Лауазымның мақсаты/міндеті:
Білім талаптары:
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық:
Жеке қасиеттері:
Жұмыс шарттары:
Лауазымның мақсаты: кредиттік мәмілелерді құжаттамалық сүйемелдеу және кредиттік досьені жүргізу жолымен «Аграрлық кредиттік корпорация» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) кредит беру процестеріне әкімшілік қолдау көрсету.
Білімге қойылатын талаптар: жоғары экономикалық/қаржылық/заңгерлік білім.
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда:
-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі және/немесе Қоғамның/Қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі емінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі болған жағдайда. Бұл талаптар Назарбаев Университетінің шетелдік жоғары оқу орнын магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесін талап етпейтін) үміткерлерге қолданылмайды.
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім, дағдылар және дағдылар:
1) лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
2) қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
3) басқарма қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
4) жобаларды басқару саласындағы білімі мен тәжірибесі, үлкен көлемдегі деректерді талдау және тәуелсіз шешім қабылдау қабілеті;
5) МС ИСО 9001 и МСФО 9 халықаралық стандарттарының талаптары;
6) мемлекеттік тілді еркін меңгеруі;
7) күрделі мәселелер мен мәселелерді жедел шешу мүмкіндігі;
8) деректердің үлкен көлемін талдау мүмкіндігі;
9) көп тапсырмалы ортада және қатаң мерзімдерде жұмыс істеу мүмкіндігі;
10) жұмыс уақытын ұтымды пайдалана білу;
11) несие процесін қолдауға арналған кеңсе бағдарламаларын (ERP 1C/SEDM/SimBase және т.б.) тамаша білу.
Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- несиелік және кепіл құжаттарын, оларға қосымша келісімдерді, өтеу кестелерін, несиені аударуды дайындау және бекіту;
- қамтамасыз ету құнын есепке алу және есептен шығару, келісім-шарттардың түпнұсқаларын және құқық белгілейтін құжаттарды қамтамасыз ету үшін филиалдың қоймасына беру тәртібін уақтылы орындау;
- Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне және Несиені әкімшілендіру тәртібіне сәйкес несиелік істерді дұрыс қалыптастыру және сақтау;
- кредиттік істердің толықтығын және уәкілетті органның талаптарына сәйкестігін тексеру және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасы;
- қайтарылған несиелерді филиал мұрағатына сақтауға беруді қамтамасыз ету.
Жеке:
-коммуникативтік дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, нәтижеге бағытталған тіл табысу қабілеті және тілегі);
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту;
- нәтижеге назар аудару;
- ашық қарым-қатынас;
-аналитикалық ойлау;
-себепке/компанияға берілгендік;
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік.
Жұмыс шарттары:
-Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
-Еңбек нысаны: еңбек шарты
-Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) Абай облысы бойынша филиалында әкімшілендіру бөлімінің бас маманы лауазымы құрылды.
Лауазымның мақсаты/міндеті: кредиттік мәмілелерді құжаттамалық сүйемелдеу және кредиттік досьені жүргізу жолымен «Аграрлық кредиттік корпорация» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) кредит беру процестеріне әкімшілік қолдау көрсету.
Білімге қойылатын талаптар: жоғары экономикалық/қаржылық/заңгерлік білім;
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда:
-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі және/немесе Қоғамның/Қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі емінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі болған жағдайда. Бұл талаптар Назарбаев Университетінің шетелдік жоғары оқу орнын магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесін талап етпейтін) үміткерлерге қолданылмайды.
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім, дағдылар және дағдылар:
- лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- Басқарма қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
- жобаларды басқару саласындағы білімі мен тәжірибесі, үлкен көлемдегі деректерді талдау және тәуелсіз шешім қабылдау қабілеті;
- МС ИСО 9001 и МСФО 9 халықаралық стандарттарының талаптары;
- мемлекеттік тілді еркін меңгеруі;
- күрделі мәселелер мен мәселелерді жедел шешу мүмкіндігі;
- деректердің үлкен көлемін талдау мүмкіндігі;
- көп тапсырмалы ортада және қатаң мерзімдерде жұмыс істеу мүмкіндігі;
- жұмыс уақытын ұтымды пайдалана білу;
- несие процесін қолдауға арналған кеңсе бағдарламаларын (ERP 1C/SEDM/SimBase және т.б.) тамаша білу.
Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- несиелік және кепіл құжаттарын, оларға қосымша келісімдерді, өтеу кестелерін, несиені аударуды дайындау және бекіту;
- қамтамасыз ету құнын есепке алу және есептен шығару, келісім-шарттардың түпнұсқаларын және құқық белгілейтін құжаттарды қамтамасыз ету үшін филиалдың қоймасына беру тәртібін уақтылы орындау;
- Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне және Несиені әкімшілендіру тәртібіне сәйкес несиелік істерді дұрыс қалыптастыру және сақтау;
- кредиттік істердің толықтығын және уәкілетті органның талаптарына сәйкестігін тексеру және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасы;
- қайтарылған несиелерді филиал мұрағатына сақтауға беруді қамтамасыз ету.
Жеке:
-коммуникативтік дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен тез тіл табысу және сөйлесуге деген ұмтылыс);
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту;
- нәтижеге назар аудару;
- ашық қарым-қатынас;
- аналитикалық ойлау;
- себепке/компанияға берілгендік;
- көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік.
Жұмыс шарттары:
- Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
- Еңбек нысаны: еңбек шарты
- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
- Орналасқан жері: Семей қаласы, К.Мухамедханов көшесі, 23А
Кандидатқа қойылатын талаптар :
Жоғары кәсіби (қаржы-экономикалық) білімі; шетелдік жоғары оқу орны берген құжатпен расталған дәреженің болуы құпталады;
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда жұмыс өтілі – 5 жылдан жоғары;
Профильге сәйкес ұйымдарда жұмыс тәжірибесінің болуы;
Компьютерді білу деңгейі (5 – жоғары деңгейдегі пайдаланушы, 4 – сенімді пайдаланушы, 3 – бастапқы деңгейдегі пайдаланушы), негізгі бағдарлама – (Word, Excel, 1С), қосымша: MS Office-ті жоғары деңгейде меңгеру (Excel, Power Point, Word).
Экономикалық қызмет саласында (қалаулысы – «Бәйтерек» ұлттық басқарушы холдингі» АҚ (бұдан әрі – Холдинг) компаниялар тобы мен/немесе мемлекеттік басқару органдарында) жұмыс өтілі – кемінде 2 жыл;
Ағылшын тілін Advanced деңгейінде білу.
Қаржы, бухгалтерлік есеп немесе өзге де қатысты салалардағы халықаралық кәсіби сертификаттардың (ACCA – Association of Chartered Certified Accountants, CPA – Certified Public Accountant немесе CFA – Chartered Financial Analyst және басқа релевантты сертификаттар) болуы құпталады.
Қосымша талаптар:
Келіссөздер жүргізу және әріптестік қатынастар орнату дағдылары.
Қаржылық талдау және модельдеу дағдылары.
Кэптивтік қорлар департаментінің директорының функционалдық міндеттері:
Департамент қызметкерлеріне басшылық ету және олардың қызметін бақылау, әрбір қызметкер мен бөлімшенің алдына қойылған міндеттерді және жалпы функцияларды тиісінше орындауын қамтамасыз ету, сондай-ақ ынталандыру жүйесін қалыптастыру, қолдану және жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізу.
Кэптивтік қорлардың, арнайы мақсаттағы компаниялардың, басқарушы компаниялардың және инвестициялық қызмет саласындағы өзге де еншілес ұйымдардың қызметіне мониторинг жүргізу, мақсаттарға қол жеткізу мен міндеттердің орындалуын бақылау мақсатында.
Қажет болған жағдайда ағымдағы немесе талданатын инвестициялық жобалар және кэптивтік қорлардың, басқарушы компаниялардың және еншілес ұйымдардың қызметіне қатысты өзге де мәселелер бойынша өз құзыреті шегінде Қоғамның алқалы органдарының отырыстарында баяндама жасау.
Қоғам өкілдері үшін кэптивтік қорлардың, басқарушы компаниялардың және еншілес ұйымдардың инвестициялық және/немесе ұсынымдық комитеттерінде, консультативтік кеңестерінде және өзге де органдарында инвестициялық ұсынымдар беру.
Жобалар мен инвесторларды тарту жұмыстарына бақылау жасау, оның ішінде: жобалар мен инвесторларды іздеу және тарту, салаларды талдау, пайплайн жүргізу, форумдарға қатысу, жобаларды құрылымдау, өзара іс-қимылдың мәртебесі мен тәуекелдерді жою бойынша есептілікті дайындау.
Қазақстан Республикасының Республикалық бюджетінен қаражат бөлу бойынша жұмысты үйлестіру, оның ішінде қаржылық-экономикалық негіздемелерді әзірлеу.
Департамент пен бағынысты ұйымдардың қызметіне тән тәуекелдерді анықтау, талдау және бақылауды жүзеге асыру.
Кандидатқа қойылатын талаптар:
Функционалдық міндеттері:
- Сапалы инвестициялық портфельді қалыптастыру мақсатында ТИҚ құру/оған қатысу жөніндегі ұсыныстарды іріктеу және талдау процесіне қатысу;
- Қоғамның стратегиялық портфелінің жоспарлы көрсеткіштерінен ауытқуларды қадағалау және осындай ауытқулардың себептерін талдау мақсатында ТИҚ және/немесе арнайы мақсаттағы компаниялар қызметінің мониторингін және ТИҚ қатысуымен портфельдік компаниялардың инвестициялық талдауын, сондай-ақ ТИҚ қызметін жақсарту бойынша қажетті шараларды бастау және жүзеге асыру;
- Қоғам арнайы мақсаттағы компания арқылы жанама түрде қатысатын ТИҚ тиімді қатысу үшін арнайы мақсаттағы компанияның операциялық қызметін үйлестіру;
- Стресстік активтер нарығын дамыту мақсатында стресстік активтермен жұмыстар жүргізу.
Белгіленген нысандарға сәйкес компанияның даму жоспарын/бюджетін қалыптастыру;
Компанияның даму жоспарының/бюджетінің орындалуы бойынша ай сайынғы/тоқсан сайынғы есептерді қалыптастыру;
Компанияның құрылымдық бөлімшелерінен бюджеттік өтінімдерді талдау;
Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес басқарушылық есептілікті қалыптастыру;
Ережелердің, нұсқаулықтардың, компанияның басқа да нормативтік материалдарының жобаларын әзірлеуге қатысу;
Жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу, жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету;
Жобалық жұмыс принципі бойынша компания қызметін жүзеге асыру (agile, waterfall): жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу; жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету; жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастыру және келісу, оларды жоба кураторына/басшысына ұсыну; жобаны іске асыру барысын орындауға және мониторингтеуге қатысу; жобаға қатысушылармен техникалық тапсырмаларды әзірлеу; өзге де жобадағы рөлге сәйкес функциялар.
Өтімділікті басқару;
Компанияның бағалы қағаздарын шығару;
Капиталдың ішкі және сыртқы нарықтарында ақша қаражатын тарту;
Корпоративтік оқиғалар және бағалы қағаздарды сатып алу жөніндегі мәмілелер туралы ақпаратты ашу;
Компанияның құрылымдық бөлімшелеріне және үшінші тұлғаларға есеп беру;
Департаменттің жаңа ішкі құжаттарын әзірлеу және қолда бар ішкі құжаттарын өзектендіру;
Проблемалық қаржы құралдары мәселелері бойынша эмитенттермен/контрагенттермен өзара іс-қимыл жасау;
Біліктілік талаптары:
жоғары қаржылық / экономикалық білім (CIMA, CFA немесе ACCA сертификаттарының болуы абзал);
Қаржы, банк, кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.
Жалға берілетін жылжымайтын мүлікті іске асыру және ипотекалық қарыздарды тікелей кредиттеу және агенттер арқылы рәсімдеу, екінші деңгейлі банктерден ипотекалық қарыздар бойынша талап ету құқықтарын сатып алу.
Проблемалық ипотекалық қарыздар мен жалға беру шарттарының үлесін азайту, мерзімі өткен берешегі бар проблемалық қарыздар мен жалға беру шарттары бойынша берешекті қайта құрылымдау, соның ішінде Компания мүлкін іске асыру. Компания портфеліндегі проблемалық ипотекалық қарыздар мен жалға беру шарттарының үлесін төмендету мақсатында Қазақстан Республикасының заңнамасы мен Компанияның нормативтік құжаттары аясында проблемалық қарыздар мен сатып алу құқығымен жалға беру шарттары бойынша берешекті өндіріп алу шараларын үйлестіреді, соның ішінде мерзімі өткен берешегі бар қарыздар мен жалға беру шарттары бойынша берешекті қайта құрылымдау және сотқа дейінгі/сот тәртібімен Компания балансына қабылданған мүлікті іске асыруды үйлестіру.
Жалға беру және субсидиялау комитетіне / Кредиттік комитетке / Проблемалық берешектер жөніндегі комитетке сатып алу құқығымен тұрғын үй беру, проблемалық берешектерді өндіру, сондай-ақ ипотекалық қарыздарды беру және Компанияның ипотекалық қарыздар бойынша талап ету құқықтарын сатып алуы және арендаға, кредиттеуге және берешектерді өндіруге қатысты басқа да мәселелер бойынша қатысады..
Жалға беру шарттарын, банк қарыз шарттарын, ипотекалық шарттарды және төлемді бөліп төлеу арқылы жасалатын жылжымайтын мүлікті сатып алу-сату шарттарын сүйемелдеу. Қабылданған құжаттарды қабылдау, кеңес беру, талдау және алдын ала сараптамадан өткізу, құрылымдық бөлімшелерге қызметтік жазбалар дайындау және жолдау. Компанияға қарыз алушылардан/жалға алушылардан/серіктес банктерден, мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардан келіп түскен өтініштерді/қолжазбаларды/сұрауларды/хаттарды қарастыру.
Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық/экономикалық/құқықтық/гуманитарлық білімі болуы қажет.
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда кемінде 3 жыл жұмыс өтілі болуы тиіс.
Лауазымның мақсаты:
Қазақстан Республикасының заңнамасының, Холдингтің Ақпараттық технологиялар (бұдан әрі – АТ) саласындағы ішкі нормативтік құжаттарының талаптарына сәйкес, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, Холдингтің стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуге жәрдемдесу үшін жауап береді.
Кандидатқа қойылатын талаптар:
Ақпараттық/телекоммуникациялық технологиялар саласындағы жоғары білім.
ITIL/COBIT/IPMA/PMP сертификаттарының және/немесе BPM/ERP/CRM жүйелері бойынша біліктілік деңгейінің болуы артықшылық болып табылады.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Мамандығы немесе лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
Қазақстан Республикасының "АҚ туралы" заңнамасын білу;
ҚР-ның АКТ қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілерін білу;
Уәкілетті органдардың бұйрықтарымен бекітілген, мемлекет қатысатын ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға қолданылатын қағидаларды білу;
АТ саласындағы қазақстандық және халықаралық стандарттарды білу;
"Бәйтерек" Ұлттық басқарушы холдингі" АҚ-ның тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алу қағидаларын білу;
Еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасының нормаларын білу;
Холдингтің АТ саласындағы ішкі нормативтік құжаттарын білу;
Холдингтің қаржылық-шаруашылық қызметін білу;
АТ жобаларын басқару саласындағы білім.
Міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:
Ақпараттық жүйелерді әкімшілендіру дағдылары;
Жобаларды басқару;
Қызметтік өнімдер мен шешімдерді сәтті енгізу тәжірибесі;
Жобалық-техникалық, пайдалану және нормативтік құжаттаманы әзірлеу дағдылары;
Сатып алу рәсімдеріне қатысу, бюджеттерді қалыптастыру, іскерлік хат алмасуды жүргізу тәжірибесі.
Функционалдық міндеттер:
Холдингтің негізгі бизнес-процестерін автоматтандыруды қамтамасыз ету;
Ақпараттық технологиялар мәселелері бойынша ішкі, мемлекеттік немесе өзге де жұмыс топтарын ұйымдастыру және/немесе қатысу;
Ақпараттық технологиялар мәселелері бойынша жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимыл жасау;
Ақпараттық технологияларға байланысты ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу;
Еншілес ұйымдармен ақпараттық технологиялар мәселелері бойынша өзара іс-қимыл жасау;
Холдингтің еншілес ұйымдарының ақпараттық технологиялар саласындағы қызметін үйлестіру.
Міндеттерді орындауға қажетті жеке және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделі бойынша):
Коммуникация және көшбасшылық; аналитикалық ойлау және шешім қабылдау; жұмыс процестеріне әсер ету; жұмысты ұйымдастыру; өзгерістерге бейімділік; командалық жұмыс; нәтижеге жауапкершілік; даму.
Жұмыс шарттары:
Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
Жұмысқа қабылдау түрі: еңбек шарты;
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы 55А, B блогы.
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар: