Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы жоспарлау және басқару мәселелері бойынша жұмыс кеңестеріне және іс-шараларға қатысу;
Қордың осы саладағы қызметін реттейтін ақпараттық қауіпсіздік саясатын және нормативтік құжаттарды әзірлеу және іске асыру;
Ақпараттық қауіпсіздік қатерлерін басқару, аудиттер, оқиғалар және ИҚ талаптарын сақтау бойынша бақылау жүргізу;
Құпия ақпаратты қорғау және оның барлық мүмкін арналар арқылы сыртқа шығуына жол бермеу;
Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы техникалық және операциялық тәуекелдерді талдау және азайту;
IT-инфрақұрылымының тұрақтылығын қамтамасыз ету, техникалық бақылау және мониторинг жүргізу;
Ақпараттық қауіпсіздік мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен, серіктес ұйымдармен және сыртқы құрылымдармен өзара әрекеттесу;
Қызметкерлерге ақпараттық қауіпсіздік мәселелері бойынша нұсқамалар, кеңестер және оқыту өткізу;
Департамент құзыреті шеңберінде аналитикалық және есептік материалдарды дайындау, басшылықтың тапсырмаларын орындау.
Білімі:
Жоғары техникалық (ақпараттық технологиялар саласында болғаны жөн).
Жұмыс тәжірибесі:
Ақпараттық технологиялар саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.
Кәсіби білім мен дағдылар:
Қазақстан Республикасының ақпараттандыру және қаржы-несие салаларындағы заңнамасын білу;
Межелі желілердің (firewall) баптауы мен әкімшілігін жүргізу тәжірибесі;
Ақпараттық қауіпсіздік оқиғаларын басқару және мониторинг жүйелерін (SIEM) пайдалану дағдылары;
DLP жүйелерін енгізу және сүйемелдеу, саясаттарды баптау, ақпараттың сыртқа шығуын бақылау;
Артықшылықты қол жеткізуді басқару жүйелерін (PAM) әкімшілендіру;
Қауіптерді анықтау және оларға ден қою жүйелерімен (EDR) жұмыс істеу тәжірибесі;
Желілік қауіпсіздік, маршрутизация, NAT, VLAN, желіні сегменттеу қағидаттарын білу;
Антивирустық қорғау жүйелерін енгізу және сүйемелдеу;
Қауіпсіздік журналдарын талдау, инциденттерді зерттеу, есеп дайындау және ИҚ нығайту бойынша шараларды ұсыну қабілеті.
Әлеуметтік маңызы жоғары тұрақты ұйымда жұмыс істеу мүмкіндігі;
Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы стратегиялық маңызы бар жобаларды іске асыруға қатысу;
Кәсіби даму және мансаптық өсу мүмкіндігі;
Қордың ішкі саясатына сәйкес әлеуметтік пакет.
Қор қызметімен байланысты тәуекелдерді анықтау, бағалау және мониторинг жүргізу процестеріне қатысу;
Кредиттік, нарықтық және операциялық тәуекелдер бойынша талдамалық материалдарды дайындау;
Тәуекел-менеджмент саласындағы ішкі нормативтік құжаттарды, әдістемелер мен рәсімдерді әзірлеуге қатысу;
Тәуекелдерді төмендетуге қатысты есептерді, қорытындыларды және ұсыныстарды дайындау;
Тәуекелдерді бағалау мәселелері бойынша Қордың құрылымдық бөлімшелерімен өзара әрекеттесу, қажет болған жағдайда құжаттарға құқықтық сараптама жүргізу;
Іскерлік хат алмасу жүргізу, қызметтік жазбалар, презентациялар мен ақпараттық материалдарды әзірлеу.
Білімі:
Жоғары (экономикалық, қаржылық, математикалық немесе заңгерлік).
Жұмыс тәжірибесі:
Тәуекел-менеджмент, аудит, ішкі бақылау немесе соған ұқсас салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі. Қаржы ұйымдарында, ұлттық даму институттарында немесе мемлекеттік қызметте жұмыс істеген тәжірибе — артықшылық болып саналады.
Кәсіби білім мен дағдылар:
Тәуекелдерді талдау және басқару саласында терең білім;
Кредиттік, нарықтық және операциялық тәуекелдерді бағалау әдістерін меңгеру;
Қаржылық талдау, банк және сақтандыру қызметінің негіздерін білу;
Қаржы, банк ісі және кәсіпкерлік саласындағы ҚР заңнамасын түсіну;
Шарттар, есептер, актілер және басқа да құжаттарды дайындау дағдылары;
Іскерлік хат алмасу жүргізу қабілеті;
Қазақ және орыс тілдерін іскерлік деңгейде меңгеру;
Компьютерді (MS Office, электрондық пошта, интернет-ресурстар) сенімді пайдалану; 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу — құпталады.
Жоғары әлеуметтік маңызы бар тұрақты ұйымда жұмыс істеу мүмкіндігі;
Кәсіби және мансаптық өсу мүмкіндіктері;
Тәуекелдерді басқару саласының негізгі бағыттарын дамытуға қатысу;
Қордың ішкі саясаттарына сәйкес әлеуметтік пакет.
Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің кредиттерін кепілдендіру бойынша мемлекеттік бағдарламаларды іске асыруға және сүйемелдеуге қатысу;
Кепілдендіру мәселелері бойынша екінші деңгейлі банктермен, кәсіпкерлермен және серіктес ұйымдармен өзара әрекеттесу;
Кредиттік өтінімдерді талдау, қорытындылар дайындау және бағдарламалар шарттарының орындалуын бақылау;
Шарттарды құрастыру, іскерлік хат алмасуды жүргізу, жұмыс кездесулеріне қатысу, презентацияларды дайындау және өткізу.
Білімі:
Жоғары (экономикалық, заңгерлік немесе математикалық).
Жұмыс тәжірибесі:
Банк немесе қаржы ұйымында кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі, оның ішінде міндетті түрде ШОБ кредиттеу, корпоративтік кредиттеу немесе кредиттік әкімшілендіру саласында жұмыс тәжірибесі болуы қажет.
Кәсіби білім мен дағдылар:
Қазақстан Республикасының қаржы, банк және кредит қызметін реттейтін қолданыстағы заңнамасын білу;
Қаржылық талдау және бухгалтерлік есеп негіздерін меңгеру;
Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) дұрыс рәсімдей білу;
Іскерлік хат алмасу және презентациялық материалдар дайындау дағдылары;
Қазақ және орыс тілдерін іскерлік деңгейде меңгеру;
MS Office бағдарламаларын, электрондық поштаны, интернет-ресурстарды сенімді пайдалану; 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу — құпталады.
Тұрақты іскерлік беделі бар сенімді ұйымдағы жұмыс;
Кәсіпкерлікті қолдауға бағытталған әлеуметтік маңызы бар жобаларға қатысу;
Кәсіби даму мен мансаптық өсу мүмкіндігі;
Қордың ішкі саясатына сәйкес әлеуметтік пакет.
Біліктілік талаптары:
Экономика / қаржы / бизнес әкімшілік / мемлекеттік басқару саласында жоғары білім;
Департамент қызметінің бағытына сәйкес салада кемінде үш жыл жұмыс тәжірибесі;
Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы иегерлері / магистратура немесе PhD докторантурасын аяқтаған түлектер үшін Департамент қызметінің бағытына сәйкес салада кемінде 1,5 (бір жарым) жыл жұмыс тәжірибесі;
Аналитикалық жұмысты жүргізу дағдыларының болуы, ақпаратты, оның ішінде статистикалық және экономикалық ақпаратты жинау, қорыту және талдау, қажетті математикалық есептеулерді қолдану, аналитикалық есептер мен баяндамаларды дайындау дағдыларының болуы;
Компанияда корпоративтік басқару қағидаттарының сақталуын қамтамасыз ету дағдыларының болуы;
Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, соның ішінде қаржылық қызметті реттейтін заңнамасын және жеке кәсіпкерлік туралы заңнамасын білу және қолдану;
Презентациялар өткізуді және оларды сапалы дайындауды білу;
Келіссөздер жүргізу және іскерлік хат алмасу дағдыларының болуы;
Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) ресімдеу және жүргізу тәртібін, негіздерін және ережелерін білу;
Құзыреттер:
Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
Командада жұмыс істей білу;
Коммуникабельділік.
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
Қазақстан Республикасының экономикалық дамуының жай-күйін, оның ішінде шағын және орта кәсіпкерлікті және Қазақстан Республикасы Үкіметінің жүргізіп отырған экономикалық саясатын талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;
Халықаралық экономикалық ахуалдың жай-күйін талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;
Қор бағдарламаларының нәтижелерін талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;
Микро, шағын және орта бизнестің ағымдағы жағдайына талдау жүргізу, салалар, аймақтар және тиісті әкімшілік бірліктер бөлінісінде дамыту бойынша ұсыныстар дайындау;
Халықаралық және инновациялық тәжірибені зерделеу, микро, шағын және орта кәсіпкерлікті қолдаудың жаңа құралдары бойынша ұсынымдармен аналитикалық анықтамалар дайындау;
Қордың дерекқорларына енгізу үшін сыртқы көздерден деректер жинауды ұйымдастыру;
Қор басшылығының сөйлеулеріне материалдар дайындау (Департамент құзыреті шеңберінде);
БАҚ-қа жауаптар, мақалалар, кітаптар, журналдар, брошюралар және т.б. жарияланымдарға материалдар дайындауға қатысу (Департамент құзыреті шеңберінде);
Қор басшылығының сөйлеулеріне презентациялық материалдар, есептер, анықтамалық материалдар дайындау (Департамент құзыреті шеңберінде);
Қазақстандағы және оның өңірлеріндегі микро, шағын және орта кәсіпкерліктің даму жағдайы туралы есепті әзірлеу;
Қордың ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеу, Департамент құзыреті шеңберінде қолданыстағы ішкі нормативтік құжаттарға өзгерістер мен толықтырулар жобаларын дайындау;
Департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша шығыс хат-хабарларды дайындау;
Департаментке келіп түскен хат-хабарларға белгіленген мерзімдерде жауап дайындау.
Жоғары заңгерлік білім;
Мамандығы бойынша кемінде екі жыл жұмыс тәжірибесі;
Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын білу, оның ішінде:
қаржы, банк және несие қызметін реттейтін заңнама;
жеке кәсіпкерлік туралы заңнама;
Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) жасау мен жүргізудің тәртібі, негіздері мен ережелерін білу;
Келіссөз жүргізу дағдылары;
Іскерлік хат алмасу жүргізу дағдылары.
Қордың және оның құрылымдық бөлімшелерінің қызметінде Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтауын қамтамасыз ету;
Қордың мүліктік және өзге де заңды құқықтары мен мүдделерін құқықтық құралдар арқылы қорғау;
Қордың негізгі қызметіне құқықтық қолдау көрсету;
Үшінші тұлғалармен шарттық қатынастарда құқықтық сүйемелдеу.
Ауызша және жазбаша сөйлеу сауаттылығы;
Командада жұмыс істей білу;
Коммуникабельділік.
Ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу. Басқарушылық дағдыларға, стратегиялық жоспарлау және тиімді коммуникация құру қабілеттеріне ие болу.
Банктың несие комитетінде жобаларды қорғау және қаржылық талдау жүргізу дағдыларының болуы.
Мемлекеттік және орыс тілдерін білу
Компьютерде және басқа кеңсе техникасында, Microsoft office, (Word, Excel), Outlook, E-mail, Internet, автоматтандырылған банктік ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу дағдылары.
Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.
Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Талдықорған қ., Көктем ы/а 10.
Біліктілік талаптары:
Жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық/математикалық білім немесе халықаралық экономикалық қатынастар және мемлекеттік басқару саласындағы жоғары білім;
Ұлттық даму институттарында, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда, мемлекеттік қызметте, сондай-ақ шағын және орта бизнесті немесе корпоративтік несиелеу саласында жұмыс тәжірибесінің болуы;
Қазақ және орыс тілдерін білу, ағылшын және/немесе басқа шет тілдерін білу (құпталады);
Құзыреттері:
Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары;
Топпен жұмыс істей білу;
Коммуникабелділік;
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
Қазақстан Республикасында жекеменшік кәсіпкерлікті қолдау және дамыту мақсатында инвестор іздеу, қаржыландыру шарттарына талдау жүргізу және сыртқы қаржыландыру көздерінен қаражат тарту жұмыстарын жүргізу;
Жергілікті және халықаралық нарықтарда облигациялар шығару бойынша іс-шараларды сүйемелдеу және іске асыру;
Қазақстан Республикасында жұмыс істейтін негізгі халықаралық қаржы ұйымдарымен (АДБ, ЕҚДБ, АФД және т.б.) өзара іс-қимылды жүзеге асыру және қарым-қатынасты қолдау;
Жеке кәсіпкерлікті қолдау бойынша Қордың жаңа өнімдерін әзірлеу процесіне қатысу;
Департамент құзыретіне кіретін Қазақстан Республикасындағы жекеменшік кәсіпкерліктің жұмыс істеуі мен дамуына талдау жүргізу және зерделеу;
Қордың стратегиялық жоспарларын және саясатын іске асыруды Департамент құзыреті шеңберінде жүзеге асыру.
"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалының
Кредиттеу бөлімінің бас маманы лауазымының алдағы уақытта босатылуына
байланысты бос лауазымға уақтылы тағайындау және өндірістік процесін тоқтатпау
мақсатында "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Батыс Қазақстан облысы бойынша ішкі конкурсты жариялайды.
Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.
Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: БҚО, Орал қ. Мұхит көшесі, 27/2
Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:
Жиынтық есептілікті және жиынтық-талдамалық ақпаратты қалыптастырады:
инвестицияларды игеру, инвестициялық жобаларды пайдалануға беру, шебер жоспарлар, лизингтік техникаларды сату және алып қою және т. б. Oracle E-BusinessSuite", Oracle Siebel CRM" АЖ-мен және т.б. жұмыс істеу.
Бағыну деңгейі: бөлім бастығына, департамент директорына
Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, тынығу уақыты 13.00-ден 14.30 дейін
Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу
Жұмыс кестесі: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, тынығу уақыты 13.00-ден 14.30 дейін
Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес
Іссапарлар: іссапарлар болуы мүмкін
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ
Бұл маман үшін келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты
Оқыту бағдарламалары: талқылануда
ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:
Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі (экономикалық/заңгерлік).
Жұмыс тәжірибесі: қызметтің ұқсас ерекшелігі бойынша/ қаржы / экономикалық / банк салаларында кемінде 2 жыл (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат-қызметкерлерге, бағдарлама бойынша бітірген шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды «Болашақ»).
Қажетті іскерлік қасиеттер: коммуникабельділік, мақсаттылық, аналитикалық ойлау, жоспарлау қабілеті, стресске төзімділік, сыпайылық, жоғары өнімділік, кәсіби өсуге ұмтылу.
Тілдерді меңгеруі:
Қазақ тілі: артықшылығы болады
Ағылшын: білгені жақсырақ
Орыс: міндетті түрде
Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білуі: MS office, 1С ERP, Oracle Siebel CRM, MS Outlook.