Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Прочее
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Управление персоналом
Административный персонал
Проекты
Жұмыс уақыты
58 бос орын
08.05.2025 15:53:24

Тұтқынды қорлар департаментінің директоры

Міндеттері:
  1. Департамент қызметкерлерінің жұмысын басқару және департамент қызметінің тиісті деңгейде орындалуын, әрбір қызметкер мен департаментке қойылған міндеттердің орындалуын бақылау, сондай-ақ бағынысты қызметкерлерді ынталандыру жүйесін қалыптастыру, қолдану, құрылымы мен мазмұны бойынша ұсыныстар енгізу;

  2. Департаменттің жұмысын үйлестіру, оның ішінде Қоғамның жарғылық қызметін жүзеге асыру мақсатында Республикалық бюджеттен және/немесе Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан қаржы қаражаттарын бөлуге арналған қаржылық-экономикалық негіздемелерді әзірлеу;

  3. Мақсатты компаниялар мен басқарушы компаниялардың қызметін бақылау мақсатында олардың қызметін мониторингтеу;
  4. Қажет болған жағдайда, өзінің құзыреті шегінде басқарушы компаниялардың қолданыстағы және/немесе талданып жатқан инвестициялық жобалары мен басқа да мәселелері туралы Қоғамның алқалы органдарының отырыстарында баяндама жасау;

  5. Басқарушы компаниялардың, мақсатты компаниялардың инвестициялық және/немесе ұсынымдық комитеттерінде, консультативтік кеңестерінде және басқа да органдарында Қоғам өкілдері үшін инвестициялық ұсынымдарды дайындау бойынша департаменттің жұмысын үйлестіру;

  6. Өзінің құзыреті шегінде жұмыс топтары мен комиссиялардың құрамына қатысу, келіссөздер жүргізу;

  7. Қоғамның даму стратегиясын қалыптастыру, ұзақ мерзімді даму және Қоғам қызметін кеңейту жоспарларын әзірлеу мәселелері бойынша Қоғамның басқа құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасау;

  8. Өзінің функционалдық міндеттеріне сәйкес Қоғамның құрылымдық бөлімшесінің қызметіне тән тәуекелдерді анықтау, талдау және бақылау, соның ішінде тиісті тәуекелдердің өзгерістері, жай-күйі мен мөлшері, барлық стандартты емес операциялар мен жағдайлар туралы тәуекелдерді басқару жүйесін үйлестіруге жауапты құрылымдық бөлімшені хабардар ету.


Біліктілік талаптары:
  • Жоғары кәсіби (қаржы-экономикалық) білім, шетелдік жоғары оқу орны берген құжатпен расталған дәреженің болуы құпталады;

  • Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл жұмыс өтілі;

  • Ұйымның бейініне сәйкес экономикалық қызмет түрінде (қалаулысы – «Бәйтерек» Ұлттық басқарушы холдингі» АҚ тобына кіретін компанияларда және/немесе мемлекеттік басқару органдарында) кемінде 3 (үш) жыл жұмыс өтілі;

  • Орындаушылар тобын басқару бойынша кемінде 3 (үш) жыл тәжірибесі немесе Қоғамда және/немесе оның еншілес ұйымдарында кемінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі.


Ұсынылатын шарттар:
  • Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес еңбек шартын ресімдеу;

  • Қызметкер мен отбасы мүшелеріне (3 адамнан аспайтын) медициналық сақтандыру;

  • Оқыту және кәсіби даму;

  • Кәсіби ұжым;

  • Қоғам конкурсқа қатысуға байланысты кандидаттардың шығындарын (көлік, тұру және т.б.) өтемейді.

Полный день
06.05.2025 18:06:24

Қаржы институттары мен кредиттік серіктестіктерді қаржыландыру департаментінің (ШОБ) менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты:
  • Департамент құзыреті шеңберінде Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес қаржы институттары - кредиттік серіктестіктер (бұдан әрі-КТ) бойынша мүдделі тұлғаларға қаржыландыру, мониторинг жүргізу, есептілікті қалыптастыру және ұсыну бойынша жедел және сапалы жұмысты ұйымдастыру.
Білімге қойылатын талаптар:
  • жоғары (экономикалық немесе қаржылық білім)
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
  • ШОБ Кредиттеу және/немесе мемлекеттік қолдау сегментіндегі қаржы ұйымындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл немесе қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі
  • Кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар холдинг;
  • Бұл талаптар бітірген кандидаттарға қолданылмайды
  • шетелдік жоғары оқу орны! Назарбаев Университеті бағдарлама бойынша
  • "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген магистратура (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз).
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
  • Лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша ұлттық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.
  • Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер.
  • Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар.
  • Бөлімнің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар).
  • МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
  • Салалық заңнаманы және қадағалау және бақылаушы органдардың талаптарын білу.
  • Ауылдық жерлердегі Агросектор жұмысының ерекшелігін және АӨК дамытудың мемлекеттік бағдарламасын білу.
  • Жобаны басқару саласындағы білім мен тәжірибе.
  • Қаржылық модельдеуді, кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау принциптерін, кәсіпорынды қаржылық сауықтырудың негізгі құралдарын білу;
  • Қаржыландыру, "өнімді пакетті/портфельді" әзірлеу және қалыптастыру, жобаларды құрылымдау/қайта құрылымдау құралдарын білу.
  • Компьютерлік және өзге де ұйымдастыру техникасын, коммуникация және байланыс құралдарын пайдалану негіздерін білу.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
  • ішкі нормативтік құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
  • қаржы моделін құра отырып, сараптамалық қорытынды қалыптастыра білу;
  • деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары;
  • ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Тұлғалық:
  • көп тапсырмаға стресске төзімділік; коммуникабельділік (тез байланыс орната білу, қарым-қатынас жасай білу және тілек адамдар);
  • нәтижеге бағдарлау;
  • сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • жоспарлау және басымдық беру қабілеті; қажетті ақпаратты тез таба білу;
  • тұрақты өзін-өзі дамыту.
Кредитование
финансы
банки
Полный день
06.05.2025 14:55:24

Қолдау құралдарын талдау және өнімдерді дамыту департаментінің бас менеджері

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Холдингтің даму жоспарын және ішкі нормативтік құжаттарды іске асыру мақсатында қолдау құралдары, бағдарламалық бастамалар және өнімдік желіні дамыту мәселелері бойынша талдамалық сүйемелдеу қызметін қамтамасыз ету, сондай-ақ стратегиялық және операциялық мақсаттарға қол жеткізу аясында департамент құзыреті шегінде қызметті үйлестіру.

Білімге қойылатын талаптар:
Құқық, экономика, қаржы және/немесе техникалық мамандықтар бойынша жоғары білім.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Қазақстан Республикасының заңдарын, соның ішінде «Акционерлік қоғамдар туралы», «Мемлекеттік мүлік туралы», Бюджет кодексі және басқа да нормативтік актілерді білу;
  • Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілін және ағылшын тілін білу (қалаулы);
  • Корпоративтік басқару негіздерін білу.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:

  • Презентациялар әзірлеу және іскерлік қарым-қатынас жүргізу;
  • Ақпаратты жедел өңдеу және талдау;
  • Қаржылық талдау жүргізу, электрондық кестелермен жұмыс істеу тәжірибесі;
  • Болжам жасау және нақты іс-шаралар жоспарларын әзірлеу;
  • Электрондық құжат айналымы жүйелерін пайдалану;
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint) бағдарламаларын жетік меңгеру.

Функционалдық міндеттері:

  • Экономиканың негізгі салалары бойынша кешенді талдау жүргізу;
  • Ішкі және сыртқы пайдалану үшін аналитикалық материалдар дайындау;
  • АӨК (агроөнеркәсіп кешені) және инфрақұрылымдық даму салаларындағы қолдау құралдарын әзірлеу және жетілдіру;
  • Әлеуметтік-экономикалық әсерлерді болжау және модельдеуге қатысу;
  • Зерттеу жұмыстарын жүргізу, оның ішінде кредиттік және инвестициялық портфельдерді талдау;
  • Басым бағыттар бойынша аналитикалық жобаларды сүйемелдеу;
  • Аймақтық қажеттіліктер мен инфрақұрылымдық әлеуетті талдау;
  • Ішкі құрылымдық бөлімшелермен және сараптамалық қауымдастықпен өзара іс-қимыл жасау.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті жеке және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделіне сәйкес):

  • Коммуникация және көшбасшылық;
  • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
  • Жұмыс процестеріне ықпал ету;
  • Жұмысты ұйымдастыру;
  • Өзгерістерге бейімділік;
  • Командалық жұмыс;
  • Жауапкершілік;
  • Даму.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

  • Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі;
  • Ұйым бейініне сәйкес экономикалық қызмет саласында кемінде 2 жыл (Холдинг компаниялары тобы мен/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс істегені құпталады).

Жұмыс шарттары:

  • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
  • Жалдау түрі: еңбек шарты;
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
  • Орналасқан жері: Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 55А, B блогы.

Excel
PowerPoint
Полный день
05.05.2025 18:27:24

Қолдау құралдарын талдау және өнімдерді дамыту департаментінің бас менеджері (Негізгі қызметкердің болмау мерзіміне)

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Холдингтің даму жоспарын және ішкі нормативтік құжаттарды іске асыру мақсатында қолдау құралдары, бағдарламалық бастамалар және өнімдік желіні дамыту мәселелері бойынша талдамалық сүйемелдеу қызметін қамтамасыз ету, сондай-ақ стратегиялық және операциялық мақсаттарға қол жеткізу аясында департамент құзыреті шегінде қызметті үйлестіру.

Білімге қойылатын талаптар:
Экономика және/немесе қаржы, және/немесе техникалық мамандықтар бойынша жоғары білім.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Қазақстан Республикасының заңдарын, соның ішінде «Акционерлік қоғамдар туралы», «Мемлекеттік мүлік туралы» заңдарын, Бюджет кодексін және т.б. білу;
  • Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілін және ағылшын тілін білу (қалаулы);
  • Корпоративтік басқарудың негіздерін білу.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:

  • Презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас жүргізу;
  • Ақпаратты жедел өңдеу және талдау дағдылары;
  • Қаржылық талдау жүргізу, электрондық кестелермен жұмыс тәжірибесі;
  • Болжам жасау және нақты іс-шаралар жоспарын әзірлеу;
  • Электрондық құжат айналымы жүйелерін қолдану;
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint) бағдарламаларын жетік деңгейде пайдалану.

Функционалдық міндеттері:

  • Макро- және микроэкономикалық құралдарды пайдалана отырып, экономика секторлары бойынша кешенді талдамалық базаны қалыптастыру және талдау жүргізу;
  • «Энергетика және коммуналдық секторларды жаңғырту» ұлттық жобасы шеңберінде қаржылық оператор функциясын іске асыру үшін қорытындылар дайындау;
  • ТКШ саласындағы барлық қолдау құралдарын талдау арқылы оларды жетілдіру;
  • Ақпараттар, анықтамалар, есептер мен презентациялар дайындау;
  • Ұлттық жоба аясында Холдингтің еншілес ұйымдары іске асыратын СЕМ жобалары бойынша қаржыландыруды игеру мен орындалу барысын мониторингтеу;
  • Қазақстан Республикасы Үкіметінің ұлттық жобаға қатысты стратегиялық және бағдарламалық құжаттарын әзірлеуге, өзектендіруге және келісуге қатысу.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті жеке және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделіне сәйкес):

  • Коммуникация және көшбасшылық;
  • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
  • Жұмыс процестеріне ықпал ету;
  • Жұмысты ұйымдастыру;
  • Өзгерістерге бейімділік;
  • Командалық жұмыс;
  • Жауапкершілік;
  • Даму.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

  • Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі;
  • Ұйымның бейініне сәйкес экономикалық қызмет саласында кемінде 2 жыл (Холдингтің компаниялар тобында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс тәжірибесі болғаны жөн).

Жұмыс шарттары:

  • Жұмыс кестесі: толық жұмыс күні, 5/2;
  • Жалдау түрі: еңбек шарты;
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
  • Орналасқан жері: Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 55А, B блогы.

Excel
PowerPoint
Финансовый анализ
Полный день
05.05.2025 18:09:28

Қолдау құралдарын талдау және өнімдерді дамыту департаментінің бас менеджері

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Холдингтің даму жоспарын және ішкі нормативтік құжаттарды іске асыру мақсатында қолдау құралдары, бағдарламалық бастамаларды және өнімдік желіні дамыту мәселелері бойынша талдамалық сүйемелдеу қызметін қамтамасыз ету, стратегиялық және операциялық міндеттерге қол жеткізу шеңберінде департамент құзыреті шегінде қызметті үйлестіру.

Білімге қойылатын талаптар:
Құқық, экономика, қаржы саласындағы жоғары білім және/немесе техникалық білім.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Қазақстан Республикасының заңдарын, соның ішінде «Акционерлік қоғамдар туралы», «Мемлекеттік мүлік туралы» заңдарын, Бюджет кодексін және т.б. білу;
  • Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі мен ағылшын тілін білу (қалаулы);
  • Корпоративтік басқарудың негіздері.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:

  • Презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас жүргізу;
  • Ақпаратты жедел өңдеу және талдау;
  • Қаржылық талдау жүргізу, электрондық кестелермен жұмыс істеу тәжірибесі;
  • Болжам жасау және нақты іс-қимыл жоспарларын әзірлеу;
  • Электрондық құжат айналымы жүйелерін қолдану;
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint) бағдарламаларын жетік деңгейде пайдалану.

Функционалдық міндеттері:

  • Экономиканың негізгі салаларын кешенді талдау жүргізу;
  • Ішкі және сыртқы пайдалану үшін аналитикалық материалдар дайындау;
  • Қолдау бағдарламалары мен құралдарының мониторингін қолдау;
  • Әлеуметтік-экономикалық әсерлерді болжау және модельдеу процесіне қатысу;
  • Зерттеу жұмыстары жүргізу, соның ішінде несиелік және инвестициялық портфельдерді талдау;
  • Жоғары басымдықты бағыттар бойынша аналитикалық жобаларды сүйемелдеу;
  • Аймақтық қажеттіліктер мен инфрақұрылымдық әлеуетті талдау;
  • Ішкі бөлімшелермен және сараптамалық қауымдастықпен өзара әрекеттесу.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті жеке және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделіне сәйкес):

  • Коммуникация және көшбасшылық;
  • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
  • Жұмыс процестеріне ықпал ету;
  • Жұмысты ұйымдастыру;
  • Өзгерістерге бейімділік;
  • Командалық жұмыс;
  • Жауапкершілік;
  • Даму.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

  • Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі;
  • Ұйымның бейініне сәйкес экономикалық қызмет түрлерінде кемінде 2 жыл (Холдинг компаниялары тобында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс істегені жөн).

Жұмыс шарттары:

  • Жұмыс кестесі: толық жұмыс күні, 5/2;
  • Жалдау нысаны: еңбек шарты;
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
  • Орналасқан жері: Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 55А, B блогы.

Excel
PowerPoint
Финансовый анализ
Полный день
05.05.2025 18:09:27

Қолдау құралдарын талдау және өнімдерді дамыту департаментінің жобалар жетекшісі

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Холдингтің даму жоспарын және ішкі нормативтік құжаттарды іске асыру мақсатында қолдау құралдары, бағдарламалық бастамаларды және өнімдік желіні дамыту мәселелері бойынша талдамалық сүйемелдеу қызметін қамтамасыз ету, стратегиялық және операциялық міндеттерге қол жеткізу шеңберінде департамент құзыреті шегінде қызметті үйлестіру.

Білімге қойылатын талаптар:
Құқық, экономика, қаржы саласындағы жоғары білім.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Қазақстан Республикасының заңдарын, соның ішінде «Акционерлік қоғамдар туралы», «Мемлекеттік мүлік туралы» заңдарын, Бюджет кодексін және т.б. білу;
  • Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі мен ағылшын тілін білу (қалаулы);
  • Корпоративтік басқарудың негіздері.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:

  • Презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас жүргізу;
  • Ақпаратты жедел өңдеу және талдау;
  • Қаржылық талдау жүргізу, электрондық кестелермен жұмыс істеу тәжірибесі;
  • Болжам жасау және нақты іс-қимыл жоспарларын әзірлеу;
  • Электрондық құжат айналымы жүйелерін қолдану;
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint) бағдарламаларын жетік деңгейде пайдалану.

Функционалдық міндеттері:

  • Макро- және микроэкономикалық құралдарды пайдалана отырып, экономика секторлары бойынша кешенді талдамалық базаны жүргізу және қалыптастыру;
  • «Энергетика және коммуналдық секторларды жаңғырту» ұлттық жобасы аясында қаржылық оператор функциясын іске асыру;
  • ЖКХ саласындағы қолдау құралдарын әзірлеу және жетілдіру;
  • Ақпаратты, анықтамалар мен баяндамалар және презентациялар дайындау;
  • Ұлттық жобалар шеңберінде Холдингтің СЕМ жобалары бойынша қаржыландырудың орындалуы мен игерілуін мониторингтеу;
  • Ұлттық жобаға қатысты Қазақстан Республикасының Үкіметі тарапынан стратегиялық және бағдарламалық құжаттарды әзірлеу, жаңарту және келісу.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті жеке және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделіне сәйкес):

  • Коммуникация және көшбасшылық;
  • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
  • Жұмыс процестеріне ықпал ету;
  • Жұмысты ұйымдастыру;
  • Өзгерістерге бейімділік;
  • Командалық жұмыс;
  • Жауапкершілік;
  • Даму.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

  • Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі;
  • Ұйымның бейініне сәйкес экономикалық қызмет түрлерінде кемінде 3 жыл (Холдинг компаниялары тобында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс істегені жөн).

Жұмыс шарттары:

  • Жұмыс кестесі: толық жұмыс күні, 5/2;
  • Жалдау нысаны: еңбек шарты;
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
  • Орналасқан жері: Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 55А, B блогы.

Excel
PowerPoint
Финансовый анализ
Полный день
05.05.2025 18:09:25

Қолдау құралдарын талдау және өнімдерді дамыту департаментінің жобалар жетекшісі

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Холдингтің даму жоспарын және ішкі нормативтік құжаттарды іске асыру мақсатында қолдау құралдары, бағдарламалық бастамаларды және өнімдік желіні дамыту мәселелері бойынша талдамалық сүйемелдеу қызметін қамтамасыз ету, стратегиялық және операциялық міндеттерге қол жеткізу шеңберінде департамент құзыреті шегінде қызметті үйлестіру.

Білімге қойылатын талаптар:
Құқық, экономика, қаржы саласындағы жоғары білім.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Қазақстан Республикасының заңдарын, соның ішінде «Акционерлік қоғамдар туралы», «Мемлекеттік мүлік туралы» заңдарын, Бюджет кодексін және т.б. білу;
  • Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі мен ағылшын тілін білу (қалаулы);
  • Корпоративтік басқарудың негіздері.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:

  • Презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас жүргізу;
  • Ақпаратты жедел өңдеу және талдау;
  • Қаржылық талдау жүргізу, электрондық кестелермен жұмыс істеу тәжірибесі;
  • Болжам жасау және нақты іс-қимыл жоспарларын әзірлеу;
  • Электрондық құжат айналымы жүйелерін қолдану;
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint) бағдарламаларын жетік деңгейде пайдалану.

Функционалдық міндеттері:

  • Макро- және микроэкономикалық құралдарды пайдалана отырып, экономика секторлары бойынша кешенді талдамалық базаны жүргізу және қалыптастыру;
  • Қолдау бағдарламаларының экономика дамуына әсерін зерттеу және аналитикалық базаны қалыптастыру;
  • Қолдау құралдары мен инфрақұрылымды дамыту шараларын әзірлеу және жетілдіру;
  • Экспорттық акселерация бағдарламаларын іске асыру;
  • Қолдау құралдарын іске асыруды мониторингтеу және үйлестіру;
  • Холдингтің стратегиялық және бағдарламалық жоспарлауын қолдау;
  • Тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті жеке және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделіне сәйкес):

  • Коммуникация және көшбасшылық;
  • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
  • Жұмыс процестеріне ықпал ету;
  • Жұмысты ұйымдастыру;
  • Өзгерістерге бейімділік;
  • Командалық жұмыс;
  • Жауапкершілік;
  • Даму.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

  • Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі;
  • Ұйымның бейініне сәйкес экономикалық қызмет түрлерінде кемінде 3 жыл (Холдинг компаниялары тобында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс істегені жөн).

Жұмыс шарттары:

  • Жұмыс кестесі: толық жұмыс күні, 5/2;
  • Жалдау нысаны: еңбек шарты;
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
  • Орналасқан жері: Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 55А, B блогы.

Excel
PowerPoint
Финансовый анализ
Полный день
05.05.2025 18:08:24

Қолдау құралдарын талдау және өнімдерді дамыту департаментінің директоры

Кандидатқа қойылатын талаптар:
Холдингті дамыту жоспарын және ішкі нормативтік құжаттарды іске асыру мақсатында қолдау құралдары, бағдарламалық бастамаларды және Холдингтің өнімдік желісін дамыту мәселелері бойынша талдамалық сүйемелдеу қызметін қамтамасыз ету, стратегиялық және операциялық міндеттерге қол жеткізу шеңберінде департамент құзыреті шегіндегі қызметті үйлестіру.

Білімге қойылатын талаптар:
Менеджмент/басқару, экономика, бизнес/іскерлік әкімшілендіру, қаржы, құқық салаларындағы жоғары білім.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Қазақстан Республикасының заңдарын, соның ішінде «Акционерлік қоғамдар туралы», «Мемлекеттік мүлік туралы» заңдарын, Бюджет кодексін және т.б. білу;
  • Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі мен ағылшын тілін білу (қалаулы);
  • Корпоративтік басқарудың негіздері.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:

  • Презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас жүргізу;
  • Ақпаратты жедел өңдеу және талдау;
  • Қаржылық талдау жүргізу, электрондық кестелермен жұмыс істеу тәжірибесі;
  • Болжам жасау және нақты іс-қимыл жоспарларын әзірлеу;
  • Электрондық құжат айналымы жүйелерін қолдану;
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint) бағдарламаларын жетік деңгейде пайдалану.

Функционалдық міндеттері:

  • Холдинг компаниялар тобының тиімді қызметін қамтамасыз ету үшін экономика секторлары бойынша кешенді талдамалық базаны қалыптастыру;
  • Қолдау құралдары мен бағдарламаларын үйлестіру және мониторинг жүргізу;
  • Бағдарламалық бастамаларды (инфрақұрылымды дамыту қоса алғанда) дамыту және «Энергетика және коммуналдық секторларды жаңғырту» ұлттық жобасын іске асыруды қамтамасыз ету;
  • Қолдау құралдарын әзірлеу және жетілдіру;
  • Стратегиялық талдау және бағдарламалық бастамаларды сүйемелдеу;
  • Сыртқы мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл;
  • Тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті жеке және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделіне сәйкес):

  • Коммуникация және көшбасшылық;
  • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
  • Жұмыс процестеріне ықпал ету;
  • Жұмысты ұйымдастыру;
  • Өзгерістерге бейімділік;
  • Командалық жұмыс;
  • Жауапкершілік;
  • Даму.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

  • Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі;
  • Ұйымның бейініне сәйкес экономикалық қызмет түрлерінде кемінде 5 жыл (Холдинг компаниялары тобында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс істегені жөн);
  • Кемінде 3 жыл немесе Бірегей кадр резервіне енгізілуі, немесе кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда кемінде 10 жыл еңбек өтілі, оның ішінде Холдингте орындаушылар тобын басқару бойынша кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі болуы қажет.

Жұмыс шарттары:

  • Жұмыс кестесі: толық жұмыс күні, 5/2;
  • Жалдау нысаны: еңбек шарты;
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
  • Орналасқан жері: Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 55А, B блогы.

Excel
PowerPoint
Финансовый анализ
Полный день
05.05.2025 17:45:24

Проблемалық кредиттермен жұмыс жөніндегі бөлімінің бастығы

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

- жоғары заңгерлік білім.

Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
2) атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы заң;
3) лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазымның функционалдық міндеттерін орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
4) Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
5) бөлімнің/Компанияның қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, оқиғалар);6) MS ISO 9001 халықаралық стандарттарының талаптары;
7) тілді білу (мемлекеттік тілді еркін меңгеру).

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті жауапкершіліктер:

Функционалды:
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын құрастыра білу;- жетекшілік ететін саладағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыру және нақты ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі;
- интенсивті, ауқымды деректерді жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдысы;- заманауи ақпараттық технологиялар жүйесін пайдалана отырып жұмыс істей білу;
- тиімді таныстыру және іскерлік қарым-қатынас жасау қабілеті;
- борышкермен телефон байланысын орнату;

Жеке:
- көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;- коммуникативті дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;- жоспарлау және басымдықтарды белгілеу қабілеті;
- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту;- бөлшектерге назар аудару;
- аналитикалық ойлау;
- шыдамдылық;
- дұрыс шешім қабылдай білу;

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- агроөнеркәсіптік секторда және/немесе қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі холдингтерде қызмет көрсету саласындағы құрылымдық бөлімшенің басшысы лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Алматы қ., Жандосов көш. 136.
согласно Трудовому договору при собеседовании ₸
аналитическое мышление,
Ориентация на результат
грамотная устная и письменная речь,
Умение планировать и расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
умение принимать правильные решения
умение налаживать контакт
умение эффективной презентации и делового общения
умение формировать экспертное заключение
Быстрая обучаемость
Лидерские качества
Полный день
05.05.2025 17:34:24

Инвестициялық қызметті құқықтық сүйемелдеу департаментінің бас менеджері

1) қоғамды және оның еншілес ұйымдарын құқықтық сүйемелдеу, инвестициялық қызмет шеңберінде құқықтық тәуекелдерді барынша азайту;
2) қоғамның тікелей инвестициялар қорларын құру жөніндегі қызметін құқықтық сүйемелдеу;
3) қоғамның еншілес ұйымдарының инвестициялық жобаларды қаржыландыру, технологиялық бизнес-инкубациялау, венчурлік қаржыландыру, технологиялық кәсіпкерлік жөніндегі қызметін құқықтық сүйемелдеу;
4) белгіленген тәртіппен Қоғамның және оның еншілес ұйымдарының мүдделерін мемлекеттік және өзге де органдарда (ұйымдарда), соттарда, төреліктерде, инвестициялық қызмет шеңберінде медиация рәсімдерін жүргізу кезінде құқықтық құралдармен ұсыну және қорғау;
5) қоғамның және оның еншілес ұйымдарының инвестициялық қызметі шеңберінде азаматтық және әкімшілік істер бойынша сот шешімдері, ұйғарымдар, ұйғарымдар мен қаулылар, мүліктік жазалар бөлігінде қылмыстық істер бойынша үкімдер мен қаулылар негізінде берілетін атқарушылық құжаттарды мәжбүрлеп орындауға бағытталған шараларды ұйымдастыру.
Полный день
02.05.2025 18:39:23

Баспасөз қызметінің жетекшісі

Информациялық саясатты қалыптастыру Холдингтің компаниялар тобының ақпараттық саясатын қалыптастырады, Құрылтайшының оң имиджін қалыптастырады. БАҚ, мемлекеттік органдар мен үкіметтік емес ұйымдардың баспасөз қызметтерімен тиімді серіктестік қатынастарын құрады. Құрылтайшының тапсырмаларына, ішкі құжаттарға сәйкес, еншілес ұйымдардың баспасөз қызметтерімен ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын үйлестіреді.

Кандидатқа қойылатын талаптар:
PR, журналистика, маркетинг саласында жоғары білім

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Қазақстан Республикасының Конституциясын білу;
  • Қазақстан Республикасының заңдарын білу, соның ішінде «Акционерлік қоғамдар туралы», «БАҚ туралы», «Ақпаратқа қол жеткізу туралы» және т.б. 2013 жылғы 22 мамырдағы Қазақстан Республикасы Президентінің №571 Жарлығы «Дамыту институттары, қаржылық ұйымдар мен ұлттық экономиканы басқару жүйесін оңтайландыру жөніндегі кейбір шаралар туралы»;
  • Холдингтің ақпаратты ашу ережелерін білу;
  • Мемлекеттік тіл мен ағылшын тілін Beginner деңгейінде білу.

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:

  • БАҚ және қоғамдық ұйымдармен өзара әрекеттесу дағдылары;
  • Интернет ақпараттық жүйелерімен жұмыс істеу дағдылары;
  • Презентация әзірлеу және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
  • MS Office бағдарламаларын (Word, Excel, PowerPoint) жетік меңгеру, электрондық құжат айналымы жүйесімен жұмыс істеу дағдылары;
  • Ақпаратты жедел өңдеу және талдау, социологиялық зерттеулер жүргізу дағдылары;
  • Ақпараттық материалдар жазу дағдылары (баспасөз релиздері, баяндамалар, сөз сөйлеу және т.б.);
  • Медиапландау, бюджетті қалыптастыру дағдылары;
  • Қорытынды жасау және нақты іс-қимыл жоспарларын әзірлеу, имидждік шараларды әзірлеу және өткізу дағдылары.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Профессиялық салада кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі немесе осы қызметтің функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда;
Экономикалық қызметке сәйкес ұйымдарда кемінде 1 жыл жұмыс тәжірибесі (Холдинг компаниялар тобы мен/немесе мемлекеттік органдарда жұмыс тәжірибесі артықшылық болып табылады);
Орындаушылар тобын басқаруда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі, сондай-ақ Бірыңғай кадрлық резервке қабылдану немесе кәсіби салада 10 жылдан кем емес жұмыс өтілі болуы қажет, оның ішінде 3 жыл квазимемлекеттік секторда жұмыс тәжірибесі.

Жұмыс шарттары:
  • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
  • Жұмысқа қабылдау формасы: еңбек шарты;
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
  • Орналасқан жері: Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы 55А, B блогы.
Excel
PowerPoint
Полный день
02.05.2025 15:59:23

Жиынтық есептілік және ЕХД департаменті жобаларының басшысы

Негізгі лауазымдық міндеттері:
  • PostgreSQL негізіндегі кәсіпорын деректер қоймасын (DWH) әзірлеу және дамыту бойынша нұсқаулық.
  • Сақтау архитектурасын жобалау: витриналар, фактілер кестелері, анықтамалықтар, қалыпқа келтіру/қалыпқа келтіру.
  • Әзірлеушілер мен талдаушылар тобын басқару: тапсырмаларды бөлу, уақытты бақылау, техникалық тәлімгерлік.
  • ETL / ELT процестерін ұйымдастыру: Apache Airflow негізіндегі құбырларды әзірлеу.
  • Әр түрлі көздерден деректерді біріктіру: 1С, Excel файлдары, MS SQL (соның ішінде репликация арқылы), API.
  • Source-to-Target Mapping (S2T) және сақтау құжаттамасын әзірлеу және сүйемелдеу.
  • Дерекқордың сенімді сақтық көшірмесін жасау және қалпына келтіруді қамтамасыз ету.
  • Деректер сапасы бойынша жұмыс: тұтастықты, толықтығын, дәйектілігін бақылау.
  • Талдаушылармен және бизнес бөлімшелерімен өзара іс-қимыл: есеп беру үшін деректер құрылымын қалыптастыру (Tableau, Power BI, Qlik).
  • Цифрлық трансформация және бизнес-процестерді автоматтандыру жобаларына қатысу.
Талаптар:
  • Ат, деректерді талдау, инженерия, экономика, математика саласындағы жоғары білім немесе сабақтас бағыттар.
  • Деректерді талдау, DWH, BI, ETL-процестер саласында 4 жылдан бастап жұмыс тәжірибесі.
  • Басшы лауазымдағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 жыл.
  • PostgreSQL, соның ішінде PL/pgSQL, DML/DDL туралы тамаша білім.
  • SQL сұрауларын оңтайландыру және үлкен көлемдегі деректермен жұмыс істеу дағдылары.
  • Dwh архитектурасын жобалау және деректер модельдерін құру тәжірибесі.
  • Apache Airflow немесе ұқсас оркестр жүйелерімен тәжірибе.
  • ETL/ELT принциптерін түсіну, Excel, JSON, XML форматтарындағы деректермен жұмыс тәжірибесі.
  • BI жүйелерімен жұмыс істеу дағдылары: Tableau, Power BI немесе Qlik.
  • Дерекқорды басқару, репликация параметрлері, сақтық көшірмелер және кіру құқықтары тәжірибесі.
  • Git-ке иелік ету және DevOps – тәжірибешілерді түсіну плюс болады.
  • Техникалық құжаттаманы оқу деңгейінде ағылшын тілін білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер:    
  • стресске төзімділік;
  • қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
  • сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • жоспарлау және дұрыс басымдық беру мүмкіндігі;
  • қажетті ақпаратты тез таба білу;
  • тұрақты өзін-өзі дамыту;
  • іскерлік этикетті білу және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
  • жауапкершілік;
  • функционалдық міндеттерді бөлу қабілеті;
  • орындалатын міндеттерге байыпты көзқарас;
  • адалдық, орындаушылық;
  • нәтижеге бағдарлау;
  • іссапарларға дайындық;
  • әдептілік.
Анализ данных
Полный день
02.05.2025 14:59:23

Корпоративный секретарь Банка

   
владеть государственным и русским языком, английским языком - желательно
Полный день
02.05.2025 11:54:24

Құқықтық қолдау және проблемалық кредиттерсекторының заңгер

Лауазымдық нұсқаулықтағы негізгі лауазымдық міндеттер:

Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес Қоғам филиалының қызметін құқықтық қамтамасыз ету.


Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл және/немесе жұмыс тәжірибесі;
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі бар Қоғамның/еншілес ұйымдардың/Компанияның/Холдингтің ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі;
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесі талаптарынсыз) үміткерлерге қолданылмайды.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

Жоғары заңгерлік білім.

Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

- Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі, Қазақстан Республикасының Азаматтық іс жүргізу кодексі, Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексі, Қазақстан Республикасының Қылмыстық іс жүргізу кодексі, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі, жылжымайтын мүлік
мүлік», «Несиелік серіктестіктер туралы» Қазақстан Республикасының Заңы, Заң
Қазақстан Республикасының «Сәулет, қала құрылысы және құрылыс туралы
Қазақстан Республикасындағы қызметі», Республика Агенттігінің қаулысы
Қазақстан қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу және қадағалау
«Кейбір қызметтерді жүзеге асыратын ұйымдарды лицензиялау қағидаларын бекіту туралы
банктік және несиелік операциялардың түрлері», өзге де заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер
қаржылық-шаруашылық және құқықтық қызметті реттейтін құқықтық актілер
Қоғамдар;

- Республиканың нормативтік құқықтық актілерін білу
Мамандыққа сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан
лауазымдар, сондай-ақ орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім
лауазымның функционалдық міндеттері;

- Қоғамның Жарғысы;

- Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

- Қоғамда несиелеу тәртібі;

- Секторға қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, оқиғалар);

- компьютерлік және басқа ұйымдастыру техникасын, байланыс және байланыс құралдарын, «Заңгер», «Параграф», РҚПИ ақпараттық-анықтамалық құқықтық деректер қорын пайдалану негіздерін;

- ISO 9001 халықаралық стандартының талаптары.

- мемлекеттік тілді білу.

Дағдылар:

- ішкі нормативтік құжаттарды құрастыра білу;

- жетекшілік ететін саладағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны құрастыру және нақты ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі;

- интенсивті, ауқымды деректерді жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
салыстыру;

- заманауи ақпараттық технология жүйелерімен жұмыс істей білу;

- бизнесте тиімді таныстыру және қарым-қатынас жасау қабілеті.
Стрессоустойчивость к многозадачности
Коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми)
Ориентация на результат
Грамотная устная и письменная речь
Умение планировать и расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
Постоянное саморазвитие
Полный день
29.04.2025 12:29:22

Лауазымдық нұсқаулықтан негізгі лауазымдық міндеттер:

Филиалдың Мониторинг бөлімінің жұмысын ұйымдастыру, бөлу және басқару, Мониторинг бөліміне жүктелген міндеттер мен қызметтік функциялардың Филиалдың Мониторинг бөлімі туралы Ереже мен бөлім қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарына сәйкес орындалуын бақылауға жеке жауапкершілікпен қарау. Филиал портфелінің уақтылы және толық мониторингін қамтамасыз ету.

Еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

Агроөнеркәсіп секторы және/немесе қаржы ұйымдары және/немесе ұлттық компаниялар және/немесе ірі холдингтік компанияларда қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысы лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі және/немесе осы бөлімнің/филиалдың төменгі лауазымында ұқсас мәселелер бойынша жұмыс тәжірибесі болуы тиіс.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

Жоғары (экономикалық немесе қаржы-экономикалық) білім.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Қоғам қызметін реттейтін
        заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
  • Қоғам қызметіне қатысты
        нормативтік және әдістемелік материалдар;
  • Қоғамның бағалау қызметі
        саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
  • Экономика, қаржылық жоспарлау
        негіздері, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру;
  • Халықаралық стандарт ISO 9001
        талаптары;
  • Мемлекеттік тілді білу.

Дағдылар:

  • Мониторинг жүргізу, соның
        ішінде қарыз алушылардың қаржылық жағдайын, қарыздардың нысаналы
        пайдаланылуын, корпоративтік клиенттердің қарыз төлемдерінің уақытылы
        өтелуін ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдысы;
  • Ұзарту, қайта құрылымдау,
        қаржыландыру шарттарын өзгерту, кепілдік қамтамасыз етуді босату және
        ауыстыру мәселелерін қарау;
  • Нарықтық құнды анықтау
        актілерін, бағалау есептеріне сараптама, кепілдік мүлікті қарау актілерін
        жасай білу;
  • Сараптамалық нарықтық құнды
        анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;
  • Ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес ұсыныстар бере білу.

Умение руководить и осуществлять контроль за выполнением возложенных на Отдел задач и функциональных обязанностей
осуществлять контроль по исполнению корреспонденции
согласование заключений, поступающих в отдел
Стрессоустойчивость к многозадачности
Ориентация на результат
Грамотная устная и письменная речь
Умение планировать и расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
Постоянное саморазвитие
25.04.2025 16:32:21

сауда қаржыландыру және субсидиялау Департаменті директорының Орынбасары

Сауда қаржыландыру және субсидиялау департаменті директорының орынбасары мынадай біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық білім;

2) Департамент қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі 4 (төрт) жылдан кем;

3) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, заңсыз алынған табысты заңдастыру және терроризмді қаржыландыру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.
привлечение и увеличение кол-ва новых зарубежных компаний
24.04.2025 18:34:22

Қаржы институттары мен кредиттік серіктестіктерді қаржыландыру департаментінің менеджері

Негізгі лауазымдық міндеттері:
  • Департамент құзыреті шеңберінде кредиттеу бойынша ішкі есептілікті қалыптастыру;
  • Департаменттің құзыретіне кіретін КТ кредиттеу мәселелері бойынша әлеуетті қарыз алушылардың консультациялары;
  • лимитті есептеуді тексеруді жүзеге асыру және КТ рейтингін беру;
  • Департамент құзыреті шегінде КТ қызметіне жетекшілік ету;
  • құзыреті шеңберінде Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес КТ кредиттік рейтингін айқындауға және беруге қатысу;
  • КТ Кредиттеу процесі мәселелері бойынша филиал мамандарына кеңес беру және оқыту;
  • БКК/МКК-ға шығарылатын КТ қарыздары бойынша қаржыландыру және өзге де мәселелер бойынша Қоғам филиалдарының мәселелерін келісу;
  • КТ қаржыландыру тетіктерін жетілдіру жөнінде ұсыныстар қалыптастыру;
  • Департамент құзыреті шеңберінде, оның ішінде Қоғам филиалдарының қолдаухаты бойынша ішкі нормативтік құжаттар мен әдіснамалық материалдарды өзектендіруге, әзірлеуге және оларға өзгерістер енгізуге қатысу;
  • жеке құнсызданған қарыздар бойынша провизияларды есептеу процесіне қатысу, құнсыздану белгілерін анықтау, негізгі қызметтен ақша ағындарын есептеу және Департамент құзыреті шеңберінде кепілмен қамтамасыз етуді іске асыру;
  • кредиттеудің бизнес-процесін, оның ішінде осы процесті және КТ ішкі процестерін автоматтандыру жолымен талдау, ұсыныстар әзірлеу және жетілдіру;
  • қоғамның ЖҰӨ сәйкес жүзеге асырылатын бизнес-процестер шеңберінде тәуекелдерді сәйкестендіруді, бағалауды, ден қоюды, мониторингтеуді және бақылауды жүзеге асыру. Тәуекелдерді басқару жөніндегі құрылымдық бөлімшені жүзеге асырылатын бизнес-процестер шеңберінде ықтимал және іске асырылған тәуекелдік оқиғалар туралы дереу хабардар ету;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс-қызметті заңсыз жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл мәселелері бойынша ішкі бақылау қағидаларында белгіленген нысан мен тәртіп бойынша операцияны күдікті деп тану туралы тиісті шешім қабылданғанға дейін тоқтатыла тұруға жататын мынадай операциялар туралы дереу хабардар ету;
  • ақпараттық қауіпсіздік жөніндегі ішкі нормативтік құжаттаманың талаптарын сақтау;
  • қоғамның сапа менеджменті жүйесінің талаптарын сақтау;
  • басшылықтың қойылған міндеттерін, тапсырмалары мен өкімдерін уақтылы және сапалы орындау; тұрақты негізде
  • басшылық бекітетін жоспарлардың тиімді орындалуы;
  • Департаментке келіп түсетін хат-хабарларды уақтылы және сапалы орындау;
  • еңбек тәртібін сақтау;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл сапа менеджменті жүйесінің талаптарын сақтау;
  • сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шаралар өткізу;
  • несиелік ресурстарды игеру процесін жоспарлау, қоғамның басқа құрылымдық бөлімшелерімен жалпы үйлестіру және өзара әрекеттесу;
  • қоғамның ішкі бақылау жүйесі бойынша тиісті ЖҰӨ шеңберінде ішкі бақылауға жауапты Қоғамның құрылымдық бөлімшесі сұратқан ақпараттың толық және ашық өзара іс-қимылын және уақтылы ұсынылуын қамтамасыз ету;
  • қоғамның ұйымдық құрылымы, қоғамның бизнес-процестері және ҚР заңнамасы өзгерген кезде қоғамның ішкі құжаттарына уақытылы өзгерістер енгізу;
  • қоғамның филиалдық желісі бойынша КТ-мен жұмыс жөніндегі бас мамандардың тоқсандық және жылдық сыйлықақыларын есептеуді жүргізу;
  • Департаменттің өз өкілеттіктері шегінде өзге де функцияларды орындау.
Талаптар:
  • жоғары (экономикалық немесе қаржылық) білім
  • ШОБ-ты Кредиттеу және/немесе мемлекеттік қолдау сегментіндегі қаржы ұйымындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
  • кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі;
  • Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Білім:
  • Лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;
  • Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
  • Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
  • Бөлімнің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
  • МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары;
  • Салалық заңнаманы және қадағалау және бақылаушы органдардың талаптарын білу;
  • Ауылдық жерлердегі Агросектор жұмысының ерекшелігін және АӨК дамытудың мемлекеттік бағдарламасын білу;
  • Жобаны басқару саласындағы білім мен тәжірибе;
  • Қаржылық модельдеуді, кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау принциптерін, кәсіпорынды қаржылық сауықтырудың негізгі құралдарын білу;
  • Қаржыландыру, "өнім пакетін/портфелін" әзірлеу және қалыптастыру, жобаларды құрылымдау/қайта құрылымдау құралдарын білу;
  • Компьютерлік және өзге де ұйымдастыру техникасын, коммуникация және байланыс құралдарын пайдалану негіздерін білу.
Дағдылар:
  • ішкі нормативтік құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
  • қаржы моделін құра отырып, сараптамалық қорытынды қалыптастыра білу;
  • деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары;
  • ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Жеке және іскерлік құзыреттер:
  • көп тапсырмаға стресске төзімділік;
  • қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату мүмкіндігі, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
  • нәтижеге бағдарлау;
  • сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
  • қажетті ақпаратты тез таба білу;
  • тұрақты өзін-өзі дамыту.
финансы
Кредитование
24.04.2025 16:52:22

Салалық сараптама департаментінің менеджері

Негізгі лауазымдық міндеттері:
  • Кредиттеу рәсіміне сәйкес жобалау-сметалық, рұқсат беру құжаттамасын талдай білу;
  • Өлшеулерді жүргізу және ҚМЖ нақты орындалған көлемдерін тексеру;
  • Қорытындыларды қалыптастыра білу;
  • Жұмыста басқа елдер мен компаниялардың ең жақсы тәжірибесін қолдана білу;
  • Деректердің үлкен көлемін талдай білу, сараптамалық қорытындылар жаза білу және талдамалық есептерді қалыптастыра білу.
Талаптар:
  • Агроөнеркәсіптік/ коммерциялық / мемлекеттік сектор компанияларында агробизнесті жүргізу сараптамасы/ жабдықтарды/ АШМ салалық департаменттерін сараптау саласындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл;
  • Кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі; бұл талаптар "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды.
Білім:
  • Лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
  • Қазақстан Республикасының құрылыс, сәулет және қала құрылысы саласындағы №242 заңнамасы;
  • Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер, ішкі нормативтік құжаттар;
  • Қоғамның Жарғысы;
  • АӨК құрылысы саласындағы жобалардың негізгі техникалық параметрлері (мал шаруашылығы, Өсімдік шаруашылығы, қайта өңдеу) ;
  • Атқарылатын жұмыс мәселелері бойынша директивалық және өкімдік құжаттар, әдістемелік және нормативтік материалдар, еңбек заңнамасының негіздері;
  • Компьютерлік және өзге де ұйымдастыру техникасын, коммуникация және байланыс құралдарын пайдалану негіздері;
  • Іскерлік қарым-қатынас, келіссөздер жүргізу этикасы;
  • Жобалау құжаттарын жасау тәртібі;
  • Жобаны басқару құралдары мен әдістері;
  • Процестерді талдау негіздері, мониторингті ұйымдастыру және жобаны іске асыру бойынша есептерді қалыптастыру кезеңдері;
  • Еңбек заңнамасы, ішкі еңбек тәртібінің тәртібі, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өндірістік санитария, өрт қауіпсіздігі талаптары;
  • Жобалау алдындағы және жобалау құжаттамасын, құрылыс, атқару, рұқсат беру және қабылдау-тапсыру құжаттамасын әзірлеу және келісу тәртібі;
  • МС ИСО 9001: 2015 халықаралық стандартының талаптары;
  • Мемлекеттік тілді білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер:  
  • Көп тапсырмаға стресске төзімділік;
  • Қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
  • Нәтижеге бағытталған;
  • Аналитикалық ойлау;
  • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • Жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
  • Қажетті ақпаратты тез таба білу;
  • Тұрақты өзін-өзі дамыту.
агробизнес
агропромышленность
17.04.2025 11:00:19

заңгер Құқықтық қамтамасыз ету департаменті

Біліктілік талаптары:

Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) құқық білімі.

Лауазымдық міндеттері:

Соттарда өкілдік ету. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында қылмыстық, азаматтық және әкімшілік істер бойынша барлық сатыдағы соттарда өкілдік етуді жүзеге асырады;

    Талап-арыз қызметі. Компаниядағы талап-арыз жұмысы бойынша барлық қажетті материалдарды дайындауды, сондай-ақ соттарда және (немесе) атқарушылық іс жүргізуде тікелей қатысуды қамтамасыз етеді. Компанияның заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында компанияның талап-арыз жұмысы мен құқық қолдану практикасының нәтижелерін талдауды және қорытуды жүзеге асырады;

     Өңірлердегі талап-арыз қызметі. Компаниядағы талап-арыз жұмысы бойынша барлық қажетті материалдарды дайындауды, сондай-ақ компанияның заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында компанияның өңірлік өкілдерінің талап-арыз жұмысын үйлестіруді қоса алғанда, соттар мен атқарушылық іс жүргізуге тікелей қатысуды қамтамасыз етеді;

     Есептер, анықтамалар, хаттар дайындау. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында шағымдар мен өтініштерді қарауды қоса алғанда, шағым-талап жұмысы бойынша есептерді, анықтамалар мен хаттарды әзірлеуді, жасауды және талдауды жүзеге асырады;      

      Азаматтардың, органдар мен ұйымдардың сауалдары мен өтініштерін қарау. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында Компанияға келіп түскен азаматтардың, органдар мен ұйымдардың өтініштерінде қамтылған жауаптарды дайындауды, сондай-ақ хаттарға, сұрау салуларға және өзге де ақпаратқа талдау мен заңдық бағалау жүргізуді жүзеге асыруды бақылау;

      Компанияның құқықтық тәуекелдерін азайту. Компания қызметін құқықтық сүйемелдеу шеңберінде компанияның құқықтық тәуекелдерін барынша азайту мақсатында Қазақстан Республикасы заңнамасының және(немесе) Компанияның ішкі құжаттарының талаптарына бұзушылықтарды және(немесе) сәйкессіздіктерді анықтайды;    

Құқықтық және консультациялық көмек. Компания қызметкерлеріне Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және Компания мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында Компания қызметіне қатысты Қазақстан Республикасының заңнамасын қолдану мәселелері бойынша құқықтық және консультациялық көмек көрсету;      

профессиональные навыки, обеспечивающие эффективность правового сопровождения Компании
Полный день
16.04.2025 16:52:20

бухгалтерлік есеп Департаментінің бас менеджері

Бухгалтерлік есеп департаментінің бас менеджері келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық немесе қаржылық білім;

2) Бухгалтерлік есеп және есептілік саласындағы жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, заңсыз алынған табысты заңдастыру және терроризмді қаржыландыру мәселелерін білу;

4) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары.

Бас менеджердің міндеттері мен функциялары

1. Міндеттерді іске асыру мақсатында бас менеджер мынадай міндеттер мен функцияларды орындайды:

1-міндет: ҚР Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы заңнамасына, Халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына, бекітілген Бухгалтерлік есеп шоттарының үлгілік жоспарына, Қоғамның есеп саясатына, уәкілетті мемлекеттік органдардың нормативтік-құқықтық актілеріне және белгіленген ішкі рәсімдерге сәйкес бухгалтерлік есепті жүргізу.

Функциялар:

1) Негізгі құралдар мен материалдық емес активтерді, ақша қаражатын, өнім берушілермен және мердігерлермен, өзге де кредиторлармен есеп айырысуларды есепке алу, шаруашылық және басқа да әкімшілік шығыстар;

2) уәкілетті органдардың шешімдеріне сәйкес дебиторлық берешек бойынша провизияларды (резервтерді) есепте көрсету;

3) депозиттер мен шоттар бойынша сыйақылар бөлігінде инвестицияларды есепке алу;

4) іссапар шығыстарын төлеуді жүзеге асыру үшін төлем тапсырмаларын қалыптастыра отырып, есеп беретін тұлғалар бойынша есеп жүргізу, іссапарға жіберілген жұмыскерлердің аванстық есептерге растайтын құжаттарын қабылдауды және топтамасын қалыптастыруды жүзеге асыру;

5) іссапар шығыстары бойынша жеткізушілермен және мердігерлермен есеп айырысуларды есепке алуды жүргізу.
ведение бухгалтерского учета в соответствии с законодательством Республики Казахстан

Смотреть еще вакансии

Кіру