Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Юристы
Безопасность
Бухгалтерия и Финансы
Административный персонал
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
8 бос орын
08.08.2025 16:02:01

Несиелеу мәселелері бойынша әлеуетті қарыз алушыларға кеңес беру, өтінімдерді қабылдау және досье құру, ұйымның қаржылық талдауын жасау және қорытынды жасау. Қаржылық талдау дағдылары, аналитикалық ойлау, тез үйрену қабілеті, қаржылық көрсеткіштер мен коэффициенттер туралы іргелі білім, ШОБ несиелеу тәжірибесі, жауапкершілік, берілгендік. Мемлекеттік тілді білу.
- ₸
Полный день
07.08.2025 10:09:01

Біліктілік талаптары:
  • Жоғары экономикалық / математикалық / заңгерлік білім.
  • Банкте / қаржы ұйымында / Ұлттық компанияда / ұлттық даму институтында кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі болуы тиіс, міндетті түрде шағын және орта бизнесті несиелеу немесе корпоративтік несиелеу, сондай-ақ несие әкімшілігін жүргізу саласында.
  • MS Office, электрондық пошта қосымшалары мен интернет-ресурстарды тәжірибелі пайдаланушы деңгейінде білу, қолданбалы бағдарламалармен (1С және т.б.) жұмыс істей білу.
  • Тілдерді білу: қазақ және орыс тілдері.
Құзыреттер:
  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • Командада жұмыс істей білу;
  • Коммуникабельділік (қарым-қатынас орната білу).
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
  • Шарттарды дайындау және жасасуды қамтамасыз ету, жобаларды қарау және келісу, нормативтік құқықтық актілер / құжаттар жобаларын әзірлеу және келісу, құрылымдық бөлімшелерге әдістемелік және консультациялық көмек көрсету, Департамент құзыретіне жататын мәселелер бойынша шығыс хаттарды дайындау;
  • Реттеуші есептілікті жинау, біріктіру және ұсыну, сұраныстарға сәйкес есептер дайындау, бағдарламалардың іске асырылу барысы бойынша есептілік / сұралған ақпаратты ұсыну, 1С жүйесінде «Субсидияларды есепке алу» есебін қалыптастыру, семинарлар мен кездесулерге қатысу.
Экономический и фина...
Юридическая грамотно...
Работа с IT-инструме...
Полный день
06.08.2025 10:06:01

17.07.2025 жылдан бастап "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ (бұдан әрі – қоғам) Қарағанды облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінде Кредиттеу бөлімінің бас маманы бос орын құрылды.

Қажетті жұмыс тәжірибесі:

- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе

- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.

Білім:

- жоғары экономикалық / қаржылық/*заңгерлік / * техникалық білім.

шағын/орта/ірі бизнесті кредиттеу саласында (функционал) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған кезде жол беріледі.
500000 ₸
Целеустремлённость
стрессоустойчивость
аналитический ум
Полный день
22.07.2025 10:18:02

при собеседовании ₸
Полный день
18.06.2025 23:04:36

Негізгі міндеттері:

·       Банктің қаржылық мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін Бюджетті қалыптастыру және түзету.

·       Бюджеттің орындалуын талдау және шығындарды бақылау және артық шығындар тәуекелін азайту үшін есептілікті дайындау.

·       Банктік операциялардың экономикалық тиімділігін қамтамасыз ету мақсатында тарифтік саясат жүргізу.

·       Акционердің талаптарына сәйкес әкімшілік шығыстар бойынша лимиттерді әзірлеу, бекіту және бақылау.

·       Жоспарлау және есептілік процестерін автоматтандыру бойынша ұсыныстар дайындау.

·       Орта мерзімді жоспарлау процесін ұйымдастыру, Банктің Даму жоспарын әзірлеу, түзету және орындалуын бақылау.

Талаптар:

·       Экономика, қаржы немесе бизнес басқару саласындағы жоғары білім.

·       Бюджеттеу және тиімділікті басқару саласындағы сертификаттардың болуы құпталады.

·       Лауазымның функционалдық бағытына сәйкес кәсіби салада кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі.

·       Бюджеттеу саласында бірнеше функциялар мен процестерді жоспарлау және интеграциялау дағдылары.

·       Банктік ақпараттық жүйелермен (Colvir, 1C және т.б.) жұмыс істеу дағдылары.

·       Бюджеттеу (активтер мен пассивтерді, кірістер мен шығыстарды жоспарлау) және басқарушылық есептілікті қалыптастыру дағдылары.

• Навыки планировани...
• Навыки работы с ин...
• Навыки в области б...
• Навыки в области ф...
09.06.2025 12:45:34

Көкшетау қаласындағы "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ қаржы талдаушысы лауазымына орналасуға конкурс жариялайды, сондай-ақ қаржылық талдау дағдыларын игеру және қаржы институтында жұмыс істеу үшін практикадан өтуге.
Финансовый анализ
Полный день
29.05.2025 12:38:35

Мониторингілеу бөлімінің бас маманы

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:


лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім; Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар; қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;экономика, қаржылық жоспарлау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері; МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары; мемлекеттік тілді білу.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

- мониторинг жүргізу, оның ішінде қарыз
алушылардың қаржылық жай-күйі, қарыздарды мақсатты пайдалану, корпоративтік
клиенттердің қарыз төлемдерін уақтылы өтеу бойынша жұмыстар кешенін ұйымдастыру
және жүзеге асыру мүмкіндігі;

- корпоративтік клиенттерді кепілмен қамтамасыз
етуді ұзартуға, қайта құрылымдауға, қаржыландыру шарттарының өзгеруіне,
босатуға және ауыстыруға байланысты мәселелерді қарау;

- нарықтық құнын айқындау актілерін, бағалау
бойынша есептерді сараптау актілерін, кепіл мүлкін қарау актілерін қалыптастыра
білу;

- сараптамалық нарықтық құнын анықтау үшін қажетті
анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;

- ВНД сәйкес ұсыныстар беру.

Тұлғалық:

- көп тапсырмаға стресске төзімділік;

- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс
орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);

- нәтижеге бағдарлау;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;

- қажетті ақпаратты тез таба білу;

- үнемі өзін-өзі дамыту.



Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе қоғамның /Холдинг ұйымдарының еншілес қоғамының ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі 1 (бір) жылдан кем емес.
Знание законодательс...
мониторинг
14.05.2025 16:08:27

Кепілмен қамтамасыз ету департаментінің менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты: филиалдардың қызметін сүйемелдеу және қолдау кезінде кепілмен қамтамасыз етуді уақтылы және толық мониторингтеу жолымен "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ кепілмен қамтамасыз ету базасының жай-күйіне талдау жүргізу.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары (қаржы-экономикалық, техникалық немесе заңгерлік) білім.
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар: "бағалаушы" біліктілігін беру туралы куәліктің және/немесе "бағалаушы" біліктілігінің тиісті білімінің болғаны жөн; жылжымалы, жылжымайтын мүлікті, зияткерлік меншікті және материалдық емес активтерді бағалау жөніндегі сертификаттар.
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар: кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- Қазақстан Республикасының бағалау қызметі туралы Заңын, бағалау қызметі саласындағы стандарттар мен талаптарды, Қазақстан Республикасының бағалау қызметі саласындағы нормативтік құқықтық актілерін білу;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандартының талаптары;
- салалық заңнаманы және қадағалау және бақылаушы органдардың талаптарын, ҚР Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерінің талаптарын білу;
- мүлікті бағалау саласындағы білім мен тәжірибе, деректердің үлкен көлемін талдай білу, өз бетінше шешім қабылдау;
- Excel-де озық пайдаланушы деңгейінде жұмыс істеу дағдылары;
- бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары (ERP 1C, ЭҚЖ және т. б.);
- мемлекеттік тілді білу.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер: функционалдық-нарықтық және кепіл құнын айқындауға тексеру жүргізу бойынша жұмыстар кешенін ұйымдастыра және жүзеге асыра білу;
- кепіл базасын талдай білу;
- бағалау қызметі саласындағы қолданыстағы стандарттарға сәйкес барлық тәсілдер мен әдістермен кепілді және ұсынылатын қамтамасыз етуді бағалау мүмкіндігі;
Кепілмен қамтамасыз ету бойынша қорытындылар дайындау
ішкі нормативтік құжаттарға және заңнамаға сәйкес
Қазақстан Республикасының
Кепіл объектілері және салыстырылатын объектілер туралы ақпаратты талдау
активтер.
Деректер базасымен жұмыс және есепті дайындау
материалдар.
Ішкі жобаларды әзірлеуге және өзектендіруге қатысу
әдістемелік құжаттар, стандарттар мен регламенттер.
Кепілді бағалау мен мониторингке жәрдемдесу
активтер.
Қазақстан Республикасының заңнамасын білу
бағалау және кепілмен қамтамасыз ету салалары.
Ведение переговоров
коммуникация
Полный день

Кіру