Компания "Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі" АҚ Jobs.baiterek.gov.kz

Компания туралы

"Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі" АҚ

"Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі" АҚ

"Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі" АҚ шикізаттық емес экспортты дамыту және ілгерілету саласындағы ұлттық институт болып табылады. Агенттік өзінің негізгі қызметі шеңберінде өңдеу секторы мен ЕДБ экспорттаушы кәсіпорындарына сыртқы сауда операциялары кезінде төлем жасамау тәуекелінен сақтандыру қорғауын ұсынады және экспорттық циклдің барлық кезеңдерінде қауіпсіздікке кепілдік береді

Мақсат
Қазақстанның шикізаттық емес экспортының өсуін қолдау

Көру
Сыртқы нарықтарда отандық тауарлар мен қызметтерді ілгерілетуге жәрдемдесетін озық экспорттық-кредиттік агенттік
Қызмет бағыттары
Финансирование
Компанияның бос жұмыс орындары
5бос орын
Экономика 1
18.06.2025 11:34:36

Аймақтық директор (Баку қ.)

Аймақтық директор келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) тиісті мамандық бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;

2) бөлімше қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл;

3) басшы лауазымындағы жұмыс өтілі 1 (бір) жылдан кем емес;

4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу;

5) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары.

Функциялар:

1) Қоғамның атынан байланыстар мен байланыстар орнатуға, мемлекеттік органдармен, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдармен, үкіметтік, үкіметтік емес және корпоративтік секторлардың компанияларымен, экспорттық-кредиттік агенттіктермен, сақтандыру/қайта сақтандыру компанияларымен, банктік, кредиттік және өзге де қаржы мекемелерімен, даму институттарымен және кез келген басқа экономикалық ұйымдармен өзара қатынастарда қоғамның мүдделерін білдіруге, ілгерілетуге және қорғауға ұйымдардың, шет мемлекеттің шаруашылық субъектілерінің, халықаралық ұйымдардың, одақтардың, өңірлік директордың (бұдан әрі – контрагенттер)ел аумағында/болу өңірлерінде орналасқан қауымдастықтар немесе басқа бірлестіктер (бұдан әрі-контрагенттер);

2) қоғам өнімдерін ілгерілету және әлеуетті клиенттермен ынтымақтастық орнату мақсатында іс-шараларды, Қоғам қызметкерлерінің сапарларын ұйымдастыруға, қызметтік іссапарлар өткізуге жәрдемдесуге;

3) қоғаммен коммерциялық және коммерциялық емес сипаттағы ынтымақтастық туралы құжаттар жасасу бойынша контрагенттермен жұмыс жүргізуге;

4) қоғам мен контрагенттер арасында қол жеткізілген уағдаластықтардың іске асырылуына мониторинг жүргізуге және жәрдемдесуге міндетті.

болу елінің шағын және орта бизнес субъектілерін, қоғамның өнімдері мен қызметтері саласындағы Екінші деңгейдегі банктердің өңірлік орталықтарын / филиалдарын хабардар етуді қамтамасыз ету мақсатында қызметтік іссапарларға шығу
коммуникационные навыки
Навыки продаж
Удаленная работа
Учет счетов и платежей 1
29.10.2025 15:55:01

Әкімшілік Департаменті Директорының орынбасары

Біліктілік талаптары
Департамент директорының орынбасары келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) жоғары қаржылық немесе экономикалық білім;

2) Департамент қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 4 жыл;

3) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

Функциялар:

1) қоғамның алқалы органдары шешімдерінің талаптарына, талаптарына сәйкес қағаз жеткізгіште шарттардың уақтылы және сапалы ресімделуін бақылау;

2) шарттардың барлық құрылымдық бөлімшелермен уақтылы келісілуін бақылау және оларды клиенттердің қол қоюы үшін мүдделі құрылымдық бөлімшелерге уақтылы беруді қамтамасыз ету;

3) түпнұсқаның уақтылы берілуін бақылау
кейіннен сақтауға арналған шарттар;

4) қоғамның сақтандыру, қайта сақтандыру қызметі бойынша Қоғамның есепке алу жүйесінде бухгалтерлік есепті ұйымдастыру және жүргізу;

5) кепілдік беру (кепілдіктер) шарттары және субсидиялау шарттары бойынша Қоғамның есепке алу жүйесінде бухгалтерлік есепті ұйымдастыру және жүргізу;

6) қоғамның сақтандыру және қайта сақтандыру қызметі бойынша операцияларды және кепілдік беру (кепілдіктер) шарттары мен субсидиялау шарттары бойынша операцияларды есепке алуда уақтылы көрсету;

7) төлем шоттарын уақтылы қалыптастыруды ұйымдастыру және бақылау;

8) сақтандыру, қайта сақтандыру қызметі және кепілдік беру (кепілдіктер) шарттары, есепке алу жүйесіндегі субсидиялау шарттары бойынша кірістер мен шығыстарды уақтылы тану;
9) сақтандыру, қайта сақтандыру төлемдері бойынша, оның ішінде кепілдік шарттары, субсидиялау шарттары бойынша талаптарды төлеу кезінде операцияларды есепке алу
понимание принципов бюджетирования и финансового планирования
Полный день
Финансовый анализ 1
05.11.2025 18:03:02

Кредиттік талдау департаментінің бас менеджері

Біліктілік талаптары

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық және (немесе) қаржылық білім;

2) бөлімше қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сақтандыру және кепілдік беру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.


Функциялар:

1) Жиналған құжаттардың дұрыстығын талдау және тексеру;

2) сақтандыру және қаржылық тәуекел көзі болып табылатын объектінің қаржылық жағдайын, сақтандыру және қаржылық тәуекелдердің дамуына ықпал ететін және кедергі келтіретін факторларды бағалау; БАҚ-тағы ақпараттық фонды, қарыз алушының/борышкердің беделді тәуекелдерін және т. б. бағалау.;

3) сақтандыру/кепілдік беру шарттары талаптарының орындалуын талдау, сақтандыру және қаржылық тәуекел көзі болып табылатын объектінің қаржылық жай-күйін бағалау, тәуекел объектісінің болжамды ақша ағындарын бағалау баяндалатын Департаменттің қорытындысын дайындауды жүзеге асыру, ұсынылған сақтандыру қорғанысы немесе берілген кепілдік шарттарын өзгертудің орындылығына қатысты Департаменттің ұстанымы баяндалады, клиенттерге келісім беру;

4) қоғам үшін ықтимал тәуекелдерді анықтау және оларды митигациялау үшін егеменді тәуекелдерді талдау;

5) басқарушылық шешімдер қабылдау үшін қоғам басшылығын мәмілелер бойынша ақпаратпен уақтылы қамтамасыз ету;

6) Жалғыз акционерге, Қоғамның Директорлар кеңесіне мемлекеттік органдарға, сыртқы аудиторларға және т. б. ұсыну үшін Қоғамның қызметі туралы толық және шынайы ақпаратты қалыптастыру.;

7) қоғамның уәкілетті құрылымдық бөлімшелеріне, құрылымдық бөлімшеге кірмейтін Қоғам қызметкерлеріне есептілікті және Департаментке бекітілген ақпаратты уақтылы дайындауды және ұсынуды қамтамасыз ету;

8) Департамент құзыреті шегінде Қоғам қызметінің бағыттарын дамыту;

9) қоғамның ішкі нормативтік құжаттарын, Департаменттің құзыретіне жататын әдістемелік материалдарды әзірлеу, келісу;


10) Департаменттің қызметіне қатысты Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарының талаптарын сақтауды қамтамасыз ету.⁠
Работа с большим объемом информации
Анализ и решение проблем
Навыки финансового анализа и моделирования
Полный день
Юрисконсультант 1
13.11.2025 11:48:02

Құқықтық қамтамасыз ету департаментінің басқарма Хатшысы

Басқарма хатшысы келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) заң білімі;

2) қызмет бағыты бойынша кемінде 3 (үш) жыл жұмыс өтілі;

3) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдыларының болуы;

4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

Функциялар:

1) Екінші деңгейдегі банктердің, Қазақстанның Даму банкінің, лизингтік қызметті жүзеге асыратын өзге де заңды тұлғалардың Өңдеуші өнеркәсіптің отандық жоғары технологиялық тауарлары мен қызметтерін шетелдік сатып алушыларға беретін кредиттері мен лизингтік мәмілелері бойынша сыйақы мөлшерлемесін сақтандыруға/қайта сақтандыруға/кепілдендіруге/субсидиялауға байланысты Қоғам қызметін құқықтық сүйемелдеу (бұдан әрі – субсидиялау), оның ішінде қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес құқықтық сараптама жүргізу;

2) қоғам жасасатын шаруашылық, Еңбек және өзге де шарттардың, келісімдердің жобалары бойынша құқықтық сараптама жүргізу;

3) қоғамның ішкі рәсімдерінде көзделген тәртіппен сақтандыру қағидаларын және қоғамның өзге де ішкі құжаттарын әзірлеуге, келісуге, бекітуге және өзектендіруге қатысу;

4) қоғамның бағалы қағаздарымен мәмілелерді құқықтық сүйемелдеу;

5) Басқарма Төрағасының бұйрықтарының, өкімдерінің жобаларын дайындауға қатысу;

6) департаменттің құзыретіне кіретін міндеттер шеңберінде Қоғам қызметінің құқықтық мәселелері бойынша Қоғамның құрылымдық бөлімшелеріне, қызметкерлеріне консультация беру;

7) қоғам басшылығының тапсырмасы бойынша және құрылымдық бөлімшелердің, Қоғам қызметкерлерінің жазбаша өтініштері бойынша Департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша заң қорытындыларын дайындау;

8) департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша хаттарды, өтініштерді, шағымдарды және өзге де өтініштерді қарауға қатысу және тиісті қорытындылар мен ұсыныстар дайындау;

9) тікелей басшының тапсырмасы бойынша шарттарды, келісімдерді ресімдеу және орындау практикасын талдауды және қорытуды жүзеге асыру, қоғам басшылығына анықталған кемшіліктерді жою жөнінде ұсыныстар беру;

тікелей басшының тапсырмасы бойынша ҚР-ның сақтандыру қызметі саласындағы қолданыстағы заңнамасын талдауды, экспортты мемлекеттік қолдауды жүзеге асыру және қоғам басшылығына оны жетілдіру жөнінде ұсыныстар беру.
Умение работать в команде
стрессоустойчивость
Грамотная письменная и устная речь
Полный день
Автоматизация и управление 1
03.12.2025 06:58:01

Жобалық басқару және ақпараттық технологиялар департаментінің директоры

Департамент директоры келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) тиісті мамандық бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;

2) бөлімше қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл;

3) басшы лауазымындағы жұмыс өтілі 1 (бір) жылдан кем емес;

4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу;

5) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары.

6) жобалық басқару саласында мынадай сертификаттардың біреуінің болғаны жөн: IPMA – International Project Management Association, PMI - Project Management Institute, PRINCE2.

Функциялар:

1) мерзімдер мен ресурстарды ескере отырып, жобалау жоспарларын әзірлеу және енгізу;

2) әртүрлі бөлімшелер арасындағы іс-қимылдарды үйлестіруді қоса алғанда, жобалау топтарын басқару;

3) жобалау міндеттерінің орындалуын бақылау және белгіленген мерзімдердің сақталуын қамтамасыз ету;

4) тәуекелдерді басқару және оларды барынша азайту жөніндегі жоспарларды әзірлеу;

5) мүдделі тараптарға жобаның мәртебесі бойынша мониторинг және есептілік;

6) сыртқы жеткізушілермен және мердігерлермен байланысты қолдау, олардың міндеттемелердің орындалуын бақылау;

7) табысты тәжірибелер мен сабақтарды анықтау үшін жобадан кейінгі талдауды ұйымдастыру.



2-міндет: қоғамның бизнес-процестерін талдау.

Функциялар:

1) бизнес-процестерді оңтайландыру және автоматтандыру тұрғысынан талдауды үйлестіру;

2) карталар мен диаграммаларды пайдалана отырып, бизнес-процестердің сипаттамасы;

3) сыни бизнес-процестерді жыл сайынғы талдау;

4) талдау қорытындылары бойынша ұсынымдар әзірлеу;

5) тиімсіз функцияларды анықтау үшін ұйымдастырушылық дизайн жүргізу;

6) оңтайландыру тиімділігін бағалау үшін пост-мониторингті бақылау;



3-міндет: Ақпараттық жүйелерді енгізу және дамыту.

Функциялар:

1) АЖ дамытуға немесе енгізуге сұраныстарды талдау;

2) ат-бастамалар мен жобалардың Тізілімін жүргізу;

3) жобалардың көлемін, мерзімдері мен құнын бағалау;

4) АЖ жеткізушілерімен жұмыс, техникалық тапсырмаларды дайындау;

5) АЖ тестілеуге қатысу;

6) Жобаларды басқару жөніндегі құжаттаманы дайындау;

7) мәселелерді алқалы органдардың қарауына шығару;

8) жобалау командаларын үйлестіру;

9) ат-жобалардың іске асырылу барысының мониторингі;

10) Басқарманың жетекшілік ететін мүшесіне есеп беру;

11) жобалау құжаттамасын жүргізу;

12) жобалық рөлдерді орындаушылар арасындағы өзара іс-қимылды ұйымдастыру;

13) АЖ-мен жұмыс істеу бойынша оқыту сапасын бақылау.  
Организационные навыки
Деловое общение
Работа с большим объемом информации
Полный день

Кіру