Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Прочее
Управление персоналом
Проекты
Жұмыс уақыты
12 бос орын
19.05.2025 16:55:28

«ҚазАгроҚаржы» АҚ-ның Алматы қаласымен және Алматы облысы бойынша филиалдың тәуекел-менеджері

Үміткердің міндеттері:

1.    Қоғамның ішкі нормативті құжаттарының талаптарына сәйкес кредиттік өтініштерді қарастыру, құзыреті шеңберінде Қоғам филиалдарының қаржылық жобалары бойынша ұсыныстары мен қызметтік хаттар және/немесе қорытындыларды әзірлеу;

2.    Дауыс беру құқығымен филиалдың Кредиттік комитеті құрамына қатысу;

3.    Тәуекел-менеджмент департаментінің сұрау-салуы бойынша Қоғамның Орталық аппараты мен филиалдардың тәуекел-менеджмент арасындағы жүктемелерді тарату мәселесін келісу;

4.    Орталық аппараттың Уәкілетті органдарының шешімі арқылы қабылданатын жоғары лимитті жобалар бойынша қорытындыларды әзірлеу және кредиттік өтініштерді қарастыру;

5.    Филиалдың кредиттік порфельдік сапасына талдау жүргізу;

6.    Кредиттік портфельдің сапасы мен ұсынылған кредиттік өнімдерге қатысты жоспарлы мониторинг процесіне бақылауды жүзеге асыру;

7.    Кредиттік лимиттерді сақтау мониторингісін жүзеге асыру, тәуекел-менеджмент Департаменті назарына лимиттердің көлемінің асып кеткен жағдайының орын алғандығы туралы жеткізу;

8.    Филиалдардың кредиттік тәуекелдеріне стресс-тестілеу шарасын жүзеге асыру;

9.    Провизияларды автоматты түрде есептеуінің сәйкестігіне талдау жүргізу, филиал мен тәуекел-менеджмент Департаменті басшылығы назарына провизияны есептеуге қажетті ақпаратты уақытынан кешіктіріп немесе оған сәйкес келмейтін ақпаратты енгізу дерегін тексеру және жеткізу.

10. Операциялық, соның ішінде филиалдың қызметінде орын алатын тәуекелдердің сәйкестігін тексеру және бағалау;

11. Қоғамның ішкі аудиті Қызметімен өзара әрекеттесу;

12. Қоғамның ішкі нормативті құжатына енген функциялары мен міндеттерін уақылы және сапалы орындау.

Бағыну дейгейі: бөлім басшысына, департамент директорына

Жұмыс ШАРТТАРЫ:

Жалдау нысаны: ҚР ЕК сәйкес екбек шарты.

Жұмыс кестесі: дүйсенбі-жұма 09-00-дан 18-30-ға дейін, түскі ас 13-00 –дан  14-30-ға дейін

үзіліс

Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Іссапарлар: іссапаралар мүмкін

Әлеуметтік пакет: Медициналық сақтандыру

Мансаптық және кәсіби өсу мүмкіндіктері

Бұл маман үшін келесі қадам қандай: жұмыс нәтижесіне байланысты

Оқыту бойынша бағдарламалар: талқылану үстінде

Үміткерге қойылатын талаптар:

Білім деңгейі: Жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі білім (экономикалық/қаржы/заң).

Жұмыс тәжірибесі: ұқсас ерекшiлектерi бар қаржылық, экономикалық, банктiк салаларда кемiнде 1 жыл немесе Қоғамның құрылымдық бөлiмшесінде кемінде 2 жыл басқа лауызымда жұмыс істеу (бұл талап Қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс істеген қызметкерлердiң iшкi кандидаттарына, «Болашақ» бағдарламасына бойынша магистратура бойынша шетелдiк жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетiн бiтiрген үмiткерлерге қолданылмайды). Шет мемлекеттердiң жоғары оқу орындарын «Бакалавр», «Магистр» дәрежесiмен бiтiрген тұлғаларға жұмыс тәжірибесіне қойлатын талаптарды ұсынбай.

Қажетті іскерлік қасиеттері: орындаушылық, жауапкершілік, мақсатқа деген құштарлық.

Міндетті білім деңгейі: Лауазым профиліне сәйкес келетін салаларды реттейтін ҚР Нормативті құқықтық актілері, сондай-ақ функцоналды міндеттерін орындауға қажетті өзге міндетті білімдер.

Финансовый контроль
коммуникативные навыки
Умение расставлять приоритеты в организации работы
Управление кредитными рисками
Финансовый и инвестиционный анализ
Полный день
19.05.2025 16:51:28

ОБЯЗАННОСТИ кандидата:  Осуществляет анализ отчетов об оценке независимых оценщиков.  Осуществляет мероприятия по переоценке залогового обеспечения.  Осуществляет анализ залогового обеспечения, лизинга. Уровень подчинения: директор филиала, директор департамента. УСЛОВИЯ работы: Форма найма: оформление по ТК РК с испытательным сроком до 3-х месяцев График работы: с 9:00 до 18:30, понедельник-пятница, перерыв на обед с 13.00 до 14.30 Отпуск: согласно трудовому законодательству Республики Казахстан Командировки: возможны командировки Социальный пакет: медицинское страхование ВОЗМОЖНЫЙ КАРЬЕРНЫЙ И ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ РОСТ Какова следующая ступенька для этого специалиста: зависит от результатов работы Программы по обучению: обсуждается ТРЕБОВАНИЯ К КАНДИДАТУ: Образование: Высшее/послевузовское образование (экономическое/юридическое/техническое/оценка). Наличие свидетельства о присвоении квалификации «Оценщик». Опыт работы: Опыт работы по аналогичной специфике деятельности не менее 2-х лет или на иной позиции в структурном подразделении Общества не менее 2-х лет (данное требование не распространяется на внутренних кандидатов – работников, имеющих стаж работы в Обществе не менее 1 года, на кандидатов, окончивших зарубежное высшее учебное заведение/ Назарбаев университет по программе магистратура, окончивших по программе «Болашак»). Обязательные знания: Нормативные правовые акты РК, регулирующие отношения в областях, соответствующих профилю должности, а также другие обязательные знания, необходимые для исполнения функциональных обязанностей. Специфику основной деятельности структурного подразделения.

Кандидаттың міндеттері:

Тәуелсіз бағалаушылардың бағалау туралы есептеріне талдауды жүзеге асырады.

Кепілге салынған мүлікті қайта бағалау бойынша іс-шараладарды жүзеге асырады.

Кепілге салынған мүлікке, лизингке талдауды жүзеге асырады.


Бағыныштылық деңгейі: филиал директоры, департамент директоры.

Жұмыс шарттары:

Жалдау нысаны: ҚР ТК бойынша 3 айға дейінгі сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі: 9: 00 - ден 18: 30-ға дейін, дүйсенбі-жұма, демалыс уақыты 13.00-ден 14.30-ға дейін

Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Іссапарлар: іссапарлар мүмкін

Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру

МҮМКІН МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ:

Бұл маман үшін келесі қадам қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: талқыланады

Кандидатқа қойылатын талаптар:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі білім (экономикалық/заңгерлік/техникалық/бағалау).

«Бағалаушы» біліктілігін беру туралы куәлігі болуы тиіс.

Жұмыс тәжірибесі: сәйкес ерекше салада кемінде 2 жыл немесе Қоғамның құрылымдық бөлімшесінде кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат-қызметкерлерге, шетелдік жоғары оқу орнын / Назарбаев Университеті "Болашақ" бағдарламасы арқылы магистратура бағдарламасын бітірген кандидаттарға қолданылмайды) ітірген оқу орны

Міндетті білім: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР Нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.

Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.

Умение работать в команде
Оценка недвижимости
Грамотная письменная и устная речь
Коммуникации
Аналитическое мышление и внимание к деталям
Полный день
05.05.2025 17:45:24

Проблемалық кредиттермен жұмыс жөніндегі бөлімінің бастығы

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

- жоғары заңгерлік білім.

Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
2) атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы заң;
3) лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазымның функционалдық міндеттерін орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
4) Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
5) бөлімнің/Компанияның қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, оқиғалар);6) MS ISO 9001 халықаралық стандарттарының талаптары;
7) тілді білу (мемлекеттік тілді еркін меңгеру).

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті жауапкершіліктер:

Функционалды:
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын құрастыра білу;- жетекшілік ететін саладағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыру және нақты ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі;
- интенсивті, ауқымды деректерді жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдысы;- заманауи ақпараттық технологиялар жүйесін пайдалана отырып жұмыс істей білу;
- тиімді таныстыру және іскерлік қарым-қатынас жасау қабілеті;
- борышкермен телефон байланысын орнату;

Жеке:
- көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;- коммуникативті дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;- жоспарлау және басымдықтарды белгілеу қабілеті;
- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту;- бөлшектерге назар аудару;
- аналитикалық ойлау;
- шыдамдылық;
- дұрыс шешім қабылдай білу;

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- агроөнеркәсіптік секторда және/немесе қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі холдингтерде қызмет көрсету саласындағы құрылымдық бөлімшенің басшысы лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Алматы қ., Жандосов көш. 136.
согласно Трудовому договору при собеседовании ₸
аналитическое мышление,
Ориентация на результат
грамотная устная и письменная речь,
Умение планировать и расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
умение принимать правильные решения
умение налаживать контакт
умение эффективной презентации и делового общения
умение формировать экспертное заключение
Быстрая обучаемость
Лидерские качества
Полный день
26.03.2025 11:17:14

Алматы қаласындағы "Аграрлық несие корпорациясы"АҚ филиалы директорының мониторинг жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:
1. Филиалдың кредиттік портфелінің сапасын бақылау мақсатында кредиттік мониторинг жүргізуді қамтамасыз ету;
2. Несие портфелінің мониторингі және кепілмен қамтамасыз ету жөніндегі жоспардың уақтылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету;

3. Кредиттік қаражаттың мақсатты пайдаланылуын уақтылы және тиісті тексеруді қамтамасыз ету;

4. Филиал алдына қойылған мақсаттар мен міндеттерді орындау.
                                         
                                                Кандидатқа қойылатын талаптар

Білімі: жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім
* шағын/орта/ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі

Жұмыс тәжірибесі: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы департаменттің/филиалдың сабақтас мәселелері бар төмен тұрған лауазымында дәйекті күрделене түсетін позицияларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі немесе

Басқару тәжірибесі - агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі.

Міндеттерді орындау үшін қажетті білім, іскерліктер, дағдылар және жеке-іскерлік қасиеттер

Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Дағдылар:
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.

Дағдылар:
- жетекшілік ететін бағыт бойынша тәуекелдерді басқару дағдылары;
- келіссөздер жүргізу дағдылары (сендіру қабілеті, өзара тиімділікті іздеуге бағдарлану) және коммуникативтік дағдылар (компаниялар мен мемлекеттің жоғары буын басшыларымен қарым-қатынас жасау, консенсусқа қол жеткізу, белсенді диалог жүргізу);
- үлкен деректер массивтерін талдау және жұмыс істеу дағдылары;
- көпшілік алдында сөйлеу дағдысы;
- аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары;
- презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу дағдылары;

Жеке және іскерлік құзыреттер:
Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму өзгерістерді басқару;
Нәтижеге назар аудару;
Процестерді тиімді басқару;
Міндеттеме / компания.
кредитный мониторинг
Полный день
28.01.2025 11:24:29

Аудитор Управления по аудиту бизнес процессов Департамента внутреннего аудита
МОППВА
Полный день
28.01.2025 11:15:29

Специалист Управления регуляторной и финансовой отчетности Департамента сводной отчетности
Oracle Bi
Полный день
28.01.2025 10:37:29

Риск-менеджер в Управление операционных рисков Департамента внутреннего контроля
фин.контроль
Полный день
28.01.2025 10:09:29

Специалист 1 категории подразделения фронт-офиса
продажи
коммуникативные навыки
Полный день
28.01.2025 10:03:29

Специалист Управления комплаенс контроля (антикор)
антикоррупция
28.01.2025 09:50:29

Региональный бизнес-партнер Управлении региональной поддержки
Microsoft Оffice
Полный день
27.01.2025 15:13:29

Начальник управления развития и поддержки маркетплейс Баспана Департамента
Power BI
Полный день

Кіру