Компания "Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры " АҚ Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

"Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры " АҚ

"Даму" кәсіпкерлікті дамыту қоры " АҚ

Құрметті ізденушілер!

Бізді нәтижеге және кәсіби білімді жетілдіруге бағытталған, командада жұмыс істей алатын, бизнес-процестер әдіснамасы мен озық ақпараттық жүйелер туралы білімі бар мамандар қызықтырады.

Қор еліміздің жоғары оқу орындарының үздік студенттеріне Қордың бейіндік бөлімшелерінде практикадан өтуді ұсынады, оның соңында түлектерден біздің командаға қосылуды сұрауға болады. Бізді болашақ қаржыгерлер, экономистер, талдаушылар, математиктер, бағдарламашылар қызықтырады.

Қор мансапты жоспарлау мен кәсіби өсудің, қызметкерлерді ротациялаудың және кадрлық әлеуетті басқарудың ашық және тиімді жүйелерін құрады.

Қызметкерлерді жалдау тұрақты конкурстық негізде мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:

Бос лауазым болған жағдайда "ДАМУ" Қорының веб-сайтында, сондай-ақ "Бәйтерек "Ұлттық басқарушы холдингі" АҚ Бірыңғай мансаптық порталында бос жұмыс орны туралы хабарландыру және ізденушілерге қойылатын біліктілік талаптары жарияланады.
Адам ресурстарын басқару департаменті ізденушілерді бастапқы іріктеуді жүргізеді. Іріктеуден сәтті өткен жағдайда ізденушілер әңгімелесуден және/немесе кәсіби білімдерін тестілеуден өту үшін шақырылады.
Конкурс қорытындысы бойынша барлық кезеңдерден сәтті өткен ізденушілер "ДАМУ"КДҚ АҚ-ға жұмысқа орналасуға шақырылады.
Қызмет бағыттары
Предпринимательство
Компанияның бос жұмыс орындары
8бос орын
Аналитика 1
10.07.2025 16:27:01

Бағдарламаларды ілгерілету және өңірлік даму департаментінің бас менеджері

Біліктілік талаптары:
  • Экономика / қаржы / құқық саласындағы жоғары білім.

  • Департамент қызметіне сәйкес салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі.
    Тиісті артықшылық: мемлекеттік қызметте, ұлттық даму институттарында, екінші деңгейдегі банктерде, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

  • Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының иегерлері / магистратура немесе PhD докторантурасын тәмамдаған түлектер үшін – кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі.


Дағдылар:
  • Талдау жасау қабілеті (соның ішінде статистикалық және экономикалық);

  • Презентацияларды әзірлеу және өткізу, келіссөздер жүргізу дағдылары;

  • Іскерлік хат алмасу дағдылары;

  • Талдау есептері мен баяндамалар дайындау қабілеті.


Құзыреттер:
  • Сауатты жазбаша және ауызша сөйлеу тілі;

  • Коммуникабельділік;

  • Командада жұмыс істей білу.


Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
  • Бағдарламаларды стратегиялық жоспарлау және ілгерілетуге қатысу;

  • Өңірлік филиалдардың (ӨФ) жұмысын үйлестіру, іс-шараларға қатысу, мәселелерді мониторинг жасау және талдау;

  • «Жасырын тұтынушы» тексерістерін ұйымдастыру, «Ulttyq Ónim» көрмесіне қатысу, ӨФ есептілігі мен рейтингтерін дайындау;

  • Директорлар кеңесінің құжаттарын әзірлеу және сүйемелдеу, тапсырмалардың орындалуын бақылау;

  • Ішкі құжаттаманы әзірлеу, бюджет пен сметаларды қалыптастыру және сүйемелдеу;

  • Мемлекеттік органдармен, ЕДБ және Қордың серіктестерімен өзара әрекеттесу;

  • Қызметкерлерді оқыту, сатып алуларды бастау, операциялық тәуекелдерді басқару;

  • Аналитикалық материалдар, хаттар мен презентациялар дайындау.

Аналитика
Стратегия
Продвижение программ в регионах
Полный день
Международное отношение 1
28.07.2025 14:35:01

Қарыз алу және халықаралық ынтымақтастық департаментінің бас менеджері

Біліктілік талаптары:
Жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық/математикалық білім немесе халықаралық экономикалық қатынастар және мемлекеттік басқару саласындағы жоғары білім;
Ұлттық даму институттарында, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда, мемлекеттік қызметте, сондай-ақ шағын және орта бизнесті немесе корпоративтік несиелеу саласында жұмыс тәжірибесінің болуы;
Қазақ және орыс тілдерін білу, ағылшын және/немесе басқа шет тілдерін білу (құпталады);

Құзыреттері:
Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары;
Топпен жұмыс істей білу;
Коммуникабелділік;

Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
Қазақстан Республикасында жекеменшік кәсіпкерлікті қолдау және дамыту мақсатында инвестор іздеу, қаржыландыру шарттарына талдау жүргізу және сыртқы қаржыландыру көздерінен қаражат тарту жұмыстарын жүргізу;
Жергілікті және халықаралық нарықтарда облигациялар шығару бойынша іс-шараларды сүйемелдеу және іске асыру;
Қазақстан Республикасында жұмыс істейтін негізгі халықаралық қаржы ұйымдарымен (АДБ, ЕҚДБ, АФД және т.б.) өзара іс-қимылды жүзеге асыру және қарым-қатынасты қолдау;
Жеке кәсіпкерлікті қолдау бойынша Қордың жаңа өнімдерін әзірлеу процесіне қатысу;
Департамент құзыретіне кіретін Қазақстан Республикасындағы жекеменшік кәсіпкерліктің жұмыс істеуі мен дамуына талдау жүргізу және зерделеу;
Қордың стратегиялық жоспарларын және саясатын іске асыруды Департамент құзыреті шеңберінде жүзеге асыру.

Кредитование МСБ
анализ
Полный день
Юрисконсультант 1
30.07.2025 10:50:01

Құқықтық департаменттің бас менеджері

Біліктілік талаптары:
  • Жоғары заңгерлік білім;

  • Мамандығы бойынша кемінде екі жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын білу, оның ішінде:

    • қаржы, банк және несие қызметін реттейтін заңнама;

    • жеке кәсіпкерлік туралы заңнама;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) жасау мен жүргізудің тәртібі, негіздері мен ережелерін білу;

  • Келіссөз жүргізу дағдылары;

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу дағдылары.


Функционалдық міндеттері:
  • Қордың және оның құрылымдық бөлімшелерінің қызметінде Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтауын қамтамасыз ету;

  • Қордың мүліктік және өзге де заңды құқықтары мен мүдделерін құқықтық құралдар арқылы қорғау;

  • Қордың негізгі қызметіне құқықтық қолдау көрсету;

  • Үшінші тұлғалармен шарттық қатынастарда құқықтық сүйемелдеу.


Құзыреттер:
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу сауаттылығы;

  • Командада жұмыс істей білу;

  • Коммуникабельділік.

Проведение переговоров
Полный день
Стратегия 1
30.07.2025 10:52:02

Стратегиялық талдау және корпоративтік даму департаментінің бас менеджері

Біліктілік талаптары:

  • Экономика / қаржы / бизнес әкімшілік / мемлекеттік басқару саласында жоғары білім;

  • Департамент қызметінің бағытына сәйкес салада кемінде үш жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы иегерлері / магистратура немесе PhD докторантурасын аяқтаған түлектер үшін Департамент қызметінің бағытына сәйкес салада кемінде 1,5 (бір жарым) жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Аналитикалық жұмысты жүргізу дағдыларының болуы, ақпаратты, оның ішінде статистикалық және экономикалық ақпаратты жинау, қорыту және талдау, қажетті математикалық есептеулерді қолдану, аналитикалық есептер мен баяндамаларды дайындау дағдыларының болуы;

  • Компанияда корпоративтік басқару қағидаттарының сақталуын қамтамасыз ету дағдыларының болуы;

  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, соның ішінде қаржылық қызметті реттейтін заңнамасын және жеке кәсіпкерлік туралы заңнамасын білу және қолдану;

  • Презентациялар өткізуді және оларды сапалы дайындауды білу;

  • Келіссөздер жүргізу және іскерлік хат алмасу дағдыларының болуы;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) ресімдеу және жүргізу тәртібін, негіздерін және ережелерін білу;

Құзыреттер:

  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

  • Командада жұмыс істей білу;

  • Коммуникабельділік.

Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:

  • Қазақстан Республикасының экономикалық дамуының жай-күйін, оның ішінде шағын және орта кәсіпкерлікті және Қазақстан Республикасы Үкіметінің жүргізіп отырған экономикалық саясатын талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;

  • Халықаралық экономикалық ахуалдың жай-күйін талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;

  • Қор бағдарламаларының нәтижелерін талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;

  • Микро, шағын және орта бизнестің ағымдағы жағдайына талдау жүргізу, салалар, аймақтар және тиісті әкімшілік бірліктер бөлінісінде дамыту бойынша ұсыныстар дайындау;

  • Халықаралық және инновациялық тәжірибені зерделеу, микро, шағын және орта кәсіпкерлікті қолдаудың жаңа құралдары бойынша ұсынымдармен аналитикалық анықтамалар дайындау;

  • Қордың дерекқорларына енгізу үшін сыртқы көздерден деректер жинауды ұйымдастыру;

  • Қор басшылығының сөйлеулеріне материалдар дайындау (Департамент құзыреті шеңберінде);

  • БАҚ-қа жауаптар, мақалалар, кітаптар, журналдар, брошюралар және т.б. жарияланымдарға материалдар дайындауға қатысу (Департамент құзыреті шеңберінде);

  • Қор басшылығының сөйлеулеріне презентациялық материалдар, есептер, анықтамалық материалдар дайындау (Департамент құзыреті шеңберінде);

  • Қазақстандағы және оның өңірлеріндегі микро, шағын және орта кәсіпкерліктің даму жағдайы туралы есепті әзірлеу;

  • Қордың ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеу, Департамент құзыреті шеңберінде қолданыстағы ішкі нормативтік құжаттарға өзгерістер мен толықтырулар жобаларын дайындау;

  • Департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша шығыс хат-хабарларды дайындау;

  • Департаментке келіп түскен хат-хабарларға белгіленген мерзімдерде жауап дайындау.

анализ
Полный день
Кредитный контроль 2
30.07.2025 11:36:01

Несиелік әкімшілендіру департаменті

Біліктілік талаптары:

  • Білімі: Экономика, қаржы, математика немесе техникалық ғылымдар саласындағы жоғары білім.
  • Еңбек өтілі: Қаржы ұйымдарында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі. ҚР Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының иегерлері және/немесе магистратура/PhD докторантура түлектері үшін – кемінде 6 (алты) ай жұмыс өтілі.
  • Арнайы білімдері мен дағдылары:
  • Қазақстан Республикасының қаржы, банк және несие реттеу саласындағы заңнамасын білу.
  • Бухгалтерлік есеп негіздерін білу.
  • Іскерлік құжаттамаларды (шарттар, актілер, есептер және т.б.) дайындау және ресімдеу дағдылары.
  • Іскерлік хат алмасу жүргізу қабілеті.
  • Презентациялар дайындау және өткізу дағдылары.
  • Қор ішінде ішкі ауысым болған жағдайда – ішкі нормативтік құжаттарды және оларды әзірлеу тәртібін білу.
  • Компьютермен жұмыс істеу дағдылары: MS Office, электрондық пошта қосымшалары және интернет-ресурстарды еркін меңгеру. Қолданбалы бағдарламаларды (1С және т.б.) білу құпталады.
  • Тілдерді білу: Қазақ және орыс тілдерін білу міндетті.

Құзыреттер:
  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу қабілеті;
  • Командада жұмыс істей білу;
  • Коммуникабельділік;
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
  • Қордың шартты қаржыландыру бағдарламалары аясында стандартты нысандағы несие шарттарын / қосымша келісімдерді дайындау, келісу және қол қоюды ұйымдастыру;
  • Несие шарттарының ажырамас бөлігі болып табылатын өтеу кестелерін есептеу және келісу;
  • Мерзімінен бұрын өтелген сома бойынша есеп жүргізу, сондай-ақ қарыз қаражаты бойынша кепілдік сомаларын азайту бойынша жұмыс жүргізу;
  • Кепіл шарттары мен оларға қосымша келісімдердің қол қойылуын ұйымдастыру;
  • Қордың ақпараттық жүйесінде кепіл мүлкін рәсімдеу және есепке алу;
  • Серіктеске қарыз қаражатын беру процесін ұйымдастыру;
  • Серіктестердің несие досьесін жүргізу, ішкі нормативтерге сәйкес құжаттарды тапсыру және қайтару;
  • Қордың ішкі құжаттарына сәйкес өзге де тапсырмаларды орындау.
кредитные соглашения
финансы
Полный день
30.07.2025 11:20:01

Кепілдендіру департаментінің бас менеджері

Негізгі функционалдық міндеттері:
  • Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің кредиттерін кепілдендіру бойынша мемлекеттік бағдарламаларды іске асыруға және сүйемелдеуге қатысу;

  • Кепілдендіру мәселелері бойынша екінші деңгейлі банктермен, кәсіпкерлермен және серіктес ұйымдармен өзара әрекеттесу;

  • Кредиттік өтінімдерді талдау, қорытындылар дайындау және бағдарламалар шарттарының орындалуын бақылау;

  • Шарттарды құрастыру, іскерлік хат алмасуды жүргізу, жұмыс кездесулеріне қатысу, презентацияларды дайындау және өткізу.


Үміткерге қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары (экономикалық, заңгерлік немесе математикалық).

Жұмыс тәжірибесі:
Банк немесе қаржы ұйымында кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі, оның ішінде міндетті түрде ШОБ кредиттеу, корпоративтік кредиттеу немесе кредиттік әкімшілендіру саласында жұмыс тәжірибесі болуы қажет.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Қазақстан Республикасының қаржы, банк және кредит қызметін реттейтін қолданыстағы заңнамасын білу;

  • Қаржылық талдау және бухгалтерлік есеп негіздерін меңгеру;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) дұрыс рәсімдей білу;

  • Іскерлік хат алмасу және презентациялық материалдар дайындау дағдылары;

  • Қазақ және орыс тілдерін іскерлік деңгейде меңгеру;

  • MS Office бағдарламаларын, электрондық поштаны, интернет-ресурстарды сенімді пайдалану; 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу — құпталады.


Біз ұсынатын жағдайлар:
  • Тұрақты іскерлік беделі бар сенімді ұйымдағы жұмыс;

  • Кәсіпкерлікті қолдауға бағытталған әлеуметтік маңызы бар жобаларға қатысу;

  • Кәсіби даму мен мансаптық өсу мүмкіндігі;

  • Қордың ішкі саясатына сәйкес әлеуметтік пакет.

аналитическое мышление
Навыки деловой коммуникации
Опыт подготовки презентаций
Уверенное владение Excel и Word
Полный день
Риск менеджмент 1
30.07.2025 12:18:01

Тәуекел-менеджмент департаментінің бас менеджері

Негізгі функционалдық міндеттері:
  • Қор қызметімен байланысты тәуекелдерді анықтау, бағалау және мониторинг жүргізу процестеріне қатысу;

  • Кредиттік, нарықтық және операциялық тәуекелдер бойынша талдамалық материалдарды дайындау;

  • Тәуекел-менеджмент саласындағы ішкі нормативтік құжаттарды, әдістемелер мен рәсімдерді әзірлеуге қатысу;

  • Тәуекелдерді төмендетуге қатысты есептерді, қорытындыларды және ұсыныстарды дайындау;

  • Тәуекелдерді бағалау мәселелері бойынша Қордың құрылымдық бөлімшелерімен өзара әрекеттесу, қажет болған жағдайда құжаттарға құқықтық сараптама жүргізу;

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу, қызметтік жазбалар, презентациялар мен ақпараттық материалдарды әзірлеу.


Үміткерге қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары (экономикалық, қаржылық, математикалық немесе заңгерлік).

Жұмыс тәжірибесі:
Тәуекел-менеджмент, аудит, ішкі бақылау немесе соған ұқсас салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі. Қаржы ұйымдарында, ұлттық даму институттарында немесе мемлекеттік қызметте жұмыс істеген тәжірибе — артықшылық болып саналады.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Тәуекелдерді талдау және басқару саласында терең білім;

  • Кредиттік, нарықтық және операциялық тәуекелдерді бағалау әдістерін меңгеру;

  • Қаржылық талдау, банк және сақтандыру қызметінің негіздерін білу;

  • Қаржы, банк ісі және кәсіпкерлік саласындағы ҚР заңнамасын түсіну;

  • Шарттар, есептер, актілер және басқа да құжаттарды дайындау дағдылары;

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу қабілеті;

  • Қазақ және орыс тілдерін іскерлік деңгейде меңгеру;

  • Компьютерді (MS Office, электрондық пошта, интернет-ресурстар) сенімді пайдалану; 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу — құпталады.


Біз ұсынатын жағдайлар:
  • Жоғары әлеуметтік маңызы бар тұрақты ұйымда жұмыс істеу мүмкіндігі;

  • Кәсіби және мансаптық өсу мүмкіндіктері;

  • Тәуекелдерді басқару саласының негізгі бағыттарын дамытуға қатысу;

  • Қордың ішкі саясаттарына сәйкес әлеуметтік пакет.

Аналитическое мышление и внимание к деталям
Понимание методов оценки рисков и подготовки отчетности
Полный день
Служба безопасности 1
30.07.2025 12:36:02

Қауіпсіздік департаментінің бас менеджері

Негізгі функционалдық міндеттері:
  • Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы жоспарлау және басқару мәселелері бойынша жұмыс кеңестеріне және іс-шараларға қатысу;

  • Қордың осы саладағы қызметін реттейтін ақпараттық қауіпсіздік саясатын және нормативтік құжаттарды әзірлеу және іске асыру;

  • Ақпараттық қауіпсіздік қатерлерін басқару, аудиттер, оқиғалар және ИҚ талаптарын сақтау бойынша бақылау жүргізу;

  • Құпия ақпаратты қорғау және оның барлық мүмкін арналар арқылы сыртқа шығуына жол бермеу;

  • Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы техникалық және операциялық тәуекелдерді талдау және азайту;

  • IT-инфрақұрылымының тұрақтылығын қамтамасыз ету, техникалық бақылау және мониторинг жүргізу;

  • Ақпараттық қауіпсіздік мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен, серіктес ұйымдармен және сыртқы құрылымдармен өзара әрекеттесу;

  • Қызметкерлерге ақпараттық қауіпсіздік мәселелері бойынша нұсқамалар, кеңестер және оқыту өткізу;

  • Департамент құзыреті шеңберінде аналитикалық және есептік материалдарды дайындау, басшылықтың тапсырмаларын орындау.

Үміткерге қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары техникалық (ақпараттық технологиялар саласында болғаны жөн).

Жұмыс тәжірибесі:
Ақпараттық технологиялар саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Қазақстан Республикасының ақпараттандыру және қаржы-несие салаларындағы заңнамасын білу;

  • Межелі желілердің (firewall) баптауы мен әкімшілігін жүргізу тәжірибесі;

  • Ақпараттық қауіпсіздік оқиғаларын басқару және мониторинг жүйелерін (SIEM) пайдалану дағдылары;

  • DLP жүйелерін енгізу және сүйемелдеу, саясаттарды баптау, ақпараттың сыртқа шығуын бақылау;

  • Артықшылықты қол жеткізуді басқару жүйелерін (PAM) әкімшілендіру;

  • Қауіптерді анықтау және оларға ден қою жүйелерімен (EDR) жұмыс істеу тәжірибесі;

  • Желілік қауіпсіздік, маршрутизация, NAT, VLAN, желіні сегменттеу қағидаттарын білу;

  • Антивирустық қорғау жүйелерін енгізу және сүйемелдеу;


  • Қауіпсіздік журналдарын талдау, инциденттерді зерттеу, есеп дайындау және ИҚ нығайту бойынша шараларды ұсыну қабілеті.


Біз ұсынатын жағдайлар:
  • Әлеуметтік маңызы жоғары тұрақты ұйымда жұмыс істеу мүмкіндігі;

  • Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы стратегиялық маңызы бар жобаларды іске асыруға қатысу;

  • Кәсіби даму және мансаптық өсу мүмкіндігі;

  • Қордың ішкі саясатына сәйкес әлеуметтік пакет.

Опыт работы с SIEM, DLP, PAM и EDR-системами
Навыки реагирования на инциденты и анализа уязвимостей
Полный день

Кіру