Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.
Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Алматы қ., Жандосов көш. 136
Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:
Субсидиялау шарттарын және оларға қосымша келісімдерді ресімдеу/келісу.
Орталық аппараттың субсидияланатын несиелік шарттарының мерзімі өткен берешегі болған кезде уәкілетті органға хабарламаларды ресімдеу.
Бюджеттен субсидиялар алуға өтінімдерді ресімдеу.
Субсидиялар сомаларын өтеуге/есепке алуға/қайтаруға өкімдерді ресімдеу.
Субсидияларды нақты пайдалану туралы есептілікті ресімдеу.
Бағыну деңгейі: Субсидиялау жөніндегі бөлімінің басшысы, Жобаларды әкімшілендіру департаментінің директоры, Басқарушы директоры.
Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:
Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 2 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу
Жұмыс кестесі: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30 дейін
Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес
Ісапарлар: іссапарлар болуы мүмкін
Әлеуметтік пакет: Медициналық сақтандыру
ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ
Бұл маман үшін келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты
Оқыту бағдарламалары: талқылануда.
ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:
Білімі: Жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі (экономикалық).
Жұмыс тәжірибесі: Ұқсас қызмет ерекшелігі бойынша немесе қаржы/экономика/банк салаларында кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат-қызметкерлерге, шетелдік жоғары оқу орнын бітірген кандидаттарға қолданылмайды оқу орны/ Назарбаев Университеті "Болашақ"бағдарламасы бойынша бітірген магистратура бағдарламасы бойынша).
Қажетті іскерлік қасиеттер: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті мағлұматтар. Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.
Тілдерді меңгеруі:
Қазақ тілі: иә
Орыс: иә
Ағылшын: құпталады
Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білуі: 1C, Excel, Word, Outlook міндетті түрде білу
Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:
Әлеуетті клиенттерді іздестіреді, ұсынылған бағдарламалар бойынша кездесулер, презентациялар өткізеді, өңірлерге шығу;
қаржыландыру жөнінде кеңес береді және өтінімдерді қабылдайды, қаржыландыру сатысында клиентті өтінімнен бастап техниканы беру кезеңіне дейін кредиттеу бойынша толық сүйемелдейді;
іске асыру кестесіне сәйкес мәміленің барлық алдын ала шарттарының уақтыжобаны лы орындалуын бақылауды қамтамасыз етеді.
Бағыну деңгейі: Филиал директоры.
Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:
Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу
Жұмыс кестесі: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30 дейін
Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес
Ісапарлар: іссапарлар болуы мүмкін
Әлеуметтік пакет: Медициналық сақтандыру
ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ
Бұл маман үшін
Келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты
Оқыту бағдарламалары: талқылануда.
ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:
Білімі: Жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі (экономикалық/қаржылық/техникалық).
Жұмыс тәжірибесі: кредиттік-лизингтік / қаржылық / экономикалық / банктік салада кемінде 1 жыл немесе Қоғамның құрылымдық бөлімшесінде кемінде 2 жыл. «Бакалавр», «Магистр» дәрежелері бойынша шет елдердің жоғары оқу орындарын бітірген тұлғалар үшін жұмыс тәжірибесіне талаптар қойылмайды.
Қажетті іскерлік қасиеттер: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті мағлұматтар. Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.
Лауазымдық міндеттері:
1) қаржы активтері бойынша резервтерді қалыптастыру.
2) есептілік. ЕБЖ шеңберінде есептілік нысандарын дайындау.
3) провизияларды (резервтерді) есептеу модельдерін әзірлеу және валидациялау.
4) ішкі құжаттарды әзірлеу / өзектендіру.
5) процестерді автоматтандыру.
6) уәкілетті органдардың қарауы үшін материалдар дайындау.
7) Комитеттерді ұйымдастыру және өткізу.Экономика / қаржы / құқық саласындағы жоғары білім.
Департамент қызметіне сәйкес салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі.
Тиісті артықшылық: мемлекеттік қызметте, ұлттық даму институттарында, екінші деңгейдегі банктерде, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.
Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының иегерлері / магистратура немесе PhD докторантурасын тәмамдаған түлектер үшін – кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі.
Талдау жасау қабілеті (соның ішінде статистикалық және экономикалық);
Презентацияларды әзірлеу және өткізу, келіссөздер жүргізу дағдылары;
Іскерлік хат алмасу дағдылары;
Талдау есептері мен баяндамалар дайындау қабілеті.
Сауатты жазбаша және ауызша сөйлеу тілі;
Коммуникабельділік;
Командада жұмыс істей білу.
Бағдарламаларды стратегиялық жоспарлау және ілгерілетуге қатысу;
Өңірлік филиалдардың (ӨФ) жұмысын үйлестіру, іс-шараларға қатысу, мәселелерді мониторинг жасау және талдау;
«Жасырын тұтынушы» тексерістерін ұйымдастыру, «Ulttyq Ónim» көрмесіне қатысу, ӨФ есептілігі мен рейтингтерін дайындау;
Директорлар кеңесінің құжаттарын әзірлеу және сүйемелдеу, тапсырмалардың орындалуын бақылау;
Ішкі құжаттаманы әзірлеу, бюджет пен сметаларды қалыптастыру және сүйемелдеу;
Мемлекеттік органдармен, ЕДБ және Қордың серіктестерімен өзара әрекеттесу;
Қызметкерлерді оқыту, сатып алуларды бастау, операциялық тәуекелдерді басқару;
Аналитикалық материалдар, хаттар мен презентациялар дайындау.