Лауазымдық міндеттері:
1) қаржы активтері бойынша резервтерді қалыптастыру.
2) есептілік. ЕБЖ шеңберінде есептілік нысандарын дайындау.
3) провизияларды (резервтерді) есептеу модельдерін әзірлеу және валидациялау.
4) ішкі құжаттарды әзірлеу / өзектендіру.
5) процестерді автоматтандыру.
6) уәкілетті органдардың қарауы үшін материалдар дайындау.
7) Комитеттерді ұйымдастыру және өткізу.(қолданыстағы Құзыреттер моделіне сәйкес):
- Коммуникация және көшбасшылық: өз ойын сенімді әрі сабырлы түрде жеткізеді; ойын жазбаша түрде сенімді әрі нақты баяндайды; қойылған мақсаттарға жету үшін үнемі басқалармен білім және ақпарат алмасады.
- A Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау: Департаменттің жұмыс процесін, өз бағыты бойынша ғана емес, сонымен қатар байланысты бағыттар бойынша да жақсы түсінеді; фактілерге сүйене отырып, жиналған ақпаратқа дұрыс себеп-салдарлық байланыстар жасайды; өз бағыты бойынша өндірістік тапсырмаларды жедел шешеді.
- A Жұмыс процестеріне ықпал ету: ішкі және (немесе) сыртқы клиенттердің қажеттіліктері мен үміттерін түсінеді; клиенттерден түскен сұраныстарды сапалы және уақытылы орындайды; ішкі және (немесе) сыртқы клиенттердің жұмысын жақсартуға бағытталған орынды ұсыныстарына дер кезінде әрекет етеді.
- Жұмысты ұйымдастыру: жұмысты жоспарлайды, құрылымдайды, ұйымдастырады және белгіленген мерзімде орындайды; белгіленген ережелер мен рәсімдерді сақтайды; түзетуді қажет етпейтін сапалы нәтиже ұсынады.
- Өзгерістерге бейімділік: жаңа жұмыс бағыттарын оңай меңгереді; жұмыс әдістерін әртүрлі жағдайларға бейімдейді; күйзеліс жағдайында да жұмыстың жоғары сапасын сақтайды.
- A Командалық жұмыс: жалпы корпоративтік мақсаттар мен құндылықтарды бөліседі және оларды құрылымдық бөлімшенің жеке мақсаттарынан және өзінің жұмыс тапсырмаларынан жоғары қояды; өзін жалпы нәтижеге жетуге бағытталған Департамент командасының бір бөлігі ретінде сезінеді; әріптестерімен конструктивті және сыпайы қарым-қатынас орнатады, келіспеушіліктерді ортақ мүдделер негізінде шешеді.
- Жауапкершілік: тапсырмаларды сапалы және уақытылы орындайды; жұмысының нәтижесі мен сапасына (жақсы нәтижелерге де, сәтсіздіктерге де) жауапкершілік алады; қиындықтар туындаған жағдайда оларды шешудің жолдарын табады және жүзеге асырады.
Даму: Департамент директорымен бірге болашақтағы даму салаларын анықтайды.
Ақпараттық технологиялар (бұдан әрі – АТ) бойынша стратегиялық және тактикалық жоспарларды жоспарлау және іске асыру;
Қоғам мен еншілес ұйымдарда (бұдан әрі – ЕҰ) АТ, ақпараттық жүйелерді дамыту және енгізу бойынша жобаларды басқару;
Қоғамның АТ инфрақұрылымының үздіксіз жұмыс істеуін, ақпараттық жүйелердің қолжетімділігін, сондай-ақ Қоғам мен ЕҰ-дағы АТ қызметтері мен сервистерінің сенімді, істен шықпай жұмыс істеуін қамтамасыз етуді ұйымдастыру және бақылау;
ЕҰ-ның ақпараттық технологиялар саласындағы қызметіне бақылау және мониторинг жүргізу.
Білімге қойылатын талаптар (деңгейі, бағыты және т.б.):
Жоғары техникалық, ақпараттық технологиялық немесе инженерлік-экономикалық білім.
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл.
Арнайы кәсіби білімдер:
АТ дамуының перспективалары мен бағыттарын білу;
Есептеу техникасы, байланыс және коммуникация құралдарын қолданудың отандық және шетелдік озық тәжірибесі, АТ қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері;
Бизнестің цифрлық трансформациясының принциптері және АТ саласындағы өзгерістерді басқару;
Корпоративтік ортада жасанды интеллект, машиналық оқыту және үлкен деректер аналитикасы мүмкіндіктері;
Деректер, бағдарламалық қамтамасыз ету және лицензиялауды қоса алғанда, цифрлық активтерді басқару негіздері;
Ақпаратты жинау, беру және өңдеу құралдары;
Негізгі және құрамдас жабдықтардың техникалық сипаттамалары, конструкциялық ерекшеліктері, мақсаты және жұмыс режимдері, сондай-ақ техникалық пайдалану ережелері;
Ақпаратты автоматтандырылған өңдеу технологиялары;
Есептеу техникасы мен телекоммуникациялар құралдарын қолданудың желілік технологиялары;
Ақпаратты автоматтандырылған өңдеу, бағдарламалау, Корпоративтік ақпараттық жүйелер мен оның қосалқы жүйелерінің жобаларын әзірлеу тәртібін жобалаудың негіздері;
Ақпараттық қызметтер нарығы;
Департаменттің жұмыс жоспарларын, жабдықтың жұмыс кестелерін, тапсырмаларды шешу регламенттерін әзірлеу тәртібі;
Тапсырмаларды қою, оларды алгоритмдеу тәртібі;
Жабдыққа жөндеу қызметін ұйымдастыру;
Техникалық құжаттаманы ресімдеу тәртібі;
Ақпараттық қызметтер көрсету бойынша шарттар жасау және техникалық құжаттаманы ресімдеу тәртібі;
Қоғамның бейіні, мамандануы және даму перспективалары.
Өз қызметінде Директор келесі құжаттарды басшылыққа алады:
Қазақстан Республикасының заңнамасы: Конституция, Еңбек кодексі, «Акционерлік қоғамдар туралы» Заң, «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Заң, «Ақпараттандыру туралы» Заң, сондай-ақ Қоғам мен ЕҰ-дағы АТ процестерін іске асыруға қатысты Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері;
Есептеу техникасын, байланыс және коммуникация құралдарын пайдалану мен қызмет көрсетуге қатысты Департамент қызметінің ішкі нормативтік құжаттары;
«Qazaqstan Investment Corporation» акционерлік қоғамының іскерлік этика кодексі.
Экономика / қаржы / құқық саласындағы жоғары білім.
Департамент қызметіне сәйкес салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі.
Тиісті артықшылық: мемлекеттік қызметте, ұлттық даму институттарында, екінші деңгейдегі банктерде, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.
Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының иегерлері / магистратура немесе PhD докторантурасын тәмамдаған түлектер үшін – кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі.
Талдау жасау қабілеті (соның ішінде статистикалық және экономикалық);
Презентацияларды әзірлеу және өткізу, келіссөздер жүргізу дағдылары;
Іскерлік хат алмасу дағдылары;
Талдау есептері мен баяндамалар дайындау қабілеті.
Сауатты жазбаша және ауызша сөйлеу тілі;
Коммуникабельділік;
Командада жұмыс істей білу.
Бағдарламаларды стратегиялық жоспарлау және ілгерілетуге қатысу;
Өңірлік филиалдардың (ӨФ) жұмысын үйлестіру, іс-шараларға қатысу, мәселелерді мониторинг жасау және талдау;
«Жасырын тұтынушы» тексерістерін ұйымдастыру, «Ulttyq Ónim» көрмесіне қатысу, ӨФ есептілігі мен рейтингтерін дайындау;
Директорлар кеңесінің құжаттарын әзірлеу және сүйемелдеу, тапсырмалардың орындалуын бақылау;
Ішкі құжаттаманы әзірлеу, бюджет пен сметаларды қалыптастыру және сүйемелдеу;
Мемлекеттік органдармен, ЕДБ және Қордың серіктестерімен өзара әрекеттесу;
Қызметкерлерді оқыту, сатып алуларды бастау, операциялық тәуекелдерді басқару;
Аналитикалық материалдар, хаттар мен презентациялар дайындау.
1. ІАҚ-тың миссиясы – Қоғамның Директорлар кеңесі мен Атқарушы органына олардың Қоғамның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу жөніндегі міндеттерін орындауда қажетті көмек көрсету қызметтерін ұсыну.
2. ІАҚ қызметінің негізгі мақсаты – Қоғамның қаржы-шаруашылық қызметіне бақылау жүргізу және Қоғамның Директорлар кеңесіне Қоғам қызметін жетілдіру мен басқару тиімділігін арттыруға бағытталған тәуелсіз, негізделген кепілдіктер мен кеңестер беру. Бұл ретте, Қоғамның тәуекелдерді басқару, ішкі бақылау және корпоративтік басқару жүйелерін жақсарту да осы мақсатқа кіреді.
Жұмыспен қамту шарттары:
1. Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес еңбек шартын ресімдеу;
2. Жалақы + жұмыс нәтижесіне қарай тоқсан сайынғы сыйақы;
3. Бүкіл отбасы үшін медициналық сақтандыру (төрт адамға дейін);
4. Оқыту және біліктілігін арттыру;
5. Кәсіби команда;
Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:
Ø кредиттік-лизингтік қызметті техникалық сүйемелдеуді жүзеге асырады;
Ø инженерлік-техникалық құжаттаманы жүргізуді жүзеге асыру (техниканы есепке алу, мемлекеттік тіркеу және кепілдік қызмет көрсету шарттарын жасасу туралы толық ақпарат, жеткізушілердің кепілдік міндеттемелері бойынша орындалған жұмыстарды жарнамалау/қабылдау актілерін жасау, лизинг заттары мен кепіл мүлкінің мониторингі және т. б.);
Ø жабдықтаушыдан техника мен жабдықты қабылдауды жүзеге асыру және лизинг алушыларға беру.
Бағыну деңгейі: Филиал директоры.
Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:
Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу
Жұмыс кестесі: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 12.30-ден 14.00 дейін
Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес
Ісапарлар: іссапарлар болуы мүмкін
Әлеуметтік пакет: Медициналық сақтандыру
ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ
Бұл маман үшін
Келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты
Оқыту бағдарламалары: талқылануда.
ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:
Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі (техникалық/экономикалық).
Жұмыс тәжірибесі: ауыл шаруашылығы/ техникалық/экономикалық/қаржы салаларындағы жұмыс тәжірибесі 2 жылдан кем емес немесе қоғамның/холдинг компаниялар тобының құрылымдық бөлімшесінде өзге позицияда 2 жылдан кем емес. «Бакалавр», «Магистр» дәрежелері бойынша шет елдердің жоғары оқу орындарын бітірген тұлғалар үшін жұмыс тәжірибесіне талаптар қойылмай/ «Магистр» дәрежесі бойынша Қазақстан Республикасының оқу орындары.
Білуге тиіс: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім. Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.
В, С санатындағы жүргізуші куәлігі.
Жалға берілетін жылжымайтын мүлікті сату және тікелей кредиттеу бойынша және агенттер арқылы ипотекалық қарыздар беруді ресімдеу, Екінші деңгейдегі банктерден ипотекалық қарыздар бойынша талап ету құқықтарын сатып алу. Хаттарды дайындау. Банктердің, мемлекеттік/ мемлекеттік емес заңды тұлғалардың сауалдарына және жеке тұлғалардың/жалға алушылардың/қарыз алушылардың өтініштеріне жауап-хаттарды қалыптастыру, тікелей басшымен келісу және жолдау. Есептілікті қалыптастыру. Департамент қызметі шеңберінде Компанияның құрылымдық бөлімшелері мен уәкілетті органның есептілікті және сұратылған мәліметтерді уақтылы ұсынуы. Департаменттің қызметін реттейтін Компанияның ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеуге және өзектендіруге қатысу. Жалдау шарттарын, банктік қарызды, ипотекалық шарттарды және жылжымайтын мүлікті сатып алу-сату шарттарын бөліп төлеу арқылы сүйемелдеу. Департамент қызметі шеңберінде тәуекелдерді сәйкестендіруді, бағалауды және мониторингті жүргізеді, тәуекелдерге ден қою бойынша бекітілген іс-шараларды іске асырады, тікелей басшыны және/немесе тәуекел-үйлестірушіні іске асырылған тәуекелдер туралы уақтылы хабардар етеді. Басқарма Төрағасы аппаратының баспасөз қызметінің басшысымен және/немесе Басқарма мүшесінің деңгейінен төмен емес жетекшілік ететін басшымен пресс-релиздерді, мақалаларды, сұхбаттарды және сөз сөйлеулерді қоса алғанда, бірақ олармен шектелмей, үшінші тұлғаларға таратуға арналған жария материалдарды алдын ала келісуді жүргізеді. |