Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Прочее
Жұмыс уақыты
62 бос орын
04.07.2025 16:45:01

Ақпараттық технологиялар аудиторы ІАҚ

Лауазымдық нұсқаулықтан негізгі лауазымдық міндеттер:
АТ және АҚ жүйелерінің тиімділігін тексеру, талдау және бағалау, ақпараттық жүйелерді бағалау бойынша аудиторлық тапсырмаларды жүргізу; аудиторлық тапсырмаларды жүргізуге, АТ және АҚ тәуекелдерін талдау мен бағалауға және бизнес-процестердің АТ-бақылауларын тестілеуге қатысу; ІАҚ-ның бекітілген аудиторлық жоспарына сәйкес АТ-аудит жүргізу және (немесе) Холдингтің еншілес ұйымдарында (синергетикалық) АТ-аудиттерге қатысу; ІАҚ, сыртқы аудиторлар мен АТ және АҚ саласындағы тексеруші органдардың ұсынымдарының орындалуына мониторинг жүргізу; АТ және АҚ жүйелерінің аудиттері мәселелері бойынша Холдинг пен ЕҰ ІАҚ әдіснамалық қолдау көрсету; Холдингтің және қажет болған жағдайда оның ЕҰ-ның АТ және АҚ аудиттерінің нәтижелері бойынша сыртқы аудиторлардың есептерін қарауға қатысу.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары (лауазымдық нұсқаулықтан):
Ақпараттық технологиялар және (немесе) ақпараттық қауіпсіздік аясындағы салаларда жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім.
Лицензиялардың, сертификаттардың болуына қойылатын талаптар:
Ақпараттық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы келесі кәсіби сертификаттардың бірі немесе бірнешеуі – CISA (Certified Information Systems Auditor), CISM (Certified Information Security Manager).
Келесі сертификаттардың және (немесе) сертификаттардың біреуінің немесе бірнешеуінің болғаны құпталады:
CIA (Certified Internal Auditor), СOBIT (Control Objectives for Information and Related Technology), CRISC (Certified in Risk and Information Systems Control), CISSP (Certified Information Systems Security Professional), CGEIT (Certified in the Governance of Enterprise IT), CSX-P (Cybersecurity Practitioner Certification), CDPSE (Certified Data Privacy Solutions Engineer) немесе ішкі аудит, ақпараттық технологиялар аудиті және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы өзге де халықаралық танылған сертификат.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
  • КПХН (МОПП), корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау негіздерін, ISO/IEC 27001 (Information Security Management Systems), COBIT (Control objectives for Information and Related Technology) әдіснамасын және ақпараттық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздік (аудит) саласындағы өзге де халықаралық стандарттарды білу;
  • Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудиторлық қызмет, акционерлік қоғамдар, ақпараттандыру және ақпараттық қауіпсіздік мәселелері бойынша білімі;
  • Мемлекеттік тілді және ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу.
АТ-аудитор лауазымына тағайындауға жол берілмейді:
  • Соңғы үш жыл ішінде Холдингтің және (немесе) оның еншілес ұйымының басшы қызметкерлері болып табылатын адамдар;
  • Экономикалық қызмет саласында жасалған қылмыстар, мемлекеттік қызмет немесе мемлекеттік басқару мүдделеріне қарсы сыбайлас жемқорлық және өзге де қылмыстар, мемлекеттің конституциялық құрылысы мен қауіпсіздігінің негіздеріне қарсы қылмыстар үшін алынбаған немесе заңдарда белгіленген тәртіппен өтелмеген соттылығы бар адамдар.
Міндеттерді орындау үшін қажетті жеке-іскерлік құзыреттер (құзыреттердің қолданыстағы моделіне сәйкес):
  • Байланыс орната білу және көшбасшылық;
  • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
  • Жұмыс процестеріне ықпалы;
  • Жұмысты ұйымдастыра білу;
  • Өзгеру қабілеті;
  • Командалық;
  • Нәтиже үшін жауапкершілік;
  • Даму.
Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:
Ақпараттық технологиялар және (немесе) ақпараттық қауіпсіздік және (немесе) ақпараттық технологиялар аудиті, ақпараттық қауіпсіздік саласындағы жұмыс тәжірибесі - кемінде 5 жыл.

Жұмыс шарттары:
  • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
  • Жалдау нысаны: еңбек шарты;
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
  • Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы 55А, В блогы.

* Аталған вакансия әлеуетті болып табылады және «Бәйтерек» ҰБХ» АҚ Директорлар кеңесінің СВА сандық құрамын 1 бірлікке ұлғайту туралы өзгерісті бекітуіне байланысты.
Внимание к деталям
Глубокое понимание н...
Аудит, внутренний ко...
Полный день
04.07.2025 15:33:02

халықаралық ынтымақтастық Департаменті директорының Орынбасары

Департамент директорының орынбасары келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық және / немесе лингвистикалық білім;

2) Департамент қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 4 (төрт) жыл;

3) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу;

4) жақсырақ ағылшын тілін білу.

Функциялар:

1) қоғамның үкіметтік және үкіметтік емес секторлардың компанияларын қоса алғанда, мемлекеттік органдармен, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдармен, экспорттық-кредиттік агенттіктермен, сақтандыру (қайта сақтандыру) компанияларымен, банктермен, кредиттік және өзге де қаржы мекемелерімен, даму институттарымен және шет мемлекеттердің өзге де шаруашылық субъектілерімен, сондай-ақ халықаралық ұйымдармен, одақтармен және басқа да бірлестіктермен халықаралық ынтымақтастығын дамыту;

2) үкіметтік және үкіметтік емес секторлардың компанияларын қоса алғанда, мемлекеттік органдармен, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдармен, экспорттық-кредиттік агенттіктермен, сақтандыру (қайта сақтандыру) компанияларымен, банктермен, кредиттік және өзге де қаржы мекемелерімен, даму институттарымен және шет мемлекеттердің өзге де шаруашылық субъектілерімен, сондай-ақ халықаралық ұйымдармен өзара қатынастарда қоғамның мүдделерін білдіру, ілгерілету және қорғау, одақтар және басқа бірлестіктер;

3) тікелей басшыда даму жоспарын іске асыру шеңберінде Қоғамның халықаралық ынтымақтастығын дамыту жөніндегі іс-шаралардың жыл сайынғы кестесін әзірлеу және бекіту (6 айда бір рет өзектендіре отырып), сондай-ақ қоғамның халықаралық ынтымақтастығын дамыту жөнінде ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеу;

4) қоғам бастамашылық еткен халықаралық іс-шараларды, Қоғам басшылығының шет мемлекеттердің, халықаралық ұйымдар мен бірлестіктердің өкілдерімен кездесулері мен келіссөздерін, Қоғам басшылығының шетелге сапарларын, сондай-ақ қоғамның халықаралық іс-шараларға қатысуын ұйымдастыру;

ҚР елшіліктерімен және басқа да шетелдік мекемелермен, ҚР-ның шет мемлекеттердегі құрметті консулдарымен, сондай-ақ дипломатиялық және басқа да өкілдіктермен, шет мемлекеттердің ҚР-дағы құрметті консулдарымен өзара іс-қимылды жүзеге асыру
управленческие
коммуникативные
Полный день
04.07.2025 12:29:02

Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту департаментінің менеджері

Лицензияларға, сертификаттарға және т. б. қойылатын талаптар: талап етілмейді

Кәсіби жұмыс тәжірибесі (ұзақтығы, облыс, салалар және т. б.):
- тиісті салалардағы жұмыс тәжірибесі
лауазымның функционалдық бағыттарына кемінде 2 (екі) жыл және / немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.

Бұл талаптар бітірген кандидаттарға қолданылмайды
шетелдік жоғары оқу орны/ Назарбаев Университеті бағдарлама бойынша
"Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген магистратура (тәжірибеге қойылатын талаптарсыз
жұмыс).

Жеке сипаттамалары:
- нәтижеге назар аудару;
- ашық байланыс;
- аналитикалық ойлау;
- міндеттеме / компания.

Тілдерді меңгеру деңгейі ( қажет болған жағдайда): мемлекеттік тілді меңгеру

Қызметкерлерді сапалы іріктеу үшін маңызды қосымша ақпарат:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- Департамент қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
- Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- ат қызметін басқару, ат процестерін құру және сәулет саласындағы халықаралық стандарттарды білу;
- ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
развитие информацион...
управление базами да...
анализ сбоев
Полный день
02.07.2025 18:29:01

Сақтандыру және кепілдік департаментінің бас менеджері (әдістемесі)

Бас менеджер келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық білім;

2) Департамент қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сақтандыру және кепілдік беру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

Функциялар:

1) қоғамның ішкі нормативтік құжаттарын, департаменттің құзыретіне жататын әдістемелік материалдарды әзірлеу, өзектендіру және келісу;

2) Департаменттің және қоғамның мүдделі бөлімшелерінің қызметкерлерін қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына енгізілген өзгерістер бойынша оқытуды ұйымдастыру және жүргізу;

3) Департамент құзыреті шегінде Қоғам қызметінің бағыттарын дамыту;

4) Департаменттің қызметіне қатысты Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарының талаптарын сақтауды қамтамасыз ету;

5) Департаменттің нормативтік-әдістемелік құжаттамасын өзекті жағдайда қамтамасыз ету.
ответственность
высокая работоспособ...
Полный день
02.07.2025 18:16:02

Жобалық талдау департаменті маманы (азаматтық-құқықытық сипаттағы шарт бойынша)

1. Лизингке өтінімдерді қарау:

- өтініш берушілердің қаржылық талдауы;

- жобалар мен лизингтік өтінімдердің инвестициялық көрсеткіштерін бағалау;

- жобаны іске асыруды талдау;

- жобаларды қаржылық модельдеу;
- маркетингтік талдау жүргізу – жобалар бойынша шикізат пен дайын өнім нарығын талдау;- жүргізілген талдауды ескере отырып мәмілені құрылымдау және тиісті қорытындыны дайындау.
2. Уәкілетті органда жобаны қарауға және қорғауға қатысу.
3. Тоқсан сайын жалға алушылардың қаржылық мониторингін жүргізу.

4. Инвестициялық жобаларға кешенді мониторинг жүргізу.

5. Лизингтік портфель бойынша есептерді дайындау.

Талаптар:
1. Экономика және қаржы саласындағы жоғары білім;
2. Кәсіпорындардың қаржылық талдауын жүргізу, қаржылық модельді құру және талдау дағдылары;
3. Инвестициялық талдаушы, несие талдаушысы ретінде кемінде 1-3 жыл жұмыс тәжірибесі;
4. Аналитикалық дағдылар, үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей білу, дербестік, оқу қабілеті, ақпаратты ұсынудың анықтығы;
5. Дербес компьютерді (Word, Excel, Power Point) пайдалану дағдылары;
6. Қаржы лизингі саласындағы Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын білу.
Навыки пользования п...
Аналитические навыки...
Обладать знаниями де...
Навыки проведения ан...
01.07.2025 10:23:40

Құқықтық қамтамасыз ету департаментінің Басқарма хатшысы

Басқарма хатшысы келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) заң білімі;

2) қызмет бағыты бойынша кемінде 3 (үш) жыл жұмыс өтілі;

3) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдыларының болуы;

4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

Функциялар:

1) Екінші деңгейдегі банктердің, Қазақстанның Даму банкінің, лизингтік қызметті жүзеге асыратын өзге де заңды тұлғалардың Өңдеуші өнеркәсіптің отандық жоғары технологиялық тауарлары мен қызметтерін шетелдік сатып алушыларға беретін кредиттері мен лизингтік мәмілелері бойынша сыйақы мөлшерлемесін сақтандыруға/қайта сақтандыруға/кепілдендіруге/субсидиялауға байланысты Қоғам қызметін құқықтық сүйемелдеу (бұдан әрі – субсидиялау), оның ішінде қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес құқықтық сараптама жүргізу;

2) қоғам жасасатын шаруашылық, Еңбек және өзге де шарттардың, келісімдердің жобалары бойынша құқықтық сараптама жүргізу;

3) қоғамның ішкі рәсімдерінде көзделген тәртіппен сақтандыру қағидаларын және қоғамның өзге де ішкі құжаттарын әзірлеуге, келісуге, бекітуге және өзектендіруге қатысу;

4) қоғамның бағалы қағаздарымен мәмілелерді құқықтық сүйемелдеу;

5) Басқарма Төрағасының бұйрықтарының, өкімдерінің жобаларын дайындауға қатысу;

департаменттің құзыретіне кіретін міндеттер шеңберінде Қоғам қызметінің құқықтық мәселелері бойынша Қоғамның құрылымдық бөлімшелеріне, қызметкерлеріне консультация беру.
Внимательность
высокая работоспособ...
Полный день
01.07.2025 09:45:39

«ҚазАгроҚаржы» АҚ Астана қаласы бойынша филиалының инженер-механигі

Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:

Ø кредиттік-лизингтік қызметті техникалық сүйемелдеуді жүзеге асырады;

Ø инженерлік-техникалық құжаттаманы жүргізуді жүзеге асыру (техниканы есепке алу, мемлекеттік тіркеу және кепілдік қызмет көрсету шарттарын жасасу туралы толық ақпарат, жеткізушілердің кепілдік міндеттемелері бойынша орындалған жұмыстарды жарнамалау/қабылдау актілерін жасау, лизинг заттары мен кепіл мүлкінің мониторингі және т. б.);

Ø жабдықтаушыдан техника мен жабдықты қабылдауды жүзеге асыру және лизинг алушыларға беру.

Бағыну деңгейі: Филиал директоры.

Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:

Жалдау нысаны:         ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі:           9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 12.30-ден 14.00 дейін

Демалыс:                     Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Ісапарлар:                   іссапарлар болуы мүмкін

Әлеуметтік пакет:        Медициналық сақтандыру

ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ

Бұл маман үшін

Келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: талқылануда.

ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі (техникалық/экономикалық).

Жұмыс тәжірибесі: ауыл шаруашылығы/ техникалық/экономикалық/қаржы салаларындағы жұмыс тәжірибесі 2 жылдан кем емес немесе қоғамның/холдинг компаниялар тобының құрылымдық бөлімшесінде өзге позицияда 2 жылдан кем емес. «Бакалавр», «Магистр» дәрежелері бойынша шет елдердің жоғары оқу орындарын бітірген тұлғалар үшін жұмыс тәжірибесіне талаптар қойылмай/ «Магистр» дәрежесі бойынша Қазақстан Республикасының оқу орындары.

Білуге тиіс: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім. Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.

В, С санатындағы жүргізуші куәлігі.

Нормативные правовые...
Специфика основной д...
Водительское удостов...
Навыки, регулирующие...
Полный день
30.06.2025 17:03:39

Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық/экономикалық/заң білімі. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.
Лауазымдық міндеттері:
 
 
Жалға берілетін жылжымайтын мүлікті сату және   тікелей кредиттеу бойынша және агенттер   арқылы ипотекалық қарыздар беруді ресімдеу,   Екінші деңгейдегі банктерден ипотекалық қарыздар бойынша   талап ету құқықтарын сатып алу.
Хаттарды дайындау.   Банктердің, мемлекеттік/ мемлекеттік емес заңды   тұлғалардың сауалдарына және жеке   тұлғалардың/жалға алушылардың/қарыз алушылардың өтініштеріне жауап-хаттарды қалыптастыру, тікелей басшымен   келісу және жолдау.
Есептілікті қалыптастыру. Департамент қызметі шеңберінде   Компанияның   құрылымдық бөлімшелері мен уәкілетті   органның есептілікті және сұратылған   мәліметтерді уақтылы ұсынуы.
Департаменттің қызметін реттейтін   Компанияның   ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеуге және   өзектендіруге қатысу.
Жалдау шарттарын,   банктік қарызды, ипотекалық   шарттарды және жылжымайтын   мүлікті сатып алу-сату шарттарын бөліп төлеу   арқылы сүйемелдеу.
Департамент қызметі шеңберінде   тәуекелдерді сәйкестендіруді, бағалауды және   мониторингті жүргізеді, тәуекелдерге ден қою бойынша бекітілген іс-шараларды іске   асырады, тікелей басшыны   және/немесе тәуекел-үйлестірушіні іске асырылған тәуекелдер   туралы уақтылы хабардар   етеді.
Басқарма Төрағасы   аппаратының баспасөз қызметінің басшысымен және/немесе Басқарма мүшесінің   деңгейінен төмен емес   жетекшілік ететін басшымен пресс-релиздерді,   мақалаларды, сұхбаттарды және сөз сөйлеулерді   қоса алғанда, бірақ   олармен шектелмей, үшінші тұлғаларға   таратуға арналған жария   материалдарды алдын ала келісуді   жүргізеді.
Целеустремлённость
25.06.2025 19:21:38

Маман (АТ тәуекел менеджері) Тәуекел менеджменті департаменті

Біліктілік талаптары: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/IT білім/математикалық білім.

Лауазымдық міндеттері:1) Ішкі құжаттарды әзірлеу/жаңарту. Ақпараттық технологиялар тәуекелдерін және ақпараттық қауіпсіздік тәуекелдерін басқару саясаты мен рәсімдерін әзірлеуге және жаңартуға қатысу. Бизнес-процестерді, оларға тән тәуекелдерді және бақылауларды анықтау әдістемесін жаңарту;

2) Тәуекел картасын жасау және қалыптастыру. Ақпараттық технологиялар мен ақпараттық қауіпсіздік тәуекелдер картасын әзірлеу және қалыптастыру, ақпараттық технологиялар мен ақпараттық қауіпсіздік тәуекелдерінің деңгейін бақылау және бағалау процесіне қатысу;

3) Тәуекелдерді басқару
департаментінің деректер базасын қолдау. Деректерді тексеру: мәліметтердің
дұрыстығын, толықтығын және өзектілігін қамтамасыз ету. Серверлер мен деректер
қорының күйін жүйелі түрде тексеру. Ішкі жүйелер мен сыртқы деректер сияқты
әртүрлі көздерден алынған ақпаратты біріктіру
знания о функциониро...
Полный день
23.06.2025 06:35:37

Жобалық басқару және ақпараттық технологиялар департаментінің менеджері

Менеджер келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) тиісті қызмет бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;

2) қызмет бағыты бойынша кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі;

3) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

1) қоғамның бизнес-процестерін оларды оңтайландыру, реинжиниринг және автоматтандыру мүмкіндіктері тұрғысынан талдау;

2) бизнес-процестердің картасын толтыру және диаграммаларды салу арқылы бизнес-процестердің сипаттамасы;

3) бизнес-процестерді талдау қорытындылары бойынша ұсынымдар әзірлеу;

4) тиімсіз, қайталама функцияларды анықтау мақсатында қоғамның бизнес-процестерінің ұйымдастырушылық дизайнын (функционалдық талдауын) жүргізу;

5) жүргізілген оңтайландырудың немесе бизнес-процестердің реинжинирингінің тиімділігін бағалау үшін мониторинг жүргізу.
Аналитические способ...
навыки управления ри...
Полный день
20.06.2025 16:48:36

Құқықтық қамтамасыз ету департаментінің бас заңгері

Соттарда өкілдік ету. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында қылмыстық, азаматтық және әкімшілік істер бойынша барлық сатыдағы соттарда өкілдік етуді жүзеге асырады;

    Талап-арыз қызметі. Компаниядағы талап-арыз жұмысы бойынша барлық қажетті материалдарды дайындауды, сондай-ақ соттарда және (немесе) атқарушылық іс жүргізуде тікелей қатысуды қамтамасыз етеді. Компанияның заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында компанияның талап-арыз жұмысы мен құқық қолдану практикасының нәтижелерін талдауды және қорытуды жүзеге асырады;

     Өңірлердегі талап-арыз қызметі. Компаниядағы талап-арыз жұмысы бойынша барлық қажетті материалдарды дайындауды, сондай-ақ компанияның заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында компанияның өңірлік өкілдерінің талап-арыз жұмысын үйлестіруді қоса алғанда, соттар мен атқарушылық іс жүргізуге тікелей қатысуды қамтамасыз етеді;

     Есептер, анықтамалар, хаттар дайындау. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында шағымдар мен өтініштерді қарауды қоса алғанда, шағым-талап жұмысы бойынша есептерді, анықтамалар мен хаттарды әзірлеуді, жасауды және талдауды жүзеге асырады;      

      Азаматтардың, органдар мен ұйымдардың сауалдары мен өтініштерін қарау. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында Компанияға келіп түскен азаматтардың, органдар мен ұйымдардың өтініштерінде қамтылған жауаптарды дайындауды, сондай-ақ хаттарға, сұрау салуларға және өзге де ақпаратқа талдау мен заңдық бағалау жүргізуді жүзеге асыруды бақылау;

Знания Конституции Р...
Полный день
19.06.2025 15:50:36

Ұлытау облысы бойынша филиалдың бухгалтерлік есеп жөніндегі маманы (Аутстаффинг)

Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 1 (бір) жыл.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

- бейіні бойынша жоғары білім: бухгалтерлік есеп және аудит/экономика/қаржы/менеджмент;
- «Қазақстан Республикасының кәсіби бухгалтері» сертификатының, ХҚЕС саласында біліктілікті арттыру курстарынан, кәсіптік оқудан өткені туралы сертификаттардың болғаны дұрыс.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:

- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;
- Қабылдаушы тараптың қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- Қабылдаушы тараптың қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
- нарықтық қатынастар жағдайындағы бухгалтерлік есептің қазіргі заманғы әдіснамасы;
- МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары; - жоғары тұрған және қаржы органдарының қаулылары, өкімдері, бұйрықтары, оның құзыретіне жататын мәселелер бойынша салық заңнамасы; - ХҚЕС; - ХҚЕС-ке сәйкес келетін бухгалтерлік есеп шоттарының типтік жоспары және шоттардың корреспонденциясы; - құжат айналымын ұйымдастыру; - операциялардың бухгалтерлік есебі жүйесінде құжаттамалық ресімдеу және көрсету тәртібі; - қызметкердің құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының салық заңнамасын практикалық қолдануды білу; - 1С «Бухгалтерия» бағдарламасын меңгеру; - азаматтық және еңбек құқығының негіздері
- мемлекеттік тілді еркін меңгеру.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық:
1) негізгі қағидаттарды білу
бухгалтерлік есеп: есептеу, үздіксіздік, түсініктілік, орындылық, маңыздылық, сенімділік, шынайы ұсыну, бейтараптылық, сақтық, толықтық, салыстырмалылық, уақтылылық қағидаты;
2) Қазақстан Республикасында жұмыс істеу дағдыларын
1С: Бухгалтерия;
3) үлкен массивпен жұмыс істей білу
ақпараттық технологиялардың қазіргі заманғы жүйелерін қолдана отырып;
4) талдай және болжай білу
филиалдың қаржы-шаруашылық қызметі;
5) іскерлік хат алмасу дағдыларының болуы.

«Аграрлық кредиттік корпорация» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) Қарыз алушыларға берілген және Қарыз берушілерден алынған қарыздар бойынша кредиттік операциялардың сапалы және уақтылы есебін жүргізу, Қоғамның алынған және берілген қарыз портфелі бойынша толық ақпаратты уақтылы қалыптастыру және мүдделі тараптарға ұсыну.
Филиалдың бюджетін жоспарлау, қалыптастыру және атқару. Қойылған міндеттерді функционалдылыққа сәйкес орындау.
Исполнительность
Способность адаптиро...
Коммуникабельность
Гибкость
Организованность
Трудовая этика
Умение решать пробле...
Навыки работы с людь...
Терпение
ответственность
навыки ведения бухга...
навыки бюджетировани...
Навыки делового обще...
- стрессоустойчивост...
Ориентация на резуль...
Полный день
18.06.2025 23:11:36

Міндеттері:

  • Жобалар аясында шарттарды уақтылы дайындау, келісу және тиісті ресімдеу

  • Қаржыландыру құралдарының Автоматтандырылған банк ақпараттық жүйелерінде және өзге де жүйелерде техникалық сүйемелдеуін қамтамасыз ету

  • Қаржыландыру және әкімшілендіру кезеңдерінде қарыз алушының/контрагенттің қаржылық және қаржылық емес міндеттемелерін сапалы мониторингтеу (кейінгі бақылау)

  • Жобалар бойынша кредит құжаттамасын ҚР қолданыстағы заңнамасының және Банктің ішкі нормативтік актілерінің талаптарына сәйкес қалыптастыру, жүргізу және тиісті түрде сақтау

  • Кредиттік әкімшілендіру процесін жетілдіруге қатысу

Талаптары:

  • Жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік білім

  • Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда, корпоративтік кредиттеуде кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі болғаны жөн

  • Ұйымның бейініне сәйкес экономикалық/қаржылық қызмет саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі

Навыки коммуникации,...
Навыки оперативного ...
18.06.2025 23:04:36

Негізгі міндеттері:

·       Банктің қаржылық мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін Бюджетті қалыптастыру және түзету.

·       Бюджеттің орындалуын талдау және шығындарды бақылау және артық шығындар тәуекелін азайту үшін есептілікті дайындау.

·       Банктік операциялардың экономикалық тиімділігін қамтамасыз ету мақсатында тарифтік саясат жүргізу.

·       Акционердің талаптарына сәйкес әкімшілік шығыстар бойынша лимиттерді әзірлеу, бекіту және бақылау.

·       Жоспарлау және есептілік процестерін автоматтандыру бойынша ұсыныстар дайындау.

·       Орта мерзімді жоспарлау процесін ұйымдастыру, Банктің Даму жоспарын әзірлеу, түзету және орындалуын бақылау.

Талаптар:

·       Экономика, қаржы немесе бизнес басқару саласындағы жоғары білім.

·       Бюджеттеу және тиімділікті басқару саласындағы сертификаттардың болуы құпталады.

·       Лауазымның функционалдық бағытына сәйкес кәсіби салада кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі.

·       Бюджеттеу саласында бірнеше функциялар мен процестерді жоспарлау және интеграциялау дағдылары.

·       Банктік ақпараттық жүйелермен (Colvir, 1C және т.б.) жұмыс істеу дағдылары.

·       Бюджеттеу (активтер мен пассивтерді, кірістер мен шығыстарды жоспарлау) және басқарушылық есептілікті қалыптастыру дағдылары.

• Навыки планировани...
• Навыки работы с ин...
• Навыки в области б...
• Навыки в области ф...
18.06.2025 23:01:36

Негізгі міндеттері:

·       Ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу және өзектендіру.

·       Банктің IT инфрақұрылымын жетілдіру бойынша ұсыныстар дайындау.

·       Біліктілікті арттыру, IT саласындағы жаңа технологиялар мен тәжірибелерді зерделеу.

·       IT сервистердің (Бағдарламалық қамтамасыз ету, жабдықтар, пайдаланушыларды қолдау) үздіксіз жұмысын бақылау.

·       Пайдаланушыларға өтінімдер бойынша қызмет көрсету сапасын ұйымдастыру және бақылау.

·       Ақпараттық жүйелердегі ықтимал ақаулар туралы, сондай-ақ алаяқтық пен сыбайлас жемқорлық фактілеріне күдік болған жағдайда хабарлау.

Талаптар:

·       IT саласындағы жоғары білім.

·       ITIL, COBIT, Time management, PMP немесе PMI бойынша сертификаттардың болуы құпталады.

·       Лауазымның функционалдық бағытына сәйкес кәсіби салада кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі.

·       Серверлік және пайдаланушы операциялық жүйелерін әкімшілендіру, IT инфрақұрылымы мен ақпараттық жүйелердегі инциденттерді/проблемаларды басқару, конфигурацияларды басқару дағдылары – Банктің IT инфрақұрылымының өзекті моделін әзірлеу және қолдау.

• Навыки администрир...
18.06.2025 22:55:36

Негізгі міндеттері:

·       Заңды тұлғалардың кредиттік және төлем қабілеттілігін талдау, инвестициялық жобалар мен кредиттік өтінімдерді бағалау, оның ішінде қаржылық модельдеу және тиісті қорытынды дайындау.

·       Жүргізілген талдау мен анықталған тәуекелдерді ескере отырып, мәмілені құрылымдау.

·       Кредиттік талдау және мониторинг процестерін автоматтандыруға қатысу.

·       Кредиттік қызметке және процестерді оңтайландыруға байланысты ішкі құжаттарды әзірлеу және өзектендіру.

Талаптар:

·       Экономика және қаржы саласында жоғары білім.

·       Кәсіпорындардың қаржылық талдауын жүргізу, қаржылық модель құру және талдау, тәуекелдерді бағалау және басқару, мәмілелерді құрылымдау дағдылары.

·       Аналитик, тәуекел-менеджер немесе корпоративтік бизнестегі кредиттік менеджер ретінде кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

·       Күшті аналитикалық дағдылар, үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей білу, өзіндік жұмыс, оқуға қабілеттілік, ақпаратты нақты жеткізе білу.

·       ДК-ні (Word, Excel, PowerPoint, Power BI) жоғары деңгейде пайдалану дағдылары.

Навыки проведения фи...
Продвинутые навыки п...
Сильные аналитически...
18.06.2025 16:50:36

Негізгі міндеттері:

·       Банктің Даму стратегиясын әзірлеу және түзету, оны Жалғыз акционермен келісу және Директорлар кеңесінің бекітуіне ұсыну.

·       Банктің Жылдық есебінің жобасын дайындау және оның бекітілуін сүйемелдеу.

·       Перспективалы салалар бойынша аналитикалық есептер дайындау.

·       ESG қағидаттарын Банктің қызметіне енгізу.

·       Тұрақты даму және ESG рейтингтері мәселелері бойынша халықаралық рейтингтік агенттіктермен және аудиторлармен өзара әрекеттесу.

Талаптар:

·       Экономика/қаржы/жобаларды басқару, экология салаларында белгілі бір бейінмен немесе дәрежемен жоғары білім.

·       Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

·       Үлкен деректер массивтерінен білім іздеу және алу үшін қолданылатын негізгі және кеңейтілген талдау әдістері мен тәсілдерін білу.

·       Статистикалық, экономикалық және қаржылық талдау әдістерін білу.

·       ДК-ні жоғары деңгейде пайдалану дағдылары (Word, Excel, PowerPoint, Power BI).

·       Экономикалық талдау үшін статистикалық бағдарламаларды пайдалану дағдылары.

• Продвинутые навыки...
• Навыки владения ст...
18.06.2025 15:45:36

Негізгі міндеттері:

·       Құқықтық тәуекелдерді анықтау және оларды азайту бойынша ұсынымдармен кредиттік жобалар бойынша заң қорытындыларын дайындау.

·       Құқықтық мәселелерді шешу үшін мемлекеттік органдармен және ұйымдармен келіссөздерге қатысу.

·       Мәміле құрылымы мен қаржыландыру шарттарын талқылау кезінде клиенттермен кездесулерге кредиттік бөліммен бірге қатысу.

·       Шетелдік заңнама мәселелері бойынша сыртқы консультанттарға техникалық тапсырмалар әзірлеу; олардың қорытындыларын техникалық тапсырмаға сәйкестігін тексеру.

·       Кредиттік қызмет мәселелері бойынша Банктің ішкі нормативтік құжаттарының жобаларын келісу.

Талаптар:

·       Жоғары заңгерлік білім.

·       Лауазымның функционалдық бағытына сәйкес кәсіби салада кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

·       Мемлекеттік және ағылшын тілдерін кәсіби деңгейде меңгеру.

·       Мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл тәжірибесі.

·       Кредиттік қызмет аясында құқықтық тәуекелдерді басқару дағдылары (идентификация, талдау, бағалау, мониторинг, шекті мәндерді белгілеу, алдын алу құралдарын әзірлеу және т.б.).

·       MS Office (Word, Excel, PowerPoint), электрондық құқықтық жүйелерді жоғары деңгейде пайдалану дағдылары.

• Навыки управления ...
• Навыки владения (п...
• Владение государст...
Полный день
18.06.2025 11:34:36

Аймақтық директор (Баку қ.)

Аймақтық директор келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) тиісті мамандық бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;

2) бөлімше қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл;

3) басшы лауазымындағы жұмыс өтілі 1 (бір) жылдан кем емес;

4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу;

5) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары.

Функциялар:

1) Қоғамның атынан байланыстар мен байланыстар орнатуға, мемлекеттік органдармен, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдармен, үкіметтік, үкіметтік емес және корпоративтік секторлардың компанияларымен, экспорттық-кредиттік агенттіктермен, сақтандыру/қайта сақтандыру компанияларымен, банктік, кредиттік және өзге де қаржы мекемелерімен, даму институттарымен және кез келген басқа экономикалық ұйымдармен өзара қатынастарда қоғамның мүдделерін білдіруге, ілгерілетуге және қорғауға ұйымдардың, шет мемлекеттің шаруашылық субъектілерінің, халықаралық ұйымдардың, одақтардың, өңірлік директордың (бұдан әрі – контрагенттер)ел аумағында/болу өңірлерінде орналасқан қауымдастықтар немесе басқа бірлестіктер (бұдан әрі-контрагенттер);

2) қоғам өнімдерін ілгерілету және әлеуетті клиенттермен ынтымақтастық орнату мақсатында іс-шараларды, Қоғам қызметкерлерінің сапарларын ұйымдастыруға, қызметтік іссапарлар өткізуге жәрдемдесуге;

3) қоғаммен коммерциялық және коммерциялық емес сипаттағы ынтымақтастық туралы құжаттар жасасу бойынша контрагенттермен жұмыс жүргізуге;

4) қоғам мен контрагенттер арасында қол жеткізілген уағдаластықтардың іске асырылуына мониторинг жүргізуге және жәрдемдесуге міндетті.

болу елінің шағын және орта бизнес субъектілерін, қоғамның өнімдері мен қызметтері саласындағы Екінші деңгейдегі банктердің өңірлік орталықтарын / филиалдарын хабардар етуді қамтамасыз ету мақсатында қызметтік іссапарларға шығу
коммуникационные нав...
Навыки продаж
Удаленная работа
17.06.2025 16:40:44

Өңірлік директор (ҚХР)

Аймақтық директор келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) тиісті мамандық бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;

2) бөлімше қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл;

3) басшы лауазымындағы жұмыс өтілі 1 (бір) жылдан кем емес;

4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу;

5) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары.
Управленческие навык...
Навыки продаж
финансовая грамотнос...

Смотреть еще вакансии

Кіру