Үміткерге қойылатын талаптар:
Қаржы және/немесе банк ісі және/немесе бизнес әкімшілік және/немесе экономика салаларында жоғары білім.
Функционалдық міндеттері:
Холдингтің/еншілес ұйымдардың ішкі нарықтағы өтімділігін қамтамасыз ету, Холдингтің/еншілес ұйымдардың облигацияларын орналастыру;
Халықаралық қаржы ұйымдарынан (ХҚҰ), инвестициялық және коммерциялық банктерден, қаржы ұйымдарынан қаражат тартуға жәрдемдесу;
Еншілес ұйымдарға қарыздар беру, олардың қызметін үйлестіру;
Жасалған шарттар бойынша міндеттемелерді әкімшілендіру;
Тіркелген бағалы қағаздар шығарылымдары бойынша уәкілетті органның (АРРФР) талаптарының сақталуын бақылау;
Департаменттің баптары бойынша кірістер мен шығыстарды бюджеттеу, жасалған шарттар мен шығарылған облигациялар бойынша міндеттемелерді әкімшілендіру;
Мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау. Жеке және заңды тұлғалардан келіп түсетін өтініштермен жұмыс жүргізу.
Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:
MS Office (Word, Excel, PowerPoint), құжат айналымының электронды жүйесі және 1С бағдарламаларымен жұмыс істеу (кеңейтілген қолданушы деңгейі);
Ақпаратты жедел өңдеу және талдау дағдылары;
Қаржылық талдау жүргізу, болашақ Cash Flow құру дағдылары;
ҚЭН әзірлеу және талқылау, бағалы қағаздар шығарылымының проспектілерін (акциялар/облигациялар) Ұлттық Банкке тіркеу, инвестициялық меморандумды уәкілетті органға дайындау және ұсыну дағдылары;
Шешімдерді жедел қабылдау және іске асыру, жаңа жағдайларға бейімделу және жаңа әдістерді қолдану қабілеті.
Қызметтік міндеттерді орындауға қажетті жеке және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделі бойынша):
Коммуникация және көшбасшылық;
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
Жұмыс процестеріне ықпал ету;
Жұмысты ұйымдастыру;
Өзгерістерге бейімділік;
Командалық жұмыс;
Нәтиже үшін жауапкершілік;
Даму.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функцияларына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі;
Тиісті экономикалық қызмет түрінде кемінде 1 жыл жұмыс тәжірибесі (Холдинг тобы компанияларында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс тәжірибесі болғаны жөн).
Жұмыс жағдайлары:
Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
Жұмысқа қабылдау нысаны: еңбек шарты;
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғ., 55А, B блогы.
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы қажет. Жоба менеджерінің біліктілік талаптары Компанияның барлық құрылымдық бөлімшелеріне қолданылады.
1) тармақшаның шеңберінде жобаны басқару деп келесі түсініледі: agile - бірнеше қысқа кезеңдерге бөлінетін жобаларды икемді басқару, ал команда бір уақытта бірнеше тапсырмалармен жұмыс істейді, waterfall - жобаларды кезең-кезеңімен басқару, олардың жұмысы міндеттерді каскадтаудан тұрады, ал егжей-тегжейлі техникалық тапсырма жасалады, содан кейін жоба бойынша жұмыс жүзеге асырылады бекітілген жоспар бойынша.
Лауазымдық міндеттері:
Тұрғын үй құрылысы объектілеріне кепілдік беру шеңберінде бизнес-процестерді автоматтандыру бойынша ұсыныстар әзірлеу, әдістеме. Компанияның құрылымдық бөлімшелерімен Simbase, Home Portal ақпараттық жүйелерінде кепілдік беруге өтінімдерді қабылдау мен қараудың қолданыстағы бизнес-процестерін жақсарту және жетілдіру бойынша ұсыныстарды дайындау және талқылау. Бизнес-процестерді автоматтандыру бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеу.
Ішкі құжаттар. Қажет болған жағдайда заңнамалық процесс шеңберінде Компанияның ішкі құжаттарына және Департаменттің қызметін қамтамасыз ету үшін Компанияның ішкі құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар әзірлеуге қатысады. Департаменттің мәселелерін заңнамалық процесс және Компанияның ішкі құжаттары шеңберінде Компанияның жолдамасын дайындайды, келіседі және шығарады.
Жобалық жұмыс принципі бойынша Компания қызметін жүзеге асыру (agile, waterfall): жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу; жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету; жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастыру және келісу, оларды жоба кураторына/басшысына ұсыну; жобаны іске асыру барысын орындауға және мониторингтеуге қатысу; жобаға қатысушылармен техникалық тапсырмаларды әзірлеу; өзге де жобадағы рөлге сәйкес функциялар.
Басқарма Төрағасы аппаратының баспасөз қызметінің басшысымен және/немесе Басқарма мүшесінің деңгейінен төмен емес жетекшілік ететін басшымен пресс-релиздерді, мақалаларды, сұхбаттар мен сөз сөйлеулерді қоса алғанда, бірақ олармен шектелмей, үшінші тұлғаларға таратуға арналған жария материалдарды алдын ала келісуге міндеттенеді.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
жоғары қаржылық / экономикалық білім (CIMA, ACCA сертификаттарының немесе жобалық басқару бағыты бойынша болуы абзал);
жұмыс тәжірибесі - кемінде 3 жыл;
Microsoft Office, Power BI туралы жақсы білім;
activity-based costing негіздері мен қағидаттарын білу (қызмет түрлері бойынша өзіндік құнын есептеу);
қаржылық есептілікті құру және талдау мүмкіндігі.
Лауазымдық міндеттері:
- Белгіленген нысандарға сәйкес компанияның даму жоспарын/бюджетін қалыптастыру;
- Компанияның даму жоспарының/бюджетінің орындалуы бойынша ай сайынғы/тоқсан сайынғы есептерді қалыптастыру;
- Компанияның құрылымдық бөлімшелерінен бюджеттік өтінімдерді талдау;
- Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес басқарушылық есептілікті қалыптастыру;
- Ережелердің, нұсқаулықтардың, компанияның басқа да нормативтік материалдарының жобаларын әзірлеуге қатысу;
- Жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу, жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету;
- Компания басшылығының басқа да тапсырмаларын орындау.
Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық / экономикалық / заң білімі
Лауазымдық міндеттері:
Сатып алумен жалға берілетін тұрғын үй беру жөніндегі мемлекеттік бағдарламаны іске асыру, ипотекалық қарыздар беру және талап ету құқықтарын алу жолымен несие портфелін ұлғайту.
Жалдау және ипотекалық портфельді сүйемелдеу. Мемлекеттік/мемлекеттік емес заңды тұлғалардың, жалға алушылардың/қарыз алушылардың өтініштерін/хаттарын/сұрау салуларын қарау процесінде сапалы қызметтер көрсету есебінен Қолданыстағы нормативтік құжаттарға сәйкес бір немесе дәйекті операциялардың жиынтығын орындау арқылы нақты қызметтер көрсету арқылы ұйымның/клиенттің қажеттіліктерін қанағаттандыру жолымен қолданыстағы клиенттік базаға қызмет көрсетуді қамтамасыз ету, құрылымдық бөлімшелерге есептер, өз құзыреті шегінде.
ЖҰМЫС МІНДЕТТЕРІ:
Банк қаржыландыратын инвестициялық жобалардың шеңберінде/Банктің қарыз алушылардың жеке қаражаты есебінен аккредитив/клиенттік өтінім/аккредитивке қызмет көрсету шартын беру бойынша шарттарды сараптауды және әзірлеуді/келісімдерді жүзеге асырады. контрагент банктермен аккредитив жобасы
• Аккредитивті техникалық шығаруды/аккредитивке түзетулерді (ABIS-те көрсету және SWIFT арқылы шығару) жүзеге асырады.
• Аккредитив бойынша құжаттарды тексеруді/аккредитив бойынша сәйкессіздіктерді өңдеу тәртібін жүзеге асырады.
• Аккредитив бойынша төлемдерді жүзеге асырады және аккредитивті жабады
• Аккредитивтер мен корреспонденттік шоттар бойынша есептерді/ақпараттарды жасайды және ұсынады
• Есептеуді тексереді және аккредитивтер бойынша тәуекелдік комиссияларды есептен шығарады
• Аккредитив операциясының шарттарын келісу мақсатында контрагент банктермен келіссөздер/хат алмасулар жүргізеді.
• Құжаттамалық операциялар бойынша ішкі ережелерді әзірлейді
• Банк операциялары мен операцияларының орындалуын қамтамасыз ету үшін RMA авторизациясы арқылы банктермен корреспонденттік қатынастарды орнатады.
• Банктің Инвестициялар жөніндегі комитетінің шешімдеріне сәйкес корреспонденттік ностро шоттарын ашады, жүргізеді және жабады. Корреспонденттік шоттар арқылы ақша аударымдарын жүзеге асырады. Банктердің корреспонденттік шоттар бойынша комиссиялық алымдарды дұрыс қолдануын тексереді және оларды тиісті баланстық шоттарда көрсетеді. Банк кірістерін дұрыс көрсету мақсатында корреспонденттік ностро шоттары бойынша есептелген және төленген сыйақылар бойынша корреспондент-банктермен салыстыру жұмыстарын жүргізеді. Корреспонденттік шоттарға ақшаны несиелейді/аударады.
Үміткерде болуы керек артықшылықты біліктілік
• «Төлемдер және төлем жүйелері туралы» Қазақстан Республикасының Заңын білу • Қазақстан Республикасы банктерінің құжаттық аккредитивтермен операцияларды жүргізу ережелерін білу (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының қаулысы). Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 22 қазандағы № 199) • Қазақстан Республикасының аумағында қолма-қол ақшасыз төлемдерді және (немесе) ақша аударымдарын жүзеге асыру қағидаларын білу (Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының 2014 жылғы 22 қазандағы № 199 қаулысы). 2016 жылғы 31 тамыздағы No 208)
• Құжаттамалық кредиттер бойынша бірыңғай әдет-ғұрып пен тәжірибені білу (UCP600) • Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі мен банктер, сондай-ақ банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арасында корреспонденттік қатынастарды орнату ережелерін білу Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы No 209)
• Банктер арасында, сондай-ақ банктер мен банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арасында корреспонденттік қатынастарды орнату қағидаларын білу (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы № 210 қаулысы) • Экономика салаларының кодтарын және төлемдердің тағайындалуын қолдану қағидаларын білу (Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2016 жылғы 31 тамыздағы No 203 қаулысы).
• MS Office бағдарламаларында (Word, Excel, PowerPoint), электрондық құжат айналымы жүйесінде дағдылар (жоғары пайдаланушы) • сыртқы сауда келісімшарттарымен және құжаттарымен жұмыс істеу дағдылары • SWIFT хабарлама пішімдерімен жұмыс істеу дағдылары
Қажетті кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, ауданы, салалары және т.б.)
• Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда – кемінде 6 жыл.
• Ұйымның профиліне сәйкес келетін экономикалық қызмет түрі бойынша (мүмкіндігінше қаржы секторы, мекемелер және/немесе мемлекеттік органдар) – кемінде 3 жыл.
Мемлекеттік тілді меңгеру деңгейі: Жалғастыру (B1)
Шетел тілін меңгеру деңгейі: Ағылшын тілі (B1)