Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Прочее
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Безопасность
Управление персоналом
Административный персонал
Жұмыс уақыты
5 Бос жұмыс орындар саны
19.02.2025 16:33:50

Андеррайтинг департаментінің бас менеджері

Андеррайтинг департаментінің бас менеджері келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық және (немесе) қаржылық білім;

2) қызмет бағыты бойынша жұмыс өтілі (сақтандыру, Кредиттеу, тәуекел-менеджмент) кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, заңсыз алынған табысты заңдастыру және терроризмді қаржыландыру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.
ответственность
Целеустремлённость
аналитическое мышление
Полный день
17.02.2025 12:31:48

Несиелік тәуекелдер бөлімінің бас маманы (АҚС шарт бойынша орындаушы)

Үміткерге қойылатын талаптар:

1) білімі: жоғары білім;

2) қойылатын талаптар: «Сақтандыру» мамандығы бойынша жоғары білім немесе жоғары білім (экономика/математика/қаржы);

3) Қажетті кәсіптік тәжірибесі: Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 6 жыл жұмыс тәжірибесі;

4) мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Орташа;

5) дербес компьютерді пайдалану дағдылары:

1. Өз бетінше шешім қабылдау, оның салдарын бағалау және олар үшін жауапкершілікті қабылдау дағдылары, проблемалық жағдайларда оңтайлы шешімдерді табуға қажетті қабілеттер, сыни тұрғыдан ойлау дағдылары;

2. Ақпаратты жедел жинау, жүйелеу және талдау, себеп-салдарлық байланыстар мен салдарларды анықтау дағдылары;

3. Банктің ішкі актілері мен басқа да құжаттарының жобаларын дайындау дағдылары;

4. Тәжірибелі ДК қолданушысы, MS Office (Excel, Access, Power Point), Lotes Notes, Colvir 5. Аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары;

6. Іскерлік хат алмасу дағдылары;

7. Презентация және іскерлік қарым-қатынас дағдылары

Көрсетілетін қызметтер:

1. Сақтандыру процесін әдістемелік қамтамасыз ету және жаңа сақтандыру құралдарын енгізу;

2. Банктің уәкілетті органдарының қарауына сақтандыру мәселелері бойынша материалдарды ұсыну;

3. Несие процесіне қатысу (сақтандыру бағдарламаларын әзірлеу, сақтандыруға орналастыруды бақылау және сақтандыру бағдарламасын қайта сақтандыру);

4. Жобалық қаржыландыру шеңберінде сақтандыру шарттарының жобаларын сараптау және келісу;

5. Несие портфелін сақтандыру мониторингін жүргізу және Банкте сақтандыру талаптарының сақталуын бақылау;

6. Бірыңғай сақтандыру пулын ұйымдастыру бойынша жобалық жұмысты жүзеге асыру;

7. Қазақстан Республикасының сақтандыру ұйымдары мен сақтандыру брокерлерінің қаржылық жағдайына және рейтингтеріне мониторинг жүргізу;

8. Сақтандыру брокерлерін аккредиттеу бойынша іс-шараларды өткізу;

9. Алдын ала ескерту жүйесінің тиімді жұмыс істеуі үшін сақтандырылған объектілерді сақтандыру/қайта сақтандыру туралы ақпаратты уақтылы және дұрыс ұсыну;

10. Банктің мүдделерін сақтандыруды қамтамасыз етуді жақсарту және арттыру бойынша ұсыныстарды әзірлеу және енгізу.

Аналитика и подготовка отчетности
Мониторинг и контроль за страхованием
Оценка финансового состояния страховых организаций
Полный день
14.02.2025 17:13:45

Міндеттері:

несиелік тәуекелдерді анықтау, бағалау, басқару және оларды азайту бойынша ұсыныстар әзірлеу;
жобалар бойынша сараптама дайындау;
ішкі құжаттар мен әдістемелік құжаттаманы әзірлеуге қатысу;
есептілікті дайындау;
компанияның ішкі актілеріне сәйкес сақтандыру шарттарын тексеру.
Талаптар:

жоғары білім;
мамандығы бойынша жұмыс өтілі-5 жылдан кем емес;
қаржылық талдау және қаржылық модельдеу туралы білім;
аналитикалық қабілеттер, орындаушылық, тәртіптілік, өз ойларын дұрыс және сауатты жеткізе білу.
самостоятельное принятие решений
знание проектного, инвестиционного, финансового и кредитного анализа
оперативный сбор, систематизация и анализ информации
Навыки в разработке методологических документов в части риск-менеджмента
Навыки в подготовке проектов внутренних актов и иных документов Фонда
Полный день
03.02.2025 14:20:35

Несиелік тәуекел департаментінің бас тәуекел менеджері

Міндеттері:

• несиелік тәуекелдер бойынша тәуекел менеджері ретінде ірі инвестициялық жобаларды және экспорттық операцияларды сараптау;

• кредиттік тәуекелдерді анықтау және бағалау және ішкі кредиттік рейтингтің есебін валидациялау, Банктің ішкі актілеріне сәйкес корпоративтік контрагенттерді топтастыру белгілерін тексеру;

• бекітілген кредиттік портфель шеңберінде несиелік тәуекелдер туралы есептерді және Банктің құрылымдық бөлімшелеріне, басшылыққа, уәкілетті органдарға және Банктің ішкі актілеріне сәйкес Банктің жалғыз акционеріне басқа есептерді уақтылы және жүйелі түрде дайындауға қатысу. Банк, несиелік тәуекелдер бойынша деректер базасын жүргізу;

• ықтимал болжамдыларды ескере отырып, қарыз алушының/несие құралының тәуекел бейініне (саты, провизиялар, рейтинг) әсер ету үшін тағайындалған несие портфелінің стресс-тестерін жүргізу;

• тағайындалған кредиттік портфель бойынша ұсынымдарды әзірлеу және бекіту (мониторинг кестесі, ұсынылатын жеке көрсеткіштер, Банк провизияларына теріс әсер етуі мүмкін сценарийлер, провизиялардың ұлғаюына және/немесе несиелік операцияның тәуекел профилінің нашарлауына жол бермеу жөніндегі іс-шаралар жоспары) ;

• тағайындалған несиелік портфель бойынша провизиялар деңгейін, дефолт ықтималдығын (PD), дефолт кезінде залалдарды, дисконтталған ақша ағындарының құнын және провизиялардың болжамды деңгейін дұрыс есептеуді қамтамасыз ету;

• Банктің уәкілетті органдарының шешімдеріне, Банктің ішкі актілеріне, Банк Басқармасы Төрағасының, жетекшілік ететін Басқарушы директордың, Департамент директорының тапсырмаларына сәйкес басқа да функциялар.

Талаптар:

• жоғары экономикалық/қаржылық білім;

• кредиттік тәуекелдерді басқару, провизияларды қалыптастыру және/немесе инвестициялық жобаларды талдау және/немесе кәсіпорындардың қаржылық талдауы және/немесе бизнес/компанияны бағалау саласындағы жұмыс тәжірибесі – кемінде 3 (үш) жыл;

• «Қазақстанның Даму Банкі туралы», «Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы», «Акционерлік қоғамдар туралы» Қазақстан Республикасының Заңдарын білу;

• ағылшын тілін орташа деңгейден кем емес білу, қазақ тілін білу;

• өз бетінше шешім қабылдау, олардың салдарын бағалау және олар үшін жауапкершілікті қабылдау дағдылары, проблемалық жағдаяттардың оңтайлы шешімдерін табуға қажетті қабілеттер, сыни тұрғыдан ойлау дағдылары;

• жобалық, инвестициялық, қаржылық-несиелік талдау және инвестициялық жобалардың, айналым қаражатының тәуекелдерін бағалау дағдылары мен білімі;

• мәмілелерді құрылымдау кезінде ақпаратты жедел жинау, жүйелеу және талдау, себеп-салдарлық байланыстар мен салдарларды анықтау дағдылары;

• корпоративтік несиелендіру және тәуекелдерді басқару саласындағы дағдылар (түрлі несиелік құралдар арқылы инвестициялық жобалар шеңберіндегі операцияларды анықтау, талдау, бағалау, мониторинг, құрылымдау және орындау);

• тәуекелдерді басқару бөлігінде әдістемелік құжаттарды, сондай-ақ Банктің ішкі актілері мен басқа да құжаттарының жобаларын әзірлеу дағдылары;

• тәжірибелі ДК қолданушысы, MS Office (Excel, Access, Power Point).

Управление кредитными рисками
Финансовый и инвестиционный анализ
Полный день
29.01.2025 10:40:30

Несиелік тәуекелдер басқармасының бастығы

Міндеттері:

Басқарма қызметін үйлестіру

Лизингтік / қарыз портфельдерінің тәуекелдері бойынша қорытындылар дайындау;

Несиелік тәуекелдерді талдау, лимиттерді есептеу, бағалау және бақылау;

Ішкі несиелік ұпайларды растау ;

Провизияларды (резервтерді)есептеу;

Тәуекелдер бойынша басқарушылық есептілікті дайындау;

Сақтандыру компанияларының/ брокерлердің мониторингі, сақтандыру шарттарын тексеру.

Тәуекелдер бойынша саясаттарды, ережелерді, әдістемелерді әзірлеу және жетілдіру;

Қолданыстағы жобалардың мониторингі.

Жобалар бойынша ерте хабарлау сигналдарын тоқсан сайын бақылау және мониторингтеу


Талаптар:

Қаржы ұйымдарының кредиттік Тәуекелдерін басқару дағдылары

Инвестициялық және қаржылық талдау дағдылары

Тәуекелдерді басқару мәселелері бойынша презентациялар жасау, есептер қалыптастыру дағдылары
самостоятельное принятие решений
знание проектного, инвестиционного, финансового и кредитного анализа
Способность определения степени приоритетов при организации работы Управления и определения первостепенных задач, планирования работы, стратегического мышления
подготовка проектов внутренних актов и иных документов Фонда
Полный день

Кіру