Компания "Қазақстандық тұрғын үй компаниясы" АҚ Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

"Қазақстандық тұрғын үй компаниясы" АҚ

"Қазақстандық тұрғын үй компаниясы" АҚ

Акционерное общество «Ипотечная организация «Казахстанская Ипотечная Компания» было создано в 2000 году в соответствии с постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан в целях реализации Концепции долгосрочного финансирования жилищного строительства и развития ипотечного кредитования. Компания стала одной из первых ипотечных организаций на постсоветском пространстве, деятельность которой направлена на реализацию государственной жилищной политики.

2020 жылы "Қазақстандық Ипотекалық Компания "ИҰ" АҚ оған "Бәйтерек девелопмент" АҚ және "тұрғын үй құрылысына кепілдік беру қоры"АҚ қосылу жолымен қайта құрылды. Қайта ұйымдастырылғаннан кейін Компания тұрғын үй құрылысының бірыңғай операторы болды және 2021 жылдың қаңтарында атауын "Қазақстандық тұрғын үй компаниясы"АҚ деп өзгертті. "Тұрғын үй құрылысына кепілдік беру қоры" АҚ 2016 жылы бұрын қолданыста болған "Қазақстандық ипотекалық кредиттерге кепілдік беру қоры"АҚ негізінде құрылды. Қордың міндеті үлестік құрылыс объектісінің аяқталуына кепілдік беру арқылы үлескерлердің құқықтары мен мүдделерін қорғау бойынша пәрменді тетік құру болды. "Бәйтерек девелопмент" АҚ (2014 жылға дейін – "Стресстік активтер қоры" АҚ) жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік бағалы қағаздарын сатып алу арқылы кредиттік тұрғын үй құрылысын қаржыландыру, сондай-ақ кредиттік тұрғын үй құрылысының барысын мониторингтеу бағыты бойынша 2020-2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" тұрғын үй-коммуналдық даму мемлекеттік бағдарламасының қаржы операторының функцияларын жүзеге асырды. Компания қызметінің басқа бағыттары құрылыс саласындағы инвестициялық жобаларды іске асыру және 2009-2010 жылдардағы дағдарысқа қарсы шаралар шеңберінде басталған іс-шараларды және ЭКСПО-2017 жобаларын аяқтау болды.

"Қазақстандық тұрғын үй компаниясы" АҚ өз қызметіне біріккен компаниялар жұмысының негізгі бағыттарын енгізді, сондай-ақ қабылданған 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясына сәйкес бірқатар жаңа бағыттарды әзірлеуде. Құрылған тұрғын үй құрылысының бірыңғай операторы ел халқының сапалы және жайлы тұрғын үймен қамтамасыз етілуін арттыруға бағытталған, оның ішінде құрылыс саласына қолдау көрсету, тұрғын үй нарығында сұраныс пен ұсыныстың теңгерімді өсуі үшін жағдайлар жасау және ипотекалық кредит беру жолымен мемлекеттік шараларды одан әрі іске асыруды қамтамасыз етеді.
Қызмет бағыттары
Бизнес
Компанияның бос жұмыс орындары
6бос жұмыс орындар саны
Недвижимость 1
24.01.2025 17:59:26

Жоба мониторингі департаментінің жоба менеджері

Біліктілік талаптары: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң /техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы қажет.

Лауазымдық міндеттері:

1.Құрылыс барысын бақылау. Ахуалдық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізу мерзімдерін, құнын, келуін, қарауын, енгізілуін қоса алғанда, Компания жасаған шарттар бойынша объектілер құрылысының барысын бақылауды жүзеге асырады.

2.Құрылыс барысының мониторингі, қаражаттың мақсатты пайдаланылуын бақылау және Компания жасаған кепілдік беру туралы шарттар бойынша Ахуалдық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізу мерзімдерін, құнын, келуін, қаралуын, енгізілуін қоса алғанда контрагенттердің қаржылық жағдайының мониторингі.

3.Инвестициялық жобалар мен субсидиялау жобаларының құрылысына мониторинг жүргізу. Нысандарға бару үшін іссапарды, Ахуалдық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізуді қоса алғанда қаражаттың нысаналы пайдаланылуына мониторинг жүргізу, жобалау-сметалық құжаттаманың мерзімдері мен сәйкестігіне мониторинг жүргізу.

4.Компанияның басшылығына, МО-ға және Компанияның өзге де құрылымдық бөлімшелеріне Компанияны қолдау құралдары шеңберінде объектілерді салу жөніндегі ақпаратты жинақтау және ұсыну.

5.Компанияның ішкі құжаттарына, Департамент директорының немесе жетекшілік ететін басшының тапсырмаларына сәйкес өзге де функцияларды жүзеге асыру.

Ориентация на результат и постоянное совершенствование бизнесс-процессов, постоянное обучение и саморазвитие, лидерство, аналитический склад ума; Умение расставлять приоритеты в организации работы; Способность к разрешению конфликтов; Стратегическое/анали
Финансовый анализ 1
24.01.2025 18:09:26

Талдау және стратегия департаментінің маманы

Біліктілік талаптары: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық/экономикалық/физика-математикалық/техникалық білім.

Лауазымдық міндеттері:

1) Компанияның тұрақты даму саясатын әзірлеу, өзектендіру, іске асыру.

2) Компанияның даму стратегиясын орындау бойынша есептілікті қалыптастыру.

3) Компанияның жылдық есебін әзірлеу.

4) Компанияның ішкі құжаттарына, департамент директорының немесе жетекшілік ететін басшының тапсырмаларына сәйкес өзге де функцияларды жүзеге асыруға міндетті.

- свободное владение английским языком;
- навыки делового письма на русском и английском языках;
- навыки подготовки презентаций в Powerpoint.
Полный день
Кредитный контроль 1
27.01.2025 12:40:28

Заңды тұлғалармен жұмыс департаментінің бас маманы

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі заң/қаржы/экономикалық/техникалық білім.
Қаржы талдаушысы, жобалық/кредиттік менеджер ретінде қаржы/банк саласындағы жұмыс тәжірибесі, оның ішінде компаниялардың қаржылық жағдайына талдау жүргізу/ШОБ/корпоративтік бизнес секторының жобаларына кредит беру тәжірибесі кемінде 2
жыл болуы тиіс. Бухгалтерлік есеп, салық салу, Қаржы-шаруашылық қызметті талдау,
компанияларды жобалық талдау негіздерін білу.

Лауазымдық міндеттері:


1. Кепілдік алуға өтінімдерді қарайды. Құрылыс салушы мен уәкілетті компанияның заңнаманың және Компанияның ішкі құжаттарының талаптарына сәйкестігі тұрғысынан құрылысты аяқтауға кепілдік алуға өтінімдерін қабылдауды және қарауды жүзеге асырады. Құрылыс салушы мен уәкілетті компанияның қызметіне қаржылық талдау жүргізеді. Өтінім бойынша Департаменттің сараптамалық қорытындысын дайындайды. Өтінімді қарау шеңберінде құрылыс салушымен және уәкілетті компаниямен өзара іс-қимылды жүзеге асырады. Уәкілетті алқалы органдардың отырыстарының қарауына өтінімдерді және бизнес-процесс шеңберіндегі өзге де мәселелерді шығарады. Оларды іріктеу процесінде инжинирингтік компаниялардың қаржылық жағдайына талдау жүргізеді.

2. Кепілдіктен кейінгі қызмет көрсетуді жүзеге асырады. Кепілдіктер беру бойынша бизнес-процесс шеңберінде шарттардың жобаларын дайындауды жүзеге
асырады. Кепілдік беру шарттары бойынша кепілдік жарнаның уақтылы төленуін бақылауды жүзеге асырады. Құрылыс жобасын іске асыруға байланысты түрлі
техникалық мәселелер бойынша құрылыс салушылар мен уәкілетті компаниялардың өтініштерін қарайды.
 Знание основ бухгалтерского учета, налогообложения, анализа финансово-хозяйственной деятельности, проектного анализа компаний
Полный день
Автоматизация и управления 1
27.01.2025 12:44:28

Бизнес-процестер және цифрлық даму департаментінің бас маманы

Біліктілік талаптары:

Жоғары қаржылық/экономикалық / техникалық білім. Кәсіби салада немесе лауазымның
функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі кемінде 3 жыл.

Лауазымдық міндеттері:

1. Қазақстан Республикасының Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың жаңа тетіктерін құру және қолданыстағы тетіктерін жаңғырту жөнінде ұсыныстар әзірлеу; - тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы тетіктерінің және тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдау тетіктерін әзірлеу мен имплементациялаудың әлемдік тәжірибесі саласындағы зерттеулердің тиімділігіне талдау жүргізеді; - тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы және жаңа тетіктерінің тұжырымдамаларын жаңғырту бойынша ұсыныстар әзірлейді.

2. Компанияның ақпараттық жүйелерінің жұмысы мен дамуын үйлестіру ("Нұрлы жер" Ахуалдық орталығы, Тұрғын үй порталы). - Ақпараттық жүйелерді одан әрі дамыту бойынша ұсыныстар әзірлейді; - ақпараттық жүйелердің қажетті деректермен толықтығын қамтамасыз етеді; - ақпараттық жүйелердің жұмысы мәселелері бойынша қызмет көрсетушілермен, мемлекеттік органдармен, Жалғыз акционермен және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды; - Ақпараттық жүйелер негізінде компанияның бизнес-процестерін автоматтандыру және визуализациялау бойынша ұсыныстар қалыптастырады.

Навыки построения и совершенствования бизнес-процессов
Навыки работы со средствами вычислительной техники, коммуникаций и связи
Полный день
Банковское право 1
27.01.2025 12:44:29

Заңды тұлғалармен жұмыс департаменті жоба менеджер

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық /математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім.  Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және
кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе
жобалық басқару бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы қажет. Жоба менеджеріне қойылатын біліктілік талаптары Компанияның барлық құрылымдық бөлімшелеріне қолданылады.

Лауазымдық міндеттері:

 

1. Тұрғын үй құрылысы объектілеріне кепілдік беру шеңберінде бизнес-процестерді автоматтандыру бойынша ұсыныстар әзірлеу, әдістеме. Компанияның құрылымдық бөлімшелерімен simbase, Home Portal ақпараттық жүйелерінде кепілдік беруге өтінімдерді қабылдау мен қараудың қолданыстағы бизнес-процестерін жақсарту және жетілдіру бойынша ұсыныстарды дайындау және талқылау. Бизнес-процестерді автоматтандыру бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеу.

2. Ішкі құжаттар. Қажет болған жағдайда заңнамалық процесс шеңберінде компанияның ішкі құжаттарына және Департаменттің қызметін қамтамасыз ету үшін компанияның ішкі құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар әзірлеуге қатысады. Департаменттің мәселелерін заңнамалық процесс және Компанияның ішкі құжаттары шеңберінде компанияның жолдамасын дайындайды, келіседі және шығарады.

составления деловых писем
переписка с государственными органами
Полный день
Международное отношение 1
27.01.2025 12:46:28

Басқарма Төрағасы аппаратының баспасөз қызметінің басшысы

Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе мамандығы бойынша жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық / гуманитарлық білім "Қоғаммен байланыс" / PR, "Журналистика", "Маркетинг", "Филология",
"Әлеуметтану ""Халықаралық қатынастар". Кәсіби саладағы жұмыс тәжірибесі
немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда 5 жыл.

Лауазымдық міндеттері:

1. БАҚ-пен байланыс: "бұқаралық ақпарат құралдары туралы"Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Компанияның оң имиджін қалыптастыру, БАҚ сұрауларына өзекті және шынайы ақпарат беру үшін бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдерімен коммуникацияны жүзеге асырады.
2. Қоғаммен байланыс: ашық ақпарат көздерін анықтайды және Компания туралы ақпаратты орналастыруға арналған коммуникациялық арналар, сондай-ақ өзге де жалпы жұртшылықпен өзара іс-қимыл құралдары, бақылауды жүзеге асырады Компания туралы өзекті ақпараттың болуы, қажет болған жағдайда қағидаттарға сәйкес жеке кездесулер және/немесе электрондық байланыс құралдары арқылы клиенттермен тікелей байланыс жүргізеді компания және оның қызметі туралы сенімді ақпаратқа кең жұртшылықтың қол жеткізуін қамтамасыз ету мақсатында ашықтық пен ашықтық.

Разработка и реализация PR-стратегий, рекламных кампаний, маркетинговых мероприятий
Знание инструментов продвижения услуг и продуктов в offline и online каналах коммуникаций
Полный день

Кіру