Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Безопасность
Управление персоналом
Административный персонал
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
4 бос орын
16.04.2025 11:52:19

Жобалар мониторингі департаментінің маманы

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі, техникалық/экономикалық білім. Сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласында тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе кәсіби сертификаттаудың/аттестаттаудың болғаны жөн. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі.

Лауазымдық міндеттері:

1.                  Құрылыс барысын бақылау. Ситуациялық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізу мерзімдерін, құнын, келуін, қарауын, енгізілуін қоса алғанда, Компания жасасқан шарттар бойынша объектілер құрылысының барысын бақылауды жүзеге асырады.

2.                 Жылжымайтын мүлікті қабылдау. Жылжымайтын мүлік объектілерін қабылдау жөніндегі комиссияларға қатысады.

3.                 Инвестициялық жобалар мен субсидиялау жобаларының құрылысына Мониторинг жүргізу. қаражаттың мақсатты пайдаланылуын мониторингтеу, жобалау-сметалық құжаттаманың мерзімдері мен сәйкестігін мониторингтеу.

4.                 Құрылыс бөлігінде мемлекеттік бағдарламалардың орындалу мониторингі. Объектілерге бару үшін іссапарды, ахуалдық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізуді қоса алғанда, жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік бағдарламалардың орындалуына мониторингті жүзеге асырады.

Ориентация на результат и постоянное совершенствование бизнесс-процессов, постоянное обучение и саморазвитие, лидерство, аналитический склад ума
Полный день
11.04.2025 16:35:18

Жеке тұлғалармен жұмыс департаментінің маманы

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық / экономикалық / заң білімі

Лауазымдық міндеттері:

Сатып алумен жалға берілетін тұрғын үй беру жөніндегі мемлекеттік бағдарламаны іске асыру, ипотекалық қарыздар беру және талап ету құқықтарын алу жолымен несие портфелін ұлғайту.

Жалдау және ипотекалық портфельді сүйемелдеу. Мемлекеттік/мемлекеттік емес заңды тұлғалардың, жалға алушылардың/қарыз алушылардың өтініштерін/хаттарын/сұрау салуларын қарау процесінде сапалы қызметтер көрсету есебінен Қолданыстағы нормативтік құжаттарға сәйкес бір немесе дәйекті операциялардың жиынтығын орындау арқылы нақты қызметтер көрсету арқылы ұйымның/клиенттің қажеттіліктерін қанағаттандыру жолымен қолданыстағы клиенттік базаға қызмет көрсетуді қамтамасыз ету, құрылымдық бөлімшелерге есептер,  өз құзыреті шегінде.

ответственность
Полный день
11.04.2025 16:33:18

Қызметті қамтамасыз ету департаментінің маманы (негізгі қызметкер болмаған кезеңде)

Біліктілік талаптары: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі заң және (немесе) экономикалық білім, тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу саласындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 1 жыл.

Лауазымдық міндеттері:

1)   Сатып алуды ұйымдастыру және комиссияларға қатысу. Сатып алуды барлық тәсілдермен ұйымдастырады және жүргізеді, тендерлік (аукциондық) құжаттамалардың, сатып алу туралы шарттардың, бұйрықтардың жобаларын әзірлейді, Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес ЭҚЖ арқылы олардың электрондық келісілуін қамтамасыз етеді. Өз құзыреті шегінде әлеуетті өнім берушілердің ұсынылған өтінімдерін қарауға қатысады, сондай-ақ сатып алу бойынша заңды шешімдер қабылдау мақсатында Компанияның ішкі құжаттарының талаптарына сәйкес тендерлік (аукциондық) комиссияның құрамына қатысады.

2)   Шарттардың орындалу мониторингі. Сатып алу порталы арқылы жасалған шарттардың мониторингі және оларды орындамау бойынша сатып алу бастамашыларын хабардар ету.

3)        Порталда Шарттардың орындалуы/өзгертілуі/бұзылуы туралы мәліметтерді енгізу. ІҚ талаптарының орындалуын қамтамасыз ету және орындау есебін қалыптастыру мақсатында Компанияның бухгалтерлік есеп жөніндегі бағдарламалық қамтамасыз ету деректері негізінде сатып алу порталында жасалған шарттардың орындалуы/өзгеруі/бұзылуы туралы мәліметтерді енгізеді.

4)   Құжаттарды архивке беру. Бөлімшеде іс қағаздарын жүргізеді, Компанияның сатып алу жөніндегі құжаттарын, оның ішінде тендерлік (аукциондық) құжаттамаларды, өтінімдерді, шарттарды, бұйрықтардың көшірмелерін және т.б. Компанияның ішкі құжаттарында белгіленген мерзімдерге сәйкес құжаттарды Компания мұрағатына беру үшін қалыптастырады.

1) умение работать с интернет-ресурсами: порталы закупок, веб-портал государственных закупок, корпоративный сайт; 2) умение разрабатывать тендерную (аукционную) документацию, договоры и приказы о закупках; 3) рассмотрение и сопоставление заявок потенциаль
11.03.2025 18:03:07

Талдау және стратегия департаментінің маманы

Біліктілік талаптары:

Білімі жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі/ қаржылық/экономикалық/математикалық/техникалық.

Лауазымдық міндеттері:

Жаңа бизнес бағыттарына зерттеулер жүргізеді және талдамалық ақпаратты қалыптастырады. Департаментке бекітілген IT жобаларды басқаруды жүзеге асырады. Үлкен деректерді жинауды, өңдеуді және талдауды жүзеге асырады.
ответственность

Кіру