Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Безопасность
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
3 бос орын
29.07.2025 18:21:02

Сатылымдар Департаментінің Өңірлік қолдау басқармасының басшысы

Қызметтік міндеттері
  • Банктың уәкілетті органы бекіткен сату көлемі бойынша мақсатты көрсеткіштерге қол жеткізуді қамтамасыз ету;
  • Клиенттерге қызмет көрсету және сату жүйесінің тиімді әрі сапалы ұйымдастырылуын қамтамасыз ету;
  • Банк жүзеге асыратын бағдарламалар аясында бөлінген ақшалай лимиттерді игеру бойынша бақылау жүргізу;
  • Банк өнімдері, бағдарламалары мен жобалары бойынша аймақтық бөлімшелердің, кеңесшілермен мен агенттер желісінің қызметін ұйымдастыру және бақылау;
  • Аймақтық бөлімшелердің, агенттер мен Банк кеңесшілерінің белгіленген мақсатты көрсеткіштерге қатысты қызмет нәтижелерінің нашарлауына әсер ететін факторларды анықтау және мониторинг жүргізу, сондай-ақ оларды жақсарту және процестерді оңтайландыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
  • Банктың аймақтық бөлімшелерін ашу/орналасуын өзгерту/ауданын ұлғайту/жабу бойынша іс-шараларды талдау, жоспарлау, үйлестіру жұмыстарын жүргізу және оларды Банктың уәкілетті алқалық органының қарауына шығару;
  • Сату көлемін арттыру бойынша белгіленген жоспарлы көрсеткіштерге қол жеткізуге бағытталған Басқарма қызметін жалпы басқаруды, үйлестіруді ұйымдастыру және қамтамасыз ету;
  • Департамент құзыретіне кіретін мәселелер бойынша жедел және өзге де белгіленген есептілікті қалыптастыру;
  • Департамент құзыретіне кіретін мәселелер бойынша материалдар мен презентацияларды дайындау және оларды Банктың уәкілетті алқалық органының қарауына ұсыну және т.б.
Үміткерге қойылатын талаптар:
  • Жоғары экономикалық және /немесе математикалық және / немесе техникалық және/ немесе заңдық білімі
  • Банктік қызмет саласындағы қаржы ұйымында және/немесе Акционердің еншілес ұйымдарында кемінде 3 (үш) жыл, оның ішінде басшылық лауазымда кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесінің болуы.
  • Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы", "Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылыс жинақтары туралы", "Жылжымайтын мүлік ипотекасы туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы" заңдарын, сондай-ақ уәкілетті мемлекеттік органдардың өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

  • Мынандай қасиеттерге ие болуы керек: күрделі әрі жауапты шешімдер қабылдау қабілеті, бастамашылдық, адамдармен жұмыс істудегі икемділік, мақсатқа шоғырлану.
  • Сату және клиенттерге қызмет көрсету жүйесін ұйымдастыруда жұмыс тәжірибесінің болуы, кредиттік өнімдердің ерекшеліктері мен кепіл мүлкін бағалау саласындағы білімнің болуы.
  • Клиенттерге қызмет көрсету жүйесін, клиенттермен өзара іс-қимылды басқару жүйесін құру және дамыту саласында жұмыс тәжірибесінің болуы

  • Ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу. Басқарушылық дағдыларға, стратегиялық жоспарлау және тиімді коммуникация құру қабілеттеріне ие болу.

  • Банктың несие комитетінде жобаларды қорғау және қаржылық талдау жүргізу дағдыларының болуы.

  • Мемлекеттік және орыс тілдерін білу

  • Компьютерде және басқа кеңсе техникасында, Microsoft office, (Word, Excel), Outlook, E-mail, Internet, автоматтандырылған банктік ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу дағдылары.

Стратегическое плани...
Управление командой
Полный день
28.01.2025 11:24:29

Аудитор Управления по аудиту бизнес процессов Департамента внутреннего аудита
МОППВА
Полный день

Кіру