Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Прочее
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Безопасность
Управление персоналом
Административный персонал
Жұмыс уақыты
6 Бос жұмыс орындар саны
19.02.2025 20:11:49

Әдіснама және СМЖ департаментінің СМЖ менеджері

Негізгі лауазымдық міндеттері:
1. Қоғамның сапа менеджменті жүйесін жұмыс күйінде ұстау.
2. Ішкі нормативтік құжаттардың СМЖ талаптарына сәйкестігін келісу кезінде Қоғамның басқа құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасау.
3. ЖІӨ-ні өзекті жағдайда, бөлігінде қолдау
департаменттің құзыретіне жататын және оларға байланысты сәйкестендіру
заңнамалық нормаларға немесе өзге де нормативтік-құқықтық актілерге, өзге де ЖҰӨ-ге өзгерістер енгізу
Қоғамдар, сондай-ақ ішкі бизнес-процестер мен құрылымдағы өзгерістер
Қоғамдар мүдделі құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп.

                                                                                           КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
- қызмет бағытына сәйкес келетін жоғары білім;
- курстардан өту сертификаттарының болуы
сапа менеджменті жүйесі;
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;

2) Департамент пен қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

3) Бизнес-қызметті және қоғам жұмыс істейтін әртүрлі секторлардың ерекшеліктерін білу;

4) мемлекеттік тілді меңгеру;

5) қоғамның ішкі нормативтік құжаттары;

6) қоғамның құрылымы мен штаты, оның мамандануы және даму перспективалары;

7) іс жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздері.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- ЖҰӨ жобаларын қалыптастыра білу;

- ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
- MS Office компьютерлік құралдарын еркін меңгеру, MS Windows ортасында жұмыс істей білу;
- тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасай білу;
- қызметтік және коммерциялық құпия болып табылатын ақпаратпен жұмыс істей білу (оны пайдалануды қорғау тәртібі);
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- презентация жасау бойынша жұмыс дағдылары.

Тұлғалық:
- стресске төзімділік
көп тапсырмаға;
- қарым-қатынас
(адамдармен тез байланыс орната білу, қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге назар аудару;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:

- Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2.

- Жалдау нысаны: еңбек шарты.

- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру.

- Орналасқан жері: Астана қ., Иманов к-сі, 11, "Нұрсәулет 1"БО.
система менеджмента качества
Полный день
28.01.2025 11:24:29

Аудитор Управления по аудиту бизнес процессов Департамента внутреннего аудита
МОППВА
Полный день
28.01.2025 11:15:29

Специалист Управления регуляторной и финансовой отчетности Департамента сводной отчетности
Oracle Bi
Полный день
28.01.2025 10:37:29

Риск-менеджер в Управление операционных рисков Департамента внутреннего контроля
фин.контроль
Полный день
28.01.2025 10:06:29

Специалист управление комплаенс-контроля
ПОДФТ
Полный день
28.01.2025 10:03:29

Специалист Управления комплаенс контроля (антикор)
антикоррупция

Кіру