Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Юристы
Безопасность
Бухгалтерия и Финансы
Административный персонал
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
8 бос орын
13.08.2025 16:54:02

Маркетингтік талдау департаментінің маманы

Еңбек міндеттері:

  1. Өнім,
        шикізат және қызмет көрсету бойынша мақсатты нарықтарға қатысты
        статистикалық және (немесе) талдамалық деректерді іздеу, жинау және
        талдау, сондай-ақ осы ақпаратты агрегаттау;
  2. Тауар
        нарықтары және т.б. бойынша анықтамалық және талдамалық материалдарды
        дайындау;
  3. Тауар
        нарықтары бойынша презентациялық материалдарды әзірлеу және жаңарту;
  4. Банктің
        құрылымдық бөлімшелерінен келіп түскен сұрауларға жауаптарды әзірлеу және
        құрылымдық бөлімше басшысының тапсырмаларын орындау.

Талаптар:
• Жоғары білім;
• Жұмыс өтілі – кемінде 1 жыл;
• Мемлекеттік тілді білу.

Excel
қазақ тілі
Деловая переписка
Полный день
13.08.2025 16:49:01

Маркетингтік талдау департаментінің бас менеджері

Еңбек міндеттері:

  1. Жобаларға      сараптамалық-талдамалық қолдау көрсету:

        • Өндірістің шикізаттық қамтамасыз етілуін және логистикалық тұрақтылығын
        талдау;

        • Жобалардың нарықтық әлеуетін және бәсекелестік позициялардың
        тұрақтылығын бағалау;

        • Жобалық тәуекелдерді (маркетингтік және өндірістік) анықтау және оларды
        митигациялау;

        • Жобалардың әлеуметтік стандарттарға және ESG қағидаттарына сәйкестігін
        тексеру;

        • Мүдделі тараптар алдында сараптамалық қорытындыларды дайындау және
        қорғау.
  2. Талдау-зерттеу      жұмысы:

        • Тауар нарықтары мен инфрақұрылымның конъюнктурасы бойынша тақырыптық
        зерттеулер; жобалардың салалық және өңірлік дамуға қосқан үлесі; салалар
        мен аумақтар деңгейінде өсімді ынталандыру шаралары;

        • Нарықтық және статистикалық деректердің ірі массивтерін өңдеу және
        талдау;

        • Презентациялар, ақпараттық анықтамалар, есептер және талдамалық
        материалдар дайындау.
  3. Өзара      іс-қимыл және әдіснама:

        • Салалық сарапшылармен, ҒЗО және салалық ұйымдармен ынтымақтастық;

        • Арнайы ақпараттық ресурстарға қол жеткізу үшін сатып алуды ұйымдастыру;

        • Талдау қызметін стандарттау үшін әдістемелер мен нормативтерді әзірлеу.

Үміткерге қойылатын талаптар:
• Жоғары экономикалық білім (экономика, қаржы, математика, жобалық қаржыландыру), шетелде алынғаны құпталады; магистр немесе PhD дәрежесі — артықшылық;
• Кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі (өндірістік компанияда маркетинг-талдаушы, санаттық менеджмент, нарықтық ауқымды кеңейту бойынша аналитика дайындау және бастамаларды іске асыру, тауар нарықтарын зерттеу);
• Нарықтардың даму перспективалары бойынша аяқталған зерттеулердің болуы;
• Ағылшын тілі — кемінде Upper-Intermediate деңгейінде;
• Excel, STATA (немесе ұқсас бағдарламалар), PowerPoint, ақпараттық жүйелермен жоғары деңгейде жұмыс істей білу;
• Эконометрика және статистикалық талдау әдістерін білуі — құпталады.

PowerPoint
Excel
STATA (or equivalent...
English
Полный день
13.08.2025 16:24:02

Клиенттермен жұмыс дирекциясының бас маманы

Еңбек міндеттері:
1.      Банктің кредиттік қызметі аясында экологиялық және әлеуметтік менеджмент жүйесінің (бұдан әрі – жүйе) және оның рәсімдерінің шеңберінде төменде көрсетілген тармақтарды ескере отырып қызметті жүзеге асыру.

2.      Жасыл климаттық қор (ЖКҚ) шеңберінде қаржыландыруға өтінім беру үшін жоба ұсынысын (Concept Note) қалыптастыруға қатысу, соның ішінде:

o   әлеуетті қарыз алушымен (бағдарламамен) өзара іс-қимыл арқылы деректерді жинау: жобаның экологиялық және әлеуметтік тәуекелдерін бастапқы бағалау нысандарын толтыру мақсатында бастапқы ақпаратты жинауды ұйымдастыру және оны жоба деңгейін А, B, С деңгейлеріне жіктеу үшін тиісті құрылымдық бөлімшелерге тапсыру;

o   жобаның мақсаттарын, негізгі тәуекелдерін, күтілетін нәтижелерін және негізгі параметрлерін айқындау, сондай-ақ жобаның өзгерістер теориясын (Theory of Change) әзірлеуге қатысу.

3.      Ішкі және сыртқы мүдделі тараптармен өзара іс-қимылды, құжаттаманың ЖКҚ талаптарына сәйкестігін қамтамасыз етуді және материалдарды сараптамалық пысықтауды үйлестіруді қоса алғанда, ЖКҚ мекенжайына қаржыландыруға өтінім (Funding Proposal) дайындауға жәрдемдесу.

4.      ЖКҚ критерийлеріне сәйкес келетін жобаларды (бейімделу/жұмсарту) іздеу және пысықтау, мемлекеттік органдармен әлеуетті жобалар легін пысықтау. Жобалардың ЖКҚ елдік бағдарламасына сәйкестігін қамтамасыз ету.

5.      Жобалардың тұрақты даму мақсаттарына сәйкестігін және ЖКҚ талаптарына сәйкестігін, соның ішінде жобалық тәуекелдерді талдауды, бастапқы қарау және қаржыландыру ұсынысын дайындау кезеңдерінде ЖКҚ қаржысы есебінен қаржыландырылатын жобаларды бағалау және мониторингтеу саясатына сәйкес жобаларды бағалауға және мониторингке қатысу.

6.      Жобалық құжаттаманың ЖКҚ талаптарына толықтығы мен сәйкестігін қамтамасыз ету мақсатында жобаны тәуелсіз бағалауға жауапты құрылымдық бөлімшемен өзара іс-қимыл, оған мыналар кіреді:

o   жобаның тиімділігі мен нәтижелерінің тұрақтылығының көрсеткіштері;

o   бағалау логикасының ЖКҚ қағидаттарына сәйкестігін, тұрақты даму мақсаттарына (SDG), парадигмалық өзгерістерге және гендерлік сезімталдыққа қосқан үлесін қамтамасыз ету;

o   жобаның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде — өтінімді беруден бастап қорытынды есепке дейін бағалау процесін қолдау.

7.      Тұрақты даму күн тәртібін ілгерілету және жеңілдікті климаттық қаржыландыруды тарту шеңберіндегі халықаралық ынтымақтастық;

8.      Осы жүйенің жұмыс істеуі шеңберінде құрылымдық бөлімшелердің өзара іс-қимылын үйлестіру;

9.      Банктің қарыз алушылары бойынша экологиялық және әлеуметтік мәселелер бойынша өзекті мәліметтерді мониторингтеу.

Үміткерге қойылатын талаптар:

1)      Білімі: Экономика және қаржы саласындағы жоғары білім;

2)      Қалаулы біліктіліктер:

·       жобалар портфелін басқару дағдылары

·       мәмілелерді құрылымдау дағдылары

·       қаржылық модельдермен және жобалар бойынша есептеулермен жұмыс істеу дағдылары

·       презентация өткізу дағдылары

·       келіссөз жүргізу дағдылары

·       ақпаратты жинау, жүйелеу және талдау дағдылары

·       несие беру және мәмілелерді құрылымдау саласындағы білімдер: банк сараптамасын жүргізу, инвестициялық жобаларды және/немесе экспорттық операцияларды қаржыландыру және мониторинг жүргізу бойынша

·       Қазақстан Республикасының банк қызметіне қатысты заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілері жөніндегі білімдер

3)      Қалаулы кәсіби тәжірибе: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс өтілі болуы тиіс.

4)      Мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Орташа.

Структурирование сде...
деловые переговоры
анализ информации
презентации
Полный день
07.08.2025 09:44:02

Кредиттік талдау департаментінің бас менеджері

1) Жиналған құжаттардың дұрыстығын талдау және тексеру;

2) сақтандыру және қаржылық тәуекел көзі болып табылатын объектінің қаржылық жағдайын, сақтандыру және қаржылық тәуекелдердің дамуына ықпал ететін және кедергі келтіретін факторларды бағалау; БАҚ-тағы ақпараттық фонды, қарыз алушының/борышкердің беделді тәуекелдерін және т. б. бағалау.;

3) сақтандыру/кепілдік беру шарттары талаптарының орындалуын талдау, сақтандыру және қаржылық тәуекел көзі болып табылатын объектінің қаржылық жай-күйін бағалау, тәуекел объектісінің болжамды ақша ағындарын бағалау баяндалатын Департаменттің қорытындысын дайындауды жүзеге асыру, ұсынылған сақтандыру қорғанысы немесе берілген кепілдік шарттарын өзгертудің орындылығына қатысты Департаменттің ұстанымы баяндалады, клиенттерге келісім беру;

4) қоғам үшін ықтимал тәуекелдерді анықтау және оларды митигациялау үшін егеменді тәуекелдерді талдау;

5) ұсынылған сақтандыру қорғанысы бойынша немесе берілген кепілдік бойынша шарттарды өзгерту, клиенттерге келісім беру мәселелері бойынша Қоғамның құрылымдық бөлімшелерінің және құрылымдық бөлімшеге кірмейтін Қоғам қызметкерлерінің қорытындыларын беру туралы сұрау салуды жүзеге асыру;

6) қоғамның уәкілетті органының қаралатын мәселе бойынша шешімінің жобасын дайындауды сақтандыру қорғау шарттарын өзгерту немесе ұсынылған кепілдік, клиенттерге келісім беру мәселесі бойынша жүзеге асыру;

7) ұсынылған сақтандыру қорғаудың немесе берілген кепілдіктің шарттарын өзгерту туралы, клиенттерге қоғамның уәкілетті органының қарауына келісімдер беру туралы мәселені шығару;

8) қоғамның уәкілетті органдарының отырыстарында Департамент қорытындысының тұсаукесері және ұсынылған сақтандыру қорғаудың немесе берілген кепілдіктің шарттарын өзгертудің орындылығы туралы, клиенттерге келісімдер беру туралы ұсынымдар беру;

9) қоғамның уәкілетті органының қабылданған шешімі шеңберінде сақтанушының немесе апликанттың қаржылық жай-күйінің мониторингі, сақтандыру шарттарының немесе кепілдік беру шарттарының орындалу мониторингі;

10) басқарушылық шешімдер қабылдау үшін қоғам басшылығын мәмілелер бойынша ақпаратпен уақтылы қамтамасыз ету;

11) Жалғыз акционерге, Қоғамның Директорлар кеңесіне мемлекеттік органдарға, сыртқы аудиторларға және т. б. ұсыну үшін Қоғамның қызметі туралы толық және шынайы ақпаратты қалыптастыру.;

12)қоғамның уәкілетті құрылымдық бөлімшелеріне, құрылымдық бөлімшеге кірмейтін Қоғам қызметкерлеріне есептілікті және Департаментке бекітілген ақпаратты уақтылы дайындауды және ұсынуды қамтамасыз ету.
Ответственность и ди...
Умение оперативно об...
Полный день
05.08.2025 12:25:01

Бас менеджер, Ішкі елдік құнды дамыту департаменті

Білімге қойылатын талаптар:
Жоғары заңгерлік немесе экономикалық білім.

Функционалдық міндеттері:

  • Цифрлық трансформацияны жүзеге асыру,

  • ОТП мен ІЕҚ бойынша цифрлық платформа/тізілімді қадағалау және дамыту,

  • Платформаны Холдингтің және еншілес ұйымдардың ақпараттық жүйелерімен дұрыс біріктіруді қамтамасыз ету,

  • Аналитикалық мүмкіндіктерді дамыту,

  • ОТП бойынша бірыңғай дерекқорды қалыптастыру.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда / ұйымның бейініне сәйкес келетін салаларда (Холдинг компаниялар тобында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында және/немесе квазимемлекеттік сектор ұйымдарында жұмыс тәжірибесі болғаны жөн) – кемінде 2 жыл.

Жұмыс шарттары:

  • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;

  • Жұмысқа қабылдау түрі: еңбек шарты;

  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;

  • Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы 55А, B блогы.

Полный день
05.08.2025 12:24:01

Департамент директоры, Ішкі елдік құнды дамыту департаменті

Білімге қойылатын талаптар:
Жоғары қаржы-экономикалық және/немесе заңгерлік білім.

Функционалдық міндеттері:

  • Әдістемені қалыптастыру бойынша бақылау және мониторинг жүргізу,

  • KPI-ды белгілеу бойынша бақылау және мониторинг,

  • Цифрлық трансформация бойынша бақылау және мониторинг,

  • Талдау және тапшылықты анықтау бойынша бақылау және мониторинг,

  • Ведомствоаралық үйлестіруді ұйымдастыру бойынша бақылау және мониторинг,

  • Орталықтандыру және тиімділікті арттыру бойынша бақылау және мониторинг,

  • Талдау мүмкіндіктерін дамыту бойынша бақылау және мониторинг,

  • Жаңа өндірістерді ынталандыру бойынша бақылау және мониторинг,

  • Ішкі елдік құн саласында жұмыс жүргізу.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

  • Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 7 жыл еңбек өтілі;
  • Ұйымның бейініне сәйкес (Холдингтің компаниялар тобында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында және/немесе квазимемлекеттік сектор компанияларында жұмыс тәжірибесі болғаны жөн) кемінде 3 жыл;
  • Орындаушылар тобын басқару бойынша кемінде 3 жыл тәжірибе.

      Жұмыс шарттары:

    • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;

    • Жұмысқа қабылдау түрі: еңбек шарты;

    • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;

    • Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы 55А, B блогы.

  • Полный день
    31.07.2025 15:48:03

    Негізгі міндеттер:

    • Инвестициялық және экспорттық жобаларды барлық кезеңдерде (бизнес ұсынысынан бастап банктік сараптамаға дейін) қаржылық талдау жүргізу.
    • Мәмілелерді құрылымдау және Банк өкілетті органдарына ұсыныстар әзірлеу.

    • Қарыз алушылардың қаржылық мониторингін жүргізу, тәуекелдер мен жоспардан ауытқуларды анықтау.

    • Қаржыландыру шарттарын өзгерту туралы өтініштерді талдау және қорытынды әзірлеу.

    • Активтердің құнсыздануын, болжамды валюталық позицияны және басқа да көрсеткіштерді есептеуге қатысу.

    • Ішкі актілерді, әдістемелерді әзірлеуге және кредиттік процесті жақсарту бойынша ұсыныстар жасауға қатысу.⁠

    • Уверенный пользова...
    • Навыки финансового...
    • Знание МСФО, налог...
    Полный день
    10.07.2025 16:27:01

    Бағдарламаларды ілгерілету және өңірлік даму департаментінің бас менеджері

    Біліктілік талаптары:
    • Экономика / қаржы / құқық саласындағы жоғары білім.

    • Департамент қызметіне сәйкес салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі.
      Тиісті артықшылық: мемлекеттік қызметте, ұлттық даму институттарында, екінші деңгейдегі банктерде, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

    • Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының иегерлері / магистратура немесе PhD докторантурасын тәмамдаған түлектер үшін – кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі.


    Дағдылар:
    • Талдау жасау қабілеті (соның ішінде статистикалық және экономикалық);

    • Презентацияларды әзірлеу және өткізу, келіссөздер жүргізу дағдылары;

    • Іскерлік хат алмасу дағдылары;

    • Талдау есептері мен баяндамалар дайындау қабілеті.


    Құзыреттер:
    • Сауатты жазбаша және ауызша сөйлеу тілі;

    • Коммуникабельділік;

    • Командада жұмыс істей білу.


    Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
    • Бағдарламаларды стратегиялық жоспарлау және ілгерілетуге қатысу;

    • Өңірлік филиалдардың (ӨФ) жұмысын үйлестіру, іс-шараларға қатысу, мәселелерді мониторинг жасау және талдау;

    • «Жасырын тұтынушы» тексерістерін ұйымдастыру, «Ulttyq Ónim» көрмесіне қатысу, ӨФ есептілігі мен рейтингтерін дайындау;

    • Директорлар кеңесінің құжаттарын әзірлеу және сүйемелдеу, тапсырмалардың орындалуын бақылау;

    • Ішкі құжаттаманы әзірлеу, бюджет пен сметаларды қалыптастыру және сүйемелдеу;

    • Мемлекеттік органдармен, ЕДБ және Қордың серіктестерімен өзара әрекеттесу;

    • Қызметкерлерді оқыту, сатып алуларды бастау, операциялық тәуекелдерді басқару;

    • Аналитикалық материалдар, хаттар мен презентациялар дайындау.

    Аналитика
    Стратегия
    Продвижение программ...
    Полный день

    Кіру