Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Прочее
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Безопасность
Управление персоналом
Административный персонал
Жұмыс уақыты
8 Бос жұмыс орындар саны
19.02.2025 12:58:49

Несиелік әкімшілендіру департаментінің бас менеджері

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: Жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық білім;

2) Қалаған кәсіптік тәжірибесі: Кәсіби салада – кемінде 3 жыл. Экономикалық/қаржылық қызмет түріндегі ұйымның тиісті бейіні бойынша (коммерциялық банктерде, корпоративтік несиелендіруде жақсырақ);

3) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Базалық;

4) шет тілдерін меңгеру деңгейі: ағылшын тілі: орта

5) дербес компьютерді білу: MS Office (Word, Excel, Power Point) тәжірибелі қолданушысы

Лауазымдық міндеттері:

1. Жобалар шеңберіндегі шарттарды ЖҚА бекіткен мерзімдерге сәйкес дайындау, келісу және тиісті түрде ресімдеу, оның ішінде:

1.1. кредиттік файлды қалыптастыру үшін ұсынылған құжаттар пакетінің болуын және толықтығын олардың Банк талаптарына, Банк Басқармасының шешімдеріне сәйкестігін, оның ішінде Банктің СП қорытындыларының/түйіндемелерінің болуын тексеру,

1.2. жоғарыда аталған құжаттардың Банк жүйесінде болуын және толықтығын тексеру;

1.3. мемлекеттік тілге аудармасын тиісті түрде қамтамасыз ете отырып, несиелік қызмет шеңберіндегі барлық келісімдерді (Банктің Несие комитеті бекіткен үлгілік нысандар бойынша) дайындау және тиісінше ресімдеу;

1.4. қаржыландыру құралын өтеу кестесін есептеу және бірлескен кәсіпорынның талабы бойынша бекіту;

1.5. әрбір қаржыландыру құралы бойынша табыстылықтың жылдық тиімді нормасын есептеу;

1.6. несиелік қызмет шеңберінде Банк жасаған шарттарды және/немесе оларға қосымша келісімдерді тіркеу;

1.7. несиелік қызмет шеңберінде тапсырыстарды орындау;

1.8. Басқарманың құзыреті шегінде Бірлескен кәсіпорынның өтінімі бойынша Банктің Бақылау комитеті шешімінің жобасын келісу;

1.9. кредиттік тізілім үшін есеп беру деректерін салыстыру.

2. Автоматтандырылған банктік ақпараттық жүйелерде (бұдан әрі – АБАЖ) және басқа жүйелерде қаржыландыру құралдарын техникалық қолдау:

2.1. келесі параметрлерді дұрыс енгізуді қоса алғанда: - қаржыландыру құралының негізгі параметрлері, - өтеу кестелері, - жобалар шеңберіндегі қамтамасыз ету, - сақтандыру ақпараты, - қаржыландыру көздері туралы мәліметтер, - дисконтталған құн туралы мәліметтер, - несиелік бюроларға есептерді жүктеуге арналған ақпарат;

2.2. кестені автоматтандырылған құру үлгісі болмаған жағдайда, өтеудің жеке кестесін АБИС-ке қолмен енгізу;

2.3. шеңберінде ABIS-те қаржыландыру құралдарын тестілеу: - қайта құрылымдау, - жаңа несиелік өнімдерді енгізу.

3. Қарыз алушының/контрагенттің қаржылық және қаржылық емес міндеттемелерінің қаржылық және қаржылық емес міндеттемелерін қаржыландыру және басқару кезеңдерінде кейінгі бақылау шеңберінде ЖҚА бекіткен шарттарға сәйкес сапалы мониторингті жүзеге асыру, оның ішінде:

3.1. бекітілген сметалық сметаның баптарына сәйкестігі: - құжаттар пакетінің толықтығын бекітілген сметалық баптарға сәйкестігін тексеру; - сарапшы – қаржылық және техникалық консультанттың Банк талаптарына сәйкес жасалған есебінің болуын тексеру; 3.2. Банктің уәкілетті органдарының шешімдерін қаржыландыруды жүзеге асыру үшін қажетті тоқтата тұру шарттарын орындаудың уақтылылығы мен толықтығы бөлігінде және оның барысында СП қорытындылары/меморандумдары негізінде,

3.3. Банктің VNA сәйкес қамтамасыз етудің сәйкестігі туралы қорытындының болуын тексеру; 3.4. жоба шеңберінде ұсынылған шарттар мен құжаттарға ескертулердің жоқтығы туралы СП Банкінің ресми хаттарының/қорытындыларының болуын тексеру;

3.5. ескертулер болған жағдайда кредиттік бөлімшеге қаржыландырудың мүмкін еместігі және ескертулерді және/немесе құжаттарды тиісінше ресімдемеу фактілерін жою қажеттілігі туралы хабарламада белгіленген мерзімдерде оларды кейіннен жою үшін хабарлама жіберу;

4. Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының және VNA Банкінің талаптарына сәйкес жобалар бойынша кредиттік досьелерді мониторингілеу және сақтау:

4.1. несиелік файлдың толықтығын тексеру;

4.2. Шарттардың түпнұсқаларын және кепілге құқық белгілейтін құжаттарды Банктің ТҚҚ сәйкес қаржыландыру және басқару сатысында жедел сақтау орнына уақтылы беру;

4.3. Банктің операциялық сақтау орнында кепілзатқа келісім-шарттардың және құқық белгілейтін құжаттардың түпнұсқаларының сақталуын қамтамасыз ету;

4.4. құжаттарды мұрағатқа уақытылы тапсыру. СП-да ақпаратты дайындау, оның ішінде: - Банктің уәкілетті органдарының мерзімі өтіп кеткен шешімдері және «қаржыландыру барысында» ретінде жіктелген СОCL/DBZ сәйкес қаржыландырудың арнайы шарттарын уақытында орындамау және жобаны кейіннен іске асыру; - Кредиттік бюродан алынған есептерге сәйкес тоқсанның аяғында қарыз алушылардың екінші деңгейдегі банктер алдындағы мерзімі өткен берешегінің болуы.

5. Несиелік бюролармен өзара әрекеттесу:

- Банктің VNA сәйкес АБИС-те бар деректер негізінде қалыптастырылған Банк портфелі туралы Несиелік бюроларға ақпаратты жіберу;

- несиелік тарих пәні бойынша есептерді алу;

- Басқарманың функционалдық мүмкіндіктеріне қатысты басқа да мәселелер.

6. Несиені әкімшілендіру процесін оңтайландыруға қатысу:

6.1. Несиелік жұмыстың нысандары мен әдістерін, жаңа қаржыландыру құралдарын/несиелік бағдарламаларды, жобаларды, ВНА Банкті жетілдіруге бағытталған ұсыныстар енгізу;

6.2. Басқарманың функционалдық мүмкіндіктеріне қатысты процестерді автоматтандыру мәселелері бойынша Банкте ақпараттық технологияларды енгізу процесіне қатысу;

6.3. Несиелік және кепілдік құжаттаманың үлгілік нысандарын келісу;

6.4 Банктің бизнес-процестерінің тиімділігін арттыру мақсатында басқарманың құзыретіне жататын мәселелер бойынша жұмыс топтарына, жобалық жұмыстарға қатысу.

7. Басқарманың функционалдық міндеттері шегінде инспекциялық органдармен өзара іс-қимыл жасау:

7.1.ішкі аудит органдары (Комплаенс қызметі және Ішкі аудит қызметі): - құжаттар пакетін/кредиттік файлдарды дайындау және беру; - аудит шеңберінде басқа ақпаратты дайындау және ұсыну.

7.2. сыртқы аудит органдары («Бәйтерек» Ұлттық басқарушы холдингі» АҚ, Есеп комитеті, Бас прокуратура және т.б.): - құжаттар пакетін/кредиттік файлдарды дайындау және беру; - аудит шеңберінде басқа ақпаратты дайындау және ұсыну.

Опыт в кредитном администрировании
Мониторинг и контроль обязательств
Взаимодействие с кредитными бюро и проверяющими органами
Работа с автоматизированными банковскими информационными системами (АБИС)
Полный день
04.02.2025 19:00:40

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Ақтөбе облысы бойынша филиалы директорының кредит беру жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- Өңірдегі АӨК субъектілерін қоғамның қаржылық қызметтерімен қамту үлесін арттыру.
- Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету.
- Қаржыландыруға өтінімдердің уақтылы және сапалы қаралуын бақылау.

Талаптар:
жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім
* шағын және орта/ ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесі:
қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте дәйекті күрделене түсетін позицияларда жұмыс өтілі/тәжірибесі 4 (төрт) жылдан кем емес, немесе агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі/ байланысты сұрақтары бар филиал.

Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Дағдылар:
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- сараптамалық қорытынды жасау және
жетекшілікте тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу
бағыты;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер:

Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму
өзгерістерді басқару;
нәтижеге назар аудару
процестерді тиімді басқару
міндеттеме / компания.
управление рисками
умение убеждать, ориентация на поиск обоюдной выгоды
коммуникативные навыки (общение с руководителями высшего звена компаний и государства, достижение консенсуса, ведение активного диалога)
анализ больших массивов данных
публичные выступления
управление проектов
продвинутый пользователь программами MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электронной системой документооборота
Полный день
04.02.2025 19:00:38

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Қарағанды облысы бойынша филиалы директорының мониторинг жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:
1. Филиалдың кредиттік портфелінің сапасын бақылау мақсатында кредиттік мониторинг жүргізуді қамтамасыз ету.
2. Несие портфелінің мониторингі және кепілмен қамтамасыз ету жөніндегі жоспардың уақтылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету.
3. Кредиттік қаражаттың мақсатты пайдаланылуын уақтылы және тиісті тексеруді қамтамасыз ету.
4. Филиал алдына қойылған мақсаттар мен міндеттерді орындау.

Кандидатқа қойылатын талаптар:

жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім
* шағын/орта/ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесі:

қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте дәйекті күрделене түсетін позицияларда жұмыс өтілі/тәжірибесі 4 (төрт) жылдан кем емес, немесе агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі байланысты мәселелер.

Білім:

- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Дағдылар:

- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.

Жеке және іскерлік құзыреттер:
Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму
өзгерістерді басқару;
Нәтижеге назар аудару;
Процестерді тиімді басқару;Міндеттеме / компания.
управление рисками
умение убеждать, ориентация на поиск обоюдной выгоды
коммуникативные навыки (общение с руководителями высшего звена компаний и государства, достижение консенсуса, ведение активного диалога)
анализ больших массивов данных
публичные выступления
Управление проектами
продвинутый пользователь программами MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электронной системой документооборота
Полный день
04.02.2025 18:59:36

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Жамбыл облысы бойынша филиалы директорының несие беру жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- Өңірдегі АӨК субъектілерін қоғамның қаржылық қызметтерімен қамту үлесін арттыру.
- Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету.
- Қаржыландыруға өтінімдердің уақтылы және сапалы қаралуын бақылау.

Кандидатқа қойылатын талаптар:
жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім
* шағын және орта/ ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесі:
қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте дәйекті күрделене түсетін позицияларда жұмыс өтілі/тәжірибесі 4 (төрт) жылдан кем емес, немесе агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі/ байланысты сұрақтары бар филиал.

Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу; - агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Дағдылар:
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.

Жеке және іскерлік құзыреттер:
Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму
өзгерістерді басқару;
нәтижеге назар аудару;
процестерді тиімді басқару;
міндеттеме / компания.
управление рисками
навыки ведения переговоров (умение убеждать, ориентация на поиск обоюдной выгоды)
коммуникативные навыки (общение с руководителями высшего звена компаний и государства, достижение консенсуса, ведение активного диалога)
работа с большими массивами данных
навыки публичных выступлений
Управление проектами
продвинутый пользователь программами MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электронной системой документооборота
Полный день
28.01.2025 10:09:29

Специалист 1 категории подразделения фронт-офиса
продажи
коммуникативные навыки
Полный день
27.01.2025 12:40:28

Заңды тұлғалармен жұмыс департаментінің бас маманы

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі заң/қаржы/экономикалық/техникалық білім.
Қаржы талдаушысы, жобалық/кредиттік менеджер ретінде қаржы/банк саласындағы жұмыс тәжірибесі, оның ішінде компаниялардың қаржылық жағдайына талдау жүргізу/ШОБ/корпоративтік бизнес секторының жобаларына кредит беру тәжірибесі кемінде 2
жыл болуы тиіс. Бухгалтерлік есеп, салық салу, Қаржы-шаруашылық қызметті талдау,
компанияларды жобалық талдау негіздерін білу.

Лауазымдық міндеттері:


1. Кепілдік алуға өтінімдерді қарайды. Құрылыс салушы мен уәкілетті компанияның заңнаманың және Компанияның ішкі құжаттарының талаптарына сәйкестігі тұрғысынан құрылысты аяқтауға кепілдік алуға өтінімдерін қабылдауды және қарауды жүзеге асырады. Құрылыс салушы мен уәкілетті компанияның қызметіне қаржылық талдау жүргізеді. Өтінім бойынша Департаменттің сараптамалық қорытындысын дайындайды. Өтінімді қарау шеңберінде құрылыс салушымен және уәкілетті компаниямен өзара іс-қимылды жүзеге асырады. Уәкілетті алқалы органдардың отырыстарының қарауына өтінімдерді және бизнес-процесс шеңберіндегі өзге де мәселелерді шығарады. Оларды іріктеу процесінде инжинирингтік компаниялардың қаржылық жағдайына талдау жүргізеді.

2. Кепілдіктен кейінгі қызмет көрсетуді жүзеге асырады. Кепілдіктер беру бойынша бизнес-процесс шеңберінде шарттардың жобаларын дайындауды жүзеге
асырады. Кепілдік беру шарттары бойынша кепілдік жарнаның уақтылы төленуін бақылауды жүзеге асырады. Құрылыс жобасын іске асыруға байланысты түрлі
техникалық мәселелер бойынша құрылыс салушылар мен уәкілетті компаниялардың өтініштерін қарайды.
 Знание основ бухгалтерского учета, налогообложения, анализа финансово-хозяйственной деятельности, проектного анализа компаний
Полный день
24.01.2025 17:23:26

Несие тәуекелдері Департаментінің тәуекел-менеджері

Маман Банктің несиелік портфелінің сапасын талдау және басқарумен айналысады. Лауазым несие тәуекелдерін бағалау, ХҚЕС және реттеуші стандарттарға сәйкес резервтерді (провизияларды) есептеу, сондай-ақ есептілік дайындау және процестерді автоматтандыру бойынша міндеттерді орындауды көздейді.

Негізгі міндеттер:

  • Банктің несиелік портфелінің сапасын талдау, оның ішінде провизияларды есептеу және лимиттерді белгілеу.
  • Басқарушылық есептілік пен несиелік портфель бойынша ақпараттық-талдамалық дерекқорларды қалыптастыру.
  • Құрылым, динамика және несиелік портфельдің шоғырлану көрсеткіштерін бағалау және талдау жүргізу.
  • Резервтерді есептеу әдістемесін әзірлеу және жетілдіру.
  • Провизияларды есептеу процестерін автоматтандыру.
  • Реттеуші органдар мен сыртқы аудит үшін деректер дайындау.

Кандидатқа қойылатын талаптар:

  • Экономика, қаржы немесе математика саласында жоғары білім.
  • Банкте несиелік портфельдің сапасын басқару бойынша кемінде 1 жыл жұмыс тәжірибесі.
  • Несиелендіру процестері мен бухгалтерлік есеп негіздерін білу.
  • MS Office (әсіресе Excel) меңгеру, PL/SQL, Oracle білу; VBA-да бағдарламалау дағдылары құпталады.
  • Кандидат аналитикалық ойлау қабілетіне ие болуы, ұқыптылықпен ерекшеленуі және несиелік тәуекелдерді басқару саласында дамуға ұмтылуы қажет.
Отчетность и управление данными
Оценка и управление кредитными рисками
Методология и расчеты
Полный день
23.01.2025 17:27:25

Бас несие әкімшісі

1.Субсидияларды есепке алу 1С конфигурациясы жүйесіне түпкілікті қарыз алушылардың жобалары бойынша ақпаратты уақтылы енгізуді қамтамасыз ету (түпкілікті қарыз алушының жобасы бойынша ақпаратты, оның ішінде субсидиялау шартының/субсидиялау шартына қосымша келісімнің деректерін және өтеу кестесін, қосылу шартына төлемдер кестесін енгізу), қажетті құжаттарды сканерлеу және ақпараттық жүйеге бекіту;
2. гранттар жобалары бойынша BPM -lline ақпараттық жүйесіне деректерді енгізу, қажетті құжаттарды сканерлеу және ақпараттық жүйеге бекіту;
3. Қордың бағдарламалары бойынша (субсидиялау, кепілдік беру, гранттар жобалары бойынша), сондай-ақ Қордың ЖҰӨ талаптарына сәйкес қарыз алушыларға құқықтарды (Талаптарды) беру нәтижесінде Қор балансына көшкен қарыз алушылардың жобалары бойынша шарттар мен қосымша келісімдерді уақтылы жасасу жөніндегі іс-шараларды жүргізу: шарттар мен қосымша келісімдердің уәкілетті органдардың хаттамаларының үзінділеріне сәйкестігін тексеру (Қордың кредиттік комитеті, өзге де алқалы органдар), қажетті қолдар мен мөрлердің болуына, субсидиялау шартына/ субсидиялау шартына қосымша келісімге төлемдерді өтеу кестесін, есептеудің дұрыстығына қосылу шартына төлемдер кестесін тексеру,шарттарға шарттарды/қосымша келісімдерді дайындау / келісуге жіберу
Умение работать в команде
Грамотная устная и письменная речь
коммуникация
Полный день

Кіру