Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Юристы
Безопасность
Бухгалтерия и Финансы
Административный персонал
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
20 бос орын
12.08.2025 19:50:01

Салалық сараптама департаментінің менеджері (жобаның өндірістік-технологиялық параметрлерін талдау бойынша)

Білімге қойылатын талаптар (деңгейі, бейіні және т. б.): жоғары техникалық (ауыл шаруашылығы)/агротехникалық білім

Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда - агроөнеркәсіптік/коммерциялық/мемлекеттік сектор компанияларында АШМ агробизнесті жүргізу/жабдыққа/салалық департаменттерге сараптама жүргізу саласындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі;
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (тәжірибеге қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.

Жеке сипаттамалары:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге назар аудару;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
экспертиза
Полный день
08.08.2025 12:44:02

от 400000 ₸
мониторинг целевого ...
экспертизы отчетов п...
Полный день
08.08.2025 11:57:02

Жетісу облысы бойынша филиалының проблемалық кредиттермен жұмыс жөніндегі бас маманы

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

- қызмет бағытына сәйкес келетін жоғары.


Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

1) Қоғамның қызметін регламенттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;

2) атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы заң;

3) лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;

4) Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

5) бөлімнің/Қоғамның қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);

6) ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары;

7) мемлекеттік тілді меңгеру.


Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

- ішкі нормативтік-құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;

- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;

- ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;

- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасай білу;

- борышкермен телефон байланысын орнату.

Тұлғалық:

- көп тапсырмаға стресске төзімділік;

- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);

- нәтижеге бағдарлау;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;

- қажетті ақпаратты тез таба білу;

- тұрақты өзін-өзі дамыту;

- өз ұстанымын қорғай білу және әңгімелесушіні сендіру;

- қиын жағдайларға бейімделу қабілеті.


Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес

- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттарының жұмыс тәжірибесі. Бұл талаптар "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) шетелдік жоғары оқу орындарын/Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды.

Жұмыс шарттары:

* Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2

· Жалдау нысаны: еңбек шарты

* Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру

 
·              
Орналасқан жері: Талдықорған қаласы,
ш / а.Көктем 10

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген кандидаттардың түйіндемелері e-mail-де қабылданады:  15.08.2025 жылға дейінгі мерзімге.
Стрессоустойчивость ...
Грамотная устная и п...
Умение планировать и...
Умение быстро находи...
Постоянное саморазви...
умение отстоять свою...
способность адаптиро...
Полный день
08.08.2025 11:35:02

от 400000 ₸
мониторинг целевого ...
экспертизы отчетов п...
Полный день
07.08.2025 09:36:02

Стратегия және экономикалық жоспарлау департаментінің бас менеджері

1) қоғамды дамыту жоспарын және оны белгіленген мерзімде іске асыру жөніндегі жедел жоспарды әзірлеу;

2) қоғамның даму жоспарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу жөнінде ұсыныстар дайындау;

3) қоғамның даму Жоспарын, сондай-ақ оның түзетулерін Қоғамның құрылымдық бөлімшелерімен келісу, одан әрі Қоғамның Басқармасы келісуге шығару және Қоғамның директорлар Кеңесі белгіленген мерзімдерде бекіту;

4) қоғамның даму жоспарының және оны белгіленген мерзімде іске асыру жөніндегі жедел жоспардың орындалу барысы туралы ақпарат беру;

5) Қоғам қызметінің стратегиялық түйінді көрсеткіштерін әзірлеуге қатысу;

6) Қоғамның стратегиялық көрсеткіштеріне қол жеткізу бойынша ұсынымдар әзірлеу;

7) іс-шаралар жоспарын әзірлеу және қызметтің негізгі көрсеткіштерін белгіленген мерзімдерде айқындау;

8) іс-шаралар жоспарын түзету бойынша ұсыныстар әзірлеу;

9) Қоғам Басқармасының қарауына іс-шаралар жоспарының жобасын, сондай-ақ белгіленген мерзімде Қоғамның Директорлар кеңесіне бекітуге шығару;

10) белгіленген мерзімде іс-шаралар жоспарының орындалу барысы туралы ақпарат беру;

11) Қоғамның жылдық бюджетін қалыптастыру;

12) жылдық бюджетті келісу және оны Қоғам Басқармасының бекітуі;

13) Қоғамның жылдық бюджетін түзету;

14) Қоғамның жылдық бюджетінің есептілігі және орындалу мониторингі;

15) жоспарланған кезеңге Қоғамның құрылымдық бөлімшелерінен бюджеттік өтінімдерді жинауды жүзеге асыру;

16) қоғам қаражатының жұмсалуын бюджеттік бақылау.
Стратегическое и опе...
Гибкость и адаптивно...
Умение работать в ус...
Полный день
06.08.2025 16:53:02

01.08.2025 жылдан бастап "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ (бұдан әрі – қоғам) Ақтөбе облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінде Кредиттеу бөлімінің бас маманы бос орын құрылды.

Қажетті жұмыс тәжірибесі:

- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе

- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.

Білім:

- жоғары экономикалық / қаржылық/*заңгерлік / * техникалық білім.

шағын/орта/ірі бизнесті кредиттеу саласында (функционал) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған кезде жол беріледі.
04.08.2025 15:56:02

Полный день
04.08.2025 10:16:02

«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ Абай облысы бойынша филиалының кредиттеу бөлімінің корпоративтік жобалар жөніндегі бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері:
-Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативті жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету;
-Өтінімдерді уақтылы және сапалы қарау
корпоративтік клиенттерді және ірі филиалдық жобаларды қаржыландыру.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары экономикалық/қаржылық/құқықтық*/техникалық* білім;
*шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.
Жұмыс тәжірбиесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда:
-«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ (бұдан әрі - Қоғам )/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі/тәжірибесі бар ішкі кандидаттары үшін кемінде 2 (екі) жыл және/немесе жұмыс өтілі/тәжірибесі. Бұл талаптар магистратура бағдарламасы бойынша шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев университетін бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды (жұмыс тәжірибесіне талап қойылмайды).
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
- Лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
- Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-филиалға кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
- экономика негіздері, кәсіпорынды қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
- Қоғамның ішкі нормативтік құжаттары;
- мемлекеттік тілді меңгеру;
- МС ИСО 9001 халықаралық стандартын талап ету.


Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:

  Функционалдық:
- шағын/орта/ірі кәсіпкерлік субъектілерінің қызметіне қаржылық талдау жүргізу, сараптамалық қорытынды жасау және жоба бойынша нақты қорытындылар мен ұсыныстар әзірлеу білігі;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдысы;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізе білу;
- клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке тұлғалық құзыреттер:
- көп тапсырмаға күйзеліске төзімділік;
- қарым-қатынас жасай білу (тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және орналастыру білігі;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- белсенді өмірлік ұстаным;
- тұрақты өзін-өзі дамыту;
- клиентке бағдарлану.
Жұмыс шарттары:
- Жұмыс тәртібі: толық жұмыс күні, 5/2
- Жалдау нысаны: еңбек шарты
- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
- Орналасқан жері: Семей қаласы, К.Мухамедханов көшесі, 23А

ответственность
самостоятельность
стрессоустойчивость
Умение работать в ко...
Проведение интенсивн...
Полный день
29.07.2025 16:44:02

Жетісу облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Жетісу облысы бойынша филиалының
Кредиттеу бөлімінің бас маманы лауазымының алдағы уақытта босатылуына байланысты бос лауазымға уақтылы тағайындау және өндірістік процесін тоқтатпау мақсатында "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Жетісу облысы ішкі конкурсты жариялайды.

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.

Жеке құзыреттер

-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;

-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);

-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
 Орналасқан жері: Талдықорған қ.,  Көктем ы/а 10.

Стрессоустойчивость ...
Коммуникабельность (...
Ориентация на резуль...
Грамотная устная и п...
Умение планировать и...
Умение быстро находи...
Постоянное саморазви...
Полный день
22.07.2025 18:15:02

"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Жамбыл облысы бойынша филиал директорының Кредиттеу жөніндегі орынбасары

Білімге қойылатын талаптар: Жоғары экономикалық / қаржылық/ заңгерлік * білім. * шағын және орта/ ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы департаменттің төмен тұрған лауазымында дәйекті күрделене түсетін позицияларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі / байланысты сұрақтары бар филиал.
Басқару тәжірибесі: агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
Міндеттерін орындау үшін қажетті білім, білік, дағды және жеке-іскерлік қасиеттер білім: - Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ).
Дағдылар:
- күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
Дағдылар:
- жетекшілік ететін бағыт бойынша тәуекелдерді басқару дағдылары;
- келіссөздер жүргізу дағдылары (сендіру қабілеті, өзара тиімділікті іздеуге бағдарлану) және коммуникативтік дағдылар (компаниялар мен мемлекеттің жоғары буын басшыларымен қарым-қатынас жасау, консенсусқа қол жеткізу, белсенді диалог жүргізу);
- үлкен деректер массивтерін талдау және жұмыс істеу дағдылары;
- көпшілік алдында сөйлеу дағдысы;
- аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары;
- презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу дағдылары;
- жобаларды басқару дағдылары;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электрондық құжат айналымы жүйесі бағдарламаларын меңгеру дағдылары (озық пайдаланушы);

Жеке және іскерлік құзыреттер:
Байланыс және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне әсері
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгеру қабілеті
Командалық
Жауапкершілік
Даму
өзгерістерді басқару;
нәтижеге назар аудару;
процестерді тиімді басқару;
міндеттеме / компания
Негізгі лауазымдық міндеттері:
- Өңірдегі АӨК субъектілерін қоғамның қаржылық қызметтерімен қамту үлесін арттыру
- Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету;
- Қаржыландыруға өтінімдердің уақтылы және сапалы қаралуын бақылау.
Полный день
22.07.2025 15:31:01

Корпоративтік жобалар жөніндегі кредиттеу бөлімінің бас маманы

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.

Жеке құзыреттер

-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;

-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);

-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
 Орналасқан жері: Алматы қ., Жандосов көш. 136

согласно Трудовому договору при собеседовании ₸
ответственность
самостоятельность
стрессоустойчивость
Коммуникабельность
Умение работать в ко...
инициативность и акт...
умение грамотно стро...
Полный день
21.07.2025 15:29:01

Кредиттеу департаменті 1- Кредиттеу бөлімінің менеджері

Білімге қойылатын талаптар (деңгей, профиль және т. б.) :
лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін жоғары білім

Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда:
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.

Жеке сипаттамалары:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- тұрақты даму.

Тілдерді меңгеру деңгейі: мемлекеттік тілді еркін меңгеру.

Қосымша ақпарат:
- қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес корпоративтік клиенттердің кредиттік өтінімдерін қарау;
-бизнес-жоспарды және қарыз алушы, қаржы институттары ұсынған бастапқы құжаттарды талдау бойынша қорытынды жасау;
- кредит беру туралы шешім қабылдау үшін қоғамның кредит комитетінің қарауына қорытындысы бар жобаны шығару;
- қарыз алушының кредиттік досьесін бастапқы қалыптастыру;
- ЖҰӨ сәйкес ұсыныстар беру.
Кредитование
Полный день
18.06.2025 11:34:36

Аймақтық директор (Баку қ.)

Аймақтық директор келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) тиісті мамандық бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;

2) бөлімше қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл;

3) басшы лауазымындағы жұмыс өтілі 1 (бір) жылдан кем емес;

4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу;

5) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары.

Функциялар:

1) Қоғамның атынан байланыстар мен байланыстар орнатуға, мемлекеттік органдармен, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдармен, үкіметтік, үкіметтік емес және корпоративтік секторлардың компанияларымен, экспорттық-кредиттік агенттіктермен, сақтандыру/қайта сақтандыру компанияларымен, банктік, кредиттік және өзге де қаржы мекемелерімен, даму институттарымен және кез келген басқа экономикалық ұйымдармен өзара қатынастарда қоғамның мүдделерін білдіруге, ілгерілетуге және қорғауға ұйымдардың, шет мемлекеттің шаруашылық субъектілерінің, халықаралық ұйымдардың, одақтардың, өңірлік директордың (бұдан әрі – контрагенттер)ел аумағында/болу өңірлерінде орналасқан қауымдастықтар немесе басқа бірлестіктер (бұдан әрі-контрагенттер);

2) қоғам өнімдерін ілгерілету және әлеуетті клиенттермен ынтымақтастық орнату мақсатында іс-шараларды, Қоғам қызметкерлерінің сапарларын ұйымдастыруға, қызметтік іссапарлар өткізуге жәрдемдесуге;

3) қоғаммен коммерциялық және коммерциялық емес сипаттағы ынтымақтастық туралы құжаттар жасасу бойынша контрагенттермен жұмыс жүргізуге;

4) қоғам мен контрагенттер арасында қол жеткізілген уағдаластықтардың іске асырылуына мониторинг жүргізуге және жәрдемдесуге міндетті.

болу елінің шағын және орта бизнес субъектілерін, қоғамның өнімдері мен қызметтері саласындағы Екінші деңгейдегі банктердің өңірлік орталықтарын / филиалдарын хабардар етуді қамтамасыз ету мақсатында қызметтік іссапарларға шығу
коммуникационные нав...
Навыки продаж
Удаленная работа
02.06.2025 09:35:31

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім; Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар; қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;экономика, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері; МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары; мемлекеттік тілді білу.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

- мониторинг жүргізу, оның ішінде қарыз алушылардың қаржылық жай-күйі, қарыздарды мақсатты пайдалану, корпоративтік клиенттердің қарыз төлемдерін уақтылы өтеу бойынша жұмыстар кешенін ұйымдастыру және жүзеге асыру мүмкіндігі;

- корпоративтік клиенттерді кепілмен қамтамасыз етуді ұзартуға, қайта құрылымдауға, қаржыландыру шарттарының өзгеруіне, босатуға және ауыстыруға байланысты мәселелерді қарау;

- нарықтық құнын айқындау актілерін, бағалау бойынша есептерді сараптау актілерін, кепіл мүлкін қарау актілерін қалыптастыра білу;

- сараптамалық нарықтық құнын анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;

- ЖҰӨ сәйкес ұсыныстар беру.

Тұлғалық:

- көп тапсырмаға стресске төзімділік;

- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);

- нәтижеге бағдарлау;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;

- қажетті ақпаратты тез таба білу;

- үнемі өзін-өзі дамыту.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе

- қоғамның /Холдинг ұйымдарының еншілес қоғамының ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі 1 (бір) жылдан кем емес.

Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірмеген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылады.
стрессоустойчивость ...
Полный день
28.05.2025 15:18:30

Қаржы институттарымен - кредиттік серіктестіктермен жұмыс жөніндегі маман қаржы институттарын қаржыландыру департаментіне және КТ аутстаффингке

Лауазымның мақсаты/мақсаты: ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес кредиттік серіктестіктер бойынша мүдделі тұлғаларды қаржыландыру, қалыптастыру және есеп беру бойынша жедел және сапалы жұмыс.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары (экономикалық немесе қаржылық) білім;
лицензияның, сертификаттардың болуы қажет.
Міндеттерді орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- қабылдаушы Тараптың қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- қабылдаушы Тарап департаментінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері:
экономика және Еңбекті нормалау саласындағы үлесі;
еңбекақы және ынталандыру саласындағы үлес;
ұйымдастыру менеджменті саласындағы білім.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- ішкі нормативтік құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
- қаржылық модель құра отырып, сараптамалық қорытынды жасай білу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары; - ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Тұлғалық:
көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
формирование отчетно...
Полный день
15.05.2025 16:45:26

Қостанай облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы

 "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Қостанай облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы лауазымының алдағы уақытта босатылуына байланысты бос лауазымға уақтылы тағайындау және өндірістік процесін тоқтатпау   мақсатында  "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Қостанай облысы ішкі конкурсты жариялайды.

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік
жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер:
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
 Орналасқан жері: Қостанай қ., Тәуелсіздік көш. 39.

составление экспертн...
Клиентоориентированн...
стрессоустойчивость
ответственность
Грамотная устная и п...
владение казахским и...
Полный день
12.05.2025 10:49:26

Кредиттеу бөлімінің бастығы

КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары

-   Жоғары (экономикалық/ қаржылық/заңгерлік) білім.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

-   лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;

-   Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-   Кредиттеу бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
-   экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-   мемлекеттік тілді білу;
-   ИСО 9001 ХС халықаралық стандарттарының талаптары.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

-   Бөлімге жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуына басшылық жасау және бақылауды жүзеге асыру қабілеті;
-  сараптамалық қорытындыны қалыптастыру және жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстарды таңдау мүмкіндігі;
-   деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдылары;
-   тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
-   ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
-   клиенттердің шағымдарымен жұмыс істей білу;

Тұлғалық:

-   көп тапсырмаға стресске төзімділік;
-   қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
-   нәтижеге бағдарлау;
-   сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-   жоспарлау және дұрыс басымдық беру мүмкіндігі;
-   белсенді өмірлік ұстаным;
-   тұрақты өзін-өзі дамыту;
-    клиентке бағдарлану;
-   іскерлік этикетті білу және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
-   жауапкершілік;- функционалдық міндеттерді бөлу мүмкіндігі;
-   орындалатын міндеттерге байыпты көзқарас;
-   адалдық, орындаушылық;
-   іссапарларға дайындық;
-   әдептілік.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

- қатарынан күрделене түскендер үшін кемінде 3 жыл еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесі
және/немесе ұлттық компаниялардың және/немесе ірі компаниялардың елдік немесе халықаралық компанияларда және / немесе мемлекеттік қызметте осы департаменттің / филиалдың қызмет бағыты немесе төмен тұрған лауазымы бойынша тиісті мәселелермен және / немесе;
- агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және / немесе осы бөлімнің / филиал секторының төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен кемінде 2 жыл еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесі;

Жұмыс шарттары:

- Жұмыс режимі: толық уақыт, 5/2;
- Жалдау нысаны: еңбек шарты;
- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
- Орналасқан жері: Қарағанды қ., Бұқар жырау даңғылы 53/1




















Умение руководить и ...
Стрессоустойчивость ...
Коммуникабельность (...
Грамотная устная и п...
умение планировать и...
Умение быстро находи...
активная жизненная п...
Постоянное саморазви...
Клиентоориентированн...
знание делового этик...
ответственность
умение распределять ...
готовность к команди...
Полный день
28.03.2025 15:33:14

Ұлытау облысы бойынша филиалының директоры

Негізгі лауазымдық міндеттері:
Филиалдың қызметіне жалпы басшылық жасау және үйлестіру, қол жеткізуді қамтамасыз ету
стратегиялық мақсаттар мен түйінді көрсеткіштерді қамтамасыз ету, несие портфелінің сапасын бақылау, жоспарлардың, индикативтердің орындалуын және қоғамның уәкілетті органдарының шешімдерінің орындалуын қамтамасыз ету, Кредиттеу және мониторинг жөніндегі жобаларды сапалы және уақтылы қарау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру және бақылау, проблемалық қарыздарды өндіріп алуға/қайтаруға/қайта құрылымдауға бағытталған іс-шараларды жүзеге асыру, жергілікті жерлерде өкілеттіктер шегінде қоғамның мүдделерін білдіру атқарушы органдар мен басқа да ұйымдар.

Кандидатқа қойылатын талаптар
Білімі: жоғары экономикалық / қаржылық білім
Жұмыс тәжірибесі: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда дәйекті күрделене түсетін позицияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы департаменттің (қызметтің/бөлімнің) төмен тұрған лауазымында не мемлекеттік қызметте кемінде 5 (бес) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі Байланысты мәселелері бар департамент (қызмет/бөлім).

Міндеттерді орындау үшін қажетті білім, іскерліктер, дағдылар және жеке-іскерлік қасиеттер
Білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- экономика негіздерін, қаржылық жоспарлау мен менеджментті, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу;
- ауылдық жерлерде Агросектор жұмысының ерекшелігін және агроөнеркәсіптік кешенді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын білу;
- мемлекеттік тілді білу.
Дағдылар:
- филиалға жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуына басшылық жасау және бақылауды жүзеге асыру;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
- филиалға келіп түсетін хат-хабарлардың орындалуын бақылауды жүзеге асыру;
Дағдылар:
- жобаларды басқару дағдылары;
- презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу дағдылары;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электрондық құжат айналымы жүйесін меңгеру дағдылары (озық пайдаланушы);
- келіссөздер жүргізу дағдылары және дамыған коммуникативтік дағдылар.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- қарым-қатынас;
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- белсенді өмірлік ұстаным;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
общее руководство
координация
Полный день
28.03.2025 12:44:15

Аймақтық даму департаментінің менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты:
Филиалдық желінің жедел және сапалы жұмысын ұйымдастыру, ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес филиалдардың орталық аппараттың құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимылы.

Білімге қойылатын талаптар:
Жоғары экономикалық / заңгерлік / қаржылық білім.

Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда:
лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салалардағы жұмыс өтілі/тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін кемінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі/ тәжірибесі бар жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі.
Бұл талаптар "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
2) Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
3) құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
4) ауылдық жерлерде Агросектор жұмысының ерекшелігін және агроөнеркәсіптік кешенді дамытудың мемлекеттік бағдарламасын білу;
5) барлық қолда бар деректерді талдай отырып, жоба/бағдарлама тұжырымдамасын әзірлеу қабілеті;
6) Стратегиялық жоспарлау мен менеджментті білу;
7) микро және макроэкономика негіздерін білу:
8) ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздерін білу;
9) ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары;
10) мемлекеттік тілді білу.

Лауазымдық міндеттерін атқару үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- Департаментке жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуын басқара және бақылауды жүзеге асыра білу;
- Департаменттің жұмыс жоспарын әзірлеу және оның орындалуына бақылау жүргізу;
- Департаментке келіп түсетін хат-хабарлардың орындалуын бақылауды жүзеге асыру;
- Департаментке түсетін жобалар бойынша қорытындыларды келісу.

Тұлғалық:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
организация работы
12.03.2025 17:04:08

Астана қаласындағы "Аграрлық кредиттік корпорация" акционерлік қоғамы филиалының жобаларын техникалық сүйемелдеудің бас маманы

Лауазымның мақсаты/мақсаты:
Инвестициялық, мониторингтік, проблемалық жобаларды іске асыру және салу көзделіп отырған қоғамның ІІД - не сәйкес салалық сараптама департаментінің (бұдан әрі-ЭБЖ) жобаларына техникалық сүйемелдеу, жобаларына техникалық сараптама жүргізу.
Білімге қойылатын талап:
жоғары техникалық (инженерлік, құрылыс) білім.
Лицензияларға, сертификаттарға және т.б. қойылатын талаптар: сертификаттардың болуы жақсырақ.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе мемлекеттік қызметте қатарынан күрделене түсетін позицияларда кәсіптік салада кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі агробизнесті жүргізу сараптамасы/агроөнеркәсіптік/коммерциялық/мемлекеттік сектор компанияларында АШМ салалық департаменттерінің жабдықтарын сараптау саласындағы расталған тәжірибесімен, немесе осы департаменттің/филиалдың тиісті мәселелермен төмен тұрған лауазымы.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
- Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер, ішкі нормативтік құжаттар;
- ҚР-дағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы заң, нормативтік-техникалық құжаттама, құрылыстағы басшылық құжаттар (РДС);
- қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- Қоғамның Жарғысы;
-құрылыс, сәулет және қала құрылысы саласындағы қолданыстағы нормативтік-техникалық құжаттар (ҚР ҚН, БК, ҚР, РДС және т. б.);
- АӨК құрылысы саласындағы жобалардың негізгі техникалық параметрлері (мал шаруашылығы, Өсімдік шаруашылығы, қайта өңдеу);
- атқарылатын жұмыс мәселелері бойынша директивалық және өкімдік құжаттар, әдістемелік және нормативтік материалдар, еңбек заңнамасының негіздері;
- жалпы басқару және ұйымдастыру туралы негізгі ережелер, жобаларды жүргізу стандарттары мен тәртібі;
-жобалау-сметалық құжаттаманы, атап айтқанда, барлық бөлімдер бойынша жұмыс жобаларын сенімді оқу: АР, АС, КЖ, КМ, ОВ, КО, ЭС, бас жоспар, ПОС, ППР және т. б.;
- ҚР-да бекітілген және қолданыста болатын сметалық бағдарламаларда БҚ-ны меңгеру және оқу және жұмыс істеу дағдысы-SANA, ABC-4, ҚазҚСҒЗИ;
- жобалық тәсілдің әдістері мен стандарттары және уақытты басқару негіздері;
- жобалау құжаттарын сараптау әдістемесі;
- келіссөздер жүргізу тәртібі, жобаны іске асыру барысында, қоғам мүдделерін қорғау мақсаттары мен міндеттерінде туындайтын дағдарыстық жағдайларды шешу;
- Департамент қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
- қоғам мүддесі үшін Департамент қызметкерлерінің міндеттері мен іс-қимылдарын үйлестіру қағидаттары;
- жобалар мониторингін жүзеге асыру әдістері;
- жүзеге асырылған объектіге шығу негізінде есептерді қалыптастыру тәртібі;
- жобалау алдындағы және жобалау құжаттамасын, құрылыс, атқару, рұқсат беру және қабылдау-тапсыру құжаттамасын әзірлеу және келісу тәртібі;
- компьютерлік және өзге де ұйымдастыру техникасын, коммуникация және байланыс құралдарын пайдалану негіздері;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандартының талаптары;
- құрылыс құралдарымен жұмыс (теодолит, деңгей, өлшеуіш таспалар, электронды рулеткалар, сызықтар және т. б. құрылыс құралдары);
- ұшқышсыз өлім аппаратын (дрон) басқару дағдылары;
- мемлекеттік тілді білу.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- Кредиттеу рәсіміне сәйкес жобалау-сметалық, рұқсат беру құжаттамасын талдай білу;
- омберлерді жүргізу және ҚМЖ нақты орындалған көлемдерін тексеру;
- қорытындыларды қалыптастыра білу;
- жұмыста басқа елдер мен компаниялардың үздік тәжірибесін пайдалана білу;
- деректердің үлкен көлемін талдай білу, сараптамалық қорытындылар жаза білу және талдамалық есептерді қалыптастыра білу;
- ЖҰӨ сәйкес ұсыныстар беру;
-жобалардың өндірістік-технологиялық параметрлері бөлігінде кредиттік бөлімшелерге кеңес бере білу.
Тұлғалық:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге назар аудару;
- аналитикалық ойлау;
- міндеттеме;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
техническое сопровож...
экспертиза
Полный день

Кіру