1) Бизнес-процестерді, тәуекелдерді, бақылау рәсімдерін және негізгі тәуекел көрсеткіштерін айқындау және бағалау әдістемесі. Бизнес-процестерді, тәуекелдерді, бақылау рәсімдерін айқындауды және бағалауды жүзеге асырады, тәуекелдер тізілімін, тәуекелдер картасын және сыни тәуекелдерді басқару бойынша іс-шаралар жоспарын әзірлеуге қатысады, сондай-ақ Департамент пен Компанияның бизнес-процестері, тәуекелдері және бақылауларының матрицасын, негізгі тәуекел көрсеткіштерін әзірлеуге қатысады.
2) Бизнес-процестерді автоматтандыру бойынша ұсыныстарды әзірлеу, әдістеме. Компания мен Департаменттің қолданыстағы бизнес-процестерінің тиімділігін арттыру мақсатында бизнес-процестерді автоматтандыру, оңтайландыру және талдау үшін қолданылатын цифрлық құралдар мен шешімдерді әзірлеу, енгізу және қолдау мәселелері бойынша тиісті құрылымдық бөлімшелермен өзара іс-қимылды жүзеге асырады. Simbase, Home Portal, CRM, AI және басқа да жүйелер шеңберінде бизнес-процестерді автоматтандыруға арналған техникалық тапсырмаларды әзірлейді.
3) Компанияның жобалық жұмыс принциптері бойынша (agile, waterfall) қызметін жүзеге асырады: жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысады; жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз етеді; жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастырады және оларды жоба кураторы/жетекшісіне ұсынады; жобаны іске асыру барысына қатысады және мониторинг жүргізеді; жобаның қатысушыларымен бірлесіп техникалық тапсырмаларды әзірлейді; жобадағы рөліне сәйкес өзге де функцияларды атқарады.
Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы құпталады.
1) Жобалау жұмысы қағидаты бойынша компания қызметін жүзеге асыру (agile, waterfall)
2) Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламаларының іске асырылу барысы туралы ақпаратты жинау, өңдеу және талдау;
3) Мемлекеттік тұрғын үй саясатын іске асыру мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау;
4) Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламаларын құру және жаңғырту жөнінде ұсыныстар әзірлеу;
5) Заң шығару процесіне қатысу;
6) Департаменттің бизнес-процестерін цифрландыру/ автоматтандыру;
7) Компанияның жаңа өнімдерін әзірлеу;
8) Департаменттің жұмысын қамтамасыз ету мақсатында өзге де міндеттер;
Біліктілік талаптары:
1) Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық/экономикалық/ техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы қажет;
2) Мемлекеттік және ағылшын тілдерін білу;
3) Үлкен деректерді талдау дағдылары және оларды визуализациялау;
4) Презентацияларды жүргізу дағдылары;
5) Акционерлік қоғамдар, бағалы қағаздар нарығы мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік құқықтық актілері, Қазақстан Республикасының еңбек және салық заңнамасының негіздері;
6) Жобаларды басқару құралдары мен әдістері (мүмкіндігінше);
7) Жобадағы жұмыстың теориясы мен практикасы.
8) Компанияның стратегиялық және қаржылық қызметіне қатысты нормативтік әдістемелік материалдар;
9) Кәсіби пайдаланушы деңгейінде кеңсе жұмысына арналған дербес компьютердің стандартты бағдарламалық жасақтамасын және басқа кеңсе жабдықтарын меңгеру;
10) Ішкі еңбек тәртібінің қағидалары;
11) Қорғау ережелері мен нормалары еңбек және өрт қауіпсіздігі;
12) Зейінділік, орфографиялық сауаттылық; қарым-қатынас дағдылары.
Жалға берілетін жылжымайтын мүлікті іске асыру және ипотекалық қарыздарды тікелей кредиттеу және агенттер арқылы рәсімдеу, екінші деңгейлі банктерден ипотекалық қарыздар бойынша талап ету құқықтарын сатып алу.
Проблемалық ипотекалық қарыздар мен жалға беру шарттарының үлесін азайту, мерзімі өткен берешегі бар проблемалық қарыздар мен жалға беру шарттары бойынша берешекті қайта құрылымдау, соның ішінде Компания мүлкін іске асыру. Компания портфеліндегі проблемалық ипотекалық қарыздар мен жалға беру шарттарының үлесін төмендету мақсатында Қазақстан Республикасының заңнамасы мен Компанияның нормативтік құжаттары аясында проблемалық қарыздар мен сатып алу құқығымен жалға беру шарттары бойынша берешекті өндіріп алу шараларын үйлестіреді, соның ішінде мерзімі өткен берешегі бар қарыздар мен жалға беру шарттары бойынша берешекті қайта құрылымдау және сотқа дейінгі/сот тәртібімен Компания балансына қабылданған мүлікті іске асыруды үйлестіру.
Жалға беру және субсидиялау комитетіне / Кредиттік комитетке / Проблемалық берешектер жөніндегі комитетке сатып алу құқығымен тұрғын үй беру, проблемалық берешектерді өндіру, сондай-ақ ипотекалық қарыздарды беру және Компанияның ипотекалық қарыздар бойынша талап ету құқықтарын сатып алуы және арендаға, кредиттеуге және берешектерді өндіруге қатысты басқа да мәселелер бойынша қатысады..
Жалға беру шарттарын, банк қарыз шарттарын, ипотекалық шарттарды және төлемді бөліп төлеу арқылы жасалатын жылжымайтын мүлікті сатып алу-сату шарттарын сүйемелдеу. Қабылданған құжаттарды қабылдау, кеңес беру, талдау және алдын ала сараптамадан өткізу, құрылымдық бөлімшелерге қызметтік жазбалар дайындау және жолдау. Компанияға қарыз алушылардан/жалға алушылардан/серіктес банктерден, мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардан келіп түскен өтініштерді/қолжазбаларды/сұрауларды/хаттарды қарастыру.
Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық/экономикалық/құқықтық/гуманитарлық білімі болуы қажет.
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда кемінде 3 жыл жұмыс өтілі болуы тиіс.
1) Құрылыс салушы мен уәкілетті компанияның/жеке құрылыс салушылардың/қарыз алушылардың құрылыс аяқтауға кепілдік алу/субсидиялау/ҚИЖ қаржыландыру үшін Өтінімдерін қабылдау және қарауды, оларды заңнама мен Компанияның ішкі құжаттарының талаптарына сәйкестігі тұрғысынан қарауды жүзеге асырады.
Құрылыс салушының/уәкілетті компанияның/қарыз алушының/кепіл берушінің/кепілзат берушінің қаржылық қызметіне талдау жүргізеді. Өтінім бойынша, оның ішінде жобаны түзету мен ұзарту бөлігінде Департаменттің сараптамалық қорытындысын дайындайды.
Өтінімнің жеке кәсіпкерлік субъектілеріне тұрғын үй құрылысы мақсатында екінші деңгейлі банктер беретін несиелер бойынша сыйақы мөлшерлемесін субсидиялау бағдарламасы мен қағидаларына сәйкестігін талдайды.
Өтінімдерді және бизнес-процесс шеңберіндегі басқа да мәселелерді уәкілетті алқалық органдардың қарауына шығарады. Өтінімді қарау барысында құрылыс салушы/уәкілетті компания/қарыз алушы/кепіл беруші/кепілзат берушімен өзара іс-қимылды жүзеге асырады. Құрылыс салушылардың/уәкілетті компанияның/қарыз алушының/кепіл берушінің/кепілзат берушінің/жеке құрылыс салушылардың міндеттемелерін орындауын мониторинг жүргізеді.
2) Республиканың өңірлері бойынша кепілдендіру, субсидиялау және ҚИЖ қаржыландыру механизмдері бойынша клиенттерді тартуды жүзеге асырады. Компанияның механизмдерін таныстырады. Кепілдендіру/субсидиялау/ҚИЖ қаржыландыру мәселелері бойынша әлеуетті клиенттермен кеңес өткізеді.
3) Кепілдіктер беру рәсімі шеңберінде уәкілетті органдардың шешім жобаларын, шарттар жобаларын тексереді. Қаржылық модельдерді, КЖАК, несиелік шарттарды дайындай отырып, КЖ-ті пысықтап, уәкілетті органдарға шығарады.
4) Компанияның жобалық жұмыс принциптері бойынша (agile, waterfall) қызметін жүзеге асырады: жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысады; жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз етеді; жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастырады және оларды жоба кураторы/жетекшісіне ұсынады; жобаны іске асыру барысына қатысады және мониторинг жүргізеді; жобаның қатысушыларымен бірлесіп техникалық тапсырмаларды әзірлейді; жобадағы рөліне сәйкес өзге де функцияларды атқарады.
Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы құпталады.
Белгіленген нысандарға сәйкес компанияның даму жоспарын/бюджетін қалыптастыру;
Компанияның даму жоспарының/бюджетінің орындалуы бойынша ай сайынғы/тоқсан сайынғы есептерді қалыптастыру;
Компанияның құрылымдық бөлімшелерінен бюджеттік өтінімдерді талдау;
Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес басқарушылық есептілікті қалыптастыру;
Ережелердің, нұсқаулықтардың, компанияның басқа да нормативтік материалдарының жобаларын әзірлеуге қатысу;
Жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу, жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету;
Жобалық жұмыс принципі бойынша компания қызметін жүзеге асыру (agile, waterfall): жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу; жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету; жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастыру және келісу, оларды жоба кураторына/басшысына ұсыну; жобаны іске асыру барысын орындауға және мониторингтеуге қатысу; жобаға қатысушылармен техникалық тапсырмаларды әзірлеу; өзге де жобадағы рөлге сәйкес функциялар.