Үміткерге қойылатын талаптар:
1) білімі: Жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық білім;
2) Қалаған кәсіптік тәжірибесі: Кәсіби салада – кемінде 3 жыл. Экономикалық/қаржылық қызмет түріндегі ұйымның тиісті бейіні бойынша (коммерциялық банктерде, корпоративтік несиелендіруде жақсырақ);
3) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Базалық;
4) шет тілдерін меңгеру деңгейі: ағылшын тілі: орта
5) дербес компьютерді білу: MS Office (Word, Excel, Power Point) тәжірибелі қолданушысы
Лауазымдық міндеттері:
1. Жобалар шеңберіндегі шарттарды ЖҚА бекіткен мерзімдерге сәйкес дайындау, келісу және тиісті түрде ресімдеу, оның ішінде:
1.1. кредиттік файлды қалыптастыру үшін ұсынылған құжаттар пакетінің болуын және толықтығын олардың Банк талаптарына, Банк Басқармасының шешімдеріне сәйкестігін, оның ішінде Банктің СП қорытындыларының/түйіндемелерінің болуын тексеру,
1.2. жоғарыда аталған құжаттардың Банк жүйесінде болуын және толықтығын тексеру;
1.3. мемлекеттік тілге аудармасын тиісті түрде қамтамасыз ете отырып, несиелік қызмет шеңберіндегі барлық келісімдерді (Банктің Несие комитеті бекіткен үлгілік нысандар бойынша) дайындау және тиісінше ресімдеу;
1.4. қаржыландыру құралын өтеу кестесін есептеу және бірлескен кәсіпорынның талабы бойынша бекіту;
1.5. әрбір қаржыландыру құралы бойынша табыстылықтың жылдық тиімді нормасын есептеу;
1.6. несиелік қызмет шеңберінде Банк жасаған шарттарды және/немесе оларға қосымша келісімдерді тіркеу;
1.7. несиелік қызмет шеңберінде тапсырыстарды орындау;
1.8. Басқарманың құзыреті шегінде Бірлескен кәсіпорынның өтінімі бойынша Банктің Бақылау комитеті шешімінің жобасын келісу;
1.9. кредиттік тізілім үшін есеп беру деректерін салыстыру.
2. Автоматтандырылған банктік ақпараттық жүйелерде (бұдан әрі – АБАЖ) және басқа жүйелерде қаржыландыру құралдарын техникалық қолдау:
2.1. келесі параметрлерді дұрыс енгізуді қоса алғанда: - қаржыландыру құралының негізгі параметрлері, - өтеу кестелері, - жобалар шеңберіндегі қамтамасыз ету, - сақтандыру ақпараты, - қаржыландыру көздері туралы мәліметтер, - дисконтталған құн туралы мәліметтер, - несиелік бюроларға есептерді жүктеуге арналған ақпарат;
2.2. кестені автоматтандырылған құру үлгісі болмаған жағдайда, өтеудің жеке кестесін АБИС-ке қолмен енгізу;
2.3. шеңберінде ABIS-те қаржыландыру құралдарын тестілеу: - қайта құрылымдау, - жаңа несиелік өнімдерді енгізу.
3. Қарыз алушының/контрагенттің қаржылық және қаржылық емес міндеттемелерінің қаржылық және қаржылық емес міндеттемелерін қаржыландыру және басқару кезеңдерінде кейінгі бақылау шеңберінде ЖҚА бекіткен шарттарға сәйкес сапалы мониторингті жүзеге асыру, оның ішінде:
3.1. бекітілген сметалық сметаның баптарына сәйкестігі: - құжаттар пакетінің толықтығын бекітілген сметалық баптарға сәйкестігін тексеру; - сарапшы – қаржылық және техникалық консультанттың Банк талаптарына сәйкес жасалған есебінің болуын тексеру; 3.2. Банктің уәкілетті органдарының шешімдерін қаржыландыруды жүзеге асыру үшін қажетті тоқтата тұру шарттарын орындаудың уақтылылығы мен толықтығы бөлігінде және оның барысында СП қорытындылары/меморандумдары негізінде,
3.3. Банктің VNA сәйкес қамтамасыз етудің сәйкестігі туралы қорытындының болуын тексеру; 3.4. жоба шеңберінде ұсынылған шарттар мен құжаттарға ескертулердің жоқтығы туралы СП Банкінің ресми хаттарының/қорытындыларының болуын тексеру;
3.5. ескертулер болған жағдайда кредиттік бөлімшеге қаржыландырудың мүмкін еместігі және ескертулерді және/немесе құжаттарды тиісінше ресімдемеу фактілерін жою қажеттілігі туралы хабарламада белгіленген мерзімдерде оларды кейіннен жою үшін хабарлама жіберу;
4. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының және VNA Банкінің талаптарына сәйкес жобалар бойынша кредиттік досьелерді мониторингілеу және сақтау:
4.1. несиелік файлдың толықтығын тексеру;
4.2. Шарттардың түпнұсқаларын және кепілге құқық белгілейтін құжаттарды Банктің ТҚҚ сәйкес қаржыландыру және басқару сатысында жедел сақтау орнына уақтылы беру;
4.3. Банктің операциялық сақтау орнында кепілзатқа келісім-шарттардың және құқық белгілейтін құжаттардың түпнұсқаларының сақталуын қамтамасыз ету;
4.4. құжаттарды мұрағатқа уақытылы тапсыру. СП-да ақпаратты дайындау, оның ішінде: - Банктің уәкілетті органдарының мерзімі өтіп кеткен шешімдері және «қаржыландыру барысында» ретінде жіктелген СОCL/DBZ сәйкес қаржыландырудың арнайы шарттарын уақытында орындамау және жобаны кейіннен іске асыру; - Кредиттік бюродан алынған есептерге сәйкес тоқсанның аяғында қарыз алушылардың екінші деңгейдегі банктер алдындағы мерзімі өткен берешегінің болуы.
5. Несиелік бюролармен өзара әрекеттесу:
- Банктің VNA сәйкес АБИС-те бар деректер негізінде қалыптастырылған Банк портфелі туралы Несиелік бюроларға ақпаратты жіберу;
- несиелік тарих пәні бойынша есептерді алу;
- Басқарманың функционалдық мүмкіндіктеріне қатысты басқа да мәселелер.
6. Несиені әкімшілендіру процесін оңтайландыруға қатысу:
6.1. Несиелік жұмыстың нысандары мен әдістерін, жаңа қаржыландыру құралдарын/несиелік бағдарламаларды, жобаларды, ВНА Банкті жетілдіруге бағытталған ұсыныстар енгізу;
6.2. Басқарманың функционалдық мүмкіндіктеріне қатысты процестерді автоматтандыру мәселелері бойынша Банкте ақпараттық технологияларды енгізу процесіне қатысу;
6.3. Несиелік және кепілдік құжаттаманың үлгілік нысандарын келісу;
6.4 Банктің бизнес-процестерінің тиімділігін арттыру мақсатында басқарманың құзыретіне жататын мәселелер бойынша жұмыс топтарына, жобалық жұмыстарға қатысу.
7. Басқарманың функционалдық міндеттері шегінде инспекциялық органдармен өзара іс-қимыл жасау:
7.1.ішкі аудит органдары (Комплаенс қызметі және Ішкі аудит қызметі): - құжаттар пакетін/кредиттік файлдарды дайындау және беру; - аудит шеңберінде басқа ақпаратты дайындау және ұсыну.
7.2. сыртқы аудит органдары («Бәйтерек» Ұлттық басқарушы холдингі» АҚ, Есеп комитеті, Бас прокуратура және т.б.): - құжаттар пакетін/кредиттік файлдарды дайындау және беру; - аудит шеңберінде басқа ақпаратты дайындау және ұсыну.
Үміткерге қойылатын талаптар:
1) білімі: Жоғары техникалық білім.
2) Лицензияларға, сертификаттарға және т.б. қойылатын талаптар: Linux және Windows операциялық жүйелерін басқару сертификаттары қабылданады.
3) Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл; Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл
4) Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
Қазақстанның Даму Банкі туралы Заңын білу
«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай талаптарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысын білу;
Қазақстан Республикасының «Ақпараттандыру туралы» Заңын білу.
ақпараттық қауіпсіздік саясатын білу
ақпараттық технологиялар бөлімінің Ережесін білу
коммутация және желілік технологиялар саласындағы білім, соның ішінде. Желі маршрутизациясының негіздері және желіаралық қалқандар қалай жұмыс істейді.
Банкте қолданылатын бағдарламалық-техникалық құралдардың мақсатын, жұмыс істеу принциптерін және жұмыс істеу ережелерін білу
ақпараттық технологиялар тұрғысынан Банк қызметінің үздіксіздігін реттейтін құжаттаманы білу
Басқарманың жұмысына қатысты бұйрықтар, қаулылар, нұсқаулар және басқа да директивалық құжаттар;
өрт және экологиялық қауіпсіздік саласындағы білім
сапа менеджменті жүйесі, ақпараттық қауіпсіздік, қоршаған ортаны қорғау, денсаулықты қорғау және еңбек қауіпсіздігі саласындағы білім.
5) міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:
Huawei, DELL, NetApp серверлік жабдықтарымен жұмыс істеу дағдылары;
VMware және HyperV серверлерін виртуалдандыру жүйелерін, Veeam сақтық көшірме жүйелерін басқару дағдылары;
Linux және Windows операциялық жүйелерін, оның ішінде конфигурациялауды, оңтайландыруды және ақаулықтарды жоюды басқару дағдылары;
Контейнерлеуге арналған докерді басқару дағдылары және контейнерлік қосымшаларды басқаруға арналған Кубернетес;
CI/CD процестерін ұйымдастыру үшін GitLab-пен жұмыс істеу дағдылары;
Zabbix/Grafana/Prometheus мониторинг жүйелерін конфигурациялау және пайдалану тәжірибесі;
6) Лауазымдық міндеттері:
Банктің АТ-инфрақұрылымының үздіксіз жұмысын қамтамасыз етеді:
· VMware виртуалдандыру жүйесін әкімшілендіру, виртуалды серверлерді құру және конфигурациялау;
· Домен контроллерлерін, Active Directory, Azure, DNS және Банктің пошта серверін әкімшілендіру;
· Жүйелер мен қызметтердің жұмысын тұрақты бақылау;
· Сынақ деректерін қалпына келтіру арқылы резервтік көшірменің орындалуын ұйымдастыру және бақылау;
· Серверлік жабдықты және деректерді сақтау жүйелерін бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді техникалық қамтамасыз ету;
· Пайдалану кезінде туындаған инциденттерді жедел жою;
· Docker және Kubernetes көмегімен контейнерлік қосымшаларды әкімшілендіру, CI/CD процестерін қолдау, GitLab әкімшілігі, репозиторий және қол жеткізу құқықтарын басқару; Ішкі ережелер мен техникалық құжаттамаларды, соның ішінде техникалық шарттар мен техникалық тапсырмаларды әзірлейді және жаңартады
· Банктің АТ-инфрақұрылымын жақсартудың ықтимал нұсқалары бойынша ұсыныстарды қалыптастырады
· Жаңа және іске асыру бойынша жұмыс топтарына қатысады
қолданыстағы ақпараттық жүйелер мен техникалық шешімдерді әзірлеу;
· Ақпараттық технологиялар департаментінің құзыреті шегінде департамент директоры мен бөлім басшысының тапсырмаларын орындайды
· Банк басшылығы мен қызметкерлерін ақпараттық жүйелердің жұмысындағы ықтимал үзілістер туралы хабарлайды және міндетті түрде Комплаенс қызметіне өзінің күдігі туралы хабарлайды немесе кез келген лауазымды тұлға, Банк қызметкері, лауазымды тұлға, қызметкер, Банк контрагентінің өкілі жасаған ықтимал алаяқтық және сыбайлас жемқорлық әрекеттері туралы басқа тұлғалардан алынған ақпаратты береді.
Үміткерге қойылатын талаптар:
1) білімі: жоғары білім;
2) қалаған кәсіптік тәжірибесі: кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі;
3) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Еркін;
4) шет тілдерін меңгеру деңгейі: орыс тілі: еркін
5) дербес компьютерді пайдалану дағдылары: тәжірибелі ДК қолданушысы
Көрсетілетін қызметтер:
1. Кіріс хат-хабарларды, оның ішінде info@kdb/kz корпоративтік мекенжайына келіп түскен хаттарды тіркеу, бақылауға тіркеу, міндеттерді бөлуге сәйкес Банк басшыларына қарау үшін жедел жіберу, кіріс корреспонденциялық құжаттарды папкаларға/файлдарға қалыптастыру, папкаларды/файлдарды қалыптастыру аяқталғаннан кейін, уақытша құжаттаманы банктің ішкі кестесіне және сақтау кестесіне сәйкес мұрағатқа беру. Мерзімдерді бақылау және бақылау.
2. «Тек қызметтік пайдалану үшін» белгісі бар кіріс және шығыс хат-хабарларды тіркеу. Орындау мерзімдерін бақылау және бақылау;
3. Кіріс хат-хабар құжаттарын папкаларға/файлдарға қалыптастыру, «Қызметтік пайдалану үшін» деген белгісі бар шығыс хат-хабарлардың кіріс және 2 данасы папкаларды/файлдарды қалыптастыру аяқталғаннан кейін құжаттарды қабылдау кестесіне сәйкес тұрақты және уақытша сақтауға Банк мұрағатына беріледі.
4. Жалғыз акционердің және мемлекеттік органдардың тапсырмаларының орындалуы туралы ақпаратты апта сайын дайындайды, жалғыз акционердің және мемлекеттік органдардың тапсырмаларының орындалуы туралы ай сайынғы есеп дайындайды және оны Банктік есеп беру деректер базасына орналастырады;
5. Ішкі нормативтік құқықтық актілердің анықтамалық базасын жүргізу, оның ішінде олардың мәтіндерін ағымдағы (бақылау) нұсқада орналастыру;
6. Құзіретіне жататын мәселелер бойынша ішкі актілердің жобаларын келісу, бөлімге қолдау көрсету үшін қажетті басшылықтың басқа да тапсырмаларын орындайды;
7. Негізгі қызметкерді уақытша болмаған жағдайда ауыстыру кезінде: Банктің шығыс корреспонденциясын, әкімшілік құжаттарын тіркеу және жіберу, құрылымдық бөлімшелердің ауысуы бойынша құжаттаманы қабылдау.
8. Банк мұрағаты бөлімінің бас қызметкерін ауыстыру кезінде: несиелік қызметке қатысы жоқ шарттарды/шарттарды қабылдау, тіркеу, сақтау, есепке алу және беру бойынша жұмыстарды жүзеге асырады.
Үміткерге қойылатын талаптар:
1) білімі: жоғары білім;
2) қойылатын талаптар: «Сақтандыру» мамандығы бойынша жоғары білім немесе жоғары білім (экономика/математика/қаржы);
3) Қажетті кәсіптік тәжірибесі: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 6 жыл жұмыс тәжірибесі;
4) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Орташа;
5) дербес компьютерді пайдалану дағдылары:
1. Өз бетінше шешім қабылдау, оның салдарын бағалау және олар үшін жауапкершілікті қабылдау дағдылары, проблемалық жағдайларда оңтайлы шешімдерді табуға қажетті қабілеттер, сыни тұрғыдан ойлау дағдылары;
2. Ақпаратты жедел жинау, жүйелеу және талдау, себеп-салдарлық байланыстар мен салдарларды анықтау дағдылары;
3. Банктің ішкі актілері мен басқа да құжаттарының жобаларын дайындау дағдылары;
4. Тәжірибелі ДК қолданушысы, MS Office (Excel, Access, Power Point), Lotes Notes, Colvir 5. Аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары;
6. Іскерлік хат алмасу дағдылары;
7. Презентация және іскерлік қарым-қатынас дағдылары
Көрсетілетін қызметтер:
1. Сақтандыру процесін әдістемелік қамтамасыз ету және жаңа сақтандыру құралдарын енгізу;
2. Банктің уәкілетті органдарының қарауына сақтандыру мәселелері бойынша материалдарды ұсыну;
3. Несие процесіне қатысу (сақтандыру бағдарламаларын әзірлеу, сақтандыруға орналастыруды бақылау және сақтандыру бағдарламасын қайта сақтандыру);
4. Жобалық қаржыландыру шеңберінде сақтандыру шарттарының жобаларын сараптау және келісу;
5. Несие портфелін сақтандыру мониторингін жүргізу және Банкте сақтандыру талаптарының сақталуын бақылау;
6. Бірыңғай сақтандыру пулын ұйымдастыру бойынша жобалық жұмысты жүзеге асыру;
7. Қазақстан Республикасының сақтандыру ұйымдары мен сақтандыру брокерлерінің қаржылық жағдайына және рейтингтеріне мониторинг жүргізу;
8. Сақтандыру брокерлерін аккредиттеу бойынша іс-шараларды өткізу;
9. Алдын ала ескерту жүйесінің тиімді жұмыс істеуі үшін сақтандырылған объектілерді сақтандыру/қайта сақтандыру туралы ақпаратты уақтылы және дұрыс ұсыну;
10. Банктің мүдделерін сақтандыруды қамтамасыз етуді жақсарту және арттыру бойынша ұсыныстарды әзірлеу және енгізу.
Немен айналысу керек?
Не күтеміз?
Негізгі дағдылар:
ЖҰМЫС МІНДЕТТЕРІ:
Банк қаржыландыратын инвестициялық жобалардың шеңберінде/Банктің қарыз алушылардың жеке қаражаты есебінен аккредитив/клиенттік өтінім/аккредитивке қызмет көрсету шартын беру бойынша шарттарды сараптауды және әзірлеуді/келісімдерді жүзеге асырады. контрагент банктермен аккредитив жобасы
• Аккредитивті техникалық шығаруды/аккредитивке түзетулерді (ABIS-те көрсету және SWIFT арқылы шығару) жүзеге асырады.
• Аккредитив бойынша құжаттарды тексеруді/аккредитив бойынша сәйкессіздіктерді өңдеу тәртібін жүзеге асырады.
• Аккредитив бойынша төлемдерді жүзеге асырады және аккредитивті жабады
• Аккредитивтер мен корреспонденттік шоттар бойынша есептерді/ақпараттарды жасайды және ұсынады
• Есептеуді тексереді және аккредитивтер бойынша тәуекелдік комиссияларды есептен шығарады
• Аккредитив операциясының шарттарын келісу мақсатында контрагент банктермен келіссөздер/хат алмасулар жүргізеді.
• Құжаттамалық операциялар бойынша ішкі ережелерді әзірлейді
• Банк операциялары мен операцияларының орындалуын қамтамасыз ету үшін RMA авторизациясы арқылы банктермен корреспонденттік қатынастарды орнатады.
• Банктің Инвестициялар жөніндегі комитетінің шешімдеріне сәйкес корреспонденттік ностро шоттарын ашады, жүргізеді және жабады. Корреспонденттік шоттар арқылы ақша аударымдарын жүзеге асырады. Банктердің корреспонденттік шоттар бойынша комиссиялық алымдарды дұрыс қолдануын тексереді және оларды тиісті баланстық шоттарда көрсетеді. Банк кірістерін дұрыс көрсету мақсатында корреспонденттік ностро шоттары бойынша есептелген және төленген сыйақылар бойынша корреспондент-банктермен салыстыру жұмыстарын жүргізеді. Корреспонденттік шоттарға ақшаны несиелейді/аударады.
Үміткерде болуы керек артықшылықты біліктілік
• «Төлемдер және төлем жүйелері туралы» Қазақстан Республикасының Заңын білу • Қазақстан Республикасы банктерінің құжаттық аккредитивтермен операцияларды жүргізу ережелерін білу (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының қаулысы). Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 22 қазандағы № 199) • Қазақстан Республикасының аумағында қолма-қол ақшасыз төлемдерді және (немесе) ақша аударымдарын жүзеге асыру қағидаларын білу (Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының 2014 жылғы 22 қазандағы № 199 қаулысы). 2016 жылғы 31 тамыздағы No 208)
• Құжаттамалық кредиттер бойынша бірыңғай әдет-ғұрып пен тәжірибені білу (UCP600) • Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі мен банктер, сондай-ақ банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арасында корреспонденттік қатынастарды орнату ережелерін білу Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы No 209)
• Банктер арасында, сондай-ақ банктер мен банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арасында корреспонденттік қатынастарды орнату қағидаларын білу (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы № 210 қаулысы) • Экономика салаларының кодтарын және төлемдердің тағайындалуын қолдану қағидаларын білу (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы No 203 қаулысы).
• MS Office бағдарламаларында (Word, Excel, PowerPoint), электрондық құжат айналымы жүйесінде дағдылар (жоғары пайдаланушы) • сыртқы сауда келісімшарттарымен және құжаттарымен жұмыс істеу дағдылары • SWIFT хабарлама пішімдерімен жұмыс істеу дағдылары
Қажетті кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, ауданы, салалары және т.б.)
• Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда – кемінде 6 жыл.
• Ұйымның профиліне сәйкес келетін экономикалық қызмет түрі бойынша (мүмкіндігінше қаржы секторы, мекемелер және/немесе мемлекеттік органдар) – кемінде 3 жыл.
Мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Жалғастыру (B1)
Шетел тілін меңгеру деңгейі: Ағылшын тілі (B1)
Көрсетілетін қызметтер:
1. Нормативтік құқықтық актілерде белгіленген мерзімдерде (күн сайын, апта сайын, ай сайын) Бірыңғай несие жүйесінде Кредиттік тізілімге мәліметтерді құрастыру және ұсыну
2. Төлеу кестелері, қамтамасыз ету келісімдері бойынша өзгерістер/жаңа деректердің пайда болуы бөлігінде Kolvir ABIS-те несиелер мен шартты міндеттемелерге енгізілген өзгерістерді бақылау
3. Тоқсан сайын ААЖ «ESSP» несиелер мен шартты міндеттемелерге түгендеу жүргізу.
4. Бас бухгалтерлік есеп басқармасының құзыретіне кіретін мәселелер бойынша Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің сауалдарына жауаптар дайындау.
5. ALIS модульдерінің функционалдық мүмкіндіктерін енгізу/кеңейту бойынша тапсырмаларды қою және тапсырмаларды орындау кезінде тестілеу
6. Берілген міндеттер аясында басшының тапсырмасы бойынша ресми құжаттарды дайындау
7. Бірыңғай кредиттік ақпараттық жүйеде және кредиттік ақпараттың автоматтандырылған жүйесінде Несие тізілімінің мақсаттары үшін анықтамалықтарды жүргізу.
8. Несие тізілімін қалыптастыру мәселелері бойынша Банктің жаңа және қолданыстағы ішкі актілеріне өзгерістер мен толықтырулар әзірлеу.
9. Қызмет көрсету үшін қажетті Банктің ішкі ережелерін сақтау
10. Мәселелер бойынша қажетті қосымша ақпаратты (декодтау, ашу және т.б.), Банк басшылығына тиісті қорытындылар мен ұсыныстарды, мемлекеттік уәкілетті органдардың, акционерлердің, Банктің клиенттері мен қарыз алушыларының және басқа да ұйымдардың сұрау салуларына жауаптарды дайындау. өз бөлімінің құзыреті
11. Іскерлік хат алмасу, аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары
12. MS Office (Word, Excel), ABIS, AIS «ESSP», электронды құжат айналымы жүйесін меңгеру
Талаптар:
1. Жоғары экономикалық білім
2. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 5 (бес) жыл жұмыс өтілі
3. Банк профиліне сәйкес келетін экономикалық қызмет түрі бойынша кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі (қаржылық ұйымдар, институттар)
4. Қазақстан Республикасының банк ісі, бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік саласындағы заңнамасын, халықаралық қаржылық есептілік стандарттарының негіздерін білу.
Үміткерге қойылатын талаптар:
1) білімі: экономика және қаржы саласындағы жоғары білім.
2) Таңдалған біліктілік:
1. Кіріс құжаттама мен ақпаратты жинау, жүйелеу және талдау дағдылары.
2. Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу.
3. Банк ісі мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.
3) Қажетті кәсіптік жұмыс тәжірибесі: Жұмыс өтілі бір жылдан кем емес;
4) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Орташа;
5) шет тілдерін меңгеру деңгейі: ағылшын тілі: орта
6) дербес компьютерді пайдалану дағдылары: Windows, MS Office (Excel, Word, Power Point) тәжірибелі қолданушысы. 8) басқа (көрсетіледі);
Көрсетілетін қызметтер:
1. Акционерлердің/уәкілетті органдардың/БК Банкінің сұрауларына жауаптар дайындау.
2. Банктің ішкі қызметтері және Клиенттермен байланыс дирекциясына сыртқы сұраныстар үшін деректерді жинау және өңдеу.
3. Клиенттермен байланыс дирекциясы жүктелген міндеттер шеңберінде басшылықтың тапсырмасы бойынша ресми құжаттарды дайындау.
4. Банктің ақпараттық жүйесіне Жоба бойынша деректерді енгізу және құжаттарды жүктеу.
5. Контрагенттерге хаттар жіберу, оның ішінде Банктің Басқарушы компаниясы қабылдаған шешімдер, құжаттарды ұсыну қажеттілігі және басқа да сұрау салулар
6. Жобаларды алдын ала қарау және банктік сараптамадан өткізу кезеңдерінде бөлімнің құжаттарын мұрағатқа өткізуді қамтамасыз ету.
Көрсетілетін қызметтер:
1. Қаржы ресурстарын ұтымды пайдалану және ел экономикасындағы Банк қызметінің қосылған құнын арттыру мақсатында машиналық оқыту алгоритмдерін пайдалана отырып, келешегі бар салалар мен өнім тауашаларды анықтау жүйесін қалыптастыру және қолдау.
2. Банк пен оның мүдделі тараптары шешім қабылдау кезінде оларды пайдалану мақсатында әртүрлі көздерден алынған макроэкономикалық, қаржылық және басқа деректерді іздеу, жинау, біріктіру, талдау және визуализациялау.
3. Банк қызметінің макроэкономикалық көрсеткіштері мен тиімділік көрсеткіштері бойынша болжамды аналитиканы дамыту контекстінде машиналық оқыту алгоритмдерін қолдану.
4. Жасырын және тривиальды емес заңдылықтар мен олардың кейінгі тенденцияларын анықтау мақсатында макроэкономика саласындағы үлкен деректерге интеллектуалды талдау жүргізу, банк қызметін жетілдіру есебі.
5. Басқарма төрағасының тапсырмасы бойынша талдамалық зерттеулер мен есептерді дайындауға қатысу.
6. Үздіксіз іздеу және Банктің жаңа өзекті стратегиялық даму бағыттары мен мақсаттарын анықтау.
7. Стратегиялық бақылау тақтасының мазмұнын жаңарту.
Міндеттері:
• несиелік тәуекелдер бойынша тәуекел менеджері ретінде ірі инвестициялық жобаларды және экспорттық операцияларды сараптау;
• кредиттік тәуекелдерді анықтау және бағалау және ішкі кредиттік рейтингтің есебін валидациялау, Банктің ішкі актілеріне сәйкес корпоративтік контрагенттерді топтастыру белгілерін тексеру;
• бекітілген кредиттік портфель шеңберінде несиелік тәуекелдер туралы есептерді және Банктің құрылымдық бөлімшелеріне, басшылыққа, уәкілетті органдарға және Банктің ішкі актілеріне сәйкес Банктің жалғыз акционеріне басқа есептерді уақтылы және жүйелі түрде дайындауға қатысу. Банк, несиелік тәуекелдер бойынша деректер базасын жүргізу;
• ықтимал болжамдыларды ескере отырып, қарыз алушының/несие құралының тәуекел бейініне (саты, провизиялар, рейтинг) әсер ету үшін тағайындалған несие портфелінің стресс-тестерін жүргізу;
• тағайындалған кредиттік портфель бойынша ұсынымдарды әзірлеу және бекіту (мониторинг кестесі, ұсынылатын жеке көрсеткіштер, Банк провизияларына теріс әсер етуі мүмкін сценарийлер, провизиялардың ұлғаюына және/немесе несиелік операцияның тәуекел профилінің нашарлауына жол бермеу жөніндегі іс-шаралар жоспары) ;
• тағайындалған несиелік портфель бойынша провизиялар деңгейін, дефолт ықтималдығын (PD), дефолт кезінде залалдарды, дисконтталған ақша ағындарының құнын және провизиялардың болжамды деңгейін дұрыс есептеуді қамтамасыз ету;
• Банктің уәкілетті органдарының шешімдеріне, Банктің ішкі актілеріне, Банк Басқармасы Төрағасының, жетекшілік ететін Басқарушы директордың, Департамент директорының тапсырмаларына сәйкес басқа да функциялар.
Талаптар:
• жоғары экономикалық/қаржылық білім;
• кредиттік тәуекелдерді басқару, провизияларды қалыптастыру және/немесе инвестициялық жобаларды талдау және/немесе кәсіпорындардың қаржылық талдауы және/немесе бизнес/компанияны бағалау саласындағы жұмыс тәжірибесі – кемінде 3 (үш) жыл;
• «Қазақстанның Даму Банкі туралы», «Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы», «Акционерлік қоғамдар туралы» Қазақстан Республикасының Заңдарын білу;
• ағылшын тілін орташа деңгейден кем емес білу, қазақ тілін білу;
• өз бетінше шешім қабылдау, олардың салдарын бағалау және олар үшін жауапкершілікті қабылдау дағдылары, проблемалық жағдаяттардың оңтайлы шешімдерін табуға қажетті қабілеттер, сыни тұрғыдан ойлау дағдылары;
• жобалық, инвестициялық, қаржылық-несиелік талдау және инвестициялық жобалардың, айналым қаражатының тәуекелдерін бағалау дағдылары мен білімі;
• мәмілелерді құрылымдау кезінде ақпаратты жедел жинау, жүйелеу және талдау, себеп-салдарлық байланыстар мен салдарларды анықтау дағдылары;
• корпоративтік несиелендіру және тәуекелдерді басқару саласындағы дағдылар (түрлі несиелік құралдар арқылы инвестициялық жобалар шеңберіндегі операцияларды анықтау, талдау, бағалау, мониторинг, құрылымдау және орындау);
• тәуекелдерді басқару бөлігінде әдістемелік құжаттарды, сондай-ақ Банктің ішкі актілері мен басқа да құжаттарының жобаларын әзірлеу дағдылары;
• тәжірибелі ДК қолданушысы, MS Office (Excel, Access, Power Point).
Міндетті талаптар:
Еңбек міндеттері:
Көрсетілетін қызметтер:
1. Бұқаралық ақпарат құралдарымен жұмыс (баспасөз-конференциялар, баспасөз-турлар ұйымдастыру, түсірілімдер, сұхбаттар ұйымдастыружәне т.б.), мақалаларды үйлестіру, спикерлермен сұхбат дайындау және т.б.);
2. БАҚ және әлеуметтік желілерде жариялау үшін PR материалдарын (баспасөз хабарламаларын, хабарландырулар, сұхбаттар, бейнесценарийлер және басқа да имидждік материалдар) дайындау;
3. Банктің әлеуметтік желілерін басқару (әлеуметтік желілердің контент-жоспарын жасау, посттар, фото және бейне дизайнын дайындау және т.б.) және әлеуметтік желілерде кері байланысты қамтамасыз ету;
4. Мүдделі тараптармен (Банк клиенттерімен) жұмыс істеу, PR материалдарын үйлестіру, кері байланыс алу;
5. Банк жаңалықтарын БАҚ және мүдделі тараптарға электронды түрде тарату;
6. «Бәйтерек» холдингінің PR қызметімен өзара іс-қимыл;
7. Қызметтің жылдық медиа және контент-жоспарларын жүзеге асыру.
Талаптар:
- жоғары экономикалық білім;
- міндетті түрде DipIFR/ACCA/ACCA ағымдағы студенті/CPA/CPA ағымдағы студенттік сертификаты болуы немесе оны еңбек шарты жасалған күннен бастап 1 (бір) жыл ішінде алу қажет. Кәсіби бухгалтер сертификаты қажет;
- жұмыс тәжірибесі 3 жылдан кем емес.
Міндеттері:
- Банктің Бас кітабын жүргізу, операциялық күнді ашу және есептерді салыстыру. Күнделікті баланс және валюталық позиция есебін дайындау. Желілік ресурстарда валюта бағамдарын орналастыру;
- Банктің есептілігін автоматтандыру және тестілеу нәтижелері бойынша есептерді ұсыну бойынша тапсырмаларды орындау кезінде автоматтандырылған ақпараттық жүйені және басқа бағдарламалық өнімдерді тестілеуге қатысу;
- Банктің ішкі актілеріне және Департамент басшылығының нұсқауларына сәйкес басқа да функцияларды жүзеге асыру.
Лауазымдық міндеттері:
1. Жобаларға кредиттік талдау жүргізу әдістемесін және инвестициялық жобаларды қарау, қаржыландыру, мониторингілеу және іске асыру тәртібінің ережелерін басшылыққа ала отырып, бизнес-ұсыныс, индикативті талдау және банктік сараптама кезеңдерінде несиелік талдау/жобалық мәмілені құрылымдау тәуелсіз талдау жүргізу және Банктің уәкілетті органдарына жобаларды қаржыландыру (немесе қаржыландырудан бас тарту) бойынша ұсынымдар беру мақсатында банктің экспорттық операциялары;
2. Банктің уәкілетті органы / банк басшылығы / мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін қарыз алушының, кепілгерлердің/контрагенттердің қызметіне кешенді және ағымдағы қаржылық мониторинг жүргізу;
3. Банктің уәкілетті органы/банк басшылығы/ мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін контрагент бұрын ұсынған қаржылық есептілікпен салыстыруды жүзеге асыру;
4. Контрагенттің сұрау салуын талдауды жүзеге асыру, ұсынылған құжаттарды талдау, кредиттік талдау жүргізу және өз құзыреті шеңберінде тиісті қорытынды дайындау;
5. Несиелік құралдар бойынша құнсызданудың объективті белгілерін анықтау;
6. Банк басшылығы / мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін sppi тестінен өтпеген кредиттік портфельдің және дебиторлық берешектің әділ құны бойынша болжамды бағалауды дайындау;
7. Банктің ішкі актілерінің жобаларын және бөлімнің қызметіне тікелей қатысты және/немесе құзыретіне кіретін басқа да құжаттардың жобаларын әзірлеу бойынша жұмыс топтарына қатысу, оның ішінде кредиттік жұмыстың нысандары мен әдістерін жетілдіруге бағытталған ұсыныстарды әзірлеу және енгізу, жаңа несие беру. «Қазақстанның Даму Банкі туралы» Заңның 2-тармағының 5-тармақшаларына сәйкес кредит беру процесін жетілдіру мақсатында ішкі процестерді оңтайландыруға арналған құралдар/инвестициялық несиелеу бағдарламалары.
Талаптар:
1. MS Office бағдарламаларымен (Excel, Word, Power Point, Outlook) жұмыс істеу дағдылары;
2. Ақпаратты жинау, жүйелеу және талдау, қаржылық модельдеу, сараптама жүргізу, тәуекелдерді бағалау, мәмілелерді құрылымдау дағдылары;
3. Аналитикалық материалдарды, презентацияларды дайындау дағдылары;
4. Тілдерді білу: қазақ, ағылшын.
Біліктілік талаптары:
1. Жоғары білімнің болуы – қаржылық, экономикалық;
2. ACCA, CIMA, CPA, CMA, CFA сертификаттары және MBA дипломы болғаны жөн;
3. Жұмыс өтілі – 3 жылдан;
4. Бухгалтерлік есеп, салық салу, ХҚЕС, қаржы-шаруашылық қызметін талдау, жобаларды талдау негіздерін білу;
5. Банк, қаржылық қызмет мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін, азаматтық заңнаманы және Банктің ішкі нормативтік құжаттарын білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
1. Үнемді басқару;
2. Нәтижеге бағдарлану;
3. Адалдық;
4. Жаңашылдық.
Лауазымдық міндеттері:
1. Жобаларға кредиттік талдау жүргізу әдістемесін және инвестициялық жобаларды қарау, қаржыландыру, мониторингілеу және іске асыру тәртібінің ережелерін басшылыққа ала отырып, бизнес-ұсыныс, индикативті талдау және банктік сараптама кезеңдерінде несиелік талдау/жобалық мәмілені құрылымдау тәуелсіз талдау жүргізу және Банктің уәкілетті органдарына жобаларды қаржыландыру (немесе қаржыландырудан бас тарту) бойынша ұсынымдар беру мақсатында банктің экспорттық операциялары;
2. Банктің уәкілетті органы / банк басшылығы / мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін қарыз алушының, кепілгерлердің/контрагенттердің қызметіне кешенді және ағымдағы қаржылық мониторинг жүргізу;
3. Банктің уәкілетті органы/банк басшылығы/ мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін контрагент бұрын ұсынған қаржылық есептілікпен салыстыруды жүзеге асыру;
4. Контрагенттің сұрау салуын талдауды жүзеге асыру, ұсынылған құжаттарды талдау, кредиттік талдау жүргізу және өз құзыреті шеңберінде тиісті қорытынды дайындау;
5. Несиелік құралдар бойынша құнсызданудың объективті белгілерін анықтау;
6. Банк басшылығы / мүдделі құрылымдық бөлімшелер үшін sppi тестінен өтпеген кредиттік портфельдің және дебиторлық берешектің әділ құны бойынша болжамды бағалауды дайындау;
7. Банктің ішкі актілерінің жобаларын және бөлімнің қызметіне тікелей қатысты және/немесе құзыретіне кіретін басқа да құжаттардың жобаларын әзірлеу бойынша жұмыс топтарына қатысу, оның ішінде кредиттік жұмыстың нысандары мен әдістерін жетілдіруге бағытталған ұсыныстарды әзірлеу және енгізу, жаңа несие беру. «Қазақстанның Даму Банкі туралы» Заңның 2-тармағының 5-тармақшаларына сәйкес кредит беру процесін жетілдіру мақсатында ішкі процестерді оңтайландыруға арналған құралдар/инвестициялық несиелеу бағдарламалары.
Талаптар:
1. MS Office бағдарламаларымен (Excel, Word, Power Point, Outlook) жұмыс істеу дағдылары;
2. Ақпаратты жинау, жүйелеу және талдау, қаржылық модельдеу, сараптама жүргізу, тәуекелдерді бағалау, мәмілелерді құрылымдау дағдылары;
3. Аналитикалық материалдарды, презентацияларды дайындау дағдылары;
4. Тілдерді білу: қазақ, ағылшын.
Біліктілік талаптары:
1. Жоғары білімнің болуы – қаржылық, экономикалық;
2. ACCA, CIMA, CPA, CMA, CFA сертификаттары және MBA дипломы болғаны жөн;
3. Жұмыс өтілі – 3 жылдан;
4. Бухгалтерлік есеп, салық салу, ХҚЕС, қаржы-шаруашылық қызметін талдау, жобаларды талдау негіздерін білу;
5. Банк, қаржылық қызмет мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін, азаматтық заңнаманы және Банктің ішкі нормативтік құжаттарын білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
1. Үнемді басқару;
2. Нәтижеге бағдарлану;
3. Адалдық;
4. Жаңашылдық.
Лауазым тұтынушылармен қарым-қатынасты басқаруды, несиелік процестің барлық кезеңдерінде жобаларды сүйемелдеуді және инвестициялық несиелеудің жаңа құралдарын әзірлеуге қатысуды қамтиды.
Негізгі міндеттер:
Квалификациялық талаптар:
Маман Банктің несиелік портфелінің сапасын талдау және басқарумен айналысады. Лауазым несие тәуекелдерін бағалау, ХҚЕС және реттеуші стандарттарға сәйкес резервтерді (провизияларды) есептеу, сондай-ақ есептілік дайындау және процестерді автоматтандыру бойынша міндеттерді орындауды көздейді.
Негізгі міндеттер:
Кандидатқа қойылатын талаптар: