11
бос орын
- қордағы сыбайлас жемқорлық мәселелері бойынша адамдардың (жеке және заңды) өтініштерін қарау және жедел желіні әкімшілендіру, оның ішінде қордағы сыбайлас жемқорлық мәселелері бойынша жеке және заңды тұлғалардан қоңыраулар қабылдау, кейіннен мәселелерді зерделеу және тиісті шаралар қабылдау;
- Қазақстан Республикасы заңнамасының нормаларын және Қордың ішкі нормативтік құжаттарын басшылыққа ала отырып, Қордың лауазымды тұлғалары мен қызметкерлерінің Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзу фактілеріне тергеу (тексеру) жүргізу. Тергеп-тексеру қорытындылары бойынша қор басшылығына қор жұмысындағы комплаенс-тәуекелдерді басқару мақсатында Қазақстан Республикасы заңнамасының, реттеуші актілердің, Қордың ішкі құжаттары мен рәсімдерінің талаптарына анықталған сәйкессіздіктерге қатысты түзету шараларын жою және қабылдау жөнінде ұсынымдар ұсынылады. Бақылау шараларын және осындай тәуекелдерді азайту тетіктерін тексеру мақсатында комплаенс-тәуекелдер картасының базасында комплаенс-тәуекелдерді басқару шеңберінде комплаенс-тексерулер жүргізу
- Қор басшылығын кейіннен хабардар ету және қорға залал келтірмеу жөнінде шаралар қабылдау мақсатында қылмыстық және әкімшілік іс жүргізу шеңберінде Қазақстан Республикасы құқық қорғау органдарының қордағы тексерулері мен сұрау салулары бойынша деректерді жинау, өңдеу және талдау;
-сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органға белгіленген тәртіппен есептілікті уақтылы ұсыну; Қордың комплаенс-Тәуекелдерін басқару шеңберінде Қордың Директорлар кеңесіне АКҚ қызметі туралы есептерді ұсыну үшін тұрақты қалыптастыру
Негізгі лауазымдық міндеттері:
1. Филиалдың кредиттік портфелінің сапасын бақылау мақсатында кредиттік мониторинг жүргізуді қамтамасыз ету;
2. Несие портфелінің мониторингі және кепілмен қамтамасыз ету жөніндегі жоспардың уақтылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету;
3. Кредиттік қаражаттың мақсатты пайдаланылуын уақтылы және тиісті тексеруді қамтамасыз ету;
4. Филиал алдына қойылған мақсаттар мен міндеттерді орындау.
Кандидатқа қойылатын талаптар
Білімі: жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім
* шағын/орта/ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі
Жұмыс тәжірибесі: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы департаменттің/филиалдың сабақтас мәселелері бар төмен тұрған лауазымында дәйекті күрделене түсетін позицияларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі немесе
Басқару тәжірибесі - агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі.
Міндеттерді орындау үшін қажетті білім, іскерліктер, дағдылар және жеке-іскерлік қасиеттер
Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).
Дағдылар:
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.
Дағдылар:
- жетекшілік ететін бағыт бойынша тәуекелдерді басқару дағдылары;
- келіссөздер жүргізу дағдылары (сендіру қабілеті, өзара тиімділікті іздеуге бағдарлану) және коммуникативтік дағдылар (компаниялар мен мемлекеттің жоғары буын басшыларымен қарым-қатынас жасау, консенсусқа қол жеткізу, белсенді диалог жүргізу);
- үлкен деректер массивтерін талдау және жұмыс істеу дағдылары;
- көпшілік алдында сөйлеу дағдысы;
- аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары;
- презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу дағдылары;
Жеке және іскерлік құзыреттер:
Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму өзгерістерді басқару;
Нәтижеге назар аудару;
Процестерді тиімді басқару;
Міндеттеме / компания.
Аудитор Управления по аудиту бизнес процессов Департамента внутреннего аудита
Специалист Управления регуляторной и финансовой отчетности Департамента сводной отчетности
Риск-менеджер в Управление операционных рисков Департамента внутреннего контроля
Специалист 1 категории подразделения фронт-офиса
Специалист Управления комплаенс контроля (антикор)
Региональный бизнес-партнер Управлении региональной поддержки
Начальник управления развития и поддержки маркетплейс Баспана Департамента
- Кепілдік беру бойынша жобаларға сараптама жүргізу, жобаны құрылымдау, ЕДБ-де Клиентті қаржыландыру шарттары туралы ЕДБ-мен, ЖКС-мен келіссөздер жүргізу, компания туралы ақпаратты талдау (жұмыс тарихы, қызмет түрлері, кредиттік тарих, қызметкерлердің саны және компанияның қаржылық жағдайы), сараптаманы жүзеге асыру мақсатында компанияның қаржылық және шаруашылық қызметіне, төлем қабілеттілігіне, кредит қабілеттілігіне талдау жүргізу кепілдендіру бағдарламалары шеңберінде кепілдік берудің орындылығы туралы сараптамалық қорытынды жасау, түсіндірме жазбалар жасау, мәселелерді шығару Қордың уәкілетті органына қарау;
- Сараптама нәтижелерін ескере отырып, ЖКС Қор кепілдігін беру шарттары бойынша ұсыныстар әзірлеу;
- Шарттар мен қосымша келісімдер жасасу жөніндегі іс-шараларды өткізу, бағдарламалардың талаптарын өзгерту жөніндегі ұсыныстарды қарау, кездесулер мен келіссөздер жүргізу.
1.Субсидияларды есепке алу 1С конфигурациясы жүйесіне түпкілікті қарыз алушылардың жобалары бойынша ақпаратты уақтылы енгізуді қамтамасыз ету (түпкілікті қарыз алушының жобасы бойынша ақпаратты, оның ішінде субсидиялау шартының/субсидиялау шартына қосымша келісімнің деректерін және өтеу кестесін, қосылу шартына төлемдер кестесін енгізу), қажетті құжаттарды сканерлеу және ақпараттық жүйеге бекіту;
2. гранттар жобалары бойынша BPM -lline ақпараттық жүйесіне деректерді енгізу, қажетті құжаттарды сканерлеу және ақпараттық жүйеге бекіту;
3. Қордың бағдарламалары бойынша (субсидиялау, кепілдік беру, гранттар жобалары бойынша), сондай-ақ Қордың ЖҰӨ талаптарына сәйкес қарыз алушыларға құқықтарды (Талаптарды) беру нәтижесінде Қор балансына көшкен қарыз алушылардың жобалары бойынша шарттар мен қосымша келісімдерді уақтылы жасасу жөніндегі іс-шараларды жүргізу: шарттар мен қосымша келісімдердің уәкілетті органдардың хаттамаларының үзінділеріне сәйкестігін тексеру (Қордың кредиттік комитеті, өзге де алқалы органдар), қажетті қолдар мен мөрлердің болуына, субсидиялау шартына/ субсидиялау шартына қосымша келісімге төлемдерді өтеу кестесін, есептеудің дұрыстығына қосылу шартына төлемдер кестесін тексеру,шарттарға шарттарды/қосымша келісімдерді дайындау / келісуге жіберу