Компания "Qazaqstan Investment Corporation" АҚ Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

"Qazaqstan Investment Corporation" АҚ

QIC-Қазақстанның ұлттық экономикасының өсуі мен дамуына жәрдемдесу үшін құрылған, мемлекет қатысатын тікелей инвестициялар қорларының қоры. Қазақстанда 15 жылдан астам тәжірибесі бар жалғыз институционалдық инвестор.

Біздің қызметіміз елде private equity инфрақұрылымын қалыптастыруға және экономиканың басым секторларына шетелдік инвестицияларды тартуға бағытталған.

Инвестицияланған әрбір доллар үшін QIC шетелдік серіктестердің қаражатынан 2,1 АҚШ долларын тартады.

QIC даму және шетелдік нарықтарға шығу үшін мүмкіндіктер ашады және ауқымды жобаларды іске асыруға және Қазақстанның экономикалық дамуына қатысуға мүмкіндік береді

Қызмет бағыттары
Инвестиции
Компанияның бос жұмыс орындары
4бос орын
Делопроизводство 1
08.10.2025 16:56:02

Корпоративтік хатшы

Міндеттері:

  • Директорлар
        кеңесі мен оның комитеттерінің қызметін ұйымдастыру және сүйемелдеу;
  • Күн
        тәртібін, материалдарды, хаттамаларды дайындау және қабылданған
        шешімдердің орындалуын бақылау;
  • Корпоративтік
        басқару жүйесін дамытуға қатысу;
  • Қазақстан
        Республикасының заңнамасының, Жарғының және ішкі құжаттардың сақталуын
        бақылау;
  • Корпоративтік
        оқиғаларды есепке алу, акционермен, реттеуші органдармен және сыртқы
        серіктестермен өзара әрекеттесу;
  • Заңнамада
        көзделген ақпаратты сақтау және жария ету рәсімдерін қамтамасыз ету;
  • Жылдық
        есепті, ақпараттық саясатты және ішкі құжаттаманы дайындауға қатысу.

Талаптар:

  • Жоғары
        заңгерлік, экономикалық немесе басқару саласындағы білім;
  • Корпоративтік хатшы ретінде кемінде 3 жыл жұмыс өтілі (квазимемлекеттік немесе қаржы
        секторында жұмыс тәжірибесі — артықшылық болып саналады);
  • Қазақстан Республикасының корпоративтік басқару және акционерлік қоғамдар саласындағы заңнамасын білу;
  • Корпоративтік басқару стандарттарын (OECD, Самұрық-Қазына және т.б.) түсіну;
  • Директорлар кеңесімен, акционерлермен және мемлекеттік органдармен іскерлік қарым-қатынас тәжірибесі;
  • Іс жүргізу дағдыларының жоғары деңгейі, құжаттарды сауатты рәсімдеу;
  • Қазақ және орыс тілдерін меңгеру (ағылшын тілі — артықшылық);
  • Офистік бағдарламаларды (MS Office, электрондық құжат айналымы) меңгеру;
  • Ағылшын тілін Upper-Intermediate және одан жоғары деңгейде меңгеру (OECD құжаттарын оқу және талдау, халықаралық серіктестермен жұмыс істеу үшін).
Жеке қасиеттері:

  • Ұқыптылық және егжей-тегжейге назар аудару;
  • Құпиялылықты сақтау және сенімділік;
  • Коммуникабельділік және дипломатиялық қабілет;
  • Бір уақытта бірнеше тапсырмамен жұмыс істей білу қабілеті;
  • Стресске төзімділік және дербестік.
Полный день
Служба безопасности 1
09.10.2025 10:46:02

Ақпараттық қауіпсіздік қызметінің бас менеджері

Біліміне қойылатын талаптар (деңгейі, бейіні және т.б.):

Жоғары техникалық білім.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі қағидаларын білу: деректердің құпиялылығы, тұтастығы және қолжетімділігі;
Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістерін, технологияларын және құралдарын білу;
Ақпараттық қауіпсіздік инциденттерін талдау;
Ақпараттық қауіпсіздікке қатысты заңдарды және негізгі қауіп-қатерлерді түсіну;
Ақпараттық қауіпсіздік аудитін жүргізу дағдылары;
Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы даму перспективалары мен бағыттарын білу;
Ақпаратты қорғау құралдарын қолданудағы отандық және шетелдік озық тәжірибені білу;
Ақпараттық қауіпсіздік қызметінің жұмысын ұйымдастырудың заманауи әдістемелерін білу;
Автоматтандырылған ақпараттық жүйелер мен олардың ішкі жүйелерін жобалаудың негіздерін білу;
Ақпараттық қызметтер нарығын білу;

Қоғамның ақпараттық қауіпсіздік бағыты бойынша бейінін, мамандануын және даму перспективаларын білу:

Коммуникация және көшбасшылық;
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
Жұмыс процестеріне ықпал ету;
Жұмысты ұйымдастыру;
Өзгерістерге бейімділік;
Командалық жұмыс;
Жауапкершілік;
Даму;
Полный день
Управление персоналом 1
09.10.2025 16:04:01

Адам ресурстарын басқару департаментінің директоры

Біліміне қойылатын талаптар (деңгейі, бейіні және т.б.):
Гуманитарлық ғылымдар / білім беру / адам ресурстарын басқару, әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес салаларында жоғары білім.

Лицензиялар, сертификаттар және басқа да құжаттардың болуы бойынша талаптар:
HRM (адам ресурстарын басқару) саласындағы кәсіби сертификаттардың болуы (қалаулы).

Міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, соның ішінде еңбек заңнамасына қатысты мәселелерді білу.

Міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:
Адам ресурстарын басқару саласындағы бірнеше функциялар мен үдерістерді жоспарлау және біріктіру дағдылары.

Міндеттерді орындау үшін қажетті тұлғалық-іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделі бойынша):
Коммуникация және көшбасшылық, аналитикалық ойлау және шешім қабылдау.
 
Полный день
Юрисконсультант 1
13.10.2025 11:03:02

«Инвестициялық қызметтің құқықтық қолдау департаментінің бас менеджері»

Білімге қойылатын талаптар (деңгейі, бейіні және т.б.): Жоғары кәсіби (құқықтық) білім, құқық магистрі дәрежесінің (LLM – Master of Law) болуы.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда, ұйымның бейініне сәйкес экономикалық қызмет түрінде (Холдинг компаниялары тобында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында тәжірибе болғаны жөн).

Банк секторында немесе қаржы ұйымдарында, не холдингтік компанияларда кемінде 2 (екі) жыл, не болмаса халықаралық заң компанияларында (The Legal 500 және/немесе Chambers and Partners және/немесе IFLR 1000 рейтингтік агенттіктерінің тізіміне кіретін) кемінде 1,5 (бір жыл алты ай) жұмыс өтілі болуы тиіс.

Полный день

Кіру