Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:
Ø кредиттік-лизингтік қызметті техникалық сүйемелдеуді жүзеге асырады;
Ø инженерлік-техникалық құжаттаманы жүргізуді жүзеге асыру (техниканы есепке алу, мемлекеттік тіркеу және кепілдік қызмет көрсету шарттарын жасасу туралы толық ақпарат, жеткізушілердің кепілдік міндеттемелері бойынша орындалған жұмыстарды жарнамалау/қабылдау актілерін жасау, лизинг заттары мен кепіл мүлкінің мониторингі және т. б.);
Ø жабдықтаушыдан техника мен жабдықты қабылдауды жүзеге асыру және лизинг алушыларға беру.
Бағыну деңгейі: Филиал директоры.
Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:
Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу
Жұмыс кестесі: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 12.30-ден 14.00 дейін
Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес
Ісапарлар: іссапарлар болуы мүмкін
Әлеуметтік пакет: Медициналық сақтандыру
ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ
Бұл маман үшін
Келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты
Оқыту бағдарламалары: талқылануда.
ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:
Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі (техникалық/экономикалық).
Жұмыс тәжірибесі: ауыл шаруашылығы/ техникалық/экономикалық/қаржы салаларындағы жұмыс тәжірибесі 2 жылдан кем емес немесе қоғамның/холдинг компаниялар тобының құрылымдық бөлімшесінде өзге позицияда 2 жылдан кем емес. «Бакалавр», «Магистр» дәрежелері бойынша шет елдердің жоғары оқу орындарын бітірген тұлғалар үшін жұмыс тәжірибесіне талаптар қойылмай/ «Магистр» дәрежесі бойынша Қазақстан Республикасының оқу орындары.
Білуге тиіс: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім. Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.
В, С санатындағы жүргізуші куәлігі.
Жалға берілетін жылжымайтын мүлікті сату және тікелей кредиттеу бойынша және агенттер арқылы ипотекалық қарыздар беруді ресімдеу, Екінші деңгейдегі банктерден ипотекалық қарыздар бойынша талап ету құқықтарын сатып алу. Хаттарды дайындау. Банктердің, мемлекеттік/ мемлекеттік емес заңды тұлғалардың сауалдарына және жеке тұлғалардың/жалға алушылардың/қарыз алушылардың өтініштеріне жауап-хаттарды қалыптастыру, тікелей басшымен келісу және жолдау. Есептілікті қалыптастыру. Департамент қызметі шеңберінде Компанияның құрылымдық бөлімшелері мен уәкілетті органның есептілікті және сұратылған мәліметтерді уақтылы ұсынуы. Департаменттің қызметін реттейтін Компанияның ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеуге және өзектендіруге қатысу. Жалдау шарттарын, банктік қарызды, ипотекалық шарттарды және жылжымайтын мүлікті сатып алу-сату шарттарын бөліп төлеу арқылы сүйемелдеу. Департамент қызметі шеңберінде тәуекелдерді сәйкестендіруді, бағалауды және мониторингті жүргізеді, тәуекелдерге ден қою бойынша бекітілген іс-шараларды іске асырады, тікелей басшыны және/немесе тәуекел-үйлестірушіні іске асырылған тәуекелдер туралы уақтылы хабардар етеді. Басқарма Төрағасы аппаратының баспасөз қызметінің басшысымен және/немесе Басқарма мүшесінің деңгейінен төмен емес жетекшілік ететін басшымен пресс-релиздерді, мақалаларды, сұхбаттарды және сөз сөйлеулерді қоса алғанда, бірақ олармен шектелмей, үшінші тұлғаларға таратуға арналған жария материалдарды алдын ала келісуді жүргізеді. |
Біліктілік талаптары: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/IT білім/математикалық білім.
Лауазымдық міндеттері:1) Ішкі құжаттарды әзірлеу/жаңарту. Ақпараттық технологиялар тәуекелдерін және ақпараттық қауіпсіздік тәуекелдерін басқару саясаты мен рәсімдерін әзірлеуге және жаңартуға қатысу. Бизнес-процестерді, оларға тән тәуекелдерді және бақылауларды анықтау әдістемесін жаңарту;
2) Тәуекел картасын жасау және қалыптастыру. Ақпараттық технологиялар мен ақпараттық қауіпсіздік тәуекелдер картасын әзірлеу және қалыптастыру, ақпараттық технологиялар мен ақпараттық қауіпсіздік тәуекелдерінің деңгейін бақылау және бағалау процесіне қатысу;
3) Тәуекелдерді басқаруСоттарда өкілдік ету. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында қылмыстық, азаматтық және әкімшілік істер бойынша барлық сатыдағы соттарда өкілдік етуді жүзеге асырады;
Талап-арыз қызметі. Компаниядағы талап-арыз жұмысы бойынша барлық қажетті материалдарды дайындауды, сондай-ақ соттарда және (немесе) атқарушылық іс жүргізуде тікелей қатысуды қамтамасыз етеді. Компанияның заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында компанияның талап-арыз жұмысы мен құқық қолдану практикасының нәтижелерін талдауды және қорытуды жүзеге асырады;
Өңірлердегі талап-арыз қызметі. Компаниядағы талап-арыз жұмысы бойынша барлық қажетті материалдарды дайындауды, сондай-ақ компанияның заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында компанияның өңірлік өкілдерінің талап-арыз жұмысын үйлестіруді қоса алғанда, соттар мен атқарушылық іс жүргізуге тікелей қатысуды қамтамасыз етеді;
Есептер, анықтамалар, хаттар дайындау. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында шағымдар мен өтініштерді қарауды қоса алғанда, шағым-талап жұмысы бойынша есептерді, анықтамалар мен хаттарды әзірлеуді, жасауды және талдауды жүзеге асырады;
Азаматтардың, органдар мен ұйымдардың сауалдары мен өтініштерін қарау. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында Компанияға келіп түскен азаматтардың, органдар мен ұйымдардың өтініштерінде қамтылған жауаптарды дайындауды, сондай-ақ хаттарға, сұрау салуларға және өзге де ақпаратқа талдау мен заңдық бағалау жүргізуді жүзеге асыруды бақылау;
Міндеттері:
Жобалар аясында шарттарды уақтылы дайындау, келісу және тиісті ресімдеу
Қаржыландыру құралдарының Автоматтандырылған банк ақпараттық жүйелерінде және өзге де жүйелерде техникалық сүйемелдеуін қамтамасыз ету
Қаржыландыру және әкімшілендіру кезеңдерінде қарыз алушының/контрагенттің қаржылық және қаржылық емес міндеттемелерін сапалы мониторингтеу (кейінгі бақылау)
Жобалар бойынша кредит құжаттамасын ҚР қолданыстағы заңнамасының және Банктің ішкі нормативтік актілерінің талаптарына сәйкес қалыптастыру, жүргізу және тиісті түрде сақтау
Кредиттік әкімшілендіру процесін жетілдіруге қатысу
Талаптары:
Жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік білім
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда, корпоративтік кредиттеуде кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі болғаны жөн
Ұйымның бейініне сәйкес экономикалық/қаржылық қызмет саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі
Негізгі міндеттері:
· Банктің қаржылық мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін Бюджетті қалыптастыру және түзету.
· Бюджеттің орындалуын талдау және шығындарды бақылау және артық шығындар тәуекелін азайту үшін есептілікті дайындау.
· Банктік операциялардың экономикалық тиімділігін қамтамасыз ету мақсатында тарифтік саясат жүргізу.
· Акционердің талаптарына сәйкес әкімшілік шығыстар бойынша лимиттерді әзірлеу, бекіту және бақылау.
· Жоспарлау және есептілік процестерін автоматтандыру бойынша ұсыныстар дайындау.
· Орта мерзімді жоспарлау процесін ұйымдастыру, Банктің Даму жоспарын әзірлеу, түзету және орындалуын бақылау.
Талаптар:
· Экономика, қаржы немесе бизнес басқару саласындағы жоғары білім.
· Бюджеттеу және тиімділікті басқару саласындағы сертификаттардың болуы құпталады.
· Лауазымның функционалдық бағытына сәйкес кәсіби салада кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі.
· Бюджеттеу саласында бірнеше функциялар мен процестерді жоспарлау және интеграциялау дағдылары.
· Банктік ақпараттық жүйелермен (Colvir, 1C және т.б.) жұмыс істеу дағдылары.
· Бюджеттеу (активтер мен пассивтерді, кірістер мен шығыстарды жоспарлау) және басқарушылық есептілікті қалыптастыру дағдылары.
Негізгі міндеттері:
· Ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу және өзектендіру.
· Банктің IT инфрақұрылымын жетілдіру бойынша ұсыныстар дайындау.
· Біліктілікті арттыру, IT саласындағы жаңа технологиялар мен тәжірибелерді зерделеу.
· IT сервистердің (Бағдарламалық қамтамасыз ету, жабдықтар, пайдаланушыларды қолдау) үздіксіз жұмысын бақылау.
· Пайдаланушыларға өтінімдер бойынша қызмет көрсету сапасын ұйымдастыру және бақылау.
· Ақпараттық жүйелердегі ықтимал ақаулар туралы, сондай-ақ алаяқтық пен сыбайлас жемқорлық фактілеріне күдік болған жағдайда хабарлау.
Талаптар:
· IT саласындағы жоғары білім.
· ITIL, COBIT, Time management, PMP немесе PMI бойынша сертификаттардың болуы құпталады.
· Лауазымның функционалдық бағытына сәйкес кәсіби салада кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі.
· Серверлік және пайдаланушы операциялық жүйелерін әкімшілендіру, IT инфрақұрылымы мен ақпараттық жүйелердегі инциденттерді/проблемаларды басқару, конфигурацияларды басқару дағдылары – Банктің IT инфрақұрылымының өзекті моделін әзірлеу және қолдау.
Негізгі міндеттері:
· Заңды тұлғалардың кредиттік және төлем қабілеттілігін талдау, инвестициялық жобалар мен кредиттік өтінімдерді бағалау, оның ішінде қаржылық модельдеу және тиісті қорытынды дайындау.
· Жүргізілген талдау мен анықталған тәуекелдерді ескере отырып, мәмілені құрылымдау.
· Кредиттік талдау және мониторинг процестерін автоматтандыруға қатысу.
· Кредиттік қызметке және процестерді оңтайландыруға байланысты ішкі құжаттарды әзірлеу және өзектендіру.
Талаптар:
· Экономика және қаржы саласында жоғары білім.
· Кәсіпорындардың қаржылық талдауын жүргізу, қаржылық модель құру және талдау, тәуекелдерді бағалау және басқару, мәмілелерді құрылымдау дағдылары.
· Аналитик, тәуекел-менеджер немесе корпоративтік бизнестегі кредиттік менеджер ретінде кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.
· Күшті аналитикалық дағдылар, үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей білу, өзіндік жұмыс, оқуға қабілеттілік, ақпаратты нақты жеткізе білу.
· ДК-ні (Word, Excel, PowerPoint, Power BI) жоғары деңгейде пайдалану дағдылары.
Негізгі міндеттері:
· Банктің Даму стратегиясын әзірлеу және түзету, оны Жалғыз акционермен келісу және Директорлар кеңесінің бекітуіне ұсыну.
· Банктің Жылдық есебінің жобасын дайындау және оның бекітілуін сүйемелдеу.
· Перспективалы салалар бойынша аналитикалық есептер дайындау.
· ESG қағидаттарын Банктің қызметіне енгізу.
· Тұрақты даму және ESG рейтингтері мәселелері бойынша халықаралық рейтингтік агенттіктермен және аудиторлармен өзара әрекеттесу.
Талаптар:
· Экономика/қаржы/жобаларды басқару, экология салаларында белгілі бір бейінмен немесе дәрежемен жоғары білім.
· Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.
· Үлкен деректер массивтерінен білім іздеу және алу үшін қолданылатын негізгі және кеңейтілген талдау әдістері мен тәсілдерін білу.
· Статистикалық, экономикалық және қаржылық талдау әдістерін білу.
· ДК-ні жоғары деңгейде пайдалану дағдылары (Word, Excel, PowerPoint, Power BI).
· Экономикалық талдау үшін статистикалық бағдарламаларды пайдалану дағдылары.
Негізгі міндеттері:
· Құқықтық тәуекелдерді анықтау және оларды азайту бойынша ұсынымдармен кредиттік жобалар бойынша заң қорытындыларын дайындау.
· Құқықтық мәселелерді шешу үшін мемлекеттік органдармен және ұйымдармен келіссөздерге қатысу.
· Мәміле құрылымы мен қаржыландыру шарттарын талқылау кезінде клиенттермен кездесулерге кредиттік бөліммен бірге қатысу.
· Шетелдік заңнама мәселелері бойынша сыртқы консультанттарға техникалық тапсырмалар әзірлеу; олардың қорытындыларын техникалық тапсырмаға сәйкестігін тексеру.
· Кредиттік қызмет мәселелері бойынша Банктің ішкі нормативтік құжаттарының жобаларын келісу.
Талаптар:
· Жоғары заңгерлік білім.
· Лауазымның функционалдық бағытына сәйкес кәсіби салада кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.
· Мемлекеттік және ағылшын тілдерін кәсіби деңгейде меңгеру.
· Мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл тәжірибесі.
· Кредиттік қызмет аясында құқықтық тәуекелдерді басқару дағдылары (идентификация, талдау, бағалау, мониторинг, шекті мәндерді белгілеу, алдын алу құралдарын әзірлеу және т.б.).
· MS Office (Word, Excel, PowerPoint), электрондық құқықтық жүйелерді жоғары деңгейде пайдалану дағдылары.