Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Юристы
Бухгалтерия и Финансы
Безопасность
Административный персонал
Управление персоналом
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
102 бос орын
04.09.2025 17:09:02

Бағдарламаларды ілгерілету және өңірлік даму департаментінің бас менеджері

Біліктілік талаптары:
  • Экономика, қаржы немесе құқық саласында жоғары білім.
  • Департамент қызметіне сәйкес салада кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі. Мемлекеттік қызметте, ұлттық даму институттарында, екінші деңгейлі банктерде, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтинг компанияларында немесе халықаралық ұйымдарда жұмыс тәжірибесі артықшылық болып табылады — кемінде 3 (үш) жыл.
  • ҚР Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы бойынша түлектерге, магистратура немесе PhD докторантураны тәмамдағандарға жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл.
  • Талдау жүргізе білу (соның ішінде статистикалық және экономикалық).
  • Презентациялар әзірлеу және өткізу, келіссөздер жүргізу дағдылары болуы тиіс.
  • Іскерлік хат-хабар алмасу дағдылары.
  • Сұраныстар бойынша аналитикалық есептер мен баяндамалар дайындау.
Компетенциялар:
  • Тілдің сауатты жазбаша және ауызша қолданылуы;
  • Коммуникабельділік;
  • Командада жұмыс істей білу.
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
  • Стратегиялық жоспарлау және бағдарламаларды ілгерілетуге қатысу;
  • Өңірлік филиалдардың жұмысын үйлестіру, іс-шараларға қатысу, мәселелік сұрақтарды мониторингтеу және талдау;
  • Директоратты дайындау және сүйемелдеу, тапсырмалардың орындалуын бақылау;
  • Ішкі құжаттаманы әзірлеу және сүйемелдеу, бюджет пен сметаларды қалыптастыру;
  • Мемлекеттік органдармен, екінші деңгейлі банктермен, Қордың бірлескен жобаларымен өзара әрекеттесу;
  • Қызметкерлерді оқыту, сатып алуды бастау, операциялық тәуекелдерді басқару;
  • Сұраныстар бойынша аналитикалық материалдар, хаттар және презентациялар дайындау;
  • Бағдарламаларды іске асырудың әкімшілік, ұйымдастырушылық және қаржылық аспектілерін бақылау (сметалар, сатып алулар, есеп беру);
  • Бағдарламаларды толық цикл бойынша басқару: идеядан пилотқа, кейін масштабтауға және нәтижелерін бағалауға дейін;
  • Кәсіпкерлік субъектілерді оқытуға арналған модульдердің концепциясы, құрылымы және әдістемелік мазмұнын әзірлеу;
  • Қашықтықтан оқытуға, прогресті бақылауға және қатысушылардың аттестациясына арналған цифрлық құралдарды енгізу;
  • Департаменттің білім беру және қаржылық емес бағдарламаларды қолдау стратегиясын әзірлеу және жаңарту;
  • Өңірлердегі кәсіпкерлердің қажеттіліктерін анықтау және жаңа бағдарламалар әзірлеу (акселерциялық, оқу, тәлімгерлік, цифрлық қызметтерді қоса алғанда);
  • Үздік тәжірибелерді талдау (соның ішінде ЕБРР, IFC, «ҚМСП» корпорациясы сияқты шетелдік даму институттары) және Қазақстан контекстіне бейімдеу;
  • Бағдарламалар бойынша KPI орнату және мақсаттық көрсеткіштердің орындалуын бақылау.
Стратегическое плани...
Управление региональ...
Полный день
04.09.2025 16:14:01

Абай облысы бойынша филиалдың кепілмен қамтамасыз ету жөніндегі бас маманы

Лауазымның мақсаты/міндеті:

  • Залогтық қамтамасыз етудің заңдық, қаржылық және техникалық сенімділігін қамтамасыз ету, залогтарды рәсімдеу, сүйемелдеу және жүзеге асыру кезінде тәуекелдерді азайту, сондай-ақ ішкі стандарттар мен залогтық қамтамасыз ету саласындағы заңнамалық талаптардың сақталуын қамтамасыз ету.

Білім талаптары:

  • Жоғары мамандандырылған бағалау білімі немесе экономикалық/техникалық/заңгерлік білім, бағалау қызметі бойынша курстардан өткендігі туралы сертификаттың болуы міндетті.
  • Ұқсас салада банк немесе бағалау компаниясында кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі болуы тиіс.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

  • Ұқсас салада банк немесе бағалау компаниясында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі болуы тиіс.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Қазақстан Республикасында мүлікті бағалау қызметін реттейтін заңнамалық және
        нормативтік база туралы білім;
  • Қоғамның қызметін реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
  • Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
  • Құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, шаралар);
  • Қоғамдағы несие беру тәртібі;
  • Халықаралық стандарт ISO 9001 талаптары.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалдық:

  • Нарықтық құнды анықтау актілерін, бағалау есептерін сараптау актілерін, залогтық мүлікті тексеру актілерін жасау дағдылары;
  • Эксперттік нарықтық құнды анықтауға қажетті анықтамалықтар мен бағдарламалармен жұмыс істеу дағдылары;
  • Жылжымалы және жылжымайтын мүлік нарығын терең талдау қабілеті;
  • Қазіргі ақпараттық технологиялық жүйелерді қолдану дағдылары;
  • Тиімді презентация жасау және іскерлік қарым-қатынас құру дағдылары;
  • Табыс тәсілі шеңберінде DCF моделін білу.

Жеке қасиеттері:

  • Көпжұмыс жағдайында стрессоустойчивтілік;
  • Қарым-қатынасқа икемділік (жылдам байланыс орнату, адамдармен сөйлесуге ниет пен қабілет);
  • Нәтижеге бағдарлану;
  • Тіл байлығы (ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті);
  • Жоспарлау және басымдықтарды дұрыс белгілеу қабілеті;
  • Қажетті ақпаратты жылдам табу;
  • Белсенді өмірлік ұстаным;
  • Үздіксіз өзін-өзі дамыту;
  • Клиентке бағдарлану;
  • Іскерлік этикет пен қарым-қатынас дағдылары;
  • Жауапкершілік;
  • Функционалдық міндеттерді бөлу қабілеті;
  • Орындаған міндеттерге байсалдылықпен қарау;
  • Адалдық, міндеттілік;
  • Іссапарларға дайын болу;
  • Татулық.

Жұмыс шарттары:

  • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
  • Еңбек шарты бойынша;
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
  • Орналасқан жері: Семей қ., Қ. Мұхамедханұлы көшесі, 23А.
Умение работать со с...
Умение проводить инт...
Умение формировать а...
Полный день
04.09.2025 11:15:01

«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ Астана қаласындағы филиалының әкімшілендіру бөлімінің бас маманы

Лауазымның мақсаты: кредиттік мәмілелерді құжаттамалық сүйемелдеу және кредиттік досьені жүргізу жолымен «Аграрлық кредиттік корпорация» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) кредит беру процестеріне әкімшілік қолдау көрсету.

Білімге қойылатын талаптар: жоғары экономикалық/қаржылық/заңгерлік білім.

Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар:

Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда:

-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі және/немесе Қоғамның/Қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі емінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі болған жағдайда. Бұл талаптар Назарбаев Университетінің шетелдік жоғары оқу орнын магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесін талап етпейтін) үміткерлерге қолданылмайды.

Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім, дағдылар және дағдылар:

1) лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;

2) қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

3) басқарма қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);

4) жобаларды басқару саласындағы білімі мен тәжірибесі, үлкен көлемдегі деректерді талдау және тәуелсіз шешім қабылдау қабілеті;

5) МС ИСО 9001 и МСФО 9 халықаралық стандарттарының талаптары;

6) мемлекеттік тілді еркін меңгеруі;

7) күрделі мәселелер мен мәселелерді жедел шешу мүмкіндігі;

8) деректердің үлкен көлемін талдау мүмкіндігі;

9) көп тапсырмалы ортада және қатаң мерзімдерде жұмыс істеу мүмкіндігі;

10) жұмыс уақытын ұтымды пайдалана білу;

11) несие процесін қолдауға арналған кеңсе бағдарламаларын (ERP 1C/SEDM/SimBase және т.б.) тамаша білу.

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

- несиелік және кепіл құжаттарын, оларға қосымша келісімдерді, өтеу кестелерін, несиені аударуды дайындау және бекіту;

- қамтамасыз ету құнын есепке алу және есептен шығару, келісім-шарттардың түпнұсқаларын және құқық белгілейтін құжаттарды қамтамасыз ету үшін филиалдың қоймасына беру тәртібін уақтылы орындау;

- Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне және Несиені әкімшілендіру тәртібіне сәйкес несиелік істерді дұрыс қалыптастыру және сақтау;

- кредиттік істердің толықтығын және уәкілетті органның талаптарына сәйкестігін тексеру және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасы;

- қайтарылған несиелерді филиал мұрағатына сақтауға беруді қамтамасыз ету.

Жеке:

-коммуникативтік дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, нәтижеге бағытталған  тіл табысу қабілеті және тілегі);

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;

- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;

- үнемі өзін-өзі дамыту;

- нәтижеге назар аудару;

- ашық қарым-қатынас;

-аналитикалық ойлау;

-себепке/компанияға берілгендік;

-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік.

Жұмыс шарттары:

-Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2

-Еңбек нысаны: еңбек шарты

-Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру

04.09.2025 11:02:02

"Әкімшілендіру бөлімінің бас маманы

      «Аграрлық несие корпорациясы» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) Абай облысы бойынша филиалында әкімшілендіру  бөлімінің бас маманы лауазымы құрылды.

Лауазымның мақсаты/міндеті: кредиттік мәмілелерді құжаттамалық сүйемелдеу және кредиттік досьені жүргізу жолымен «Аграрлық кредиттік корпорация» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) кредит беру процестеріне әкімшілік қолдау көрсету.

Білімге қойылатын талаптар: жоғары экономикалық/қаржылық/заңгерлік білім;

Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар:

Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда:

-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі және/немесе Қоғамның/Қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі емінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі болған жағдайда. Бұл талаптар Назарбаев Университетінің шетелдік жоғары оқу орнын магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесін талап етпейтін) үміткерлерге қолданылмайды.

Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім, дағдылар және дағдылар:

-  лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;

-  Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

-  Басқарма қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);

-  жобаларды басқару саласындағы білімі мен тәжірибесі, үлкен көлемдегі деректерді талдау және тәуелсіз шешім қабылдау қабілеті;

-  МС ИСО 9001 и МСФО 9 халықаралық стандарттарының талаптары;

-  мемлекеттік тілді еркін меңгеруі;

-  күрделі мәселелер мен мәселелерді жедел шешу мүмкіндігі;

-  деректердің үлкен көлемін талдау мүмкіндігі;

-  көп тапсырмалы ортада және қатаң мерзімдерде жұмыс істеу мүмкіндігі;

-  жұмыс уақытын ұтымды пайдалана білу;

-  несие процесін қолдауға арналған кеңсе бағдарламаларын (ERP 1C/SEDM/SimBase және т.б.) тамаша білу.

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

- несиелік және кепіл құжаттарын, оларға қосымша келісімдерді, өтеу кестелерін, несиені аударуды дайындау және бекіту;

- қамтамасыз ету құнын есепке алу және есептен шығару, келісім-шарттардың түпнұсқаларын және құқық белгілейтін құжаттарды қамтамасыз ету үшін филиалдың қоймасына беру тәртібін уақтылы орындау;

- Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне және Несиені әкімшілендіру тәртібіне сәйкес несиелік істерді дұрыс қалыптастыру және сақтау;

- кредиттік істердің толықтығын және уәкілетті органның талаптарына сәйкестігін тексеру және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасы;

- қайтарылған несиелерді филиал мұрағатына сақтауға беруді қамтамасыз ету.

Жеке:

-коммуникативтік дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен тез тіл табысу және сөйлесуге деген ұмтылыс);

- нәтижеге бағдарлану;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;

- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;

- үнемі өзін-өзі дамыту;

- нәтижеге назар аудару;

- ашық қарым-қатынас;

- аналитикалық ойлау;

- себепке/компанияға берілгендік;

- көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік.

Жұмыс шарттары:

- Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2

- Еңбек нысаны: еңбек шарты

- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру

- Орналасқан жері: Семей қаласы, К.Мухамедханов көшесі, 23А

Надлежащее формирова...
Проверка кредитных д...
Полный день
03.09.2025 17:24:02

Кэптивтік қорлар департаментінің директоры

Кандидатқа қойылатын талаптар :
Жоғары кәсіби (қаржы-экономикалық) білімі; шетелдік жоғары оқу орны берген құжатпен расталған дәреженің болуы құпталады;
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда жұмыс өтілі – 5 жылдан жоғары;
Профильге сәйкес ұйымдарда жұмыс тәжірибесінің болуы;
Компьютерді білу деңгейі (5 – жоғары деңгейдегі пайдаланушы, 4 – сенімді пайдаланушы, 3 – бастапқы деңгейдегі пайдаланушы), негізгі бағдарлама – (Word, Excel, 1С), қосымша: MS Office-ті жоғары деңгейде меңгеру (Excel, Power Point, Word).
Экономикалық қызмет саласында (қалаулысы – «Бәйтерек» ұлттық басқарушы холдингі» АҚ (бұдан әрі – Холдинг) компаниялар тобы мен/немесе мемлекеттік басқару органдарында) жұмыс өтілі – кемінде 2 жыл;
Ағылшын тілін Advanced деңгейінде білу.
Қаржы, бухгалтерлік есеп немесе өзге де қатысты салалардағы халықаралық кәсіби сертификаттардың (ACCA – Association of Chartered Certified Accountants, CPA – Certified Public Accountant немесе CFA – Chartered Financial Analyst және басқа релевантты сертификаттар) болуы құпталады.

Қосымша талаптар:


  • Келіссөздер жүргізу және әріптестік қатынастар орнату дағдылары.


  • Қаржылық талдау және модельдеу дағдылары.


Кэптивтік қорлар департаментінің директорының функционалдық міндеттері:
Департамент қызметкерлеріне басшылық ету және олардың қызметін бақылау, әрбір қызметкер мен бөлімшенің алдына қойылған міндеттерді және жалпы функцияларды тиісінше орындауын қамтамасыз ету, сондай-ақ ынталандыру жүйесін қалыптастыру, қолдану және жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізу.

Кэптивтік қорлардың, арнайы мақсаттағы компаниялардың, басқарушы компаниялардың және инвестициялық қызмет саласындағы өзге де еншілес ұйымдардың қызметіне мониторинг жүргізу, мақсаттарға қол жеткізу мен міндеттердің орындалуын бақылау мақсатында.

Қажет болған жағдайда ағымдағы немесе талданатын инвестициялық жобалар және кэптивтік қорлардың, басқарушы компаниялардың және еншілес ұйымдардың қызметіне қатысты өзге де мәселелер бойынша өз құзыреті шегінде Қоғамның алқалы органдарының отырыстарында баяндама жасау.

Қоғам өкілдері үшін кэптивтік қорлардың, басқарушы компаниялардың және еншілес ұйымдардың инвестициялық және/немесе ұсынымдық комитеттерінде, консультативтік кеңестерінде және өзге де органдарында инвестициялық ұсынымдар беру.

Жобалар мен инвесторларды тарту жұмыстарына бақылау жасау, оның ішінде: жобалар мен инвесторларды іздеу және тарту, салаларды талдау, пайплайн жүргізу, форумдарға қатысу, жобаларды құрылымдау, өзара іс-қимылдың мәртебесі мен тәуекелдерді жою бойынша есептілікті дайындау.

Қазақстан Республикасының Республикалық бюджетінен қаражат бөлу бойынша жұмысты үйлестіру, оның ішінде қаржылық-экономикалық негіздемелерді әзірлеу.

Департамент пен бағынысты ұйымдардың қызметіне тән тәуекелдерді анықтау, талдау және бақылауды жүзеге асыру.

Полный день
03.09.2025 10:04:02

Мониторинг бөлімінің маманы

Білімі: жоғары экономикалық/қаржылық/*заңдық/*техникалық білім (*қаржы-несие саласында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі болған жағдайда рұқсат етіледі);
МАҚСАТЫ/МАҚСАТЫ:
- Филиал құзыретіне жататын жобаларға мониторинг жүргізу арқылы қарыз алушылар үшін несиелік портфельдің сапасына мониторинг жүргізу;
- мерзімі өткен қарыздармен жұмыс істеу;
- Несиелердің мақсатты пайдаланылуын бақылау.
Функционалды:
- қарыз алушылардың қаржылық жағдайын, несиелердің мақсатты пайдаланылуын, алушы тараптың клиенттерінің несиелік төлемдерін уақтылы өтеуін қамтитын мониторинг бойынша жұмыстар кешенін ұйымдастыру және жүзеге асыру мүмкіндігі;
- қабылдаушы Тараптың клиенттерін кепілмен қамтамасыз етуді ұзартуға, қайта құрылымдауға, қаржыландыру шарттарының өзгеруіне, босатуға және ауыстыруға байланысты мәселелерді қарау;                                                                  
- нарықтық құнын айқындау актілерін, бағалау бойынша есептерді сараптау актілерін, кепіл мүлкін тексеру актілерін қалыптастыра білу; - сараптамалық нарықтық құнын айқындау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу; - деректерді ауқымды жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация дағдылары;
- клиенттердің шағымдары мен шағымдарымен жұмыс істей білу.
Тұлғалық:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- белсенді өмірлік ұстаным;
- тұрақты өзін-өзі дамыту;
- клиентке бағдарлану.
350000 ₸
Полный день
02.09.2025 12:11:02

Тәуекел-менеджмент департаментінің қаржылық тәуекелдер бөлімінің менеджері

Білімге қойылатын талаптар:
  • Қызмет бағытына сәйкес келетін жоғары білім;
  • тәуекелдерді басқару саласында халықаралық сертификаттардың (Enterprise Risk Management Certificate, FRM) немесе ISO 31000 сериясы стандарты бойынша сертификаттың болғаны жөн
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
  • Лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе қоғамның/ қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі кемінде 1 (бір) жыл.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім мен дағдылар:
  • қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
  • жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытынды қалыптастыру және нақты ұсыныстар әзірлеу қабілеті;
  • көп тапсырмаға стресске төзімділік, коммуникабельділік (адамдармен тез байланыса білу, қарым-қатынас жасай білу және тілек);
  • статистикалық деректермен, математикалық және қаржылық модельдермен жұмыс істей білу;
  • ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау қабілеті;
  • аналитикалық ойлау;
  • талдау жүргізу қабілеті (SWOT, бенчмаркинг және т. б.)
Шарттар:
  • Жұмыс режимі: толық уақыт, 5/2
  • Жалдау нысаны: еңбек шарты
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
  • Орналасқан жері: Астана қ., Иманов к-сі, 11 "Нұрсәулет 1"БО
Финансовая отчетност...
Полный день
02.09.2025 11:39:02

No6 Жоба дирекциясының маманы (азаматтық-құқықтық келісім-шарт)

Талаптар:
Жоғары құқықтық, қаржылық
Банктік және/немесе лизингтік қызметте кемінде 1 жыл жұмыс тәжірибесі
Мемлекеттік тілді еркін меңгеру
Дербес компьютердің сенімді пайдаланушысы

Көрсетілетін қызметтердің тізімі:
  1. таңдау, лизингтік қаржыландыру шарттары бойынша кеңес беру, құжаттаманы жинау және өңдеу, жобаларды қарау және құрылымдау, сараптама жүргізу және лизингтік мәмілелерді Қоғамның уәкілетті органдарының қарауына бекіту;
  2. шарттар жасасу, қаржыландыру, лизингтік мәмілелер аяқталғанға дейін лизингтік мәмілелерді бақылау;
  3. жалға алушылардың қаржылық және қаржылық емес міндеттемелерін уақтылы және толық орындауын қамтамасыз ету және бақылау;
  4. лизингтік мәмілелердің лизингтік мәмілелерді жүргізуді реттейтін ішкі нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ету;
  5. лизингтік мәмілелерді жүзеге асыруға қатысатын Қоғамның құрылымдық бөлімшелері қызметкерлерінің қызметін үйлестіру;
  6. Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес басқа да функциялар мен жауапкершіліктер.
Стрессоустойчивость,...
02.09.2025 11:04:02

Тәуекел-менеджмент департаментінің кредиттік тәуекелдер бөлімінің менеджері

Білімге қойылатын талаптар:
  • Жоғары (экономикалық/математикалық) білім.
  • жобаларды басқару бойынша сертификат (лар) болған жөн-PMP: Project Management Professional, specialist in Project Management IPMA (International Project Management Association), PMI Risk Management Professional® (PMI-RMP®), тәуекелдерді басқару саласында (Enterprise Risk Management Certificate, FRM) немесе ISO 31000 сериясы стандарты бойынша сертификат
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
  • заңды тұлғаларға кредит беру/кредиттік талдау саласындағы жұмыс өтілі/ тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және/немесе қоғамның/ қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі 1 (бір) жылдан кем емес.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім мен дағдылар:

  • қаржылық, салықтық және басқарушылық есептілікті талдай білу
  • нормативтік құжаттарды, сараптамалық қорытындыларды әзірлеу дағдысы;
  • қаржы институттарының (ЕДБ, КТ, МҚҰ, ЛК)тұрақтылығын бағалау үшін рейтингтік жүйелерді құру дағдылары;
  • заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдылары.
  • тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
  • үлкен деректер массивтерін өңдеу дағдысы, талдау жүргізу қабілеті (SWOT, бенчмаркинг және т. б.);
  • статистикалық деректермен, математикалық және қаржылық модельдермен жұмыс істей білу;
Шарттар:
  • Жұмыс режимі: толық уақыт, 5/2
  • Жалдау нысаны: еңбек шарты
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
  • Орналасқан жері: Астана қ., Иманов к-сі, 11 "Нұрсәулет 1"БО
Финансовая отчетност...
кредитный анализ
Полный день
29.08.2025 15:02:02

Қарағанды облысы бойынша филиалының директоры

Білімге қойылатын талаптар: Жоғары экономикалық / қаржылық білім.

Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда - қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе мемлекеттік қызметте дәйекті күрделене түсетін позицияларда кемінде 5 (бес) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі қызмет бағыты бойынша немесе осы департаменттің (қызметтің/бөлімнің) не Департаменттің (қызметтің/бөлімнің) төмен тұрған лауазымы бойынша аралас мәселелермен және / немесе
басшы лауазымдарда - агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің не байланысты мәселелері бар Департаменттің (қызметтің/бөлімнің) төмен тұрған лауазымында кемінде 3 (үш) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі.

Жеке сипаттамалары:
- қарым-қатынас және көшбасшылық;
- аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
- жұмыс процестеріне әсері;
- жұмысты ұйымдастыру;
- өзгеру қабілеті;
- командалық;
- жауапкершілік;
- даму;
- өзгерістерді басқару;
- нәтижеге назар аудару;
- процестерді тиімді басқару;
- міндеттеме / компания.

Тілдерді меңгеру деңгейі (қажет болған жағдайда): қазақ, орыс, ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Қосымша ақпарат:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптарын білу;
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- функционалды топтарды біріктіру және басқару мүмкіндігі;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыт бойынша тәуекелдерді басқару дағдылары;
- келіссөздер жүргізу дағдылары (сендіру қабілеті, өзара тиімділікті іздеуге бағдарлану) және коммуникативтік дағдылар (компаниялар мен мемлекеттің жоғары буын басшыларымен қарым-қатынас жасау, консенсусқа қол жеткізу, белсенді диалог жүргізу);
- үлкен деректер массивтерін талдау және жұмыс істеу дағдылары;
- көпшілік алдында сөйлеу дағдысы;
- аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары;
- қайта оқуды және іскерлік қарым-қатынасты, іскерлік хат алмасуды дайындау дағдылары;
- жобаларды басқару дағдылары;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электрондық құжат айналымы жүйесін меңгеру дағдылары (озық пайдаланушы).
достижение стратегич...
Полный день
28.08.2025 16:06:02

Адам ресурстарын басқару бөлімінің маманы (Азаматтық-Құқықтық Шарт)

Талаптар:
кадрларды даярлаудың және «Кадр қызметі» саласында қосымша оқытудың тиісті саласында жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, персоналды басқару саласында кемінде 2 жыл жұмыс өтілі.

Көрсетілетін қызметтер тізімі:
  1. Қоғам қызметкерлерінің жұмысқа қабылдау, жұмыстан босату, ауыстыру, іссапарға, демалысқа, көтермелеуге, тәртіптік жазаға, жеке құрамға әлеуметтік төлемдерге және т.б. құжаттарын уақытылы дайындау бойынша жұмыстарды жүргізу;
  2. Қоғамның басшылығы мен әкімшілік қызметкерлері қызметінің негізгі көрсеткіштерінің картасын әзірлеу, келісу және бекіту;
  3. HR жобаларын іске асыру және қолдау, қызметкерлерді тарту деңгейін анықтау, лауазымдарды бағалау бойынша зерттеулер жүргізу бойынша іс-шараларды ұйымдастыру;
  4. Қоғам қызметкерлерінің еңбек тәртібін сақтауын бақылау және оның бұзушылықтары туралы Қоғам басшылығына ақпарат беру;
  5. Қоғам қызметкерлерінің жұмыс уақытының кестелерін жүргізу;
  6. Қазақстан Республикасында және одан тыс жерлерде Қоғам қызметінің барлық бағыттары бойынша қызметкерлердің біліктілігін арттыруды ұйымдастыру;
  7. Қоғам қызметкерлерін көтермелеу және мемлекеттік наградалармен марапаттау үшін материалдарды дайындау;
  8. Департаменттің құзыретіне кіретін қоғамның нормативтік құқықтық актілерінің, ішкі құжаттарының жобаларын әзірлеуге және дайындауға қатысу;
  9. басқа тапсырмаларды орындау.
знание трудового зак...
28.08.2025 15:02:01

Бағдарламалық қаржыландыру департаментінің бас менеджері

Квалификациялық талаптар:
  • Жоғары экономикалық/қаржылық/заңгерлік білімі болуы тиіс;
  • Банк немесе қаржы ұйымында кемінде 3 (бес) жыл жұмыс өтілі болуы жөн, әсіресе шағын және орта бизнесті несиелеу, корпоративтік несие беру, несие әкімшілігі, заңгерлік немесе әдістемелік қолдау салаларында;
  • Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының түлектері, магистратура немесе PhD докторантура бітіргендер үшін жұмыс өтілі кемінде бір жарым жыл болуы керек;
  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, соның ішінде қаржы, банк және несие қызметін реттейтін заңдарды білу және қолдана білу;
  • Қаржылық талдау, бухгалтерлік есептің негіздері мен әдістерін білу;
  • Құжаттарды (ережелер, нормативтер, шарттар, есептер, актілер және т.б.) жүргізу және құрастыру тәртібі мен ережелерін білу;
  • Іскерлік хат алмасу дағдылары болуы;
  • Презентациялар өткізу және оларды сапалы дайындау қабілеті;
  • Департамент пен Қор қызметіне қатысты бұйрықтар, нұсқаулар, басқа да құжаттарды білу;
  • Ішкі құжаттарды әзірлеуді білу және жүзеге асыру;
  • Компьютерде жұмыс істеу дағдылары: MS Office, пошта қосымшалары және интернет ресурстары деңгейінде тәжірибелі қолданушы болу, 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу – қалаулы;
  • Тіл білу: қазақша/орысша.
Компетенциялар:
  • Сауатты жазбаша және ауызша сөйлеу;
  • Коммуникабельділік;
  • Топпен жұмыс істеу қабілеті.
Функционалдық талаптары:
  • Қордың өз қаражаты және/немесе әртүрлі көздерден тартылған қаражаттары есебінен екінші деңгейлі банктер мен басқа да заңды тұлғаларға (ары қарай – Қор серіктестері) шартты орналастыру өнімдерін әзірлеу және іске асыру, жеке немесе Қордың өңірлік филиалдары арқылы;
  • Еңбек тәртібін, ішкі ережелер мен Қор жұмыс регламенттерін қатаң сақтау;
  • Басқа құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеуге қатысу, негізгі қызмет мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу жөнінде ұсыныстар жасау;
  • Жеке кәсіпкерлік субъектілерін қаржыландырудың жаңа схемалары мен өнімдерін әзірлеу;
  • Қор серіктестерімен, мемлекеттік ұйымдар мен ұлттық даму институттарымен өзара іс-қимыл жасау;
  • Қор серіктестерін шартты орналастыру бағдарламаларына іріктеу іс-шараларын жүзеге асыру;
  • Қаржыландыру шарттарын келісу, несиелік келісімдердің формаларын және олардың өзгерістерін келісу;
  • Қаржыландыру шарттарын бекіту және өзгерту бойынша іс-шараларды ұйымдастыру;
  • Қор серіктестерімен шартты орналастыру өнімдерін іске асыру мақсатында несиелік келісімдердің типтік формаларын дайындау және бекіту;
  • Қордың құрылымдық бөлімшелерімен қаржыландыру лимиттерін бекіту бойынша өзара іс-қимыл жасау;
  • Ішкі нормативтік құжаттарды дайындау және бекіту;
  • Қазақстан Республикасының заңнамасы мен ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес қаражаттарды орналастыру іс-шараларын жүзеге асыру;
  • Соңғы заемшылар жобаларын уақтылы келісу;
  • Қаржыландыру шарттары туралы ақпараттық базаны қалыптастыру;
  • Қор серіктестері тарапынан қаражатты игермеу немесе кешіктіру жағдайларында айыппұл санкцияларын қолдану және жою бойынша іс-шаралар;
  • Уақытша бос қаражаттардың максималды үлесін бұзу бойынша айыппұлдарды есептеу;
  • Қаржыландыру қаражаттарының сақталуын қамтамасыз ету үшін құрылымдық бөлімшелермен жұмыс;
  • Департаменттің мерзімді есептерін уақтылы және сапалы дайындау, Қор серіктестерінің есептерін жинау және талдау;
  • Қордың өңірлік филиалдарымен өзара іс-қимыл;
  • Департамент пен Қор қызметін жетілдіру және дамыту бойынша ұсыныстар енгізу;
  • Қор серіктестерінің несиені қамтамасыз ету құжаттарын қабылдау және талдау;
  • Ақпараттық жүйелерді, әдістемелік және бизнес-процестерді жетілдіру жөніндегі ұсыныстарға қатысу;
  • Айлық, тоқсандық, жылдық жоспарларды әзірлеу және уақтылы есеп беру;
  • Шартты орналастыру өнімдері бойынша аналитикалық анықтамалар және қажетті есептерді дайындау.
Финансовый анализ
Управление проектами
Полный день
28.08.2025 10:05:01

Кэптивті қорлардың бас менеджері

Кандидатқа қойылатын талаптар:

  • Жоғары кәсіптік
    (қаржы-экономикалық) білім; шетелдік жоғары білім беру ұйымы берген
    құжатпен расталған дәреженің болғаны жөн;
  • Кәсіби салада немесе лауазымның
    функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі - кемінде 3
    (үш) жыл;
  • Экономикалық қызмет түріндегі
    ұйымның тиісті бейініндегі жұмыс тәжірибесі ("Бәйтерек " Ұлттық
    басқарушы холдингі" акционерлік қоғамының компаниялар тобында (бұдан
    әрі – Холдинг) және/немесе мемлекеттік басқару органдарында) - кемінде 1
    жыл;
  • Ағылшын тілін Advanced
    деңгейінде білу.
  • Компьютерді меңгеру деңгейі ( 5 - жоғары деңгейдегі қолданушы, 4 - сенімді қолданушы, 3 - 3 – бастапқы деңгейдегі қолданушы ) Қосымша: MS Office (Excel, PowerPoint, Word) бағдарламаларын жоғары деңгейде меңгеру;
Қосымша талаптар:
- Келіссөз жүргізу және серіктестік қатынастар орнату қабілеті.
- Қаржылық талдау және модельдеу дағдылары.

Функционалдық міндеттері:
- Сапалы инвестициялық портфельді қалыптастыру мақсатында ТИҚ құру/оған қатысу жөніндегі ұсыныстарды іріктеу және талдау процесіне қатысу;
- Қоғамның стратегиялық портфелінің жоспарлы көрсеткіштерінен ауытқуларды қадағалау және осындай ауытқулардың себептерін талдау мақсатында ТИҚ және/немесе арнайы мақсаттағы компаниялар қызметінің мониторингін және ТИҚ қатысуымен портфельдік компаниялардың инвестициялық талдауын, сондай-ақ ТИҚ қызметін жақсарту бойынша қажетті шараларды бастау және жүзеге асыру;
- Қоғам арнайы мақсаттағы компания арқылы жанама түрде қатысатын ТИҚ тиімді қатысу үшін арнайы мақсаттағы компанияның операциялық қызметін үйлестіру;
- Стресстік активтер нарығын дамыту мақсатында стресстік активтермен жұмыстар жүргізу.

Полный день
26.08.2025 18:19:01

Қаржылық жоспарлау және қазынашылық департаментінің жоба менеджері

Біліктілік талаптары:

  • Белгіленген нысандарға сәйкес компанияның даму жоспарын/бюджетін қалыптастыру;

  • Компанияның даму жоспарының/бюджетінің орындалуы бойынша ай сайынғы/тоқсан сайынғы есептерді қалыптастыру;

  • Компанияның құрылымдық бөлімшелерінен бюджеттік өтінімдерді талдау;

  • Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес басқарушылық есептілікті қалыптастыру;

  • Ережелердің, нұсқаулықтардың, компанияның басқа да нормативтік материалдарының жобаларын әзірлеуге қатысу;

  • Жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу, жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету;

  • Жобалық жұмыс принципі бойынша компания қызметін жүзеге асыру (agile, waterfall): жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу; жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету; жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастыру және келісу, оларды жоба кураторына/басшысына ұсыну; жобаны іске асыру барысын орындауға және мониторингтеуге қатысу; жобаға қатысушылармен техникалық тапсырмаларды әзірлеу; өзге де жобадағы рөлге сәйкес функциялар.

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы
керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару
бағыты бойынша кәсіби сертификаттың немесе CIMA,ACCA болуы құпталады.  
знание основ и принц...
Полный день
26.08.2025 18:07:02

Қаржылық жоспарлау және қазынашылық департаментінің бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері:

  • Өтімділікті басқару;

  • Компанияның бағалы қағаздарын шығару;

  • Капиталдың ішкі және сыртқы нарықтарында ақша қаражатын тарту;

  • Корпоративтік оқиғалар және бағалы қағаздарды сатып алу жөніндегі мәмілелер туралы ақпаратты ашу;

  • Компанияның құрылымдық бөлімшелеріне және үшінші тұлғаларға есеп беру;

  • Департаменттің жаңа ішкі құжаттарын әзірлеу және қолда бар ішкі құжаттарын өзектендіру;

  • Проблемалық қаржы құралдары мәселелері бойынша эмитенттермен/контрагенттермен өзара іс-қимыл жасау;

Біліктілік талаптары:

жоғары қаржылық / экономикалық білім (CIMA, CFA немесе ACCA сертификаттарының болуы абзал);

Қаржы, банк, кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

знание основ и принц...
26.08.2025 16:58:02

Жеке тұлғалармен жұмыс департаментінің бас маманы

Негізгі қызметтік міндеттері:

Жалға берілетін жылжымайтын мүлікті іске асыру және ипотекалық қарыздарды тікелей кредиттеу және агенттер арқылы рәсімдеу, екінші деңгейлі банктерден ипотекалық қарыздар бойынша талап ету құқықтарын сатып алу.

Проблемалық ипотекалық қарыздар мен жалға беру шарттарының үлесін азайту, мерзімі өткен берешегі бар проблемалық қарыздар мен жалға беру шарттары бойынша берешекті қайта құрылымдау, соның ішінде Компания мүлкін іске асыру. Компания портфеліндегі проблемалық ипотекалық қарыздар мен жалға беру шарттарының үлесін төмендету мақсатында Қазақстан Республикасының заңнамасы мен Компанияның нормативтік құжаттары аясында проблемалық қарыздар мен сатып алу құқығымен жалға беру шарттары бойынша берешекті өндіріп алу шараларын үйлестіреді, соның ішінде мерзімі өткен берешегі бар қарыздар мен жалға беру шарттары бойынша берешекті қайта құрылымдау және сотқа дейінгі/сот тәртібімен Компания балансына қабылданған мүлікті іске асыруды үйлестіру.

Жалға беру және субсидиялау комитетіне / Кредиттік комитетке / Проблемалық берешектер жөніндегі комитетке сатып алу құқығымен тұрғын үй беру, проблемалық берешектерді өндіру, сондай-ақ ипотекалық қарыздарды беру және Компанияның ипотекалық қарыздар бойынша талап ету құқықтарын сатып алуы және арендаға, кредиттеуге және берешектерді өндіруге қатысты басқа да мәселелер бойынша қатысады..

Жалға беру шарттарын, банк қарыз шарттарын, ипотекалық шарттарды және төлемді бөліп төлеу арқылы жасалатын жылжымайтын мүлікті сатып алу-сату шарттарын сүйемелдеу. Қабылданған құжаттарды қабылдау, кеңес беру, талдау және алдын ала сараптамадан өткізу, құрылымдық бөлімшелерге қызметтік жазбалар дайындау және жолдау. Компанияға қарыз алушылардан/жалға алушылардан/серіктес банктерден, мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардан келіп түскен өтініштерді/қолжазбаларды/сұрауларды/хаттарды қарастыру.

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық/экономикалық/құқықтық/гуманитарлық білімі болуы қажет.

 Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда кемінде 3 жыл жұмыс өтілі болуы тиіс.

навыки планирования ...
22.08.2025 11:43:01

Цифрландыру департаментінің бас менеджері

Лауазымның мақсаты:

Қазақстан Республикасының заңнамасының, Холдингтің Ақпараттық технологиялар (бұдан әрі – АТ) саласындағы ішкі нормативтік құжаттарының талаптарына сәйкес, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, Холдингтің стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуге жәрдемдесу үшін жауап береді.

Кандидатқа қойылатын талаптар:

Ақпараттық/телекоммуникациялық технологиялар саласындағы жоғары білім.

ITIL/COBIT/IPMA/PMP сертификаттарының және/немесе BPM/ERP/CRM жүйелері бойынша біліктілік деңгейінің болуы артықшылық болып табылады.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

Мамандығы немесе лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Қазақстан Республикасының "АҚ туралы" заңнамасын білу;

  • ҚР-ның АКТ қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілерін білу;

  • Уәкілетті органдардың бұйрықтарымен бекітілген, мемлекет қатысатын ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға қолданылатын қағидаларды білу;

  • АТ саласындағы қазақстандық және халықаралық стандарттарды білу;

  • "Бәйтерек" Ұлттық басқарушы холдингі" АҚ-ның тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алу қағидаларын білу;

  • Еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасының нормаларын білу;

  • Холдингтің АТ саласындағы ішкі нормативтік құжаттарын білу;

  • Холдингтің қаржылық-шаруашылық қызметін білу;

  • АТ жобаларын басқару саласындағы білім.

Міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:

  • Ақпараттық жүйелерді әкімшілендіру дағдылары;

  • Жобаларды басқару;

  • Қызметтік өнімдер мен шешімдерді сәтті енгізу тәжірибесі;

  • Жобалық-техникалық, пайдалану және нормативтік құжаттаманы әзірлеу дағдылары;

  • Сатып алу рәсімдеріне қатысу, бюджеттерді қалыптастыру, іскерлік хат алмасуды жүргізу тәжірибесі.

Функционалдық міндеттер:

  • Холдингтің негізгі бизнес-процестерін автоматтандыруды қамтамасыз ету;

  • Ақпараттық технологиялар мәселелері бойынша ішкі, мемлекеттік немесе өзге де жұмыс топтарын ұйымдастыру және/немесе қатысу;

  • Ақпараттық технологиялар мәселелері бойынша жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимыл жасау;

  • Ақпараттық технологияларға байланысты ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу;

  • Еншілес ұйымдармен ақпараттық технологиялар мәселелері бойынша өзара іс-қимыл жасау;

  • Холдингтің еншілес ұйымдарының ақпараттық технологиялар саласындағы қызметін үйлестіру.

Міндеттерді орындауға қажетті жеке және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделі бойынша):

Коммуникация және көшбасшылық; аналитикалық ойлау және шешім қабылдау; жұмыс процестеріне әсер ету; жұмысты ұйымдастыру; өзгерістерге бейімділік; командалық жұмыс; нәтижеге жауапкершілік; даму.

Жұмыс шарттары:

  • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;

  • Жұмысқа қабылдау түрі: еңбек шарты;

  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;

  • Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы 55А, B блогы.

Информационные систе...
Автоматизация и упра...
Информационная безоп...
Полный день
21.08.2025 16:07:01

Бағдарламаларды насихаттау және аймақтық дамыту департаментінің бас менеджер

Біліктілік талаптары:

  • Экономика, қаржы немесе құқық саласы бойынша жоғары білім.
  • Департамент қызметіне сәйкес саласында кемінде 3 (үш) жыл еңбек өтілі. Мемлекеттік қызметте, ұлттық даму институттарында, екінші деңгейлі банктерде, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі басым. Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының түлегілеріне/магистратураны немесе PhD докторантурасын тәмамдағандарға жұмыс өтілі кемінде 2 (екі) жыл болуы қажет.
  • Талдау жүргізе білу (соның ішінде статистикалық және экономикалық);
  • Презентацияларды әзірлеу және өткізу, сондай-ақ келіссөздер жүргізу дағдылары болуы тиіс;
  • Іскерлік хат-хабар алмасу дағдыларына ие болу;
  • Аналитикалық есептер мен баяндамалар дайындау.

Құзыреттер:

  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • Командада жұмыс істей білу;
  • Коммуникабельділік.

Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:

  • Стратегиялық жоспарлау және бағдарламаларды ілгерілетуге қатысу;
  • Аймақтық филиалдардың (РФ) жұмысын үйлестіру, іс-шараларға қатысу, проблемалық мәселелерді бақылау және талдау;
  • «Жасырын сатып алушы» бақылауларын ұйымдастыру, «Ulttyq Ónim» көрмесіне қатысу, РФ бойынша есептер мен рейтингтерді дайындау;
  • Директоратты дайындау және сүйемелдеу, тапсырмалардың орындалуын бақылау;
  • Ішкі құжаттаманы әзірлеу және сүйемелдеу, бюджет пен сметаларды қалыптастыру;
  • Мемлекеттік органдармен, екінші деңгейлі банктермен, Қордың еншілес ұйымдарымен өзара әрекеттесу;
  • Қызметкерлерді оқыту, сатып алуды бастамалау, операциялық тәуекелдерді басқару;
  • Сұраныс бойынша аналитикалық материалдар, хаттар және презентациялар дайындау.

Стратегическое управ...
Коммуникация и продв...
Полный день
21.08.2025 15:35:01

Заңгер-менеджер

Біліктілік талаптары:
  • Жоғары заңгерлік білім.
  • Мамандығы бойынша кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі, оның ішінде талап-арыздық және дауды шешу саласында жұмыс тәжірибесі болуы керек.
  • Арнайы білім мен дағдылар:
  • Қазақстан Республикасы заңнамасын, соның ішінде қаржы, банк және несие қызметін реттейтін заңдарды, сондай-ақ жеке кәсіпкерлік туралы заңнаманы білу және қолдана білуі қажет;
  • Шарттарды дайындау, талап-арыздар/шағымдар/хаттар әзірлеу дағдылары болуы тиіс;
  • Сотта мүдделерді қорғау;
  • Іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
  • Аналитикалық ойлау қабілеті;
  • Жеке және командада жұмыс істей білу.
  • Компьютерлік дағдылар:
  • MS Office, электрондық пошта қосымшалары және интернет ресурстарын тәжірибелі пайдаланушы деңгейінде білу;
  • Қолданбалы компьютерлік бағдарламаларды (1С және т.б.) білу — құпталады.
  • Тілдерді білу: Қазақ / орыс
Құзыреттер:

  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • Командада жұмыс істей білу;
  • Коммуникабельділік.

Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:

  • РФ Қоры қызметінің заңдық қамтамасыз етілуі;
  • Проблемалық активтер бойынша, оның ішінде басқа дебиторлық берешектер бойынша проблемалық қарыздарды қайтаруға бағытталған іс-шараларды өткізу;
  • Қордың заңды құқықтары мен мүдделерін соттарда, мемлекеттік және құқық қорғау органдарында, сондай-ақ өзге ұйымдарда қорғау, РФ Қоры қызметі мен осы Лауазымдық нұсқаулық шеңберінде;
  • Осы Лауазымдық нұсқаулықпен көзделген лауазымдық міндеттерді орындау.
Правовой анализ и ри...
Юридическое сопровож...
Стратегическое плани...
Полный день
20.08.2025 18:40:02

Қазынашылық департаментінің менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты: ақша ағындарын басқаруға және капитал нарығында инвестицияларды тартуға қатысу.

Білімге қойылатын талаптар: қызмет бағытына сәйкес келетін жоғары білім (экономикалық, қаржылық, математикалық немесе халықаралық-экономикалық).

Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.

Жеке сипаттамалары:
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
привлечение инвестиц...
Полный день

Смотреть еще вакансии

Кіру