Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Прочее
Управление персоналом
Проекты
Жұмыс уақыты
15 бос орын
29.05.2025 17:35:31

Сақтандыру және кепілдік Департаментінің Бас менеджері (тарту)

Бас менеджер келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық және (немесе) қаржылық білім;

2) Департамент қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сақтандыру және кепілдік беру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

Функциялар:

1) клиенттерді тарту және қоғамның барлық қаржылық (сақтандыру) және кепілдік өнімдері бойынша консультация беру;

2) қолданыстағы және әлеуетті экспорттаушыларды қоса алғанда, клиенттер базасын қалыптастыру және оларға қызмет көрсету;

3) ҚР өңірлерінің шағын және орта бизнес субъектілерін, "Даму "кәсіпкерлікті дамыту қоры" АҚ, "Атамекен" ҚР ҰКП өңірлік орталықтарын/филиалдарын, Екінші деңгейдегі банктерді, өзге де қаржы институттарын қоғамның өнімдері мен қызметтері туралы хабардар етуді қамтамасыз ету мақсатында ҚР өңірлерінде ұйымдастырылатын форумдар мен іс-шараларға қатысу;

4) олармен бірлесіп іске асырылатын жобалар шеңберінде клиенттермен, банктермен және өзге де қаржы институттарымен өзара іс-қимыл жасау;

5) сақтандыру тәуекелінің көзі болып табылатын объектінің қаржылық жағдайы туралы бастапқы құжаттарды, қоғамға өтініштерді және өзге де ақпаратты жинау. Жиналған құжаттардың дұрыстығын талдау және тексеру, сондай-ақ оларды кейіннен сақтау;

6) сақтандыру, кепілдік беру мәмілелерін олар аяқталғанға дейін құрылымдау және сүйемелдеу;

7) сақтандыру шарттарын, кепілдік беру шарттарын дайындау үшін әкімшілік департаментіне құжаттар топтамасын қалыптастыру және беру және оны мүдделі құрылымдық бөлімшелермен келісу;

8) шикізаттық емес экспортты қолдау үшін жаңа қаржылық (сақтандыру) және кепілдік өнімдерін әзірлеу;

9) Департамент қызметінің бағыттары бойынша маркетингтік материалды әзірлеуге қатысу;

қаржылық (сақтандыру) және кепілдік өнімдері бойынша Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеу және өзектендіру
ответственность
Умение работать в команде
Полный день
28.05.2025 15:18:30

Қаржы институттарымен - кредиттік серіктестіктермен жұмыс жөніндегі маман қаржы институттарын қаржыландыру департаментіне және КТ аутстаффингке

Лауазымның мақсаты/мақсаты: ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес кредиттік серіктестіктер бойынша мүдделі тұлғаларды қаржыландыру, қалыптастыру және есеп беру бойынша жедел және сапалы жұмыс.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары (экономикалық немесе қаржылық) білім;
лицензияның, сертификаттардың болуы қажет.
Міндеттерді орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- қабылдаушы Тараптың қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- қабылдаушы Тарап департаментінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері:
экономика және Еңбекті нормалау саласындағы үлесі;
еңбекақы және ынталандыру саласындағы үлес;
ұйымдастыру менеджменті саласындағы білім.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- ішкі нормативтік құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
- қаржылық модель құра отырып, сараптамалық қорытынды жасай білу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары; - ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Тұлғалық:
көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
формирование отчетности
Полный день
23.05.2025 15:38:29

Несиелерді басқару департаментінің несиелерді басқару бөлімінің менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты: кредиттік мәмілелерді Құжаттамалық сүйемелдеу және кредиттік досье жүргізу арқылы "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ (бұдан әрі – қоғам) Кредиттеу процестеріне әкімшілік қолдауды қамтамасыз ету.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік білім
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар: лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және / немесе - қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі;
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
Департаменттің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
- Жобаларды басқару саласындағы білім мен тәжірибе, деректердің үлкен көлемін талдай білу, өз бетінше шешім қабылдау;
- ИСО 9001 МС және ХҚЕС 9 халықаралық стандарттарының талаптары;
мемлекеттік тілді еркін меңгеру
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- деректердің үлкен көлемін талдай білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- жұмыс уақытын ұтымды пайдалана білу;
- кредиттік процесті сүйемелдеу бойынша офистік бағдарламаларды жақсы меңгеру (ERP 1C/ ЭҚЖ/ SimBase және т.б.).
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер: функционалдық - кредиттік және кепіл құжаттамасын, оларға қосымша келісімдерді, өтеу кестелерін, қарызды аудару өкімдерін дайындау және келісу;
- қамтамасыз ету құнын кіріске алу және есептен шығару, қамтамасыз ету жөніндегі шарттар мен құқық белгілейтін құжаттардың түпнұсқаларын қоғам қоймасына беру рәсімін уақтылы жүргізу;
- Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің талаптарына және Кредиттерді әкімшілендіру рәсіміне сәйкес кредиттік досьелерді тиісінше қалыптастыру және сақтау;
- кредиттік құжаттаманың толықтығы мен уәкілетті органның және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасының талаптарына сәйкестігін тексеру;
- өтелген қарыздарды қоғамның мұрағатына сақтауға беруді қамтамасыз ету.
Кредитование
Полный день
15.05.2025 16:45:26

Қостанай облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы

 "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Қостанай облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы лауазымының алдағы уақытта босатылуына байланысты бос лауазымға уақтылы тағайындау және өндірістік процесін тоқтатпау   мақсатында  "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Қостанай облысы ішкі конкурсты жариялайды.

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік
жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер:
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
 Орналасқан жері: Қостанай қ., Тәуелсіздік көш. 39.

составление экспертного заключения
Клиентоориентированность
стрессоустойчивость
ответственность
Грамотная устная и письменная речь
владение казахским и русским языком
Полный день
12.05.2025 16:43:26

Филиалдың КС бойынша бас маманы

 

1.        Консультировать кредитные товарищества и   конечных заемщиков КТ (в т.ч. потенциальных участников) по вопросам   кредитования, организации работы КТ, оказывать методическую помощь по мере   необходимости;

2.        Проводить анализ и мониторинг   эффективности процессов КТ;

3.        Осуществлять выезд на место   непосредственного бизнеса с целью проведения фотомониторинга, мониторинга   залогов, а также исполнения особых условий, предусмотренных решениями   Кредитного комитета КТ/филиала/Общества и предоставления интересов Общества.

ТРЕБОВАНИЯ К КАНДИДАТУ

Квалификационные требования к вакантной должности:

- высшее (экономическое или финансовое) образование.

Знания, необходимые для исполнения должностных обязанностей:

1)       законодательные и нормативные правовые акты, регламентирующие деятельность Общества;

2) знание отраслевого законодательства и требований надзорных и контролирующих органов;

3) знание нормативных правовых актов Республики Казахстан, регулирующих отношения в областях, соответствующих специализации должности, а также другие обязательные знания, необходимые для исполнения функциональных обязанностей по должности;

4)  нормативные и методические материалы, касающиеся деятельности Общества;

5) порядок работы (правила, документы, мероприятия), касающиеся деятельности отдела/Общества;

6) требования международных стандартов МС ИСО 9001;

7) знание специфики работы агросектора в сельской местности и государственной программы развития АПК;

8) знание финансового моделирования, принципов оценки финансового состояния предприятия, основных инструментов финансового оздоровления предприятия;

9) знание основ пользования компьютерной и иной организационной техникой, средствами коммуникации и связи.

10) порядок составления информации и ходе реализации программ создания и кредитования КТ;

11) основы экономики, бухгалтерского учета, финансовое планирование, организация сельскохозяйственного производства.

Компетенции, необходимые для исполнения должностных обязанностей:
Функциональные:

- умение формировать проекты внутренних нормативно-правовых документов;

- умение формировать экспертное заключение и вырабатывать конкретные предложения по повышению эффективности в курируемом направлении;

- умение работать с применением современных систем информационных технологий;

- умение и навыки проводить интенсивный масштабный сбор и анализ данных, бенчмаркинг;

- умение эффективной презентации и делового общения.

Личностные:

- стрессоустойчивость к многозадачности;

- коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми);

- ориентация на результат;

- грамотная устная и письменная речь;

- умение планировать и расставлять приоритеты;

- умение быстро находить нужную информацию;

- постоянное саморазвитие.

Требования к стажу работы:

- опыт работы в областях, соответствующих функциональным направлениям должности не менее 2 (двух) лет

- опыт работы внутренних кандидатов Общества/дочерних организациях Общества / Холдинга, имеющих опыт работы не менее 1 (одного) года. Данные требования не распространяются на кандидатов, окончивших зарубежное высшее учебное заведенеи/Назарбаев университет по программе магистратура, окончивших по программе «Болашак» (без требования к опыту работы).

Условия работы:

·                Режим работы: полный рабочий день, 5/2

·                Форма найма: трудовой договор

·                Социальный пакет: медицинская страховка

                                                                                  ·                Местонахождение: г. Талдыкорган, мкр. Коктем 10, 8 этаж

консультация
знание отраслевого законодательства и требований надзорных и контролирующих органов
знание нормативных правовых актов Республики Казахстан, регулирующих отношения в областях, соответствующих специализации должности, а также другие обязательные знания, необходимые для исполнения функциональных обязанностей по должности
требования международных стандартов МС ИСО 9001
знание основ пользования компьютерной и иной организационной техникой, средствами коммуникации и связи
знание финансового моделирования, принципов оценки финансового состояния предприятия, основных инструментов финансового оздоровления предприятиязнание финансового моделирования, принципов оценки финансового состояния предприятия, основных инструментов фин
основы экономики, бухгалтерского учета, финансовое планирование, организация сельскохозяйственного производства.
Полный день
12.05.2025 10:49:26

Кредиттеу бөлімінің бастығы

КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары

-   Жоғары (экономикалық/ қаржылық/заңгерлік) білім.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

-   лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;

-   Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-   Кредиттеу бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
-   экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-   мемлекеттік тілді білу;
-   ИСО 9001 ХС халықаралық стандарттарының талаптары.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

-   Бөлімге жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуына басшылық жасау және бақылауды жүзеге асыру қабілеті;
-  сараптамалық қорытындыны қалыптастыру және жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстарды таңдау мүмкіндігі;
-   деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдылары;
-   тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
-   ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
-   клиенттердің шағымдарымен жұмыс істей білу;

Тұлғалық:

-   көп тапсырмаға стресске төзімділік;
-   қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
-   нәтижеге бағдарлау;
-   сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-   жоспарлау және дұрыс басымдық беру мүмкіндігі;
-   белсенді өмірлік ұстаным;
-   тұрақты өзін-өзі дамыту;
-    клиентке бағдарлану;
-   іскерлік этикетті білу және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
-   жауапкершілік;- функционалдық міндеттерді бөлу мүмкіндігі;
-   орындалатын міндеттерге байыпты көзқарас;
-   адалдық, орындаушылық;
-   іссапарларға дайындық;
-   әдептілік.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

- қатарынан күрделене түскендер үшін кемінде 3 жыл еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесі
және/немесе ұлттық компаниялардың және/немесе ірі компаниялардың елдік немесе халықаралық компанияларда және / немесе мемлекеттік қызметте осы департаменттің / филиалдың қызмет бағыты немесе төмен тұрған лауазымы бойынша тиісті мәселелермен және / немесе;
- агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және / немесе осы бөлімнің / филиал секторының төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен кемінде 2 жыл еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесі;

Жұмыс шарттары:

- Жұмыс режимі: толық уақыт, 5/2;
- Жалдау нысаны: еңбек шарты;
- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
- Орналасқан жері: Қарағанды қ., Бұқар жырау даңғылы 53/1




















Умение руководить и осуществлять контроль за выполнением возложенных на Отдел задач и функциональных обязанностей
Стрессоустойчивость к многозадачности
Коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми)
Грамотная устная и письменная речь
умение планировать и правильно расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
активная жизненная позиция
Постоянное саморазвитие
Клиентоориентированность
знание делового этикета и навыки делового общения
ответственность
умение распределять функциональные обязанности
готовность к командировкам
Полный день
06.05.2025 18:06:24

Қаржы институттары мен кредиттік серіктестіктерді қаржыландыру департаментінің (ШОБ) менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты:
  • Департамент құзыреті шеңберінде Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес қаржы институттары - кредиттік серіктестіктер (бұдан әрі-КТ) бойынша мүдделі тұлғаларға қаржыландыру, мониторинг жүргізу, есептілікті қалыптастыру және ұсыну бойынша жедел және сапалы жұмысты ұйымдастыру.
Білімге қойылатын талаптар:
  • жоғары (экономикалық немесе қаржылық білім)
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
  • ШОБ Кредиттеу және/немесе мемлекеттік қолдау сегментіндегі қаржы ұйымындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл немесе қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі
  • Кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар холдинг;
  • Бұл талаптар бітірген кандидаттарға қолданылмайды
  • шетелдік жоғары оқу орны! Назарбаев Университеті бағдарлама бойынша
  • "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген магистратура (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз).
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
  • Лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша ұлттық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.
  • Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер.
  • Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар.
  • Бөлімнің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар).
  • МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
  • Салалық заңнаманы және қадағалау және бақылаушы органдардың талаптарын білу.
  • Ауылдық жерлердегі Агросектор жұмысының ерекшелігін және АӨК дамытудың мемлекеттік бағдарламасын білу.
  • Жобаны басқару саласындағы білім мен тәжірибе.
  • Қаржылық модельдеуді, кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау принциптерін, кәсіпорынды қаржылық сауықтырудың негізгі құралдарын білу;
  • Қаржыландыру, "өнімді пакетті/портфельді" әзірлеу және қалыптастыру, жобаларды құрылымдау/қайта құрылымдау құралдарын білу.
  • Компьютерлік және өзге де ұйымдастыру техникасын, коммуникация және байланыс құралдарын пайдалану негіздерін білу.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
  • ішкі нормативтік құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
  • қаржы моделін құра отырып, сараптамалық қорытынды қалыптастыра білу;
  • деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары;
  • ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Тұлғалық:
  • көп тапсырмаға стресске төзімділік; коммуникабельділік (тез байланыс орната білу, қарым-қатынас жасай білу және тілек адамдар);
  • нәтижеге бағдарлау;
  • сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • жоспарлау және басымдық беру қабілеті; қажетті ақпаратты тез таба білу;
  • тұрақты өзін-өзі дамыту.
Кредитование
финансы
банки
Полный день
29.04.2025 12:29:22

Лауазымдық нұсқаулықтан негізгі лауазымдық міндеттер:

Филиалдың Мониторинг бөлімінің жұмысын ұйымдастыру, бөлу және басқару, Мониторинг бөліміне жүктелген міндеттер мен қызметтік функциялардың Филиалдың Мониторинг бөлімі туралы Ереже мен бөлім қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарына сәйкес орындалуын бақылауға жеке жауапкершілікпен қарау. Филиал портфелінің уақтылы және толық мониторингін қамтамасыз ету.

Еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

Агроөнеркәсіп секторы және/немесе қаржы ұйымдары және/немесе ұлттық компаниялар және/немесе ірі холдингтік компанияларда қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысы лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі және/немесе осы бөлімнің/филиалдың төменгі лауазымында ұқсас мәселелер бойынша жұмыс тәжірибесі болуы тиіс.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

Жоғары (экономикалық немесе қаржы-экономикалық) білім.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Қоғам қызметін реттейтін
        заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
  • Қоғам қызметіне қатысты
        нормативтік және әдістемелік материалдар;
  • Қоғамның бағалау қызметі
        саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
  • Экономика, қаржылық жоспарлау
        негіздері, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру;
  • Халықаралық стандарт ISO 9001
        талаптары;
  • Мемлекеттік тілді білу.

Дағдылар:

  • Мониторинг жүргізу, соның
        ішінде қарыз алушылардың қаржылық жағдайын, қарыздардың нысаналы
        пайдаланылуын, корпоративтік клиенттердің қарыз төлемдерінің уақытылы
        өтелуін ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдысы;
  • Ұзарту, қайта құрылымдау,
        қаржыландыру шарттарын өзгерту, кепілдік қамтамасыз етуді босату және
        ауыстыру мәселелерін қарау;
  • Нарықтық құнды анықтау
        актілерін, бағалау есептеріне сараптама, кепілдік мүлікті қарау актілерін
        жасай білу;
  • Сараптамалық нарықтық құнды
        анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;
  • Ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес ұсыныстар бере білу.

Умение руководить и осуществлять контроль за выполнением возложенных на Отдел задач и функциональных обязанностей
осуществлять контроль по исполнению корреспонденции
согласование заключений, поступающих в отдел
Стрессоустойчивость к многозадачности
Ориентация на результат
Грамотная устная и письменная речь
Умение планировать и расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
Постоянное саморазвитие
24.04.2025 18:34:22

Қаржы институттары мен кредиттік серіктестіктерді қаржыландыру департаментінің менеджері

Негізгі лауазымдық міндеттері:
  • Департамент құзыреті шеңберінде кредиттеу бойынша ішкі есептілікті қалыптастыру;
  • Департаменттің құзыретіне кіретін КТ кредиттеу мәселелері бойынша әлеуетті қарыз алушылардың консультациялары;
  • лимитті есептеуді тексеруді жүзеге асыру және КТ рейтингін беру;
  • Департамент құзыреті шегінде КТ қызметіне жетекшілік ету;
  • құзыреті шеңберінде Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес КТ кредиттік рейтингін айқындауға және беруге қатысу;
  • КТ Кредиттеу процесі мәселелері бойынша филиал мамандарына кеңес беру және оқыту;
  • БКК/МКК-ға шығарылатын КТ қарыздары бойынша қаржыландыру және өзге де мәселелер бойынша Қоғам филиалдарының мәселелерін келісу;
  • КТ қаржыландыру тетіктерін жетілдіру жөнінде ұсыныстар қалыптастыру;
  • Департамент құзыреті шеңберінде, оның ішінде Қоғам филиалдарының қолдаухаты бойынша ішкі нормативтік құжаттар мен әдіснамалық материалдарды өзектендіруге, әзірлеуге және оларға өзгерістер енгізуге қатысу;
  • жеке құнсызданған қарыздар бойынша провизияларды есептеу процесіне қатысу, құнсыздану белгілерін анықтау, негізгі қызметтен ақша ағындарын есептеу және Департамент құзыреті шеңберінде кепілмен қамтамасыз етуді іске асыру;
  • кредиттеудің бизнес-процесін, оның ішінде осы процесті және КТ ішкі процестерін автоматтандыру жолымен талдау, ұсыныстар әзірлеу және жетілдіру;
  • қоғамның ЖҰӨ сәйкес жүзеге асырылатын бизнес-процестер шеңберінде тәуекелдерді сәйкестендіруді, бағалауды, ден қоюды, мониторингтеуді және бақылауды жүзеге асыру. Тәуекелдерді басқару жөніндегі құрылымдық бөлімшені жүзеге асырылатын бизнес-процестер шеңберінде ықтимал және іске асырылған тәуекелдік оқиғалар туралы дереу хабардар ету;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметті заңсыз жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша ішкі бақылау қағидаларында белгіленген нысан мен тәртіп бойынша операцияны күдікті деп тану туралы тиісті шешім қабылданғанға дейін тоқтатыла тұруға жататын мынадай операциялар туралы дереу хабардар ету;
  • ақпараттық қауіпсіздік жөніндегі ішкі нормативтік құжаттаманың талаптарын сақтау;
  • қоғамның сапа менеджменті жүйесінің талаптарын сақтау;
  • басшылықтың қойылған міндеттерін, тапсырмалары мен өкімдерін уақтылы және сапалы орындау; тұрақты негізде
  • басшылық бекітетін жоспарлардың тиімді орындалуы;
  • Департаментке келіп түсетін хат-хабарларды уақтылы және сапалы орындау;
  • еңбек тәртібін сақтау;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл сапа менеджменті жүйесінің талаптарын сақтау;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шаралар өткізу;
  • несиелік ресурстарды игеру процесін жоспарлау, қоғамның басқа құрылымдық бөлімшелерімен жалпы үйлестіру және өзара әрекеттесу;
  • қоғамның ішкі бақылау жүйесі бойынша тиісті ЖҰӨ шеңберінде ішкі бақылауға жауапты Қоғамның құрылымдық бөлімшесі сұратқан ақпараттың толық және ашық өзара іс-қимылын және уақтылы ұсынылуын қамтамасыз ету;
  • қоғамның ұйымдық құрылымы, қоғамның бизнес-процестері және ҚР заңнамасы өзгерген кезде қоғамның ішкі құжаттарына уақытылы өзгерістер енгізу;
  • қоғамның филиалдық желісі бойынша КТ-мен жұмыс жөніндегі бас мамандардың тоқсандық және жылдық сыйлықақыларын есептеуді жүргізу;
  • Департаменттің өз өкілеттіктері шегінде өзге де функцияларды орындау.
Талаптар:
  • жоғары (экономикалық немесе қаржылық) білім
  • ШОБ-ты Кредиттеу және/немесе мемлекеттік қолдау сегментіндегі қаржы ұйымындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
  • кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі;
  • Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Білім:
  • Лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;
  • Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
  • Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
  • Бөлімнің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
  • МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары;
  • Салалық заңнаманы және қадағалау және бақылаушы органдардың талаптарын білу;
  • Ауылдық жерлердегі Агросектор жұмысының ерекшелігін және АӨК дамытудың мемлекеттік бағдарламасын білу;
  • Жобаны басқару саласындағы білім мен тәжірибе;
  • Қаржылық модельдеуді, кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау принциптерін, кәсіпорынды қаржылық сауықтырудың негізгі құралдарын білу;
  • Қаржыландыру, "өнім пакетін/портфелін" әзірлеу және қалыптастыру, жобаларды құрылымдау/қайта құрылымдау құралдарын білу;
  • Компьютерлік және өзге де ұйымдастыру техникасын, коммуникация және байланыс құралдарын пайдалану негіздерін білу.
Дағдылар:
  • ішкі нормативтік құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
  • қаржы моделін құра отырып, сараптамалық қорытынды қалыптастыра білу;
  • деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары;
  • ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
  • көп тапсырмаға стресске төзімділік;
  • қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату мүмкіндігі, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
  • нәтижеге бағдарлау;
  • сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
  • қажетті ақпаратты тез таба білу;
  • тұрақты өзін-өзі дамыту.
финансы
Кредитование
08.04.2025 17:41:17

Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалының монитоирнгілеу бөлімінің бас маманы (негізгі қызметкерді алмастыру кезеңіне))

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- Қоғамның тікелей қарыз алушылары бойынша несие портфелінің сапасын бақылау,
филиалдың құзыреті шеңберінде жобаларды мониторингілеу арқылы жүзеге асыру.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
- Жоғары экономикалық/қаржылық * заңгерлік/* техникалық білім.
* қаржы-кредит саласында кемінде 2 жыл тәжірибесі болған кезде жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
- лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазымның функционалдық міндеттерін орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;

-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

- Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;

-экономика негіздері, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру;

-МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары;

-мемлекеттік тілді білу.


Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-қарыз алушылардың қаржылық жағдайын, несиелердің мақсатты пайдаланылуын, корпоративтік клиенттерге несие бойынша төлемдерді уақтылы өтеуді қоса алғанда, мониторингтік іс-шаралар кешенін ұйымдастыру алу;

- корпоративтік клиенттердің кепілін ұзарту, қайта құрылымдау, қаржыландыру шарттарын өзгерту, босату және ауыстыру мәселелерін қарау;

- нарықтық құнды анықтау актілерін, бағалау бойынша есептерге сараптама жасай білу;
- сараптамалық нарықтық құнды анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;
- ішкі нормативтік құжатқа сәйкес ұсыныстар беру.

Жеке құзыреттер:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;

- қарым-қатынас жасай білу (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);

- нәтижеге бағдарлану;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- басымдықтарды жоспарлау және белгілеу білігі;

- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- тұрақты өзін-өзі дамыту.

(На время замещания основного работника)

Умение работать с клиентами
Навыки осмотра залогов
Коммуникабельность и работа в команде
Полный день
28.03.2025 15:33:14

Ұлытау облысы бойынша филиалының директоры

Негізгі лауазымдық міндеттері:
Филиалдың қызметіне жалпы басшылық жасау және үйлестіру, қол жеткізуді қамтамасыз ету
стратегиялық мақсаттар мен түйінді көрсеткіштерді қамтамасыз ету, несие портфелінің сапасын бақылау, жоспарлардың, индикативтердің орындалуын және қоғамның уәкілетті органдарының шешімдерінің орындалуын қамтамасыз ету, Кредиттеу және мониторинг жөніндегі жобаларды сапалы және уақтылы қарау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру және бақылау, проблемалық қарыздарды өндіріп алуға/қайтаруға/қайта құрылымдауға бағытталған іс-шараларды жүзеге асыру, жергілікті жерлерде өкілеттіктер шегінде қоғамның мүдделерін білдіру атқарушы органдар мен басқа да ұйымдар.

Кандидатқа қойылатын талаптар
Білімі: жоғары экономикалық / қаржылық білім
Жұмыс тәжірибесі: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда дәйекті күрделене түсетін позицияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы департаменттің (қызметтің/бөлімнің) төмен тұрған лауазымында не мемлекеттік қызметте кемінде 5 (бес) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі Байланысты мәселелері бар департамент (қызмет/бөлім).

Міндеттерді орындау үшін қажетті білім, іскерліктер, дағдылар және жеке-іскерлік қасиеттер
Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлау мен менеджментті, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ауылдық жерлерде Агросектор жұмысының ерекшелігін және агроөнеркәсіптік кешенді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын білу;
- мемлекеттік тілді білу.
Дағдылар:
- филиалға жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуына басшылық жасау және бақылауды жүзеге асыру;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
- филиалға келіп түсетін хат-хабарлардың орындалуын бақылауды жүзеге асыру;
Дағдылар:
- жобаларды басқару дағдылары;
- презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу дағдылары;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электрондық құжат айналымы жүйесін меңгеру дағдылары (озық пайдаланушы);
- келіссөздер жүргізу дағдылары және дамыған коммуникативтік дағдылар.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- қарым-қатынас;
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- белсенді өмірлік ұстаным;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
общее руководство
координация
Полный день
28.03.2025 12:44:15

Аймақтық даму департаментінің менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты:
Филиалдық желінің жедел және сапалы жұмысын ұйымдастыру, ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес филиалдардың орталық аппараттың құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимылы.

Білімге қойылатын талаптар:
Жоғары экономикалық / заңгерлік / қаржылық білім.

Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда:
лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салалардағы жұмыс өтілі/тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін кемінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі/ тәжірибесі бар жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі.
Бұл талаптар "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
2) Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
3) құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
4) ауылдық жерлерде Агросектор жұмысының ерекшелігін және агроөнеркәсіптік кешенді дамытудың мемлекеттік бағдарламасын білу;
5) барлық қолда бар деректерді талдай отырып, жоба/бағдарлама тұжырымдамасын әзірлеу қабілеті;
6) Стратегиялық жоспарлау мен менеджментті білу;
7) микро және макроэкономика негіздерін білу:
8) ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздерін білу;
9) ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары;
10) мемлекеттік тілді білу.

Лауазымдық міндеттерін атқару үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- Департаментке жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуын басқара және бақылауды жүзеге асыра білу;
- Департаменттің жұмыс жоспарын әзірлеу және оның орындалуына бақылау жүргізу;
- Департаментке келіп түсетін хат-хабарлардың орындалуын бақылауды жүзеге асыру;
- Департаментке түсетін жобалар бойынша қорытындыларды келісу.

Тұлғалық:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
организация работы
26.03.2025 11:17:14

Алматы қаласындағы "Аграрлық несие корпорациясы"АҚ филиалы директорының мониторинг жөніндегі орынбасары

Негізгі лауазымдық міндеттері:
1. Филиалдың кредиттік портфелінің сапасын бақылау мақсатында кредиттік мониторинг жүргізуді қамтамасыз ету;
2. Несие портфелінің мониторингі және кепілмен қамтамасыз ету жөніндегі жоспардың уақтылы және сапалы орындалуын қамтамасыз ету;

3. Кредиттік қаражаттың мақсатты пайдаланылуын уақтылы және тиісті тексеруді қамтамасыз ету;

4. Филиал алдына қойылған мақсаттар мен міндеттерді орындау.
                                         
                                                Кандидатқа қойылатын талаптар

Білімі: жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік * білім
* шағын/орта/ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі

Жұмыс тәжірибесі: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы департаменттің/филиалдың сабақтас мәселелері бар төмен тұрған лауазымында дәйекті күрделене түсетін позицияларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі немесе

Басқару тәжірибесі - агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі.

Міндеттерді орындау үшін қажетті білім, іскерліктер, дағдылар және жеке-іскерлік қасиеттер

Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).

Дағдылар:
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу.

Дағдылар:
- жетекшілік ететін бағыт бойынша тәуекелдерді басқару дағдылары;
- келіссөздер жүргізу дағдылары (сендіру қабілеті, өзара тиімділікті іздеуге бағдарлану) және коммуникативтік дағдылар (компаниялар мен мемлекеттің жоғары буын басшыларымен қарым-қатынас жасау, консенсусқа қол жеткізу, белсенді диалог жүргізу);
- үлкен деректер массивтерін талдау және жұмыс істеу дағдылары;
- көпшілік алдында сөйлеу дағдысы;
- аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары;
- презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу дағдылары;

Жеке және іскерлік құзыреттер:
Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму өзгерістерді басқару;
Нәтижеге назар аудару;
Процестерді тиімді басқару;
Міндеттеме / компания.
кредитный мониторинг
Полный день
12.03.2025 17:04:08

Астана қаласындағы "Аграрлық кредиттік корпорация" акционерлік қоғамы филиалының жобаларын техникалық сүйемелдеудің бас маманы

Лауазымның мақсаты/мақсаты:
Инвестициялық, мониторингтік, проблемалық жобаларды іске асыру және салу көзделіп отырған қоғамның ІІД - не сәйкес салалық сараптама департаментінің (бұдан әрі-ЭБЖ) жобаларына техникалық сүйемелдеу, жобаларына техникалық сараптама жүргізу.
Білімге қойылатын талап:
жоғары техникалық (инженерлік, құрылыс) білім.
Лицензияларға, сертификаттарға және т.б. қойылатын талаптар: сертификаттардың болуы жақсырақ.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе мемлекеттік қызметте қатарынан күрделене түсетін позицияларда кәсіптік салада кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі агробизнесті жүргізу сараптамасы/агроөнеркәсіптік/коммерциялық/мемлекеттік сектор компанияларында АШМ салалық департаменттерінің жабдықтарын сараптау саласындағы расталған тәжірибесімен, немесе осы департаменттің/филиалдың тиісті мәселелермен төмен тұрған лауазымы.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
- Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер, ішкі нормативтік құжаттар;
- ҚР-дағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы заң, нормативтік-техникалық құжаттама, құрылыстағы басшылық құжаттар (РДС);
- қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- Қоғамның Жарғысы;
-құрылыс, сәулет және қала құрылысы саласындағы қолданыстағы нормативтік-техникалық құжаттар (ҚР ҚН, БК, ҚР, РДС және т. б.);
- АӨК құрылысы саласындағы жобалардың негізгі техникалық параметрлері (мал шаруашылығы, Өсімдік шаруашылығы, қайта өңдеу);
- атқарылатын жұмыс мәселелері бойынша директивалық және өкімдік құжаттар, әдістемелік және нормативтік материалдар, еңбек заңнамасының негіздері;
- жалпы басқару және ұйымдастыру туралы негізгі ережелер, жобаларды жүргізу стандарттары мен тәртібі;
-жобалау-сметалық құжаттаманы, атап айтқанда, барлық бөлімдер бойынша жұмыс жобаларын сенімді оқу: АР, АС, КЖ, КМ, ОВ, КО, ЭС, бас жоспар, ПОС, ППР және т. б.;
- ҚР-да бекітілген және қолданыста болатын сметалық бағдарламаларда БҚ-ны меңгеру және оқу және жұмыс істеу дағдысы-SANA, ABC-4, ҚазҚСҒЗИ;
- жобалық тәсілдің әдістері мен стандарттары және уақытты басқару негіздері;
- жобалау құжаттарын сараптау әдістемесі;
- келіссөздер жүргізу тәртібі, жобаны іске асыру барысында, қоғам мүдделерін қорғау мақсаттары мен міндеттерінде туындайтын дағдарыстық жағдайларды шешу;
- Департамент қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
- қоғам мүддесі үшін Департамент қызметкерлерінің міндеттері мен іс-қимылдарын үйлестіру қағидаттары;
- жобалар мониторингін жүзеге асыру әдістері;
- жүзеге асырылған объектіге шығу негізінде есептерді қалыптастыру тәртібі;
- жобалау алдындағы және жобалау құжаттамасын, құрылыс, атқару, рұқсат беру және қабылдау-тапсыру құжаттамасын әзірлеу және келісу тәртібі;
- компьютерлік және өзге де ұйымдастыру техникасын, коммуникация және байланыс құралдарын пайдалану негіздері;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандартының талаптары;
- құрылыс құралдарымен жұмыс (теодолит, деңгей, өлшеуіш таспалар, электронды рулеткалар, сызықтар және т. б. құрылыс құралдары);
- ұшқышсыз өлім аппаратын (дрон) басқару дағдылары;
- мемлекеттік тілді білу.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- Кредиттеу рәсіміне сәйкес жобалау-сметалық, рұқсат беру құжаттамасын талдай білу;
- омберлерді жүргізу және ҚМЖ нақты орындалған көлемдерін тексеру;
- қорытындыларды қалыптастыра білу;
- жұмыста басқа елдер мен компаниялардың үздік тәжірибесін пайдалана білу;
- деректердің үлкен көлемін талдай білу, сараптамалық қорытындылар жаза білу және талдамалық есептерді қалыптастыра білу;
- ЖҰӨ сәйкес ұсыныстар беру;
-жобалардың өндірістік-технологиялық параметрлері бөлігінде кредиттік бөлімшелерге кеңес бере білу.
Тұлғалық:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге назар аудару;
- аналитикалық ойлау;
- міндеттеме;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
техническое сопровождение
экспертиза
Полный день
03.03.2025 17:14:00

Жиынтық есептілік және бірыңғай деректер қоймасы департаментінің (бұдан әрі - ЕХД) менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты:
Департаменттің мақсаттарын, міндеттері мен функцияларын іске асыруды жүзеге асыру және "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ (бұдан әрі - қоғам) басқа құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасау;
Білімге қойылатын талаптар:
Бейіні бойынша жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) білім: ақпараттық технологиялар саласындағы физика-математикалық/техникалық;
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда: лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/ қоғамның еншілес ұйымдарының/ Холдингтің ішкі кандидаттары үшін.
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (тәжірибеге қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) лауазымның мамандануына сәйкес облыстардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілері;
2) "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі, "Бәйтерек "Ұлттық басқарушы холдингі "акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 18 маусымдағы №674 Қаулысы;
3) Қоғамның қызметін регламенттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
4) құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
5) құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
6) компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
7) презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS Office Word, Excel, Power Point иеленуі;
8) мемлекеттік тілді жетік білу;
9) ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- презентацияны тиімді ұсыну мүмкіндігі;
- ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және жүргізілетін жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу;
- іскерлік хат алмасу дағдылары;
- деректер базасын басқарудың деректерді модельдеу ( реляциялық және реляциялық емес мәліметтер базасы) саласындағы білімі мен дағдылары;
- Hadoop, Spark, Kafka деректерді өңдеу құралдарымен практикалық тәжірибе;
- ci/CD, нұсқаны басқару жүйелерін (GIT)қоса алғанда, DevOps құралдарын қолданудың практикалық тәжірибесі;
- Python, Scala немесе Java бағдарламалау тілдерін білу;
- деректерді талдау дағдылары;
- мәселелерді шешу дағдылары және күрделі деректер мәселелерін шешу мүмкіндігі.
Тұлғалық:
- стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- тұрақты өзін-өзі дамыту;
- жауапкершілік;
- адалдық, орындаушылық;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- нәтижеге бағдарлау.
взаимодействие
реализация
Полный день

Кіру