Жоғары заңгерлік білім;
Мамандығы бойынша кемінде екі жыл жұмыс тәжірибесі;
Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын білу, оның ішінде:
қаржы, банк және несие қызметін реттейтін заңнама;
жеке кәсіпкерлік туралы заңнама;
Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) жасау мен жүргізудің тәртібі, негіздері мен ережелерін білу;
Келіссөз жүргізу дағдылары;
Іскерлік хат алмасу жүргізу дағдылары.
Қордың және оның құрылымдық бөлімшелерінің қызметінде Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтауын қамтамасыз ету;
Қордың мүліктік және өзге де заңды құқықтары мен мүдделерін құқықтық құралдар арқылы қорғау;
Қордың негізгі қызметіне құқықтық қолдау көрсету;
Үшінші тұлғалармен шарттық қатынастарда құқықтық сүйемелдеу.
Ауызша және жазбаша сөйлеу сауаттылығы;
Командада жұмыс істей білу;
Коммуникабельділік.
Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің кредиттерін кепілдендіру бойынша мемлекеттік бағдарламаларды іске асыруға және сүйемелдеуге қатысу;
Кепілдендіру мәселелері бойынша екінші деңгейлі банктермен, кәсіпкерлермен және серіктес ұйымдармен өзара әрекеттесу;
Кредиттік өтінімдерді талдау, қорытындылар дайындау және бағдарламалар шарттарының орындалуын бақылау;
Шарттарды құрастыру, іскерлік хат алмасуды жүргізу, жұмыс кездесулеріне қатысу, презентацияларды дайындау және өткізу.
Білімі:
Жоғары (экономикалық, заңгерлік немесе математикалық).
Жұмыс тәжірибесі:
Банк немесе қаржы ұйымында кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі, оның ішінде міндетті түрде ШОБ кредиттеу, корпоративтік кредиттеу немесе кредиттік әкімшілендіру саласында жұмыс тәжірибесі болуы қажет.
Кәсіби білім мен дағдылар:
Қазақстан Республикасының қаржы, банк және кредит қызметін реттейтін қолданыстағы заңнамасын білу;
Қаржылық талдау және бухгалтерлік есеп негіздерін меңгеру;
Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) дұрыс рәсімдей білу;
Іскерлік хат алмасу және презентациялық материалдар дайындау дағдылары;
Қазақ және орыс тілдерін іскерлік деңгейде меңгеру;
MS Office бағдарламаларын, электрондық поштаны, интернет-ресурстарды сенімді пайдалану; 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу — құпталады.
Тұрақты іскерлік беделі бар сенімді ұйымдағы жұмыс;
Кәсіпкерлікті қолдауға бағытталған әлеуметтік маңызы бар жобаларға қатысу;
Кәсіби даму мен мансаптық өсу мүмкіндігі;
Қордың ішкі саясатына сәйкес әлеуметтік пакет.
Қор қызметімен байланысты тәуекелдерді анықтау, бағалау және мониторинг жүргізу процестеріне қатысу;
Кредиттік, нарықтық және операциялық тәуекелдер бойынша талдамалық материалдарды дайындау;
Тәуекел-менеджмент саласындағы ішкі нормативтік құжаттарды, әдістемелер мен рәсімдерді әзірлеуге қатысу;
Тәуекелдерді төмендетуге қатысты есептерді, қорытындыларды және ұсыныстарды дайындау;
Тәуекелдерді бағалау мәселелері бойынша Қордың құрылымдық бөлімшелерімен өзара әрекеттесу, қажет болған жағдайда құжаттарға құқықтық сараптама жүргізу;
Іскерлік хат алмасу жүргізу, қызметтік жазбалар, презентациялар мен ақпараттық материалдарды әзірлеу.
Білімі:
Жоғары (экономикалық, қаржылық, математикалық немесе заңгерлік).
Жұмыс тәжірибесі:
Тәуекел-менеджмент, аудит, ішкі бақылау немесе соған ұқсас салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі. Қаржы ұйымдарында, ұлттық даму институттарында немесе мемлекеттік қызметте жұмыс істеген тәжірибе — артықшылық болып саналады.
Кәсіби білім мен дағдылар:
Тәуекелдерді талдау және басқару саласында терең білім;
Кредиттік, нарықтық және операциялық тәуекелдерді бағалау әдістерін меңгеру;
Қаржылық талдау, банк және сақтандыру қызметінің негіздерін білу;
Қаржы, банк ісі және кәсіпкерлік саласындағы ҚР заңнамасын түсіну;
Шарттар, есептер, актілер және басқа да құжаттарды дайындау дағдылары;
Іскерлік хат алмасу жүргізу қабілеті;
Қазақ және орыс тілдерін іскерлік деңгейде меңгеру;
Компьютерді (MS Office, электрондық пошта, интернет-ресурстар) сенімді пайдалану; 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу — құпталады.
Жоғары әлеуметтік маңызы бар тұрақты ұйымда жұмыс істеу мүмкіндігі;
Кәсіби және мансаптық өсу мүмкіндіктері;
Тәуекелдерді басқару саласының негізгі бағыттарын дамытуға қатысу;
Қордың ішкі саясаттарына сәйкес әлеуметтік пакет.
Компетенциялар:
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
Жоғары экономикалық білім;
Тиісті салада кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі;
ҚЕХС, салықтық және бухгалтерлік есеп, ҚР заңнамасын білу;
Бағдарламалармен жұмыс істей білу: 1С: Бухгалтерия, СОНО, Салық төлеушінің кабинеті, MS Office;
Қазақ және орыс тілдерін меңгеру;
Есептілікті әзірлеу және мемлекеттік органдармен жұмыс тәжірибесі.
Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
Ұқыптылық, мұқияттылық;
Командалық жұмысқа бейімділік;
Жауапкершілік және мерзімдерді сақтау.
Жалақыны, еңбек демалысын, ауру парақтарын, сыйақыларды есептеу;
Жұмыстан шыққан кездегі есеп айырысулар, материалдық көмек төлеу;
Барлық төлемдерді дайындау және жүргізу (салықтар, БЗЖҚ, МӘМС және т.б.);
Демалыс резервтерінің есебін жүргізу, жеке шоттарды бақылау;
Салық есептілігін дайындау және тапсыру (200.00 нысаны және т.б.);
Статистикалық есептерді тапсыру (1-Т нысаны және т.б.);
Қызметкерлердің өтініші бойынша анықтамалар беру;
Бухгалтерлік есеп пен есептілік мәселелері бойынша салық және өзге де мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау.
Біліктілік талаптары:
Құзыреттер:
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар: