Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Юристы
Безопасность
Бухгалтерия и Финансы
Административный персонал
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
6 бос орын
15.08.2025 10:48:02

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар департаментінің жоба менеджері

Лауазымдық міндеттері:
- Бизнес-процестерді талдау, бағдарламалық-техникалық құжаттаманы әзірлейді, компанияның бизнес-процестерін автоматтандыру мақсатында талдамалық есептер жасау:
-дербес немесе мүдделі бөлімшелердің қызметкерлерімен бірлесіп бизнес-процестерді оңтайландыру және автоматтандыру мақсатында Компанияның АЖ жаңғырту бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеу;
- жобаның жоспар-кестесін жүргізеді, жобаның жоспар-кестесі бойынша міндеттердің орындалу мерзімдерін бақылауды орындайды, жоба шеңберінде жобаға қатысушылар арасындағы коммуникацияны қамтамасыз етеді, жоба бойынша құжаттаманы жүргізу.
- талаптарды жинау, талдау және құжаттау; пәндік облыстардың тапсырыс берушілерімен және сарапшыларымен өзара іс-қимыл;техникалық тапсырманы әзірлеу және міндеттерді қою; қажетті модельдерді, алгоритмдерді, прототиптерді құру; АЖ әзірлеуді, тестілеуді, қабылдауды және енгізуді үйлестіру;АЖ әзірлеу кезінде қателерді тексеру және жою; АЖ пайдаланушыларын оқытуға қатысу.
- жобалық басқару: agile-жұмысы бірнеше қысқа кезеңдерге бөлінетін жобаларды икемді басқару, бұл ретте команда бір мезгілде бірнеше міндеттермен жұмыс істейді, waterfall-жобаларды кезең-кезеңімен басқару, олардың жұмысы міндеттерді каскадтаудан тұрады, бұл ретте егжей-тегжейлі техникалық тапсырма жасалады, содан кейін жобамен жұмыс
істеу бекітілген жоспар бойынша жүзеге асырылады.

Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару
бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы қажет.  
- Знание основ прогр...
Полный день
05.08.2025 18:47:02

Бизнес-процестер және аналитика департаментінің бас менеджері

Міндеттері:· BPM жүйесінің модульдерін әзірлеу, баптау және конфигурациялау;
· Бизнес-процестерді жобалау және оңтайландыру;
· Ішкі және сыртқы қызметтерді біріктіру;
· Тұжырымдалған бизнес талаптары мен функционалдық талаптардан ауытқуларды анықтау үшін функционалдылықты тестілеуге қатысу және әзірленетін жүйенің прототипін тестілеуге қатысу.
Техникалық құжаттаманы дайындау;· Талаптарды техникалық талдауға қатысу.
· Бекітілген ақпараттық технологияларды дамыту жоспары шеңберінде қолданыстағы автоматтандырылған функционалдылықты енгізу және нақтылау бойынша жұмыс топтарына қатысады.
Үміткерлерге қойылатын талаптар:
Кәсіби дағдылар
(міндетті):
Бағдарламалау тілдерін сенімді білу: PHP, Java, Python;· Мәліметтер қорымен сенімді жұмыс тәжірибесі;
· Объектілі-бағытталған бағдарламалау (ОБП) принциптерін білу;
· REST API, JSON API, SOAP бағдарламаларымен жұмыс істеу тәжірибесі;
· BPM жүйелерін және BPMN белгілерін пайдалану бойынша білім мен тәжірибе;
· Ақпараттық технологиялар саласындағы жоғары білім (міндетті).
аналитический склад ...
04.08.2025 13:51:02

Бизнес-технологиялар Департаментінің бас менеджері.

Біліктілік талаптары:
  • Жоғары экономикалық / математикалық / техникалық білім.
  • Банкте / қаржы ұйымында / IT саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы, IT бизнес-талдаушы ретінде жұмыс тәжірибесі міндетті.
  • Жобалық менеджменттің негіздерін, жобалық қызметті және жобаларды сәтті іске асыру технологияларын білу.
  • «Ақпараттандыру туралы», «Жеке деректер және оларды қорғау туралы», «Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба туралы» және оларға байланысты нормативтік актілерді білу.
  • BPMN негізінде бизнес-процестерді сипаттау және модельдеу, техникалық тапсырмалар жазу дағдыларының болуы.
  • Жобаларды басқару тәжірибесінің болуы, мемлекеттік органдармен келіссөз жүргізу және ресми хат-хабар жүргізу дағдылары.
  • Жүйелік интеграция қағидаларын, REST/SOAP API, JSON және XML форматтарын түсіну.
  • Тестілеу құралдарымен жұмыс тәжірибесінің болуы (SOAP UI, Postman).
Құзыреттер:
  • Сауатты жазбаша және ауызша сөйлеу;
  • Коммуникабельділік;
  • Командада жұмыс істеу қабілеті.
Үміткерге қойылатын функционалдық талаптар:
  • Қордың ақпараттық жүйелерін дамыту және сүйемелдеу жобаларын басқару;
  • Мемлекеттік органдардың сервистерімен интеграциялау үшін талаптарды жинау, талдау және формализациялау;
  • Бағдарламашыларға тапсырмалар әзірлеу және жүзеге асырылған функционалдарды тестілеу;
  • Қор жүзеге асыратын бағдарламаларды іске асыру мәселелері бойынша салалық құрылымдық бөлімшелермен, екінші деңгейлі банктермен, сыртқы ұйымдармен, Қордың аймақтық филиалдарымен және басқа да серіктестермен өзара әрекеттесу;
  • ШЭП-пен өзара әрекеттесу және "Smart Bridge" сервис витриналарымен жұмыс.
бизнес- аналитика
сфера IT
бизнес- процессы
Полный день
04.08.2025 12:55:02

Бизнес-технологиялар Департаментінің бас менеджері.

Біліктілік талаптары:

  • Жоғары экономикалық / математикалық / техникалық білім.
  • Банкте / қаржы ұйымында / IT саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы, бизнес-процестерді оңтайландыру және автоматтандыру саласында бизнес-талдаушы ретінде жұмыс тәжірибесінің болуы міндетті.
  • Жобалық менеджменттің негіздерін, жобалық қызметті және жобаларды сәтті іске асыру технологияларын білу.
  • BPMN негізінде бизнес-процестерді сипаттау және модельдеу, техникалық тапсырмалар жазу дағдыларының болуы.
  • Жүйелік интеграция қағидаларын, REST/SOAP API, JSON және XML форматтарын түсіну.
Құзыреттер:

  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • Командамен жұмыс істей білу;
  • Коммуникабельділік.
Үміткерге қойылатын функционалдық талаптар:

  • Қордың ақпараттық жүйелерін дамыту / сүйемелдеу жобаларын басқару;
  • Қордың бизнес-процестерін талдау және реинжинирингі;
  • Online Damu интернет-порталы мен мобильді қосымшасын сүйемелдеу;
  • Қор жүзеге асыратын бағдарламаларды іске асыру мәселелері бойынша салалық құрылымдық бөлімшелермен, екінші деңгейлі банктермен, сыртқы ұйымдармен, Қордың аймақтық филиалдарымен және басқа да серіктестермен өзара әрекеттесу;
  • Online Damu интернет-порталы мен мобильді қосымшасын сүйемелдеу.
бизнес- аналитика
сфера IT
бизнес- процессы
Полный день
29.07.2025 18:21:02

Сатылымдар Департаментінің Өңірлік қолдау басқармасының басшысы

Қызметтік міндеттері
  • Банктың уәкілетті органы бекіткен сату көлемі бойынша мақсатты көрсеткіштерге қол жеткізуді қамтамасыз ету;
  • Клиенттерге қызмет көрсету және сату жүйесінің тиімді әрі сапалы ұйымдастырылуын қамтамасыз ету;
  • Банк жүзеге асыратын бағдарламалар аясында бөлінген ақшалай лимиттерді игеру бойынша бақылау жүргізу;
  • Банк өнімдері, бағдарламалары мен жобалары бойынша аймақтық бөлімшелердің, кеңесшілермен мен агенттер желісінің қызметін ұйымдастыру және бақылау;
  • Аймақтық бөлімшелердің, агенттер мен Банк кеңесшілерінің белгіленген мақсатты көрсеткіштерге қатысты қызмет нәтижелерінің нашарлауына әсер ететін факторларды анықтау және мониторинг жүргізу, сондай-ақ оларды жақсарту және процестерді оңтайландыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
  • Банктың аймақтық бөлімшелерін ашу/орналасуын өзгерту/ауданын ұлғайту/жабу бойынша іс-шараларды талдау, жоспарлау, үйлестіру жұмыстарын жүргізу және оларды Банктың уәкілетті алқалық органының қарауына шығару;
  • Сату көлемін арттыру бойынша белгіленген жоспарлы көрсеткіштерге қол жеткізуге бағытталған Басқарма қызметін жалпы басқаруды, үйлестіруді ұйымдастыру және қамтамасыз ету;
  • Департамент құзыретіне кіретін мәселелер бойынша жедел және өзге де белгіленген есептілікті қалыптастыру;
  • Департамент құзыретіне кіретін мәселелер бойынша материалдар мен презентацияларды дайындау және оларды Банктың уәкілетті алқалық органының қарауына ұсыну және т.б.
Үміткерге қойылатын талаптар:
  • Жоғары экономикалық және /немесе математикалық және / немесе техникалық және/ немесе заңдық білімі
  • Банктік қызмет саласындағы қаржы ұйымында және/немесе Акционердің еншілес ұйымдарында кемінде 3 (үш) жыл, оның ішінде басшылық лауазымда кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесінің болуы.
  • Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы", "Қазақстан Республикасындағы тұрғын үй құрылыс жинақтары туралы", "Жылжымайтын мүлік ипотекасы туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы" заңдарын, сондай-ақ уәкілетті мемлекеттік органдардың өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

  • Мынандай қасиеттерге ие болуы керек: күрделі әрі жауапты шешімдер қабылдау қабілеті, бастамашылдық, адамдармен жұмыс істудегі икемділік, мақсатқа шоғырлану.
  • Сату және клиенттерге қызмет көрсету жүйесін ұйымдастыруда жұмыс тәжірибесінің болуы, кредиттік өнімдердің ерекшеліктері мен кепіл мүлкін бағалау саласындағы білімнің болуы.
  • Клиенттерге қызмет көрсету жүйесін, клиенттермен өзара іс-қимылды басқару жүйесін құру және дамыту саласында жұмыс тәжірибесінің болуы

  • Ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу. Басқарушылық дағдыларға, стратегиялық жоспарлау және тиімді коммуникация құру қабілеттеріне ие болу.

  • Банктың несие комитетінде жобаларды қорғау және қаржылық талдау жүргізу дағдыларының болуы.

  • Мемлекеттік және орыс тілдерін білу

  • Компьютерде және басқа кеңсе техникасында, Microsoft office, (Word, Excel), Outlook, E-mail, Internet, автоматтандырылған банктік ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу дағдылары.

Стратегическое плани...
Управление командой
Полный день
04.07.2025 12:29:02

Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту департаментінің менеджері

Лицензияларға, сертификаттарға және т. б. қойылатын талаптар: талап етілмейді

Кәсіби жұмыс тәжірибесі (ұзақтығы, облыс, салалар және т. б.):
- тиісті салалардағы жұмыс тәжірибесі
лауазымның функционалдық бағыттарына кемінде 2 (екі) жыл және / немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.

Бұл талаптар бітірген кандидаттарға қолданылмайды
шетелдік жоғары оқу орны/ Назарбаев Университеті бағдарлама бойынша
"Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген магистратура (тәжірибеге қойылатын талаптарсыз
жұмыс).

Жеке сипаттамалары:
- нәтижеге назар аудару;
- ашық байланыс;
- аналитикалық ойлау;
- міндеттеме / компания.

Тілдерді меңгеру деңгейі ( қажет болған жағдайда): мемлекеттік тілді меңгеру

Қызметкерлерді сапалы іріктеу үшін маңызды қосымша ақпарат:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- Департамент қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- ат қызметін басқару, ат процестерін құру және сәулет саласындағы халықаралық стандарттарды білу;
- ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
развитие информацион...
управление базами да...
анализ сбоев
Полный день

Кіру