2. Ішкі құжаттарды әзірлеу/жаңарту. ІБЖ, БҮБЖ тұрғысынан әдістемелік базаны әзірлейді және оны одан әрі жетілдіреді, тәуекелдерді басқару жүйесі шеңберінде әзірленген әдістемені бекітуді ұйымдастырады;
3. ІБЖ тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз етуЖалдау бойынша жылжымайтын мүлікті іске асыру. Консультативтік қызмет көрсету. Құжаттарды қабылдау және алдын ала сараптама жасау, өтінім берушінің төлем қабілеттілігін талдау және бағалау, Жалға беру және субсидиялау комитетіне, Кредиттік комитетке ұсынылған құжаттар мен Компанияның тиісті бөлімшелерінің қорытындылары негізінде қорытынды дайындау, Компанияның ішкі ережелері мен бизнес-процестер шеңберінде жалға беру және кейіннен сатып алу/ипотекалық қарыз беру арқылы тұрғын үй беру тізбегін қамтамасыз ету, оның ішінде жалға алу келісім-шарттарына қол қою.
Жалдау шарттарын қолдау және банктік қарыз шарттар, ипотекалық шарттар және төлемді бөліп төлеу шарттарымен жылжымайтын мүлік сатып алу-сату шарттарын қолдау. Консультативтік қызмет көрсету, ауызша түсіндірулер беру, түскен құжаттарды талдау және алдын ала сараптама жасау, қарыз алушылардан өтінімдер мен қажетті құжаттар пакетін қабылдау. Сенімгерлік басқарудағы қарыз алушылар бойынша серіктес банктердің хаттарын қарау, Компанияның құрылымдық бөлімшелеріне қызметтік жазбаларды қалыптастыру және жіберу. Компанияға мемлекеттік заңды тұлғалардан түскен өтініштер/құрылымдар/сұраулар/хаттарды қарау. Компанияның өнімдері бойынша мақсатты аудиториялар мен әрекеттегі клиенттерге консультациялық қызметтер көрсету, call-орталық арқылы Компанияға өтініш білдірушілерге көмек көрсету.
Проблемалық2) Мемлекеттік тұрғын үй саясатын іске асыру мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау;
3) Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламаларын құру және жаңғырту, сондай-ақ кешенді құрылыс салу стандарттарын дамыту жөнінде ұсыныстар әзірлеу;
4) Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламалары шеңберінде компанияның МБҚ сатып алу жөніндегі міндеттемелерінің уақтылы және толық орындалуын қамтамасыз ету;
5) Ипотекалық портфельді секьюритилендіруге байланысты іс-шараларды ұйымдастыру;
6) Серіктес банктерден ипотекалық қарыздар бойынша талап ету құқықтарын2) Жобалық басқару. Департаментке бекітілген IT жобаларды басқаруды жүзеге асырады. IT жобаларды дамыту бойынша ұсыныстар қалыптастырады;
3) Деректерді талдау. Деректерді жинауды, өңдеуді және талдауды жүзеге асырады. Математикалық / болжамды модельдерді әзірлейді және оларды сынақтан өткізеді;
4) Ақпараттық жүйелердегі деректерді визуализациялау. Әр түрлі деректерді жинау содан кейін оларды Power BI жүйесінде көрсету;
5) Басқарма Төрағасы аппаратының баспасөз қызметінің басшысымен және/немесеЖоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы қажет. Жоба менеджерінің біліктілік талаптары Компанияның барлық құрылымдық бөлімшелеріне қолданылады.
1) тармақшаның шеңберінде жобаны басқару деп келесі түсініледі: agile - бірнеше қысқа кезеңдерге бөлінетін жобаларды икемді басқару, ал команда бір уақытта бірнеше тапсырмалармен жұмыс істейді, waterfall - жобаларды кезең-кезеңімен басқару, олардың жұмысы міндеттерді каскадтаудан тұрады, ал егжей-тегжейлі техникалық тапсырма жасалады, содан кейін жоба бойынша жұмыс жүзеге асырылады бекітілген жоспар бойынша.
Лауазымдық міндеттері:
Тұрғын үй құрылысы объектілеріне кепілдік беру шеңберінде бизнес-процестерді автоматтандыру бойынша ұсыныстар әзірлеу, әдістеме. Компанияның құрылымдық бөлімшелерімен Simbase, Home Portal ақпараттық жүйелерінде кепілдік беруге өтінімдерді қабылдау мен қараудың қолданыстағы бизнес-процестерін жақсарту және жетілдіру бойынша ұсыныстарды дайындау және талқылау. Бизнес-процестерді автоматтандыру бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеу.
Ішкі құжаттар. Қажет болған жағдайда заңнамалық процесс шеңберінде Компанияның ішкі құжаттарына және Департаменттің қызметін қамтамасыз ету үшін Компанияның ішкі құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар әзірлеуге қатысады. Департаменттің мәселелерін заңнамалық процесс және Компанияның ішкі құжаттары шеңберінде Компанияның жолдамасын дайындайды, келіседі және шығарады.
Жобалық жұмыс принципі бойынша Компания қызметін жүзеге асыру (agile, waterfall): жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу; жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету; жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастыру және келісу, оларды жоба кураторына/басшысына ұсыну; жобаны іске асыру барысын орындауға және мониторингтеуге қатысу; жобаға қатысушылармен техникалық тапсырмаларды әзірлеу; өзге де жобадағы рөлге сәйкес функциялар.
Басқарма Төрағасы аппаратының баспасөз қызметінің басшысымен және/немесе Басқарма мүшесінің деңгейінен төмен емес жетекшілік ететін басшымен пресс-релиздерді, мақалаларды, сұхбаттар мен сөз сөйлеулерді қоса алғанда, бірақ олармен шектелмей, үшінші тұлғаларға таратуға арналған жария материалдарды алдын ала келісуге міндеттенеді.
Біліктілік талаптары:
Лауазымдық міндеттері:
1) Қазақстан Республикасының Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы тетіктерін жаңа жаңғырту бойынша ұсыныстар әзірлеу.
- Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы тетіктерінің тиімділігіне және тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдау тетіктерін әзірлеу мен имплементациялаудың әлемдік тәжірибесіндегі зерттеулерге талдау жүргізеді;
- Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың жаңа тетіктерінің қолданыстағы концепцияларын жаңғырту бойынша ұсыныстар әзірлейді.
2) Компанияның ақпараттық жүйелерінің жұмысы мен дамуын үйлестіру («Нұрлы жер» ахуалдық орталығы, Тұрғын үй порталы).
- Ақпараттық жүйелерді одан әрі дамыту жөнінде ұсыныстар әзірлейді;
- Ақпараттық жүйелердің қажетті деректермен толықтығын қамтамасыз етеді;
- Ақпараттық жүйелердің жұмысы мәселелері бойынша қызмет көрсетушілермен, мемлекеттік органдармен, Жалғыз акционермен және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды.
· Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық /математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім.
· Жұмыс өтілі кемінде 3 жыл.
· Жобалық басқару бағыты бойынша тиісті курстардан немесе кәсіби сертификаттаудан өткені туралы сертификаттың болғаны жөн.
Лауазымдық міндеттері:
1) Қазақстан Республикасының Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың жаңа тетіктерін құру және қолданыстағы тетіктерін жаңғырту жөнінде ұсыныстар әзірлеу.
- Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы тетіктерінің және тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдау тетіктерін әзірлеу мен имплементациялаудың әлемдік тәжірибесі саласындағы зерттеулердің тиімділігіне талдау жүргізеді;
- Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы және жаңа тетіктерінің тұжырымдамаларын жаңғырту бойынша ұсыныстар әзірлейді.
2) Компанияның ақпараттық жүйелерінің жұмысы мен дамуын үйлестіру (Тұрғын үй порталы, Қазреестр).
- Ақпараттық жүйелерді одан әрі дамыту бойынша ұсыныстар әзірлейді;
- Ақпараттық жүйелердің қажетті деректермен толықтығын қамтамасыз етеді;
- Ақпараттық жүйелердің жұмысы мәселелері бойынша қызмет көрсетушілермен, мемлекеттік органдармен, Жалғыз акционермен және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды;
- Ақпараттық жүйелер негізінде компанияның бизнес-процестерін автоматтандыру және визуализациялау бойынша ұсыныстар қалыптастырады.
3) Жобалау жұмысы қағидаты бойынша Компания қызметін жүзеге асыру (agile, waterfall) :
- Жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу;
- Жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету;
- Жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастыру және келісу, оларды жоба кураторына/басшысына ұсыну;
- Жобаны іске асыру барысын орындауға және мониторингтеуге қатысу;
- Жобаға қатысушылармен техникалық тапсырмалар әзірлеу;
- Жобадағы рөлге сәйкес басқа функциялар.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
жоғары қаржылық / экономикалық білім (CIMA, ACCA сертификаттарының немесе жобалық басқару бағыты бойынша болуы абзал);
жұмыс тәжірибесі - кемінде 3 жыл;
Microsoft Office, Power BI туралы жақсы білім;
activity-based costing негіздері мен қағидаттарын білу (қызмет түрлері бойынша өзіндік құнын есептеу);
қаржылық есептілікті құру және талдау мүмкіндігі.
Лауазымдық міндеттері:
- Белгіленген нысандарға сәйкес компанияның даму жоспарын/бюджетін қалыптастыру;
- Компанияның даму жоспарының/бюджетінің орындалуы бойынша ай сайынғы/тоқсан сайынғы есептерді қалыптастыру;
- Компанияның құрылымдық бөлімшелерінен бюджеттік өтінімдерді талдау;
- Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес басқарушылық есептілікті қалыптастыру;
- Ережелердің, нұсқаулықтардың, компанияның басқа да нормативтік материалдарының жобаларын әзірлеуге қатысу;
- Жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу, жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету;
- Компания басшылығының басқа да тапсырмаларын орындау.
Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық / экономикалық / заң білімі
Лауазымдық міндеттері:
Сатып алумен жалға берілетін тұрғын үй беру жөніндегі мемлекеттік бағдарламаны іске асыру, ипотекалық қарыздар беру және талап ету құқықтарын алу жолымен несие портфелін ұлғайту.
Жалдау және ипотекалық портфельді сүйемелдеу. Мемлекеттік/мемлекеттік емес заңды тұлғалардың, жалға алушылардың/қарыз алушылардың өтініштерін/хаттарын/сұрау салуларын қарау процесінде сапалы қызметтер көрсету есебінен Қолданыстағы нормативтік құжаттарға сәйкес бір немесе дәйекті операциялардың жиынтығын орындау арқылы нақты қызметтер көрсету арқылы ұйымның/клиенттің қажеттіліктерін қанағаттандыру жолымен қолданыстағы клиенттік базаға қызмет көрсетуді қамтамасыз ету, құрылымдық бөлімшелерге есептер, өз құзыреті шегінде.