Компания "Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі" АҚ Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

"Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі" АҚ

"Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі" АҚ

"Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі" АҚ шикізаттық емес экспортты дамыту және ілгерілету саласындағы ұлттық институт болып табылады. Агенттік өзінің негізгі қызметі шеңберінде өңдеу секторы мен ЕДБ экспорттаушы кәсіпорындарына сыртқы сауда операциялары кезінде төлем жасамау тәуекелінен сақтандыру қорғауын ұсынады және экспорттық циклдің барлық кезеңдерінде қауіпсіздікке кепілдік береді

Мақсат
Қазақстанның шикізаттық емес экспортының өсуін қолдау

Көру
Сыртқы нарықтарда отандық тауарлар мен қызметтерді ілгерілетуге жәрдемдесетін озық экспорттық-кредиттік агенттік
Қызмет бағыттары
Финансирование
Компанияның бос жұмыс орындары
3бос орын
Учет счетов и платежей 1
29.10.2025 15:55:01

Әкімшілік Департаменті Директорының орынбасары

Біліктілік талаптары
Департамент директорының орынбасары келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) жоғары қаржылық немесе экономикалық білім;

2) Департамент қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 4 жыл;

3) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

Функциялар:

1) қоғамның алқалы органдары шешімдерінің талаптарына, талаптарына сәйкес қағаз жеткізгіште шарттардың уақтылы және сапалы ресімделуін бақылау;

2) шарттардың барлық құрылымдық бөлімшелермен уақтылы келісілуін бақылау және оларды клиенттердің қол қоюы үшін мүдделі құрылымдық бөлімшелерге уақтылы беруді қамтамасыз ету;

3) түпнұсқаның уақтылы берілуін бақылау
кейіннен сақтауға арналған шарттар;

4) қоғамның сақтандыру, қайта сақтандыру қызметі бойынша Қоғамның есепке алу жүйесінде бухгалтерлік есепті ұйымдастыру және жүргізу;

5) кепілдік беру (кепілдіктер) шарттары және субсидиялау шарттары бойынша Қоғамның есепке алу жүйесінде бухгалтерлік есепті ұйымдастыру және жүргізу;

6) қоғамның сақтандыру және қайта сақтандыру қызметі бойынша операцияларды және кепілдік беру (кепілдіктер) шарттары мен субсидиялау шарттары бойынша операцияларды есепке алуда уақтылы көрсету;

7) төлем шоттарын уақтылы қалыптастыруды ұйымдастыру және бақылау;

8) сақтандыру, қайта сақтандыру қызметі және кепілдік беру (кепілдіктер) шарттары, есепке алу жүйесіндегі субсидиялау шарттары бойынша кірістер мен шығыстарды уақтылы тану;
9) сақтандыру, қайта сақтандыру төлемдері бойынша, оның ішінде кепілдік шарттары, субсидиялау шарттары бойынша талаптарды төлеу кезінде операцияларды есепке алу
понимание принципов бюджетирования и финансового планирования
Полный день
Юрисконсультант 1
13.11.2025 11:48:02

Құқықтық қамтамасыз ету департаментінің басқарма Хатшысы

Басқарма хатшысы келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) заң білімі;

2) қызмет бағыты бойынша кемінде 3 (үш) жыл жұмыс өтілі;

3) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдыларының болуы;

4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

Функциялар:

1) Екінші деңгейдегі банктердің, Қазақстанның Даму банкінің, лизингтік қызметті жүзеге асыратын өзге де заңды тұлғалардың Өңдеуші өнеркәсіптің отандық жоғары технологиялық тауарлары мен қызметтерін шетелдік сатып алушыларға беретін кредиттері мен лизингтік мәмілелері бойынша сыйақы мөлшерлемесін сақтандыруға/қайта сақтандыруға/кепілдендіруге/субсидиялауға байланысты Қоғам қызметін құқықтық сүйемелдеу (бұдан әрі – субсидиялау), оның ішінде қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес құқықтық сараптама жүргізу;

2) қоғам жасасатын шаруашылық, Еңбек және өзге де шарттардың, келісімдердің жобалары бойынша құқықтық сараптама жүргізу;

3) қоғамның ішкі рәсімдерінде көзделген тәртіппен сақтандыру қағидаларын және қоғамның өзге де ішкі құжаттарын әзірлеуге, келісуге, бекітуге және өзектендіруге қатысу;

4) қоғамның бағалы қағаздарымен мәмілелерді құқықтық сүйемелдеу;

5) Басқарма Төрағасының бұйрықтарының, өкімдерінің жобаларын дайындауға қатысу;

6) департаменттің құзыретіне кіретін міндеттер шеңберінде Қоғам қызметінің құқықтық мәселелері бойынша Қоғамның құрылымдық бөлімшелеріне, қызметкерлеріне консультация беру;

7) қоғам басшылығының тапсырмасы бойынша және құрылымдық бөлімшелердің, Қоғам қызметкерлерінің жазбаша өтініштері бойынша Департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша заң қорытындыларын дайындау;

8) департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша хаттарды, өтініштерді, шағымдарды және өзге де өтініштерді қарауға қатысу және тиісті қорытындылар мен ұсыныстар дайындау;

9) тікелей басшының тапсырмасы бойынша шарттарды, келісімдерді ресімдеу және орындау практикасын талдауды және қорытуды жүзеге асыру, қоғам басшылығына анықталған кемшіліктерді жою жөнінде ұсыныстар беру;

тікелей басшының тапсырмасы бойынша ҚР-ның сақтандыру қызметі саласындағы қолданыстағы заңнамасын талдауды, экспортты мемлекеттік қолдауды жүзеге асыру және қоғам басшылығына оны жетілдіру жөнінде ұсыныстар беру.
Умение работать в команде
стрессоустойчивость
Грамотная письменная и устная речь
Полный день
Финансовый анализ 1
09.12.2025 05:42:02

Сақтандыру және кепілдік беру департаментінің бас менеджері (қаржылық талдау)

Бас менеджер (қаржылық талдау) келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық және (немесе) қаржылық білім;

2) бөлімше қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сақтандыру және кепілдік беру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

Функциялар:

1) сақтандыру және кепілдік беру бойынша ықтимал мәмілелерді анықтау үшін жобаларды алдын ала талдау;

2) қоғам үшін сақтандыру және қаржылық тәуекелдерді барынша азайту үшін мәмілелерді құрылымдау;

3) жиналған құжаттардың дұрыстығын талдау және тексеру;

4) сақтандыру және қаржылық тәуекел көзі болып табылатын объектінің қаржылық жағдайын, сақтандыру және қаржылық тәуекелдердің дамуына ықпал ететін және кедергі келтіретін факторларды бағалау; БАҚ-тағы ақпараттық фонды, қарыз алушының/борышкердің беделді тәуекелдерін және т. б. бағалау.;

5) сақтандыру және қаржылық тәуекел көзі болып табылатын объектінің қаржылық жай-күйін бағалау, тәуекел объектісінің болжамды ақша ағындарын бағалау баяндалатын Департаменттің қорытындысын дайындауды жүзеге асыру, сақтандыру қорғанысын берудің немесе кепілдік берудің орындылығына, оларды беру шарттарының өзгеруіне қатысты Департаменттің ұстанымы баяндалады;

6) қоғам үшін ықтимал тәуекелдерді анықтау және оларды митигациялау үшін егеменді тәуекелдерді талдау;

7) сақтандыру қорғанысын беру немесе кепілдіктер беру, сақтандырудың қолданыстағы шарттарын өзгерту және кепілдік беру мәселелері бойынша Қоғамның құрылымдық бөлімшелерінің және құрылымдық бөлімшеге кірмейтін Қоғам қызметкерлерінің қорытындыларын беру туралы сұрау салуды жүзеге асыру;

8) қоғамның уәкілетті органының қаралып отырған сақтандыру қорғанысын беру немесе кепілдік беру, оларды беру шарттарын өзгерту мәселесі бойынша шешімінің жобасын дайындауды жүзеге асыру;

9) қоғамның уәкілетті органының қарауына сақтандыру қорғанысын беру немесе кепілдік беру, оларды беру шарттарын өзгерту туралы мәселе шығару;

10) Департамент қорытындысының тұсаукесері және қоғамның уәкілетті органдарының отырыстарында сақтандыру қорғауын ұсынудың немесе кепілдік берудің, оларды ұсыну шарттарының өзгеруінің орындылығы туралы ұсынымдар беру;

11) қоғамның уәкілетті органының қабылданған шешімі шеңберінде сақтанушының немесе апликанттың қаржылық жай-күйінің мониторингі, сақтандыру шарттарының немесе кепілдік беру шарттарының орындалу мониторингі;

12) қоғамның уәкілетті органдарына қаржылық, сақтандыру және кепілдік тәуекел көзі болып табылатын объектінің қаржылық жағдайына қатысты мониторингтік есептерді және қаржылық, сақтандыру және кепілдік тәуекел көлемінің ұлғаюына әкеп соғатын оқиғалар туралы ақпаратты ұсыну жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру.



2-міндет (Департамент үшін): Департаменттің негізгі қызметі бойынша есептілік пен ақпаратты қалыптастыру, ұсыну.

Функциялар:

1) басқарушылық шешімдер қабылдау үшін қоғам басшылығын мәмілелер бойынша ақпаратпен уақтылы қамтамасыз ету;

2) Жалғыз акционерге, Қоғамның Директорлар кеңесіне мемлекеттік органдарға, сыртқы аудиторларға және т. б. ұсыну үшін Қоғамның қызметі туралы толық және шынайы ақпаратты қалыптастыру.;

3)қоғамның уәкілетті құрылымдық бөлімшелеріне, құрылымдық бөлімшеге кірмейтін Қоғам қызметкерлеріне есептілікті және Департаментке бекітілген ақпаратты уақтылы дайындауды және ұсынуды қамтамасыз ету.
Работа с большим объемом информации
аналитик
• систематизации информации по направлению деятельности
Полный день

Кіру