Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Юристы
Безопасность
Бухгалтерия и Финансы
Административный персонал
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
17 бос орын
07.08.2025 10:09:01

Біліктілік талаптары:
  • Жоғары экономикалық / математикалық / заңгерлік білім.
  • Банкте / қаржы ұйымында / Ұлттық компанияда / ұлттық даму институтында кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі болуы тиіс, міндетті түрде шағын және орта бизнесті несиелеу немесе корпоративтік несиелеу, сондай-ақ несие әкімшілігін жүргізу саласында.
  • MS Office, электрондық пошта қосымшалары мен интернет-ресурстарды тәжірибелі пайдаланушы деңгейінде білу, қолданбалы бағдарламалармен (1С және т.б.) жұмыс істей білу.
  • Тілдерді білу: қазақ және орыс тілдері.
Құзыреттер:
  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • Командада жұмыс істей білу;
  • Коммуникабельділік (қарым-қатынас орната білу).
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
  • Шарттарды дайындау және жасасуды қамтамасыз ету, жобаларды қарау және келісу, нормативтік құқықтық актілер / құжаттар жобаларын әзірлеу және келісу, құрылымдық бөлімшелерге әдістемелік және консультациялық көмек көрсету, Департамент құзыретіне жататын мәселелер бойынша шығыс хаттарды дайындау;
  • Реттеуші есептілікті жинау, біріктіру және ұсыну, сұраныстарға сәйкес есептер дайындау, бағдарламалардың іске асырылу барысы бойынша есептілік / сұралған ақпаратты ұсыну, 1С жүйесінде «Субсидияларды есепке алу» есебін қалыптастыру, семинарлар мен кездесулерге қатысу.
Экономический и фина...
Юридическая грамотно...
Работа с IT-инструме...
Полный день
04.08.2025 13:51:02

Бизнес-технологиялар Департаментінің бас менеджері.

Біліктілік талаптары:
  • Жоғары экономикалық / математикалық / техникалық білім.
  • Банкте / қаржы ұйымында / IT саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы, IT бизнес-талдаушы ретінде жұмыс тәжірибесі міндетті.
  • Жобалық менеджменттің негіздерін, жобалық қызметті және жобаларды сәтті іске асыру технологияларын білу.
  • «Ақпараттандыру туралы», «Жеке деректер және оларды қорғау туралы», «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» және оларға байланысты нормативтік актілерді білу.
  • BPMN негізінде бизнес-процестерді сипаттау және модельдеу, техникалық тапсырмалар жазу дағдыларының болуы.
  • Жобаларды басқару тәжірибесінің болуы, мемлекеттік органдармен келіссөз жүргізу және ресми хат-хабар жүргізу дағдылары.
  • Жүйелік интеграция қағидаларын, REST/SOAP API, JSON және XML форматтарын түсіну.
  • Тестілеу құралдарымен жұмыс тәжірибесінің болуы (SOAP UI, Postman).
Құзыреттер:
  • Сауатты жазбаша және ауызша сөйлеу;
  • Коммуникабельділік;
  • Командада жұмыс істеу қабілеті.
Үміткерге қойылатын функционалдық талаптар:
  • Қордың ақпараттық жүйелерін дамыту және сүйемелдеу жобаларын басқару;
  • Мемлекеттік органдардың сервистерімен интеграциялау үшін талаптарды жинау, талдау және формализациялау;
  • Бағдарламашыларға тапсырмалар әзірлеу және жүзеге асырылған функционалдарды тестілеу;
  • Қор жүзеге асыратын бағдарламаларды іске асыру мәселелері бойынша салалық құрылымдық бөлімшелермен, екінші деңгейлі банктермен, сыртқы ұйымдармен, Қордың аймақтық филиалдарымен және басқа да серіктестермен өзара әрекеттесу;
  • ШЭП-пен өзара әрекеттесу және "Smart Bridge" сервис витриналарымен жұмыс.
бизнес- аналитика
сфера IT
бизнес- процессы
Полный день
04.08.2025 12:55:02

Бизнес-технологиялар Департаментінің бас менеджері.

Біліктілік талаптары:

  • Жоғары экономикалық / математикалық / техникалық білім.
  • Банкте / қаржы ұйымында / IT саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы, бизнес-процестерді оңтайландыру және автоматтандыру саласында бизнес-талдаушы ретінде жұмыс тәжірибесінің болуы міндетті.
  • Жобалық менеджменттің негіздерін, жобалық қызметті және жобаларды сәтті іске асыру технологияларын білу.
  • BPMN негізінде бизнес-процестерді сипаттау және модельдеу, техникалық тапсырмалар жазу дағдыларының болуы.
  • Жүйелік интеграция қағидаларын, REST/SOAP API, JSON және XML форматтарын түсіну.
Құзыреттер:

  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • Командамен жұмыс істей білу;
  • Коммуникабельділік.
Үміткерге қойылатын функционалдық талаптар:

  • Қордың ақпараттық жүйелерін дамыту / сүйемелдеу жобаларын басқару;
  • Қордың бизнес-процестерін талдау және реинжинирингі;
  • Online Damu интернет-порталы мен мобильді қосымшасын сүйемелдеу;
  • Қор жүзеге асыратын бағдарламаларды іске асыру мәселелері бойынша салалық құрылымдық бөлімшелермен, екінші деңгейлі банктермен, сыртқы ұйымдармен, Қордың аймақтық филиалдарымен және басқа да серіктестермен өзара әрекеттесу;
  • Online Damu интернет-порталы мен мобильді қосымшасын сүйемелдеу.
бизнес- аналитика
сфера IT
бизнес- процессы
Полный день
01.08.2025 17:00:02

Бухгалтерлік есеп және есептілік департаментінің менеджері

Біліктілік талаптары:
  • Жоғары экономикалық білім;

  • Тиісті салада кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі;

  • ҚЕХС, салықтық және бухгалтерлік есеп, ҚР заңнамасын білу;

  • Бағдарламалармен жұмыс істей білу: 1С: Бухгалтерия, СОНО, Салық төлеушінің кабинеті, MS Office;

  • Қазақ және орыс тілдерін меңгеру;

  • Есептілікті әзірлеу және мемлекеттік органдармен жұмыс тәжірибесі.

Негізгі дағдылар мен құзыреттер:
  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

  • Ұқыптылық, мұқияттылық;

  • Командалық жұмысқа бейімділік;

  • Жауапкершілік және мерзімдерді сақтау.

Лауазымдық міндеттері:
  • Жалақыны, еңбек демалысын, ауру парақтарын, сыйақыларды есептеу;

  • Жұмыстан шыққан кездегі есеп айырысулар, материалдық көмек төлеу;

  • Барлық төлемдерді дайындау және жүргізу (салықтар, БЗЖҚ, МӘМС және т.б.);

  • Демалыс резервтерінің есебін жүргізу, жеке шоттарды бақылау;

  • Салық есептілігін дайындау және тапсыру (200.00 нысаны және т.б.);

  • Статистикалық есептерді тапсыру (1-Т нысаны және т.б.);

  • Қызметкерлердің өтініші бойынша анықтамалар беру;

  • Бухгалтерлік есеп пен есептілік мәселелері бойынша салық және өзге де мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау.

Опыт работы с бухгал...
Знание порядка расче...
Полный день
30.07.2025 12:36:02

Қауіпсіздік департаментінің бас менеджері

Негізгі функционалдық міндеттері:
  • Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы жоспарлау және басқару мәселелері бойынша жұмыс кеңестеріне және іс-шараларға қатысу;

  • Қордың осы саладағы қызметін реттейтін ақпараттық қауіпсіздік саясатын және нормативтік құжаттарды әзірлеу және іске асыру;

  • Ақпараттық қауіпсіздік қатерлерін басқару, аудиттер, оқиғалар және ИҚ талаптарын сақтау бойынша бақылау жүргізу;

  • Құпия ақпаратты қорғау және оның барлық мүмкін арналар арқылы сыртқа шығуына жол бермеу;

  • Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы техникалық және операциялық тәуекелдерді талдау және азайту;

  • IT-инфрақұрылымының тұрақтылығын қамтамасыз ету, техникалық бақылау және мониторинг жүргізу;

  • Ақпараттық қауіпсіздік мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен, серіктес ұйымдармен және сыртқы құрылымдармен өзара әрекеттесу;

  • Қызметкерлерге ақпараттық қауіпсіздік мәселелері бойынша нұсқамалар, кеңестер және оқыту өткізу;

  • Департамент құзыреті шеңберінде аналитикалық және есептік материалдарды дайындау, басшылықтың тапсырмаларын орындау.

Үміткерге қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары техникалық (ақпараттық технологиялар саласында болғаны жөн).

Жұмыс тәжірибесі:
Ақпараттық технологиялар саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Қазақстан Республикасының ақпараттандыру және қаржы-несие салаларындағы заңнамасын білу;

  • Межелі желілердің (firewall) баптауы мен әкімшілігін жүргізу тәжірибесі;

  • Ақпараттық қауіпсіздік оқиғаларын басқару және мониторинг жүйелерін (SIEM) пайдалану дағдылары;

  • DLP жүйелерін енгізу және сүйемелдеу, саясаттарды баптау, ақпараттың сыртқа шығуын бақылау;

  • Артықшылықты қол жеткізуді басқару жүйелерін (PAM) әкімшілендіру;

  • Қауіптерді анықтау және оларға ден қою жүйелерімен (EDR) жұмыс істеу тәжірибесі;

  • Желілік қауіпсіздік, маршрутизация, NAT, VLAN, желіні сегменттеу қағидаттарын білу;

  • Антивирустық қорғау жүйелерін енгізу және сүйемелдеу;


  • Қауіпсіздік журналдарын талдау, инциденттерді зерттеу, есеп дайындау және ИҚ нығайту бойынша шараларды ұсыну қабілеті.


Біз ұсынатын жағдайлар:
  • Әлеуметтік маңызы жоғары тұрақты ұйымда жұмыс істеу мүмкіндігі;

  • Ақпараттық қауіпсіздік саласындағы стратегиялық маңызы бар жобаларды іске асыруға қатысу;

  • Кәсіби даму және мансаптық өсу мүмкіндігі;

  • Қордың ішкі саясатына сәйкес әлеуметтік пакет.

Опыт работы с SIEM, ...
Навыки реагирования ...
Полный день
30.07.2025 12:18:01

Тәуекел-менеджмент департаментінің бас менеджері

Негізгі функционалдық міндеттері:
  • Қор қызметімен байланысты тәуекелдерді анықтау, бағалау және мониторинг жүргізу процестеріне қатысу;

  • Кредиттік, нарықтық және операциялық тәуекелдер бойынша талдамалық материалдарды дайындау;

  • Тәуекел-менеджмент саласындағы ішкі нормативтік құжаттарды, әдістемелер мен рәсімдерді әзірлеуге қатысу;

  • Тәуекелдерді төмендетуге қатысты есептерді, қорытындыларды және ұсыныстарды дайындау;

  • Тәуекелдерді бағалау мәселелері бойынша Қордың құрылымдық бөлімшелерімен өзара әрекеттесу, қажет болған жағдайда құжаттарға құқықтық сараптама жүргізу;

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу, қызметтік жазбалар, презентациялар мен ақпараттық материалдарды әзірлеу.


Үміткерге қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары (экономикалық, қаржылық, математикалық немесе заңгерлік).

Жұмыс тәжірибесі:
Тәуекел-менеджмент, аудит, ішкі бақылау немесе соған ұқсас салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі. Қаржы ұйымдарында, ұлттық даму институттарында немесе мемлекеттік қызметте жұмыс істеген тәжірибе — артықшылық болып саналады.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Тәуекелдерді талдау және басқару саласында терең білім;

  • Кредиттік, нарықтық және операциялық тәуекелдерді бағалау әдістерін меңгеру;

  • Қаржылық талдау, банк және сақтандыру қызметінің негіздерін білу;

  • Қаржы, банк ісі және кәсіпкерлік саласындағы ҚР заңнамасын түсіну;

  • Шарттар, есептер, актілер және басқа да құжаттарды дайындау дағдылары;

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу қабілеті;

  • Қазақ және орыс тілдерін іскерлік деңгейде меңгеру;

  • Компьютерді (MS Office, электрондық пошта, интернет-ресурстар) сенімді пайдалану; 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу — құпталады.


Біз ұсынатын жағдайлар:
  • Жоғары әлеуметтік маңызы бар тұрақты ұйымда жұмыс істеу мүмкіндігі;

  • Кәсіби және мансаптық өсу мүмкіндіктері;

  • Тәуекелдерді басқару саласының негізгі бағыттарын дамытуға қатысу;

  • Қордың ішкі саясаттарына сәйкес әлеуметтік пакет.

Аналитическое мышлен...
Понимание методов оц...
Полный день
30.07.2025 11:36:01

Несиелік әкімшілендіру департаменті

Біліктілік талаптары:

  • Білімі: Экономика, қаржы, математика немесе техникалық ғылымдар саласындағы жоғары білім.
  • Еңбек өтілі: Қаржы ұйымдарында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі. ҚР Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының иегерлері және/немесе магистратура/PhD докторантура түлектері үшін – кемінде 6 (алты) ай жұмыс өтілі.
  • Арнайы білімдері мен дағдылары:
  • Қазақстан Республикасының қаржы, банк және несие реттеу саласындағы заңнамасын білу.
  • Бухгалтерлік есеп негіздерін білу.
  • Іскерлік құжаттамаларды (шарттар, актілер, есептер және т.б.) дайындау және ресімдеу дағдылары.
  • Іскерлік хат алмасу жүргізу қабілеті.
  • Презентациялар дайындау және өткізу дағдылары.
  • Қор ішінде ішкі ауысым болған жағдайда – ішкі нормативтік құжаттарды және оларды әзірлеу тәртібін білу.
  • Компьютермен жұмыс істеу дағдылары: MS Office, электрондық пошта қосымшалары және интернет-ресурстарды еркін меңгеру. Қолданбалы бағдарламаларды (1С және т.б.) білу құпталады.
  • Тілдерді білу: Қазақ және орыс тілдерін білу міндетті.

Құзыреттер:
  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу қабілеті;
  • Командада жұмыс істей білу;
  • Коммуникабельділік;
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
  • Қордың шартты қаржыландыру бағдарламалары аясында стандартты нысандағы несие шарттарын / қосымша келісімдерді дайындау, келісу және қол қоюды ұйымдастыру;
  • Несие шарттарының ажырамас бөлігі болып табылатын өтеу кестелерін есептеу және келісу;
  • Мерзімінен бұрын өтелген сома бойынша есеп жүргізу, сондай-ақ қарыз қаражаты бойынша кепілдік сомаларын азайту бойынша жұмыс жүргізу;
  • Кепіл шарттары мен оларға қосымша келісімдердің қол қойылуын ұйымдастыру;
  • Қордың ақпараттық жүйесінде кепіл мүлкін рәсімдеу және есепке алу;
  • Серіктеске қарыз қаражатын беру процесін ұйымдастыру;
  • Серіктестердің несие досьесін жүргізу, ішкі нормативтерге сәйкес құжаттарды тапсыру және қайтару;
  • Қордың ішкі құжаттарына сәйкес өзге де тапсырмаларды орындау.
кредитные соглашения
финансы
Полный день
30.07.2025 11:20:01

Кепілдендіру департаментінің бас менеджері

Негізгі функционалдық міндеттері:
  • Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің кредиттерін кепілдендіру бойынша мемлекеттік бағдарламаларды іске асыруға және сүйемелдеуге қатысу;

  • Кепілдендіру мәселелері бойынша екінші деңгейлі банктермен, кәсіпкерлермен және серіктес ұйымдармен өзара әрекеттесу;

  • Кредиттік өтінімдерді талдау, қорытындылар дайындау және бағдарламалар шарттарының орындалуын бақылау;

  • Шарттарды құрастыру, іскерлік хат алмасуды жүргізу, жұмыс кездесулеріне қатысу, презентацияларды дайындау және өткізу.


Үміткерге қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары (экономикалық, заңгерлік немесе математикалық).

Жұмыс тәжірибесі:
Банк немесе қаржы ұйымында кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі, оның ішінде міндетті түрде ШОБ кредиттеу, корпоративтік кредиттеу немесе кредиттік әкімшілендіру саласында жұмыс тәжірибесі болуы қажет.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Қазақстан Республикасының қаржы, банк және кредит қызметін реттейтін қолданыстағы заңнамасын білу;

  • Қаржылық талдау және бухгалтерлік есеп негіздерін меңгеру;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) дұрыс рәсімдей білу;

  • Іскерлік хат алмасу және презентациялық материалдар дайындау дағдылары;

  • Қазақ және орыс тілдерін іскерлік деңгейде меңгеру;

  • MS Office бағдарламаларын, электрондық поштаны, интернет-ресурстарды сенімді пайдалану; 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу — құпталады.


Біз ұсынатын жағдайлар:
  • Тұрақты іскерлік беделі бар сенімді ұйымдағы жұмыс;

  • Кәсіпкерлікті қолдауға бағытталған әлеуметтік маңызы бар жобаларға қатысу;

  • Кәсіби даму мен мансаптық өсу мүмкіндігі;

  • Қордың ішкі саясатына сәйкес әлеуметтік пакет.

аналитическое мышлен...
Навыки деловой комму...
Опыт подготовки през...
Уверенное владение E...
Полный день
30.07.2025 10:52:02

Стратегиялық талдау және корпоративтік даму департаментінің бас менеджері

Біліктілік талаптары:

  • Экономика / қаржы / бизнес әкімшілік / мемлекеттік басқару саласында жоғары білім;

  • Департамент қызметінің бағытына сәйкес салада кемінде үш жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы иегерлері / магистратура немесе PhD докторантурасын аяқтаған түлектер үшін Департамент қызметінің бағытына сәйкес салада кемінде 1,5 (бір жарым) жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Аналитикалық жұмысты жүргізу дағдыларының болуы, ақпаратты, оның ішінде статистикалық және экономикалық ақпаратты жинау, қорыту және талдау, қажетті математикалық есептеулерді қолдану, аналитикалық есептер мен баяндамаларды дайындау дағдыларының болуы;

  • Компанияда корпоративтік басқару қағидаттарының сақталуын қамтамасыз ету дағдыларының болуы;

  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, соның ішінде қаржылық қызметті реттейтін заңнамасын және жеке кәсіпкерлік туралы заңнамасын білу және қолдану;

  • Презентациялар өткізуді және оларды сапалы дайындауды білу;

  • Келіссөздер жүргізу және іскерлік хат алмасу дағдыларының болуы;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) ресімдеу және жүргізу тәртібін, негіздерін және ережелерін білу;

Құзыреттер:

  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

  • Командада жұмыс істей білу;

  • Коммуникабельділік.

Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:

  • Қазақстан Республикасының экономикалық дамуының жай-күйін, оның ішінде шағын және орта кәсіпкерлікті және Қазақстан Республикасы Үкіметінің жүргізіп отырған экономикалық саясатын талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;

  • Халықаралық экономикалық ахуалдың жай-күйін талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;

  • Қор бағдарламаларының нәтижелерін талдау және мониторинг жүргізу, Қор басшылығын ақпараттандыру және бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау үшін;

  • Микро, шағын және орта бизнестің ағымдағы жағдайына талдау жүргізу, салалар, аймақтар және тиісті әкімшілік бірліктер бөлінісінде дамыту бойынша ұсыныстар дайындау;

  • Халықаралық және инновациялық тәжірибені зерделеу, микро, шағын және орта кәсіпкерлікті қолдаудың жаңа құралдары бойынша ұсынымдармен аналитикалық анықтамалар дайындау;

  • Қордың дерекқорларына енгізу үшін сыртқы көздерден деректер жинауды ұйымдастыру;

  • Қор басшылығының сөйлеулеріне материалдар дайындау (Департамент құзыреті шеңберінде);

  • БАҚ-қа жауаптар, мақалалар, кітаптар, журналдар, брошюралар және т.б. жарияланымдарға материалдар дайындауға қатысу (Департамент құзыреті шеңберінде);

  • Қор басшылығының сөйлеулеріне презентациялық материалдар, есептер, анықтамалық материалдар дайындау (Департамент құзыреті шеңберінде);

  • Қазақстандағы және оның өңірлеріндегі микро, шағын және орта кәсіпкерліктің даму жағдайы туралы есепті әзірлеу;

  • Қордың ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеу, Департамент құзыреті шеңберінде қолданыстағы ішкі нормативтік құжаттарға өзгерістер мен толықтырулар жобаларын дайындау;

  • Департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша шығыс хат-хабарларды дайындау;

  • Департаментке келіп түскен хат-хабарларға белгіленген мерзімдерде жауап дайындау.

анализ
Полный день
30.07.2025 10:50:01

Құқықтық департаменттің бас менеджері

Біліктілік талаптары:
  • Жоғары заңгерлік білім;

  • Мамандығы бойынша кемінде екі жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын білу, оның ішінде:

    • қаржы, банк және несие қызметін реттейтін заңнама;

    • жеке кәсіпкерлік туралы заңнама;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) жасау мен жүргізудің тәртібі, негіздері мен ережелерін білу;

  • Келіссөз жүргізу дағдылары;

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу дағдылары.


Функционалдық міндеттері:
  • Қордың және оның құрылымдық бөлімшелерінің қызметінде Қазақстан Республикасының заңнамасын сақтауын қамтамасыз ету;

  • Қордың мүліктік және өзге де заңды құқықтары мен мүдделерін құқықтық құралдар арқылы қорғау;

  • Қордың негізгі қызметіне құқықтық қолдау көрсету;

  • Үшінші тұлғалармен шарттық қатынастарда құқықтық сүйемелдеу.


Құзыреттер:
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу сауаттылығы;

  • Командада жұмыс істей білу;

  • Коммуникабельділік.

Проведение переговор...
Полный день
29.07.2025 18:21:02

Сатылымдар Департаментінің Өңірлік қолдау басқармасының басшысы

Қызметтік міндеттері
  • Банктың уәкілетті органы бекіткен сату көлемі бойынша мақсатты көрсеткіштерге қол жеткізуді қамтамасыз ету;
  • Клиенттерге қызмет көрсету және сату жүйесінің тиімді әрі сапалы ұйымдастырылуын қамтамасыз ету;
  • Банк жүзеге асыратын бағдарламалар аясында бөлінген ақшалай лимиттерді игеру бойынша бақылау жүргізу;
  • Банк өнімдері, бағдарламалары мен жобалары бойынша аймақтық бөлімшелердің, кеңесшілермен мен агенттер желісінің қызметін ұйымдастыру және бақылау;
  • Аймақтық бөлімшелердің, агенттер мен Банк кеңесшілерінің белгіленген мақсатты көрсеткіштерге қатысты қызмет нәтижелерінің нашарлауына әсер ететін факторларды анықтау және мониторинг жүргізу, сондай-ақ оларды жақсарту және процестерді оңтайландыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
  • Банктың аймақтық бөлімшелерін ашу/орналасуын өзгерту/ауданын ұлғайту/жабу бойынша іс-шараларды талдау, жоспарлау, үйлестіру жұмыстарын жүргізу және оларды Банктың уәкілетті алқалық органының қарауына шығару;
  • Сату көлемін арттыру бойынша белгіленген жоспарлы көрсеткіштерге қол жеткізуге бағытталған Басқарма қызметін жалпы басқаруды, үйлестіруді ұйымдастыру және қамтамасыз ету;
  • Департамент құзыретіне кіретін мәселелер бойынша жедел және өзге де белгіленген есептілікті қалыптастыру;
  • Департамент құзыретіне кіретін мәселелер бойынша материалдар мен презентацияларды дайындау және оларды Банктың уәкілетті алқалық органының қарауына ұсыну және т.б.
Үміткерге қойылатын талаптар:
  • Жоғары экономикалық және /немесе математикалық және / немесе техникалық және/ немесе заңдық білімі
  • Банктік қызмет саласындағы қаржы ұйымында және/немесе Акционердің еншілес ұйымдарында кемінде 3 (үш) жыл, оның ішінде басшылық лауазымда кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесінің болуы.
  • Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы", "Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылыс жинақтары туралы", "Жылжымайтын мүлік ипотекасы туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы" заңдарын, сондай-ақ уәкілетті мемлекеттік органдардың өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

  • Мынандай қасиеттерге ие болуы керек: күрделі әрі жауапты шешімдер қабылдау қабілеті, бастамашылдық, адамдармен жұмыс істудегі икемділік, мақсатқа шоғырлану.
  • Сату және клиенттерге қызмет көрсету жүйесін ұйымдастыруда жұмыс тәжірибесінің болуы, кредиттік өнімдердің ерекшеліктері мен кепіл мүлкін бағалау саласындағы білімнің болуы.
  • Клиенттерге қызмет көрсету жүйесін, клиенттермен өзара іс-қимылды басқару жүйесін құру және дамыту саласында жұмыс тәжірибесінің болуы

  • Ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу. Басқарушылық дағдыларға, стратегиялық жоспарлау және тиімді коммуникация құру қабілеттеріне ие болу.

  • Банктың несие комитетінде жобаларды қорғау және қаржылық талдау жүргізу дағдыларының болуы.

  • Мемлекеттік және орыс тілдерін білу

  • Компьютерде және басқа кеңсе техникасында, Microsoft office, (Word, Excel), Outlook, E-mail, Internet, автоматтандырылған банктік ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу дағдылары.

Стратегическое плани...
Управление командой
Полный день
28.07.2025 14:35:01

Қарыз алу және халықаралық ынтымақтастық департаментінің бас менеджері

Біліктілік талаптары:
Жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық/математикалық білім немесе халықаралық экономикалық қатынастар және мемлекеттік басқару саласындағы жоғары білім;
Ұлттық даму институттарында, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда, мемлекеттік қызметте, сондай-ақ шағын және орта бизнесті немесе корпоративтік несиелеу саласында жұмыс тәжірибесінің болуы;
Қазақ және орыс тілдерін білу, ағылшын және/немесе басқа шет тілдерін білу (құпталады);

Құзыреттері:
Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу дағдылары;
Топпен жұмыс істей білу;
Коммуникабелділік;

Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
Қазақстан Республикасында жекеменшік кәсіпкерлікті қолдау және дамыту мақсатында инвестор іздеу, қаржыландыру шарттарына талдау жүргізу және сыртқы қаржыландыру көздерінен қаражат тарту жұмыстарын жүргізу;
Жергілікті және халықаралық нарықтарда облигациялар шығару бойынша іс-шараларды сүйемелдеу және іске асыру;
Қазақстан Республикасында жұмыс істейтін негізгі халықаралық қаржы ұйымдарымен (АДБ, ЕҚДБ, АФД және т.б.) өзара іс-қимылды жүзеге асыру және қарым-қатынасты қолдау;
Жеке кәсіпкерлікті қолдау бойынша Қордың жаңа өнімдерін әзірлеу процесіне қатысу;
Департамент құзыретіне кіретін Қазақстан Республикасындағы жекеменшік кәсіпкерліктің жұмыс істеуі мен дамуына талдау жүргізу және зерделеу;
Қордың стратегиялық жоспарларын және саясатын іске асыруды Департамент құзыреті шеңберінде жүзеге асыру.

Кредитование МСБ
анализ
Полный день
22.07.2025 15:31:01

Корпоративтік жобалар жөніндегі кредиттеу бөлімінің бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.

Жеке құзыреттер

-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;

-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);

-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
 Орналасқан жері: Алматы қ., Жандосов көш. 136

согласно Трудовому договору при собеседовании ₸
ответственность
самостоятельность
стрессоустойчивость
Коммуникабельность
Умение работать в ко...
инициативность и акт...
умение грамотно стро...
Полный день
10.07.2025 16:27:01

Бағдарламаларды ілгерілету және өңірлік даму департаментінің бас менеджері

Біліктілік талаптары:
  • Экономика / қаржы / құқық саласындағы жоғары білім.

  • Департамент қызметіне сәйкес салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі.
    Тиісті артықшылық: мемлекеттік қызметте, ұлттық даму институттарында, екінші деңгейдегі банктерде, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

  • Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының иегерлері / магистратура немесе PhD докторантурасын тәмамдаған түлектер үшін – кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі.


Дағдылар:
  • Талдау жасау қабілеті (соның ішінде статистикалық және экономикалық);

  • Презентацияларды әзірлеу және өткізу, келіссөздер жүргізу дағдылары;

  • Іскерлік хат алмасу дағдылары;

  • Талдау есептері мен баяндамалар дайындау қабілеті.


Құзыреттер:
  • Сауатты жазбаша және ауызша сөйлеу тілі;

  • Коммуникабельділік;

  • Командада жұмыс істей білу.


Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
  • Бағдарламаларды стратегиялық жоспарлау және ілгерілетуге қатысу;

  • Өңірлік филиалдардың (ӨФ) жұмысын үйлестіру, іс-шараларға қатысу, мәселелерді мониторинг жасау және талдау;

  • «Жасырын тұтынушы» тексерістерін ұйымдастыру, «Ulttyq Ónim» көрмесіне қатысу, ӨФ есептілігі мен рейтингтерін дайындау;

  • Директорлар кеңесінің құжаттарын әзірлеу және сүйемелдеу, тапсырмалардың орындалуын бақылау;

  • Ішкі құжаттаманы әзірлеу, бюджет пен сметаларды қалыптастыру және сүйемелдеу;

  • Мемлекеттік органдармен, ЕДБ және Қордың серіктестерімен өзара әрекеттесу;

  • Қызметкерлерді оқыту, сатып алуларды бастау, операциялық тәуекелдерді басқару;

  • Аналитикалық материалдар, хаттар мен презентациялар дайындау.

Аналитика
Стратегия
Продвижение программ...
Полный день
19.05.2025 16:55:28

«ҚазАгроҚаржы» АҚ-ның Алматы қаласымен және Алматы облысы бойынша филиалдың тәуекел-менеджері

Үміткердің міндеттері:

1.    Қоғамның ішкі нормативті құжаттарының талаптарына сәйкес кредиттік өтініштерді қарастыру, құзыреті шеңберінде Қоғам филиалдарының қаржылық жобалары бойынша ұсыныстары мен қызметтік хаттар және/немесе қорытындыларды әзірлеу;

2.    Дауыс беру құқығымен филиалдың Кредиттік комитеті құрамына қатысу;

3.    Тәуекел-менеджмент департаментінің сұрау-салуы бойынша Қоғамның Орталық аппараты мен филиалдардың тәуекел-менеджмент арасындағы жүктемелерді тарату мәселесін келісу;

4.    Орталық аппараттың Уәкілетті органдарының шешімі арқылы қабылданатын жоғары лимитті жобалар бойынша қорытындыларды әзірлеу және кредиттік өтініштерді қарастыру;

5.    Филиалдың кредиттік порфельдік сапасына талдау жүргізу;

6.    Кредиттік портфельдің сапасы мен ұсынылған кредиттік өнімдерге қатысты жоспарлы мониторинг процесіне бақылауды жүзеге асыру;

7.    Кредиттік лимиттерді сақтау мониторингісін жүзеге асыру, тәуекел-менеджмент Департаменті назарына лимиттердің көлемінің асып кеткен жағдайының орын алғандығы туралы жеткізу;

8.    Филиалдардың кредиттік тәуекелдеріне стресс-тестілеу шарасын жүзеге асыру;

9.    Провизияларды автоматты түрде есептеуінің сәйкестігіне талдау жүргізу, филиал мен тәуекел-менеджмент Департаменті басшылығы назарына провизияны есептеуге қажетті ақпаратты уақытынан кешіктіріп немесе оған сәйкес келмейтін ақпаратты енгізу дерегін тексеру және жеткізу.

10. Операциялық, соның ішінде филиалдың қызметінде орын алатын тәуекелдердің сәйкестігін тексеру және бағалау;

11. Қоғамның ішкі аудиті Қызметімен өзара әрекеттесу;

12. Қоғамның ішкі нормативті құжатына енген функциялары мен міндеттерін уақылы және сапалы орындау.

Бағыну дейгейі: бөлім басшысына, департамент директорына

Жұмыс ШАРТТАРЫ:

Жалдау нысаны: ҚР ЕК сәйкес екбек шарты.

Жұмыс кестесі: дүйсенбі-жұма 09-00-дан 18-30-ға дейін, түскі ас 13-00 –дан  14-30-ға дейін

үзіліс

Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Іссапарлар: іссапаралар мүмкін

Әлеуметтік пакет: Медициналық сақтандыру

Мансаптық және кәсіби өсу мүмкіндіктері

Бұл маман үшін келесі қадам қандай: жұмыс нәтижесіне байланысты

Оқыту бойынша бағдарламалар: талқылану үстінде

Үміткерге қойылатын талаптар:

Білім деңгейі: Жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі білім (экономикалық/қаржы/заң).

Жұмыс тәжірибесі: ұқсас ерекшiлектерi бар қаржылық, экономикалық, банктiк салаларда кемiнде 1 жыл немесе Қоғамның құрылымдық бөлiмшесінде кемінде 2 жыл басқа лауызымда жұмыс істеу (бұл талап Қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс істеген қызметкерлердiң iшкi кандидаттарына, «Болашақ» бағдарламасына бойынша магистратура бойынша шетелдiк жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетiн бiтiрген үмiткерлерге қолданылмайды). Шет мемлекеттердiң жоғары оқу орындарын «Бакалавр», «Магистр» дәрежесiмен бiтiрген тұлғаларға жұмыс тәжірибесіне қойлатын талаптарды ұсынбай.

Қажетті іскерлік қасиеттері: орындаушылық, жауапкершілік, мақсатқа деген құштарлық.

Міндетті білім деңгейі: Лауазым профиліне сәйкес келетін салаларды реттейтін ҚР Нормативті құқықтық актілері, сондай-ақ функцоналды міндеттерін орындауға қажетті өзге міндетті білімдер.

Финансовый контроль
коммуникативные навы...
Умение расставлять п...
Управление кредитным...
Финансовый и инвести...
Полный день
19.05.2025 16:51:28

ОБЯЗАННОСТИ кандидата:  Осуществляет анализ отчетов об оценке независимых оценщиков.  Осуществляет мероприятия по переоценке залогового обеспечения.  Осуществляет анализ залогового обеспечения, лизинга. Уровень подчинения: директор филиала, директор департамента. УСЛОВИЯ работы: Форма найма: оформление по ТК РК с испытательным сроком до 3-х месяцев График работы: с 9:00 до 18:30, понедельник-пятница, перерыв на обед с 13.00 до 14.30 Отпуск: согласно трудовому законодательству Республики Казахстан Командировки: возможны командировки Социальный пакет: медицинское страхование ВОЗМОЖНЫЙ КАРЬЕРНЫЙ И ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ РОСТ Какова следующая ступенька для этого специалиста: зависит от результатов работы Программы по обучению: обсуждается ТРЕБОВАНИЯ К КАНДИДАТУ: Образование: Высшее/послевузовское образование (экономическое/юридическое/техническое/оценка). Наличие свидетельства о присвоении квалификации «Оценщик». Опыт работы: Опыт работы по аналогичной специфике деятельности не менее 2-х лет или на иной позиции в структурном подразделении Общества не менее 2-х лет (данное требование не распространяется на внутренних кандидатов – работников, имеющих стаж работы в Обществе не менее 1 года, на кандидатов, окончивших зарубежное высшее учебное заведение/ Назарбаев университет по программе магистратура, окончивших по программе «Болашак»). Обязательные знания: Нормативные правовые акты РК, регулирующие отношения в областях, соответствующих профилю должности, а также другие обязательные знания, необходимые для исполнения функциональных обязанностей. Специфику основной деятельности структурного подразделения.

Кандидаттың міндеттері:

Тәуелсіз бағалаушылардың бағалау туралы есептеріне талдауды жүзеге асырады.

Кепілге салынған мүлікті қайта бағалау бойынша іс-шараладарды жүзеге асырады.

Кепілге салынған мүлікке, лизингке талдауды жүзеге асырады.


Бағыныштылық деңгейі: филиал директоры, департамент директоры.

Жұмыс шарттары:

Жалдау нысаны: ҚР ТК бойынша 3 айға дейінгі сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі: 9: 00 - ден 18: 30-ға дейін, дүйсенбі-жұма, демалыс уақыты 13.00-ден 14.30-ға дейін

Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Іссапарлар: іссапарлар мүмкін

Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру

МҮМКІН МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ:

Бұл маман үшін келесі қадам қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: талқыланады

Кандидатқа қойылатын талаптар:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі білім (экономикалық/заңгерлік/техникалық/бағалау).

«Бағалаушы» біліктілігін беру туралы куәлігі болуы тиіс.

Жұмыс тәжірибесі: сәйкес ерекше салада кемінде 2 жыл немесе Қоғамның құрылымдық бөлімшесінде кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат-қызметкерлерге, шетелдік жоғары оқу орнын / Назарбаев Университеті "Болашақ" бағдарламасы арқылы магистратура бағдарламасын бітірген кандидаттарға қолданылмайды) ітірген оқу орны

Міндетті білім: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР Нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.

Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.

Умение работать в ко...
Оценка недвижимости
Грамотная письменная...
Коммуникации
Аналитическое мышлен...
Полный день
05.05.2025 17:45:24

Проблемалық кредиттермен жұмыс жөніндегі бөлімінің бастығы

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

- жоғары заңгерлік білім.

Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
2) атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы заң;
3) лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазымның функционалдық міндеттерін орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
4) Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
5) бөлімнің/Компанияның қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, оқиғалар);6) MS ISO 9001 халықаралық стандарттарының талаптары;
7) тілді білу (мемлекеттік тілді еркін меңгеру).

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті жауапкершіліктер:

Функционалды:
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын құрастыра білу;- жетекшілік ететін саладағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыру және нақты ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі;
- интенсивті, ауқымды деректерді жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдысы;- заманауи ақпараттық технологиялар жүйесін пайдалана отырып жұмыс істей білу;
- тиімді таныстыру және іскерлік қарым-қатынас жасау қабілеті;
- борышкермен телефон байланысын орнату;

Жеке:
- көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;- коммуникативті дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;- жоспарлау және басымдықтарды белгілеу қабілеті;
- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту;- бөлшектерге назар аудару;
- аналитикалық ойлау;
- шыдамдылық;
- дұрыс шешім қабылдай білу;

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- агроөнеркәсіптік секторда және/немесе қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі холдингтерде қызмет көрсету саласындағы құрылымдық бөлімшенің басшысы лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Алматы қ., Жандосов көш. 136.
согласно Трудовому договору при собеседовании ₸
аналитическое мышлен...
Ориентация на резуль...
грамотная устная и п...
Умение планировать и...
Умение быстро находи...
умение принимать пра...
умение налаживать ко...
умение эффективной п...
умение формировать э...
Быстрая обучаемость
Лидерские качества
Полный день

Кіру