Жиынтық есептілікті және жиынтық-талдамалық ақпаратты қалыптастырады:
инвестицияларды игеру, инвестициялық жобаларды пайдалануға беру, шебер жоспарлар, лизингтік техникаларды сату және алып қою және т. б. Oracle E-BusinessSuite", Oracle Siebel CRM" АЖ-мен және т.б. жұмыс істеу.
Бағыну деңгейі: бөлім бастығына, департамент директорына
Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, тынығу уақыты 13.00-ден 14.30 дейін
Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу
Жұмыс кестесі: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, тынығу уақыты 13.00-ден 14.30 дейін
Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес
Іссапарлар: іссапарлар болуы мүмкін
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ
Бұл маман үшін келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты
Оқыту бағдарламалары: талқылануда
ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:
Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі (экономикалық/заңгерлік).
Жұмыс тәжірибесі: қызметтің ұқсас ерекшелігі бойынша/ қаржы / экономикалық / банк салаларында кемінде 2 жыл (бұл талап қоғамда кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидат-қызметкерлерге, бағдарлама бойынша бітірген шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген кандидаттарға қолданылмайды «Болашақ»).
Қажетті іскерлік қасиеттер: коммуникабельділік, мақсаттылық, аналитикалық ойлау, жоспарлау қабілеті, стресске төзімділік, сыпайылық, жоғары өнімділік, кәсіби өсуге ұмтылу.
Тілдерді меңгеруі:
Қазақ тілі: артықшылығы болады
Ағылшын: білгені жақсырақ
Орыс: міндетті түрде
Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білуі: MS office, 1С ERP, Oracle Siebel CRM, MS Outlook.
Білімге қойылатын талаптар (деңгей, бейінді және т.б.): жоғары, техникалық (инфокоммуникациялық технологиялар, автоматтандыру, ақпараттық жүйелерді басқару, АТ және АС бағдарламалық қамтамасыз ету)
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
1) кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда – кемінде 3 жыл
2) ұйымның бейініне сәйкес келетін экономикалық қызмет түрі бойынша (холдингтік компаниялар тобында және/немесе мемлекеттік органдарда жақсырақ) – кемінде 3 жыл
3) орындаушылар тобын басқаруда – кемінде 2 жыл
Лицензияларға, сертификаттарға және т.б. қойылатын талаптар: Ақпараттық технологиялар стандарттары, ақпараттық қауіпсіздік стандарттары, желілік технологиялар саласындағы сертификаттар
Қазақстан Республикасы заңнамасының, Қоғамның Ақпараттық технологиялар (бұдан әрі – АТ) саласындағы ішкі нормативтік құжаттарының талаптары шеңберінде АТ инфрақұрылымының үздіксіз жұмыс істеуіне, желілік инфрақұрылымның үздіксіз жұмысына және Қоғамның деректерін басқаруға жауапты. Ақпараттық қауіпсіздік стандарттарының талаптарына сәйкес белсенді желілік жабдықты жобалауды, конфигурациялауды және басқаруды қамтамасыз етеді, Қоғамның ақпараттық қауіпсіздігін және деректерін басқаруды қамтамасыз етеді; АТ жүйелерінің тиімді және үздіксіз жұмысын және Қоғамның үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету мақсатында стратегиялық АТ жобаларының іске асырылуын бақылауды жүзеге асырады, АТ дамытудың стратегиялық бағытын айқындау бойынша ұсыныстар енгізеді, құрылымдық бөлімшелерге автоматтандыру саласындағы міндеттерді орындау бойынша сараптаманы қамтамасыз етеді.
Білімге қойылатын талаптар (деңгей, бейінді және т.б.): жоғары білім, жақсырақ экономикалық, заңгерлік немесе қаржылық немесе техникалық (автоматтандыру, ақпараттық жүйелерді басқару)
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
1) кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда – кемінде 5 жыл2) ұйымның бейініне сәйкес келетін экономикалық қызмет түрі бойынша (холдингтік компаниялар тобында және/немесе мемлекеттік органдарда жақсырақ) – кемінде 3 жыл
3) орындаушылар тобын басқаруда – кемінде 2 жыл
Басқарма базасында қалыптастырады және оның жұмысын бизнес-процестерді басқару және талдау бойынша құзыретті орталық ретінде ұйымдастырады, автоматтандырылған бизнес-процестерді пайдалану бөлігінде бөлімдер арасындағы байланыс пен үйлестіруді үйлестіреді. Жаңа бизнес-процестерді енгізу, бизнес-процестерді автоматтандыру, Компанияның бизнес-процестерінің архитектурасын құру бойынша жұмыстарды үйлестіру, бизнес-процестерді талдау және оңтайландыруды жүргізу. Компанияның Даму стратегиясына сәйкес бизнес мақсаттарына қол жеткізу үшін автоматтандырылған және автоматтандырылған емес бизнес-процестерді анықтау, жобалау, құжаттау және орындау бойынша қызметті үйлестіру. Автоматтандырылған бизнес-процестерді қамтамасыз ету және Компания деректерін басқару бөлігінде BPM жүйесінің бағдарламалық қамтамасыз етуді жаңғырту бойынша Жобалық кеңсенің жұмысына қатысу. Бизнес-процестерді автоматтандыру және осы салада жаңа технологияларды қолдану бөлігінде АТ дамуының стратегиялық бағытын анықтау бойынша ұсыныстар енгізеді.
білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі бір немесе бірнеше бейіндік салаларда – құқықтану, қаржы, экономика, менеджмент немесе бизнес-функциямен байланысты басқа да сабақтас бағыт;
жұмыс тәжірибесі: кәсіби салада кемінде 5 (бес) жыл, оның ішінде:
комплаенс-бақылау, ішкі бақылау, тәуекел-менеджмент, Құқықтану, аудит
бөлімшелерінде бір немесе бірнеше кәсіби салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі;
бір немесе бірнеше ұйымдарда – ұлттық басқарушы холдингте, ұлттық холдингте, ұлттық компанияда, аудиторлық ұйымда, қаржы институтында немесе мемлекеттік бақылау және қадағалау органдарында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі;
кемінде 3 (үш) жыл басшылық өтілі бар.
білім:
- Қазақстан Республикасының облыстағы заңнамасы:
- сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл;
- Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл;
лизинг және қаржылық қызметтер;
- қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын мемлекеттік реттеу, бақылау және қадағалау;
-азаматтық-құқықтық қатынастар және т. б.;
дағдылар:
- ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу;
- тәуекелдерді басқару, ішкі бақылау, аудит процестерін түсіну;
- оларды оңтайландыру және тиімділікті арттыру үшін бақылау процедураларын автоматтандыру қажеттілігін түсіну;
- деректердің үлкен көлемін талдау, жүйелеу, құрылымдау;
- деректер базасымен жұмыс, ДК-нің тәжірибелі пайдаланушысы;
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары экономикалық / қаржылық/ заңгерлік * білім. * шағын және орта/ ірі бизнесті кредиттеу саласында кемінде 5 жыл жұмыс өтілі болған кезде жол беріледі Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы департаменттің төмен тұрған лауазымында дәйекті күрделене түсетін позицияларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс өтілі/жұмыс тәжірибесі / байланысты сұрақтары бар филиал. Басқару тәжірибесі: агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі / жұмыс тәжірибесі. Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім: Міндеттерін орындау үшін қажетті білім, білік, дағды және жеке-іскерлік қасиеттер білім: - Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу; - агроөнеркәсіптік сектордағы жаһандық салалық трендтерді білу, ҚР салалық нарығын түсіну; - "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу; - экономика негіздерін, қаржылық жоспарлауды, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыруды, экономика мен қаржыны басқарудың озық әдістерін білу; - ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу (жақсырақ). Дағдылар: - күрделі мәселелер мен мәселелерді уақтылы шеше білу; - көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу; - қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі; - жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу; - деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары; - тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі; - ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу; Дағдылар: - жетекшілік ететін бағыт бойынша тәуекелдерді басқару дағдылары; - келіссөздер жүргізу дағдылары (сендіру қабілеті, өзара тиімділікті іздеуге бағдарлану) және коммуникативтік дағдылар (компаниялар мен мемлекеттің жоғары буын басшыларымен қарым-қатынас жасау, консенсусқа қол жеткізу, белсенді диалог жүргізу); - үлкен деректер массивтерін талдау және жұмыс істеу дағдылары; - көпшілік алдында сөйлеу дағдысы; - аналитикалық материалдарды дайындау дағдылары; - презентациялар дайындау және іскерлік қарым-қатынас, іскерлік хат алмасу дағдылары; - жобаларды басқару дағдылары; - MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электрондық құжат айналымы жүйесі бағдарламаларын меңгеру дағдылары (озық пайдаланушы);
Жеке және іскерлік құзыреттер: Байланыс және көшбасшылық Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау Жұмыс процестеріне әсері Жұмысты ұйымдастыру Өзгеру қабілеті Командалық Жауапкершілік Даму өзгерістерді басқару; нәтижеге назар аудару; процестерді тиімді басқару; міндеттеме / компания Негізгі лауазымдық міндеттері: - Өңірдегі АӨК субъектілерін қоғамның қаржылық қызметтерімен қамту үлесін арттыру - Қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлардың орындалуын қамтамасыз ету; - Қаржыландыруға өтінімдердің уақтылы және сапалы қаралуын бақылау.
Негізгі лауазымдық міндеттері: - қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік жоспарлар; - қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары: -жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім * шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: -2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер: -лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер; -Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері; -Қоғамның жарғысы; -Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар; -Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар); -экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері; -мемлекеттік тілді білу; -МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер: -жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі; -деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары; -тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті; -клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану; -сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу; -жоспарлау және басымдық беру қабілеті; -қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі; -тұрақты өзін-өзі дамыту.
Жұмыс шарттары: · Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2 · Еңбек шарты: еңбек шарты · Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру Орналасқан жері: Алматы қ., Жандосов көш. 136
Міндеттері: • Мәміле жасалған күнгі оңтайлы бағам бойынша елдердегі банкаралық нарықта валюталық операцияларды жүргізу; • елдердегі несиелік өнімдер, хеджирлеу мәселелері бойынша банктермен келіссөздер жүргізу және мәмілелерді жасау және қолдау көрсету; Банк мекемелерімен тарифтік саясатты бақылау және бақылау;• Банк жүйесінде жаңа өнімдерге мониторинг жүргізу және оларды жұмыста қолдану мүмкіндігі; • Cash-Flow жоспарларын құруға қатысу;
Жоғары экономикалық, қаржылық білім;• Жұмыс тәжірибесі кемінде 3 жыл, банкте жұмыс тәжірибесі қабылданады; • 1С 8 бойынша тәжірибелік тәжірибе; • Банктік өнімдерді білу, хеджирлеу құралдарын білу; • Банкаралық валюта нарығының принциптерін түсіну, валюталық операцияларды жүргізу тәжірибесі (сатып алу/сату); Банктермен, инвестициялық қорлармен қарым-қатынас жасау тәжірибесі, инвестициялық құралдарды білу;• Арнайы қазынашылық бағдарламаларда жұмыс тәжірибесі; • Келіссөздер жүргізу, мүдделерді қорғау қабілеті.
Білімге қойылатын талаптар (деңгей, профиль және т. б.) : лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін жоғары білім
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда: - лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және / немесе - кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.
Жеке сипаттамалары: - көп тапсырмаға стресске төзімділік; - коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру); - нәтижеге бағдарлау; - сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу; - жоспарлау және басымдық беру қабілеті; - қажетті ақпаратты тез таба білу; - тұрақты даму.
Тілдерді меңгеру деңгейі: мемлекеттік тілді еркін меңгеру.
Қосымша ақпарат: - қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес корпоративтік клиенттердің кредиттік өтінімдерін қарау; -бизнес-жоспарды және қарыз алушы, қаржы институттары ұсынған бастапқы құжаттарды талдау бойынша қорытынды жасау; - кредит беру туралы шешім қабылдау үшін қоғамның кредит комитетінің қарауына қорытындысы бар жобаны шығару; - қарыз алушының кредиттік досьесін бастапқы қалыптастыру; - ЖҰӨ сәйкес ұсыныстар беру.
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық /математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім.
Жобалық басқару бағыты бойынша тиісті курстардан немесе кәсіби сертификаттаудан өткені туралы сертификаттың болғаны жөн.
Жобадағы рөліне байланысты кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі кемінде 2 жыл. Лауазымдық міндеттері: Құрылыс барысын бақылау. Ситуациялық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізу мерзімдерін, құнын, келуін, қарауын, енгізілуін қоса алғанда, Компания жасасқан шарттар бойынша объектілер құрылысының барысын бақылауды жүзеге асырады; кепілдік беру объектілері бойынша құрылыстың барысын мониторингілеу және бақылау, қаражаттың мақсатты пайдаланылуын бақылау және мерзімдерді, құнын қоса алғанда, Компания жасасқан кепілдік беру туралы шарттар бойынша контрагенттердің қаржылық жай-күйін мониторингілеу, ахуалдық орталыққа бару, тексеру, объектілер бойынша деректерді енгізу; Е-Qurylys жүйесінде инжинирингтік компаниялардың ай сайынғы есептерін Ф2,3 актілерінің құжаттарын растайтын жобалық-сметалық құжаттаманың, банк үзінділерінің, үлескерлер бойынша есептердің сәйкестігіне ведомость бойынша есептерді Қазрестрмен салыстыра отырып тексере отырып қарау; е-Qurylys жүйесінде кешенді құрылыстар бойынша инвестициялық жобалардың құрылысына Мониторинг жүргізу. Нысандарға бару үшін іссапарды қоса алғанда, қаражаттың нысаналы пайдаланылуына Мониторинг жүргізу, жобалау-сметалық құжаттаманың мерзімдері мен сәйкестігіне мониторинг жүргізу, ахуалдық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізу; Бекітілген жобалар бойынша ҚЖК сайтында (үлескерлер үшін ай сайынғы есептер, фотосуреттер) орналастыру үшін ақпаратпен қызметтік жазбаларды келісу; e-Qurylys жүйесінде инжинирингтік компаниялардың тексерілген есептері бойынша кепілдік беру шеңберінде объектілердің құрылысы бойынша ақпаратты жинақтау және ұсыну; инжинирингтік компаниялардың көрсетілген қызметтері бойынша орындалған жұмыстардың актілерін келісу; Е-Qurylys жүйесіне сәйкес өзге де функцияларды жүзеге асыру. Компанияның ішкі құжаттары, департамент директорының немесе жетекшілік ететін басшының тапсырмалары.
Қоғамды құқықтық қамтамасыз етуді жүзеге асыру, оның ішінде Компанияның қаржыландырылатын лизингтік мәмілелерін және лизингтік мәмілелер шеңберіндегі жергілікті мәмілелерді құқықтық қамтамасыз ету, құқықтық тәуекелдерді анықтау, оларды анықтау және Қоғамның лизингтік қызметінде оларды барынша азайту және жою бойынша ұсыныстар әзірлеу. - жоғары заңгерлік білім;- кәсіби салада немесе функционалдық бағытына сәйкес салаларда кемінде 3 позицияның бағыттары жылдар.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/техникалық білім. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл.
Лауазымдық міндеттері:
1) қаржы активтері бойынша резервтерді қалыптастыру.
2) есептілік. ЕБЖ шеңберінде есептілік нысандарын дайындау.
3) провизияларды (резервтерді) есептеу модельдерін әзірлеу және валидациялау.
4) ішкі құжаттарды әзірлеу / өзектендіру.
5) процестерді автоматтандыру.
6) уәкілетті органдардың қарауы үшін материалдар дайындау.
Экономика / қаржы / құқық саласындағы жоғары білім.
Департамент қызметіне сәйкес салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі. Тиісті артықшылық: мемлекеттік қызметте, ұлттық даму институттарында, екінші деңгейдегі банктерде, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.
Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының иегерлері / магистратура немесе PhD докторантурасын тәмамдаған түлектер үшін – кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі.
Дағдылар:
Талдау жасау қабілеті (соның ішінде статистикалық және экономикалық);
Презентацияларды әзірлеу және өткізу, келіссөздер жүргізу дағдылары;
Іскерлік хат алмасу дағдылары;
Талдау есептері мен баяндамалар дайындау қабілеті.
Құзыреттер:
Сауатты жазбаша және ауызша сөйлеу тілі;
Коммуникабельділік;
Командада жұмыс істей білу.
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
Бағдарламаларды стратегиялық жоспарлау және ілгерілетуге қатысу;
Өңірлік филиалдардың (ӨФ) жұмысын үйлестіру, іс-шараларға қатысу, мәселелерді мониторинг жасау және талдау;
Біліктілік талаптары: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі заң/қаржы/экономикалық/техникалық білім. Қаржы талдаушысы, жобалық/кредиттік менеджер ретінде қаржы/банк саласындағы жұмыс тәжірибесі, оның ішінде компаниялардың қаржылық жағдайына талдау жүргізу/ШОБ/корпоративтік бизнес секторының жобаларына кредит беру тәжірибесі кемінде 2 жыл болуы тиіс. Бухгалтерлік есеп, салық салу, Қаржы-шаруашылық қызметті талдау, компанияларды жобалық талдау негіздерін білу. Лауазымдық міндеттері:
1) Жеке құрылыс салушылардың кепілдік алуына/несиелерді субсидиялауына/ҚҚИЖ қаржыландыруына өтінімдерді қарайды. Құрылыс салушы мен уәкілетті компанияның/жеке құрылыс салушылардың/қарыз алушының құрылысты аяқтауға кепілдік алуына/субсидиялауға/ҚҚИЖ қаржыландыруына өтінімдерін қабылдайды және Қазақстан Республикасының заңнамасы мен Компанияның ішкі құжаттарына сәйкестігін қарайды.
2) Құрылыс салушының/уәкілетті компанияның/қарыз алушының/кепіл берушінің/кепілзат берушінің қаржылық қызметіне талдау жүргізеді. Өтінім бойынша, соның ішінде жобаны түзету мен ұзарту бөлігінде, Департаменттің сараптамалық қорытындысын дайындайды.
3) Өтінімнің жеке кәсіпкерлік субъектілеріне тұрғын үй құрылысын қаржыландыру мақсатында екінші деңгейлі банктер беретін несиелер бойынша сыйақы мөлшерлемесін субсидиялау бағдарламасы мен Ережелерінің талаптарына сәйкестігіне талдау жүргізеді.
4) Уәкілетті алқалы органдардың отырыстарына өтінімдерді және бизнес-процесс аясындағы өзге де мәселелерді шығарады.
5) Өтінімді қарау шеңберінде құрылыс салушымен/уәкілетті компаниямен/қарыз алушымен/кепіл берушімен/кепілзат берушімен өзара іс-қимыл жүргізеді. Құрылыс салушылардың/уәкілетті компанияның/қарыз алушының/кепіл берушінің/кепілзат берушінің міндеттемелерін орындауын мониторинг жүргізеді.
Білімге қойылатын талаптар (деңгей, бейін және т. б.): лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін жоғары білім
Лицензияларға, сертификаттарға және т. б. қойылатын талаптар: CFA, CRM, ERM, PMP сертификаттарының болғаны жөн
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда - қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы лауазымның төмен тұрған лауазымында дәйекті күрделене түсетін позицияларда 5 (бес) жылдан кем емес жұмыс тәжірибесі Департаменттің (қызметтің/бөлімнің) не Департаменттің (қызметтің/бөлімнің) сабақтас сұрақтары бар және / немесе Басшы лауазымдарда - агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің не байланысты мәселелері бар департаменттің (қызметтің/бөлімнің) төмен тұрған лауазымында кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі
Несиелік өтінімдерді бағалаудағы, қаржылық есептілікті талдаудағы және мәмілелерді құрылымдаудағы практикалық тәжірибе.
Корпоративтік және инвестициялық жобалармен жұмыс тәжірибесі міндетті болып табылады.
Аграрлық сектормен немесе мемлекеттік қолдау бағдарламаларымен өзара іс-қимыл тәжірибесі қажет.
Кредиттеу бойынша ішкі құжаттаманы білу (кредиттік саясаттар, рәсімдер, есептілік).
Реттеушілер немесе ішкі бақылаушы органдар тарапынан аудиттерден, тексерулерден өту тәжірибесі құпталады.
Бұл ретте көрсетілген талаптар қоғамның ЖҰӨ-не қайшы келмеуге тиіс.
Жеке сипаттамалары: Жауапкершілік-шешім қабылдауға және олар үшін зардаптарды көтеруге дайын болу.
Стратегиялық ойлау - корпорацияның мақсаттарын түсіну және ұзақ мерзімді несие саясатын құра білу.
Аналитикалық ойлау-қаржылық ақпаратты, тәуекелдерді және жобалардың тиімділігін терең бағалау мүмкіндігі.
Коммуникабельділік-командамен, клиенттермен және басшылықпен анық және кәсіби қарым-қатынас жасай білу.
Көшбасшылық қасиеттер-адамдарды басқару, шабыттандыру және команда арқылы нәтижеге жету қабілеті.
Стресстік жағдайларда жұмыс істей білу-ойлаудың анықтығын сақтау және стресстік жағдайларда шешім қабылдау қабілеті.
Этика мен адалдықтың жоғары деңгейі-адалдық, ашықтық және заңдылық қағидаттарын сақтау.
Нәтижеге назар аудару-нақты, өлшенетін мақсаттарға жетуге деген ұмтылыс.
Икемділік пен бейімделу-нарықтық немесе ішкі ортадағы өзгерістерге тез жауап беру мүмкіндігі.
Жүйелік ойлау-Жобалар, өнімдер мен стратегиялық міндеттер арасындағы байланысты көре білу.
Тілдерді меңгеру деңгейі (қажет болған жағдайда): орыс, қазақ.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары экономикалық, қаржылық-экономикалық немесе заңгерлік
Лицензияларға, сертификаттарға және басқаларға қойылатын талаптар: жоқ
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар: Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда-қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған олпытпен мемлекеттік қызметте не төмен тұрған лауазымда дәйекті күрделене түсетін позицияларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс тәжірибесі осы департаменттің / филиалдың тиісті сұрақтарымен Басшы лауазымдарда - агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың сабақтас мәселелермен төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл
Жеке сипаттамалары: - көп тапсырмаға стресске төзімділік; - коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру); - нәтижеге бағдарлау; - сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу; - жоспарлау және басымдық беру қабілеті; - қажетті ақпаратты тез таба білу; - үнемі өзін-өзі дамыту.
Тілдерді меңгеру деңгейі( қажет болған жағдайда): мемлекеттік тілді жетік білу
Қызметкерлерді сапалы іріктеу үшін маңызды қосымша ақпарат: - лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу; - Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдарды игеру; - компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу; - презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS Office Word, Excel, Power Point иеленуі; - Қоғам қызметін стратегиялық жоспарлау теориясы мен әдіснамасын білу; тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау қабілеті; - үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей білу; - деректерді жинау мен талдауды, сондай-ақ аналитикалық және презентациялық материалдарды дайындауды жүзеге асыру қабілеті мен дағдылары.
Лицензияларға, сертификаттарға және т. б. қойылатын талаптар: талап етілмейді
Кәсіби жұмыс тәжірибесі (ұзақтығы, облыс, салалар және т. б.): - тиісті салалардағы жұмыс тәжірибесі лауазымның функционалдық бағыттарына кемінде 2 (екі) жыл және / немесе - кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.
Бұл талаптар бітірген кандидаттарға қолданылмайды шетелдік жоғары оқу орны/ Назарбаев Университеті бағдарлама бойынша "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген магистратура (тәжірибеге қойылатын талаптарсыз жұмыс).
Жеке сипаттамалары: - нәтижеге назар аудару; - ашық байланыс; - аналитикалық ойлау; - міндеттеме / компания.
Тілдерді меңгеру деңгейі ( қажет болған жағдайда): мемлекеттік тілді меңгеру
Қызметкерлерді сапалы іріктеу үшін маңызды қосымша ақпарат: - лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім; - Департамент қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар); - Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар; - ат қызметін басқару, ат процестерін құру және сәулет саласындағы халықаралық стандарттарды білу; - ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Басқарма хатшысы келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:
1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) заң білімі;
2) қызмет бағыты бойынша кемінде 3 (үш) жыл жұмыс өтілі;
3) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдыларының болуы;
4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.
Функциялар:
1) Екінші деңгейдегі банктердің, Қазақстанның Даму банкінің, лизингтік қызметті жүзеге асыратын өзге де заңды тұлғалардың Өңдеуші өнеркәсіптің отандық жоғары технологиялық тауарлары мен қызметтерін шетелдік сатып алушыларға беретін кредиттері мен лизингтік мәмілелері бойынша сыйақы мөлшерлемесін сақтандыруға/қайта сақтандыруға/кепілдендіруге/субсидиялауға байланысты Қоғам қызметін құқықтық сүйемелдеу (бұдан әрі – субсидиялау), оның ішінде қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес құқықтық сараптама жүргізу;
2) қоғам жасасатын шаруашылық, Еңбек және өзге де шарттардың, келісімдердің жобалары бойынша құқықтық сараптама жүргізу;
3) қоғамның ішкі рәсімдерінде көзделген тәртіппен сақтандыру қағидаларын және қоғамның өзге де ішкі құжаттарын әзірлеуге, келісуге, бекітуге және өзектендіруге қатысу;
4) қоғамның бағалы қағаздарымен мәмілелерді құқықтық сүйемелдеу;
5) Басқарма Төрағасының бұйрықтарының, өкімдерінің жобаларын дайындауға қатысу;
департаменттің құзыретіне кіретін міндеттер шеңберінде Қоғам қызметінің құқықтық мәселелері бойынша Қоғамның құрылымдық бөлімшелеріне, қызметкерлеріне консультация беру.
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар: - лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 1 (бір) жыл.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
- бейіні бойынша жоғары білім: бухгалтерлік есеп және аудит/экономика/қаржы/менеджмент; - «Қазақстан Республикасының кәсіби бухгалтері» сертификатының, ХҚЕС саласында біліктілікті арттыру курстарынан, кәсіптік оқудан өткені туралы сертификаттардың болғаны дұрыс.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу; - Қабылдаушы тараптың қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері; - Қабылдаушы тараптың қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар; - құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар); - нарықтық қатынастар жағдайындағы бухгалтерлік есептің қазіргі заманғы әдіснамасы; - МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары; - жоғары тұрған және қаржы органдарының қаулылары, өкімдері, бұйрықтары, оның құзыретіне жататын мәселелер бойынша салық заңнамасы; - ХҚЕС; - ХҚЕС-ке сәйкес келетін бухгалтерлік есеп шоттарының типтік жоспары және шоттардың корреспонденциясы; - құжат айналымын ұйымдастыру; - операциялардың бухгалтерлік есебі жүйесінде құжаттамалық ресімдеу және көрсету тәртібі; - қызметкердің құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының салық заңнамасын практикалық қолдануды білу; - 1С «Бухгалтерия» бағдарламасын меңгеру; - азаматтық және еңбек құқығының негіздері - мемлекеттік тілді еркін меңгеру.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер: Функционалдық: 1) негізгі қағидаттарды білу бухгалтерлік есеп: есептеу, үздіксіздік, түсініктілік, орындылық, маңыздылық, сенімділік, шынайы ұсыну, бейтараптылық, сақтық, толықтық, салыстырмалылық, уақтылылық қағидаты; 2) Қазақстан Республикасында жұмыс істеу дағдыларын 1С: Бухгалтерия; 3) үлкен массивпен жұмыс істей білу ақпараттық технологиялардың қазіргі заманғы жүйелерін қолдана отырып; 4) талдай және болжай білу филиалдың қаржы-шаруашылық қызметі; 5) іскерлік хат алмасу дағдыларының болуы.
«Аграрлық кредиттік корпорация» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) Қарыз алушыларға берілген және Қарыз берушілерден алынған қарыздар бойынша кредиттік операциялардың сапалы және уақтылы есебін жүргізу, Қоғамның алынған және берілген қарыз портфелі бойынша толық ақпаратты уақтылы қалыптастыру және мүдделі тараптарға ұсыну. Филиалдың бюджетін жоспарлау, қалыптастыру және атқару. Қойылған міндеттерді функционалдылыққа сәйкес орындау.