Лауазымдық міндеттері:- Бизнес-процестерді талдау, бағдарламалық-техникалық құжаттаманы әзірлейді, компанияның бизнес-процестерін автоматтандыру мақсатында талдамалық есептер жасау:
-дербес немесе мүдделі бөлімшелердің қызметкерлерімен бірлесіп бизнес-процестерді оңтайландыру және автоматтандыру мақсатында Компанияның АЖ жаңғырту бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеу;
- жобаның жоспар-кестесін жүргізеді, жобаның жоспар-кестесі бойынша міндеттердің орындалу мерзімдерін бақылауды орындайды, жоба шеңберінде жобаға қатысушылар арасындағы коммуникацияны қамтамасыз етеді, жоба бойынша құжаттаманы жүргізу.
- талаптарды жинау, талдау және құжаттау; пәндік облыстардың тапсырыс берушілерімен және сарапшыларымен өзара іс-қимыл;техникалық тапсырманы әзірлеу және міндеттерді қою; қажетті модельдерді, алгоритмдерді, прототиптерді құру; АЖ әзірлеуді, тестілеуді, қабылдауды және енгізуді үйлестіру;АЖ әзірлеу кезінде қателерді тексеру және жою; АЖ пайдаланушыларын оқытуға қатысу.
- жобалық басқару: agile-жұмысы бірнеше қысқа кезеңдерге бөлінетін жобаларды икемді басқару, бұл ретте команда бір мезгілде бірнеше міндеттермен жұмыс істейді, waterfall-жобаларды кезең-кезеңімен басқару, олардың жұмысы міндеттерді каскадтаудан тұрады, бұл ретте егжей-тегжейлі техникалық тапсырма жасалады, содан кейін жобамен жұмыс
істеу бекітілген жоспар бойынша жүзеге асырылады.
Біліктілік талаптары:Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару
бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы қажет.