Негізгі лауазымдық міндеттері: - Өңірдегі АӨК субъектілерін қоғамның қаржылық қызметтерімен қамту үлесін арттыру. - Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету. - Қаржыландыруға өтінімдердің уақтылы және сапалы қаралуын бақылау.
Талаптар: жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім * шағын және орта/ ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі.
Жұмыс тәжірибесі: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте дәйекті күрделене түсетін позицияларда жұмыс өтілі/тәжірибесі 4 (төрт) жылдан кем емес, немесе агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі/ байланысты сұрақтары бар филиал.
Білім: - Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу; - агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну; - "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу; - экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).
Дағдылар: - күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу; - көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу; - қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі; - сараптамалық қорытынды жасау және жетекшілікте тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу бағыты; - деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары; - тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі; - ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу. Жеке және іскерлік құзыреттер:
Байланыс және көшбасшылық Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау Жұмыс процестеріне әсері Жұмысты ұйымдастыру Өзгеру қабілеті Командалық Жауапкершілік Даму өзгерістерді басқару; нәтижеге назар аудару процестерді тиімді басқару міндеттеме / компания.
управление рисками
умение убеждать, ориентация на поиск обоюдной выгоды
коммуникативные навыки (общение с руководителями высшего звена компаний и государства, достижение консенсуса, ведение активного диалога)
анализ больших массивов данных
публичные выступления
управление проектов
продвинутый пользователь программами MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электронной системой документооборота
Негізгі лауазымдық міндеттері: 1. Филиалдың кредиттік портфелінің сапасын бақылау мақсатында кредиттік мониторинг жүргізуді қамтамасыз ету. 2. Несие портфелінің мониторингі және кепілмен қамтамасыз ету жөніндегі жоспардың уақтылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету. 3. Кредиттік қаражаттың мақсатты пайдаланылуын уақтылы және тиісті тексеруді қамтамасыз ету. 4. Филиал алдына қойылған мақсаттар мен міндеттерді орындау.
Кандидатқа қойылатын талаптар:
жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім * шағын/орта/ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі.
Жұмыс тәжірибесі:
қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте дәйекті күрделене түсетін позицияларда жұмыс өтілі/тәжірибесі 4 (төрт) жылдан кем емес, немесе агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі байланысты мәселелер.
Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу; - агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну; - "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу; - экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу; - ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).
Дағдылар:
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу; - көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу; - қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі; - жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу; - деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары; - тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі; - ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер: Байланыс және көшбасшылық Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау Жұмыс процестеріне әсері Жұмысты ұйымдастыру Өзгеру қабілеті Командалық Жауапкершілік Даму өзгерістерді басқару; Нәтижеге назар аудару; Процестерді тиімді басқару;Міндеттеме / компания.
управление рисками
умение убеждать, ориентация на поиск обоюдной выгоды
коммуникативные навыки (общение с руководителями высшего звена компаний и государства, достижение консенсуса, ведение активного диалога)
анализ больших массивов данных
публичные выступления
Управление проектами
продвинутый пользователь программами MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электронной системой документооборота
1.Субсидияларды есепке алу 1С конфигурациясы жүйесіне түпкілікті қарыз алушылардың жобалары бойынша ақпаратты уақтылы енгізуді қамтамасыз ету (түпкілікті қарыз алушының жобасы бойынша ақпаратты, оның ішінде субсидиялау шартының/субсидиялау шартына қосымша келісімнің деректерін және өтеу кестесін, қосылу шартына төлемдер кестесін енгізу), қажетті құжаттарды сканерлеу және ақпараттық жүйеге бекіту; 2. гранттар жобалары бойынша BPM -lline ақпараттық жүйесіне деректерді енгізу, қажетті құжаттарды сканерлеу және ақпараттық жүйеге бекіту; 3. Қордың бағдарламалары бойынша (субсидиялау, кепілдік беру, гранттар жобалары бойынша), сондай-ақ Қордың ЖҰӨ талаптарына сәйкес қарыз алушыларға құқықтарды (Талаптарды) беру нәтижесінде Қор балансына көшкен қарыз алушылардың жобалары бойынша шарттар мен қосымша келісімдерді уақтылы жасасу жөніндегі іс-шараларды жүргізу: шарттар мен қосымша келісімдердің уәкілетті органдардың хаттамаларының үзінділеріне сәйкестігін тексеру (Қордың кредиттік комитеті, өзге де алқалы органдар), қажетті қолдар мен мөрлердің болуына, субсидиялау шартына/ субсидиялау шартына қосымша келісімге төлемдерді өтеу кестесін, есептеудің дұрыстығына қосылу шартына төлемдер кестесін тексеру,шарттарға шарттарды/қосымша келісімдерді дайындау / келісуге жіберу