Білімі:
Жоғары білім, экономика, құқық немесе мемлекеттік басқару саласында болғаны құпталады.
Жұмыс тәжірибесі:
Департаменттің қызметіне сәйкес салада кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі;
Ұлттық даму институттарында, қаржы ұйымдарында, ғылыми-зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда немесе мемлекеттік қызметте жұмыс тәжірибесінің болуы құпталады;
Басшылық қызметтегі тәжірибе артықшылық болып саналады.
Кәсіби білім мен дағдылар:
Қазақстан Республикасының «Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алулары туралы» 2021 жылғы 8 маусымдағы №47-VII Заңын білу;
Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуларын жүзеге асыру қағидаларын білу (ҚР Қаржы министрінің 30.11.2021 жылғы №1253 бұйрығымен бекітілген);
Шарттарды жасасу және орындау тәртібін білу;
Еңбекті қорғау, техника қауіпсіздігі, өндірістік санитария және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын білу;
Келіссөздер жүргізу және іскерлік хат алмасу дағдылары;
Департаменттің жұмысын жоспарлау, оның қызметінің және қызметкерлердің тиімділігін талдау және бағалау қабілеті.
«Даму» қоры қызметкерлері үшін (ішкі ауысым жағдайында):
Департамент қызметіне қатысты қаулыларды, өкімдерді, бұйрықтарды және басқа құжаттарды білу;
Ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу тәжірибесі.
Компьютерлік дағдылар:
MS Office, электрондық пошта қосымшалары және интернет-ресурстарын тәжірибелі пайдаланушы деңгейінде меңгеру.
Тілдер:
Қазақ және орыс тілдерін білу міндетті.
Білімі:
Жоғары экономикалық, қаржылық, заңгерлік, математикалық немесе техникалық білім.
Жұмыс тәжірибесі:
Банк немесе қаржы ұйымдарында кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі;
Шағын және орта бизнес субъектілерін несиелеу немесе корпоративтік несиелеу саласында тәжірибенің болуы құпталады;
Мемлекеттік қызметте, ұлттық даму институттарында, қаржы ұйымдарында, ғылыми-зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда жұмыс тәжірибесі құпталады;
Басшылық қызметтегі тәжірибе артықшылық болып саналады.
Кәсіби білім мен дағдылар:
Қазақстан Республикасының қаржы, банк және несие қызметін реттейтін заңнамасын, сондай-ақ жеке кәсіпкерлік туралы заңнамасын білу және қолдану;
Қаржылық талдау, бухгалтерлік есептің негіздері мен әдістерін білу;
Іскерлік құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) дайындау және жүргізу дағдылары;
Презентацияларды әзірлеу және өткізу қабілеті;
Келіссөздер жүргізу және іскерлік хат алмасу дағдылары;
Филиалдың жұмысын жоспарлау, оның және қызметкерлердің тиімділігін талдау және бағалау қабілеті.
«Даму» Қоры қызметкерлері үшін (ішкі ауысым жағдайында):
Қор қызметіне қатысты қаулыларды, өкімдерді, бұйрықтарды және басқа да құжаттарды білу;
Қор бағдарламаларын және ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу тәжірибесі.
Компьютерлік дағдылар:
MS Office, электрондық пошта қосымшалары және интернет-ресурстарын тәжірибелі пайдаланушы деңгейінде меңгеру;
Қолданбалы бағдарламаларды (мысалы, 1С) білу құпталады.
Тілдер:
Қазақ және орыс тілдерін білу міндетті.
Өңірлік филиалдың қызметін ұйымдастыру және бақылау;
Мемлекеттік бағдарламалардың орындалуын үйлестіру және мониторинг жүргізу;
Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің қаржылық-экономикалық жағдайын талдау және бағалау;
Есептілік пен талдамалық материалдарды дайындау;
Серіктестермен, мемлекеттік аудит органдарымен және бақылаушы органдармен өзара әрекеттесу;
Филиалдың әкімшілік-шаруашылық қызметін ұйымдастыру.
Белгіленген нысандарға сәйкес компанияның даму жоспарын/бюджетін қалыптастыру;
Компанияның даму жоспарының/бюджетінің орындалуы бойынша ай сайынғы/тоқсан сайынғы есептерді қалыптастыру;
Компанияның құрылымдық бөлімшелерінен бюджеттік өтінімдерді талдау;
Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес басқарушылық есептілікті қалыптастыру;
Ережелердің, нұсқаулықтардың, компанияның басқа да нормативтік материалдарының жобаларын әзірлеуге қатысу;
Жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу, жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету;
Жобалық жұмыс принципі бойынша компания қызметін жүзеге асыру (agile, waterfall): жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу; жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету; жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастыру және келісу, оларды жоба кураторына/басшысына ұсыну; жобаны іске асыру барысын орындауға және мониторингтеуге қатысу; жобаға қатысушылармен техникалық тапсырмаларды әзірлеу; өзге де жобадағы рөлге сәйкес функциялар.
Өтімділікті басқару;
Компанияның бағалы қағаздарын шығару;
Капиталдың ішкі және сыртқы нарықтарында ақша қаражатын тарту;
Корпоративтік оқиғалар және бағалы қағаздарды сатып алу жөніндегі мәмілелер туралы ақпаратты ашу;
Компанияның құрылымдық бөлімшелеріне және үшінші тұлғаларға есеп беру;
Департаменттің жаңа ішкі құжаттарын әзірлеу және қолда бар ішкі құжаттарын өзектендіру;
Проблемалық қаржы құралдары мәселелері бойынша эмитенттермен/контрагенттермен өзара іс-қимыл жасау;
Біліктілік талаптары:
жоғары қаржылық / экономикалық білім (CIMA, CFA немесе ACCA сертификаттарының болуы абзал);
Қаржы, банк, кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.
Жалға берілетін жылжымайтын мүлікті іске асыру және ипотекалық қарыздарды тікелей кредиттеу және агенттер арқылы рәсімдеу, екінші деңгейлі банктерден ипотекалық қарыздар бойынша талап ету құқықтарын сатып алу.
Проблемалық ипотекалық қарыздар мен жалға беру шарттарының үлесін азайту, мерзімі өткен берешегі бар проблемалық қарыздар мен жалға беру шарттары бойынша берешекті қайта құрылымдау, соның ішінде Компания мүлкін іске асыру. Компания портфеліндегі проблемалық ипотекалық қарыздар мен жалға беру шарттарының үлесін төмендету мақсатында Қазақстан Республикасының заңнамасы мен Компанияның нормативтік құжаттары аясында проблемалық қарыздар мен сатып алу құқығымен жалға беру шарттары бойынша берешекті өндіріп алу шараларын үйлестіреді, соның ішінде мерзімі өткен берешегі бар қарыздар мен жалға беру шарттары бойынша берешекті қайта құрылымдау және сотқа дейінгі/сот тәртібімен Компания балансына қабылданған мүлікті іске асыруды үйлестіру.
Жалға беру және субсидиялау комитетіне / Кредиттік комитетке / Проблемалық берешектер жөніндегі комитетке сатып алу құқығымен тұрғын үй беру, проблемалық берешектерді өндіру, сондай-ақ ипотекалық қарыздарды беру және Компанияның ипотекалық қарыздар бойынша талап ету құқықтарын сатып алуы және арендаға, кредиттеуге және берешектерді өндіруге қатысты басқа да мәселелер бойынша қатысады..
Жалға беру шарттарын, банк қарыз шарттарын, ипотекалық шарттарды және төлемді бөліп төлеу арқылы жасалатын жылжымайтын мүлікті сатып алу-сату шарттарын сүйемелдеу. Қабылданған құжаттарды қабылдау, кеңес беру, талдау және алдын ала сараптамадан өткізу, құрылымдық бөлімшелерге қызметтік жазбалар дайындау және жолдау. Компанияға қарыз алушылардан/жалға алушылардан/серіктес банктерден, мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардан келіп түскен өтініштерді/қолжазбаларды/сұрауларды/хаттарды қарастыру.
Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық/экономикалық/құқықтық/гуманитарлық білімі болуы қажет.
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда кемінде 3 жыл жұмыс өтілі болуы тиіс.
Лауазымның мақсаты:
Қазақстан Республикасының заңнамасының, Холдингтің Ақпараттық технологиялар (бұдан әрі – АТ) саласындағы ішкі нормативтік құжаттарының талаптарына сәйкес, заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, Холдингтің стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуге жәрдемдесу үшін жауап береді.
Кандидатқа қойылатын талаптар:
Ақпараттық/телекоммуникациялық технологиялар саласындағы жоғары білім.
ITIL/COBIT/IPMA/PMP сертификаттарының және/немесе BPM/ERP/CRM жүйелері бойынша біліктілік деңгейінің болуы артықшылық болып табылады.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Мамандығы немесе лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
Қазақстан Республикасының "АҚ туралы" заңнамасын білу;
ҚР-ның АКТ қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілерін білу;
Уәкілетті органдардың бұйрықтарымен бекітілген, мемлекет қатысатын ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға қолданылатын қағидаларды білу;
АТ саласындағы қазақстандық және халықаралық стандарттарды білу;
"Бәйтерек" Ұлттық басқарушы холдингі" АҚ-ның тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алу қағидаларын білу;
Еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасының нормаларын білу;
Холдингтің АТ саласындағы ішкі нормативтік құжаттарын білу;
Холдингтің қаржылық-шаруашылық қызметін білу;
АТ жобаларын басқару саласындағы білім.
Міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:
Ақпараттық жүйелерді әкімшілендіру дағдылары;
Жобаларды басқару;
Қызметтік өнімдер мен шешімдерді сәтті енгізу тәжірибесі;
Жобалық-техникалық, пайдалану және нормативтік құжаттаманы әзірлеу дағдылары;
Сатып алу рәсімдеріне қатысу, бюджеттерді қалыптастыру, іскерлік хат алмасуды жүргізу тәжірибесі.
Функционалдық міндеттер:
Холдингтің негізгі бизнес-процестерін автоматтандыруды қамтамасыз ету;
Ақпараттық технологиялар мәселелері бойынша ішкі, мемлекеттік немесе өзге де жұмыс топтарын ұйымдастыру және/немесе қатысу;
Ақпараттық технологиялар мәселелері бойынша жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимыл жасау;
Ақпараттық технологияларға байланысты ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу;
Еншілес ұйымдармен ақпараттық технологиялар мәселелері бойынша өзара іс-қимыл жасау;
Холдингтің еншілес ұйымдарының ақпараттық технологиялар саласындағы қызметін үйлестіру.
Міндеттерді орындауға қажетті жеке және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделі бойынша):
Коммуникация және көшбасшылық; аналитикалық ойлау және шешім қабылдау; жұмыс процестеріне әсер ету; жұмысты ұйымдастыру; өзгерістерге бейімділік; командалық жұмыс; нәтижеге жауапкершілік; даму.
Жұмыс шарттары:
Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
Жұмысқа қабылдау түрі: еңбек шарты;
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы 55А, B блогы.
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы қажет.
Жобалық басқару: agile-жұмысы бірнеше қысқа кезеңдерге бөлінетін жобаларды икемді басқару, бұл ретте команда бір мезгілде бірнеше міндеттермен жұмыс істейді, waterfall-жобаларды кезең-кезеңімен басқару, олардың жұмысы міндеттерді каскадтаудан тұрады, бұл ретте егжей-тегжейлі техникалық тапсырма жасалады, содан кейін жобамен жұмыс істеу бекітілген жоспар бойынша жүзеге асырылады.
Қаржы активтері бойынша резервтерді қалыптастыру. Провизияларды (резервтерді) есептеу әдістемесіне сәйкес қаржы активтері бойынша провизияларды (резервтерді) есептеуді жүзеге асырады.
Іске асырылған тәуекелдерді есепке алу. Болашақта тәуекелдердің алдын алу және азайту мақсатында іске асырылған, пайда болған және ықтимал Операциялық тәуекелдер бойынша деректер базасын жүргізеді.
Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/техникалық білім. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл.
Бюджеттік қаражатты тарту аясында Банктің мүдделі құрылымдық бөлімшелерімен бірлесе отырып мемлекеттік инвестициялық жобаны, Банктің бюджеттік несиесі бойынша қаржылық-экономикалық негіздемесін әзірлеу.
[*]Банктің қаржылық тұрақтылығын қолдау мақсатында Банктің мүдделі құрылымдық бөлімшелерімен бірлесе отырып мемлекеттік инвестициялық жобаны, Банктің капитализациясы бойынша қаржылық-экономикалық негіздемесін әзірлеу.
[*]Тартылатын бюджеттік қаражат шеңберінде Банктің қаржыландыру бағдарламаларын әзірлеу.
[*]Банктің тартылған бюджеттік қаражаттары бойынша портфельді мониторингтеу және сыйақы мен негізгі қарызды өтеуді жүзеге асыру.
[*]Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарынан, «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ-нан және басқа ұйымдардан келіп түсетін хат-хабарлар бойынша, сондай-ақ Банктің құрылымдық бөлімшелерінің сұраулары бойынша Департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер жөнінде ақпаратты, тиісті қорытындылар мен ұсыныстарды дайындап, Банктің басшылығына ұсыну.
[*]Банктің бюджеттік қаражаттары бойынша қаржылық-экономикалық негіздемелердің тікелей және түпкілікті көрсеткіштеріне қол жеткізуді мониторингтеу.
Лауазымның мақсаты:
Холдинг компаниялар тобы қызметінің орта мерзімді үздіксіз жоспарлауын қамтамасыз ету, Холдингтің бағынысты еншілес ұйымдарының Даму жоспарларын қалыптастыру процесін үйлестіру және олардың орындалуын мониторингтеу арқылы Даму жоспарын іске асыру.
Үміткерге қойылатын талаптар:
Экономика және/немесе қаржы саласындағы жоғары білім.
CIMA/CFA/ACCA/DipIFR және басқа сертификаттардың болуы артықшылық болып табылады.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі.
Тиісті бейіндегі ұйымның экономикалық қызмет түрінде (Холдинг компаниялар тобы құрылымында болғаны жөн) және/немесе мемлекеттік басқару органдарында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.
Лауазымдық міндеттерді орындауға қажетті білімдер:
Қазақстан Республикасының «Акционерлік қоғамдар туралы», «Мемлекеттік мүлік туралы» заңдары;
Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі;
Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі;
Іс-шаралар жоспарын қалыптастыру, келісу, бекіту және орындалуын бақылау бойынша Үкімет қаулыларымен бекітілген нормативтік құжаттар;
Халықаралық қаржылық есептілік стандарттары;
Қазақстан Республикасының басқа да нормативтік құқықтық актілері мен Холдингтің ішкі нормативтік құжаттары.
Лауазымдық міндеттерді орындауға қажетті дағдылар:
MS Excel бағдарламасын жетік меңгеру;
1С, ЕССО бағдарламаларын білу;
ХҚЕС (МСФО) бойынша білім;
Мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл тәжірибесі.
Функционалдық міндеттер:
Еншілес ұйымдардың Даму жоспарын қалыптастыру процесін үйлестіру.
Еншілес ұйымдардың даму жоспарларының орындалуын бақылау.
Холдингтің еншілес ұйымдарының даму жоспарларын жоспарлау және мониторингтеу әдістемесін өзектендіру.
Холдингтің Іс-шаралар жоспарын келісу және бекіту.
Қажет болған жағдайда ДЭБП қызметі бойынша қорытындылар мен анықтамалар дайындау.
Еншілес ұйымдардың директорлар кеңесінің мәселелері бойынша қорытындылар беру.
Жеке және заңды тұлғалардың келіп түскен өтініштерімен жұмыс істеу.
ГИП және ФЭО аясында Еншілес ұйымдар қаржыландыру мәселелерін үйлестіру.
Лауазымдық міндеттерді орындауға қажетті тұлғалық және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделіне сәйкес):
Коммуникация және көшбасшылық; аналитикалық ойлау және шешім қабылдау; жұмыс процестеріне әсер ету; жұмысты ұйымдастыру; өзгерістерге бейімділік; командада жұмыс істеу; нәтижеге жауапкершілік; даму.
Жұмыс шарттары:
Жұмыс кестесі: толық жұмыс күні, 5/2;
Жалдау түрі: еңбек шарты;
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы, 55А, B блогы.
«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) Қызылорда облысы бойынша филиалында негізгі қызметкердің декреттік демалыста болу кезеңінде әкімшілендіру бөлімінің бас маманы лауазымы құрылды.
Лауазымның мақсаты/мақсаты: кредиттік мәмілелерді құжаттамалық сүйемелдеу және кредиттік досьені жүргізу жолымен «Аграрлық кредиттік корпорация» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) кредит беру процестеріне әкімшілік қолдау көрсету.
Білімге қойылатын талаптар: жоғары экономикалық/қаржылық/заңгерлік білім;
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда:
-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі және/немесе Қоғамның/Қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі емінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі болған жағдайда. Бұл талаптар Назарбаев Университетінің шетелдік жоғары оқу орнын магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесін талап етпейтін) үміткерлерге қолданылмайды.
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім, дағдылар және дағдылар:
1) лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
2) Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
3) Басқарма қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
4) жобаларды басқару саласындағы білімі мен тәжірибесі, үлкен көлемдегі деректерді талдау және тәуелсіз шешім қабылдау қабілеті;
5) МС ИСО 9001 и МСФО 9 халықаралық стандарттарының талаптары;
6) мемлекеттік тілді еркін меңгеруі;
7) күрделі мәселелер мен мәселелерді жедел шешу мүмкіндігі;
8) деректердің үлкен көлемін талдау мүмкіндігі;
9) көп тапсырмалы ортада және қатаң мерзімдерде жұмыс істеу мүмкіндігі;
10) жұмыс уақытын ұтымды пайдалана білу;
11) несие процесін қолдауға арналған кеңсе бағдарламаларын (ERP 1C/SEDM/SimBase және т.б.) тамаша білу.
Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- несиелік және кепіл құжаттарын, оларға қосымша келісімдерді, өтеу кестелерін, несиені аударуды дайындау және бекіту;
- қамтамасыз ету құнын есепке алу және есептен шығару, келісім-шарттардың түпнұсқаларын және құқық белгілейтін құжаттарды қамтамасыз ету үшін филиалдың қоймасына беру тәртібін уақтылы орындау;
- Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне және Несиені әкімшілендіру тәртібіне сәйкес несиелік істерді дұрыс қалыптастыру және сақтау;
- кредиттік істердің толықтығын және уәкілетті органның талаптарына сәйкестігін тексеру және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасы;
- қайтарылған несиелерді филиал мұрағатына сақтауға беруді қамтамасыз ету.
Жеке:
-коммуникативтік дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, нәтижеге бағытталған С-мен тіл табысу қабілеті және тілегі;
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту;
- нәтижеге назар аудару;
- ашық қарым-қатынас;
-аналитикалық ойлау;
-себепке/компанияға берілгендік;
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік.
Жұмыс шарттары:
-Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
-Еңбек нысаны: еңбек шарты
-Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
-Орналасқан жері: Қызылорда қаласы, Қорқыт ата көшесі 123
Кандидаттың міндеттері:
Филиалдың кредит беру және лизингтік қызметі бойынша мәмілелерді құжаттық сүйемелдеуді қамтамасыз етеді (жобалық қаржыландыру туралы келісімдерді, қаржы лизингі келісімдерін, қарыз беру туралы шарттарды, борышты аудару туралы келісімдерді, кепілдеме келісімдерін, кепілдік беру туралы шарттарды, субсидиялау туралы шарттарды, оларға қосымша келісімдерді және т.б. жасау).
Несие файлының толықтығын және Компания талаптарына сәйкестігін тексереді.
Қарыз алушылардың несие файлдарын дұрыс сақтауды және сақтауды қамтамасыз етеді.
Бағыныштылық деңгейі: филиал директоры.
Жұмыс шарттары:
Жалдау нысаны: ҚР ТК бойынша 3 айға дейінгі сынақ мерзімімен ресімдеу (негізгі қызметкер болмаған кезде)
Жұмыс кестесі: 9: 00 - ден 18: 30-ға дейін, дүйсенбі-жұма, демалыс уақыты 13.00-ден 14.30-ға дейін
Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес
Іссапарлар: іссапарлар мүмкін
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
МҮМКІН МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ:
Бұл маман үшін келесі қадам қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты
Оқыту бағдарламалары: талқыланады
Кандидатқа қойылатын талаптар:
Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі білім (экономикалық/қаржылық/техникалық).
Жұмыс тәжірибесі: кредиттік-лизингтік/ қаржылық/ экономикалық/ банк салаларында кемінде 1 жыл немесе Қоғамның құрылымдық бөлімшесінде кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат-қызметкерлерге, шетелдік жоғары оқу орнын бітірген кандидаттарға қолданылмайды оқу орны/ Назарбаев Университеті "Болашақ"бағдарламасы бойынша бітірген магистратура бағдарламасы бойынша).
«Бакалавр», «Магистр»дәрежелері бойынша шет елдердің жоғары оқу орындарын бітірген тұлғалар үшін жұмыс тәжірибесіне талаптар қойылмай/ «Магистр»дәрежесі бойынша ҚР оқу орындары.
Міндетті білім: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР Нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.
Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.
Қазақша: иә
Ағылшын: құпталады
Орыс: иә
Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білу: 1C, Excel, Word, Outlook туралы міндетті білім.