылыс барысын бақылау. Компаниямен жасалған шарттар бойынша объектілердің құрылыс барысын бақылауды жүзеге асырады, оның ішінде мерзімдер, құн, объектілерге бару, қарау, деректерді Ситуациялық орталыққа енгізу;

- Кепілдік берілген объектілер бойынша құрылыс барысын мониторингтеу және бақылау, қаражатты мақсатты пайдалануын бақылау және Компаниямен жасалған кепілдік шарттары бойынша контрагенттердің қаржылық жағдайын бақылау, оның ішінде мерзімдер, құн, бару, қарау, деректерді Ситуациялық орталыққа енгізу;

- Инжинирингтік компаниялардың ай сайынғы есептерін е-Qurylys жүйесінде қарау және тексеру: Ф2, Ф3 актілері, келісімшарттық баға ведомосы бойынша есептің жобалық-сметалық құжаттамаға сәйкестігін, банк үзінділерін, үлескерлер туралы есептерді Қазреестрмен салыстыра отырып тексеру;

- Құрылыс салу бойынша кешенді инвестициялық жобалардың құрылысын е-Qurylys жүйесінде мониторингтеу. Қаражатты мақсатты пайдалануды, мерзімдерді және жобалық-сметалық құжаттамаға сәйкестігін бақылау, объектілерге баруды қоса алғанда, Ситуациялық орталыққа деректерді енгізу;

Умение расставлять п...
Полный день
01.08.2025 14:52:02

Жобалар мониторингі департаментінің бас маманы

Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі техникалық/экономикалық білімі болуы тиіс.
Архитектура, қала құрылысы және құрылыс саласындағы тиісті курстардан өткендігі
немесе кәсіби сертификаттаудан/аттестациядан өткендігі туралы сертификаттың
болуы құпталады. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына
сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі болуы қажет.

Лауазымдық міндеттері:

- Құрылыс барысын бақылау. Компаниямен жасалған шарттар бойынша объектілердің құрылыс барысын бақылауды жүзеге асырады, оның ішінде мерзімдер, құн, объектілерге бару, қарау, деректерді Ситуациялық орталыққа енгізу;

- Кепілдік берілген объектілер бойынша құрылыс барысын мониторингтеу және бақылау, қаражатты мақсатты пайдалануын бақылау және Компаниямен жасалған кепілдік шарттары бойынша контрагенттердің қаржылық жағдайын бақылау, оның ішінде мерзімдер, құн, бару, қарау, деректерді Ситуациялық орталыққа енгізу;

- Инжинирингтік компаниялардың ай сайынғы есептерін е-Qurylys жүйесінде қарау және тексеру: Ф2, Ф3 актілері, келісімшарттық баға ведомосы бойынша есептің жобалық-сметалық құжаттамаға сәйкестігін, банк үзінділерін, үлескерлер туралы есептерді Қазреестрмен салыстыра отырып тексеру;

- Құрылыс салу бойынша кешенді инвестициялық жобалардың құрылысын е-Qurylys жүйесінде мониторингтеу. Қаражатты мақсатты пайдалануды, мерзімдерді және жобалық-сметалық құжаттамаға сәйкестігін бақылау, объектілерге баруды қоса алғанда, Ситуациялық орталыққа деректерді енгізу;

Умение расставлять п...
Полный день
31.07.2025 19:06:01

Тұрғын үй және инфрақұрылымдық бағдарламалар департаментінің директоры

Біліктілік талаптары: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық/экономикалық/техникалық білім. Кәсіби саладағы немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 5 жыл және орындаушылар тобын басқару бойынша тәжірибесі кемінде 3 жыл.
Навыки анализа больш...
Полный день
31.07.2025 15:48:03

Негізгі міндеттер:

  • Инвестициялық және экспорттық жобаларды барлық кезеңдерде (бизнес ұсынысынан бастап банктік сараптамаға дейін) қаржылық талдау жүргізу.
  • Мәмілелерді құрылымдау және Банк өкілетті органдарына ұсыныстар әзірлеу.

  • Қарыз алушылардың қаржылық мониторингін жүргізу, тәуекелдер мен жоспардан ауытқуларды анықтау.

  • Қаржыландыру шарттарын өзгерту туралы өтініштерді талдау және қорытынды әзірлеу.

  • Активтердің құнсыздануын, болжамды валюталық позицияны және басқа да көрсеткіштерді есептеуге қатысу.

  • Ішкі актілерді, әдістемелерді әзірлеуге және кредиттік процесті жақсарту бойынша ұсыныстар жасауға қатысу.⁠

• Уверенный пользова...
• Навыки финансового...
• Знание МСФО, налог...
Полный день
31.07.2025 15:48:02

Міндеттері:


  • Инвестициялық және экспорттық жобалардың барлық кезеңдерінде кредиттік тәуекелдерді бағалау.




  • Мәмілелерді құрылымдауға және тәуекелдерді азайту шараларын әзірлеуге қатысу.




  • Кредиттік портфельді бақылау, рейтингтерді тексеру және қайта құрылымдауды қоса жүргізу.




  • Халықаралық қаржылық есеп стандарттарына (МСФО) сәйкес провизиялар, PD, LGD және қарыздар бойынша ақша ағындарын есептеу.




  • Кредиттердің сатыларын анықтау, Watch-list-ке бақылау жүргізу, тәуекел көрсеткіштерін басқару.




  • Лимиттерді бақылау және есептеу, ауытқуларды анықтау.




  • Кредиттік тәуекелдер туралы есептер дайындау және стресс-тестілеуге қатысу.




  • Келісімшарттарды бекітуге және серіктестермен өзара әрекеттесуге қатысу.




  • Операциялық тәуекелдерді анықтап, тиісті профильдік органдарға жіберу.



Талаптар:


  • Жоғары білім (экономика, қаржы, математика).




  • Кредиттік тәуекелдер, инвестициялық талдау немесе провизияларды қалыптастыру саласында кемінде 3 жыл тәжірибе.




  • Квазимемлекеттік секторда немесе жақын салаларда жұмыс тәжірибесі артықшылық болып табылады.



Қажетті білімдері мен дағдылары:


  • Қазақстан Республикасының банк саласындағы заңнамаларын білу.




  • Ішкі саясаттар мен тәуекелдерді басқару әдістемелерін түсіну.




  • Жобаларды бағалау, провизияларды есептеу, рейтингтерді тексеру дағдылары.




  • Реттеуші құжаттарды әзірлеу тәжірибесі.




  • Ағылшын тілі деңгейі — Intermediate (B2) және одан жоғары.




  • Excel, PowerPoint, Access бағдарламаларын сенімді қолдану; BPM, Simbase, Lotus Notes, Colvir, Bloomberg, CRE жүйелерін білу.



• Навыки оценки прое...
• Знание законодател...
• Английский — не ни...
• Уверенное владение...
Полный день
31.07.2025 15:48:01

Міндеттері:

— Екінші деңгейлі банктер, шетелдік банктер және микроқаржы ұйымдарымен бірлесіп инвестициялық жобаларды синдикаттық және ко-қаржыландыруға қатысу.
— Мәмілелерді сүйемелдеу: қарыз алушылармен, кеңесшілермен және банктермен өзара іс-қимыл жасау, мониторинг ұйымдастыру және шығу тексерулерін жүргізу.
— Екінші деңгейлі банктердің қаржыландыруына және банктер арасындағы кредиттеу бағдарламаларын іске асыруға қатысу.
— Қаражаттардың мақсатты пайдаланылуын және қарыздар бойынша міндеттемелердің орындалуын мониторингтеу.
— Банк басқармасы, «Бәйтерек» Холдингі және мемлекеттік органдар үшін есептер мен аналитикалық материалдар дайындау.
— Уәкілетті органдардың шешімдерін әзірлеуге қатысу, ішкі корреспонденцияны қарастыру.

Навыки переговоров
Уверенное владение E...
Навыки анализа докум...
Полный день
30.07.2025 15:40:02

Жобалық басқару және ақпараттық технологиялар департаменті директорының орынбасары

1-міндет: қоғамның ақпараттық технологияларды (ат) басқару жүйесін ұйымдастыру.
2-міндет: қоғамның АТ жүйелерінің үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету.
3-міндет: технологиялық жетілдіру жобаларын әзірлеу және енгізу
қоғамның ақпараттық жүйелерінің өмірлік циклін басқару.
4-міндет: қоғамның бизнес-процестерін талдау.
5-міндет: қоғамның жаңа ақпараттық жүйелерін (АЖ) енгізу және қолданыстағы ақпараттық жүйелерін дамыту.
6-міндет: қоғамның ақпараттық технологияларын дамыту стратегиясына сәйкес ат бюджетін және сатып алуды басқару (ат Стратегиясы).
7-міндет: ат стратегиясы мен іс-шаралар жоспарының орындалуын әзірлеу, келісу, өзектендіру және мониторингтеу.
8-міндет: қоғамның бизнес-процестерін қолдау үшін деректерді талдау және машиналық оқыту бастамаларын іске асыру және дамыту.
9-міндет: деректерді басқару жөніндегі бастамаларды іске асыру және дамыту.
Управление изменения...
управление данными
Организованность
Полный день
30.07.2025 12:36:02

Қауіпсіздік департаментінің бас менеджері

Негізгі функционалдық міндеттері:
  • Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы жоспарлау және басқару мәселелері бойынша жұмыс кеңестеріне және іс-шараларға қатысу;

  • Қордың осы саладағы қызметін реттейтін ақпараттық қауіпсіздік саясатын және нормативтік құжаттарды әзірлеу және іске асыру;

  • Ақпараттық қауіпсіздік қатерлерін басқару, аудиттер, оқиғалар және ИҚ талаптарын сақтау бойынша бақылау жүргізу;

  • Құпия ақпаратты қорғау және оның барлық мүмкін арналар арқылы сыртқа шығуына жол бермеу;

  • Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы техникалық және операциялық тәуекелдерді талдау және азайту;

  • IT-инфрақұрылымының тұрақтылығын қамтамасыз ету, техникалық бақылау және мониторинг жүргізу;

  • Ақпараттық қауіпсіздік мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен, серіктес ұйымдармен және сыртқы құрылымдармен өзара әрекеттесу;

  • Қызметкерлерге ақпараттық қауіпсіздік мәселелері бойынша нұсқамалар, кеңестер және оқыту өткізу;

  • Департамент құзыреті шеңберінде аналитикалық және есептік материалдарды дайындау, басшылықтың тапсырмаларын орындау.

Үміткерге қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары техникалық (ақпараттық технологиялар саласында болғаны жөн).

Жұмыс тәжірибесі:
Ақпараттық технологиялар саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Қазақстан Республикасының ақпараттандыру және қаржы-несие салаларындағы заңнамасын білу;

  • Межелі желілердің (firewall) баптауы мен әкімшілігін жүргізу тәжірибесі;

  • Ақпараттық қауіпсіздік оқиғаларын басқару және мониторинг жүйелерін (SIEM) пайдалану дағдылары;

  • DLP жүйелерін енгізу және сүйемелдеу, саясаттарды баптау, ақпараттың сыртқа шығуын бақылау;

  • Артықшылықты қол жеткізуді басқару жүйелерін (PAM) әкімшілендіру;

  • Қауіптерді анықтау және оларға ден қою жүйелерімен (EDR) жұмыс істеу тәжірибесі;

  • Желілік қауіпсіздік, маршрутизация, NAT, VLAN, желіні сегменттеу қағидаттарын білу;

  • Антивирустық қорғау жүйелерін енгізу және сүйемелдеу;


  • Қауіпсіздік журналдарын талдау, инциденттерді зерттеу, есеп дайындау және ИҚ нығайту бойынша шараларды ұсыну қабілеті.


Біз ұсынатын жағдайлар:
  • Әлеуметтік маңызы жоғары тұрақты ұйымда жұмыс істеу мүмкіндігі;

  • Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы стратегиялық маңызы бар жобаларды іске асыруға қатысу;

  • Кәсіби даму және мансаптық өсу мүмкіндігі;

  • Қордың ішкі саясатына сәйкес әлеуметтік пакет.

Опыт работы с SIEM, ...
Навыки реагирования ...
Полный день
30.07.2025 12:18:01

Тәуекел-менеджмент департаментінің бас менеджері

Негізгі функционалдық міндеттері:
  • Қор қызметімен байланысты тәуекелдерді анықтау, бағалау және мониторинг жүргізу процестеріне қатысу;

  • Кредиттік, нарықтық және операциялық тәуекелдер бойынша талдамалық материалдарды дайындау;

  • Тәуекел-менеджмент саласындағы ішкі нормативтік құжаттарды, әдістемелер мен рәсімдерді әзірлеуге қатысу;

  • Тәуекелдерді төмендетуге қатысты есептерді, қорытындыларды және ұсыныстарды дайындау;

  • Тәуекелдерді бағалау мәселелері бойынша Қордың құрылымдық бөлімшелерімен өзара әрекеттесу, қажет болған жағдайда құжаттарға құқықтық сараптама жүргізу;

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу, қызметтік жазбалар, презентациялар мен ақпараттық материалдарды әзірлеу.


Үміткерге қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары (экономикалық, қаржылық, математикалық немесе заңгерлік).

Жұмыс тәжірибесі:
Тәуекел-менеджмент, аудит, ішкі бақылау немесе соған ұқсас салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі. Қаржы ұйымдарында, ұлттық даму институттарында немесе мемлекеттік қызметте жұмыс істеген тәжірибе — артықшылық болып саналады.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Тәуекелдерді талдау және басқару саласында терең білім;

  • Кредиттік, нарықтық және операциялық тәуекелдерді бағалау әдістерін меңгеру;

  • Қаржылық талдау, банк және сақтандыру қызметінің негіздерін білу;

  • Қаржы, банк ісі және кәсіпкерлік саласындағы ҚР заңнамасын түсіну;

  • Шарттар, есептер, актілер және басқа да құжаттарды дайындау дағдылары;

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу қабілеті;

  • Қазақ және орыс тілдерін іскерлік деңгейде меңгеру;

  • Компьютерді (MS Office, электрондық пошта, интернет-ресурстар) сенімді пайдалану; 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу — құпталады.


Біз ұсынатын жағдайлар:
  • Жоғары әлеуметтік маңызы бар тұрақты ұйымда жұмыс істеу мүмкіндігі;

  • Кәсіби және мансаптық өсу мүмкіндіктері;

  • Тәуекелдерді басқару саласының негізгі бағыттарын дамытуға қатысу;

  • Қордың ішкі саясаттарына сәйкес әлеуметтік пакет.

Аналитическое мышлен...
Понимание методов оц...
Полный день
30.07.2025 11:36:01

Несиелік әкімшілендіру департаменті

Біліктілік талаптары:

  • Білімі: Экономика, қаржы, математика немесе техникалық ғылымдар саласындағы жоғары білім.
  • Еңбек өтілі: Қаржы ұйымдарында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі. ҚР Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының иегерлері және/немесе магистратура/PhD докторантура түлектері үшін – кемінде 6 (алты) ай жұмыс өтілі.
  • Арнайы білімдері мен дағдылары:
  • Қазақстан Республикасының қаржы, банк және несие реттеу саласындағы заңнамасын білу.
  • Бухгалтерлік есеп негіздерін білу.
  • Іскерлік құжаттамаларды (шарттар, актілер, есептер және т.б.) дайындау және ресімдеу дағдылары.
  • Іскерлік хат алмасу жүргізу қабілеті.
  • Презентациялар дайындау және өткізу дағдылары.
  • Қор ішінде ішкі ауысым болған жағдайда – ішкі нормативтік құжаттарды және оларды әзірлеу тәртібін білу.
  • Компьютермен жұмыс істеу дағдылары: MS Office, электрондық пошта қосымшалары және интернет-ресурстарды еркін меңгеру. Қолданбалы бағдарламаларды (1С және т.б.) білу құпталады.
  • Тілдерді білу: Қазақ және орыс тілдерін білу міндетті.

Құзыреттер:
  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу қабілеті;
  • Командада жұмыс істей білу;
  • Коммуникабельділік;
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
  • Қордың шартты қаржыландыру бағдарламалары аясында стандартты нысандағы несие шарттарын / қосымша келісімдерді дайындау, келісу және қол қоюды ұйымдастыру;
  • Несие шарттарының ажырамас бөлігі болып табылатын өтеу кестелерін есептеу және келісу;
  • Мерзімінен бұрын өтелген сома бойынша есеп жүргізу, сондай-ақ қарыз қаражаты бойынша кепілдік сомаларын азайту бойынша жұмыс жүргізу;
  • Кепіл шарттары мен оларға қосымша келісімдердің қол қойылуын ұйымдастыру;
  • Қордың ақпараттық жүйесінде кепіл мүлкін рәсімдеу және есепке алу;
  • Серіктеске қарыз қаражатын беру процесін ұйымдастыру;
  • Серіктестердің несие досьесін жүргізу, ішкі нормативтерге сәйкес құжаттарды тапсыру және қайтару;
  • Қордың ішкі құжаттарына сәйкес өзге де тапсырмаларды орындау.
кредитные соглашения
финансы
Полный день
30.07.2025 11:20:01

Кепілдендіру департаментінің бас менеджері

Негізгі функционалдық міндеттері:
  • Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің кредиттерін кепілдендіру бойынша мемлекеттік бағдарламаларды іске асыруға және сүйемелдеуге қатысу;

  • Кепілдендіру мәселелері бойынша екінші деңгейлі банктермен, кәсіпкерлермен және серіктес ұйымдармен өзара әрекеттесу;

  • Кредиттік өтінімдерді талдау, қорытындылар дайындау және бағдарламалар шарттарының орындалуын бақылау;

  • Шарттарды құрастыру, іскерлік хат алмасуды жүргізу, жұмыс кездесулеріне қатысу, презентацияларды дайындау және өткізу.


Үміткерге қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары (экономикалық, заңгерлік немесе математикалық).

Жұмыс тәжірибесі:
Банк немесе қаржы ұйымында кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі, оның ішінде міндетті түрде ШОБ кредиттеу, корпоративтік кредиттеу немесе кредиттік әкімшілендіру саласында жұмыс тәжірибесі болуы қажет.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Қазақстан Республикасының қаржы, банк және кредит қызметін реттейтін қолданыстағы заңнамасын білу;

  • Қаржылық талдау және бухгалтерлік есеп негіздерін меңгеру;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) дұрыс рәсімдей білу;

  • Іскерлік хат алмасу және презентациялық материалдар дайындау дағдылары;

  • Қазақ және орыс тілдерін іскерлік деңгейде меңгеру;

  • MS Office бағдарламаларын, электрондық поштаны, интернет-ресурстарды сенімді пайдалану; 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу — құпталады.


Біз ұсынатын жағдайлар:
  • Тұрақты іскерлік беделі бар сенімді ұйымдағы жұмыс;

  • Кәсіпкерлікті қолдауға бағытталған әлеуметтік маңызы бар жобаларға қатысу;

  • Кәсіби даму мен мансаптық өсу мүмкіндігі;

  • Қордың ішкі саясатына сәйкес әлеуметтік пакет.

аналитическое мышлен...
Навыки деловой комму...
Опыт подготовки през...
Уверенное владение E...
Полный день
30.07.2025 10:52:02

Стратегиялық талдау және корпоративтік даму департаментінің бас менеджері

Біліктілік талаптары:

  • Экономика / қаржы / бизнес әкімшілік / мемлекеттік басқару саласында жоғары білім;

  • Департамент қызметінің бағытына сәйкес салада кемінде үш жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы иегерлері / магистратура немесе PhD докторантурасын аяқтаған түлектер үшін Департамент қызметінің бағытына сәйкес салада кемінде 1,5 (бір жарым) жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Аналитикалық жұмысты жүргізу дағдыларының болуы, ақпаратты, оның ішінде статистикалық және экономикалық ақпаратты жинау, қорыту және талдау, қажетті математикалық есептеулерді қолдану, аналитикалық есептер мен баяндамаларды дайындау дағдыларының болуы;

  • Компанияда корпоративтік басқару қағидаттарының сақталуын қамтамасыз ету дағдыларының болуы;

  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, соның ішінде қаржылық қызметті реттейтін заңнамасын және жеке кәсіпкерлік туралы заңнамасын білу және қолдану;

  • Презентациялар өткізуді және оларды сапалы дайындауды білу;

  • Келіссөздер жүргізу және іскерлік хат алмасу дағдыларының болуы;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) ресімдеу және жүргізу тәртібін, негіздерін және ережелерін білу;

Құзыреттер:

  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

  • Командада жұмыс істей білу;

  • Коммуникабельділік.

Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:

  • Қазақстан Республикасының экономикалық дамуының жай-күйін, оның ішінде шағын және орта кәсіпкерлікті және Қазақстан Республикасы Үкіметінің жүргізіп отырған экономикалық саясатын талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;

  • Халықаралық экономикалық ахуалдың жай-күйін талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;

  • Қор бағдарламаларының нәтижелерін талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;

  • Микро, шағын және орта бизнестің ағымдағы жағдайына талдау жүргізу, салалар, аймақтар және тиісті әкімшілік бірліктер бөлінісінде дамыту бойынша ұсыныстар дайындау;

  • Халықаралық және инновациялық тәжірибені зерделеу, микро, шағын және орта кәсіпкерлікті қолдаудың жаңа құралдары бойынша ұсынымдармен аналитикалық анықтамалар дайындау;

  • Қордың дерекқорларына енгізу үшін сыртқы көздерден деректер жинауды ұйымдастыру;

  • Қор басшылығының сөйлеулеріне материалдар дайындау (Департамент құзыреті шеңберінде);

  • БАҚ-қа жауаптар, мақалалар, кітаптар, журналдар, брошюралар және т.б. жарияланымдарға материалдар дайындауға қатысу (Департамент құзыреті шеңберінде);

  • Қор басшылығының сөйлеулеріне презентациялық материалдар, есептер, анықтамалық материалдар дайындау (Департамент құзыреті шеңберінде);

  • Қазақстандағы және оның өңірлеріндегі микро, шағын және орта кәсіпкерліктің даму жағдайы туралы есепті әзірлеу;

  • Қордың ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеу, Департамент құзыреті шеңберінде қолданыстағы ішкі нормативтік құжаттарға өзгерістер мен толықтырулар жобаларын дайындау;

  • Департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша шығыс хат-хабарларды дайындау;

  • Департаментке келіп түскен хат-хабарларға белгіленген мерзімдерде жауап дайындау.

анализ
Полный день
30.07.2025 10:50:01

Құқықтық департаменттің бас менеджері

Біліктілік талаптары:
  • Жоғары заңгерлік білім;

  • Мамандығы бойынша кемінде екі жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын білу, оның ішінде:

    • қаржы, банк және несие қызметін реттейтін заңнама;

    • жеке кәсіпкерлік туралы заңнама;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) жасау мен жүргізудің тәртібі, негіздері мен ережелерін білу;

  • Келіссөз жүргізу дағдылары;

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу дағдылары.


Функционалдық міндеттері:
  • Қордың және оның құрылымдық бөлімшелерінің қызметінде Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтауын қамтамасыз ету;

  • Қордың мүліктік және өзге де заңды құқықтары мен мүдделерін құқықтық құралдар арқылы қорғау;

  • Қордың негізгі қызметіне құқықтық қолдау көрсету;

  • Үшінші тұлғалармен шарттық қатынастарда құқықтық сүйемелдеу.


Құзыреттер:
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу сауаттылығы;

  • Командада жұмыс істей білу;

  • Коммуникабельділік.

Проведение переговор...
Полный день
29.07.2025 18:21:02

Сатылымдар Департаментінің Өңірлік қолдау басқармасының басшысы

Қызметтік міндеттері
  • Банктың уәкілетті органы бекіткен сату көлемі бойынша мақсатты көрсеткіштерге қол жеткізуді қамтамасыз ету;
  • Клиенттерге қызмет көрсету және сату жүйесінің тиімді әрі сапалы ұйымдастырылуын қамтамасыз ету;
  • Банк жүзеге асыратын бағдарламалар аясында бөлінген ақшалай лимиттерді игеру бойынша бақылау жүргізу;
  • Банк өнімдері, бағдарламалары мен жобалары бойынша аймақтық бөлімшелердің, кеңесшілермен мен агенттер желісінің қызметін ұйымдастыру және бақылау;
  • Аймақтық бөлімшелердің, агенттер мен Банк кеңесшілерінің белгіленген мақсатты көрсеткіштерге қатысты қызмет нәтижелерінің нашарлауына әсер ететін факторларды анықтау және мониторинг жүргізу, сондай-ақ оларды жақсарту және процестерді оңтайландыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
  • Банктың аймақтық бөлімшелерін ашу/орналасуын өзгерту/ауданын ұлғайту/жабу бойынша іс-шараларды талдау, жоспарлау, үйлестіру жұмыстарын жүргізу және оларды Банктың уәкілетті алқалық органының қарауына шығару;
  • Сату көлемін арттыру бойынша белгіленген жоспарлы көрсеткіштерге қол жеткізуге бағытталған Басқарма қызметін жалпы басқаруды, үйлестіруді ұйымдастыру және қамтамасыз ету;
  • Департамент құзыретіне кіретін мәселелер бойынша жедел және өзге де белгіленген есептілікті қалыптастыру;
  • Департамент құзыретіне кіретін мәселелер бойынша материалдар мен презентацияларды дайындау және оларды Банктың уәкілетті алқалық органының қарауына ұсыну және т.б.
Үміткерге қойылатын талаптар:
  • Жоғары экономикалық және /немесе математикалық және / немесе техникалық және/ немесе заңдық білімі
  • Банктік қызмет саласындағы қаржы ұйымында және/немесе Акционердің еншілес ұйымдарында кемінде 3 (үш) жыл, оның ішінде басшылық лауазымда кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесінің болуы.
  • Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы", "Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылыс жинақтары туралы", "Жылжымайтын мүлік ипотекасы туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы" заңдарын, сондай-ақ уәкілетті мемлекеттік органдардың өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

  • Мынандай қасиеттерге ие болуы керек: күрделі әрі жауапты шешімдер қабылдау қабілеті, бастамашылдық, адамдармен жұмыс істудегі икемділік, мақсатқа шоғырлану.
  • Сату және клиенттерге қызмет көрсету жүйесін ұйымдастыруда жұмыс тәжірибесінің болуы, кредиттік өнімдердің ерекшеліктері мен кепіл мүлкін бағалау саласындағы білімнің болуы.
  • Клиенттерге қызмет көрсету жүйесін, клиенттермен өзара іс-қимылды басқару жүйесін құру және дамыту саласында жұмыс тәжірибесінің болуы

  • Ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу. Басқарушылық дағдыларға, стратегиялық жоспарлау және тиімді коммуникация құру қабілеттеріне ие болу.

  • Банктың несие комитетінде жобаларды қорғау және қаржылық талдау жүргізу дағдыларының болуы.

  • Мемлекеттік және орыс тілдерін білу

  • Компьютерде және басқа кеңсе техникасында, Microsoft office, (Word, Excel), Outlook, E-mail, Internet, автоматтандырылған банктік ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу дағдылары.

Стратегическое плани...
Управление командой
Полный день
29.07.2025 16:44:02

Жетісу облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Жетісу облысы бойынша филиалының
Кредиттеу бөлімінің бас маманы лауазымының алдағы уақытта босатылуына байланысты бос лауазымға уақтылы тағайындау және өндірістік процесін тоқтатпау мақсатында "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Жетісу облысы ішкі конкурсты жариялайды.

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.

Жеке құзыреттер

-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;

-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);

-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
 Орналасқан жері: Талдықорған қ.,  Көктем ы/а 10.

Стрессоустойчивость ...
Коммуникабельность (...
Ориентация на резуль...
Грамотная устная и п...
Умение планировать и...
Умение быстро находи...
Постоянное саморазви...
Полный день
29.07.2025 11:02:02

Міндеттері:

— Инвестициялық жобаларды бірлесіп қаржыландыру және синдикаттық кредиттеу ұйымдастыруға екінші деңгейлі банктер, МҚҰ және шетелдік банктермен бірге қатысу.

— Мүмкін болатын борышкерлермен келіссөздер жүргізу, мәмілелерді құрылымдау және қаржыландырудың толық циклін сүйемелдеу.

— Клиенттік қатынастарды дамыту, жоба жүзеге асырылатын барлық кезеңдерде серіктестер мен кеңесшілермен коммуникация орнату.

— Жобаларды мониторингтеу ұйымдастыру, оның ішінде шығу инспекциялары, қаражаттардың мақсатты пайдалануын талдау және міндеттемелердің орындалуын бақылау.

— Банктер арасындағы кредиттеу бағдарламаларын жүзеге асыруға қатысу.

— Басшылыққа, Банктің басқару органдарына, «Бәйтерек» Холдингіне және мемлекеттік органдарға есептер, аналитикалық материалдар мен ұсыныстар дайындау.

— Дирекцияның құзыреті шегінде шешімдер әзірлеуге және ішкі процестерді жетілдіруге қатысу.
Навыки переговоров
Проведение презентац...
Структурирование сде...
Полный день
28.07.2025 15:33:02

составление экспертн...
стрессоустойчивость
Умение работать в ко...
Полный день
28.07.2025 14:35:01

Қарыз алу және халықаралық ынтымақтастық департаментінің бас менеджері

Біліктілік талаптары:
Жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық/математикалық білім немесе халықаралық экономикалық қатынастар және мемлекеттік басқару саласындағы жоғары білім;
Ұлттық даму институттарында, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда, мемлекеттік қызметте, сондай-ақ шағын және орта бизнесті немесе корпоративтік несиелеу саласында жұмыс тәжірибесінің болуы;
Қазақ және орыс тілдерін білу, ағылшын және/немесе басқа шет тілдерін білу (құпталады);

Құзыреттері:
Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары;
Топпен жұмыс істей білу;
Коммуникабелділік;

Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
Қазақстан Республикасында жекеменшік кәсіпкерлікті қолдау және дамыту мақсатында инвестор іздеу, қаржыландыру шарттарына талдау жүргізу және сыртқы қаржыландыру көздерінен қаражат тарту жұмыстарын жүргізу;
Жергілікті және халықаралық нарықтарда облигациялар шығару бойынша іс-шараларды сүйемелдеу және іске асыру;
Қазақстан Республикасында жұмыс істейтін негізгі халықаралық қаржы ұйымдарымен (АДБ, ЕҚДБ, АФД және т.б.) өзара іс-қимылды жүзеге асыру және қарым-қатынасты қолдау;
Жеке кәсіпкерлікті қолдау бойынша Қордың жаңа өнімдерін әзірлеу процесіне қатысу;
Департамент құзыретіне кіретін Қазақстан Республикасындағы жекеменшік кәсіпкерліктің жұмыс істеуі мен дамуына талдау жүргізу және зерделеу;
Қордың стратегиялық жоспарларын және саясатын іске асыруды Департамент құзыреті шеңберінде жүзеге асыру.

Кредитование МСБ
анализ
Полный день

Смотреть еще вакансии

Кіру