Компания "Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі" АҚ Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

"Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі" АҚ

"Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі" АҚ

"Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі" АҚ шикізаттық емес экспортты дамыту және ілгерілету саласындағы ұлттық институт болып табылады. Агенттік өзінің негізгі қызметі шеңберінде өңдеу секторы мен ЕДБ экспорттаушы кәсіпорындарына сыртқы сауда операциялары кезінде төлем жасамау тәуекелінен сақтандыру қорғауын ұсынады және экспорттық циклдің барлық кезеңдерінде қауіпсіздікке кепілдік береді

Мақсат
Қазақстанның шикізаттық емес экспортының өсуін қолдау

Көру
Сыртқы нарықтарда отандық тауарлар мен қызметтерді ілгерілетуге жәрдемдесетін озық экспорттық-кредиттік агенттік
Қызмет бағыттары
Финансирование
Компанияның бос жұмыс орындары
4бос орын
Экономика 2
23.07.2025 10:11:02

Кепіл қызметінің Басшысы

Қызмет басшысы келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық, бағалау, техникалық немесе заң білімі;

2) бөлімше қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл;

3) қызметкерлердің ішкі ауысу жағдайларын қоспағанда, басшы лауазымындағы жұмыс өтілі кемінде 1 (бір) жыл;

4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу;

5) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары.

Функциялар:

1) кепілмен қамтамасыз етуді басқарумен байланысты міндеттерді орындау үшін бөлімшенің жұмысын үйлестіру;

2) қызметкерлердің жұмыс тиімділігін ұдайы бағалай отырып, кепіл қызметінің жоспарлары мен міндеттерінің орындалуына мониторинг жүргізу;

3) тәуелсіз бағалаушыларды бағалау туралы есептерді талдау, кепіл құнын айқындау, қызметтік жазбаларды/қорытындыларды дайындау;

4) кепіл мүлкіне құқық белгілейтін және техникалық құжаттарды бастапқы тексеру;

тексеруді жүргізу және кепілмен қамтамасыз ету мониторингін жүргізу, сондай-ақ шикізаттық емес экспортты ілгерілету жөніндегі мәмілелерге кепілдік беру құралдары шеңберінде қамтамасыз етудің жеткіліктілігін есептеу
управленческие
знание законодательства, регулирующего залоговые операции
Полный день
18.06.2025 11:34:36

Аймақтық директор (Баку қ.)

Аймақтық директор келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) тиісті мамандық бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;

2) бөлімше қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл;

3) басшы лауазымындағы жұмыс өтілі 1 (бір) жылдан кем емес;

4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу;

5) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары.

Функциялар:

1) Қоғамның атынан байланыстар мен байланыстар орнатуға, мемлекеттік органдармен, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдармен, үкіметтік, үкіметтік емес және корпоративтік секторлардың компанияларымен, экспорттық-кредиттік агенттіктермен, сақтандыру/қайта сақтандыру компанияларымен, банктік, кредиттік және өзге де қаржы мекемелерімен, даму институттарымен және кез келген басқа экономикалық ұйымдармен өзара қатынастарда қоғамның мүдделерін білдіруге, ілгерілетуге және қорғауға ұйымдардың, шет мемлекеттің шаруашылық субъектілерінің, халықаралық ұйымдардың, одақтардың, өңірлік директордың (бұдан әрі – контрагенттер)ел аумағында/болу өңірлерінде орналасқан қауымдастықтар немесе басқа бірлестіктер (бұдан әрі-контрагенттер);

2) қоғам өнімдерін ілгерілету және әлеуетті клиенттермен ынтымақтастық орнату мақсатында іс-шараларды, Қоғам қызметкерлерінің сапарларын ұйымдастыруға, қызметтік іссапарлар өткізуге жәрдемдесуге;

3) қоғаммен коммерциялық және коммерциялық емес сипаттағы ынтымақтастық туралы құжаттар жасасу бойынша контрагенттермен жұмыс жүргізуге;

4) қоғам мен контрагенттер арасында қол жеткізілген уағдаластықтардың іске асырылуына мониторинг жүргізуге және жәрдемдесуге міндетті.

болу елінің шағын және орта бизнес субъектілерін, қоғамның өнімдері мен қызметтері саласындағы Екінші деңгейдегі банктердің өңірлік орталықтарын / филиалдарын хабардар етуді қамтамасыз ету мақсатында қызметтік іссапарларға шығу
коммуникационные навыки
Навыки продаж
Удаленная работа
Юрисконсультант 1
01.07.2025 10:23:40

Құқықтық қамтамасыз ету департаментінің Басқарма хатшысы

Басқарма хатшысы келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) заң білімі;

2) қызмет бағыты бойынша кемінде 3 (үш) жыл жұмыс өтілі;

3) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдыларының болуы;

4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

Функциялар:

1) Екінші деңгейдегі банктердің, Қазақстанның Даму банкінің, лизингтік қызметті жүзеге асыратын өзге де заңды тұлғалардың Өңдеуші өнеркәсіптің отандық жоғары технологиялық тауарлары мен қызметтерін шетелдік сатып алушыларға беретін кредиттері мен лизингтік мәмілелері бойынша сыйақы мөлшерлемесін сақтандыруға/қайта сақтандыруға/кепілдендіруге/субсидиялауға байланысты Қоғам қызметін құқықтық сүйемелдеу (бұдан әрі – субсидиялау), оның ішінде қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес құқықтық сараптама жүргізу;

2) қоғам жасасатын шаруашылық, Еңбек және өзге де шарттардың, келісімдердің жобалары бойынша құқықтық сараптама жүргізу;

3) қоғамның ішкі рәсімдерінде көзделген тәртіппен сақтандыру қағидаларын және қоғамның өзге де ішкі құжаттарын әзірлеуге, келісуге, бекітуге және өзектендіруге қатысу;

4) қоғамның бағалы қағаздарымен мәмілелерді құқықтық сүйемелдеу;

5) Басқарма Төрағасының бұйрықтарының, өкімдерінің жобаларын дайындауға қатысу;

департаменттің құзыретіне кіретін міндеттер шеңберінде Қоғам қызметінің құқықтық мәселелері бойынша Қоғамның құрылымдық бөлімшелеріне, қызметкерлеріне консультация беру.
Внимательность
высокая работоспособность
Полный день
Управление проектами 1
30.07.2025 15:40:02

Жобалық басқару және ақпараттық технологиялар департаменті директорының орынбасары

1-міндет: қоғамның ақпараттық технологияларды (ат) басқару жүйесін ұйымдастыру.
2-міндет: қоғамның АТ жүйелерінің үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету.
3-міндет: технологиялық жетілдіру жобаларын әзірлеу және енгізу
қоғамның ақпараттық жүйелерінің өмірлік циклін басқару.
4-міндет: қоғамның бизнес-процестерін талдау.
5-міндет: қоғамның жаңа ақпараттық жүйелерін (АЖ) енгізу және қолданыстағы ақпараттық жүйелерін дамыту.
6-міндет: қоғамның ақпараттық технологияларын дамыту стратегиясына сәйкес ат бюджетін және сатып алуды басқару (ат Стратегиясы).
7-міндет: ат стратегиясы мен іс-шаралар жоспарының орындалуын әзірлеу, келісу, өзектендіру және мониторингтеу.
8-міндет: қоғамның бизнес-процестерін қолдау үшін деректерді талдау және машиналық оқыту бастамаларын іске асыру және дамыту.
9-міндет: деректерді басқару жөніндегі бастамаларды іске асыру және дамыту.
Управление изменениями
управление данными
Организованность
Полный день

Кіру