Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Прочее
Жұмыс уақыты
60 бос орын
11.07.2025 19:06:02

Тәуекел менеджменті департаментінің бас маманы

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/техникалық білім. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл.

Лауазымдық міндеттері:

1) қаржы активтері бойынша резервтерді қалыптастыру.

2) есептілік. ЕБЖ шеңберінде есептілік нысандарын дайындау.            

3) провизияларды (резервтерді) есептеу модельдерін әзірлеу және валидациялау.

4) ішкі құжаттарды әзірлеу / өзектендіру.

5) процестерді автоматтандыру.

6) уәкілетті органдардың қарауы үшін материалдар дайындау.

7) Комитеттерді ұйымдастыру және өткізу.  
высокие коммуникатив...
Полный день
11.07.2025 15:38:01

Бухгалтерлік есеп және есеп беру департаментінің директоры-Бас бухгалтер

Лауазымның мақсаты/мақсаты: бухгалтерлік және салықтық есепті ұйымдастыру мен жүргізудің бірыңғай стандарттарының сақталуын бақылау, мүдделі тараптарға толық ақпаратты қалыптастыру және уақтылы ұсыну
қабылдау үшін қажетті қызметтің қаржылық-шаруашылық нәтижелерін
қоғамдағы басқару шешімдері.

Білімге қойылатын талап:
- Бухгалтерлік есеп және аудит бейіні бойынша жоғары білім / экономика / қаржы / менеджмент
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- Қатарынан күрделене түсетін позицияларда кемінде 5 (бес) жыл жұмыс тәжірибесі
қаржы ұйымдарында, Екінші деңгейдегі банктерде, халықаралық немесе елдік
компаниялар, ұлттық компаниялар, ірі елдік немесе халықаралық
облыс бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметтегі компаниялар
бухгалтерлік есеп және аудит / бухгалтерлік және басқарушылық есеп, не осы департаменттің (қызметтің/бөлімнің) не Департаменттің (қызметтің/бөлімнің) тиісті мәселелері бар төмен тұрған лауазымы.
- Агроөнеркәсіптік сектордағы, қаржы ұйымдарындағы, ұлттық компаниялардағы, ірі холдингтік компаниялардағы бухгалтерлік есеп және аудит / бухгалтерлік және басқарушылық есеп саласындағы құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында, осы департаменттің не аралас мәселелері бар департаменттің (қызметтің/бөлімнің) төмен тұрған лауазымында кемінде үш жыл жұмыс тәжірибесі.
- "Кәсіби бухгалтер" сертификатының және бухгалтерлердің кәсіби ұйымына мүшелігінің, Сертификатталған Алқабилер қауымдастығының diplfr халықаралық қаржылық есептілігі бойынша дипломының, біліктілікті арттыру курстарынан өткені туралы сертификаттардың, халықаралық қаржылық есептілік стандарттары (бұдан әрі - ҚЕХС) саласында кәсіптік оқытудың болуы.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
2) қоғамның жай-күйі мен даму перспективалары;
З) "Акционерлік қоғамдар туралы", "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы"Қазақстан Республикасының Заңдарын қоса алғанда, бірақ олармен шектелмей, қоғамның қызметін регламенттейтін нормативтік құқықтық актілер;
4) ҚЕХС, салық функциясын басқару және салықтық жоспарлау саласындағы білім;
5) б хгалта-ты, салықтық жұп саласында әдіснамалық базаны әзірлеу және жетілдіру негіздерін білу;
6) Қазақстан Республикасының салық заңнамасын іс жүзінде қолдану білімі;
7) бухгалтерлік есеп, салықтық есеп және есептілік саласындағы тәуекелдерді сәйкестендіру және басқару қағидаттарын білу;
8) бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік жүйесін реттейтін нормативтік құқықтық актілер;

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
1) кәсіби ұтқырлық және еңбек мәдениеті, кәсіби мінез-құлық, іскерлік этикет;
2) Департамент жұмысын ұтымды ұйымдастыру жөнінде ұсыныстар әзірлеу үшін қажетті ақпаратты пайдалана білу;
З) есептілік жасау;
4) есептеу-талдау қызметінде компьютерлік технологияларды пайдалану;
5) ұйымның бейіні мен құрылымын ескере отырып, тапсырмаларды орындау;
6) бухгалтерлік және салықтық есепке алу функциясын басқару, есептілікті қалыптастыру дағдылары;
7) Қоғамның басшы қызметкерлері үшін Қаржылық талдау, Талдамалық есептілік және деректерді дайындау саласындағы дағдылар;
8) ақпараттық жүйелерде жұмыс істеу дағдылары
бухгалтерлік есеп және есеп беру салалары.
Бухгалтер
11.07.2025 14:32:01

Ақпараттық технологиялар департаментінің бас менеджері

Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, қоғам стратегиясы, қоғамның ішкі нормативтік құжаттары шеңберінде:
Алынған сипаттамалардың тұтастығына, дұрыстығына және толықтығына құрылымдық бөлімшелерден түскен функционалдық талаптарға талдау жүргізеді;
Стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу үшін олардың маңыздылығы мен құндылығына сәйкес функционалдық талаптарға басымдық беруді жүзеге асырады.
Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, қоғам стратегиясы, қоғамның ішкі нормативтік құжаттары шеңберінде:
Қоғамның ақпараттық-техникалық және телекоммуникациялық инфрақұрылымының үздіксіз және жоғары өнімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету жөніндегі жұмыстардың орындалу барысын ұйымдастырады және бақылайды;
Ат пайдалану мәселелерінде қоғам пайдаланушыларын қолдау және ақпараттандыру процесін ұйымдастырады және бақылайды;
Қоғамның ақпараттық-техникалық инфрақұрылымы бойынша негізгі құралдар мен материалдық емес активтерге түгендеу жүргізуге қатысады;
Деректердің сақталуын және қоғамның үздіксіз қызметін қамтамасыз ету мақсатында резервке алынуға жататын деректердің мерзімдері мен санын бақылайды;
Сыртқы өнім беруші көрсететін қызметтердің сапасын қабылдауды және бағалауды, ақпараттық жүйелердің үздіксіз жұмысын және қоғамның үздіксіз қызметін қамтамасыз ету мақсатында қолда бар бағдарламалық қамтамасыз етуді сүйемелдеуді бақылауды жүзеге асырады.

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті тұлғалық-іскерлік құзыреттер

(қолданыстағы Құзыреттер моделіне сәйкес):

- Коммуникация және көшбасшылық: өз ойын сенімді әрі сабырлы түрде жеткізеді; ойын жазбаша түрде сенімді әрі нақты баяндайды; қойылған мақсаттарға жету үшін үнемі басқалармен білім және ақпарат алмасады.

- A Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау: Департаменттің жұмыс процесін, өз бағыты бойынша ғана емес, сонымен қатар байланысты бағыттар бойынша да жақсы түсінеді; фактілерге сүйене отырып, жиналған ақпаратқа дұрыс себеп-салдарлық байланыстар жасайды; өз бағыты бойынша өндірістік тапсырмаларды жедел шешеді.

- A Жұмыс процестеріне ықпал ету: ішкі және (немесе) сыртқы клиенттердің қажеттіліктері мен үміттерін түсінеді; клиенттерден түскен сұраныстарды сапалы және уақытылы орындайды; ішкі және (немесе) сыртқы клиенттердің жұмысын жақсартуға бағытталған орынды ұсыныстарына дер кезінде әрекет етеді.

- Жұмысты ұйымдастыру: жұмысты жоспарлайды, құрылымдайды, ұйымдастырады және белгіленген мерзімде орындайды; белгіленген ережелер мен рәсімдерді сақтайды; түзетуді қажет етпейтін сапалы нәтиже ұсынады.

- Өзгерістерге бейімділік: жаңа жұмыс бағыттарын оңай меңгереді; жұмыс әдістерін әртүрлі жағдайларға бейімдейді; күйзеліс жағдайында да жұмыстың жоғары сапасын сақтайды.

- A Командалық жұмыс: жалпы корпоративтік мақсаттар мен құндылықтарды бөліседі және оларды құрылымдық бөлімшенің жеке мақсаттарынан және өзінің жұмыс тапсырмаларынан жоғары қояды; өзін жалпы нәтижеге жетуге бағытталған Департамент командасының бір бөлігі ретінде сезінеді; әріптестерімен конструктивті және сыпайы қарым-қатынас орнатады, келіспеушіліктерді ортақ мүдделер негізінде шешеді.

- Жауапкершілік: тапсырмаларды сапалы және уақытылы орындайды; жұмысының нәтижесі мен сапасына (жақсы нәтижелерге де, сәтсіздіктерге де) жауапкершілік алады; қиындықтар туындаған жағдайда оларды шешудің жолдарын табады және жүзеге асырады.

Даму: Департамент директорымен бірге болашақтағы даму салаларын анықтайды.

Полный день
11.07.2025 12:58:02

Ақпараттық технологиялар Департаментінің Директоры

Ақпараттық технологиялар (бұдан әрі – АТ) бойынша стратегиялық және тактикалық жоспарларды жоспарлау және іске асыру;


  • Қоғам мен еншілес ұйымдарда (бұдан әрі – ЕҰ) АТ, ақпараттық жүйелерді дамыту және енгізу бойынша жобаларды басқару;




  • Қоғамның АТ инфрақұрылымының үздіксіз жұмыс істеуін, ақпараттық жүйелердің қолжетімділігін, сондай-ақ Қоғам мен ЕҰ-дағы АТ қызметтері мен сервистерінің сенімді, істен шықпай жұмыс істеуін қамтамасыз етуді ұйымдастыру және бақылау;




  • ЕҰ-ның ақпараттық технологиялар саласындағы қызметіне бақылау және мониторинг жүргізу.



Білімге қойылатын талаптар (деңгейі, бағыты және т.б.):
Жоғары техникалық, ақпараттық технологиялық немесе инженерлік-экономикалық білім.

Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл.

Арнайы кәсіби білімдер:


  • АТ дамуының перспективалары мен бағыттарын білу;




  • Есептеу техникасы, байланыс және коммуникация құралдарын қолданудың отандық және шетелдік озық тәжірибесі, АТ қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері;




  • Бизнестің цифрлық трансформациясының принциптері және АТ саласындағы өзгерістерді басқару;




  • Корпоративтік ортада жасанды интеллект, машиналық оқыту және үлкен деректер аналитикасы мүмкіндіктері;




  • Деректер, бағдарламалық қамтамасыз ету және лицензиялауды қоса алғанда, цифрлық активтерді басқару негіздері;




  • Ақпаратты жинау, беру және өңдеу құралдары;




  • Негізгі және құрамдас жабдықтардың техникалық сипаттамалары, конструкциялық ерекшеліктері, мақсаты және жұмыс режимдері, сондай-ақ техникалық пайдалану ережелері;




  • Ақпаратты автоматтандырылған өңдеу технологиялары;




  • Есептеу техникасы мен телекоммуникациялар құралдарын қолданудың желілік технологиялары;




  • Ақпаратты автоматтандырылған өңдеу, бағдарламалау, Корпоративтік ақпараттық жүйелер мен оның қосалқы жүйелерінің жобаларын әзірлеу тәртібін жобалаудың негіздері;




  • Ақпараттық қызметтер нарығы;




  • Департаменттің жұмыс жоспарларын, жабдықтың жұмыс кестелерін, тапсырмаларды шешу регламенттерін әзірлеу тәртібі;




  • Тапсырмаларды қою, оларды алгоритмдеу тәртібі;




  • Жабдыққа жөндеу қызметін ұйымдастыру;




  • Техникалық құжаттаманы ресімдеу тәртібі;




  • Ақпараттық қызметтер көрсету бойынша шарттар жасау және техникалық құжаттаманы ресімдеу тәртібі;




  • Қоғамның бейіні, мамандануы және даму перспективалары.



Өз қызметінде Директор келесі құжаттарды басшылыққа алады:


  • Қазақстан Республикасының заңнамасы: Конституция, Еңбек кодексі, «Акционерлік қоғамдар туралы» Заң, «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Заң, «Ақпараттандыру туралы» Заң, сондай-ақ Қоғам мен ЕҰ-дағы АТ процестерін іске асыруға қатысты Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері;




  • Есептеу техникасын, байланыс және коммуникация құралдарын пайдалану мен қызмет көрсетуге қатысты Департамент қызметінің ішкі нормативтік құжаттары;




  • «Qazaqstan Investment Corporation» акционерлік қоғамының іскерлік этика кодексі.⁠

Полный день
11.07.2025 11:53:02

Жиынтық есептілік және ЕХД департаментінің менеджері (IT)

Лауазымның мақсаты/мақсаты: департаменттің мақсаттарын, міндеттері мен функцияларын іске асыруды жүзеге асыру және "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ бұдан әрі — қоғам басқа құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасау.
Білімге қойылатын талаптар: ақпараттық технологиялар, инженерия, математика, экономика, қаржы, деректерді басқару саласындағы жоғары білім,
бизнес-аналитика немесе басқа да байланысты бағыттар.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
деректерді талдау, деректерді басқару немесе бизнес-талдау салаларында кемінде 2 (екі) жыл және/немесе қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының /Холдингтің кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
2) "Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Қазақстан Республикасындағы банктер және банк қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы, "Байте ек "ұлттық авеляциялық холдингі "акционерлік қоғамының 2024-2033 жылдарға арналған даму стратегиясын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 25 желтоқсандағы № 1180 қаулысы;
З) Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
4) Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
5) құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар) ;
6) компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
7) презентация дайындау тәжірибесі, MS ()ffrce Word, Excel, Power Point иелену;
8) мемлекеттік тілді жетік білу;
9) ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары; презентацияны тиімді ұсыну қабілеті;
- ақпараттың үлкен көлемімен жұмыс істей білу, ақпаратты өңдеу және ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып; сараптамалық қорытынды жасай білу және жүргізілетін жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу; іскерлік хат алмасу дағдылары; талаптарды келісу және шешімдердің іске асырылуын бақылау үшін әзірлеушілермен, талдаушылармен және бизнес-бөлімшелермен өзара іс-қимыл жасау;
- негізгі көрсеткіштерді мониторингілеу үшін талдамалық есептер мен бақылау тақталарын әзірлеу; бизнес-процестер, есептілік және интеграциялар жөніндегі құжаттаманы әзірлеу және қолдау;
- мәселелерді шешу дағдылары және күрделі деректер мәселелерін шешу мүмкіндігі.
аналитик данных
SQL
Data engineer
Полный день
10.07.2025 16:27:01

Бағдарламаларды ілгерілету және өңірлік даму департаментінің бас менеджері

Біліктілік талаптары:
  • Экономика / қаржы / құқық саласындағы жоғары білім.

  • Департамент қызметіне сәйкес салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі.
    Тиісті артықшылық: мемлекеттік қызметте, ұлттық даму институттарында, екінші деңгейдегі банктерде, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

  • Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының иегерлері / магистратура немесе PhD докторантурасын тәмамдаған түлектер үшін – кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі.


Дағдылар:
  • Талдау жасау қабілеті (соның ішінде статистикалық және экономикалық);

  • Презентацияларды әзірлеу және өткізу, келіссөздер жүргізу дағдылары;

  • Іскерлік хат алмасу дағдылары;

  • Талдау есептері мен баяндамалар дайындау қабілеті.


Құзыреттер:
  • Сауатты жазбаша және ауызша сөйлеу тілі;

  • Коммуникабельділік;

  • Командада жұмыс істей білу.


Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
  • Бағдарламаларды стратегиялық жоспарлау және ілгерілетуге қатысу;

  • Өңірлік филиалдардың (ӨФ) жұмысын үйлестіру, іс-шараларға қатысу, мәселелерді мониторинг жасау және талдау;

  • «Жасырын тұтынушы» тексерістерін ұйымдастыру, «Ulttyq Ónim» көрмесіне қатысу, ӨФ есептілігі мен рейтингтерін дайындау;

  • Директорлар кеңесінің құжаттарын әзірлеу және сүйемелдеу, тапсырмалардың орындалуын бақылау;

  • Ішкі құжаттаманы әзірлеу, бюджет пен сметаларды қалыптастыру және сүйемелдеу;

  • Мемлекеттік органдармен, ЕДБ және Қордың серіктестерімен өзара әрекеттесу;

  • Қызметкерлерді оқыту, сатып алуларды бастау, операциялық тәуекелдерді басқару;

  • Аналитикалық материалдар, хаттар мен презентациялар дайындау.

Аналитика
Стратегия
Продвижение программ...
Полный день
10.07.2025 14:52:01

Ішкі аудит қызметінің басшысы

Лауазымның мақсаты мен міндеті:

1.                  ІАҚ-тың миссиясы – Қоғамның Директорлар кеңесі мен Атқарушы органына олардың Қоғамның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу жөніндегі міндеттерін орындауда қажетті көмек көрсету қызметтерін ұсыну.

2.                  ІАҚ қызметінің негізгі мақсаты – Қоғамның қаржы-шаруашылық қызметіне бақылау жүргізу және Қоғамның Директорлар кеңесіне Қоғам қызметін жетілдіру мен басқару тиімділігін арттыруға бағытталған тәуелсіз, негізделген кепілдіктер мен кеңестер беру. Бұл ретте, Қоғамның тәуекелдерді басқару, ішкі бақылау және корпоративтік басқару жүйелерін жақсарту да осы мақсатқа кіреді.

Біліктілік талаптары:

  1. Бухгалтерлік
        есеп және аудит, қаржы, экономика және/немесе құқық саласындағы жоғары
        кәсіби білімінің болуы;
  2. Аудит
        (ішкі аудит), бақылау немесе қаржы саласында кемінде бес жыл жұмыс
        тәжірибесі болуы, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектілерінде
        және/немесе лицензияланған қаржы ұйымдарында немесе Қазақстан
        Республикасының мемлекеттік қадағалау және бақылау органдарында кемінде үш
        жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;
  3. Қаржы
        немесе бақылау саласында басқарушы лауазымдарда кемінде бес жыл жұмыс
        өтілінің болуы.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  1. МОППВА
        (Ішкі аудиторлардың кәсіби практикасының халықаралық стандарттары),
        халықаралық қаржылық есептілік стандарттары (ХҚЕС), корпоративтік басқару
        негіздері, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау жүйелері туралы білім;
  2. Қазақстан
        Республикасының заңнамалық актілері, оның ішінде аудит, бухгалтерлік есеп,
        салық салу, акционерлік қоғамдар, еңбек, мемлекеттік мүлік,
        индустриялық-инновациялық қызмет және қаржы саласындағы заңдар туралы
        білім;
  3. Мемлекеттік
        тілді және ағылшын тілін білу (қалаулы);
  4. Келесі
        сертификаттардың біріне ие болу:
    • The Institute of Internal Auditors (Ішкі аудиторлар институты) ұйымының сертификаттары: CIA (Certified Internal Auditor), QIAL
           (Qualification in Internal Audit Leadership), CCSA (Certification in
           Control Self-Assessment), CFSA (Certified Financial Services Auditor),
           CGAP (Certified Government Auditing Professional), CRMA (Certification in
           Risk Management Assurance);
    • Мемлекеттік аудитор біліктілігі немесе кемінде IAP (Internal Audit Practitioner) немесе DipCPIA (Ұлыбританияның Сертификатталған қаржы менеджерлері институтының шығарған сертификаты);
    • CIA (Certified Internal Auditor) сертификаты бар кандидаттарға басымдық беріледі;
  • Аудит, тәуекелдерді басқару, бақылау, қаржы, құқық, IT, ақпараттық қауіпсіздік және басқа да салалар бойынша кәсіби сертификаттардың болуы – артықшылық.
    Құзыреттілікке қойылатын талаптар:

    1. Нәтижеге
          бағдарлану: қажетті нәтижеге қол жеткізу үшін қосымша міндеттемелерді
          орындау;
    2. Кәсіби
          презентациялар дайындау дағдылары;
    3. Коммуникабельділік:
          бөлімшенің/компанияның ұстанымын қорғап, нәтижеге қол жеткізу қабілеті;
    4. Шешім
          қабылдау: ақпаратты талдау кезінде негізгі факторларды ескеру және
          басымдықтарды айқындау;
    5. Функциялар
          арасындағы өзара әрекеттестік: жұмыс тәсілдерін айтарлықтай жақсартатын
          бастамаларды көтеру;
    6. Бөлімшенің
          жұмысын ұйымдастыру: тапсырмаларды кезең-кезеңімен бөлу, қажетті
          ресурстарды анықтау және нақты мерзімдерді белгілеу;
    7. Өзгерістерді
          енгізу: топтың қажетті өзгерістерді қабылдауына ықпал ету;
    8. Командалық
          жұмыс: әріптестермен белсенді өзара әрекеттесіп, жұмыс процестерінің
          үйлесімділігін қамтамасыз ету;
    9. Даму:
          үнемі кәсіби білім мен дағдыларды жетілдіру;
    10. Стресс-менеджмент.
    Функционалдық міндеттер:

    1. ІАҚ
          қызметіне басшылық ету;
    2. ІАҚ-тың
          жұмысын ұйымдастыру және оның міндеттері мен функцияларының орындалуын
          қамтамасыз ету;
    3. Ішкі аудит
          мәселелері бойынша ішкі құжаттарды әзірлеу, талдау және жаңарту;
    4. ІАҚ
          міндеттері мен функцияларының өзектілігін мерзімді бағалау;
    5. ІАҚ
          қызметіне тән тәуекелдерді бағалау және басқару;
    6. Директорлар
          кеңесі бекіткен ішкі аудиттің бірыңғай қағидаттары мен рәсімдерін енгізу;
    7. МОППВА
          талаптарын сақтау;
    8. ІАҚ
          қызметінде құпиялылықты сақтау;
    9. ІАҚ
          қызметін жоспарлау және жылдық аудит жоспарын орындауды бақылау;
    10. Қоғам мен
          оның еншілес ұйымдарының құрылымдық бөлімшелері мен бизнес-процестеріне
          жоспарлы және жоспардан тыс аудит жүргізуді ұйымдастыру және бақылау;
    11. Аудит
          барысында анықталған олқылықтарды құжаттау және қорытындылар әзірлеу;
    12. Қоғам
          қызметінің барлық аспектілеріне қатысты ішкі бақылау, тәуекелдерді басқару
          және корпоративтік басқару жүйелерінің тиімділігін бағалау;
    13. Қоғамның
          құрылымдық бөлімшелері мен Атқарушы органымен аудит мәселелері бойынша
          өзара әрекеттесу;
    14. Қоғамның
          қаржылық есептілігі бойынша сыртқы аудиторлар есебін қарастыруға қатысу;
    15. Ішкі және
          сыртқы аудит нәтижелері бойынша ұсыныстарды орындауды бақылау;
    16. Директорлар
          кеңесі мен Комитетке есептер мен ақпарат ұсынуды қамтамасыз ету;
    17. ІАҚ
          қызметкерлерінің кәсіби біліктілігін арттыру;
    18. ІАҚ
          қызметінің ішкі және сыртқы тиімділік бағалауын жүргізу;
    19. Директорлар
          кеңесі мен Комитеттің мүшелерімен кеңес өткізу және сыртқы аудиторлармен
          талқылаулар жүргізу;
    20. ІАҚ
          құрылымын, өкілеттік мерзімін, жалақы төлеу шарттарын және басқа да
          ұйымдастыру мәселелерін анықтау бойынша ұсыныстар енгізу;
    21. Ішкі аудит
          және корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару, ішкі бақылау процестерін
          жетілдіру бойынша кеңес беру;
    22. ІАҚ
          құзыретіне кіретін мәселелер бойынша заңды және жеке тұлғалардан,
          мемлекеттік органдардан келіп түскен хаттар мен өтініштерді қарастыру.

    Жұмыспен қамту шарттары:

    1.      Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес еңбек шартын ресімдеу;

    2.      Жалақы + жұмыс нәтижесіне қарай тоқсан сайынғы сыйақы;

    3.      Бүкіл отбасы үшін медициналық сақтандыру (төрт адамға дейін);

    4.      Оқыту және біліктілігін арттыру;

    5.      Кәсіби команда;

  • Полный день
    09.07.2025 18:33:01

    Заңды тұлғалармен жұмыс департаментінің бас маманы

    Біліктілік талаптары:
    Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі заң/қаржы/экономикалық/техникалық білім. Қаржы талдаушысы, жобалық/кредиттік менеджер ретінде қаржы/банк саласындағы жұмыс тәжірибесі, оның ішінде компаниялардың қаржылық жағдайына талдау жүргізу/ШОБ/корпоративтік бизнес секторының жобаларына кредит беру тәжірибесі кемінде 2 жыл болуы тиіс. Бухгалтерлік есеп, салық салу, Қаржы-шаруашылық қызметті талдау, компанияларды жобалық талдау негіздерін білу.
    Лауазымдық міндеттері:
    1) Жеке құрылыс салушылардың кепілдік алуына/несиелерді субсидиялауына/ҚҚИЖ қаржыландыруына өтінімдерді қарайды. Құрылыс салушы мен уәкілетті компанияның/жеке құрылыс салушылардың/қарыз алушының құрылысты аяқтауға кепілдік алуына/субсидиялауға/ҚҚИЖ қаржыландыруына өтінімдерін қабылдайды және Қазақстан Республикасының заңнамасы мен Компанияның ішкі құжаттарына сәйкестігін қарайды.
    2) Құрылыс салушының/уәкілетті компанияның/қарыз алушының/кепіл берушінің/кепілзат берушінің қаржылық қызметіне талдау жүргізеді. Өтінім бойынша, соның ішінде жобаны түзету мен ұзарту бөлігінде, Департаменттің сараптамалық қорытындысын дайындайды.
    3) Өтінімнің жеке кәсіпкерлік субъектілеріне тұрғын үй құрылысын қаржыландыру мақсатында екінші деңгейлі банктер беретін несиелер бойынша сыйақы мөлшерлемесін субсидиялау бағдарламасы мен Ережелерінің талаптарына сәйкестігіне талдау жүргізеді.
    4) Уәкілетті алқалы органдардың отырыстарына өтінімдерді және бизнес-процесс аясындағы өзге де мәселелерді шығарады.
    5) Өтінімді қарау шеңберінде құрылыс салушымен/уәкілетті компаниямен/қарыз алушымен/кепіл берушімен/кепілзат берушімен өзара іс-қимыл жүргізеді. Құрылыс салушылардың/уәкілетті компанияның/қарыз алушының/кепіл берушінің/кепілзат берушінің міндеттемелерін орындауын мониторинг жүргізеді.
    навыки работы с доку...
    09.07.2025 14:31:02

    Кредиттеу департаментінің директоры

    Білімге қойылатын талаптар (деңгей, бейін және т. б.): лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін жоғары білім

    Лицензияларға, сертификаттарға және т. б. қойылатын талаптар: CFA, CRM, ERM, PMP сертификаттарының болғаны жөн

    Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
    Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда - қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған тәжірибесі бар мемлекеттік қызметте не осы лауазымның төмен тұрған лауазымында дәйекті күрделене түсетін позицияларда 5 (бес) жылдан кем емес жұмыс тәжірибесі Департаменттің (қызметтің/бөлімнің) не Департаменттің (қызметтің/бөлімнің) сабақтас сұрақтары бар және / немесе
    Басшы лауазымдарда - агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің не байланысты мәселелері бар департаменттің (қызметтің/бөлімнің) төмен тұрған лауазымында кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі

    Несиелік өтінімдерді бағалаудағы, қаржылық есептілікті талдаудағы және мәмілелерді құрылымдаудағы практикалық тәжірибе.

    Корпоративтік және инвестициялық жобалармен жұмыс тәжірибесі міндетті болып табылады.

    Аграрлық сектормен немесе мемлекеттік қолдау бағдарламаларымен өзара іс-қимыл тәжірибесі қажет.

    Кредиттеу бойынша ішкі құжаттаманы білу (кредиттік саясаттар, рәсімдер, есептілік).

    Реттеушілер немесе ішкі бақылаушы органдар тарапынан аудиттерден, тексерулерден өту тәжірибесі құпталады.

    Бұл ретте көрсетілген талаптар қоғамның ЖҰӨ-не қайшы келмеуге тиіс.

    Жеке сипаттамалары:
    Жауапкершілік-шешім қабылдауға және олар үшін зардаптарды көтеруге дайын болу.

    Стратегиялық ойлау - корпорацияның мақсаттарын түсіну және ұзақ мерзімді несие саясатын құра білу.

    Аналитикалық ойлау-қаржылық ақпаратты, тәуекелдерді және жобалардың тиімділігін терең бағалау мүмкіндігі.

    Коммуникабельділік-командамен, клиенттермен және басшылықпен анық және кәсіби қарым-қатынас жасай білу.

    Көшбасшылық қасиеттер-адамдарды басқару, шабыттандыру және команда арқылы нәтижеге жету қабілеті.

    Стресстік жағдайларда жұмыс істей білу-ойлаудың анықтығын сақтау және стресстік жағдайларда шешім қабылдау қабілеті.

    Этика мен адалдықтың жоғары деңгейі-адалдық, ашықтық және заңдылық қағидаттарын сақтау.

    Нәтижеге назар аудару-нақты, өлшенетін мақсаттарға жетуге деген ұмтылыс.

    Икемділік пен бейімделу-нарықтық немесе ішкі ортадағы өзгерістерге тез жауап беру мүмкіндігі.

    Жүйелік ойлау-Жобалар, өнімдер мен стратегиялық міндеттер арасындағы байланысты көре білу.

    Тілдерді меңгеру деңгейі (қажет болған жағдайда): орыс, қазақ.
    финансы
    Кредитование
    Полный день
    08.07.2025 19:53:02

    Стратегиялық және корпоративтік даму департаментінің жобалар жетекшісі

    Білімге қойылатын талаптар: Жоғары экономикалық, қаржылық-экономикалық немесе заңгерлік

    Лицензияларға, сертификаттарға және басқаларға қойылатын талаптар: жоқ

    Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
    Кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда-қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі елдік немесе халықаралық компанияларда және/немесе қызмет бағыты бойынша расталған олпытпен мемлекеттік қызметте не төмен тұрған лауазымда дәйекті күрделене түсетін позицияларда кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс тәжірибесі осы департаменттің / филиалдың тиісті сұрақтарымен
    Басшы лауазымдарда - агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және/немесе осы департаменттің/филиалдың сабақтас мәселелермен төмен тұрған лауазымында кемінде 2 (екі) жыл

    Жеке сипаттамалары:
    - көп тапсырмаға стресске төзімділік;
    - коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
    - нәтижеге бағдарлау;
    - сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
    - жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
    - қажетті ақпаратты тез таба білу;
    - үнемі өзін-өзі дамыту.

    Тілдерді меңгеру деңгейі( қажет болған жағдайда): мемлекеттік тілді жетік білу

    Қызметкерлерді сапалы іріктеу үшін маңызды қосымша ақпарат:
    - лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу;
    - Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдарды игеру;
    - компанияны корпоративтік басқару негіздерін білу;
    - презентацияларды дайындау тәжірибесі, MS Office Word, Excel, Power Point иеленуі;
    - Қоғам қызметін стратегиялық жоспарлау теориясы мен әдіснамасын білу;
    тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау қабілеті;
    - үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей білу;
    - деректерді жинау мен талдауды, сондай-ақ аналитикалық және презентациялық материалдарды дайындауды жүзеге асыру қабілеті мен дағдылары.
    Корпоративное управл...
    Полный день
    08.07.2025 10:42:02

    -
    Финансовый анализ
    Полный день
    04.07.2025 16:45:01

    Ақпараттық технологиялар аудиторы ІАҚ

    Лауазымдық нұсқаулықтан негізгі лауазымдық міндеттер:
    АТ және АҚ жүйелерінің тиімділігін тексеру, талдау және бағалау, ақпараттық жүйелерді бағалау бойынша аудиторлық тапсырмаларды жүргізу; аудиторлық тапсырмаларды жүргізуге, АТ және АҚ тәуекелдерін талдау мен бағалауға және бизнес-процестердің АТ-бақылауларын тестілеуге қатысу; ІАҚ-ның бекітілген аудиторлық жоспарына сәйкес АТ-аудит жүргізу және (немесе) Холдингтің еншілес ұйымдарында (синергетикалық) АТ-аудиттерге қатысу; ІАҚ, сыртқы аудиторлар мен АТ және АҚ саласындағы тексеруші органдардың ұсынымдарының орындалуына мониторинг жүргізу; АТ және АҚ жүйелерінің аудиттері мәселелері бойынша Холдинг пен ЕҰ ІАҚ әдіснамалық қолдау көрсету; Холдингтің және қажет болған жағдайда оның ЕҰ-ның АТ және АҚ аудиттерінің нәтижелері бойынша сыртқы аудиторлардың есептерін қарауға қатысу.
    Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары (лауазымдық нұсқаулықтан):
    Ақпараттық технологиялар және (немесе) ақпараттық қауіпсіздік аясындағы салаларда жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім.
    Лицензиялардың, сертификаттардың болуына қойылатын талаптар:
    Ақпараттық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы келесі кәсіби сертификаттардың бірі немесе бірнешеуі – CISA (Certified Information Systems Auditor), CISM (Certified Information Security Manager).
    Келесі сертификаттардың және (немесе) сертификаттардың біреуінің немесе бірнешеуінің болғаны құпталады:
    CIA (Certified Internal Auditor), СOBIT (Control Objectives for Information and Related Technology), CRISC (Certified in Risk and Information Systems Control), CISSP (Certified Information Systems Security Professional), CGEIT (Certified in the Governance of Enterprise IT), CSX-P (Cybersecurity Practitioner Certification), CDPSE (Certified Data Privacy Solutions Engineer) немесе ішкі аудит, ақпараттық технологиялар аудиті және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы өзге де халықаралық танылған сертификат.

    Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
    • КПХН (МОПП), корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау негіздерін, ISO/IEC 27001 (Information Security Management Systems), COBIT (Control objectives for Information and Related Technology) әдіснамасын және ақпараттық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздік (аудит) саласындағы өзге де халықаралық стандарттарды білу;
    • Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудиторлық қызмет, акционерлік қоғамдар, ақпараттандыру және ақпараттық қауіпсіздік мәселелері бойынша білімі;
    • Мемлекеттік тілді және ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу.
    АТ-аудитор лауазымына тағайындауға жол берілмейді:
    • Соңғы үш жыл ішінде Холдингтің және (немесе) оның еншілес ұйымының басшы қызметкерлері болып табылатын адамдар;
    • Экономикалық қызмет саласында жасалған қылмыстар, мемлекеттік қызмет немесе мемлекеттік басқару мүдделеріне қарсы сыбайлас жемқорлық және өзге де қылмыстар, мемлекеттің конституциялық құрылысы мен қауіпсіздігінің негіздеріне қарсы қылмыстар үшін алынбаған немесе заңдарда белгіленген тәртіппен өтелмеген соттылығы бар адамдар.
    Міндеттерді орындау үшін қажетті жеке-іскерлік құзыреттер (құзыреттердің қолданыстағы моделіне сәйкес):
    • Байланыс орната білу және көшбасшылық;
    • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
    • Жұмыс процестеріне ықпалы;
    • Жұмысты ұйымдастыра білу;
    • Өзгеру қабілеті;
    • Командалық;
    • Нәтиже үшін жауапкершілік;
    • Даму.
    Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:
    Ақпараттық технологиялар және (немесе) ақпараттық қауіпсіздік және (немесе) ақпараттық технологиялар аудиті, ақпараттық қауіпсіздік саласындағы жұмыс тәжірибесі - кемінде 5 жыл.

    Жұмыс шарттары:
    • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
    • Жалдау нысаны: еңбек шарты;
    • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
    • Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы 55А, В блогы.

    * Аталған вакансия әлеуетті болып табылады және «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ Директорлар кеңесінің СВА сандық құрамын 1 бірлікке ұлғайту туралы өзгерісті бекітуіне байланысты.
    Внимание к деталям
    Глубокое понимание н...
    Аудит, внутренний ко...
    Полный день
    04.07.2025 15:33:02

    халықаралық ынтымақтастық Департаменті директорының Орынбасары

    Департамент директорының орынбасары келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

    1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық және / немесе лингвистикалық білім;

    2) Департамент қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 4 (төрт) жыл;

    3) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу;

    4) жақсырақ ағылшын тілін білу.

    Функциялар:

    1) қоғамның үкіметтік және үкіметтік емес секторлардың компанияларын қоса алғанда, мемлекеттік органдармен, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдармен, экспорттық-кредиттік агенттіктермен, сақтандыру (қайта сақтандыру) компанияларымен, банктермен, кредиттік және өзге де қаржы мекемелерімен, даму институттарымен және шет мемлекеттердің өзге де шаруашылық субъектілерімен, сондай-ақ халықаралық ұйымдармен, одақтармен және басқа да бірлестіктермен халықаралық ынтымақтастығын дамыту;

    2) үкіметтік және үкіметтік емес секторлардың компанияларын қоса алғанда, мемлекеттік органдармен, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдармен, экспорттық-кредиттік агенттіктермен, сақтандыру (қайта сақтандыру) компанияларымен, банктермен, кредиттік және өзге де қаржы мекемелерімен, даму институттарымен және шет мемлекеттердің өзге де шаруашылық субъектілерімен, сондай-ақ халықаралық ұйымдармен өзара қатынастарда қоғамның мүдделерін білдіру, ілгерілету және қорғау, одақтар және басқа бірлестіктер;

    3) тікелей басшыда даму жоспарын іске асыру шеңберінде Қоғамның халықаралық ынтымақтастығын дамыту жөніндегі іс-шаралардың жыл сайынғы кестесін әзірлеу және бекіту (6 айда бір рет өзектендіре отырып), сондай-ақ қоғамның халықаралық ынтымақтастығын дамыту жөнінде ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеу;

    4) қоғам бастамашылық еткен халықаралық іс-шараларды, Қоғам басшылығының шет мемлекеттердің, халықаралық ұйымдар мен бірлестіктердің өкілдерімен кездесулері мен келіссөздерін, Қоғам басшылығының шетелге сапарларын, сондай-ақ қоғамның халықаралық іс-шараларға қатысуын ұйымдастыру;

    ҚР елшіліктерімен және басқа да шетелдік мекемелермен, ҚР-ның шет мемлекеттердегі құрметті консулдарымен, сондай-ақ дипломатиялық және басқа да өкілдіктермен, шет мемлекеттердің ҚР-дағы құрметті консулдарымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру
    управленческие
    коммуникативные
    Полный день
    04.07.2025 12:29:02

    Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту департаментінің менеджері

    Лицензияларға, сертификаттарға және т. б. қойылатын талаптар: талап етілмейді

    Кәсіби жұмыс тәжірибесі (ұзақтығы, облыс, салалар және т. б.):
    - тиісті салалардағы жұмыс тәжірибесі
    лауазымның функционалдық бағыттарына кемінде 2 (екі) жыл және / немесе
    - кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.

    Бұл талаптар бітірген кандидаттарға қолданылмайды
    шетелдік жоғары оқу орны/ Назарбаев Университеті бағдарлама бойынша
    "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген магистратура (тәжірибеге қойылатын талаптарсыз
    жұмыс).

    Жеке сипаттамалары:
    - нәтижеге назар аудару;
    - ашық байланыс;
    - аналитикалық ойлау;
    - міндеттеме / компания.

    Тілдерді меңгеру деңгейі ( қажет болған жағдайда): мемлекеттік тілді меңгеру

    Қызметкерлерді сапалы іріктеу үшін маңызды қосымша ақпарат:
    - лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
    - Департамент қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
    - Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
    - ат қызметін басқару, ат процестерін құру және сәулет саласындағы халықаралық стандарттарды білу;
    - ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
    развитие информацион...
    управление базами да...
    анализ сбоев
    Полный день
    02.07.2025 18:29:01

    Сақтандыру және кепілдік департаментінің бас менеджері (әдістемесі)

    Бас менеджер келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

    1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық білім;

    2) Департамент қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;

    3) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сақтандыру және кепілдік беру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

    Функциялар:

    1) қоғамның ішкі нормативтік құжаттарын, департаменттің құзыретіне жататын әдістемелік материалдарды әзірлеу, өзектендіру және келісу;

    2) Департаменттің және қоғамның мүдделі бөлімшелерінің қызметкерлерін қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына енгізілген өзгерістер бойынша оқытуды ұйымдастыру және жүргізу;

    3) Департамент құзыреті шегінде Қоғам қызметінің бағыттарын дамыту;

    4) Департаменттің қызметіне қатысты Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарының талаптарын сақтауды қамтамасыз ету;

    5) Департаменттің нормативтік-әдістемелік құжаттамасын өзекті жағдайда қамтамасыз ету.
    ответственность
    высокая работоспособ...
    Полный день
    02.07.2025 18:16:02

    Жобалық талдау департаменті маманы (азаматтық-құқықытық сипаттағы шарт бойынша)

    1. Лизингке өтінімдерді қарау:

    - өтініш берушілердің қаржылық талдауы;

    - жобалар мен лизингтік өтінімдердің инвестициялық көрсеткіштерін бағалау;

    - жобаны іске асыруды талдау;

    - жобаларды қаржылық модельдеу;
    - маркетингтік талдау жүргізу – жобалар бойынша шикізат пен дайын өнім нарығын талдау;- жүргізілген талдауды ескере отырып мәмілені құрылымдау және тиісті қорытындыны дайындау.
    2. Уәкілетті органда жобаны қарауға және қорғауға қатысу.
    3. Тоқсан сайын жалға алушылардың қаржылық мониторингін жүргізу.

    4. Инвестициялық жобаларға кешенді мониторинг жүргізу.

    5. Лизингтік портфель бойынша есептерді дайындау.

    Талаптар:
    1. Экономика және қаржы саласындағы жоғары білім;
    2. Кәсіпорындардың қаржылық талдауын жүргізу, қаржылық модельді құру және талдау дағдылары;
    3. Инвестициялық талдаушы, несие талдаушысы ретінде кемінде 1-3 жыл жұмыс тәжірибесі;
    4. Аналитикалық дағдылар, үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей білу, дербестік, оқу қабілеті, ақпаратты ұсынудың анықтығы;
    5. Дербес компьютерді (Word, Excel, Power Point) пайдалану дағдылары;
    6. Қаржы лизингі саласындағы Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын білу.
    Навыки пользования п...
    Аналитические навыки...
    Обладать знаниями де...
    Навыки проведения ан...
    01.07.2025 10:23:40

    Құқықтық қамтамасыз ету департаментінің Басқарма хатшысы

    Басқарма хатшысы келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

    1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) заң білімі;

    2) қызмет бағыты бойынша кемінде 3 (үш) жыл жұмыс өтілі;

    3) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдыларының болуы;

    4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

    Функциялар:

    1) Екінші деңгейдегі банктердің, Қазақстанның Даму банкінің, лизингтік қызметті жүзеге асыратын өзге де заңды тұлғалардың Өңдеуші өнеркәсіптің отандық жоғары технологиялық тауарлары мен қызметтерін шетелдік сатып алушыларға беретін кредиттері мен лизингтік мәмілелері бойынша сыйақы мөлшерлемесін сақтандыруға/қайта сақтандыруға/кепілдендіруге/субсидиялауға байланысты Қоғам қызметін құқықтық сүйемелдеу (бұдан әрі – субсидиялау), оның ішінде қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес құқықтық сараптама жүргізу;

    2) қоғам жасасатын шаруашылық, Еңбек және өзге де шарттардың, келісімдердің жобалары бойынша құқықтық сараптама жүргізу;

    3) қоғамның ішкі рәсімдерінде көзделген тәртіппен сақтандыру қағидаларын және қоғамның өзге де ішкі құжаттарын әзірлеуге, келісуге, бекітуге және өзектендіруге қатысу;

    4) қоғамның бағалы қағаздарымен мәмілелерді құқықтық сүйемелдеу;

    5) Басқарма Төрағасының бұйрықтарының, өкімдерінің жобаларын дайындауға қатысу;

    департаменттің құзыретіне кіретін міндеттер шеңберінде Қоғам қызметінің құқықтық мәселелері бойынша Қоғамның құрылымдық бөлімшелеріне, қызметкерлеріне консультация беру.
    Внимательность
    высокая работоспособ...
    Полный день
    01.07.2025 09:45:39

    «ҚазАгроҚаржы» АҚ Астана қаласы бойынша филиалының инженер-механигі

    Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:

    Ø кредиттік-лизингтік қызметті техникалық сүйемелдеуді жүзеге асырады;

    Ø инженерлік-техникалық құжаттаманы жүргізуді жүзеге асыру (техниканы есепке алу, мемлекеттік тіркеу және кепілдік қызмет көрсету шарттарын жасасу туралы толық ақпарат, жеткізушілердің кепілдік міндеттемелері бойынша орындалған жұмыстарды жарнамалау/қабылдау актілерін жасау, лизинг заттары мен кепіл мүлкінің мониторингі және т. б.);

    Ø жабдықтаушыдан техника мен жабдықты қабылдауды жүзеге асыру және лизинг алушыларға беру.

    Бағыну деңгейі: Филиал директоры.

    Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:

    Жалдау нысаны:         ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу

    Жұмыс кестесі:           9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 12.30-ден 14.00 дейін

    Демалыс:                     Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

    Ісапарлар:                   іссапарлар болуы мүмкін

    Әлеуметтік пакет:        Медициналық сақтандыру

    ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ

    Бұл маман үшін

    Келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

    Оқыту бағдарламалары: талқылануда.

    ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

    Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі (техникалық/экономикалық).

    Жұмыс тәжірибесі: ауыл шаруашылығы/ техникалық/экономикалық/қаржы салаларындағы жұмыс тәжірибесі 2 жылдан кем емес немесе қоғамның/холдинг компаниялар тобының құрылымдық бөлімшесінде өзге позицияда 2 жылдан кем емес. «Бакалавр», «Магистр» дәрежелері бойынша шет елдердің жоғары оқу орындарын бітірген тұлғалар үшін жұмыс тәжірибесіне талаптар қойылмай/ «Магистр» дәрежесі бойынша Қазақстан Республикасының оқу орындары.

    Білуге тиіс: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім. Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.

    В, С санатындағы жүргізуші куәлігі.

    Нормативные правовые...
    Специфика основной д...
    Водительское удостов...
    Навыки, регулирующие...
    Полный день
    30.06.2025 17:03:39

    Біліктілік талаптары:
    Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық/экономикалық/заң білімі. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.
    Лауазымдық міндеттері:
     
     
    Жалға берілетін жылжымайтын мүлікті сату және   тікелей кредиттеу бойынша және агенттер   арқылы ипотекалық қарыздар беруді ресімдеу,   Екінші деңгейдегі банктерден ипотекалық қарыздар бойынша   талап ету құқықтарын сатып алу.
    Хаттарды дайындау.   Банктердің, мемлекеттік/ мемлекеттік емес заңды   тұлғалардың сауалдарына және жеке   тұлғалардың/жалға алушылардың/қарыз алушылардың өтініштеріне жауап-хаттарды қалыптастыру, тікелей басшымен   келісу және жолдау.
    Есептілікті қалыптастыру. Департамент қызметі шеңберінде   Компанияның   құрылымдық бөлімшелері мен уәкілетті   органның есептілікті және сұратылған   мәліметтерді уақтылы ұсынуы.
    Департаменттің қызметін реттейтін   Компанияның   ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеуге және   өзектендіруге қатысу.
    Жалдау шарттарын,   банктік қарызды, ипотекалық   шарттарды және жылжымайтын   мүлікті сатып алу-сату шарттарын бөліп төлеу   арқылы сүйемелдеу.
    Департамент қызметі шеңберінде   тәуекелдерді сәйкестендіруді, бағалауды және   мониторингті жүргізеді, тәуекелдерге ден қою бойынша бекітілген іс-шараларды іске   асырады, тікелей басшыны   және/немесе тәуекел-үйлестірушіні іске асырылған тәуекелдер   туралы уақтылы хабардар   етеді.
    Басқарма Төрағасы   аппаратының баспасөз қызметінің басшысымен және/немесе Басқарма мүшесінің   деңгейінен төмен емес   жетекшілік ететін басшымен пресс-релиздерді,   мақалаларды, сұхбаттарды және сөз сөйлеулерді   қоса алғанда, бірақ   олармен шектелмей, үшінші тұлғаларға   таратуға арналған жария   материалдарды алдын ала келісуді   жүргізеді.
    Целеустремлённость
    23.06.2025 06:35:37

    Жобалық басқару және ақпараттық технологиялар департаментінің менеджері

    Менеджер келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

    1) тиісті қызмет бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;

    2) қызмет бағыты бойынша кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі;

    3) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

    1) қоғамның бизнес-процестерін оларды оңтайландыру, реинжиниринг және автоматтандыру мүмкіндіктері тұрғысынан талдау;

    2) бизнес-процестердің картасын толтыру және диаграммаларды салу арқылы бизнес-процестердің сипаттамасы;

    3) бизнес-процестерді талдау қорытындылары бойынша ұсынымдар әзірлеу;

    4) тиімсіз, қайталама функцияларды анықтау мақсатында қоғамның бизнес-процестерінің ұйымдастырушылық дизайнын (функционалдық талдауын) жүргізу;

    5) жүргізілген оңтайландырудың немесе бизнес-процестердің реинжинирингінің тиімділігін бағалау үшін мониторинг жүргізу.
    Аналитические способ...
    навыки управления ри...
    Полный день

    Смотреть еще вакансии

    Кіру