Компания "Отбасы Банкі" АҚ Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

"Отбасы Банкі" АҚ

"Отбасы Банкі" АҚ

Отбасы банкі-тұрғын үй құрылыс жинақтары мен еліміздің азаматтары үшін қолжетімді тұрғын үйді қамтамасыз етуге маманданған жетекші Қазақстандық банк. Біз тиімді шарттарда тұрғын үй кредиттерін жинақтау, инвестициялау және алу үшін бірегей мүмкіндіктер ұсына отырып, Қазақстандықтардың өмір сүру сапасын жақсартуға қосқан үлесімізді мақтан тұтамыз.

Біздің міндетіміз-әр отбасына өз үйін табуға көмектесу. Біз болашақты жоспарлаудың ыңғайлы және сенімді қаржылық құралдарын ұсынамыз: жинақтау бағдарламаларынан бастап жеңілдетілген несиелерге дейін. Отбасы банкі мемлекеттік және жеке әріптестермен тығыз қарым-қатынаста жұмыс істей отырып, халықтың әлеуметтік осал топтары мен жастарды қолдауға бағытталған тұрғын үй бағдарламаларын іске асыруға белсенді қатысады.

Бізбен жұмыс істеудің артықшылықтары:

  • Жинақтау мен кредиттеудің ашық шарттары.
  • Әр клиентке жеке көзқарас.
  • Мемлекеттік қолдау және субсидияланған мөлшерлемелер.
  • Жинақтарды оңай басқаруға арналған инновациялық онлайн қызметтер.

Біз тек қаржы ұйымы ғана емес, сонымен қатар өз үйіміз туралы арманымызды жүзеге асыру жолында сіздің сенімді серіктесіңіз болуға тырысамыз. Миллионнан астам қазақстандық бізге өз жоспарларын сеніп тапсырды – сіз де қосылыңыз!

Біздің құндылықтарымыз::

  • Сенім және сенімділік.
  • Инновация және қарапайымдылық.
  • Әр клиентке қамқорлық жасау.

Отбасымен бірге банк-сіздің өз үйіңізге баратын жолыңыз шындыққа айналады.

Қызмет бағыттары
Банк
Компанияның бос жұмыс орындары
3бос орын
Аудит,внутренний контроль 2
28.01.2025 11:24:29

Аудитор Управления по аудиту бизнес процессов Департамента внутреннего аудита
МОППВА
Полный день
Автоматизация и управление 1
29.07.2025 18:21:02

Сатылымдар Департаментінің Өңірлік қолдау басқармасының басшысы

Қызметтік міндеттері
  • Банктың уәкілетті органы бекіткен сату көлемі бойынша мақсатты көрсеткіштерге қол жеткізуді қамтамасыз ету;
  • Клиенттерге қызмет көрсету және сату жүйесінің тиімді әрі сапалы ұйымдастырылуын қамтамасыз ету;
  • Банк жүзеге асыратын бағдарламалар аясында бөлінген ақшалай лимиттерді игеру бойынша бақылау жүргізу;
  • Банк өнімдері, бағдарламалары мен жобалары бойынша аймақтық бөлімшелердің, кеңесшілермен мен агенттер желісінің қызметін ұйымдастыру және бақылау;
  • Аймақтық бөлімшелердің, агенттер мен Банк кеңесшілерінің белгіленген мақсатты көрсеткіштерге қатысты қызмет нәтижелерінің нашарлауына әсер ететін факторларды анықтау және мониторинг жүргізу, сондай-ақ оларды жақсарту және процестерді оңтайландыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
  • Банктың аймақтық бөлімшелерін ашу/орналасуын өзгерту/ауданын ұлғайту/жабу бойынша іс-шараларды талдау, жоспарлау, үйлестіру жұмыстарын жүргізу және оларды Банктың уәкілетті алқалық органының қарауына шығару;
  • Сату көлемін арттыру бойынша белгіленген жоспарлы көрсеткіштерге қол жеткізуге бағытталған Басқарма қызметін жалпы басқаруды, үйлестіруді ұйымдастыру және қамтамасыз ету;
  • Департамент құзыретіне кіретін мәселелер бойынша жедел және өзге де белгіленген есептілікті қалыптастыру;
  • Департамент құзыретіне кіретін мәселелер бойынша материалдар мен презентацияларды дайындау және оларды Банктың уәкілетті алқалық органының қарауына ұсыну және т.б.
Үміткерге қойылатын талаптар:
  • Жоғары экономикалық және /немесе математикалық және / немесе техникалық және/ немесе заңдық білімі
  • Банктік қызмет саласындағы қаржы ұйымында және/немесе Акционердің еншілес ұйымдарында кемінде 3 (үш) жыл, оның ішінде басшылық лауазымда кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесінің болуы.
  • Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы", "Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылыс жинақтары туралы", "Жылжымайтын мүлік ипотекасы туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы" заңдарын, сондай-ақ уәкілетті мемлекеттік органдардың өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

  • Мынандай қасиеттерге ие болуы керек: күрделі әрі жауапты шешімдер қабылдау қабілеті, бастамашылдық, адамдармен жұмыс істудегі икемділік, мақсатқа шоғырлану.
  • Сату және клиенттерге қызмет көрсету жүйесін ұйымдастыруда жұмыс тәжірибесінің болуы, кредиттік өнімдердің ерекшеліктері мен кепіл мүлкін бағалау саласындағы білімнің болуы.
  • Клиенттерге қызмет көрсету жүйесін, клиенттермен өзара іс-қимылды басқару жүйесін құру және дамыту саласында жұмыс тәжірибесінің болуы

  • Ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу. Басқарушылық дағдыларға, стратегиялық жоспарлау және тиімді коммуникация құру қабілеттеріне ие болу.

  • Банктың несие комитетінде жобаларды қорғау және қаржылық талдау жүргізу дағдыларының болуы.

  • Мемлекеттік және орыс тілдерін білу

  • Компьютерде және басқа кеңсе техникасында, Microsoft office, (Word, Excel), Outlook, E-mail, Internet, автоматтандырылған банктік ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу дағдылары.

Стратегическое планирование
Управление командой
Полный день

Кіру