1. Ішкі аудит қызметі басшысына қойылатын талаптар:
1) бухгалтерлік есеп және аудит және (немесе) қаржы және (немесе) экономика және (немесе) құқық салаларындағы жоғары кәсіптік білім;
2) аудит (ішкі) және (немесе) бақылау және (немесе) қаржы саласындағы жұмыс тәжірибесі – кемінде бес жыл, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектілері болып табылатын ұйымдарда және (немесе) лицензиясы бар қаржы ұйымдарында не Қазақстан Республикасының мемлекеттік реттеу немесе қадағалау органдарында кемінде үш жыл;
3) бақылау немесе қаржы саласындағы басшылық лауазымдағы жұмыс өтілі – кемінде бес жыл;
4) ішкі аудиттің кәсіби тәжірибесінің халықаралық қағидаттарын, халықаралық қаржылық есептілік стандарттарын, корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау қағидаттарын білу;
5) Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудит, бухгалтерлік есеп, салық салу, акционерлік қоғамдар, еңбек, мемлекеттік мүлік, индустриялық-инновациялық қызмет және қаржы мәселелері бойынша білу;
6) мемлекеттік тілді және ағылшын тілін білу (мүмкіндігінше);
7) Ішкі аудиторлардың келесі сертификаттау институттарының бірі: CIA (Сертификатталған ішкі аудитор); QIAL (ішкі аудит саласындағы көшбасшылық біліктілігі), CCSA (өзін-өзі бақылаудағы сертификаттау), CFSA (сертификатталған қаржылық қызметтер аудиторы), CGAP (сертификатталған мемлекеттік аудит маманы), CRMA (тәуекелдерді басқару кепілдігі бойынша сертификат) немесе мемлекеттік аудитордың біліктілігі немесе кем дегенде IAP (ішкі аудиторлық бақылау институты) Қаржы менеджерлері (Ұлыбритания);
8) мүмкіндігінше келесі сертификаттардың бірі: ACCA (Сертификатталған бухгалтерлер қауымдастығы), Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес кәсіби бухгалтер сертификаты, DipIFR (Халықаралық қаржылық есептілік бойынша диплом), CIPA (Сертификатталған халықаралық кәсіби бухгалтер); CISA (Сертификатталған ақпараттық жүйелер аудиторы), CISM (Сертификатталған ақпараттық қауіпсіздік менеджері), ITIL (Ақпараттық технологиялар инфрақұрылымының кітапханасы) немесе басқа халықаралық деңгейде танылған сертификат.
2. Лауазымға кандидатурасы қарастырылмайды:
1) соңғы үш жыл ішінде «Өнеркәсіпті дамыту қоры» АҚ құрылымдық бөлімшесінің басшысы және/немесе басшы қызметкері болған тұлға;
2) экономикалық қызмет саласында жасаған қылмыстары, сыбайлас жемқорлық және мемлекеттік қызмет немесе мемлекеттік басқару мүдделеріне қарсы өзге де қылмыстар, конституциялық құрылыс негіздеріне және мемлекеттік қауіпсіздікке қарсы қылмыстар үшін заңда белгіленген тәртіппен алынбаған немесе алынбаған соттылығы бар адам.
- Операцияларды бухгалтерлік есепте уақытылы көрсету мақсатында қаржы құралдары бойынша түсетін ақшалай қаражаттарды, олардың қозғалысына байланысты есепке алуды жүзеге асыру. Басқа эмитенттердің бағалы қағаздарын ішкі бухгалтерлік жазбаларда жүргізуде, Қазақстан Республикасының заңнамалық актілері, Компанияның активтерін дұрыс есепке алуды қамтамасыз ету мақсатында Халықаралық қаржылық есептілік стандарттары, Халықаралық бухгалтерлік есеп стандарттары және Компанияның бекітілген Есеп саясаты шегінде сыйақыны алуға, жіктеуге, өткізуге, өтеуге, есептеуге және алуға, екінші деңгейдегі банктерде салымдар мен жарналарды орналастыру, өтеу бойынша бухгелтерлік жазбаларды жүргізуге, олар бойынша сыйақыны есептеуге және алуға байланысты жүзеге асыру;
- «Қазақстан қор биржасы» АҚ басқарушылық есеп беруді, жылдық, аралық шоғырландырылған қаржылық есептілікті және шоғырландырылған жылдық қаржылық есептілік бойынша аудиторлық есепті ұсыну шеңберінде Компанияның өтімділігі жоғары активтер портфелі бойынша күнделікті есептерді қалыптастыру, сонымен қатар барлық белгіленген талаптарды сақтау мақсатында листингтік талаптар мен басқа да нормативтік құжатттар шеңберінде Бухгалтерлік есеп департаментінің құзыретіне жататын корпоративтік оқиғалар туралы ақпаратты биржа веб-сайтында орналастыру. Бағалы қағаздар, тартылған қаражаттың негізгі көздері, кері РЕПО операцияларының құрылымдары, екінші деңгейдегі депозиттер және арнайы қатынастар арқылы ипотекалық ұйыммен байланысты тұлғалардың тізілімі туралы есепті ұсыну және барлық белгіленген талаптарды сақтау мақсатында уәкілетті органның нормативтік құжаттары шеңберінде уәкілетті органға басқа да нормативтік есеп беру.
- Взаимодействие с заемщиком по исполнению особых условий;
- Проведение мероприятий по своевременному погашению заемщиком займов, в порядке и в сроки, установленные внутренними нормативными документами;
- Осуществление работы с заемщиками по просроченной задолженности в порядке и в сроки, установленные внутренними нормативными документами;
- Рассмотрение заявок по финансовому оздоровлению, реструктуризации, пролонгации займов;
- Рассмотрение заявок по смене/снятию и высвобождению залогового обеспечения, по вопросам целевого использования займов в рамках программ кредитования;
- Проведение финансового анализа в рамках расширенного мониторинга;
- Своевременное и качественное исполнение корреспонденции, поступающей в филиал;
- Осуществление выезда в служебные командировки по производственной необходимости;
- Соблюдение
Квалификационные требования к вакантной должности:
высшее (экономическое или финансово-экономическое) образование,*допускается при наличии опыта в финансово-кредитной сфере не менее 2 лет.
Знания, необходимые для исполнения должностных обязанностей:
- законодательные и нормативные правовые акты, регламентирующие деятельность Общества;
- нормативные и методические материалы, касающиеся деятельности Общества;
- нормативные правовые акты Республики Казахстан в области оценочной деятельности Общества;
- основы экономики, финансового планирования, организация сельскохозяйственного производства;
- требования международного стандарта МС ИСО 9001;
- знание государственного языка.
Навыки и умение, необходимые для исполнения должностных обязанностей:
Умения:
- умение организовывать и осуществлять комплекс работ по проведению мониторинга, в том числе финансового состояния заемщиков, целевого использования займов, своевременного погашения платежей займов корпоративных клиентов;
- рассматрение вопросы, связанные с пролонгацией, реструктуризацией, изменениями условий финансирования, высвобождением и заменой залогового обеспечения корпоративных клиентов;
- умение формировать акты определения рыночной стоимости, экспертизы отчетов по оценке, акты осмотра залогового имущества;
- умение работать со справочниками, программами, необходимыми для определения экспертной рыночной стоимости;
- давать рекомендации в соответствии с внутренними нормативными документами.
Требования к стажу работы:
- Стаж работы не менее 2 лет в финансовой сфере или не менее 5 лет с техническим образованием
Цель/причина возникновения вакансии: расторжение трудового договора по соглашению сторон с 03.06.2025г.
Условия работы:
· Режим работы: полный рабочий день, 5/2
· Форма найма: трудовой договор
· Социальный пакет: медицинская страховка
·Кандидаттың міндеттері:
Филиалдың кредит беру және лизингтік қызметі бойынша мәмілелерді құжаттық сүйемелдеуді қамтамасыз етеді (жобалық қаржыландыру туралы келісімдерді, қаржы лизингі келісімдерін, қарыз беру туралы шарттарды, борышты аудару туралы келісімдерді, кепілдеме келісімдерін, кепілдік беру туралы шарттарды, субсидиялау туралы шарттарды, оларға қосымша келісімдерді және т.б. жасау).
Несие файлының толықтығын және Компания талаптарына сәйкестігін тексереді.
Қарыз алушылардың несие файлдарын дұрыс сақтауды және сақтауды қамтамасыз етеді.
Бағыныштылық деңгейі: филиал директоры.
Жұмыс шарттары:
Жалдау нысаны: ҚР ТК бойынша 3 айға дейінгі сынақ мерзімімен ресімдеу (негізгі қызметкер болмаған кезде)
Жұмыс кестесі: 9: 00 - ден 18: 30-ға дейін, дүйсенбі-жұма, демалыс уақыты 13.00-ден 14.30-ға дейін
Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес
Іссапарлар: іссапарлар мүмкін
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
МҮМКІН МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ:
Бұл маман үшін келесі қадам қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты
Оқыту бағдарламалары: талқыланады
Кандидатқа қойылатын талаптар:
Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі білім (экономикалық/қаржылық/техникалық).
Жұмыс тәжірибесі: кредиттік-лизингтік/ қаржылық/ экономикалық/ банк салаларында кемінде 1 жыл немесе Қоғамның құрылымдық бөлімшесінде кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат-қызметкерлерге, шетелдік жоғары оқу орнын бітірген кандидаттарға қолданылмайды оқу орны/ Назарбаев Университеті "Болашақ"бағдарламасы бойынша бітірген магистратура бағдарламасы бойынша).
«Бакалавр», «Магистр»дәрежелері бойынша шет елдердің жоғары оқу орындарын бітірген тұлғалар үшін жұмыс тәжірибесіне талаптар қойылмай/ «Магистр»дәрежесі бойынша ҚР оқу орындары.
Міндетті білім: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР Нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.
Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.
Қазақша: иә
Ағылшын: құпталады
Орыс: иә
Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білу: 1C, Excel, Word, Outlook туралы міндетті білім.
Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:
кредиттік-лизингтік қызметті техникалық сүйемелдеуді жүзеге асыру;
инженерлік-техникалық құжаттаманы жүргізуді жүзеге асыру (техниканы есепке алу, мемлекеттік тіркеу және кепілдік қызмет көрсету шарттарын жасасу туралы толық ақпарат, жеткізушілердің кепілдік міндеттемелері бойынша орындалған жұмыстарды жарнамалау/қабылдау актілерін жасау, лизинг заттары мен кепіл мүлкінің мониторингі және т. б.);
жабдықтаушыдан техника мен жабдықты қабылдауды жүзеге асыру және лизинг алушыларға беру.
Бағыну деңгейі: Филиал директоры.
Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:
Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу
Жұмыс кестесі: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 12.30-ден 14.00 дейін
Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес
Ісапарлар: іссапарлар болуы мүмкін
Әлеуметтік пакет: Медициналық сақтандыру
ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ
Бұл маман үшін
Келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты
Оқыту бағдарламалары: талқылануда.
ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:
Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі (техникалық/экономикалық).
Жұмыс тәжірибесі: Ауыл шаруашылығы/ техникалық салалардағы жұмыс тәжірибесі: инженер-механик, логистика, құжаттарды кедендік ресімдеу кемінде 2 жыл немесе Қоғамның құрылымдық бөлімшесінде кемінде 2 жыл өзге позицияда (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат – қызметкерлерге қолданылмайды.шетелдік жоғары оқу орнын бітірген кандидаттарға/ Назарбаев университеті магистратура бағдарламасы бойынша "Болашақ"бағдарламасы бойынша бітірген). "Бакалавр", "Магистр" дәрежелері бойынша шет елдердің жоғары оқу орындарын бітірген тұлғалар үшін жұмыс тәжірибесіне талаптар қойылмай /"Магистр"дәрежесі бойынша ҚР оқу орындары.
Білуге тиіс: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР Нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім. Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.
Тілдерді меңгеру:
Қазақша: міндетті
Ағылшын: құпталады
Орыс: иә
В, С санатындағы жүргізуші куәлігінің болуы қажет.
Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білу: MS office, 1С туралы міндетті білім.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.
Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Қарағанды қ., Бұқар-Жырау даңғ. 53/1
"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Абай облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы бос лауазымына өндірістік процесті тоқтатпау мақсатында "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Абай облысы ішкі конкурс жариялайды.
Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік
жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер:
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.
Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Семей қ., К.Мухамедханов көш. 23А
Үміткерге қойылатын талаптар:
Қаржы және/немесе банк ісі және/немесе бизнес әкімшілік және/немесе экономика салаларында жоғары білім.
Функционалдық міндеттері:
Холдингтің/еншілес ұйымдардың ішкі нарықтағы өтімділігін қамтамасыз ету, Холдингтің/еншілес ұйымдардың облигацияларын орналастыру;
Халықаралық қаржы ұйымдарынан (ХҚҰ), инвестициялық және коммерциялық банктерден, қаржы ұйымдарынан қаражат тартуға жәрдемдесу;
Еншілес ұйымдарға қарыздар беру, олардың қызметін үйлестіру;
Жасалған шарттар бойынша міндеттемелерді әкімшілендіру;
Тіркелген бағалы қағаздар шығарылымдары бойынша уәкілетті органның (АРРФР) талаптарының сақталуын бақылау;
Департаменттің баптары бойынша кірістер мен шығыстарды бюджеттеу, жасалған шарттар мен шығарылған облигациялар бойынша міндеттемелерді әкімшілендіру;
Мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау. Жеке және заңды тұлғалардан келіп түсетін өтініштермен жұмыс жүргізу.
Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:
MS Office (Word, Excel, PowerPoint), құжат айналымының электронды жүйесі және 1С бағдарламаларымен жұмыс істеу (кеңейтілген қолданушы деңгейі);
Ақпаратты жедел өңдеу және талдау дағдылары;
Қаржылық талдау жүргізу, болашақ Cash Flow құру дағдылары;
ҚЭН әзірлеу және талқылау, бағалы қағаздар шығарылымының проспектілерін (акциялар/облигациялар) Ұлттық Банкке тіркеу, инвестициялық меморандумды уәкілетті органға дайындау және ұсыну дағдылары;
Шешімдерді жедел қабылдау және іске асыру, жаңа жағдайларға бейімделу және жаңа әдістерді қолдану қабілеті.
Қызметтік міндеттерді орындауға қажетті жеке және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделі бойынша):
Коммуникация және көшбасшылық;
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
Жұмыс процестеріне ықпал ету;
Жұмысты ұйымдастыру;
Өзгерістерге бейімділік;
Командалық жұмыс;
Нәтиже үшін жауапкершілік;
Даму.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функцияларына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі;
Тиісті экономикалық қызмет түрінде кемінде 1 жыл жұмыс тәжірибесі (Холдинг тобы компанияларында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс тәжірибесі болғаны жөн).
Жұмыс жағдайлары:
Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
Жұмысқа қабылдау нысаны: еңбек шарты;
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғ., 55А, B блогы.
Кандидаттың міндеттері:
Филиалдың кредит беру және лизингтік қызметі бойынша мәмілелерді құжаттық сүйемелдеуді қамтамасыз етеді (жобалық қаржыландыру туралы келісімдерді, қаржы лизингі келісімдерін, қарыз беру туралы шарттарды, борышты аудару туралы келісімдерді, кепілдеме келісімдерін, кепілдік беру туралы шарттарды, субсидиялау туралы шарттарды, оларға қосымша келісімдерді және т.б. жасау).
Несие файлының толықтығын және Компания талаптарына сәйкестігін тексереді.
Қарыз алушылардың несие файлдарын дұрыс сақтауды және сақтауды қамтамасыз етеді.
Бағыныштылық деңгейі: филиал директоры.
Жұмыс шарттары:
Жалдау нысаны: ҚР ТК бойынша 3 айға дейінгі сынақ мерзімімен ресімдеу
Жұмыс кестесі: 9: 00 - ден 18: 30-ға дейін, дүйсенбі-жұма, демалыс уақыты 13.00-ден 14.30-ға дейін
Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес
Іссапарлар: іссапарлар мүмкін
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
МҮМКІН МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ:
Бұл маман үшін келесі қадам қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты
Оқыту бағдарламалары: талқыланады
Кандидатқа қойылатын талаптар:
Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі білім (экономикалық/қаржылық/техникалық).
Жұмыс тәжірибесі: кредиттік-лизингтік/ қаржылық/ экономикалық/ банк салаларында кемінде 1 жыл немесе Қоғамның құрылымдық бөлімшесінде кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат-қызметкерлерге, шетелдік жоғары оқу орнын бітірген кандидаттарға қолданылмайды оқу орны/ Назарбаев Университеті "Болашақ"бағдарламасы бойынша бітірген магистратура бағдарламасы бойынша).
«Бакалавр», «Магистр»дәрежелері бойынша шет елдердің жоғары оқу орындарын бітірген тұлғалар үшін жұмыс тәжірибесіне талаптар қойылмай/ «Магистр»дәрежесі бойынша ҚР оқу орындары.
Міндетті білім: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР Нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.
Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.