Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Безопасность
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
57 бос орын
30.07.2025 15:40:02

Жобалық басқару және ақпараттық технологиялар департаменті директорының орынбасары

1-міндет: қоғамның ақпараттық технологияларды (ат) басқару жүйесін ұйымдастыру.
2-міндет: қоғамның АТ жүйелерінің үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету.
3-міндет: технологиялық жетілдіру жобаларын әзірлеу және енгізу
қоғамның ақпараттық жүйелерінің өмірлік циклін басқару.
4-міндет: қоғамның бизнес-процестерін талдау.
5-міндет: қоғамның жаңа ақпараттық жүйелерін (АЖ) енгізу және қолданыстағы ақпараттық жүйелерін дамыту.
6-міндет: қоғамның ақпараттық технологияларын дамыту стратегиясына сәйкес ат бюджетін және сатып алуды басқару (ат Стратегиясы).
7-міндет: ат стратегиясы мен іс-шаралар жоспарының орындалуын әзірлеу, келісу, өзектендіру және мониторингтеу.
8-міндет: қоғамның бизнес-процестерін қолдау үшін деректерді талдау және машиналық оқыту бастамаларын іске асыру және дамыту.
9-міндет: деректерді басқару жөніндегі бастамаларды іске асыру және дамыту.
Управление изменения...
управление данными
Организованность
Полный день
30.07.2025 12:36:02

Қауіпсіздік департаментінің бас менеджері

Негізгі функционалдық міндеттері:
  • Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы жоспарлау және басқару мәселелері бойынша жұмыс кеңестеріне және іс-шараларға қатысу;

  • Қордың осы саладағы қызметін реттейтін ақпараттық қауіпсіздік саясатын және нормативтік құжаттарды әзірлеу және іске асыру;

  • Ақпараттық қауіпсіздік қатерлерін басқару, аудиттер, оқиғалар және ИҚ талаптарын сақтау бойынша бақылау жүргізу;

  • Құпия ақпаратты қорғау және оның барлық мүмкін арналар арқылы сыртқа шығуына жол бермеу;

  • Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы техникалық және операциялық тәуекелдерді талдау және азайту;

  • IT-инфрақұрылымының тұрақтылығын қамтамасыз ету, техникалық бақылау және мониторинг жүргізу;

  • Ақпараттық қауіпсіздік мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен, серіктес ұйымдармен және сыртқы құрылымдармен өзара әрекеттесу;

  • Қызметкерлерге ақпараттық қауіпсіздік мәселелері бойынша нұсқамалар, кеңестер және оқыту өткізу;

  • Департамент құзыреті шеңберінде аналитикалық және есептік материалдарды дайындау, басшылықтың тапсырмаларын орындау.

Үміткерге қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары техникалық (ақпараттық технологиялар саласында болғаны жөн).

Жұмыс тәжірибесі:
Ақпараттық технологиялар саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Қазақстан Республикасының ақпараттандыру және қаржы-несие салаларындағы заңнамасын білу;

  • Межелі желілердің (firewall) баптауы мен әкімшілігін жүргізу тәжірибесі;

  • Ақпараттық қауіпсіздік оқиғаларын басқару және мониторинг жүйелерін (SIEM) пайдалану дағдылары;

  • DLP жүйелерін енгізу және сүйемелдеу, саясаттарды баптау, ақпараттың сыртқа шығуын бақылау;

  • Артықшылықты қол жеткізуді басқару жүйелерін (PAM) әкімшілендіру;

  • Қауіптерді анықтау және оларға ден қою жүйелерімен (EDR) жұмыс істеу тәжірибесі;

  • Желілік қауіпсіздік, маршрутизация, NAT, VLAN, желіні сегменттеу қағидаттарын білу;

  • Антивирустық қорғау жүйелерін енгізу және сүйемелдеу;


  • Қауіпсіздік журналдарын талдау, инциденттерді зерттеу, есеп дайындау және ИҚ нығайту бойынша шараларды ұсыну қабілеті.


Біз ұсынатын жағдайлар:
  • Әлеуметтік маңызы жоғары тұрақты ұйымда жұмыс істеу мүмкіндігі;

  • Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы стратегиялық маңызы бар жобаларды іске асыруға қатысу;

  • Кәсіби даму және мансаптық өсу мүмкіндігі;

  • Қордың ішкі саясатына сәйкес әлеуметтік пакет.

Опыт работы с SIEM, ...
Навыки реагирования ...
Полный день
30.07.2025 12:18:01

Тәуекел-менеджмент департаментінің бас менеджері

Негізгі функционалдық міндеттері:
  • Қор қызметімен байланысты тәуекелдерді анықтау, бағалау және мониторинг жүргізу процестеріне қатысу;

  • Кредиттік, нарықтық және операциялық тәуекелдер бойынша талдамалық материалдарды дайындау;

  • Тәуекел-менеджмент саласындағы ішкі нормативтік құжаттарды, әдістемелер мен рәсімдерді әзірлеуге қатысу;

  • Тәуекелдерді төмендетуге қатысты есептерді, қорытындыларды және ұсыныстарды дайындау;

  • Тәуекелдерді бағалау мәселелері бойынша Қордың құрылымдық бөлімшелерімен өзара әрекеттесу, қажет болған жағдайда құжаттарға құқықтық сараптама жүргізу;

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу, қызметтік жазбалар, презентациялар мен ақпараттық материалдарды әзірлеу.


Үміткерге қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары (экономикалық, қаржылық, математикалық немесе заңгерлік).

Жұмыс тәжірибесі:
Тәуекел-менеджмент, аудит, ішкі бақылау немесе соған ұқсас салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі. Қаржы ұйымдарында, ұлттық даму институттарында немесе мемлекеттік қызметте жұмыс істеген тәжірибе — артықшылық болып саналады.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Тәуекелдерді талдау және басқару саласында терең білім;

  • Кредиттік, нарықтық және операциялық тәуекелдерді бағалау әдістерін меңгеру;

  • Қаржылық талдау, банк және сақтандыру қызметінің негіздерін білу;

  • Қаржы, банк ісі және кәсіпкерлік саласындағы ҚР заңнамасын түсіну;

  • Шарттар, есептер, актілер және басқа да құжаттарды дайындау дағдылары;

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу қабілеті;

  • Қазақ және орыс тілдерін іскерлік деңгейде меңгеру;

  • Компьютерді (MS Office, электрондық пошта, интернет-ресурстар) сенімді пайдалану; 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу — құпталады.


Біз ұсынатын жағдайлар:
  • Жоғары әлеуметтік маңызы бар тұрақты ұйымда жұмыс істеу мүмкіндігі;

  • Кәсіби және мансаптық өсу мүмкіндіктері;

  • Тәуекелдерді басқару саласының негізгі бағыттарын дамытуға қатысу;

  • Қордың ішкі саясаттарына сәйкес әлеуметтік пакет.

Аналитическое мышлен...
Понимание методов оц...
Полный день
30.07.2025 11:36:01

Несиелік әкімшілендіру департаменті

Біліктілік талаптары:

  • Білімі: Экономика, қаржы, математика немесе техникалық ғылымдар саласындағы жоғары білім.
  • Еңбек өтілі: Қаржы ұйымдарында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі. ҚР Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының иегерлері және/немесе магистратура/PhD докторантура түлектері үшін – кемінде 6 (алты) ай жұмыс өтілі.
  • Арнайы білімдері мен дағдылары:
  • Қазақстан Республикасының қаржы, банк және несие реттеу саласындағы заңнамасын білу.
  • Бухгалтерлік есеп негіздерін білу.
  • Іскерлік құжаттамаларды (шарттар, актілер, есептер және т.б.) дайындау және ресімдеу дағдылары.
  • Іскерлік хат алмасу жүргізу қабілеті.
  • Презентациялар дайындау және өткізу дағдылары.
  • Қор ішінде ішкі ауысым болған жағдайда – ішкі нормативтік құжаттарды және оларды әзірлеу тәртібін білу.
  • Компьютермен жұмыс істеу дағдылары: MS Office, электрондық пошта қосымшалары және интернет-ресурстарды еркін меңгеру. Қолданбалы бағдарламаларды (1С және т.б.) білу құпталады.
  • Тілдерді білу: Қазақ және орыс тілдерін білу міндетті.

Құзыреттер:
  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу қабілеті;
  • Командада жұмыс істей білу;
  • Коммуникабельділік;
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
  • Қордың шартты қаржыландыру бағдарламалары аясында стандартты нысандағы несие шарттарын / қосымша келісімдерді дайындау, келісу және қол қоюды ұйымдастыру;
  • Несие шарттарының ажырамас бөлігі болып табылатын өтеу кестелерін есептеу және келісу;
  • Мерзімінен бұрын өтелген сома бойынша есеп жүргізу, сондай-ақ қарыз қаражаты бойынша кепілдік сомаларын азайту бойынша жұмыс жүргізу;
  • Кепіл шарттары мен оларға қосымша келісімдердің қол қойылуын ұйымдастыру;
  • Қордың ақпараттық жүйесінде кепіл мүлкін рәсімдеу және есепке алу;
  • Серіктеске қарыз қаражатын беру процесін ұйымдастыру;
  • Серіктестердің несие досьесін жүргізу, ішкі нормативтерге сәйкес құжаттарды тапсыру және қайтару;
  • Қордың ішкі құжаттарына сәйкес өзге де тапсырмаларды орындау.
кредитные соглашения
финансы
Полный день
30.07.2025 11:20:01

Кепілдендіру департаментінің бас менеджері

Негізгі функционалдық міндеттері:
  • Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің кредиттерін кепілдендіру бойынша мемлекеттік бағдарламаларды іске асыруға және сүйемелдеуге қатысу;

  • Кепілдендіру мәселелері бойынша екінші деңгейлі банктермен, кәсіпкерлермен және серіктес ұйымдармен өзара әрекеттесу;

  • Кредиттік өтінімдерді талдау, қорытындылар дайындау және бағдарламалар шарттарының орындалуын бақылау;

  • Шарттарды құрастыру, іскерлік хат алмасуды жүргізу, жұмыс кездесулеріне қатысу, презентацияларды дайындау және өткізу.


Үміткерге қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары (экономикалық, заңгерлік немесе математикалық).

Жұмыс тәжірибесі:
Банк немесе қаржы ұйымында кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі, оның ішінде міндетті түрде ШОБ кредиттеу, корпоративтік кредиттеу немесе кредиттік әкімшілендіру саласында жұмыс тәжірибесі болуы қажет.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Қазақстан Республикасының қаржы, банк және кредит қызметін реттейтін қолданыстағы заңнамасын білу;

  • Қаржылық талдау және бухгалтерлік есеп негіздерін меңгеру;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) дұрыс рәсімдей білу;

  • Іскерлік хат алмасу және презентациялық материалдар дайындау дағдылары;

  • Қазақ және орыс тілдерін іскерлік деңгейде меңгеру;

  • MS Office бағдарламаларын, электрондық поштаны, интернет-ресурстарды сенімді пайдалану; 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу — құпталады.


Біз ұсынатын жағдайлар:
  • Тұрақты іскерлік беделі бар сенімді ұйымдағы жұмыс;

  • Кәсіпкерлікті қолдауға бағытталған әлеуметтік маңызы бар жобаларға қатысу;

  • Кәсіби даму мен мансаптық өсу мүмкіндігі;

  • Қордың ішкі саясатына сәйкес әлеуметтік пакет.

аналитическое мышлен...
Навыки деловой комму...
Опыт подготовки през...
Уверенное владение E...
Полный день
30.07.2025 10:52:02

Стратегиялық талдау және корпоративтік даму департаментінің бас менеджері

Біліктілік талаптары:

  • Экономика / қаржы / бизнес әкімшілік / мемлекеттік басқару саласында жоғары білім;

  • Департамент қызметінің бағытына сәйкес салада кемінде үш жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы иегерлері / магистратура немесе PhD докторантурасын аяқтаған түлектер үшін Департамент қызметінің бағытына сәйкес салада кемінде 1,5 (бір жарым) жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Аналитикалық жұмысты жүргізу дағдыларының болуы, ақпаратты, оның ішінде статистикалық және экономикалық ақпаратты жинау, қорыту және талдау, қажетті математикалық есептеулерді қолдану, аналитикалық есептер мен баяндамаларды дайындау дағдыларының болуы;

  • Компанияда корпоративтік басқару қағидаттарының сақталуын қамтамасыз ету дағдыларының болуы;

  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, соның ішінде қаржылық қызметті реттейтін заңнамасын және жеке кәсіпкерлік туралы заңнамасын білу және қолдану;

  • Презентациялар өткізуді және оларды сапалы дайындауды білу;

  • Келіссөздер жүргізу және іскерлік хат алмасу дағдыларының болуы;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) ресімдеу және жүргізу тәртібін, негіздерін және ережелерін білу;

Құзыреттер:

  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

  • Командада жұмыс істей білу;

  • Коммуникабельділік.

Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:

  • Қазақстан Республикасының экономикалық дамуының жай-күйін, оның ішінде шағын және орта кәсіпкерлікті және Қазақстан Республикасы Үкіметінің жүргізіп отырған экономикалық саясатын талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;

  • Халықаралық экономикалық ахуалдың жай-күйін талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;

  • Қор бағдарламаларының нәтижелерін талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;

  • Микро, шағын және орта бизнестің ағымдағы жағдайына талдау жүргізу, салалар, аймақтар және тиісті әкімшілік бірліктер бөлінісінде дамыту бойынша ұсыныстар дайындау;

  • Халықаралық және инновациялық тәжірибені зерделеу, микро, шағын және орта кәсіпкерлікті қолдаудың жаңа құралдары бойынша ұсынымдармен аналитикалық анықтамалар дайындау;

  • Қордың дерекқорларына енгізу үшін сыртқы көздерден деректер жинауды ұйымдастыру;

  • Қор басшылығының сөйлеулеріне материалдар дайындау (Департамент құзыреті шеңберінде);

  • БАҚ-қа жауаптар, мақалалар, кітаптар, журналдар, брошюралар және т.б. жарияланымдарға материалдар дайындауға қатысу (Департамент құзыреті шеңберінде);

  • Қор басшылығының сөйлеулеріне презентациялық материалдар, есептер, анықтамалық материалдар дайындау (Департамент құзыреті шеңберінде);

  • Қазақстандағы және оның өңірлеріндегі микро, шағын және орта кәсіпкерліктің даму жағдайы туралы есепті әзірлеу;

  • Қордың ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеу, Департамент құзыреті шеңберінде қолданыстағы ішкі нормативтік құжаттарға өзгерістер мен толықтырулар жобаларын дайындау;

  • Департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша шығыс хат-хабарларды дайындау;

  • Департаментке келіп түскен хат-хабарларға белгіленген мерзімдерде жауап дайындау.

анализ
Полный день
30.07.2025 10:50:01

Құқықтық департаменттің бас менеджері

Біліктілік талаптары:
  • Жоғары заңгерлік білім;

  • Мамандығы бойынша кемінде екі жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын білу, оның ішінде:

    • қаржы, банк және несие қызметін реттейтін заңнама;

    • жеке кәсіпкерлік туралы заңнама;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) жасау мен жүргізудің тәртібі, негіздері мен ережелерін білу;

  • Келіссөз жүргізу дағдылары;

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу дағдылары.


Функционалдық міндеттері:
  • Қордың және оның құрылымдық бөлімшелерінің қызметінде Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтауын қамтамасыз ету;

  • Қордың мүліктік және өзге де заңды құқықтары мен мүдделерін құқықтық құралдар арқылы қорғау;

  • Қордың негізгі қызметіне құқықтық қолдау көрсету;

  • Үшінші тұлғалармен шарттық қатынастарда құқықтық сүйемелдеу.


Құзыреттер:
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу сауаттылығы;

  • Командада жұмыс істей білу;

  • Коммуникабельділік.

Проведение переговор...
Полный день
29.07.2025 18:21:02

Сатылымдар Департаментінің Өңірлік қолдау басқармасының басшысы

Қызметтік міндеттері
  • Банктың уәкілетті органы бекіткен сату көлемі бойынша мақсатты көрсеткіштерге қол жеткізуді қамтамасыз ету;
  • Клиенттерге қызмет көрсету және сату жүйесінің тиімді әрі сапалы ұйымдастырылуын қамтамасыз ету;
  • Банк жүзеге асыратын бағдарламалар аясында бөлінген ақшалай лимиттерді игеру бойынша бақылау жүргізу;
  • Банк өнімдері, бағдарламалары мен жобалары бойынша аймақтық бөлімшелердің, кеңесшілермен мен агенттер желісінің қызметін ұйымдастыру және бақылау;
  • Аймақтық бөлімшелердің, агенттер мен Банк кеңесшілерінің белгіленген мақсатты көрсеткіштерге қатысты қызмет нәтижелерінің нашарлауына әсер ететін факторларды анықтау және мониторинг жүргізу, сондай-ақ оларды жақсарту және процестерді оңтайландыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
  • Банктың аймақтық бөлімшелерін ашу/орналасуын өзгерту/ауданын ұлғайту/жабу бойынша іс-шараларды талдау, жоспарлау, үйлестіру жұмыстарын жүргізу және оларды Банктың уәкілетті алқалық органының қарауына шығару;
  • Сату көлемін арттыру бойынша белгіленген жоспарлы көрсеткіштерге қол жеткізуге бағытталған Басқарма қызметін жалпы басқаруды, үйлестіруді ұйымдастыру және қамтамасыз ету;
  • Департамент құзыретіне кіретін мәселелер бойынша жедел және өзге де белгіленген есептілікті қалыптастыру;
  • Департамент құзыретіне кіретін мәселелер бойынша материалдар мен презентацияларды дайындау және оларды Банктың уәкілетті алқалық органының қарауына ұсыну және т.б.
Үміткерге қойылатын талаптар:
  • Жоғары экономикалық және /немесе математикалық және / немесе техникалық және/ немесе заңдық білімі
  • Банктік қызмет саласындағы қаржы ұйымында және/немесе Акционердің еншілес ұйымдарында кемінде 3 (үш) жыл, оның ішінде басшылық лауазымда кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесінің болуы.
  • Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы", "Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылыс жинақтары туралы", "Жылжымайтын мүлік ипотекасы туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы" заңдарын, сондай-ақ уәкілетті мемлекеттік органдардың өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

  • Мынандай қасиеттерге ие болуы керек: күрделі әрі жауапты шешімдер қабылдау қабілеті, бастамашылдық, адамдармен жұмыс істудегі икемділік, мақсатқа шоғырлану.
  • Сату және клиенттерге қызмет көрсету жүйесін ұйымдастыруда жұмыс тәжірибесінің болуы, кредиттік өнімдердің ерекшеліктері мен кепіл мүлкін бағалау саласындағы білімнің болуы.
  • Клиенттерге қызмет көрсету жүйесін, клиенттермен өзара іс-қимылды басқару жүйесін құру және дамыту саласында жұмыс тәжірибесінің болуы

  • Ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу. Басқарушылық дағдыларға, стратегиялық жоспарлау және тиімді коммуникация құру қабілеттеріне ие болу.

  • Банктың несие комитетінде жобаларды қорғау және қаржылық талдау жүргізу дағдыларының болуы.

  • Мемлекеттік және орыс тілдерін білу

  • Компьютерде және басқа кеңсе техникасында, Microsoft office, (Word, Excel), Outlook, E-mail, Internet, автоматтандырылған банктік ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу дағдылары.

Стратегическое плани...
Управление командой
Полный день
29.07.2025 16:44:02

Жетісу облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Жетісу облысы бойынша филиалының
Кредиттеу бөлімінің бас маманы лауазымының алдағы уақытта босатылуына байланысты бос лауазымға уақтылы тағайындау және өндірістік процесін тоқтатпау мақсатында "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Жетісу облысы ішкі конкурсты жариялайды.

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.

Жеке құзыреттер

-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;

-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);

-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
 Орналасқан жері: Талдықорған қ.,  Көктем ы/а 10.

Стрессоустойчивость ...
Коммуникабельность (...
Ориентация на резуль...
Грамотная устная и п...
Умение планировать и...
Умение быстро находи...
Постоянное саморазви...
Полный день
29.07.2025 11:02:02

Міндеттері:

— Инвестициялық жобаларды бірлесіп қаржыландыру және синдикаттық кредиттеу ұйымдастыруға екінші деңгейлі банктер, МҚҰ және шетелдік банктермен бірге қатысу.

— Мүмкін болатын борышкерлермен келіссөздер жүргізу, мәмілелерді құрылымдау және қаржыландырудың толық циклін сүйемелдеу.

— Клиенттік қатынастарды дамыту, жоба жүзеге асырылатын барлық кезеңдерде серіктестер мен кеңесшілермен коммуникация орнату.

— Жобаларды мониторингтеу ұйымдастыру, оның ішінде шығу инспекциялары, қаражаттардың мақсатты пайдалануын талдау және міндеттемелердің орындалуын бақылау.

— Банктер арасындағы кредиттеу бағдарламаларын жүзеге асыруға қатысу.

— Басшылыққа, Банктің басқару органдарына, «Бәйтерек» Холдингіне және мемлекеттік органдарға есептер, аналитикалық материалдар мен ұсыныстар дайындау.

— Дирекцияның құзыреті шегінде шешімдер әзірлеуге және ішкі процестерді жетілдіруге қатысу.
Навыки переговоров
Проведение презентац...
Структурирование сде...
Полный день
28.07.2025 15:33:02

составление экспертн...
стрессоустойчивость
Умение работать в ко...
Полный день
28.07.2025 14:35:01

Қарыз алу және халықаралық ынтымақтастық департаментінің бас менеджері

Біліктілік талаптары:
Жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық/математикалық білім немесе халықаралық экономикалық қатынастар және мемлекеттік басқару саласындағы жоғары білім;
Ұлттық даму институттарында, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда, мемлекеттік қызметте, сондай-ақ шағын және орта бизнесті немесе корпоративтік несиелеу саласында жұмыс тәжірибесінің болуы;
Қазақ және орыс тілдерін білу, ағылшын және/немесе басқа шет тілдерін білу (құпталады);

Құзыреттері:
Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары;
Топпен жұмыс істей білу;
Коммуникабелділік;

Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
Қазақстан Республикасында жекеменшік кәсіпкерлікті қолдау және дамыту мақсатында инвестор іздеу, қаржыландыру шарттарына талдау жүргізу және сыртқы қаржыландыру көздерінен қаражат тарту жұмыстарын жүргізу;
Жергілікті және халықаралық нарықтарда облигациялар шығару бойынша іс-шараларды сүйемелдеу және іске асыру;
Қазақстан Республикасында жұмыс істейтін негізгі халықаралық қаржы ұйымдарымен (АДБ, ЕҚДБ, АФД және т.б.) өзара іс-қимылды жүзеге асыру және қарым-қатынасты қолдау;
Жеке кәсіпкерлікті қолдау бойынша Қордың жаңа өнімдерін әзірлеу процесіне қатысу;
Департамент құзыретіне кіретін Қазақстан Республикасындағы жекеменшік кәсіпкерліктің жұмыс істеуі мен дамуына талдау жүргізу және зерделеу;
Қордың стратегиялық жоспарларын және саясатын іске асыруды Департамент құзыреті шеңберінде жүзеге асыру.

Кредитование МСБ
анализ
Полный день
28.07.2025 12:36:01

Несиелік тәуекелдер департаментінің бас менеджері

Міндеттері:

Несиелік тәуекелдерді анықтау, талдау және бағалау, оларды азайту бойынша ұсыныстар әзірлеу.

Инвестициялық жобаларға сараптамалық бағалауды дайындау.

Жобаны қаржыландыру шеңберінде сақтандыру шарттарының жобаларын сараптау және келісу.

Ішкі кредиттік рейтингті растау.

Несиелік тәуекел лимиттерін есептеу және бақылау.

Еншілес компаниялардың топтастыру белгілерін тексеру.

Ағымдағы жобалардың мониторингі.

Провизияларды есептеу процесіне қатысу.

Несиелік тәуекел туралы тұрақты есептерді дайындау.

Жобалар үшін ерте ескерту сигналдарын бақылау және бақылау.

Тәуекелдерді басқару бойынша ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеуге қатысу.

Талаптар:

Жоғары білім (экономика, қаржы)

Мамандығы бойынша кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі: несиелік тәуекелдер (ірі және орта бизнес), несиелік талдау, инвестициялық талдау.
Сильные компетенции ...
28.07.2025 11:39:01

Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалының
Кредиттеу бөлімінің бас маманы лауазымының алдағы уақытта босатылуына
байланысты бос лауазымға уақтылы тағайындау және өндірістік процесін тоқтатпау
 мақсатында  "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Батыс Қазақстан облысы бойынша ішкі конкурсты жариялайды.

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.

Жеке құзыреттер

-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;

-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);

-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
 Орналасқан жері: БҚО, Орал қ. Мұхит көшесі, 27/2

Стрессоустойчивость ...
Ориентация на резуль...
Грамотная устная и п...
Умение планировать и...
Умение быстро находи...
Постоянное саморазви...
Коммуникабельность (...
Полный день
24.07.2025 15:22:02

Корпоративтік даму департаменті Жиынтық талдау бөлімінің менеджері (негізгі қызметкер болмаған уақытта)

Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:

Жиынтық есептілікті және жиынтық-талдамалық ақпаратты қалыптастырады:

инвестицияларды игеру, инвестициялық жобаларды пайдалануға беру, шебер жоспарлар, лизингтік техникаларды сату және алып қою және т. б. Oracle E-BusinessSuite", Oracle Siebel CRM" АЖ-мен және т.б. жұмыс істеу.

Бағыну деңгейі: бөлім бастығына, департамент директорына

Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, тынығу уақыты 13.00-ден 14.30 дейін

Жалдау нысаны:          ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі:           9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, тынығу уақыты 13.00-ден 14.30 дейін

Демалыс:                     Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Іссапарлар:                  іссапарлар болуы мүмкін

Әлеуметтік пакет:        медициналық сақтандыру

                                       

ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ

Бұл маман үшін келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: талқылануда

ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі (экономикалық/заңгерлік).

Жұмыс тәжірибесі: қызметтің ұқсас ерекшелігі бойынша/ қаржы / экономикалық / банк салаларында кемінде 2 жыл (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат-қызметкерлерге, бағдарлама бойынша бітірген шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды «Болашақ»).

Қажетті іскерлік қасиеттер: коммуникабельділік, мақсаттылық, аналитикалық ойлау, жоспарлау қабілеті, стресске төзімділік, сыпайылық, жоғары өнімділік, кәсіби өсуге ұмтылу.

Тілдерді меңгеруі:

Қазақ тілі: артықшылығы болады

Ағылшын: білгені жақсырақ

Орыс: міндетті түрде

Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білуі: MS office, 1С ERP, Oracle Siebel CRM, MS Outlook.

Коммуникабельность
Целеустремлённость
аналитическое мышлен...
способность к планир...
стрессоустойчивость
высокая работоспособ...
Полный день
23.07.2025 18:28:02

Ақпараттық технологиялар департаментінің директоры

Білімге қойылатын талаптар (деңгей, бейінді және т.б.): жоғары, техникалық (инфокоммуникациялық технологиялар, автоматтандыру, ақпараттық жүйелерді басқару, АТ және АС бағдарламалық қамтамасыз ету)

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

1) кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық
бағыттарына сәйкес салаларда – кемінде 3 жыл

2) ұйымның бейініне сәйкес келетін экономикалық қызмет түрі бойынша (холдингтік компаниялар тобында және/немесе мемлекеттік органдарда жақсырақ) – кемінде 3 жыл

3) орындаушылар тобын басқаруда – кемінде 2 жыл

Лицензияларға, сертификаттарға және т.б. қойылатын талаптар: Ақпараттық технологиялар стандарттары, ақпараттық қауіпсіздік стандарттары, желілік технологиялар саласындағы сертификаттар

Қазақстан Республикасы заңнамасының, Қоғамның Ақпараттық технологиялар (бұдан әрі – АТ) саласындағы ішкі нормативтік құжаттарының талаптары шеңберінде АТ инфрақұрылымының үздіксіз жұмыс істеуіне, желілік инфрақұрылымның үздіксіз жұмысына және Қоғамның деректерін басқаруға жауапты.
Ақпараттық қауіпсіздік стандарттарының талаптарына сәйкес белсенді желілік жабдықты жобалауды, конфигурациялауды және басқаруды қамтамасыз етеді, Қоғамның ақпараттық қауіпсіздігін және деректерін басқаруды қамтамасыз етеді;
АТ жүйелерінің тиімді және үздіксіз жұмысын және Қоғамның үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету мақсатында стратегиялық АТ жобаларының іске асырылуын бақылауды жүзеге асырады, АТ дамытудың стратегиялық бағытын айқындау бойынша ұсыныстар енгізеді, құрылымдық бөлімшелерге автоматтандыру саласындағы міндеттерді орындау бойынша сараптаманы қамтамасыз етеді.
Навыки администриров...
23.07.2025 18:06:02

Бизнес-процестер және талдау департаментінің директоры

Білімге қойылатын талаптар (деңгей, бейінді және т.б.): жоғары білім, жақсырақ экономикалық, заңгерлік немесе қаржылық немесе техникалық (автоматтандыру, ақпараттық жүйелерді басқару)

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

1) кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда – кемінде 5 жыл2) ұйымның бейініне сәйкес келетін экономикалық қызмет түрі бойынша (холдингтік компаниялар тобында және/немесе мемлекеттік органдарда жақсырақ) – кемінде 3 жыл

3) орындаушылар тобын басқаруда – кемінде 2 жыл

Басқарма базасында қалыптастырады және оның жұмысын бизнес-процестерді басқару және талдау бойынша құзыретті орталық ретінде ұйымдастырады, автоматтандырылған бизнес-процестерді пайдалану бөлігінде бөлімдер арасындағы байланыс пен үйлестіруді үйлестіреді.
Жаңа бизнес-процестерді енгізу, бизнес-процестерді автоматтандыру, Компанияның бизнес-процестерінің архитектурасын құру бойынша жұмыстарды үйлестіру, бизнес-процестерді талдау және оңтайландыруды жүргізу.
Компанияның Даму стратегиясына сәйкес бизнес мақсаттарына қол жеткізу үшін автоматтандырылған және автоматтандырылған емес бизнес-процестерді анықтау, жобалау, құжаттау және орындау бойынша қызметті үйлестіру.
Автоматтандырылған бизнес-процестерді қамтамасыз ету және Компания деректерін басқару бөлігінде BPM жүйесінің бағдарламалық қамтамасыз етуді жаңғырту бойынша Жобалық кеңсенің жұмысына қатысу.
Бизнес-процестерді автоматтандыру және осы салада жаңа технологияларды қолдану бөлігінде АТ дамуының стратегиялық бағытын анықтау бойынша ұсыныстар енгізеді.
Выявление, измерение...
23.07.2025 17:19:01

"ҚазАгроҚаржы" АҚ Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметінің басшысы

білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі бір немесе бірнеше бейіндік салаларда – құқықтану, қаржы, экономика, менеджмент немесе бизнес-функциямен байланысты басқа да сабақтас бағыт;

жұмыс тәжірибесі: кәсіби салада кемінде 5 (бес) жыл, оның ішінде:

комплаенс-бақылау, ішкі бақылау, тәуекел-менеджмент, Құқықтану, аудит

бөлімшелерінде бір немесе бірнеше кәсіби салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі;

бір немесе бірнеше ұйымдарда – ұлттық басқарушы холдингте, ұлттық холдингте, ұлттық компанияда, аудиторлық ұйымда, қаржы институтында немесе мемлекеттік бақылау және қадағалау органдарында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі;

кемінде 3 (үш) жыл басшылық өтілі бар.

білім:

- Қазақстан Республикасының облыстағы заңнамасы:

- сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл;

- Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл;

лизинг және қаржылық қызметтер;

- қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын мемлекеттік реттеу, бақылау және қадағалау;

-азаматтық-құқықтық қатынастар және т. б.;

дағдылар:

- ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу;

- тәуекелдерді басқару, ішкі бақылау, аудит процестерін түсіну;

- оларды оңтайландыру және тиімділікті арттыру үшін бақылау процедураларын автоматтандыру қажеттілігін түсіну;

- деректердің үлкен көлемін талдау, жүйелеу, құрылымдау;

- деректер базасымен жұмыс, ДК-нің тәжірибелі пайдаланушысы;

- мемлекеттік және ағылшын тілдерін білген жөн;

- ұйымдастырушылық қабілеттер;

- стратегиялық және жедел шешімдер қабылдай білу;

- жанжалды жағдайларды шеше білу.
знания противодейств...
знание противодейств...
знание лизинга и фин...
Полный день
23.07.2025 10:11:02

Кепіл қызметінің Басшысы

Қызмет басшысы келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық, бағалау, техникалық немесе заң білімі;

2) бөлімше қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл;

3) қызметкерлердің ішкі ауысу жағдайларын қоспағанда, басшы лауазымындағы жұмыс өтілі кемінде 1 (бір) жыл;

4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу;

5) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары.

Функциялар:

1) кепілмен қамтамасыз етуді басқарумен байланысты міндеттерді орындау үшін бөлімшенің жұмысын үйлестіру;

2) қызметкерлердің жұмыс тиімділігін ұдайы бағалай отырып, кепіл қызметінің жоспарлары мен міндеттерінің орындалуына мониторинг жүргізу;

3) тәуелсіз бағалаушыларды бағалау туралы есептерді талдау, кепіл құнын айқындау, қызметтік жазбаларды/қорытындыларды дайындау;

4) кепіл мүлкіне құқық белгілейтін және техникалық құжаттарды бастапқы тексеру;

тексеруді жүргізу және кепілмен қамтамасыз ету мониторингін жүргізу, сондай-ақ шикізаттық емес экспортты ілгерілету жөніндегі мәмілелерге кепілдік беру құралдары шеңберінде қамтамасыз етудің жеткіліктілігін есептеу
управленческие
знание законодательс...
Полный день
22.07.2025 18:15:02

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Жамбыл облысы бойынша филиал директорының Кредиттеу жөніндегі орынбасары

Білімге қойылатын талаптар: Жоғары экономикалық / қаржылық/ заңгерлік * білім. * шағын және орта/ ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы департаменттің төмен тұрған лауазымында дәйекті күрделене түсетін позицияларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі / байланысты сұрақтары бар филиал.
Басқару тәжірибесі: агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
Міндеттерін орындау үшін қажетті білім, білік, дағды және жеке-іскерлік қасиеттер білім: - Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).
Дағдылар:
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
Дағдылар:
- жетекшілік ететін бағыт бойынша тәуекелдерді басқару дағдылары;
- келіссөздер жүргізу дағдылары (сендіру қабілеті, өзара тиімділікті іздеуге бағдарлану) және коммуникативтік дағдылар (компаниялар мен мемлекеттің жоғары буын басшыларымен қарым-қатынас жасау, консенсусқа қол жеткізу, белсенді диалог жүргізу);
- үлкен деректер массивтерін талдау және жұмыс істеу дағдылары;
- көпшілік алдында сөйлеу дағдысы;
- аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары;
- презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу дағдылары;
- жобаларды басқару дағдылары;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электрондық құжат айналымы жүйесі бағдарламаларын меңгеру дағдылары (озық пайдаланушы);

Жеке және іскерлік құзыреттер:
Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму
өзгерістерді басқару;
нәтижеге назар аудару;
процестерді тиімді басқару;
міндеттеме / компания
Негізгі лауазымдық міндеттері:
- Өңірдегі АӨК субъектілерін қоғамның қаржылық қызметтерімен қамту үлесін арттыру
- Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету;
- Қаржыландыруға өтінімдердің уақтылы және сапалы қаралуын бақылау.
Полный день

Смотреть еще вакансии

Кіру