Компания "Қазақстандық тұрғын үй компаниясы" АҚ Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

"Қазақстандық тұрғын үй компаниясы" АҚ

"Қазақстандық тұрғын үй компаниясы" АҚ

Акционерное общество «Ипотечная организация «Казахстанская Ипотечная Компания» было создано в 2000 году в соответствии с постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан в целях реализации Концепции долгосрочного финансирования жилищного строительства и развития ипотечного кредитования. Компания стала одной из первых ипотечных организаций на постсоветском пространстве, деятельность которой направлена на реализацию государственной жилищной политики.

2020 жылы "Қазақстандық Ипотекалық Компания "ИҰ" АҚ оған "Бәйтерек девелопмент" АҚ және "тұрғын үй құрылысына кепілдік беру қоры"АҚ қосылу жолымен қайта құрылды. Қайта ұйымдастырылғаннан кейін Компания тұрғын үй құрылысының бірыңғай операторы болды және 2021 жылдың қаңтарында атауын "Қазақстандық тұрғын үй компаниясы"АҚ деп өзгертті. "Тұрғын үй құрылысына кепілдік беру қоры" АҚ 2016 жылы бұрын қолданыста болған "Қазақстандық ипотекалық кредиттерге кепілдік беру қоры"АҚ негізінде құрылды. Қордың міндеті үлестік құрылыс объектісінің аяқталуына кепілдік беру арқылы үлескерлердің құқықтары мен мүдделерін қорғау бойынша пәрменді тетік құру болды. "Бәйтерек девелопмент" АҚ (2014 жылға дейін – "Стресстік активтер қоры" АҚ) жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік бағалы қағаздарын сатып алу арқылы кредиттік тұрғын үй құрылысын қаржыландыру, сондай-ақ кредиттік тұрғын үй құрылысының барысын мониторингтеу бағыты бойынша 2020-2025 жылдарға арналған "Нұрлы жер" тұрғын үй-коммуналдық даму мемлекеттік бағдарламасының қаржы операторының функцияларын жүзеге асырды. Компания қызметінің басқа бағыттары құрылыс саласындағы инвестициялық жобаларды іске асыру және 2009-2010 жылдардағы дағдарысқа қарсы шаралар шеңберінде басталған іс-шараларды және ЭКСПО-2017 жобаларын аяқтау болды.

"Қазақстандық тұрғын үй компаниясы" АҚ өз қызметіне біріккен компаниялар жұмысының негізгі бағыттарын енгізді, сондай-ақ қабылданған 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясына сәйкес бірқатар жаңа бағыттарды әзірлеуде. Құрылған тұрғын үй құрылысының бірыңғай операторы ел халқының сапалы және жайлы тұрғын үймен қамтамасыз етілуін арттыруға бағытталған, оның ішінде құрылыс саласына қолдау көрсету, тұрғын үй нарығында сұраныс пен ұсыныстың теңгерімді өсуі үшін жағдайлар жасау және ипотекалық кредит беру жолымен мемлекеттік шараларды одан әрі іске асыруды қамтамасыз етеді.
Қызмет бағыттары
Бизнес
Компанияның бос жұмыс орындары
7бос орын
Финансовый анализ 1
10.11.2025 17:48:01

Тұрғын үй және инфрақұрылымдық бағдарламалар департаментінің бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттер:

1) Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламалары шеңберінде Компанияның мемлекеттік бағалы қағаздарды сатып алу жөніндегі міндеттемелерінің (бұдан әрі - МБҚ) уақтылы және толық орындалуын қамтамасыз ету.

- Тұрғын үй-коммуналдық инфрақұрылымды дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасы, «Энергетикалық және коммуналдық секторларды жаңғырту» ұлттық жобасы, «Күшті өңірлер - елді дамытудың драйвері» ұлттық жобасы, Жұмыспен қамтудың 2020-2021 жылдарға арналған Жол картасы және басқа да мемлекеттік бағдарламалар шеңберінде жергілікті атқарушы органдардың (бұдан әрі-ЖАО) МБҚ-н сатып алуын үйлестіреді;

- ЖАО МБҚ сатып алу шеңберінде қаражатты қайтару мониторингін жүзеге асырады;

- МБҚ сатып алу мәселелері бойынша жауапты құрылымдық бөлімшелермен, ЖАО және басқа да мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасайды;

- Компанияның жалғыз акционеріне, Директорлар кеңесіне және құрылымдық бөлімшелеріне, сыртқы аудиторларға, мемлекеттік органдарға олардың сұрауларына және Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес тиісті есептілікті ұсынады;

- осы міндет шеңберінде компанияның ішкі құжаттарын әзірлейді.

2) кешенді құрылыс салу стандарттарын дамыту бойынша ұсыныстар әзірлеу.

- Компания жобаларында кешенді құрылыс стандарттарын қолдану үшін халықаралық тәжірибені зерттейді;

- Компанияның құрылымдық бөлімшелерінен кешенді құрылыс стандарттарын дамыту бойынша ұсыныстар әзірлейді және үйлестіреді.

3) Қазақстан Республикасының Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығы мен инфрақұрылымын қолдаудың жаңа тетіктерін құру және қолданыстағы тетіктерін жаңғырту жөнінде ұсыныстар әзірлеу.

- Қазақстан Республикасының Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын және инфрақұрылымын қолдаудың қолданыстағы тетіктерінің тиімділігіне талдау жүргізеді;

- тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығы мен инфрақұрылымды қолдау тетіктерін әзірлеу және имплементациялау бойынша халықаралық тәжірибені зерделеуді жүргізеді;

- Қазақстан Республикасының Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығы мен инфрақұрылымын қолдаудың қолданыстағы тетіктерін жаңғырту бойынша Компанияның құрылымдық бөлімшелерінен ұсыныстар әзірлейді және әзірлеуді үйлестіреді;

- Компанияның құрылымдық бөлімшелерінен Қазақстан Республикасының Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығы мен инфрақұрылымын қолдаудың жаңа тетіктерінің тұжырымдамаларын әзірлейді және үйлестіреді.

4) Компанияның халықаралық ынтымақтастық саласындағы қызметін ұйымдастыру және үйлестіру.

- қажет болған жағдайда Компания өкілдерінің іскерлік хат алмасу, келіссөздер жүргізу, Компанияның қызметі және нарықтағы ахуал туралы ақпараттық-талдамалық материалдар дайындау, сондай-ақ меморандумдар жасасу арқылы халықаралық конференцияларға/саммиттерге/дөңгелек үстелдерге қатысуын қамтамасыз етеді;

- Компания қызметін кеңейту және жетілдіру мақсатында, оның ішінде бірлескен жобаларды іске асыру шеңберінде халықаралық ұйымдармен келіссөздер/кездесулер дайындауды және өткізуді жүзеге асырады.

5) Контрагенттердің қаржылық жай-күйіне мониторинг жүргізу жөніндегі нұсқаулыққа сәйкес Компания контрагенттерінің қаржылық жай-күйінің мониторингтік есептерін дайындау.

-  тоқсан сайынғы мониторинг жүргізу үшін Контрагенттен тоқсан сайынғы қаржылық есептілікті және өзге де құжаттарды сұратады; -   Контрагенттің қаржылық жағдайына мониторинг жүргізеді;

- Контрагенттің қаржылық жай-күйінің мониторингтік есебін назарға алу туралы мәселені Компанияның тиісті уәкілетті органының отырысына шығарады.

6) Департаменттің бизнес-процестерін цифрландыру/автоматтандыру.

- Компанияның және Департаменттің қолданыстағы бизнес-процестерінің тиімділігін арттыру үшін цифрлық құралдар мен шешімдерді әзірлейді, енгізеді және қолдайды;

- басқарушылық шешімдер қабылдауды қолдау үшін Департамент қызметі шеңберінде талдау жүргізеді;

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық/экономикалық/техникалық білім. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

Основы макроэкономического анализа; Нормативные и методические материалы, касающиеся стратегической и финансовой деятельности Компании; Навыки делового письма на государственном, русском и английском (желательно) языках;
Полный день
Риск менеджмент 2
03.12.2025 17:37:01

Жоба менеджері

Лауазымдық
нұсқаулықтан негізгі лауазымдық міндеттері

1) Қаржы активтері бойынша резервтерді қалыптастыру. Провизияларды (резервтерді) есептеу әдістемесіне сәйкес қаржы активтері бойынша провизияларды (резервтерді) есептеуді жүзеге асырады.

2) Тұрғын үй құрылысына кепілдік беру жобалары бойынша сараптамалық қорытынды (андеррайтинг). Тұрғын үй құрылысына кепілдік беру/инвестициялық жобаларды қаржыландыру жобалары бойынша құрылыс салушыларды/қарыз алушыларды талдауды жүзеге асырады және кредиттік тәуекелдерді барынша азайту, сондай-ақ заңнама талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында ішкі регламенттері мен Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкестігі туралы қорытынды дайындайды.                    

3) Қаржылық талдау. Компанияның құжаттарына сәйкес активтерді, міндеттемелерді және тәуекелдерді басқару комитеті бекіткен ашық лимиттердің мөлшерін өзектендіру мақсатында контрагент-банктердің қаржылық жағдайына жоспарлы мониторинг жүргізу.

4) Есептілік. Ақпараттандыру мақсатында ішкі құжаттарға сәйкес департамент директоры, компания басшылығы және Холдинг үшін өзінің жауапкершілік аймағында тәуекелдерді басқарудың нәтижелілігі бойынша мерзімді есептілікті жүргізеді. Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес есептілікті басқару жүйесі (кредиттік тәуекелдер, бизнес-тәуекелдер, стресс-тест, Халықаралық қаржылық есептілік стандарттары (ХҚЕС) 9 бойынша құнсыздану бөлігінде есептіліктің бухгалтерлік нысандары) шеңберінде Холдингке есептілік нысандарын дайындау.

5) Лимиттерді белгілеу. Қаржы активтерін тиімді басқару мақсатында компанияның контрагенттерімен белсенді операцияларға лимиттерді белгілеу әдістемесіне сәйкес компанияның контрагенттерімен белсенді операцияларға лимиттерді есептеу және мониторингілеу.

6) Ішкі құжаттарды әзірлеу/өзектендіру. Қаржылық тәуекелдерді басқару бөлігінде әдіснамалық базаны әзірлейді және одан әрі оны жетілдіреді, тәуекелдерді басқару жүйесі шеңберінде әзірленген әдіснаманы бекітуді ұйымдастырады.

7) Басқарушылық есептілік. Компанияның Басқарма/Директорлар кеңесінің отырысына басқарушылық есептілік бойынша тәуекелдер бойынша талдамалық анықтаманы/есепті қалыптастыру және ұсыну.

8) Уәкілетті органдардың қарауы үшін материалдар дайындау (Басқарма, Директорлар кеңесі). Тәуекелдерді басқару саясатының талаптарын орындау мақсатында тәуекелдерді басқару мәселелері бойынша Компанияның уәкілетті органдарының қарауына материалдар дайындайды.

9) Қызметтік жазбалар мен хаттарды қарау. Жауаптарды дайындау мақсатында баяндалған қойылым сұрақтарына сәйкес холдингтен, бөгде ұйымдардан, Департаменттің қызметі бойынша құрылымдық бөлімшелерден хаттарға жауаптар дайындауды жүзеге асырады.

     10) Департаменттің жұмысын қамтамасыз ету жөніндегі өзге де міндеттер.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары

Білімге қойылатын талаптар (деңгей, бейінді және т.б.): Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/техникалық білім. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 1-3 жыл.

1) Владение программами MS Office "продвинутый пользователь"
2) Организация своей работы
3) Высокие коммуникативные способности
4) Способность к обучению других работников
Полный день
11.11.2025 17:26:02

Тәуекел менеджменті департаментінің бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттер:

1) қаржы активтері бойынша резервтерді қалыптастыру. Провизияларды (резервтерді) есептеу әдістемесіне сәйкес қаржы активтері бойынша провизияларды (резервтерді) есептеуді жүзеге асырады.

2) есептілік. ЕБЖ шеңберінде есептілік нысандарын дайындау (валюталық, пайыздық, кредиттік тәуекелдер, бизнес-тәуекелдер, стресс-тест, тәуекелдерді біріктіру, №9 ХҚЕС бойынша құнсыздану бөлігінде есептіліктің бухгалтерлік нысандары).            

3) провизияларды (резервтерді) есептеу модельдерін әзірлеу және валидациялау. Провизияларды (резервтерді) есептеу модельдерін әзірлеу/ провизияларды (резервтерді) есептеу модельдерін әзірлеушілермен өзара іс-қимыл жасау. Провизиялар (резервтер) есебінің жыл сайынғы валидациясын жүргізу/ провизиялар (резервтер) есебінің валидациясын жүргізу кезінде тәуелсіз Тараппен өзара іс-қимыл жасау.

4) ішкі құжаттарды әзірлеу / өзектендіру. Кредиттік тәуекелдерді басқару бөлігінде әдіснамалық базаны әзірлейді және одан әрі оны жетілдіреді, тәуекелдерді басқару жүйесі шеңберінде әзірленген әдіснаманы бекітуді ұйымдастырады.

5) процестерді автоматтандыру. Операциялық тәуекелдерді азайту мақсатында Департамент қызметін автоматтандыру бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеу.

6) уәкілетті органдардың қарауы үшін материалдар дайындау (Басқарма, Директорлар кеңесі). Тәуекелдерді басқару саясатының талаптарын орындау мақсатында тәуекелдерді басқару мәселелері бойынша Компанияның уәкілетті органдарының қарауына материалдар дайындайды.

7) активтерді, міндеттемелерді және тәуекелдерді басқару жөніндегі комитетті, Инвестициялық Комитетті ұйымдастыру және өткізу. Мүдделі құрылымдық бөлімшелерден алынған қорытындылар негізінде комитет отырысының күн тәртібінің жобасын қалыптастырады, Комитет Төрағасына бекітуге ұсынады және комитет мүшелеріне күн тәртібі мен материалдарын ұсынады. Комитет отырысында қабылданған шешімдер бойынша деректерді енгізетін хаттаманың электрондық жобасын қалыптастырады және Комитет мүшелерінің электрондық цифрлық қолтаңбалары бар комитет отырысының электрондық хаттамасының көшірмесін қағаз тасығышта басып шығарады, кейін өзі қол қояды. Комитет отырысының хаттамасынан үзінді көшірмелер қалыптастырады, қол қояды, Комитеттің мөртабанымен куәландырады және Комитет шешімдерінің орындалуын қамтамасыз ету үшін мәселенің бастамашысына, оның басшысына және шешімдердің орындалуына жауапты бөлімшелердің басшыларына жібереді.

8) Департаменттің жұмысын қамтамасыз ету жөніндегі
өзге де міндеттер.

Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі
экономикалық/қаржылық/техникалық білім. Кәсіби салада немесе лауазымның
функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл.            
организаторские навыки; способность работать в формате многозадачности; умение работать с информацией, массивом данных; умение планировать и организовывать работу; навыки проведения анализа; владение программами MS Office "продвинутый пользователь"; орган
Полный день
Недвижимость 1
12.11.2025 16:51:02

Тұрғын үй активтері департаментінің жылжымайтын мүлікті басқару секторының бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттер:

Тиісті келісімдер (меморандумдар) жасалған мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалар үшін тұрғын үй сатып алу (сатып алу) жолымен тұрғын үй құрылысының мемлекеттік бағдарламаларын іске асыруды қамтамасыз ету; компанияның меншікті бағдарламалары; тұрғын үй құрылысы объектілерін қабылдау жөніндегі комиссияның жұмысын ұйымдастыру, сүйемелдеу, шарттар жасасу.

Жалға берілетін мүлікті сақтандыруды қамтамасыз ету. Мүлікті иеленумен, пайдаланумен және/немесе оған билік етумен және сақтандыру жағдайының туындауы салдарынан оның жоғалу (жойылу) немесе бүліну қаупімен байланысты сақтау мақсатында жалға берілетін жылжымайтын мүлікті сақтандыру жөніндегі іс-шараларды қамтамасыз ету және сүйемелдеу. Компанияның мемлекеттік және меншікті бағдарламалары шеңберінде сатып алынған пәтерлердің және тұрғын үй құрылысы объектілеріндегі ортақ мүліктің сақтандыру жағдайлары кезінде залалды өтеу үшін қажетті материалдар мен құжаттарды жинау және сақтандыру компаниясына жіберу.

Пәтерлер мен ортақ мүліктің сақталуын қамтамасыз ету және сақтандыру жағдайлары кезінде залалды өтеу мақсатында мемлекеттік және жеке бағдарламалар шеңберінде сатып алынған/салынған тұрғын үй құрылысы объектілерінде тұрғын үй құрылысы объектілерін сатып алу, пайдалану қызметтерін сатып алу, күзет және сақтандыру қызметтерін сатып алу шеңберінде сатып алу іс-шараларын қамтамасыз ету және сүйемелдеу.

Ағымдағы процестерге талдау жүргізуді және оларды жақсарту бойынша ұсынымдар әзірлеуді қоса алғанда, орындалатын іс-шаралардың тиімділігі мен өнімділігін арттыруға бағытталған жылжымайтын мүлікті басқару секторының қолданыстағы бизнес-процестерін оңтайландыру бойынша жұмыс жүргізу. Міндеттерді орындауды жеңілдетуге және жеделдетуге, құрылымдық бөлімшелер арасындағы өзара іс-қимылды жақсартуға және көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыруға ықпал ететін жаңа тәсілдер мен құралдарды енгізу.

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі техникалық/заң/экономикалық білім. Лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 3 жыл.

Умение составлять договора и техническую документацию (деловая переписка, протокола, акты, служебная записки, доклады, аналитические справки и т.д.), умение расставлять приоритеты в организации работы, способность к разрешению конфликтов, легкость к воспр
Навыки коммуникации, ориентация на клиента, организация своей работы, стрессоустойчивость, командный дух, ответственность за результат, развитие.
Автоматизация и управление 1
13.11.2025 17:28:01

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар департаментінің жоба менеджері

Лауазымдық міндеттері:
- Бизнес-процестерді талдау, бағдарламалық-техникалық құжаттаманы әзірлейді, компанияның бизнес-процестерін автоматтандыру мақсатында талдамалық есептер жасау:
-дербес немесе мүдделі бөлімшелердің қызметкерлерімен бірлесіп бизнес-процестерді оңтайландыру және автоматтандыру мақсатында Компанияның АЖ жаңғырту бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеу;
- жобаның жоспар-кестесін жүргізеді, жобаның жоспар-кестесі бойынша міндеттердің орындалу мерзімдерін бақылауды орындайды, жоба шеңберінде жобаға қатысушылар арасындағы коммуникацияны қамтамасыз етеді, жоба бойынша құжаттаманы жүргізу.
- талаптарды жинау, талдау және құжаттау; пәндік облыстардың тапсырыс берушілерімен және сарапшыларымен өзара іс-қимыл;техникалық тапсырманы әзірлеу және міндеттерді қою; қажетті модельдерді, алгоритмдерді, прототиптерді құру; АЖ әзірлеуді, тестілеуді, қабылдауды және енгізуді үйлестіру;АЖ әзірлеу кезінде қателерді тексеру және жою; АЖ пайдаланушыларын оқытуға қатысу.
- жобалық басқару: agile-жұмысы бірнеше қысқа кезеңдерге бөлінетін жобаларды икемді басқару, бұл ретте команда бір мезгілде бірнеше міндеттермен жұмыс істейді, waterfall-жобаларды кезең-кезеңімен басқару, олардың жұмысы міндеттерді каскадтаудан тұрады, бұл ретте егжей-тегжейлі техникалық тапсырма жасалады, содан кейін жобамен жұмыс
істеу бекітілген жоспар бойынша жүзеге асырылады.

Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару
бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы қажет.  
- Знание основ программирования, проектирования, разработки; - Знание нотаций моделирования бизнес-процессов: EPC, BPMN, UML; - Навыки сбора бизнес-требований и разработки технического задания; - Знание процесса управления изменениями (ITSM) и принципов I
Полный день
Кредитный контроль 1
02.12.2025 15:04:02

Заңды тұлғалармен жұмыс департаментінің бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері

1) Жеке құрылыс салушылардың кепілдік алуына/несиелерді субсидиялауына/ҚҚИЖ қаржыландыруына өтінімдерді қарайды. Құрылыс салушы мен уәкілетті компанияның/жеке құрылыс салушылардың/қарыз алушының құрылысты аяқтауға кепілдік алуына/субсидиялауға/ҚҚИЖ қаржыландыруына өтінімдерін қабылдайды және Қазақстан Республикасының заңнамасы мен Компанияның ішкі құжаттарына сәйкестігін қарайды. Құрылыс салушының /уәкілетті компанияның/қарыз алушының/кепілгердің/кепіл берушінің қызметіне қаржылық талдау жүргізеді. Өтінім бойынша, оның ішінде жобаны түзету және ұзарту бөлігінде Департаменттің сараптамалық қорытындысын дайындайды. Тұрғын үй құрылысы мақсаттары үшін екінші деңгейдегі банктер жеке кәсіпкерлік субъектілеріне беретін кредиттер бойынша сыйақы мөлшерлемесінің өтінімнің бағдарлама шарттарына және субсидиялау қағидаларына сәйкестігіне талдау жүргізеді. Уәкілетті алқалы органдардың отырыстарының қарауына өтінімдерді және бизнес-процесс шеңберіндегі өзге де мәселелерді шығарады. Өтінімді қарау шеңберінде құрылыс салушымен/уәкілетті/қарыз алушымен/кепілгермен/кепіл берушімен компаниямен өзара іс-қимылды жүзеге асырады. Құрылыс салушылардың/уәкілетті компанияның/қарыз алушының/кепілгердің/кепіл берушінің/Жеке құрылыс салушылардың міндеттемелерін орындау мониторингі

2) Қазақстан Республикасы өңірлерінде кепілдендіру, субсидиялау және ҚҚИЖ қаржыландыру тетіктері бойынша клиенттерді тарту. Компания тетіктерін таныстырады. Кепілдендіру/субсидиялау/ҚҚИЖ қаржыландыру мәселелері бойынша әлеуетті клиенттермен консультациялар өткізеді.

3) Постбақылау жүргізеді. Кепілдік беру рәсімі аясында уәкілетті органдардың шешім жобаларын, шарт жобаларын тексереді. КЖ бойынша жұмыс жүргізеді: уәкілетті органдарға шығару, қаржы модельдерін, НЖАК, несие шарттарын дайындау.

Біліктілік талаптары

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі заң/қаржы/экономикалық/техникалық білім. Қаржы талдаушысы, жобалық/кредиттік менеджер ретінде қаржы/банк саласындағы жұмыс тәжірибесі, оның ішінде компаниялардың қаржылық жағдайына талдау жүргізу/ШОБ/корпоративтік бизнес секторының жобаларына кредит беру тәжірибесі кемінде 2 жыл болуы тиіс. Бухгалтерлік есеп, салық салу, Қаржы-шаруашылық қызметті талдау, компанияларды жобалық талдау негіздерін білу.

отличное знание законодательства в области долевого участия в жилищном строительстве и строительной деятельности, акционерных обществ, основы трудового и налогового законодательства Республики Казахстан, финансовой отчетности и анализа финансовых показате
Полный день
Бухгалтер 1
05.12.2025 11:27:01

Бухгалтерлік есеп және есеп беру департаментінің маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері:

Банктік шоттар бойынша түсетін ақшалай қаражаттардың есебін уақытылы және сапалы түрде жүргізу, олардың қозғалысына байланысты операцияларды бухгалтерлік есепте көрсету, сондай-ақ бекітілген төлем тапсырмаларын «Интернет-банкинг» жүйесі арқылы жіберу.

Дебиторлық және кредиторлық берешектердің есебін сапалы жүргізу. Дебиторлық және кредиторлық берешек сомалары бойынша жеткізушілермен салыстыру актілерін жасау. Төлем тапсырмаларын дайындап, олардың уақытылы төленуін бақылау.

Компанияның шығындарын көрсетілген қызметтерге жасалған шарттарға сәйкес ай сайын есептеу. Бастапқы құжаттардың және төлемге арналған құжаттардың дұрыс рәсімделуін, Департаменттің/Компанияның ішкі регламенттеріне сәйкес қажетті визалардың болуын тексеру, төлем тапсырмаларын уақтылы дайындау және төлеуді қамтамасыз ету, кейін «күн құжаттарын» қалыптастыру.

Уәкілетті органдарға ай сайынғы және жылдық есептерді белгіленген мерзімде дұрыс ақпарат ұсыну мақсатында дайындау (оның ішінде 1-инвест, 11-қосымша нысандары).

Компанияның құрылымдық бөлімшелері мен сыртқы ұйымдарынан келіп түскен сұраулар бойынша уақтылы жауаптар дайындау және ұсыну, бұл ретте Департаменттің/Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес ақпараттың сапалы әрі уақытылы берілуін қамтамасыз ету.

Компанияның ішкі құжаттарына,сондай-ақ Департамент директорының немесе жетекші басшының тапсырмаларына сәйкес өзге де функцияларды орындау.

Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық білім.
 знание методических материалов по организации бухгалтерского учета имущества, обязательств и хозяйственных операций и составлению отчетности;
 знание нормативных актов по бухгалтерскому учету, отчетности и налогообложению;  основы налогового кодекса Республики Казахстан
 международные стандарты финансовой отчетности;

Кіру