Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Юристы
Безопасность
Бухгалтерия и Финансы
Административный персонал
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
5 бос орын
06.08.2025 17:22:01

Филиал директорының орынбасары

Біліктілік талаптары:

  • Жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік / математикалық / техникалық білім.
  • Банкте / қаржы ұйымында кемінде 3 (үш) жыл еңбек өтілі болғаны жөн, әсіресе шағын және орта бизнесті немесе корпоративтік несиелеу саласында тәжірибе болғаны құпталады.
  • Мемлекеттік қызметте, ұлттық даму институттарында, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда жұмыс тәжірибесі болғаны абзал.
  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде қаржы, банк және несие қызметін реттейтін заңнамасын, сондай-ақ жеке кәсіпкерлік туралы заңнаманы білуі және қолдана білуі тиіс.
  • Қаржылық талдауды, бухгалтерлік есептің негіздері мен әдістерін білуі тиіс.
  • Құжаттармен (шарттар, есептер, актілер және т.б.) жұмыс істеу тәртібін, негіздері мен ережелерін білуі тиіс.
  • Презентация жасау дағдылары болуы және оларды сапалы дайындай білуі тиіс.
  • Келіссөздер жүргізу қабілетіне ие болуы қажет.
  • Іскерлік хат алмасу дағдылары болуы тиіс.
  • Филиал жұмысын жоспарлай білуі, филиал мен қызметкерлердің жұмыс тиімділігін талдай және бағалай алуы тиіс.
  • Қор қызметкері лауазымға ауыстырылған жағдайда (жоғарыда көрсетілген талаптардан бөлек):
  • Қордың қызметіне қатысты қаулыларды, өкімдерді, бұйрықтар мен өзге де құжаттарды білуі тиіс.
  • Қордың бағдарламаларын, сондай-ақ ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеуді білуі және орындай білуі тиіс.
  • MS Office, электрондық пошта және интернет ресурстарын тәжірибелі қолданушы деңгейінде меңгеруі тиіс.
  • Қолданбалы бағдарламаларды (1С және т.б.) білуі – құпталады.
Функционалдық міндеттері:

  • Филиалдың стандартты жобаларын мониторингілеу бойынша жұмыстарды бақылау және үйлестіру, оның ішінде мониторинг есептерін, Заемшыларға / ЕДБ-ге жолданатын шығыс хат-хабарламаларын келісу;
  • Мемлекеттік бағдарламалардың іске асырылу барысы туралы есептерді / сұратылған ақпаратты жинақтап, ЖП / бағдарлама үйлестірушісіне / бақылаушы органдарға / салалық қауымдастықтарға және басқа ұйымдарға ұсыну;
  • Ішкі аудит қызметі тарапынан филиал қызметін тексеру нәтижелері бойынша анықталған ескертулер мен ұсыныстарды жою және/немесе орындау, белгіленген мерзімде есеп беру, сондай-ақ мемлекеттік аудит органдары, ревизиялық комиссия, прокуратура және т.б. тарапынан жүргізілетін тексерістерді сүйемелдеу және үйлестіру;
  • РФ-дағы қаржы бағыты бойынша жұмысты ұйымдастыру: Қаржылық қолдау менеджеріне функционалдық қолдау көрсету, іске асырылып жатқан Бағдарламалар аясында жобаларды қарау кезінде әдістемелік көмек көрсету, қаржылық қолдау менеджерлері дайындаған жобалар бойынша экономикалық сараптамаларды тексеру және виза қою; осы бағыттағы барлық есептерді қалыптастыру және тексеру;
  • Іс-шараларға және ШОБ субъектілерімен кездесулерге қатысу, Бағдарламалар бойынша кеңес беру;
  • Бағдарламалар бойынша Контрагенттермен өзара іс-қимыл жасау. Контрагенттермен кездесулер ұйымдастыру, Бағдарламаларды іске асыру және бюджет қаражатын игеру шарттарына қатысты туындайтын мәселелерді талқылау;
  • ШОБ субъектілерінің қаржылық-экономикалық жағдайын бағалау;
  • Мемлекеттік бағдарламалардың іске асырылу барысы туралы есептерді / сұратылған ақпаратты ЖӨ / жергілікті деңгейдегі бағдарлама үйлестірушісіне және басқа бақылаушы органдарға ұсыну;
  • РФ мен Қор қызметін жетілдіру және дамыту бойынша идеялар мен ұсыныстар әзірлеу: басқа құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп ІНҚ жобаларын әзірлеу және өз құзыреті шегінде ІНҚ-ға өзгерістер мен толықтырулар енгізу жөнінде ұсыныстар дайындау; РФ және Қор қызметін жақсарту жөнінде ұсыныстар енгізу; өз құзыреті шегінде РФ-ның ағымдағы және перспективалық жұмыс жоспарларын әзірлеу; басқа құрылымдық бөлімшелер әзірлеген ІНҚ жобаларына ескертулер мен ұсыныстар беру, Бағдарламалар бойынша талдамалық анықтамалар және оларға қатысты қажетті есептер дайындау;
  • Филиалдың сатып алуларын уақтылы бастамашылық ету;
  • ІНҚ сәйкес аймақтық филиалдардың әкімшілік-шаруашылық жұмысын қамтамасыз ету;
  • Ғимараттарды, сумен жабдықтау жүйелерін және басқа да құрылыстарды ағымдағы және күрделі жөндеу жоспарларын әзірлеуге, шаруашылық шығындардың сметаларын жасауға қатысу;
  • Ғимараттағы жөндеу жұмыстарын ұйымдастыру мен жүргізуді бақылау.
Операционное управле...
аналитические и опер...
30.07.2025 11:36:01

Несиелік әкімшілендіру департаменті

Біліктілік талаптары:

  • Білімі: Экономика, қаржы, математика немесе техникалық ғылымдар саласындағы жоғары білім.
  • Еңбек өтілі: Қаржы ұйымдарында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі. ҚР Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының иегерлері және/немесе магистратура/PhD докторантура түлектері үшін – кемінде 6 (алты) ай жұмыс өтілі.
  • Арнайы білімдері мен дағдылары:
  • Қазақстан Республикасының қаржы, банк және несие реттеу саласындағы заңнамасын білу.
  • Бухгалтерлік есеп негіздерін білу.
  • Іскерлік құжаттамаларды (шарттар, актілер, есептер және т.б.) дайындау және ресімдеу дағдылары.
  • Іскерлік хат алмасу жүргізу қабілеті.
  • Презентациялар дайындау және өткізу дағдылары.
  • Қор ішінде ішкі ауысым болған жағдайда – ішкі нормативтік құжаттарды және оларды әзірлеу тәртібін білу.
  • Компьютермен жұмыс істеу дағдылары: MS Office, электрондық пошта қосымшалары және интернет-ресурстарды еркін меңгеру. Қолданбалы бағдарламаларды (1С және т.б.) білу құпталады.
  • Тілдерді білу: Қазақ және орыс тілдерін білу міндетті.

Құзыреттер:
  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу қабілеті;
  • Командада жұмыс істей білу;
  • Коммуникабельділік;
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
  • Қордың шартты қаржыландыру бағдарламалары аясында стандартты нысандағы несие шарттарын / қосымша келісімдерді дайындау, келісу және қол қоюды ұйымдастыру;
  • Несие шарттарының ажырамас бөлігі болып табылатын өтеу кестелерін есептеу және келісу;
  • Мерзімінен бұрын өтелген сома бойынша есеп жүргізу, сондай-ақ қарыз қаражаты бойынша кепілдік сомаларын азайту бойынша жұмыс жүргізу;
  • Кепіл шарттары мен оларға қосымша келісімдердің қол қойылуын ұйымдастыру;
  • Қордың ақпараттық жүйесінде кепіл мүлкін рәсімдеу және есепке алу;
  • Серіктеске қарыз қаражатын беру процесін ұйымдастыру;
  • Серіктестердің несие досьесін жүргізу, ішкі нормативтерге сәйкес құжаттарды тапсыру және қайтару;
  • Қордың ішкі құжаттарына сәйкес өзге де тапсырмаларды орындау.
кредитные соглашения
финансы
Полный день
30.07.2025 11:20:01

Кепілдендіру департаментінің бас менеджері

Негізгі функционалдық міндеттері:
  • Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің кредиттерін кепілдендіру бойынша мемлекеттік бағдарламаларды іске асыруға және сүйемелдеуге қатысу;

  • Кепілдендіру мәселелері бойынша екінші деңгейлі банктермен, кәсіпкерлермен және серіктес ұйымдармен өзара әрекеттесу;

  • Кредиттік өтінімдерді талдау, қорытындылар дайындау және бағдарламалар шарттарының орындалуын бақылау;

  • Шарттарды құрастыру, іскерлік хат алмасуды жүргізу, жұмыс кездесулеріне қатысу, презентацияларды дайындау және өткізу.


Үміткерге қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары (экономикалық, заңгерлік немесе математикалық).

Жұмыс тәжірибесі:
Банк немесе қаржы ұйымында кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі, оның ішінде міндетті түрде ШОБ кредиттеу, корпоративтік кредиттеу немесе кредиттік әкімшілендіру саласында жұмыс тәжірибесі болуы қажет.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Қазақстан Республикасының қаржы, банк және кредит қызметін реттейтін қолданыстағы заңнамасын білу;

  • Қаржылық талдау және бухгалтерлік есеп негіздерін меңгеру;

  • Құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) дұрыс рәсімдей білу;

  • Іскерлік хат алмасу және презентациялық материалдар дайындау дағдылары;

  • Қазақ және орыс тілдерін іскерлік деңгейде меңгеру;

  • MS Office бағдарламаларын, электрондық поштаны, интернет-ресурстарды сенімді пайдалану; 1С және басқа да қолданбалы бағдарламаларды білу — құпталады.


Біз ұсынатын жағдайлар:
  • Тұрақты іскерлік беделі бар сенімді ұйымдағы жұмыс;

  • Кәсіпкерлікті қолдауға бағытталған әлеуметтік маңызы бар жобаларға қатысу;

  • Кәсіби даму мен мансаптық өсу мүмкіндігі;

  • Қордың ішкі саясатына сәйкес әлеуметтік пакет.

аналитическое мышлен...
Навыки деловой комму...
Опыт подготовки през...
Уверенное владение E...
Полный день
09.07.2025 14:31:02

Кредиттеу департаментінің директоры

Білімге қойылатын талаптар (деңгей, бейін және т. б.): лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін жоғары білім

Лицензияларға, сертификаттарға және т. б. қойылатын талаптар: CFA, CRM, ERM, PMP сертификаттарының болғаны жөн

Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда - қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы лауазымның төмен тұрған лауазымында дәйекті күрделене түсетін позицияларда 5 (бес) жылдан кем емес жұмыс тәжірибесі Департаменттің (қызметтің/бөлімнің) не Департаменттің (қызметтің/бөлімнің) сабақтас сұрақтары бар және / немесе
Басшы лауазымдарда - агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің не байланысты мәселелері бар департаменттің (қызметтің/бөлімнің) төмен тұрған лауазымында кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі

Несиелік өтінімдерді бағалаудағы, қаржылық есептілікті талдаудағы және мәмілелерді құрылымдаудағы практикалық тәжірибе.

Корпоративтік және инвестициялық жобалармен жұмыс тәжірибесі міндетті болып табылады.

Аграрлық сектормен немесе мемлекеттік қолдау бағдарламаларымен өзара іс-қимыл тәжірибесі қажет.

Кредиттеу бойынша ішкі құжаттаманы білу (кредиттік саясаттар, рәсімдер, есептілік).

Реттеушілер немесе ішкі бақылаушы органдар тарапынан аудиттерден, тексерулерден өту тәжірибесі құпталады.

Бұл ретте көрсетілген талаптар қоғамның ЖҰӨ-не қайшы келмеуге тиіс.

Жеке сипаттамалары:
Жауапкершілік-шешім қабылдауға және олар үшін зардаптарды көтеруге дайын болу.

Стратегиялық ойлау - корпорацияның мақсаттарын түсіну және ұзақ мерзімді несие саясатын құра білу.

Аналитикалық ойлау-қаржылық ақпаратты, тәуекелдерді және жобалардың тиімділігін терең бағалау мүмкіндігі.

Коммуникабельділік-командамен, клиенттермен және басшылықпен анық және кәсіби қарым-қатынас жасай білу.

Көшбасшылық қасиеттер-адамдарды басқару, шабыттандыру және команда арқылы нәтижеге жету қабілеті.

Стресстік жағдайларда жұмыс істей білу-ойлаудың анықтығын сақтау және стресстік жағдайларда шешім қабылдау қабілеті.

Этика мен адалдықтың жоғары деңгейі-адалдық, ашықтық және заңдылық қағидаттарын сақтау.

Нәтижеге назар аудару-нақты, өлшенетін мақсаттарға жетуге деген ұмтылыс.

Икемділік пен бейімделу-нарықтық немесе ішкі ортадағы өзгерістерге тез жауап беру мүмкіндігі.

Жүйелік ойлау-Жобалар, өнімдер мен стратегиялық міндеттер арасындағы байланысты көре білу.

Тілдерді меңгеру деңгейі (қажет болған жағдайда): орыс, қазақ.
финансы
Кредитование
Полный день
04.02.2025 19:00:40

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Ақтөбе облысы бойынша филиалы директорының кредит беру жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- Өңірдегі АӨК субъектілерін қоғамның қаржылық қызметтерімен қамту үлесін арттыру.
- Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету.
- Қаржыландыруға өтінімдердің уақтылы және сапалы қаралуын бақылау.

Талаптар:
жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім
* шағын және орта/ ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесі:
қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте дәйекті күрделене түсетін позицияларда жұмыс өтілі/тәжірибесі 4 (төрт) жылдан кем емес, немесе агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі/ байланысты сұрақтары бар филиал.

Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Дағдылар:
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- сараптамалық қорытынды жасау және
жетекшілікте тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу
бағыты;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер:

Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму
өзгерістерді басқару;
нәтижеге назар аудару
процестерді тиімді басқару
міндеттеме / компания.
управление рисками
умение убеждать, ори...
коммуникативные навы...
анализ больших масси...
публичные выступлени...
управление проектов
продвинутый пользова...
Полный день

Кіру