Компания "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры " АҚ Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

"Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры " АҚ

"Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры " АҚ

Құрметті ізденушілер!

Бізді нәтижеге және кәсіби білімді жетілдіруге бағытталған, командада жұмыс істей алатын, бизнес-процестер әдіснамасы мен озық ақпараттық жүйелер туралы білімі бар мамандар қызықтырады.

Қор еліміздің жоғары оқу орындарының үздік студенттеріне Қордың бейіндік бөлімшелерінде практикадан өтуді ұсынады, оның соңында түлектерден біздің командаға қосылуды сұрауға болады. Бізді болашақ қаржыгерлер, экономистер, талдаушылар, математиктер, бағдарламашылар қызықтырады.

Қор мансапты жоспарлау мен кәсіби өсудің, қызметкерлерді ротациялаудың және кадрлық әлеуетті басқарудың ашық және тиімді жүйелерін құрады.

Қызметкерлерді жалдау тұрақты конкурстық негізде мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:

Бос лауазым болған жағдайда "ДАМУ" Қорының веб-сайтында, сондай-ақ "Бәйтерек "Ұлттық басқарушы холдингі" АҚ Бірыңғай мансаптық порталында бос жұмыс орны туралы хабарландыру және ізденушілерге қойылатын біліктілік талаптары жарияланады.
Адам ресурстарын басқару департаменті ізденушілерді бастапқы іріктеуді жүргізеді. Іріктеуден сәтті өткен жағдайда ізденушілер әңгімелесуден және/немесе кәсіби білімдерін тестілеуден өту үшін шақырылады.
Конкурс қорытындысы бойынша барлық кезеңдерден сәтті өткен ізденушілер "ДАМУ"КДҚ АҚ-ға жұмысқа орналасуға шақырылады.
Қызмет бағыттары
Предпринимательство
Компанияның бос жұмыс орындары
9бос орын
Юрисконсультант 1
30.07.2025 10:50:01

Құқықтық департаменттің бас менеджері

Біліктілік талаптары:
  • Жоғары заңгерлік білім;

  • Мамандығы бойынша кемінде екі жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын білу, оның ішінде:

    • қаржы, банк және несие қызметін реттейтін заңнама;

    • жеке кәсіпкерлік туралы заңнама;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) жасау мен жүргізудің тәртібі, негіздері мен ережелерін білу;

  • Келіссөз жүргізу дағдылары;

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу дағдылары.


Функционалдық міндеттері:
  • Қордың және оның құрылымдық бөлімшелерінің қызметінде Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтауын қамтамасыз ету;

  • Қордың мүліктік және өзге де заңды құқықтары мен мүдделерін құқықтық құралдар арқылы қорғау;

  • Қордың негізгі қызметіне құқықтық қолдау көрсету;

  • Үшінші тұлғалармен шарттық қатынастарда құқықтық сүйемелдеу.


Құзыреттер:
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу сауаттылығы;

  • Командада жұмыс істей білу;

  • Коммуникабельділік.

Проведение переговоров
Полный день
Кредитный контроль 1
30.07.2025 11:20:01

Кепілдендіру департаментінің бас менеджері

Негізгі функционалдық міндеттері:
  • Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің кредиттерін кепілдендіру бойынша мемлекеттік бағдарламаларды іске асыруға және сүйемелдеуге қатысу;

  • Кепілдендіру мәселелері бойынша екінші деңгейлі банктермен, кәсіпкерлермен және серіктес ұйымдармен өзара әрекеттесу;

  • Кредиттік өтінімдерді талдау, қорытындылар дайындау және бағдарламалар шарттарының орындалуын бақылау;

  • Шарттарды құрастыру, іскерлік хат алмасуды жүргізу, жұмыс кездесулеріне қатысу, презентацияларды дайындау және өткізу.


Үміткерге қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары (экономикалық, заңгерлік немесе математикалық).

Жұмыс тәжірибесі:
Банк немесе қаржы ұйымында кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі, оның ішінде міндетті түрде ШОБ кредиттеу, корпоративтік кредиттеу немесе кредиттік әкімшілендіру саласында жұмыс тәжірибесі болуы қажет.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Қазақстан Республикасының қаржы, банк және кредит қызметін реттейтін қолданыстағы заңнамасын білу;

  • Қаржылық талдау және бухгалтерлік есеп негіздерін меңгеру;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) дұрыс рәсімдей білу;

  • Іскерлік хат алмасу және презентациялық материалдар дайындау дағдылары;

  • Қазақ және орыс тілдерін іскерлік деңгейде меңгеру;

  • MS Office бағдарламаларын, электрондық поштаны, интернет-ресурстарды сенімді пайдалану; 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу — құпталады.


Біз ұсынатын жағдайлар:
  • Тұрақты іскерлік беделі бар сенімді ұйымдағы жұмыс;

  • Кәсіпкерлікті қолдауға бағытталған әлеуметтік маңызы бар жобаларға қатысу;

  • Кәсіби даму мен мансаптық өсу мүмкіндігі;

  • Қордың ішкі саясатына сәйкес әлеуметтік пакет.

аналитическое мышление
Навыки деловой коммуникации
Опыт подготовки презентаций
Уверенное владение Excel и Word
Полный день
Риск менеджмент 1
30.07.2025 12:18:01

Тәуекел-менеджмент департаментінің бас менеджері

Негізгі функционалдық міндеттері:
  • Қор қызметімен байланысты тәуекелдерді анықтау, бағалау және мониторинг жүргізу процестеріне қатысу;

  • Кредиттік, нарықтық және операциялық тәуекелдер бойынша талдамалық материалдарды дайындау;

  • Тәуекел-менеджмент саласындағы ішкі нормативтік құжаттарды, әдістемелер мен рәсімдерді әзірлеуге қатысу;

  • Тәуекелдерді төмендетуге қатысты есептерді, қорытындыларды және ұсыныстарды дайындау;

  • Тәуекелдерді бағалау мәселелері бойынша Қордың құрылымдық бөлімшелерімен өзара әрекеттесу, қажет болған жағдайда құжаттарға құқықтық сараптама жүргізу;

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу, қызметтік жазбалар, презентациялар мен ақпараттық материалдарды әзірлеу.


Үміткерге қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары (экономикалық, қаржылық, математикалық немесе заңгерлік).

Жұмыс тәжірибесі:
Тәуекел-менеджмент, аудит, ішкі бақылау немесе соған ұқсас салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі. Қаржы ұйымдарында, ұлттық даму институттарында немесе мемлекеттік қызметте жұмыс істеген тәжірибе — артықшылық болып саналады.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Тәуекелдерді талдау және басқару саласында терең білім;

  • Кредиттік, нарықтық және операциялық тәуекелдерді бағалау әдістерін меңгеру;

  • Қаржылық талдау, банк және сақтандыру қызметінің негіздерін білу;

  • Қаржы, банк ісі және кәсіпкерлік саласындағы ҚР заңнамасын түсіну;

  • Шарттар, есептер, актілер және басқа да құжаттарды дайындау дағдылары;

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу қабілеті;

  • Қазақ және орыс тілдерін іскерлік деңгейде меңгеру;

  • Компьютерді (MS Office, электрондық пошта, интернет-ресурстар) сенімді пайдалану; 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу — құпталады.


Біз ұсынатын жағдайлар:
  • Жоғары әлеуметтік маңызы бар тұрақты ұйымда жұмыс істеу мүмкіндігі;

  • Кәсіби және мансаптық өсу мүмкіндіктері;

  • Тәуекелдерді басқару саласының негізгі бағыттарын дамытуға қатысу;

  • Қордың ішкі саясаттарына сәйкес әлеуметтік пакет.

Аналитическое мышление и внимание к деталям
Понимание методов оценки рисков и подготовки отчетности
Полный день
Бухгалтер 2
23.09.2025 12:22:01

Квалификациялық талаптар:
  • Менеджер лауазымына жоғары экономикалық білімі және мамандығы бойынша кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі бар тұлға тағайындалады.
  • ХҚЕС (Халықаралық қаржылық есептілік стандарттары), салық есебі, ҚР бухгалтерлік есепке қатысты заңнамасының талаптарын білу;
  • ҚР қолданыстағы заңнамасын, ҚР Ұлттық Банкінің нормативтік құжаттарын білу;
  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) жүргізу мен құрастырудың тәртібі, негіздері мен ережелерін білу.
  • Фонда жұмыс істейтін қызметкерді ауыстырған жағдайда (жоғарыда көрсетілгенге қосымша):
  • Бухгалтерлік есепті ұйымдастыру және жүргізу, қаржылық есептілік жасау, Қордың шаруашылық-қаржылық қызметі мәселелері бойынша жоғары тұрған органдардың, уәкілетті мемлекеттік органдардың қаулыларын, өкімдерін, бұйрықтарын, басқа да әдістемелік және нормативтік материалдарды білу;
  • Қордың ішкі нормативтік құжаттарын білу.
  • MS Office, электрондық пошта қосымшалары және интернет ресурстарын тәжірибелі қолданушы деңгейінде меңгеру, сондай-ақ қолданбалы бағдарламаларды, соның ішінде 1С-Бухгалтерия, Салық төлеушінің кабинеті, СОНО-ны білу.
  • Тілдерді білу: қазақ және орыс тілдері.

Компетенциялар:

  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу қабілеті;
  • Командамен жұмыс істей білу;
  • Коммуникабельділік.


Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:

  • Негізгі құралдар мен материалдық емес активтер есебін жүргізу (Бас офис және Өңірлік филиалдар бөлінісінде);
  • Есеп беретін тұлғалар бойынша аванстық есептерді жасау;
  • Авиа және теміржол билеттерін жеткізу бойынша қызмет көрсетуші жеткізушілермен есеп жүргізу;
  • Қызметтер бойынша дебиторлық және кредиторлық берешектер есебін жүргізу (оның ішінде мемлекеттік баж, сот шығындары);
  • Алдағы кезеңдердің шығыстары есебін жүргізу;
  • МЕА (материалдық-еңбек ақылар) есебін жүргізу, оның ішінде ЖЖМ (жанар-жағармай материалдары), бастапқы құжаттарды толық және уақтылы жинауды қамтамасыз ету (сатып алу, есептен шығару және көшіру) – ӨФ және БО бөлінісінде;
  • НҚ (негізгі құралдар), МЕА бойынша сенімхаттарды қалыптастыру;
  • ЭСФ АЖ порталы арқылы виртуалды қойма жүргізу;
  • 1-ПФ нысаны (тоқсан, жыл) бойынша есепті уақтылы дайындау және Қалалық статистика басқармасына тапсыру;
  • Қалалық статистика басқармасына 1-Инвест, 11-ОС нысандары бойынша есепті БО және ӨФ бөлінісінде уақтылы тапсыру;
  • Іссапар шығындары бойынша салық регистрлерін дайындау және тапсыру (БО бөлінісінде);
  • Қордың мүлкі мен активтеріне уақтылы түгендеу жүргізуді қамтамасыз ету;
  • Контрагенттермен өзара есеп айырысу актілерін жасау және қол қою.
знания бухгалтерского учета и налогового законодательства
Навыки подготовки и анализа финансовой отчетности
Полный день
01.08.2025 17:00:02

Бухгалтерлік есеп және есептілік департаментінің менеджері

Біліктілік талаптары:
  • Жоғары экономикалық білім;

  • Тиісті салада кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі;

  • ҚЕХС, салықтық және бухгалтерлік есеп, ҚР заңнамасын білу;

  • Бағдарламалармен жұмыс істей білу: 1С: Бухгалтерия, СОНО, Салық төлеушінің кабинеті, MS Office;

  • Қазақ және орыс тілдерін меңгеру;

  • Есептілікті әзірлеу және мемлекеттік органдармен жұмыс тәжірибесі.

Негізгі дағдылар мен құзыреттер:
  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

  • Ұқыптылық, мұқияттылық;

  • Командалық жұмысқа бейімділік;

  • Жауапкершілік және мерзімдерді сақтау.

Лауазымдық міндеттері:
  • Жалақыны, еңбек демалысын, ауру парақтарын, сыйақыларды есептеу;

  • Жұмыстан шыққан кездегі есеп айырысулар, материалдық көмек төлеу;

  • Барлық төлемдерді дайындау және жүргізу (салықтар, БЗЖҚ, МӘМС және т.б.);

  • Демалыс резервтерінің есебін жүргізу, жеке шоттарды бақылау;

  • Салық есептілігін дайындау және тапсыру (200.00 нысаны және т.б.);

  • Статистикалық есептерді тапсыру (1-Т нысаны және т.б.);

  • Қызметкерлердің өтініші бойынша анықтамалар беру;

  • Бухгалтерлік есеп пен есептілік мәселелері бойынша салық және өзге де мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау.

Опыт работы с бухгалтерскими и финансовыми программами (1С, СОНО, Кабинет налогоплательщика);
Знание порядка расчета и начисления заработной платы, налогов и социальных отчислений.
Полный день
Автоматизация и управление 2
04.08.2025 13:51:02

Бизнес-технологиялар Департаментінің бас менеджері.

Біліктілік талаптары:
  • Жоғары экономикалық / математикалық / техникалық білім.
  • Банкте / қаржы ұйымында / IT саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы, IT бизнес-талдаушы ретінде жұмыс тәжірибесі міндетті.
  • Жобалық менеджменттің негіздерін, жобалық қызметті және жобаларды сәтті іске асыру технологияларын білу.
  • «Ақпараттандыру туралы», «Жеке деректер және оларды қорғау туралы», «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» және оларға байланысты нормативтік актілерді білу.
  • BPMN негізінде бизнес-процестерді сипаттау және модельдеу, техникалық тапсырмалар жазу дағдыларының болуы.
  • Жобаларды басқару тәжірибесінің болуы, мемлекеттік органдармен келіссөз жүргізу және ресми хат-хабар жүргізу дағдылары.
  • Жүйелік интеграция қағидаларын, REST/SOAP API, JSON және XML форматтарын түсіну.
  • Тестілеу құралдарымен жұмыс тәжірибесінің болуы (SOAP UI, Postman).
Құзыреттер:
  • Сауатты жазбаша және ауызша сөйлеу;
  • Коммуникабельділік;
  • Командада жұмыс істеу қабілеті.
Үміткерге қойылатын функционалдық талаптар:
  • Қордың ақпараттық жүйелерін дамыту және сүйемелдеу жобаларын басқару;
  • Мемлекеттік органдардың сервистерімен интеграциялау үшін талаптарды жинау, талдау және формализациялау;
  • Бағдарламашыларға тапсырмалар әзірлеу және жүзеге асырылған функционалдарды тестілеу;
  • Қор жүзеге асыратын бағдарламаларды іске асыру мәселелері бойынша салалық құрылымдық бөлімшелермен, екінші деңгейлі банктермен, сыртқы ұйымдармен, Қордың аймақтық филиалдарымен және басқа да серіктестермен өзара әрекеттесу;
  • ШЭП-пен өзара әрекеттесу және "Smart Bridge" сервис витриналарымен жұмыс.
бизнес- аналитика
сфера IT
бизнес- процессы
Полный день
04.08.2025 12:55:02

Бизнес-технологиялар Департаментінің бас менеджері.

Біліктілік талаптары:

  • Жоғары экономикалық / математикалық / техникалық білім.
  • Банкте / қаржы ұйымында / IT саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы, бизнес-процестерді оңтайландыру және автоматтандыру саласында бизнес-талдаушы ретінде жұмыс тәжірибесінің болуы міндетті.
  • Жобалық менеджменттің негіздерін, жобалық қызметті және жобаларды сәтті іске асыру технологияларын білу.
  • BPMN негізінде бизнес-процестерді сипаттау және модельдеу, техникалық тапсырмалар жазу дағдыларының болуы.
  • Жүйелік интеграция қағидаларын, REST/SOAP API, JSON және XML форматтарын түсіну.
Құзыреттер:

  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • Командамен жұмыс істей білу;
  • Коммуникабельділік.
Үміткерге қойылатын функционалдық талаптар:

  • Қордың ақпараттық жүйелерін дамыту / сүйемелдеу жобаларын басқару;
  • Қордың бизнес-процестерін талдау және реинжинирингі;
  • Online Damu интернет-порталы мен мобильді қосымшасын сүйемелдеу;
  • Қор жүзеге асыратын бағдарламаларды іске асыру мәселелері бойынша салалық құрылымдық бөлімшелермен, екінші деңгейлі банктермен, сыртқы ұйымдармен, Қордың аймақтық филиалдарымен және басқа да серіктестермен өзара әрекеттесу;
  • Online Damu интернет-порталы мен мобильді қосымшасын сүйемелдеу.
бизнес- аналитика
сфера IT
бизнес- процессы
Полный день
Управление проектами 1
21.08.2025 16:07:01

Бағдарламаларды насихаттау және аймақтық дамыту департаментінің бас менеджер

Біліктілік талаптары:

  • Экономика, қаржы немесе құқық саласы бойынша жоғары білім.
  • Департамент қызметіне сәйкес саласында кемінде 3 (үш) жыл еңбек өтілі. Мемлекеттік қызметте, ұлттық даму институттарында, екінші деңгейлі банктерде, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі басым. Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының түлегілеріне/магистратураны немесе PhD докторантурасын тәмамдағандарға жұмыс өтілі кемінде 2 (екі) жыл болуы қажет.
  • Талдау жүргізе білу (соның ішінде статистикалық және экономикалық);
  • Презентацияларды әзірлеу және өткізу, сондай-ақ келіссөздер жүргізу дағдылары болуы тиіс;
  • Іскерлік хат-хабар алмасу дағдыларына ие болу;
  • Аналитикалық есептер мен баяндамалар дайындау.

Құзыреттер:

  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • Командада жұмыс істей білу;
  • Коммуникабельділік.

Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:

  • Стратегиялық жоспарлау және бағдарламаларды ілгерілетуге қатысу;
  • Аймақтық филиалдардың (РФ) жұмысын үйлестіру, іс-шараларға қатысу, проблемалық мәселелерді бақылау және талдау;
  • «Жасырын сатып алушы» бақылауларын ұйымдастыру, «Ulttyq Ónim» көрмесіне қатысу, РФ бойынша есептер мен рейтингтерді дайындау;
  • Директоратты дайындау және сүйемелдеу, тапсырмалардың орындалуын бақылау;
  • Ішкі құжаттаманы әзірлеу және сүйемелдеу, бюджет пен сметаларды қалыптастыру;
  • Мемлекеттік органдармен, екінші деңгейлі банктермен, Қордың еншілес ұйымдарымен өзара әрекеттесу;
  • Қызметкерлерді оқыту, сатып алуды бастамалау, операциялық тәуекелдерді басқару;
  • Сұраныс бойынша аналитикалық материалдар, хаттар және презентациялар дайындау.

Стратегическое управление и планирование
Коммуникация и продвижение
Полный день
Автоматизация и управления 1
14.10.2025 12:33:02

Бизнес-технологиялар департаментінің Директоры

Біліктілік талаптары:

  • Жоғары математикалық/техникалық білім.
  • Банк/қаржы ұйымы/IT саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі, жобаларды басқару саласында, оның ішінде Govtech саласындағы жобаларды басқару тәжірибесі кемінде 3 жыл болуы тиіс. Ақпараттық жүйелердің толық өмірлік циклімен жобаларды іске қосу және басқару тәжірибесінің болуы міндетті. Басшылық лауазымдарда жұмыс тәжірибесінің болуы, жобаларды басқару сертификатының (IPMA C деңгейі немесе баламасы) болуы құпталады.
  • • Қазақстан Республикасының ақпараттандыру саласындағы, соның ішінде қаржылық, банктік және несиелік қызметті реттейтін, сондай-ақ жеке кәсіпкерлік туралы заңнамасын білу және қолдану;
  • • "Электрондық үкімет" ақпараттандыру объектілерін біріктіру қағидаттарын білу;
  • • Жобалық басқару әдіснамалары мен стандарттарын білу;
  • • Презентация жасау және оларды сапалы әзірлеу дағдыларына ие болу;
  • • Келіссөздер жүргізу дағдыларына ие болу;
  • • Іскерлік хат алмасу жүргізу дағдыларына ие болу;
  • • Департаменттің жұмысын жоспарлай білу, оның және қызметкерлердің жұмыс тиімділігін талдау және бағалау дағдыларына ие болу;
  • • Жоспарлау және басқару құралдарын меңгеру: Департамент пен Қор қызметіне қатысты жоғары тұрған органдардың қаулыларын, өкімдерін, бұйрықтары мен басқа да құжаттарын білу;
  • • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) жүргізу және ресімдеу тәртібін, негіздерін және қағидаларын білу.
  • Лауазымдық міндеттер шеңберінде дербес компьютердің қолданбалы бағдарламаларын пайдалану дағдыларының болуы.
  • Қазақ/орыс тілдері – міндетті, ағылшын тілі – құпталады.

Құзыреттер:

  • Стратегиялық және аналитикалық ойлау;
  • Көшбасшылық және команда басқару;
  • Операциялық басқару және нәтижелілік.

Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:

  • Департамент қызметіне жалпы басшылық ету және ұйымдастыру;
  • Қор органдарының, басшылықтың Департамент қызметіне қатысты шешімдерінің орындалуын қамтамасыз ету;
  • Департамент қызметін дербес және кәсіби басқару, Қордың құрылымдық бөлімшелерімен іскерлік қатынастарды реттеу және қамтамасыз ету, шешімдер қабылдау және олардың орындалуын қамтамасыз ету;
  • Департаменттің аймақтық филиалдарымен және Қордың өзге де құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимылын ұйымдастыру және үйлестіру;
  • Қызметкерлер арасында лауазымдық міндеттемелерге сәйкес жұмыс жүктемесін бөлу;
  • Департамент қызметкерлерінің еңбек және орындаушылық тәртібін бақылауды жүзеге асыру;
  • Департаменттің ағымдағы және болашақтағы жұмыс жоспарларын әзірлеу;
  • Департаменттің ішкі шығыс құжаттарына қол қою;
  • Департамент пен Қордың жұмысын жақсарту бойынша ұсыныстар енгізу;
  • Департамент қызметіне қатысты Қордың ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеу;
  • Қор жүзеге асыратын бағдарламаларды автоматтандырумен байланысты ағымдағы мәселелерді шешу және ЕДБ мен өңірлік филиалдардан қажетті ақпаратты алу;
  • Департамент қызметі аясындағы техникалық тапсырмалар/техникалық сипаттамаларды тексеру, келісу және қол қою, жобаларды Қордың уәкілетті органдарында қорғау;
  • Қор жүзеге асыратын бағдарламаларды автоматтандыру шеңберінде мемлекеттік органдармен және басқа ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау;
  • Қызметкерлердің кәсіби деңгейін арттыру бойынша шаралар қабылдау, қажетті еңбек жағдайларын қамтамасыз ету;
  • Қордың басқа құрылымдық бөлімшелерімен бірлесіп ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу және Қордың негізгі қызметі мәселелері бойынша оларға өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы ұсыныстар дайындау;
  • Қызмет барысында туындайтын негізгі мәселелер бойынша Департамент қызметкерлеріне көмек көрсету;
  • Кәсіпкерлік субъектілеріне қызмет көрсету процестерін автоматтандыру бойынша жобаларды әзірлеу мен іске асыруды жалпы басқару және бақылау;
  • Департамент құзыретіне жататын мәселелер бойынша Қор Басқарма Төрағасына белгіленген тәртіппен ұсыныстар енгізу, соның ішінде Департамент қызметкерлерін қызметке тағайындау және босату, көтермелеу және тәртіптік жаза қолдану мәселелері бойынша;
  • Өзінің лауазымдық міндеттерін уақтылы және сапалы орындау;
  • Департамент бойынша есептілік дайындау;
  • Департамент қызметіне қатысты Қордың ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеуді үйлестіру;
  • Қызметкерлерді операциялық тәуекелдерді адал басқаруға ынталандыру;
  • Қазақстан Республикасының заңнамасын, Қордың ішкі нормативтік құжаттарын, Қор органдарының шешімдерін, бұйрықтар мен өкімдерді сақтау;
  • Өз құзыреті шегінде операциялық тәуекелдерді анықтау, бағалау және басқару;
  • Қорда тәуекелдерді басқаруға жауапты құрылымдық бөлімшеге жаңадан анықталған операциялық тәуекелдер туралы үнемі ақпарат беру;
  • Операциялық тәуекелдер туралы ақпаратты үнемі қалыптастырып, оны Қордың тәуекелдерді басқару процесіне жауапты құрылымдық бөлімшесіне жолдау;
  • Тәуекелдерді басқару әдістері мен тәсілдері бойынша ұсыныстарды қалыптастыру;
  • Тәуекел іске асқан жағдайда ықпал ету жоспарын орындау процесіне басшылық ету;
  • Тәуекел іске асқан жағдайда бұл туралы тәуекел-менеджмент департаментіне дереу ақпарат беру;
  • Өз құзыретіне кіретін тәуекелдерді азайту жөніндегі іс-шаралар жоспарын орындау барысы мен нәтижелері туралы тәуекел-менеджмент департаментіне мерзімді есептілікті ұсыну;
  • Өрт-техникалық минимум бағдарламалары бойынша оқудан өткеннен кейін Департамент қызметкерлеріне өрт қауіпсіздігі бойынша (жұмыс орнында бастапқы, қайталау) нұсқама өткізу;
  • Қор комитеттерінің жұмысына Комитет мүшесі ретінде қатысу.

Управление проектами и цифровыми трансформациями
Стратегическое ИТ-мышление
Лидерство и кросс-функциональное взаимодействие
Полный день

Кіру