Көрсетілген қызметтер:
1. Еңбек заңнамасының сақталуын қадағалау және қамтамасыз ету, кадрлық құжаттаманы және қызметкерлердің жеке істерін сақтау және мұрағаттау;
2. Қазақстан Республикасының заңнамасы (жұмысқа қабылдау, ауыстыру, жұмыстан босату, еңбек демалысы, іссапарлар және т.б.) шеңберінде кадрлық есепке алуды, іс жүргізуді және кадр қозғалысы туралы статистиканы жүргізу;
3. Персоналды басқару процесін уақтылы және сапалы жүргізуді қамтамасыз ету;
4. Банктің ішкі актілеріне және Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасының талаптарына сәйкес мемлекеттік органдарға (статистика органдарына, әскери тіркеу органдарына және т.б.) есептерді ұсыну.
5. Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына және Банктің ішкі ережелеріне сәйкес персоналды басқаруды қамтамасыз ету, кадрлық есепке алу және есептілікті жүргізу.
6. Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына, Банктің нормативтік-құқықтық актілеріне, нұсқауларына, өкімдеріне сәйкес қызметкерлерді жұмысқа қабылдау, ауыстыру, Банк қызметкерлерімен еңбек шартын бұзуды тіркеуді жүзеге асыру;
7. Банктің жауапты құрылымдық бөлімшелеріне өтініштер беру, Банктің жаңадан қабылданған және ауыстырылған қызметкерлерінің жұмыс орнының дайындығын қадағалау;
8. Банк қызметкерлерінің еңбек тәртібін және еңбек тәртібін сақтау жағдайын талдау;
9. Банк қызметкерлерінің ағымдағы және бұрынғы жұмысы туралы анықтамаларды беру және тіркеу;
10. Банктегі кадр жұмысына жүйелі талдау жүргізу, оны жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу (соның ішінде Банктің нормативтік құқықтық актілеріне өзгертулер енгізу);
11. Банк қызметкерлеріне персоналды басқару мәселелері бойынша кеңес беру (демалуға, іссапарға, жұмыстан босатуға және т.б. өтінімдерді беру кезінде);
12. Банк қызметкерлерінің жеке істерін қалыптастыру және жүргізу, оларға қажетті өзгерістерді уақтылы енгізу;
13. Басқарманың құзыретіне жататын Банк қызметін қамтамасыз ету үшін қажетті тауарларды, жұмыстар мен қызметтерді сатып алу процесіне қатысу;
14. Банк қызметкерлеріне персонал және Мердігердің құзыретіне кіретін басқа да мәселелер бойынша қажетті ақпаратты уақтылы тарату;
15. Қызметкерлердің сандық және сапалық құрамы және олардың қозғалысы туралы ай сайын ақпарат дайындау. Қызметкердің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша акционерлердің, мемлекеттік органдардың және басқа да ұйымдардың сауалдарына жауап беру, тиісті қорытындылар мен ұсыныстар дайындау;
16. Департамент директорының және Банк басшылығының тапсырмасы бойынша есептерді, талдамалық және басқа ақпаратты қалыптастыру;
17. Банк желісіндегі жалпыға қолжетімді папкаларға ақпаратты уақтылы орналастыру бойынша жұмыстарды жүргізу (жаңадан келген қызметкерлердің электронды түйіндемелерін орналастыру, персоналдың қозғалысы, бала күтімі демалысы туралы мәліметтерді енгізу және т.б.);
18. Департамент директорының, Банк басшылығының нұсқауларына және Банктің ішкі актілеріне сәйкес басқа да функциялар;
19. Мүдделі құрылымдық бөлімшелерге және бөгде ұйымдарға кадр мәселелері бойынша әртүрлі ақпарат беру (әртүрлі тексерулер, жұмыс топтары, акционерлердің сұраулары және т.б.);
20. Персонал модулімен, Kolvir ABIS, SimBase және т.б. жұмыс істеу: қызметкерлердің жеке карталарын жасау және қызметкерлердің деректер базасын жаңарту, бағдарламалық қамтамасыз ету талаптарына сәйкес барлық қажетті ақпаратты мәліметтер базасына енгізу;
21. Еңбек кітапшаларын есепке алу және жүргізу;
22. Басқарманың құзыретіне жататын Банктің корпоративтік іс-шараларын дайындауға және өткізуге қатысу;
23. Персоналды есепке алуды басқару процестерін автоматтандыруға қатысу (техникалық шарттарды беру, техникалық шарттарды әзірлеу және т.б.);
24. Банктің штат санына, ұйымдық құрылымына өзгерістер енгізу және т.б. (оның ішінде Банк Басқармасына мәселелер енгізу).