Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Прочее
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Безопасность
Административный персонал
Управление персоналом
Проекты
Жұмыс уақыты
109 бос орын
18.09.2025 11:30:02

Өңірлік жобалау дирекциясының Алматы қаласындағы өңірлік өкілі, бас менеджер

Аймақтағы кәсіпорынның мүддесін білдіреді және қорғайды;
Қоғамның орталық аппаратымен өз жұмысын үйлестіреді;
Аймақтық нарық туралы ақпаратты жинақтайды;
Кәсіпорынның аймақтағы қаржы-шаруашылық қызметіне басшылық жасайды;
Белгіленген аймақта Компания құралдарының шарттары бойынша әлеуетті үміткерлерді іздеу, тарту және кеңес беру;
Жобаны әзірлеу кезеңінде клиенттік базаны талдау, қаржылық жағдайын зерделеу және әлеуетті үміткерлердің бизнесін талдау;
Құжаттаманы іріктеу, өңдеу, жобаларды құрылымдау және ішкі құжат талаптарына сәйкес инвестициялық жобаларды бағалауды жүргізу;
инвестициялық жобаны іске асыру кезеңдерінде туындайтын тәуекелдерді анықтау және талдау, оларды азайту бойынша қажетті шараларды қабылдау;
Компанияның аймақтағы тарату жүйесін ұйымдастыру және дамыту;
Аймақтық нарық туралы ақпаратты талдай отырып және осы талдау нәтижелеріне сүйене отырып,
өңірде Компанияның қызметтерін көрсету стратегиясын әзірлеуге қатысу және т.б.

ЖҰМЫС ШАРТТАРЫ:
Жұмыспен қамту: Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі бойынша үш айға дейінгі сынақ мерзімімен жұмысқа орналастыру
Жұмыс уақыты: 9:30-дан 19:00-ге дейін, дүйсенбіден жұмаға дейін, демалыс уақыты 13:00-ден 14:30-ға дейін.
Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес
Іскерлік саяхат: Іссапарға шығуға болады
Артықшылықтары: Денсаулықты сақтандыру
МАНСАП ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ МҮМКІНДІГІ:
Бұл маманның келесі қадамы қандай: өнімділікке байланысты
Оқу бағдарламалары: келісуге болады
Жоғары экономикалық және/немесе қаржылық және/немесе заңгерлік білім
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл
Ответственность и вы...
18.09.2025 10:31:01

Ұлытау облысы бойынша филиалдың бухгалтерлік есеп жөніндегі маманы (Аутстаффинг)

Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 1 (бір) жыл.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

- бейіні бойынша жоғары білім: бухгалтерлік есеп және аудит/экономика/қаржы/менеджмент;
- «Қазақстан Республикасының кәсіби бухгалтері» сертификатының, ХҚЕС саласында біліктілікті арттыру курстарынан, кәсіптік оқудан өткені туралы сертификаттардың болғаны дұрыс.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:

- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;
- Қабылдаушы тараптың қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- Қабылдаушы тараптың қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
- нарықтық қатынастар жағдайындағы бухгалтерлік есептің қазіргі заманғы әдіснамасы;
- МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары; - жоғары тұрған және қаржы органдарының қаулылары, өкімдері, бұйрықтары, оның құзыретіне жататын мәселелер бойынша салық заңнамасы; - ХҚЕС; - ХҚЕС-ке сәйкес келетін бухгалтерлік есеп шоттарының типтік жоспары және шоттардың корреспонденциясы; - құжат айналымын ұйымдастыру; - операциялардың бухгалтерлік есебі жүйесінде құжаттамалық ресімдеу және көрсету тәртібі; - қызметкердің құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының салық заңнамасын практикалық қолдануды білу; - 1С «Бухгалтерия» бағдарламасын меңгеру; - азаматтық және еңбек құқығының негіздері
- мемлекеттік тілді еркін меңгеру.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық:
1) негізгі қағидаттарды білу
бухгалтерлік есеп: есептеу, үздіксіздік, түсініктілік, орындылық, маңыздылық, сенімділік, шынайы ұсыну, бейтараптылық, сақтық, толықтық, салыстырмалылық, уақтылылық қағидаты;
2) Қазақстан Республикасында жұмыс істеу дағдыларын
1С: Бухгалтерия;
3) үлкен массивпен жұмыс істей білу
ақпараттық технологиялардың қазіргі заманғы жүйелерін қолдана отырып;
4) талдай және болжай білу
филиалдың қаржы-шаруашылық қызметі;
5) іскерлік хат алмасу дағдыларының болуы.

«Аграрлық кредиттік корпорация» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) Қарыз алушыларға берілген және Қарыз берушілерден алынған қарыздар бойынша кредиттік операциялардың сапалы және уақтылы есебін жүргізу, Қоғамның алынған және берілген қарыз портфелі бойынша толық ақпаратты уақтылы қалыптастыру және мүдделі тараптарға ұсыну.
Филиалдың бюджетін жоспарлау, қалыптастыру және атқару. Қойылған міндеттерді функционалдылыққа сәйкес орындау.
Исполнительность
Способность адаптиро...
Коммуникабельность
Гибкость
Организованность
Трудовая этика
Умение решать пробле...
Навыки работы с людь...
Терпение
ответственность
Навыки ведения бухга...
Навыки делового обще...
Полный день
18.09.2025 10:05:01

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ мониторинг бойынша маман іздейді:

Талаптар :
  • мониторинг жүргізу, оның ішінде қарыз алушылардың қаржылық жай-күйі
  • қарыздарды нысаналы пайдалану, қабылдаушы Тараптың клиенттерінің қарыздары төлемдерін уақтылы өтеу жөніндегі жұмыстар кешенін ұйымдастыра және жүзеге асыра білу;
  • қабылдаушы Тараптың клиенттерін кепілмен қамтамасыз етуді ұзартуға, қайта құрылымдауға, қаржыландыру шарттарының өзгеруіне, босатуға және ауыстыруға байланысты мәселелерді қарау;
  • нарықтық құнын айқындау актілерін, бағалау бойынша есептерді сараптау актілерін, кепіл мүлкін қарау актілерін қалыптастыра білу;
  • сараптамалық нарықтық құнын анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;
  • деректерді ауқымды жинау және талдау жүргізу дағдысы мен дағдысы;
  • тиімді презентация дағдылары;
  • клиенттердің шағымдары мен шағымдарымен жұмыс істей білу.
Міндеттері :
  • қабылдаушы Тараптың ішкі нормативтік құжаттарында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде қарыз алушылардың қарыздарды уақтылы өтеуі жөніндегі іс-шараларды жүргізу
  • қарыз алушылардың қаржылық жағдайына, оның ішінде бизнес орнына барып, қабылдаушы Тараптың ішкі нормативтік құжаттарында белгіленген тәртіппен және мерзімдерде қарыздарды нысаналы пайдалануға мониторинг жүргізу
  • қарыздарды қаржылық сауықтыру, қайта құрылымдау, ұзарту жөніндегі өтінімдерді қарау
  • кепілмен қамтамасыз етуді ауыстыру / алу және босату бойынша, кредиттеу бағдарламалары шеңберінде қарыздарды нысаналы пайдалану мәселелері бойынша, ашық кредиттік желі шеңберінде транштар беру бойынша өтінімдерді қарау
  • қарыз алушыларға сапалы консультациялық және практикалық көмек көрсету
  • қабылдаушы тарап орталық аппаратының құрылымдық бөлімшелеріне қаржыландырылатын жобалар туралы ақпарат пен есептерді уақтылы және сапалы ұсыну
  • қабылдаушы Тараптың ЖҰӨ сәйкес жүзеге асырылатын бизнес-процестер шеңберінде тәуекелдерді сәйкестендіруді, бағалауды, ден қоюды, мониторингтеуді және бақылауды жүзеге асыру
  • қабылдаушы Тараптың ішкі бақылау жүйесі бойынша тиісті ішкі нормативтік құжаттар шеңберінде ішкі бақылауға жауапты қабылдаушы Тараптың құрылымдық бөлімшесіне толық және ашық өзара іс-қимылды қамтамасыз ету және Сұрау салынатын ақпаратты уақтылы ұсыну
  • ақпараттық қауіпсіздік бойынша қабылдаушы Тараптың ішкі нормативтік құжаттамасының талаптарын сақтаусыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мен
  • қабылдаушы Тараптың сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларын жүргізу
  • қабылдаушы Тараптың еңбек тәртібін сақтау
Тұлғалық:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- белсенді өмірлік ұстаным;
- тұрақты өзін-өзі дамыту;
- клиентке бағдарлану
420000 ₸
Полный день
18.09.2025 10:00:01

Әкімшілік маман қажет

Әкімшілік маман қажет
Функционалдық талаптар:
  • кредиттік және кепіл құжаттамасын, оларға қосымша келісімдерді, өтеу кестелерін, қарызды аудару өкімдерін дайындау және келісу;
  • қамтамасыз ету құнын кіріске алу және есептен шығару, қамтамасыз ету жөніндегі шарттар мен құқық белгілейтін құжаттардың түпнұсқаларын филиалдың қоймасына беру рәсімін уақтылы жүргізу;
  • Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің талаптарына және Кредиттерді әкімшілендіру рәсіміне сәйкес кредиттік досьелерді тиісінше қалыптастыру және сақтау;
  • уәкілетті органның және қабылдаушы Тараптың ішкі нормативтік құжаттамасының толықтығы мен талаптарына сәйкестігін кредиттік құжаттаманы тексеру;
  • өтелген қарыздарды филиал мұрағатына сақтауға беруді қамтамасыз ету
Тұлғалық:
  • Қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
  • сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
  • тұрақты өзін-өзі дамыту;
  • міндеттеме / компания;
  • көп тапсырмаға стресске төзімділік.
350 000 -500 000 ₸
Полный день
18.09.2025 09:10:01

согласно Трудовому договору при собеседовании ₸
ответственность
самостоятельность
стрессоустойчивость
Коммуникабельность
Умение работать в ко...
нацеленность на резу...
Полный день
17.09.2025 18:34:02

Корпоративтік даму және сыртқы коммуникациялар департаменті

Талаптар:

  • Білімі: жоғары (экономикалық, гуманитарлық немесе техникалық
        бағытта);
  • Жұмыс
        тәжірибесі:
    • кәсіби салада немесе соған жақын бағыттарда кемінде 4
           жыл;
    • бейінді ұйымдарда (Холдинг компаниялар тобының
           құрамында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс тәжірибесі
           болғаны құпталады) — кемінде 1 жыл.

Арнайы кәсіби талаптар:

  • БАҚ-пен
        өзара іс-қимыл жасау дағдылары;
  • Ақпараттық
        материалдарды (пресс-релиздер, есептер, баяндамалар және т.б.) дайындау
        тәжірибесі;
  • Аналитикалық
        қабілеттер;
  • Ағылшын
        тілін Advanced деңгейінен төмен емес меңгеру.

Қазақстан Республикасы заңнамасын білу:

  • Қазақстан
        Республикасының Конституциясы;
  • Азаматтық
        кодекс;
  • «Акционерлік
        қоғамдар туралы» заң;
  • «Бұқаралық
        ақпарат құралдары туралы» заң;
  • «Жарнама
        туралы» заң;
  • «Телерадио
        хабарларын тарату туралы» заң;
  • «Ақпаратқа
        қол жеткізу туралы» заң және т.б.

Дағдылар:

  • БАҚ
        және мемлекеттік органдармен тиімді өзара әрекеттесу;
  • PR
        және маркетингтік науқандарды әзірлеу және өткізу;
  • Нысаналы
        аудиторияны және бәсекелестік ортаны талдау.

Полный день
17.09.2025 10:04:02

Корпоративтік хатшы

Міндеттері:
  • Директорлар кеңесі мен оның комитеттерінің қызметін ұйымдастыру және сүйемелдеу;

  • Күн тәртібін, материалдарды, хаттамаларды дайындау және қабылданған шешімдердің орындалуын бақылау;

  • Корпоративтік басқару жүйесін дамытуға қатысу;

  • Қазақстан Республикасының заңнамасының, Жарғының және ішкі құжаттардың сақталуын бақылау;

  • Корпоративтік оқиғаларды есепке алу, акционермен, реттеуші органдармен және сыртқы серіктестермен өзара әрекеттесу;

  • Заңнамада көзделген ақпаратты сақтау және жария ету рәсімдерін қамтамасыз ету;

  • Жылдық есепті, ақпараттық саясатты және ішкі құжаттаманы дайындауға қатысу.


Талаптар:
  • Жоғары заңгерлік, экономикалық немесе басқару саласындағы білім;

  • Корпоративтік хатшы ретінде кемінде 3 жыл жұмыс өтілі (квазимемлекеттік немесе қаржы секторында жұмыс тәжірибесі — артықшылық болып саналады);

  • Қазақстан Республикасының корпоративтік басқару және акционерлік қоғамдар саласындағы заңнамасын білу;

  • Корпоративтік басқару стандарттарын (OECD, Самұрық-Қазына және т.б.) түсіну;

  • Директорлар кеңесімен, акционерлермен және мемлекеттік органдармен іскерлік қарым-қатынас тәжірибесі;

  • Іс жүргізу дағдыларының жоғары деңгейі, құжаттарды сауатты рәсімдеу;

  • Қазақ және орыс тілдерін меңгеру (ағылшын тілі — артықшылық);

  • Офистік бағдарламаларды (MS Office, электрондық құжат айналымы) меңгеру;

  • Ағылшын тілін Upper-Intermediate және одан жоғары деңгейде меңгеру (OECD құжаттарын оқу және талдау, халықаралық серіктестермен жұмыс істеу үшін).


Жеке қасиеттері:
  • Ұқыптылық және егжей-тегжейге назар аудару;

  • Құпиялылықты сақтау және сенімділік;

  • Коммуникабельділік және дипломатиялық қабілет;

  • Бір уақытта бірнеше тапсырмамен жұмыс істей білу қабілеті;

  • Стресске төзімділік және дербестік.

Полный день
16.09.2025 21:27:02

Венчурлік қорлар департаментінің директоры

Кандидатқа қойылатын талаптар:

  • Жоғары кәсіптік
    (қаржы-экономикалық) білім; шетелдік жоғары білім беру ұйымы берген
    құжатпен расталған дәреженің болғаны жөн;
  • Кәсіби салада немесе лауазымның
    функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі - кемінде 3
    (үш) жыл;
  • Экономикалық қызмет түріндегі
    ұйымның тиісті бейініндегі жұмыс тәжірибесі ("Бәйтерек " Ұлттық
    басқарушы холдингі" акционерлік қоғамының компаниялар тобында (бұдан
    әрі – Холдинг) және/немесе мемлекеттік басқару органдарында) - кемінде 1
    жыл;
  • Ағылшын тілін Advanced
    деңгейінде білу.
  • Компьютерді меңгеру деңгейі ( 5 - жоғары деңгейдегі қолданушы, 4 - сенімді қолданушы, 3 - 3 – бастапқы деңгейдегі қолданушы ) Қосымша: MS Office (Excel, PowerPoint, Word) бағдарламаларын жоғары деңгейде меңгеру;
Қосымша талаптар:
- Келіссөз жүргізу және серіктестік қатынастар орнату қабілеті.
- Қаржылық талдау және модельдеу дағдылары.

Функционалдық міндеттері:
- Сапалы инвестициялық портфельді қалыптастыру мақсатында ТИҚ құру/оған қатысу жөніндегі ұсыныстарды іріктеу және талдау процесіне қатысу;
- Қоғамның стратегиялық портфелінің жоспарлы көрсеткіштерінен ауытқуларды қадағалау және осындай ауытқулардың себептерін талдау мақсатында ТИҚ және/немесе арнайы мақсаттағы компаниялар қызметінің мониторингін және ТИҚ қатысуымен портфельдік компаниялардың инвестициялық талдауын, сондай-ақ ТИҚ қызметін жақсарту бойынша қажетті шараларды бастау және жүзеге асыру;
- Қоғам арнайы мақсаттағы компания арқылы жанама түрде қатысатын ТИҚ тиімді қатысу үшін арнайы мақсаттағы компанияның операциялық қызметін үйлестіру;
- Стресстік активтер нарығын дамыту мақсатында стресстік активтермен жұмыстар жүргізу.

Полный день
16.09.2025 19:11:02

Мониторинг департаментінің менеджері (кредиторлық берешек бойынша)

Білімге қойылатын талаптар: Жоғары экономикалық немесе қаржылық-экономикалық білім.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.
Бұл талаптар магистратура бағдарламасы бойынша шетелдік жоғары оқу орнын/Назарабаев университетін бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Жеке сипаттамалары:
- аналитикалық ойлау;
- стресске төзімділік;
- ашық қарым-қатынас (тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және қалау);
- нәтижеге назар аудару;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- тұрақты өзін-өзі дамыту;
- міндеттеме/компания.
Тілдерді меңгеру деңгейі (қажет болған жағдайда): мемлекеттік тілді білу.
Қосымша ақпарат:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;
- қаржылық талдау және кәсіпорынның дамуын жоспарлау принциптерін білу;
- экономика, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздерін білу;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандартының талаптары;
- Excel-де озық пайдаланушы деңгейінде жұмыс істеу дағдылары;
- келіссөздер жүргізу дағдылары (сендіру қабілеті, өзара тиімділікті іздеуге бағдарлану) және дамыған коммуникациялық дағдылар.
мониторинг
Полный день
16.09.2025 10:24:01

Тәуекел менеджменті департаментінің бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттер:

1) қаржы активтері бойынша резервтерді қалыптастыру. Провизияларды (резервтерді) есептеу әдістемесіне сәйкес қаржы активтері бойынша провизияларды (резервтерді) есептеуді жүзеге асырады.

2) есептілік. ЕБЖ шеңберінде есептілік нысандарын дайындау (валюталық, пайыздық, кредиттік тәуекелдер, бизнес-тәуекелдер, стресс-тест, тәуекелдерді біріктіру, №9 ХҚЕС бойынша құнсыздану бөлігінде есептіліктің бухгалтерлік нысандары).            

3) провизияларды (резервтерді) есептеу модельдерін әзірлеу және валидациялау. Провизияларды (резервтерді) есептеу модельдерін әзірлеу/ провизияларды (резервтерді) есептеу модельдерін әзірлеушілермен өзара іс-қимыл жасау. Провизиялар (резервтер) есебінің жыл сайынғы валидациясын жүргізу/ провизиялар (резервтер) есебінің валидациясын жүргізу кезінде тәуелсіз Тараппен өзара іс-қимыл жасау.

4) ішкі құжаттарды әзірлеу / өзектендіру. Кредиттік тәуекелдерді басқару бөлігінде әдіснамалық базаны әзірлейді және одан әрі оны жетілдіреді, тәуекелдерді басқару жүйесі шеңберінде әзірленген әдіснаманы бекітуді ұйымдастырады.

5) процестерді автоматтандыру. Операциялық тәуекелдерді азайту мақсатында Департамент қызметін автоматтандыру бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеу.

6) уәкілетті органдардың қарауы үшін материалдар дайындау (Басқарма, Директорлар кеңесі). Тәуекелдерді басқару саясатының талаптарын орындау мақсатында тәуекелдерді басқару мәселелері бойынша Компанияның уәкілетті органдарының қарауына материалдар дайындайды.

7) активтерді, міндеттемелерді және тәуекелдерді басқару жөніндегі комитетті, Инвестициялық Комитетті ұйымдастыру және өткізу. Мүдделі құрылымдық бөлімшелерден алынған қорытындылар негізінде комитет отырысының күн тәртібінің жобасын қалыптастырады, Комитет Төрағасына бекітуге ұсынады және комитет мүшелеріне күн тәртібі мен материалдарын ұсынады. Комитет отырысында қабылданған шешімдер бойынша деректерді енгізетін хаттаманың электрондық жобасын қалыптастырады және Комитет мүшелерінің электрондық цифрлық қолтаңбалары бар комитет отырысының электрондық хаттамасының көшірмесін қағаз тасығышта басып шығарады, кейін өзі қол қояды. Комитет отырысының хаттамасынан үзінді көшірмелер қалыптастырады, қол қояды, Комитеттің мөртабанымен куәландырады және Комитет шешімдерінің орындалуын қамтамасыз ету үшін мәселенің бастамашысына, оның басшысына және шешімдердің орындалуына жауапты бөлімшелердің басшыларына жібереді.

8) Департаменттің жұмысын қамтамасыз ету жөніндегі
өзге де міндеттер.

Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі
экономикалық/қаржылық/техникалық білім. Кәсіби салада немесе лауазымның
функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл.            
организаторские навы...
Полный день
15.09.2025 18:59:02

Жетісу облысы бойынша филиал директоры

Білімге қойылатын талаптар: Жоғары экономикалық / қаржылық білім.
Кәсіби жұмыс тәжірибесі:
- БК қызметінің бағыты бойынша расталған жұмыс тәжірибесі бар қаржы ұйымдарында немесе ұлттық компанияларда немесе халықаралық компанияларда мемлекеттік қызметте кемінде 5 (бес) жыл жұмыс тәжірибесі;
- басшы лауазымда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі.
Жеке сипаттамалары:
- қарым-қатынас және көшбасшылық;
- аналитикалық ойлау шешім қабылдау;
- жұмыс процестеріне әсері;
- жұмысты ұйымдастыру;
- өзгеру қабілеті;
- командалық;
- жауапкершілік;
- даму;
- өзгерістерді басқару;
- нәтижеге назар аудару;
- процестерді тиімді басқару;
- міндеттеме / компания.
Қосымша ақпарат:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптарын білу;
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- функционалды топтарды біріктіру және басқару мүмкіндігі;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыт бойынша тәуекелдерді басқару дағдылары;
- келіссөздер жүргізу дағдылары (сендіру қабілеті, өзара тиімділікті іздеуге бағдарлану) және коммуникативтік дағдылар (компаниялар мен мемлекеттің жоғары буын басшыларымен қарым-қатынас жасау, консенсусқа қол жеткізу, белсенді диалог жүргізу);
- үлкен деректер массивтерін талдау және жұмыс істеу дағдылары;
- көпшілік алдында сөйлеу дағдысы;
- аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары;
- іскерлік қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу презентацияларын дайындау дағдылары;
- жобаларды басқару дағдылары;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint) MS Project бағдарламаларын, электрондық құжат айналымы жүйесін меңгеру дағдылары (озық пайдаланушы).
реализация кредитных...
Полный день
15.09.2025 18:28:02

сақтандыру және кепілдік төлемдері Департаменті директорының Орынбасары

Департамент директорының орынбасары келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) тиісті мамандық бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;

2) бөлімше қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 4 (төрт) жыл;

3) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

Директор орынбасарының міндеттері мен функциялары

4.       Міндеттерді іске асыру мақсатында директордың орынбасары мынадай міндеттерді орындайды:

1-міндет: сақтандыру (қайта сақтандыру) және кепілдік төлемдерін жүзеге асыру процесін ұйымдастыру.

Функциялар:

1) сақтандыру (қайта сақтандыру) және кепілдік жағдайлары туралы хабарламаларды (өтініштерді) тіркеу, сондай-ақ тиісті ақпараттық жүйеде сақтандыру және кепілдік жағдайлары бойынша мәлімделген, бірақ реттелмеген залалдар резервін қалыптастыру;

2) мәлімделген сақтандыру және кепілдік жағдайларын реттеуге қатысу;

3) жүзеге асырылған сақтандыру (қайта сақтандыру) және кепілдік төлемдер және осы төлемдерді жүзеге асырудан бас тарту бойынша материалдарды қалыптастыру;

4) Департамент үшін белгіленген лимиттер шегінде сақтандыру (қайта сақтандыру) және кепілдік төлемді жүзеге асыру туралы шешім қабылдау;

5) сақтандыру (қайта сақтандыру) және кепілдік төлемді жүзеге асыру туралы мәселені олар үшін белгіленген лимиттер шегінде қоғамның уәкілетті органдарының қарауына шығару;

6) сақтандыру (қайта сақтандыру)және кепілдік төлемін жүзеге асыру, сондай-ақ қайта сақтандырушыдан (ретроцессионерден) өтем алу үшін құжаттарды дайындау, келісу және орындауға беру;

7) тиісті ақпараттық жүйеде сақтандыру (қайта сақтандыру) және кепілдік төлемдерін жүзеге асыру үшін ақпарат енгізу  
урегулирование пробл...
рассмотрение страхов...
сопровождение деятел...
Полный день
15.09.2025 12:06:01

Басқарманың қызметін қамтамасыз ету департаменті Баспасөз қызметінің жоба менеджері

Негізгі лауазымдық міндеттері:

1)      БАҚ-пен байланыс: «Масс-медиа туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес БАҚ-тың сұрауларына өзекті және анық жауаптар беру мақсатында ақпаратты жинауды және өңдеуді жүзеге асырады.

2)      Қоғаммен байланыс және SMM: компания туралы ақпаратты ашық көздерде және өзге де коммуникациялық арналарда уақтылы толтыруды және өзектілігін қамтамасыз етеді, қажет болған жағдайда компания және оның қызметі туралы сенімді ақпаратқа кең жұртшылықтың қол жеткізуін қамтамасыз ету мақсатында ашықтық қағидаттарына сәйкес электрондық байланыс құралдары арқылы клиенттермен коммуникацияны жүргізеді.

3)      Баспасөз іс-шаралары: компания қызметін ақпараттық сүйемелдеу мақсатында компанияның PR-стратегиясын іске асыру шеңберінде БАҚ пен жұртшылық үшін іс-шараларды дайындауға, ұйымдастыруға және өткізуге қатысады.

4)      Дағдарысқа қарсы шаралар: репутациялық тәуекелдер тұрғысынан ақпараттық кеңістіктің мониторингін жүзеге асырады және тәуекел туындаған жағдайда компанияның дағдарысқа қарсы саясатын басшылыққа ала отырып, ол туралы компанияның және оның басшылығының имиджі үшін жағымсыз салдарды бейтараптандыру немесе азайту мақсатында тікелей басшыға хабарлайды.

5)      Іс қағаздарын жүргізу және жеткізушілермен өзара іс-қимыл жасау: баспасөз қызметінің құжат айналымын, олар бойынша міндеттемелерді уақтылы орындау мақсатында қолданыстағы шарттар шеңберінде тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді жеткізушілермен коммуникацияны жүргізеді.

6)      Компанияның өнімдері мен қызметтерін мақсатты аудиториялар топтары арасында ілгерілету: графикалық контент (баннерлер, инфографика, буклеттер, брошюралар, ашық хаттар) дайындау, компания қызметі туралы бейнероликтер дайындау, Digital marketing құралдарын қолдана отырып, компанияның өнімдері мен қызметтерін ілгерілету.

7)      Компания қызметін жобалық жұмыс қағидаттары бойынша (agile, waterfall) жүзеге асыру: жоба басқару жоспарын әзірлеуге қатысу; жобаларды әзірлеуді және іске асыруды қамтамасыз ету; жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастыру және келісу, оларды кураторға/жоба жетекшісіне ұсыну; жобаның орындалуына және іске асырылу барысына қатысу және мониторинг жүргізу; жобаның қатысушыларымен бірлесіп техникалық тапсырмалар әзірлеу; жобадағы рөліне сәйкес өзге де функцияларды орындау.

8)      Компанияның интернет-ресурсына қатысты мәселелер бойынша IT, цифрлық сервистерге жауапты департаменттермен өзара әрекеттесу.

Біліктілік талаптары:

экономикалық/қаржылық/құқықтық/техникалық/математикалық/гуманитарлық және/немесе ақпараттық технологиялар саласындағы мамандықтары бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/гуманитарлық білім. Кәсіби саладағы немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы тәжірибесі кемінде 1-3 жыл

Грамотная устная и п...
Полный день
15.09.2025 12:05:01

Стратегия және үлкен деректерді талдау департаментінің маманы

  • Машиналық оқыту әдістерін қолдана отырып, перспективалы салалар мен тауарлық нишаларды айқындау.




  • Ішкі және сыртқы дереккөздерден мәліметтерді жинау, құрылымдау және визуализациялау.




  • Жоғары өсім және экспорттық әлеуеті бар салалар мен нишаларды талдау, ұсыныстар дайындау.




  • Үлкен деректер мен макроэкономикалық трендтерді талдау арқылы стратегиялық жоспарлау.




  • Басшылық үшін талдамалық жазбалар мен презентациялар дайындау.




  • Негізгі көрсеткіштері бар цифрлық дашбордтарды әзірлеу және жаңарту.



Визуализация данных
макроэкономика
Статистика
big data
Полный день
15.09.2025 11:55:01

Қамтамасыз етуді бағалау департаментінің маманы

  • Қамтамасыз етуді (бар-жоғы, жағдайы, нарықтық құны, жеткіліктілігі) қашықтан және іссапарлық мониторинг жүргізу, соның ішінде ҚР аумағында және шет елдерде кепіл нысандарын тексеру.

  • Құжаттармен расталған есептерді (салықтар, сақтандыру, ауыртпалықтар, техникалық байқау, фото/видео және т.б.) мүдделі бөлімшелерге дайындау және жолдау.

  • Кепіл мүлкінің жағдайын бақылау (түгендеу, ақпарат жинау, сақталуын қамтамасыз ету бойынша алдын алу шаралары).

  • Басшылықты және уәкілетті органдарды кепілге қол сұғу немесе оны жоғалту қаупі туралы хабардар ету.

  • Ерте ескерту жүйесіне деректерді уақтылы ұсыну.

  • Нормативтік және әдістемелік құжаттаманы әзірлеу және жетілдіру, ішкі актілерді келісуге және енгізуге қатысу.

  • Несие құралдарын жетілдіру және процестерді автоматтандыру бойынша ұсыныстар енгізу.

  • Инвестициялық жобалар мен экспорттық операцияларға қатысты ерте ескерту сигналдары бойынша ұсынымдар әзірлеу.

  • Бизнес-процестердің тиімділігін арттыру мақсатында жұмыс топтарына және жобалық бастамаларға қатысу.

  • Қамтамасыз ету нысандарын тексеру үшін іссапарларды жоспарлау.

  • Тәуекелдерді анықтау және бағалау, оларды азайту бойынша ұсыныстарды басшылыққа және бейінді бөлімшелерге дайындау.

оценка
свидетельство
анализ
Полный день
12.09.2025 17:23:01

«ҚазАгроҚаржы» АҚ Оңалту және проблемалық жобалар департаменті проблемалық жобаларды оңалту бөлімінің менеджері (негізгі қызметкер болмаған кезде)

Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:

қайта құрылымдау, қайта қаржыландыру және Қоғамның қаржылық шығындарын анағұрлым азайтуға әкелетін басқа да тәсілдер арқылы сотқа дейінгі реттеу сатысында проблемалық жобаларды оңалту бойынша жұмысты жүзеге асырады;

басқарушылық есептілікті (қарыз алушылардың ақшалай міндеттемелерін өтеу және қарыз алушылар бойынша өзге де есептілік) қалыптастыруды жүзеге асырады;

құрылымдық бөлімшелерден алынған қорытындылар негізінде қарыз алушылардың қаржылық жай-күйінің мониторингі бойынша іс-шараларды жүзеге асырады, жоба бойынша жалпы қорытындыны Кредит комитетінің қарауына шығарады және басқа да жұмыстарды жүргізеді.

Бағыну деңгейі: бөлім бастығына, департамент директорына

Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:

Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, тынығу уақыты 13.00-ден 14.30 дейін

Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Іссапарлар: іссапарлар болуы мүмкін

Әлеуметтік пакет: Медициналық сақтандыру

                                       

ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ

Бұл маман үшін келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: талқылануда

ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі: экономика/құқықтану мамандығы бойынша.

Жұмыс тәжірибесі: бөлімше қызметінің ұқсас ерекшелігі бойынша немесе қаржы / экономикалық / банк салаларында кемінде 2 жыл (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат – қызметкерлерге, бағдарлама бойынша бітірген шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды "Болашақ").

Қажетті іскерлік қасиеттер: аналитикалық ақыл-ой, командада жұмыс істей білу, ұқыптылық және нәтижеге жетуге деген ұмтылыс, тіл тапқыштық.

Міндетті мағлұматтар: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындауға қажетті басқа да міндетті мағлұматтар.

Тілдерді меңгеруі:

Қазақ тілі: артықшылығы болады

Ағылшын: білгені жақсырақ

Орыс: міндетті түрде

Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білуі: MS office, 1С, MS Outlook міндетті түрде білу.

Знания финансового а...
Полный день
12.09.2025 17:20:01

«ҚазАгроҚаржы» АҚ Жамбыл облысы бойынша филиалының несие маманы

Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:

Акт әлеуетті клиенттерді іздеуді жүзеге асырады, ұсынылған бағдарламалар бойынша кездесулер, презентациялар, өңірлер бойынша сапарлар өткізеді.

Тауар қаржыландыруға өтінімдерді консультациялайды және қабылдайды, өтінімнен бастап қаржыландыру сатысында техниканы беруге дейін кредиттеу бойынша клиентке толық сүйемелдеу жүргізеді;

Акт жобаны іске асыру кестесіне сәйкес мәміленің барлық алдын ала шарттарының уақтылы орындалуын бақылауды қамтамасыз етеді

Бағыну деңгейі: филиал директоры..

Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:

Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30 дейін

Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Ісапарлар: іссапарлар болуы мүмкін

Әлеуметтік пакет: Медициналық сақтандыру

ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ

Бұл маман үшін

Келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: талқылануда.

ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі білім (экономикалық/ қаржылық/ техникалық/ заңгерлік).

Жұмыс тәжірибесі: кредиттік-лизингтік/ қаржылық/ экономикалық/ банк салаларында кемінде 1 жыл немесе Қоғамның құрылымдық бөлімшесінде кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат-қызметкерлерге, шетелдік жоғары оқу орнын бітірген кандидаттарға қолданылмайды оқу орны/ Назарбаев Университеті "Болашақ"бағдарламасы бойынша бітірген магистратура бағдарламасы бойынша).

"Бакалавр", "Магистр"дәрежелері бойынша шет елдердің жоғары оқу орындарын бітірген тұлғалар үшін жұмыс тәжірибесіне талаптар қойылмай/"Магистр"дәрежесі бойынша Қазақстан Республикасының оқу орындары.

Міндетті білім: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.

Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.

Тілдерді меңгеруі:

Қазақ тілі: иә

Ағылшын: құпталады          

Орыс: иә

Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білуі: 1C, Excel, Word, Outlook міндетті түрде білу

Нормативные правовые...
12.09.2025 17:17:01

ҚазАгроҚаржы» АҚ "ҚазАгроҚаржы" АҚ Жобаларды әкімшілендіру департаменті жобаларды әкімшілендіру бөлімінің менеджері

Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:

-      несие комитетінің шешіміне сәйкес қаржыландыру шарттарын, қамтамасыз ету шарттарын және қосымша келісімдерді әзірлеу;

-      лизинг затын беруге өкімдерін дайындау, несиені беру және несиелік келісімдерді қолдауға байланысты өкімдерін орындау;

-      несие бөлімі ұсынған құжаттардың толықтығы мен Қоғамның талаптарына сәйкестігін тексеру және несиелік деректі қалыптастыру;

-      келісім-шарттардың түпнұсқаларын және құқық белгілейтін құжаттарды Қоғамның ішкі талаптарында белгіленген тәртіптерді сақтай отырып, арнайы сақтау бөлмесіне қамтамасыз ету үшін беру;

-      автоматтандырылған ERP жүйесіне мәліметтерді енгізу бойынша іс-шараларды жүзеге асыру;

-      несиелік бюромен Қоғамның қарыз алушыларының жасасқан шарттары туралы мәліметтерді ұсыну бөлігінде өзара әрекеттесу;

-      несие құжаттарының толықтығы мен қоғамның талаптарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асыру.

-      өтініш берушінің уәкілетті органның шешімі бойынша мәміле жасасу үшін қажетті ерекше шарттардың уақтылы орындалуын бақылау.

-      уәкілетті органның шешімдеріне сәйкес қаржыландыру шартын, қамтамасыз ету шартын және қосымша келісімдерді жасау.

Бағыну деңгейі: бөлім бастығы, департамент директоры.

Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:

Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30 дейін

Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Ісапарлар: іссапарлар болуы мүмкін

Әлеуметтік пакет: Медициналық сақтандыру

ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ

Бұл маман үшін

Келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: талқылануда.

КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі білім (экономика/құқықтану).

Жұмыс тәжірибесі: бөлімше қызметінің ұқсас ерекшелігі бойынша немесе қаржы / экономикалық / банк салаларында кемінде 2 жыл (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат – қызметкерлерге, бағдарлама бойынша бітірген шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды "Болашақ").

Міндетті білім: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР Нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.

Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі

Тілдерді меңгеруі:

Қазақ тілі: иә

Ағылшын: құпталады          

Орыс: иә

Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білуі: 1C, Excel, Word, Outlook міндетті түрде білу

Нормативные правовые...
Полный день
12.09.2025 15:50:02

Жетісу облысы бойынша филиалды кепілмен қамтамасыз ету жөніндегі маман (аутстаффинг)

КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары

(лауазымдық нұсқаулықтан):

- Бағалау қызметі бойынша курстардан өткені туралы міндетті сертификаты бар жоғары арнайы бағалау білімі не экономикалық/ техникалық/ заң білімі.

- ЕДБ және/немесе бағалау компаниясында ұқсас салада кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі



Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

- ҚР-дағы мүлікті бағалау жөніндегі қызметті реттейтін заңнамалық және нормативтік базаны білу;

- Қоғамның қызметін реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;

- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

- құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;

- қоғамда кредит беру тәртібі;

- МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

- нарықтық құнын айқындау актілерін, бағалау туралы есептерді сараптау актілерін, кепіл мүлкін қарау актілерін қалыптастыра білу;

- сараптамалық нарықтық құнын анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;

- жылжымайтын және жылжымалы мүлік нарығына қарқынды талдау жүргізу мүмкіндігі;

- ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;

- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасай білу;          

Тұлғалық:

- көп тапсырмаға стресске төзімділік;

- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);

- нәтижеге бағдарлау

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- жоспарлау және дұрыс басымдық беру мүмкіндігі;

- қажетті ақпаратты тез таба білу;

- белсенді өмірлік ұстаным;

- тұрақты өзін-өзі дамыту;

- клиентке бағдарлану;

- іскерлік этикетті білу және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;

- жауапкершілік;

- функционалдық міндеттерді бөлу мүмкіндігі;

- орындалатын міндеттерге байыпты көзқарас;

- адалдық, орындаушылық;

- іссапарларға дайындық;

- әдептілік.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

- ЕДБ және/немесе бағалау компаниясында ұқсас саладағы мамандық бойынша жұмыс өтілі кемінде 2 (екі) жыл.

Жұмыс режимі: толық уақыт, 5/2
Орналасқан жері: Талдықорған қаласы ш / а.Көктем 10

Барлық құқықтар қорғалған. Белсенді сілтемені пайдаланыңыз:  
Полный день
12.09.2025 10:50:02

Ішкі аудит қызметінің басшысы

1. Ішкі аудит қызметінің басшысында:
1) бухгалтерлік есеп және аудит және (немесе) қаржы және (немесе) экономика және (немесе) құқық салаларындағы жоғары кәсіптік білім;
2) (ішкі) аудит және (немесе) бақылау және (немесе) қаржы саласындағы жұмыс тәжірибесі – кемінде бес жыл, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектілері болып табылатын ұйымдарда және (немесе) лицензиясы бар қаржы ұйымдарында не Қазақстан Республикасының мемлекеттік реттеу немесе қадағалау органдарында кемінде үш жыл;
3) бақылау немесе қаржы саласындағы басшылық лауазымдағы жұмыс өтілі – кемінде бес жыл;
4) Халықаралық қаржылық есептілік стандарттарын (ХҚЕС), халықаралық қаржылық есептілік стандарттарын, корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау принциптерін білу;
5) Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудит, бухгалтерлік есеп, салық салу, акционерлік қоғамдар, еңбек, мемлекеттік мүлік, индустриялық-инновациялық қызмет және қаржы мәселелері бойынша білу;
6) мемлекеттік тілді және ағылшын тілін білу (мүмкіндігінше);
7) Ішкі аудиторлардың келесі сертификаттау институттарының бірі: CIA (Сертификатталған ішкі аудитор); QIAL (ішкі аудит саласындағы көшбасшылық біліктілігі), CCSA (өзін-өзі бақылаудағы сертификаттау), CFSA (сертификатталған қаржылық қызметтер аудиторы), CGAP (сертификатталған мемлекеттік аудит маманы), CRMA (тәуекелдерді басқару кепілдігі бойынша сертификат) немесе мемлекеттік аудитордың біліктілігі немесе кем дегенде IAP (ішкі аудиторлық бақылау институты) Қаржы менеджерлері (Ұлыбритания);
8) мүмкіндігінше келесі сертификаттардың бірі: ACCA (Сертификатталған бухгалтерлер қауымдастығы), Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес кәсіби бухгалтер сертификаты, DipIFR (Халықаралық қаржылық есептілік бойынша диплом), CIPA (Сертификатталған халықаралық кәсіби бухгалтер); CISA (Сертификатталған ақпараттық жүйелер аудиторы), CISM (Сертификатталған ақпараттық қауіпсіздік менеджері), ITIL (Ақпараттық технологиялар инфрақұрылымының кітапханасы) немесе басқа халықаралық деңгейде танылған сертификат.
2. Төмендегі тұлғалар NSVA лауазымына тағайындала алмайды:
1) соңғы үш жыл ішінде «Индустриялық даму қоры» АҚ құрылымдық бөлімшесінің басшысы және/немесе басшы қызметкері болған тұлға;
2) экономикалық қызмет саласында жасаған қылмыстары, сыбайлас жемқорлық және мемлекеттік қызмет немесе мемлекеттік басқару мүдделеріне қарсы өзге де қылмыстар, конституциялық құрылыс негіздеріне және мемлекеттік қауіпсіздікке қарсы қылмыстар үшін заңда белгіленген тәртіппен алынбаған немесе алынбаған соттылығы бар адам.
знаниями МОППВА, меж...

Смотреть еще вакансии

Кіру