Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Безопасность
Управление персоналом
Административный персонал
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
65 бос орын
16.04.2025 17:25:19

Корпоративтік даму және халықаралық ынтымақтастық департаментінің директоры

  • Арнайы кәсіби талаптар:
  • дамудың стратегиялық бағыттары және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттары. Тікелей инвестициялардың негізгі субъектілерінің қызметі. Инвестициялық аналитика, тұрақты даму принциптері. Әлеуметтік жауапты инвестициялау принциптері.
  • 1) қоғамның және еншілес ұйымдардың стратегиялық дамуы.
  • 2) еншілес ұйымдардың әртүрлі бағыттар бойынша Қоғамға ұсынатын материалдарын қарау, келісу және қорытындылар дайындау бөлігінде еншілес ұйымдардың құжаттарына сараптама жүргізу;
  • 3)"Жасыл" кеңсе тұжырымдамасының сақталуын қамтамасыз ету; мүдделі тараптармен өзара іс-қимылдың тиімділігін, оның ішінде мүдделі тараптарды сәйкестендіру мен талдауды және олардың үміттерін қамтамасыз ету;
  • 4) тәжірибені дамыту, әріптестік өзара іс-қимылды орнату және дамыту және ортақ шеңберде уағдаластықты іске асыру мақсатында қоғамның және оның еншілес ұйымдарының халықаралық ұйымдармен, даму институттарымен, қаржы институттарымен және инвестициялық қоғамдастықтармен халықаралық ынтымақтастығын дамытудың негізгі бағыттары мен тұжырымдамасын әзірлеу жөніндегі жұмысты үйлестіру;
  • 5) қоғамның сыртқы инвесторлар үшін портфелінің тартымдылығын арттыру мақсатында тікелей инвестицияларды бағалауда меншікті экологиялық, әлеуметтік басқару стандарттарын (Environmental, Social and Governance) енгізу;
  • 6)қоғамның кредиттік рейтингін беру мақсатында халықаралық рейтингтік агенттіктермен өзара іс-қимыл жасау;
Полный день
16.04.2025 16:52:20

бухгалтерлік есеп Департаментінің бас менеджері

Бухгалтерлік есеп департаментінің бас менеджері келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық немесе қаржылық білім;

2) Бухгалтерлік есеп және есептілік саласындағы жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, заңсыз алынған табысты заңдастыру және терроризмді қаржыландыру мәселелерін білу;

4) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары.

Бас менеджердің міндеттері мен функциялары

1. Міндеттерді іске асыру мақсатында бас менеджер мынадай міндеттер мен функцияларды орындайды:

1-міндет: ҚР Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы заңнамасына, Халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына, бекітілген Бухгалтерлік есеп шоттарының үлгілік жоспарына, Қоғамның есеп саясатына, уәкілетті мемлекеттік органдардың нормативтік-құқықтық актілеріне және белгіленген ішкі рәсімдерге сәйкес бухгалтерлік есепті жүргізу.

Функциялар:

1) Негізгі құралдар мен материалдық емес активтерді, ақша қаражатын, өнім берушілермен және мердігерлермен, өзге де кредиторлармен есеп айырысуларды есепке алу, шаруашылық және басқа да әкімшілік шығыстар;

2) уәкілетті органдардың шешімдеріне сәйкес дебиторлық берешек бойынша провизияларды (резервтерді) есепте көрсету;

3) депозиттер мен шоттар бойынша сыйақылар бөлігінде инвестицияларды есепке алу;

4) іссапар шығыстарын төлеуді жүзеге асыру үшін төлем тапсырмаларын қалыптастыра отырып, есеп беретін тұлғалар бойынша есеп жүргізу, іссапарға жіберілген жұмыскерлердің аванстық есептерге растайтын құжаттарын қабылдауды және топтамасын қалыптастыруды жүзеге асыру;

5) іссапар шығыстары бойынша жеткізушілермен және мердігерлермен есеп айырысуларды есепке алуды жүргізу.
ведение бухгалтерского учета в соответствии с законодательством Республики Казахстан
16.04.2025 12:23:19

Портфельдік қорлар департаментінің директоры

1) департаменттің және тұтастай Департаменттің әрбір қызметкерінің алдына қойылған функцияларды тиісінше орындау және міндеттерге қол жеткізу мақсатында Департамент қызметкерлеріне басшылық жасауды және Департамент қызметіне бақылауды жүзеге асыруға, сондай-ақ бағынысты қызметкерлерді ынталандыру жүйесін қалыптастыру, қолдану, құрылымы, мазмұны бойынша ұсыныстар беруге;

2) қоғамның жарғылық қызметін жүзеге асыру мақсатында қаржы-экономикалық негіздемелер әзірлеуді қоса алғанда, республикалық бюджеттен және/немесе Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан ақшалай қаражат бөлу мақсатында Департаменттің жұмысын үйлестіруге;

3) мақсаттарға қол жеткізуді және міндеттердің орындалуын бақылау мақсатында ТБИ, арнайы мақсаттағы компаниялар, басқарушы компаниялар қызметінің мониторингін жүзеге асыруға;

4) қажет болған жағдайда Қоғамның алқалы органдарының отырыстарында өз құзыреті шегінде басқарушы компаниялардың қолданыстағы және/немесе талданатын инвестициялық жобалары және ТБИ-нің басқа да мәселелері туралы баяндауға міндетті;

5) Департаменттің инвестициялық және/немесе ұсынымдық комитеттерде, консультативтік кеңестерде және ТПИ-нің басқа да органдарында, басқарушы компанияларда, арнайы мақсаттағы компанияларда қоғам өкілдері үшін инвестициялық ұсынымдар дайындау жөніндегі жұмысын үйлестіруді жүзеге асыруға;

6) Өз құзыреті шеңберінде жұмыс топтарының, комиссиялардың құрамына, келіссөздерге қатысуға;

7) қоғамның даму стратегиясын қалыптастыру, қоғам қызметін ұзақ мерзімді дамыту және кеңейту жоспарларын әзірлеу мәселелері бойынша Қоғамның басқа құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасауға және т. б;

8) өзінің функционалдық міндеттеріне байланысты Қоғамның құрылымдық бөлімшесінің қызметіне тән тәуекелдерді сәйкестендіруді, талдауды және бақылауды жүзеге асырады, оның ішінде тиісті тәуекелдердің өзгерістері, жай-күйі мен мөлшері туралы, барлық стандартты емес операциялар мен жағдайлар туралы тәуекелдерді басқару жүйесін үйлестіруге жауапты құрылымдық бөлімшені хабардар етеді.
Полный день
16.04.2025 11:52:19

Жобалар мониторингі департаментінің маманы

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі, техникалық/экономикалық білім. Сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласында тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе кәсіби сертификаттаудың/аттестаттаудың болғаны жөн. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі.

Лауазымдық міндеттері:

1.                  Құрылыс барысын бақылау. Ситуациялық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізу мерзімдерін, құнын, келуін, қарауын, енгізілуін қоса алғанда, Компания жасасқан шарттар бойынша объектілер құрылысының барысын бақылауды жүзеге асырады.

2.                 Жылжымайтын мүлікті қабылдау. Жылжымайтын мүлік объектілерін қабылдау жөніндегі комиссияларға қатысады.

3.                 Инвестициялық жобалар мен субсидиялау жобаларының құрылысына Мониторинг жүргізу. қаражаттың мақсатты пайдаланылуын мониторингтеу, жобалау-сметалық құжаттаманың мерзімдері мен сәйкестігін мониторингтеу.

4.                 Құрылыс бөлігінде мемлекеттік бағдарламалардың орындалу мониторингі. Объектілерге бару үшін іссапарды, ахуалдық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізуді қоса алғанда, жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік бағдарламалардың орындалуына мониторингті жүзеге асырады.

Ориентация на результат и постоянное совершенствование бизнесс-процессов, постоянное обучение и саморазвитие, лидерство, аналитический склад ума
Полный день
14.04.2025 10:45:19

«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ Қызылорда облысы бойынша филиалының кредиттеу бөлімінің корпоративтік жобалар жөніндегі бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері:
-Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативті жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету;
-Корпоративтік клиенттерді және ірі филиалдық жобаларды қаржыландыруға өтінімдерді уақтылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық/техникалық білім;
*шағын/орта/ірі бизнесті несиелеу саласында (функционалдық) кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі бар болса рұқсат етіледі.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-кемінде 2 (екі) жыл және/немесе «Аграрлық несие корпорациясы» АҚ (бұдан әрі – Қоғам)/Қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі үміткерлері үшін кемінде 1 (бір) жыл еңбек өтілі/жұмыс өтілі бар.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-Лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-филиалдың Несие беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, оқиғалар);
-экономика негіздері, кәсіпорынның қаржылық талдауы, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-шағын/орта/ірі бизнес субъектілерінің қызметіне қаржылық талдау жүргізу, сараптамалық қорытынды жасау және жоба бойынша нақты қорытындылар мен ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі;
-интенсивті, ауқымды деректерді жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-тұтынушылардың шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істеу мүмкіндігі.
Жеке құзыреттер:
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, қабілет жәнеадамдармен қарым-қатынас жасауға ұмтылу);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және ұйымдастыру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-белсенді өмірлік ұстаным;
-үздіксіз өзін-өзі дамыту;
-тұтынушыларға назар аудару.
Умение проводить финансовый анализ
Полный день
14.04.2025 10:11:19

«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ Қызылорда облысы бойынша филиалының кредиттеу бөлімінің бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік
жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер:
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.
Финансовый анализ
Полный день
11.04.2025 18:02:19

Қажетті кәсіби тәжірибе:
3 жылдан кем емес, бұл ретте ұйымның тиісті бейінінде 2 жылдан кем емес
Экономикалық қызмет (ҰБХ компаниялар тобында
"Бәйтерек" және/немесе Мемлекеттік басқару органдарында)
Стратегиялық
көру, нәтижеге бағдарлау, аналитикалық ойлау, адамдарды басқару
Дағдылар
іскерлік келіссөздер жүргізу, персоналды басқару, бюджетті басқару,
даму жоспары мен төлем күнтізбесін құру, қаржылық басқару
тәуекелдер және қаржы құралдарына инвестициялау
Тілдерді білу: қазақ-еркін, орыс-еркін, ағылшын-озық
Управление бюджетом
ведение деловых переговоров
составление аналитических отчетов
Полный день
11.04.2025 16:35:18

Жеке тұлғалармен жұмыс департаментінің маманы

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық / экономикалық / заң білімі

Лауазымдық міндеттері:

Сатып алумен жалға берілетін тұрғын үй беру жөніндегі мемлекеттік бағдарламаны іске асыру, ипотекалық қарыздар беру және талап ету құқықтарын алу жолымен несие портфелін ұлғайту.

Жалдау және ипотекалық портфельді сүйемелдеу. Мемлекеттік/мемлекеттік емес заңды тұлғалардың, жалға алушылардың/қарыз алушылардың өтініштерін/хаттарын/сұрау салуларын қарау процесінде сапалы қызметтер көрсету есебінен Қолданыстағы нормативтік құжаттарға сәйкес бір немесе дәйекті операциялардың жиынтығын орындау арқылы нақты қызметтер көрсету арқылы ұйымның/клиенттің қажеттіліктерін қанағаттандыру жолымен қолданыстағы клиенттік базаға қызмет көрсетуді қамтамасыз ету, құрылымдық бөлімшелерге есептер,  өз құзыреті шегінде.

ответственность
Полный день
11.04.2025 16:33:18

Қызметті қамтамасыз ету департаментінің маманы (негізгі қызметкер болмаған кезеңде)

Біліктілік талаптары: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі заң және (немесе) экономикалық білім, тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу саласындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 1 жыл.

Лауазымдық міндеттері:

1)   Сатып алуды ұйымдастыру және комиссияларға қатысу. Сатып алуды барлық тәсілдермен ұйымдастырады және жүргізеді, тендерлік (аукциондық) құжаттамалардың, сатып алу туралы шарттардың, бұйрықтардың жобаларын әзірлейді, Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес ЭҚЖ арқылы олардың электрондық келісілуін қамтамасыз етеді. Өз құзыреті шегінде әлеуетті өнім берушілердің ұсынылған өтінімдерін қарауға қатысады, сондай-ақ сатып алу бойынша заңды шешімдер қабылдау мақсатында Компанияның ішкі құжаттарының талаптарына сәйкес тендерлік (аукциондық) комиссияның құрамына қатысады.

2)   Шарттардың орындалу мониторингі. Сатып алу порталы арқылы жасалған шарттардың мониторингі және оларды орындамау бойынша сатып алу бастамашыларын хабардар ету.

3)        Порталда Шарттардың орындалуы/өзгертілуі/бұзылуы туралы мәліметтерді енгізу. ІҚ талаптарының орындалуын қамтамасыз ету және орындау есебін қалыптастыру мақсатында Компанияның бухгалтерлік есеп жөніндегі бағдарламалық қамтамасыз ету деректері негізінде сатып алу порталында жасалған шарттардың орындалуы/өзгеруі/бұзылуы туралы мәліметтерді енгізеді.

4)   Құжаттарды архивке беру. Бөлімшеде іс қағаздарын жүргізеді, Компанияның сатып алу жөніндегі құжаттарын, оның ішінде тендерлік (аукциондық) құжаттамаларды, өтінімдерді, шарттарды, бұйрықтардың көшірмелерін және т.б. Компанияның ішкі құжаттарында белгіленген мерзімдерге сәйкес құжаттарды Компания мұрағатына беру үшін қалыптастырады.

1) умение работать с интернет-ресурсами: порталы закупок, веб-портал государственных закупок, корпоративный сайт; 2) умение разрабатывать тендерную (аукционную) документацию, договоры и приказы о закупках; 3) рассмотрение и сопоставление заявок потенциаль
11.04.2025 16:26:18

Сәйкестік Бақылаушысы

- қордағы сыбайлас жемқорлық мәселелері бойынша адамдардың (жеке және заңды) өтініштерін қарау және жедел желіні әкімшілендіру, оның ішінде қордағы сыбайлас жемқорлық мәселелері бойынша жеке және заңды тұлғалардан қоңыраулар қабылдау, кейіннен мәселелерді зерделеу және тиісті шаралар қабылдау;
- Қазақстан Республикасы заңнамасының нормаларын және Қордың ішкі нормативтік құжаттарын басшылыққа ала отырып, Қордың лауазымды тұлғалары мен қызметкерлерінің Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзу фактілеріне тергеу (тексеру) жүргізу. Тергеп-тексеру қорытындылары бойынша қор басшылығына қор жұмысындағы комплаенс-тәуекелдерді басқару мақсатында Қазақстан Республикасы заңнамасының, реттеуші актілердің, Қордың ішкі құжаттары мен рәсімдерінің талаптарына анықталған сәйкессіздіктерге қатысты түзету шараларын жою және қабылдау жөнінде ұсынымдар ұсынылады. Бақылау шараларын және осындай тәуекелдерді азайту тетіктерін тексеру мақсатында комплаенс-тәуекелдер картасының базасында комплаенс-тәуекелдерді басқару шеңберінде комплаенс-тексерулер жүргізу
- Қор басшылығын кейіннен хабардар ету және қорға залал келтірмеу жөнінде шаралар қабылдау мақсатында қылмыстық және әкімшілік іс жүргізу шеңберінде Қазақстан Республикасы құқық қорғау органдарының қордағы тексерулері мен сұрау салулары бойынша деректерді жинау, өңдеу және талдау;
-сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі уәкілетті органға белгіленген тәртіппен есептілікті уақтылы ұсыну; Қордың комплаенс-Тәуекелдерін басқару шеңберінде Қордың Директорлар кеңесіне АКҚ қызметі туралы есептерді ұсыну үшін тұрақты қалыптастыру
аналитическое мышление
Грамотная устная и письменная речь
Решительность
Полный день
10.04.2025 15:13:18

Актуарий

Актуарийге мынадай біліктілік талаптары белгіленеді:
1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) қаржылық және (немесе) экономикалық және (немесе) математикалық білім;
2) актуарлық қызметті жүзеге асыруға уәкілетті органның лицензиясының болуы;
3) қаржы ұйымдарындағы жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;
4) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, заңсыз алынған табысты заңдастыру және терроризмді қаржыландыру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.
Математическая статистика
Инвестиционный анализ
08.04.2025 17:41:17

Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалының монитоирнгілеу бөлімінің бас маманы (негізгі қызметкерді алмастыру кезеңіне))

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- Қоғамның тікелей қарыз алушылары бойынша несие портфелінің сапасын бақылау,
филиалдың құзыреті шеңберінде жобаларды мониторингілеу арқылы жүзеге асыру.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
- Жоғары экономикалық/қаржылық * заңгерлік/* техникалық білім.
* қаржы-кредит саласында кемінде 2 жыл тәжірибесі болған кезде жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
- лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазымның функционалдық міндеттерін орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;

-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

- Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;

-экономика негіздері, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру;

-МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары;

-мемлекеттік тілді білу.


Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-қарыз алушылардың қаржылық жағдайын, несиелердің мақсатты пайдаланылуын, корпоративтік клиенттерге несие бойынша төлемдерді уақтылы өтеуді қоса алғанда, мониторингтік іс-шаралар кешенін ұйымдастыру алу;

- корпоративтік клиенттердің кепілін ұзарту, қайта құрылымдау, қаржыландыру шарттарын өзгерту, босату және ауыстыру мәселелерін қарау;

- нарықтық құнды анықтау актілерін, бағалау бойынша есептерге сараптама жасай білу;
- сараптамалық нарықтық құнды анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;
- ішкі нормативтік құжатқа сәйкес ұсыныстар беру.

Жеке құзыреттер:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;

- қарым-қатынас жасай білу (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);

- нәтижеге бағдарлану;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- басымдықтарды жоспарлау және белгілеу білігі;

- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- тұрақты өзін-өзі дамыту.

(На время замещания основного работника)

Умение работать с клиентами
Навыки осмотра залогов
Коммуникабельность и работа в команде
Полный день
08.04.2025 17:19:18

Вакансия
согласно Трудовому договору ₸
аналитическое мышление
Ориентация на результат
Грамотная устная и письменная речь
Умение планировать и расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
умение принимать правильные решения
Полный день
08.04.2025 10:08:17

Мониторингілеу секторының басшысы

ауазымдық нұсқаулықтан негізгі лауазымдық міндеттер;

Филиал мониторингі бөлімінің жұмысын ұйымдастыру, бөлу және басқару, Филиал мониторингі департаменті туралы ережеге және Бөлім қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарына сәйкес Филиал мониторингі департаментіне жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуын бақылау үшін дербес жауапкершілікте болады. Филиал департаменті портфолиосының уақтылы және толық мониторингін қамтамасыз ету.
еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

Агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы бөлімнің/филиалдың төмен тұрған лауазымында байланысты мәселелермен кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибес
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

Жоғары (экономикалық немесе
қаржы-экономикалық) білім беру,

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;

- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

- қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;

- экономика, қаржылық жоспарлау негіздері, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру;

- ИСО 9001 МС халықаралық стандартының талаптары;

- мемлекеттік тілді білу.
Дағдылар:

- мониторинг жүргізу, оның ішінде қарыз алушылардың қаржылық жай-күйі, қарыздарды нысаналы пайдалану, корпоративтік клиенттердің қарыздары төлемдерін уақтылы өтеу бойынша жұмыстар кешенін ұйымдастыру және жүзеге асыру мүмкіндігі;

- корпоративтік клиенттерді кепілмен қамтамасыз етуді ұзартуға, қайта құрылымдауға, қаржыландыру шарттарының өзгеруіне, босатуға және ауыстыруға байланысты мәселелерді қарау;

- нарықтық құнын айқындау актілерін, бағалау бойынша есептерді сараптау актілерін, кепіл мүлкін қарау актілерін қалыптастыра білу;

- сараптамалық нарықтық құнын анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;


- ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес ұсыныстар беру.
Умение руководить и осуществлять контроль за выполнением возложенных на Отдел задач и функциональных обязанностей
Осуществлять контроль по исполнению корреспонденции, поступающей в Отдел
Согласование заключений по проектам поступающим в Отдел
Стрессоустойчивость к многозадачности
Ориентация на результат
Грамотная устная и письменная речь
Умение планировать и расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
Постоянное саморазвитие
Полный день
07.04.2025 15:25:18

Жиынтық есептілік және ЕХД департаментінің менеджері

Негізгі лауазымдық міндеттері:
  • Департамент құзыреті шеңберінде қоғамның басқарушылық есептілік картасына сәйкес Жалғыз акционерге, мемлекеттік органдарға агроөнеркәсіптік кешен (бұдан әрі – АӨК) субъектілерін қолдау бойынша кредиттеу бағдарламаларын іске асыру саласында есептерді уақтылы дайындау және ұсыну; күн сайын
  • қоғамның басқарушылық есептілік картасына мерзімді диагностика жүргізу және оны уақтылы өзектендіру; қажеттілігіне қарай
  • АӨК субъектілерін қолдау бойынша кредиттеу бағдарламаларын іске асыру саласындағы басшылықтың сыртқы сауалдары мен тапсырмалары бойынша Қоғам ұсынатын жиынтық ақпаратты қалыптастыру; қажеттілігіне қарай
  • Департамент құзыреті шеңберінде автоматтандыру, мерзімді және талдамалық есептілікті оңайлату бойынша ұсыныстар, техникалық тапсырмалар дайындау; қажеттілігіне қарай
  • есептілікті дайындау бойынша әдіснаманы әзірлеу және қолдау; қажеттілігіне қарай
  • ішкі бөлімшелермен және сыртқы органдармен (аудит, реттеушілер, акционерлер) есеп беру мәселелері бойынша өзара іс-қимыл жасау; қажеттілігіне қарай
  • қызметтің негізгі көрсеткіштерінің мониторингі және ауытқуларды анықтау және талдамалық қорытындылар беру; күн сайын
  • Департаментке келіп түскен жетекшілік ететін басшылықтың тапсырмаларын орындау; күн сайын
  • есепті деректердің сапасы мен дұрыстығын бақылау; күн сайын
  • кредиттік бөлімшелерді, оның ішінде филиалдарды игеру жоспарларының орындалуына мониторинг жүргізу; күн сайын
  • еңбек тәртібін сақтау; күнделікті
  • қоғам басшылығына қаражатты игеру бойынша жедел ақпарат дайындау, оның ішінде талдамалық анықтамалар мен презентациялар дайындау; қажеттілігіне қарай
  • Мемлекет Басшысының тапсырмаларын және Қазақстан Республикасы Үкіметінің бағдарламалық құжаттарын іске асыру жөнінде ақпарат дайындау; қажеттілігіне қарай
  • басшылық бекітетін жоспарларды тиімді орындау; күн сайын
  • Департаменттің қызметін регламенттейтін ішкі нормативтік құжаттарды дайындау және келісу жөніндегі жұмыстарға басшылық жасау; қажеттілігіне қарай
  • қоғамның уәкілетті органдарының шешімдерін, Қоғам басшылығының бұйрықтарын, өкімдері мен тапсырмаларын уақтылы орындау; күн сайын
  • Департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша Мемлекеттік органдардың, өзге де ұйымдардың, қоғамның құрылымдық бөлімшелерінің сұрауларына ақпарат, ұсыныстар, жауаптар дайындау; қажеттілігіне қарай
  • Департаменттің құзыреті шеңберінде Басқарманың, Директорлар кеңесінің және Қоғамның Жалғыз акционерінің қарауына материалдар дайындау; қажеттілігіне қарай
  • Қоғам басшылығының, департамент директорының тапсырмасы бойынша қоғамда құрылатын комиссиялардың, комитеттердің және жұмыс топтарының құрамына, оның ішінде филиалдардың қызметін тексеру үшін қатысу; қажеттілігіне қарай
  • қоғамның ішкі бақылау жүйесі бойынша тиісті ЖҰӨ шеңберінде ішкі бақылауға жауапты Қоғамның құрылымдық бөлімшесіне толық және ашық өзара іс-қимылды қамтамасыз ету және сұратылған ақпаратты уақтылы ұсыну; қажеттілігіне қарай
  • қоғамның ЖҰӨ сәйкес жүзеге асырылатын бизнес-процестер шеңберінде тәуекелдерді сәйкестендіруді, бағалауды, ден қоюды, мониторингтеуді және бақылауды жүзеге асыру. Жүзеге асырылатын бизнес-процестер шеңберінде ықтимал және іске асырылған тәуекелдік оқиғалар туралы тәуекелдерді басқару жөніндегі құрылымдық бөлімшені дереу хабардар ету; қажеттілігіне қарай
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметті қаржылық мониторингке жататын операциялар туралы, сондай-ақ операцияны күдікті деп тану туралы тиісті шешім қабылданғанға дейін тоқтатыла тұруға жататын операциялар туралы қоғамның ішкі нормативтік құжаттарында белгіленген нысан бойынша және тәртіппен дереу хабардар ету; күн сайын
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды жүргізу; қажеттілігіне қарай
  • қоғамның ұйымдық құрылымы, қоғамның бизнес-процестері және Қазақстан Республикасы заңнамасы өзгерген кезде қоғамның ішкі құжаттарына уақтылы өзгерістер енгізу; қажеттілігіне қарай
  • ақпараттық қауіпсіздік жөніндегі ішкі нормативтік құжаттама талаптарын сақтау; күн сайын
  • Басқарманың, Директорлар кеңесінің және қоғам акционерлерінің жалпы жиналысының шешімдерін орындау бойынша өзге де міндеттерді орындау; қажеттілігіне қарай
  • қоғамның сапа менеджменті жүйесінің талаптарын сақтау; күнделікті
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл менеджменті жүйесінің (ЖМК) талаптарын сақтау; күн сайын
  • Департаменттің өкілеттігі шегінде өзге де функцияларды орындау. қажет болған жағдайда.
Талаптар:
  • Экономика, қаржы, Ақпараттық технологиялар, инженерия, математика, деректерді басқару, бизнес-аналитика немесе басқа да салалардағы жоғары білім
  • Лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда, оның ішінде деректерді талдау немесе деректерді басқару саласында кемінде 2 (екі) жыл және/немесе кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі. Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Білім:

  • лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
  • "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Бәйтерек "Ұлттық басқарушы холдингі "акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 25 желтоқсандағы № 1180 Қаулысы;
  • Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
  • Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
  • құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
  • компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
  • Қоғам қызметін стратегиялық жоспарлау теориясы мен әдіснамасын білу;
  • презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS Office Word, Excel, Power Point иелену;
  • мемлекеттік тілді жетік білу;
  • МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары.
Дағдылар:

  • деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдылары;
  • презентацияны тиімді ұсыну мүмкіндігі;
  • ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және заманауи ақпараттық технологиялар жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • сараптамалық қорытынды қалыптастыра білу және жүргізілетін жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу;
  • есеп беру жүйелерімен жұмыс тәжірибесі және бизнес талдаушының бақылау тақталарын әзірлеу;
  • деректер құрылымы мен ақпарат көздерін түсіну;
  • іскерлік хат алмасу дағдылары.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
  • стресске төзімділік;
  • қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
  • сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • жоспарлау және дұрыс басымдық беру мүмкіндігі;
  • қажетті ақпаратты тез таба білу;
  • тұрақты өзін-өзі дамыту;
  • іскерлік этикетті білу және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
  • жауапкершілік;
  • функционалдық міндеттерді бөлу қабілеті;
  • орындалатын міндеттерге байыпты көзқарас;
  • адалдық, орындаушылық;
  • нәтижеге бағдарлау;
  • іссапарларға дайындық;
  • әдептілік.
Анализ данных
бизнес аналитика
Полный день
28.03.2025 15:33:14

Ұлытау облысы бойынша филиалының директоры

Негізгі лауазымдық міндеттері:
Филиалдың қызметіне жалпы басшылық жасау және үйлестіру, қол жеткізуді қамтамасыз ету
стратегиялық мақсаттар мен түйінді көрсеткіштерді қамтамасыз ету, несие портфелінің сапасын бақылау, жоспарлардың, индикативтердің орындалуын және қоғамның уәкілетті органдарының шешімдерінің орындалуын қамтамасыз ету, Кредиттеу және мониторинг жөніндегі жобаларды сапалы және уақтылы қарау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру және бақылау, проблемалық қарыздарды өндіріп алуға/қайтаруға/қайта құрылымдауға бағытталған іс-шараларды жүзеге асыру, жергілікті жерлерде өкілеттіктер шегінде қоғамның мүдделерін білдіру атқарушы органдар мен басқа да ұйымдар.

Кандидатқа қойылатын талаптар
Білімі: жоғары экономикалық / қаржылық білім
Жұмыс тәжірибесі: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда дәйекті күрделене түсетін позицияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы департаменттің (қызметтің/бөлімнің) төмен тұрған лауазымында не мемлекеттік қызметте кемінде 5 (бес) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі Байланысты мәселелері бар департамент (қызмет/бөлім).

Міндеттерді орындау үшін қажетті білім, іскерліктер, дағдылар және жеке-іскерлік қасиеттер
Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлау мен менеджментті, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ауылдық жерлерде Агросектор жұмысының ерекшелігін және агроөнеркәсіптік кешенді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын білу;
- мемлекеттік тілді білу.
Дағдылар:
- филиалға жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуына басшылық жасау және бақылауды жүзеге асыру;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
- филиалға келіп түсетін хат-хабарлардың орындалуын бақылауды жүзеге асыру;
Дағдылар:
- жобаларды басқару дағдылары;
- презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу дағдылары;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электрондық құжат айналымы жүйесін меңгеру дағдылары (озық пайдаланушы);
- келіссөздер жүргізу дағдылары және дамыған коммуникативтік дағдылар.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- қарым-қатынас;
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- белсенді өмірлік ұстаным;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
общее руководство
координация
Полный день
28.03.2025 12:44:15

Аймақтық даму департаментінің менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты:
Филиалдық желінің жедел және сапалы жұмысын ұйымдастыру, ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес филиалдардың орталық аппараттың құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимылы.

Білімге қойылатын талаптар:
Жоғары экономикалық / заңгерлік / қаржылық білім.

Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда:
лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салалардағы жұмыс өтілі/тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін кемінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі/ тәжірибесі бар жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі.
Бұл талаптар "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
2) Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
3) құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
4) ауылдық жерлерде Агросектор жұмысының ерекшелігін және агроөнеркәсіптік кешенді дамытудың мемлекеттік бағдарламасын білу;
5) барлық қолда бар деректерді талдай отырып, жоба/бағдарлама тұжырымдамасын әзірлеу қабілеті;
6) Стратегиялық жоспарлау мен менеджментті білу;
7) микро және макроэкономика негіздерін білу:
8) ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздерін білу;
9) ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары;
10) мемлекеттік тілді білу.

Лауазымдық міндеттерін атқару үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- Департаментке жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуын басқара және бақылауды жүзеге асыра білу;
- Департаменттің жұмыс жоспарын әзірлеу және оның орындалуына бақылау жүргізу;
- Департаментке келіп түсетін хат-хабарлардың орындалуын бақылауды жүзеге асыру;
- Департаментке түсетін жобалар бойынша қорытындыларды келісу.

Тұлғалық:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
организация работы
28.03.2025 10:32:15

«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ Абай облысы бойынша филиалының кредиттеу бөлімінің бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері:
-Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативті жоспарлардың орындалуын, қаржыландыруға өтінімдерді уақтылы және сапалы қарауды қамтамасыз ету.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:                                                               -жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық*/техникалық білім                               -*шағын/орта/ірі бизнесті несиелеу саласында (функционалдық) кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі бар болса рұқсат етіледі.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда:
- «Аграрлық несие корпорациясы» АҚ (бұдан әрі – Қоғам)/Қоғамның еншілес ұйымдары/ Холдингтің ішкі кандидаттары үшін кемінде 2 (екі) жыл және/немесе жұмыс өтілі/жұмыс өтілі 1 (бір) жылдан кем емес.
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратурада бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
- лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- Қоғамның Жарғысы;
- Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- Филиалдың Несие беру бөлімінің/Секторының қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
- экономика негіздері, кәсіпорынның қаржылық талдауы, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
- Қоғамның ішкі нормативтік құжаттары;
- мемлекеттік тілді білу;
- MS ISO 9001 халықаралық стандартының талаптары.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды құзыреттер:
- жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі;
- интенсивті, ауқымды деректерді жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдысы;
- тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
- Клиенттердің шағымдары мен мәселелерін шешу мүмкіндігі.
Жеке құзыреттер:
- көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
- коммуникативті дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;
- белсенді өмірлік ұстаным;
- үнемі өзін-өзі дамыту;
- тұтынушыларға назар аудару.

 
Умение взаимодествовать с заемщиками в особых условиях
Полный день
26.03.2025 11:17:14

Алматы қаласындағы "Аграрлық несие корпорациясы"АҚ филиалы директорының мониторинг жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:
1. Филиалдың кредиттік портфелінің сапасын бақылау мақсатында кредиттік мониторинг жүргізуді қамтамасыз ету;
2. Несие портфелінің мониторингі және кепілмен қамтамасыз ету жөніндегі жоспардың уақтылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету;

3. Кредиттік қаражаттың мақсатты пайдаланылуын уақтылы және тиісті тексеруді қамтамасыз ету;

4. Филиал алдына қойылған мақсаттар мен міндеттерді орындау.
                                         
                                                Кандидатқа қойылатын талаптар

Білімі: жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім
* шағын/орта/ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі

Жұмыс тәжірибесі: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы департаменттің/филиалдың сабақтас мәселелері бар төмен тұрған лауазымында дәйекті күрделене түсетін позицияларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі немесе

Басқару тәжірибесі - агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі.

Міндеттерді орындау үшін қажетті білім, іскерліктер, дағдылар және жеке-іскерлік қасиеттер

Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Дағдылар:
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.

Дағдылар:
- жетекшілік ететін бағыт бойынша тәуекелдерді басқару дағдылары;
- келіссөздер жүргізу дағдылары (сендіру қабілеті, өзара тиімділікті іздеуге бағдарлану) және коммуникативтік дағдылар (компаниялар мен мемлекеттің жоғары буын басшыларымен қарым-қатынас жасау, консенсусқа қол жеткізу, белсенді диалог жүргізу);
- үлкен деректер массивтерін талдау және жұмыс істеу дағдылары;
- көпшілік алдында сөйлеу дағдысы;
- аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары;
- презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу дағдылары;

Жеке және іскерлік құзыреттер:
Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму өзгерістерді басқару;
Нәтижеге назар аудару;
Процестерді тиімді басқару;
Міндеттеме / компания.
кредитный мониторинг
Полный день
20.03.2025 12:32:12

«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ Қостанай облысы бойынша филиалының мониторинг бөлімінің бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- Қоғамның тікелей қарыз алушылары бойынша несие портфелінің сапасын бақылау,
филиалдың құзыреті шеңберінде жобаларды мониторингілеу арқылы жүзеге асыру.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
- Жоғары экономикалық/қаржылық * заңгерлік/* техникалық білім.
* қаржы-кредит саласында кемінде 2 жыл тәжірибесі болған кезде жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
- лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазымның функционалдық міндеттерін орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;

-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

- Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;

-экономика негіздері, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру;

-МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары;

-мемлекеттік тілді білу.


Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-қарыз алушылардың қаржылық жағдайын, несиелердің мақсатты пайдаланылуын, корпоративтік клиенттерге несие бойынша төлемдерді уақтылы өтеуді қоса алғанда, мониторингтік іс-шаралар кешенін ұйымдастыру алу;

- корпоративтік клиенттердің кепілін ұзарту, қайта құрылымдау, қаржыландыру шарттарын өзгерту, босату және ауыстыру мәселелерін қарау;

- нарықтық құнды анықтау актілерін, бағалау бойынша есептерге сараптама жасай білу;
- сараптамалық нарықтық құнды анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;
- ішкі нормативтік құжатқа сәйкес ұсыныстар беру.

Жеке құзыреттер:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;

- қарым-қатынас жасай білу (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);

- нәтижеге бағдарлану;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- басымдықтарды жоспарлау және белгілеу білігі;

- қажетті ақпаратты тез таба білу;

- тұрақты өзін-өзі дамыту.
Умение осуществлять комплекс работ по проведению мониторинга
Умение взаимодействовать с заемщиками по исполнению особых условий
Полный день

Смотреть еще вакансии

Кіру