Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Прочее
Управление персоналом
Жұмыс уақыты
63 бос орын
13.06.2025 16:27:34

«ҚазАгроҚаржы» АҚ ақпараттық технологияларды дамыту департаментінің менеджері (талдаушысы 1С)

Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:

1) Департамент қызметінің құзыретіне жататын мәселелер бойынша департамент директорының, Қоғам басшылығының тапсырмасын орындау;

2) қоғамның бизнес-процестерін зерттеу, талаптарды жинау және талдау;

3) құрылымдық бөлімшелермен өзара іс-қимыл, автоматтандыруды талап ететін бизнес-процестердің сипаттамасы, міндеттер бастамашысының талаптарын ресімдеу;

4) Департамент құзыреті шеңберінде жобалық құжаттаманы (құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп техникалық тапсырмаларды, сынақтар жүргізу әдістемесін және т. б., қажет болған жағдайда) және ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу, сондай-ақ Департаментке қатысты Қоғамның өзге де ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеуге қатысады және Департамент құзыретіне қатысты Басқарма Төрағасының тапсырмаларын құрылымдық және оқшауланған бөлімшелер басшыларының назарына жеткізеді;

5) міндеттерді техникалық жобалау, міндеттерді бағалау, бағдарламашыларға міндеттер қою, жаңа функционалды құруға/өзгертуге арналған тестілеу әдістемелерін меңгеру;

6) іске асыруды бақылау, тестілеу және дайын функционалды тапсырма бастамашысына беру;

7) Департамент құзыреті шеңберінде Қоғам қызметкерлеріне консультациялық, әдіснамалық көмек көрсетеді, нұсқаулықтар дайындайды;

8) енгізілген бағдарламалар мен бағдарламалық құралдарды сүйемелдеуді жүзеге асырады;

9) Департамент қызметі шеңберінде қоғамның бюджетін дайындауға және оның орындалуына қатысады;

10) Қоғам басшылығының, департамент директорының тапсырмасы бойынша қоғамда құрылатын комиссиялардың, комитеттердің және жұмыс топтарының құрамына, оның ішінде филиалдардың қызметі үшін қатысады;

11) Қоғам басшылығының тапсырмасы бойынша үшінші тұлғалармен қарым-қатынаста оның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша қоғамның мүдделерін білдіреді

12) Департамент қызметіне байланысты барлық құжаттардың есебін қамтамасыз етеді, сондай-ақ Департамент құжаттарын мұрағатқа тапсыруды жүзеге асырады;

13) Департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша мемлекеттік, мемлекеттік емес органдарға және үшінші тұлғаларға хаттар, сауалдар, жауаптар және өзге де қажетті құжаттарды дайындайды;

14) Холдингке, Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігіне, өзге де мемлекеттік органдарға, сондай-ақ қоғам басшылығына ұсыну үшін қажетті есептерді, ақпараттық анықтамаларды дайындауды жүзеге асырады;

15) департамент директорының тапсырмасы бойынша Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес Департаменттің тәуекел-үйлестірушісі функцияларын орындайды;

16) Департаменттің міндеттері мен құзыреттерінен туындайтын, сондай-ақ Қоғамның лауазымды тұлғалары, органдары, басшылығы және ішкі нормативтік құжаттары айқындайтын өзге де функцияларды орындайды және міндеттерді атқарады;

17) корпоративтік ақпараттық жүйелерді (АЖ, ДҚБЖ) және серверлік операциялық жүйелерді әкімшілендіруді және сүйемелдеуді жүзеге асырады.

Корпоративтік АТ-инфрақұрылымын, ат сервистерін әкімшілендіруді және сүйемелдеуді жүзеге асыру;

18) корпоративтік ақпараттық жүйелерді (АЖ, ДҚБЖ) және серверлік операциялық жүйелерді әкімшілендіруді және сүйемелдеуді жүзеге асырады.

Корпоративтік АТ-инфрақұрылымын, ат –сервистерді әкімшілендіруді және сүйемелдеуді жүзеге асыру.

Бағыну деңгейі: департамент директоры.

Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:

Жалдау нысаны:        ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі:           9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 12.30-ден 14.00 дейін

Демалыс:                     Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Ісапарлар:                   іссапарлар болуы мүмкін

Әлеуметтік пакет:        Медициналық сақтандыру

                                     

ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ

Бұл маман үшін

Келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: талқылануда.

ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі білім (информатика/Ақпараттық жүйелер/ Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету).

Жұмыс тәжірибесі: Ақпараттық технологиялар саласындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 1 жыл.

Міндетті білім: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР Нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.

Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.

Тілдерді меңгеру:

Қазақша: міндетті

Ағылшын: құпталады          

Орыс: иә

Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білу: 1C, Excel, Word, Outlook туралы міндетті білім.

знание платформы 1С
умение анализировать и моделировать бизнес-процессы, написание ТЗ и проведение тестов
Полный день
13.06.2025 14:22:36

Қаржылық жоспарлау және қазынашылық департаментінің бас маманы

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптар:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық білім. Қаржы, банк, кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

Лауазымдық міндеттері:

- Белгіленген нысандарға сәйкес Компанияның Даму жоспарын/бюджетін қалыптастыру;

- Компанияның Даму жоспарының/бюджетінің орындалуы бойынша ай сайынғы/тоқсан сайынғы есептерді қалыптастыру;

- Компанияның Даму жоспарын/бюджетін орындау бойынша түсіндірме жазбаларды дайындау;

- Компанияның құрылымдық бөлімшелерінен бюджеттік өтінімдерді талдау;

- Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес басқарушылық есептілікті қалыптастыру;

- Ережелердің, нұсқаулықтардың, компанияның басқа да нормативтік материалдарының жобаларын әзірлеуге қатысу;

- Компания басшылығының басқа да тапсырмаларын орындау.
желательно наличие сертификатов CIMA, CFA или ACCA
знания Microsoft Office, Power BI;
знание основ и принципов activity-based costing (расчет себестоимости по видам деятельности)
умение построения и анализа финансовой отчетности
Полный день
13.06.2025 11:08:34

* Жоғары экономикалық, қаржылық білім;
* Кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі, банкте жұмыс тәжірибесі құпталады;
* Ағылшын тілі-Advanced;
* 1С 8-де практикалық жұмыс тәжірибесі;
* Банк өнімдерін білу, хеджирлеу құралдарын білу;
* Банкаралық валюта нарығының жұмыс принциптерін түсіну, валюталық операциялармен жұмыс тәжірибесі (сатып алу/сату);
* Банктермен, инвестициялық қорлармен қарым-қатынас тәжірибесі, инвестициялық құралдарды білу;
* Арнайы қазынашылық бағдарламалардағы жұмыс тәжірибесі;
* Келіссөздер жүргізу, мүдделерді қорғау қабілеті.

Міндеттері:
* Операцияларды жүзеге асыру күніне оңтайлы бағам бойынша елдердегі банкаралық нарықта валюталық операцияларды жүзеге асыру;
* Елдердегі кредиттік өнімдер, хеджирлеу мәселелері бойынша келіссөздер жүргізу және банктермен мәмілелер жасасу және сүйемелдеу;
* Банк мекемелерімен тарифтік саясатты мониторингілеу және бақылау;
* Жаңа өнімдер үшін банк жүйесінің мониторингі және оларды жұмыста қолдана білу;
* Cash-Flow жоспарларын жасауға қатысу;
Жеке талаптар:
* Жауапкершілік;
* Тез шешім қабылдай білу;
• Тепе-теңдік;
* Аналитикалық ойлау;
* Ұқыптылық;
* Командада жұмыс істей білу;
* Егжей-тегжейлі зейін.
Исполнительность
Критическое мышление
Комуникабельность
Полный день
13.06.2025 09:47:35

-
Финансовый анализ
Полный день
12.06.2025 17:15:34

Міндеттері:

несиелік тәуекелдерді бағалау, бақылау
несиелік ұпайларды тағайындау
ішкі құжаттар мен әдістемелік құжаттаманы әзірлеуге қатысу
тәуекелдер бойынша есептілікті дайындау
тәуекелдерді басқару құралдары бойынша ұсыныстар әзірлеу
компанияның ішкі актілеріне сәйкес сақтандыру шарттарын тексеру.
Талаптар:

жоғары білім (экономика, математика, қаржы) ;
мамандығы бойынша жұмыс өтілі-1-3 жылдан кем емес;
компаниялардың қаржылық есептілігімен жұмыс
жобаларды қаржылық модельдеуді білу
қаржылық және математикалық талдау негіздерін білу .
аналитикалық қабілеттер, орындаушылық, тәртіптілік, өз ойларын дұрыс және сауатты жеткізе білу.
Аналитические способности
Обучаемость
стрессоустойчивость
Критическое мышление
Полный день
10.06.2025 17:11:34

Қарыз операцияларын құқықтық сүйемелдеу бөлімінің құқықтық департаментінің менеджері (бала күтімі бойынша демалыстағы қызметкерді ауыстыру кезеңіне)

Білімге қойылатын талаптар: Жоғары заңгерлік білім;
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар: лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және/немесе - Қоғамның ішкі кандидаттары / Холдинг қоғамының еншілес ұйымдары үшін жұмыс тәжірибесі 1 (бір) жылдан кем емес жұмыс тәжірибесі бар жұмыс тәжірибесі; осы талаптар шетелдік
жоғары оқу орны/Назарбаев университеті магистратура бағдарламасы бойынша,
"Болашақ" бағдарламасы бойынша бітіргендер (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз).

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- Банк қызметі, ҚР агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін мемлекеттік қолдау мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, ЕДБ және қарыз операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын қаржы ұйымдарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілерді; Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдарды білу, мемлекеттік тілді білу.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер: функционалдық:
- ішкі нормативтік-құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
- қарыз беру туралы, қамтамасыз етуді ұсыну туралы шарттардың және мәмілелердің басқа да нысандарының үлгілік нысандарын әзірлеу мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды бенчмакинг жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Юриспруденция
Правовые акты
Полный день
09.06.2025 18:50:33

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Батыс Қазақстан облысы бойынша филиал директорының мониторинг жөніндегі орынбасары

Білімге қойылатын талаптар: Жоғары экономикалық / қаржылық/ заңгерлік * білім. * Кредит беру саласында жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі
шағын / орта / ірі бизнес кем дегенде 5 жаста.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте дәйекті күрделене түсетін позицияларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі, немесе агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі байланысты мәселелер.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім мен құзыреттер:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу; - агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну; "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы"ҚР заңдарын білу, "Микроқаржы қызметі туралы";
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ);
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыру және нақты ұсыныстар әзірлеу қабілеті; - деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
- жетекшілік ететін бағыт бойынша тәуекелдерді басқару дағдылары;
- келіссөздер жүргізу дағдылары (сендіру қабілеті, өзара тиімділікті іздеуге бағдарлану) және коммуникативтік дағдылар (компаниялар мен мемлекеттің жоғары буын басшыларымен қарым-қатынас жасау, консенсусқа қол жеткізу, белсенді диалог жүргізу);
- үлкен деректер массивтерін талдау және олармен жұмыс істеу дағдылары; - көпшілік алдында сөйлеу дағдылары;
- аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары;
- презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу дағдылары;
- жобаларды басқару дағдылары;
- MS 0f6ce (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электрондық құжат айналымы жүйесін меңгеру дағдылары (озық пайдаланушы).
Кредитование
мониторинг
финансы
Полный день
09.06.2025 12:45:34

Көкшетау қаласындағы "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ қаржы талдаушысы лауазымына орналасуға конкурс жариялайды, сондай-ақ қаржылық талдау дағдыларын игеру және қаржы институтында жұмыс істеу үшін практикадан өтуге.
Финансовый анализ
Полный день
09.06.2025 12:40:33

Негізгі лауазымдық

міндеттері:

- Қоғамның тікелей қарыз алушылары бойынша несие портфелінің сапасын бақылау,

филиалдың құзыреті шеңберінде жобаларды мониторингілеу арқылы жүзеге асыру.



Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

- Жоғары экономикалық/қаржылық * заңгерлік/* техникалық білім.

* қаржы-кредит саласында кемінде 2 жыл тәжірибесі болған кезде жол беріледі.



Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салалардағы жұмыс
тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе

- Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін кемінде 1
(бір) жыл жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев
Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша
бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.



Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:

- лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан
Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазымның
функционалдық міндеттерін орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді
білу;



-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;



- Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік
құқықтық актілері;



-экономика негіздері, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін
ұйымдастыру;



-МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары;



-мемлекеттік тілді білу.





Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалдық құзыреттер:

-қарыз алушылардың қаржылық жағдайын, несиелердің мақсатты пайдаланылуын,
корпоративтік клиенттерге несие бойынша төлемдерді уақтылы өтеуді қоса алғанда,
мониторингтік іс-шаралар кешенін ұйымдастыру алу;



- корпоративтік клиенттердің кепілін ұзарту, қайта құрылымдау, қаржыландыру
шарттарын өзгерту, босату және ауыстыру мәселелерін қарау;



- нарықтық құнды анықтау актілерін, бағалау бойынша есептерге сараптама жасай
білу;

- сараптамалық нарықтық құнды анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен,
бағдарламалармен жұмыс істей білу;

- ішкі нормативтік құжатқа сәйкес ұсыныстар беру.



Жеке құзыреттер:

- көп тапсырмаға стресске төзімділік;



- қарым-қатынас жасай білу (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен
қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);



- нәтижеге бағдарлану;



- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;



- басымдықтарды жоспарлау және белгілеу білігі;



- қажетті ақпаратты тез таба білу;

- тұрақты өзін-өзі дамыту.
- умение организовывать и осуществлять комплекс работ по проведению мониторинга, в том числе финансового состояния заемщиков, целевого использования займов, своевременного погашения платежей займов корпоративных клиентов;
рассматрение вопросы, связанные с пролонгацией, реструктуризацией, изменениями условий финансирования, высвобождением и заменой залогового обеспечения корпоративных клиентов;
умение формировать акты определения рыночной стоимости, экспертизы отчетов по оценке, акты осмотра залогового имущества;
давать рекомендации в соответствии с внутренними нормативными документами
Полный день
09.06.2025 10:00:33

инвестициялық Департаменттің бас менеджері

инвестициялық жобалардың бастамашыларымен және олардың серіктестерімен келіссөздерге қатысады
Қоғамның инвестициялық жобаларға қатысу мәселелері бойынша;
- Қоғамның инвестициялық жобаларға қатысуы бойынша ұсыныстарға талдау және сараптама жүргізеді;
қатысу бойынша ұсынымдар, қатысудың оңтайлы құрылымы мен шарттары әзірленген жобалар
Олардағы қоғамдар;
- өз құзыреті шеңберінде жобалау компанияларының мониторингін жүзеге асырады және
қоғамның ішкі нормативтік құжаттарында;
- Департамент пен қоғам қызметінің мәселелері бойынша іссапарларға қатысады
жалпы;
- лауазымдық міндеттері мен тапсырмаларын уақтылы және сапалы орындайды
нұсқаулықтар;
- ішкі құжаттарға сәйкес Департаменттің іс қағаздарын жүргізеді
Қоғамдар;
- оған қоғам басшылығы жүктеген өзге де тапсырмаларды жүзеге асырады.
- қоғамның мүлкі мен мүліктік мүдделерін қорғау бойынша барлық шараларды қабылдайды
жымқыру, өлу, бүліну және басқа да қолайсыз әсерлер;
- белгіленген дербес тиімділіктің (негізгі) орындалуын қамтамасыз етеді
қызмет көрсеткіштері);
- өз құзыреті шеңберінде қоғамның жұмыс топтарының құрамына қатысады;
- Жалғыз акционермен, шетелдік және қазақстандық акционерлермен хат алмасуды жүргізеді
оның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша серіктестермен, министрліктермен және ведомстволармен;
- Қоғам қызметкерлерін оқыту бойынша жоспарларды қалыптастыруға қатысады;
- еңбек тәртібі мен қызметтік бағыныстың сақталуын қамтамасыз етеді;
- өзінің тиісті міндеттерін орындау кезінде
қоғамның ең жақсы мүдделері адал, ақылға қонымды және мүшелерді хабардар етуі керек
Басқармалар кез келген мүдделер қақтығысы немесе ықтимал қақтығыс туралы
мүдделер;
- клиенттермен достық және дұрыс қарым-қатынас стилін ұстанады және
жұмыс, іскерлік киім стилі бойынша әріптестерімен қызметтік бағынысты сақтайды;
- қызметтік, коммерциялық немесе өзге де ақпаратты жария етпейді
Еңбек міндеттерін орындауға байланысты белгілі болған қоғамның заңмен қорғалатын құпиясы
міндеттері.
Полный день
09.06.2025 09:42:34

«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ Қызылорда облысы бойынша филиалының кредиттеу бөлімінің корпоративтік жобалар жөніндегі бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері:
-Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативті жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету;
-Өтінімдерді уақтылы және сапалы қарау
корпоративтік клиенттерді және ірі филиалдық жобаларды қаржыландыру.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық*/техникалық* білім;
*шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.
Жұмыс тәжірбиесіне қойылатын талаптар:
-«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ (бұдан әрі - Қоғам )/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі/тәжірибесі бар ішкі кандидаттары үшін кемінде 2 (екі) жыл және/немесе жұмыс өтілі/тәжірибесі. Бұл талаптар магистратура бағдарламасы бойынша шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев университетін бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды (жұмыс тәжірибесіне талап қойылмайды).
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
- Лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
- Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-филиалға кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
- экономика негіздері, кәсіпорынды қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
- Қоғамның ішкі нормативтік құжаттары;
- мемлекеттік тілді меңгеру;
- МС ИСО 9001 халықаралық стандартын талап ету.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер: Функционалдық:
- шағын/орта/ірі кәсіпкерлік субъектілерінің қызметіне қаржылық талдау жүргізу, сараптамалық қорытынды жасау және жоба бойынша нақты қорытындылар мен ұсыныстар әзірлеу білігі;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдысы;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізе білу;
- клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке тұлғалық құзыреттер:
- көп тапсырмаға күйзеліске төзімділік;
- қарым-қатынас жасай білу (тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және орналастыру білігі;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- белсенді өмірлік ұстаным;
- тұрақты өзін-өзі дамыту;
- клиентке бағдарлану.
Жұмыс шарттары:
- Жұмыс тәртібі: толық жұмыс күні, 5/2
- Жалдау нысаны: еңбек шарты
- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
- Орналасқан жері: Қызылорда қаласы, Қорқыт ата көшесі 123
Основы экономики
Финансовый анализ
Проведение интенсивного, масштабного сбора и анализа данных
Полный день
04.06.2025 15:04:32

Ішкі аудит қызметінің басшысы

1. Ішкі аудит қызметі басшысына қойылатын талаптар:

1) бухгалтерлік есеп және аудит және (немесе) қаржы және (немесе) экономика және (немесе) құқық салаларындағы жоғары кәсіптік білім;

2) аудит (ішкі) және (немесе) бақылау және (немесе) қаржы саласындағы жұмыс тәжірибесі – кемінде бес жыл, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектілері болып табылатын ұйымдарда және (немесе) лицензиясы бар қаржы ұйымдарында не Қазақстан Республикасының мемлекеттік реттеу немесе қадағалау органдарында кемінде үш жыл;

3) бақылау немесе қаржы саласындағы басшылық лауазымдағы жұмыс өтілі – кемінде бес жыл;

4) ішкі аудиттің кәсіби тәжірибесінің халықаралық қағидаттарын, халықаралық қаржылық есептілік стандарттарын, корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау қағидаттарын білу;

5) Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудит, бухгалтерлік есеп, салық салу, акционерлік қоғамдар, еңбек, мемлекеттік мүлік, индустриялық-инновациялық қызмет және қаржы мәселелері бойынша білу;

6) мемлекеттік тілді және ағылшын тілін білу (мүмкіндігінше);

7) Ішкі аудиторлардың келесі сертификаттау институттарының бірі: CIA (Сертификатталған ішкі аудитор); QIAL (ішкі аудит саласындағы көшбасшылық біліктілігі), CCSA (өзін-өзі бақылаудағы сертификаттау), CFSA (сертификатталған қаржылық қызметтер аудиторы), CGAP (сертификатталған мемлекеттік аудит маманы), CRMA (тәуекелдерді басқару кепілдігі бойынша сертификат) немесе мемлекеттік аудитордың біліктілігі немесе кем дегенде IAP (ішкі аудиторлық бақылау институты) Қаржы менеджерлері (Ұлыбритания);

8) мүмкіндігінше келесі сертификаттардың бірі: ACCA (Сертификатталған бухгалтерлер қауымдастығы), Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес кәсіби бухгалтер сертификаты, DipIFR (Халықаралық қаржылық есептілік бойынша диплом), CIPA (Сертификатталған халықаралық кәсіби бухгалтер); CISA (Сертификатталған ақпараттық жүйелер аудиторы), CISM (Сертификатталған ақпараттық қауіпсіздік менеджері), ITIL (Ақпараттық технологиялар инфрақұрылымының кітапханасы) немесе басқа халықаралық деңгейде танылған сертификат.

2. Лауазымға кандидатурасы қарастырылмайды:

1) соңғы үш жыл ішінде «Өнеркәсіпті дамыту қоры» АҚ құрылымдық бөлімшесінің басшысы және/немесе басшы қызметкері болған тұлға;

2) экономикалық қызмет саласында жасаған қылмыстары, сыбайлас жемқорлық және мемлекеттік қызмет немесе мемлекеттік басқару мүдделеріне қарсы өзге де қылмыстар, конституциялық құрылыс негіздеріне және мемлекеттік қауіпсіздікке қарсы қылмыстар үшін заңда белгіленген тәртіппен алынбаған немесе алынбаған соттылығы бар адам.

составления деловых писем
Полный день
03.06.2025 12:22:31

Главный специалист отдела мониторинга

-  Взаимодействие с заемщиком по исполнению особых условий;

- Проведение мероприятий по своевременному погашению заемщиком займов, в порядке и в сроки, установленные внутренними нормативными документами;

-  Осуществление работы с заемщиками по просроченной задолженности в порядке и в сроки, установленные внутренними нормативными документами;

- Рассмотрение заявок по финансовому оздоровлению, реструктуризации, пролонгации займов;

- Рассмотрение заявок по смене/снятию и высвобождению залогового обеспечения, по вопросам целевого использования займов в рамках программ кредитования;

-  Проведение финансового анализа в рамках расширенного мониторинга;

-  Своевременное и качественное исполнение корреспонденции, поступающей в филиал;

-  Осуществление выезда в служебные командировки по производственной необходимости;

-  Соблюдение
требований внутренней нормативной документации .

                                         ТРЕБОВАНИЯ К КАНДИДАТУ

Квалификационные требования к вакантной должности:

высшее (экономическое или финансово-экономическое) образование,*допускается при наличии опыта в финансово-кредитной сфере не менее 2 лет.

Знания, необходимые для исполнения должностных обязанностей:

- законодательные и нормативные правовые акты, регламентирующие деятельность Общества;

- нормативные и методические материалы, касающиеся деятельности Общества;

- нормативные правовые акты Республики Казахстан в области оценочной деятельности Общества;

- основы экономики, финансового планирования, организация сельскохозяйственного производства;

- требования международного стандарта МС ИСО 9001;

- знание государственного языка.

Навыки и умение, необходимые для исполнения должностных обязанностей:

Умения:

- умение организовывать и осуществлять комплекс работ по проведению мониторинга, в том числе финансового состояния заемщиков, целевого использования займов, своевременного погашения платежей займов корпоративных клиентов;

- рассматрение вопросы, связанные с пролонгацией, реструктуризацией, изменениями условий финансирования, высвобождением и заменой залогового обеспечения корпоративных клиентов;

- умение формировать акты определения рыночной стоимости, экспертизы отчетов по оценке, акты осмотра залогового имущества;

- умение работать со справочниками, программами, необходимыми для определения экспертной рыночной стоимости;

- давать рекомендации в соответствии с внутренними нормативными документами.

Требования к стажу работы:

- Стаж работы не менее 2 лет в финансовой сфере или не менее 5 лет с техническим образованием

Цель/причина возникновения вакансии: расторжение трудового договора по соглашению сторон с 03.06.2025г.

Условия работы:

·                Режим работы: полный рабочий день, 5/2

·                Форма найма: трудовой договор

·                Социальный пакет: медицинская страховка

·              
Местонахождение: г. Актобе, пр.Абилкаир хана 77, 4 этаж.
Финансовый анализ
02.06.2025 18:19:31

ішкі аудит Қызметінің Бас аудиторы

Бас аудитор болуы керек:

1) бухгалтерлік есеп және аудит және/немесе қаржы және/немесе экономика және/немесе ақпараттық технологиялар/Ақпараттық қауіпсіздік және/немесе Құқық саласындағы жоғары біліммен;

2) аудит және/немесе бақылау және/немесе бухгалтерлік есеп және/немесе қаржы және/немесе ақпараттық технологиялар/Ақпараттық қауіпсіздік немесе ақпараттық технологиялар аудиті, ақпараттық қауіпсіздік және/немесе Құқық саласындағы жұмыс тәжірибесі-кемінде үш жыл;

3) МОППВА, қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарын, корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау негіздерін және/немесе АТ/АҚ COBIT (Control Objectives for Information and related Technology) /ISO/IEC (Information security management systems) басқарудың халықаралық стандарттарын білумен;

4) Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудиторлық қызмет, Акционерлік қоғамдар, бухгалтерлік есеп және салық салу мәселелері бойынша білімдерімен;

5)Ішкі аудит, тәуекелдерді басқару және/немесе есепке алу және қаржылық менеджмент және/немесе АТ/ақ немесе кем дегенде IAP (Internal Audit practitioner) саласында кәсіби сертификаттың және/немесе біліктіліктің болуы;

6) мемлекеттік тілді және ағылшын тілін білу (жақсырақ).
ответственность
стрессоустойчивость
Полный день
02.06.2025 12:26:31

Қарағанды облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Қарағанды облысы бойынша филиалының
Кредиттеу бөлімінің бас маманы лауазымының алдағы уақытта босатылуына
байланысты бос лауазымға уақтылы тағайындау және өндірістік процесін тоқтатпау
 мақсатында  "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Қарағанды облысы ішкі конкурсты
жариялайды.

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.


Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.


Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.

Жеке құзыреттер

-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;

-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);

-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
 Орналасқан жері: Қарағанды қ.,  Бұқар-Жырау даңғ. 53/1

Стрессоустойчивость к многозадачности
Коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми)
Ориентация на результат
Грамотная устная и письменная речь
Умение планировать и расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
Постоянное саморазвитие
Полный день
02.06.2025 10:45:32

Филиалдың Абай облысы бойынша несиелеу бөлімінің бас маманы

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Абай облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы бос лауазымына өндірістік процесті тоқтатпау   мақсатында  "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Абай облысы ішкі конкурс жариялайды.

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік
жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер:
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
 Орналасқан жері: Семей қ., К.Мухамедханов көш. 23А

составление экспертного заключения
Клиенторентированность
стрессоустойчивость
ответственность
Грамотная устная и письменная речь
владение казахским и русским языком
Полный день
02.06.2025 09:35:31

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім; Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар; қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;экономика, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері; МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары; мемлекеттік тілді білу.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

- мониторинг жүргізу, оның ішінде қарыз алушылардың қаржылық жай-күйі, қарыздарды мақсатты пайдалану, корпоративтік клиенттердің қарыз төлемдерін уақтылы өтеу бойынша жұмыстар кешенін ұйымдастыру және жүзеге асыру мүмкіндігі;

- корпоративтік клиенттерді кепілмен қамтамасыз етуді ұзартуға, қайта құрылымдауға, қаржыландыру шарттарының өзгеруіне, босатуға және ауыстыруға байланысты мәселелерді қарау;

- нарықтық құнын айқындау актілерін, бағалау бойынша есептерді сараптау актілерін, кепіл мүлкін қарау актілерін қалыптастыра білу;

- сараптамалық нарықтық құнын анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;

- ЖҰӨ сәйкес ұсыныстар беру.

Тұлғалық:

- көп тапсырмаға стресске төзімділік;

- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);

- нәтижеге бағдарлау;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;

- қажетті ақпаратты тез таба білу;

- үнемі өзін-өзі дамыту.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе

- қоғамның /Холдинг ұйымдарының еншілес қоғамының ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі 1 (бір) жылдан кем емес.

Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірмеген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылады.
стрессоустойчивость к многозадачности; - коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми
Полный день
29.05.2025 17:35:31

Сақтандыру және кепілдік Департаментінің Бас менеджері (тарту)

Бас менеджер келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық және (немесе) қаржылық білім;

2) Департамент қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сақтандыру және кепілдік беру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

Функциялар:

1) клиенттерді тарту және қоғамның барлық қаржылық (сақтандыру) және кепілдік өнімдері бойынша консультация беру;

2) қолданыстағы және әлеуетті экспорттаушыларды қоса алғанда, клиенттер базасын қалыптастыру және оларға қызмет көрсету;

3) ҚР өңірлерінің шағын және орта бизнес субъектілерін, "Даму "кәсіпкерлікті дамыту қоры" АҚ, "Атамекен" ҚР ҰКП өңірлік орталықтарын/филиалдарын, Екінші деңгейдегі банктерді, өзге де қаржы институттарын қоғамның өнімдері мен қызметтері туралы хабардар етуді қамтамасыз ету мақсатында ҚР өңірлерінде ұйымдастырылатын форумдар мен іс-шараларға қатысу;

4) олармен бірлесіп іске асырылатын жобалар шеңберінде клиенттермен, банктермен және өзге де қаржы институттарымен өзара іс-қимыл жасау;

5) сақтандыру тәуекелінің көзі болып табылатын объектінің қаржылық жағдайы туралы бастапқы құжаттарды, қоғамға өтініштерді және өзге де ақпаратты жинау. Жиналған құжаттардың дұрыстығын талдау және тексеру, сондай-ақ оларды кейіннен сақтау;

6) сақтандыру, кепілдік беру мәмілелерін олар аяқталғанға дейін құрылымдау және сүйемелдеу;

7) сақтандыру шарттарын, кепілдік беру шарттарын дайындау үшін әкімшілік департаментіне құжаттар топтамасын қалыптастыру және беру және оны мүдделі құрылымдық бөлімшелермен келісу;

8) шикізаттық емес экспортты қолдау үшін жаңа қаржылық (сақтандыру) және кепілдік өнімдерін әзірлеу;

9) Департамент қызметінің бағыттары бойынша маркетингтік материалды әзірлеуге қатысу;

қаржылық (сақтандыру) және кепілдік өнімдері бойынша Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеу және өзектендіру
ответственность
Умение работать в команде
Полный день
29.05.2025 12:38:35

Мониторингілеу бөлімінің бас маманы

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:


лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім; Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар; қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;экономика, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері; МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары; мемлекеттік тілді білу.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

- мониторинг жүргізу, оның ішінде қарыз
алушылардың қаржылық жай-күйі, қарыздарды мақсатты пайдалану, корпоративтік
клиенттердің қарыз төлемдерін уақтылы өтеу бойынша жұмыстар кешенін ұйымдастыру
және жүзеге асыру мүмкіндігі;

- корпоративтік клиенттерді кепілмен қамтамасыз
етуді ұзартуға, қайта құрылымдауға, қаржыландыру шарттарының өзгеруіне,
босатуға және ауыстыруға байланысты мәселелерді қарау;

- нарықтық құнын айқындау актілерін, бағалау
бойынша есептерді сараптау актілерін, кепіл мүлкін қарау актілерін қалыптастыра
білу;

- сараптамалық нарықтық құнын анықтау үшін қажетті
анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;

- ВНД сәйкес ұсыныстар беру.

Тұлғалық:

- көп тапсырмаға стресске төзімділік;

- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс
орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);

- нәтижеге бағдарлау;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;

- қажетті ақпаратты тез таба білу;

- үнемі өзін-өзі дамыту.



Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе қоғамның /Холдинг ұйымдарының еншілес қоғамының ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі 1 (бір) жылдан кем емес.
Знание законодательства РК
мониторинг
28.05.2025 15:18:30

Қаржы институттарымен - кредиттік серіктестіктермен жұмыс жөніндегі маман қаржы институттарын қаржыландыру департаментіне және КТ аутстаффингке

Лауазымның мақсаты/мақсаты: ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес кредиттік серіктестіктер бойынша мүдделі тұлғаларды қаржыландыру, қалыптастыру және есеп беру бойынша жедел және сапалы жұмыс.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары (экономикалық немесе қаржылық) білім;
лицензияның, сертификаттардың болуы қажет.
Міндеттерді орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- қабылдаушы Тараптың қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- қабылдаушы Тарап департаментінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері:
экономика және Еңбекті нормалау саласындағы үлесі;
еңбекақы және ынталандыру саласындағы үлес;
ұйымдастыру менеджменті саласындағы білім.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- ішкі нормативтік құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
- қаржылық модель құра отырып, сараптамалық қорытынды жасай білу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары; - ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Тұлғалық:
көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
формирование отчетности
Полный день

Смотреть еще вакансии

Кіру