Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық /математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі кемінде 3 жыл, жобалық басқару бағыты бойынша тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе кәсіби сертификаттаудың болғаны жөн.
Лауазымдық міндеттері:
1) Ішкі құжаттарды әзірлеу/өзектендіру. Тәуекелдерді басқару бөлігінде әдіснамалық базаны әзірлейді және одан әрі оны жетілдіреді, тәуекелдерді басқару жүйесі шеңберінде әзірленген әдіснаманы бекітуді ұйымдастырады;
2) Тәуекелдерді сәйкестендіру және бағалау. Тәуекелдерді сәйкестендіру және бағалау мақсатында ішкі нормативтік құжаттар шеңберінде тәуекелдер тізілімін, тәуекелдерді басқару жөніндегі іс-шаралар жоспарын және компанияның тәуекелдер картасын жасайды және өзекті күйде ұстайды. Компанияның уәкілетті органымен тәуекелдер тізілімін, тәуекелдерді басқару жөніндегі іс-шаралар жоспарын және тәуекелдер картасын бекітуді ұйымдастырады;
3) Тәуекелдер мониторингі.Тәуекелдерді мониторингілеу мақсатында ішкіҮміткердің МІНДЕТТЕРІ:
1) Департамент қызметінің құзыретіне жататын мәселелер бойынша департамент директорының, Қоғам басшылығының тапсырмасын орындау;
2) қоғамның бизнес-процестерін зерттеу, талаптарды жинау және талдау;
3) құрылымдық бөлімшелермен өзара іс-қимыл, автоматтандыруды талап ететін бизнес-процестердің сипаттамасы, міндеттер бастамашысының талаптарын ресімдеу;
4) Департамент құзыреті шеңберінде жобалық құжаттаманы (құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп техникалық тапсырмаларды, сынақтар жүргізу әдістемесін және т. б., қажет болған жағдайда) және ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу, сондай-ақ Департаментке қатысты Қоғамның өзге де ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеуге қатысады және Департамент құзыретіне қатысты Басқарма Төрағасының тапсырмаларын құрылымдық және оқшауланған бөлімшелер басшыларының назарына жеткізеді;
5) міндеттерді техникалық жобалау, міндеттерді бағалау, бағдарламашыларға міндеттер қою, жаңа функционалды құруға/өзгертуге арналған тестілеу әдістемелерін меңгеру;
6) іске асыруды бақылау, тестілеу және дайын функционалды тапсырма бастамашысына беру;
7) Департамент құзыреті шеңберінде Қоғам қызметкерлеріне консультациялық, әдіснамалық көмек көрсетеді, нұсқаулықтар дайындайды;
8) енгізілген бағдарламалар мен бағдарламалық құралдарды сүйемелдеуді жүзеге асырады;
9) Департамент қызметі шеңберінде қоғамның бюджетін дайындауға және оның орындалуына қатысады;
10) Қоғам басшылығының, департамент директорының тапсырмасы бойынша қоғамда құрылатын комиссиялардың, комитеттердің және жұмыс топтарының құрамына, оның ішінде филиалдардың қызметі үшін қатысады;
11) Қоғам басшылығының тапсырмасы бойынша үшінші тұлғалармен қарым-қатынаста оның құзыретіне кіретін мәселелер бойынша қоғамның мүдделерін білдіреді
12) Департамент қызметіне байланысты барлық құжаттардың есебін қамтамасыз етеді, сондай-ақ Департамент құжаттарын мұрағатқа тапсыруды жүзеге асырады;
13) Департаменттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша мемлекеттік, мемлекеттік емес органдарға және үшінші тұлғаларға хаттар, сауалдар, жауаптар және өзге де қажетті құжаттарды дайындайды;
14) Холдингке, Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігіне, өзге де мемлекеттік органдарға, сондай-ақ қоғам басшылығына ұсыну үшін қажетті есептерді, ақпараттық анықтамаларды дайындауды жүзеге асырады;
15) департамент директорының тапсырмасы бойынша Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес Департаменттің тәуекел-үйлестірушісі функцияларын орындайды;
16) Департаменттің міндеттері мен құзыреттерінен туындайтын, сондай-ақ Қоғамның лауазымды тұлғалары, органдары, басшылығы және ішкі нормативтік құжаттары айқындайтын өзге де функцияларды орындайды және міндеттерді атқарады;
17) корпоративтік ақпараттық жүйелерді (АЖ, ДҚБЖ) және серверлік операциялық жүйелерді әкімшілендіруді және сүйемелдеуді жүзеге асырады.
Корпоративтік АТ-инфрақұрылымын, ат сервистерін әкімшілендіруді және сүйемелдеуді жүзеге асыру;
18) корпоративтік ақпараттық жүйелерді (АЖ, ДҚБЖ) және серверлік операциялық жүйелерді әкімшілендіруді және сүйемелдеуді жүзеге асырады.
Корпоративтік АТ-инфрақұрылымын, ат –сервистерді әкімшілендіруді және сүйемелдеуді жүзеге асыру.
Бағыну деңгейі: департамент директоры.
Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:
Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу
Жұмыс кестесі: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 12.30-ден 14.00 дейін
Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес
Ісапарлар: іссапарлар болуы мүмкін
Әлеуметтік пакет: Медициналық сақтандыру
ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ
Бұл маман үшін
Келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты
Оқыту бағдарламалары: талқылануда.
ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:
Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі білім (информатика/Ақпараттық жүйелер/ Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету).
Жұмыс тәжірибесі: Ақпараттық технологиялар саласындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 1 жыл.
Міндетті білім: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР Нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.
Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.
Тілдерді меңгеру:
Қазақша: міндетті
Ағылшын: құпталады
Орыс: иә
Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білу: 1C, Excel, Word, Outlook туралы міндетті білім.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптар:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық білім. Қаржы, банк, кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.
Лауазымдық міндеттері:
- Белгіленген нысандарға сәйкес Компанияның Даму жоспарын/бюджетін қалыптастыру;
- Компанияның Даму жоспарының/бюджетінің орындалуы бойынша ай сайынғы/тоқсан сайынғы есептерді қалыптастыру;
- Компанияның Даму жоспарын/бюджетін орындау бойынша түсіндірме жазбаларды дайындау;
- Компанияның құрылымдық бөлімшелерінен бюджеттік өтінімдерді талдау;
- Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес басқарушылық есептілікті қалыптастыру;
- Ережелердің, нұсқаулықтардың, компанияның басқа да нормативтік материалдарының жобаларын әзірлеуге қатысу;
- Компания басшылығының басқа да тапсырмаларын орындау.Негізгі лауазымдық
міндеттері:1. Ішкі аудит қызметі басшысына қойылатын талаптар:
1) бухгалтерлік есеп және аудит және (немесе) қаржы және (немесе) экономика және (немесе) құқық салаларындағы жоғары кәсіптік білім;
2) аудит (ішкі) және (немесе) бақылау және (немесе) қаржы саласындағы жұмыс тәжірибесі – кемінде бес жыл, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектілері болып табылатын ұйымдарда және (немесе) лицензиясы бар қаржы ұйымдарында не Қазақстан Республикасының мемлекеттік реттеу немесе қадағалау органдарында кемінде үш жыл;
3) бақылау немесе қаржы саласындағы басшылық лауазымдағы жұмыс өтілі – кемінде бес жыл;
4) ішкі аудиттің кәсіби тәжірибесінің халықаралық қағидаттарын, халықаралық қаржылық есептілік стандарттарын, корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау қағидаттарын білу;
5) Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудит, бухгалтерлік есеп, салық салу, акционерлік қоғамдар, еңбек, мемлекеттік мүлік, индустриялық-инновациялық қызмет және қаржы мәселелері бойынша білу;
6) мемлекеттік тілді және ағылшын тілін білу (мүмкіндігінше);
7) Ішкі аудиторлардың келесі сертификаттау институттарының бірі: CIA (Сертификатталған ішкі аудитор); QIAL (ішкі аудит саласындағы көшбасшылық біліктілігі), CCSA (өзін-өзі бақылаудағы сертификаттау), CFSA (сертификатталған қаржылық қызметтер аудиторы), CGAP (сертификатталған мемлекеттік аудит маманы), CRMA (тәуекелдерді басқару кепілдігі бойынша сертификат) немесе мемлекеттік аудитордың біліктілігі немесе кем дегенде IAP (ішкі аудиторлық бақылау институты) Қаржы менеджерлері (Ұлыбритания);
8) мүмкіндігінше келесі сертификаттардың бірі: ACCA (Сертификатталған бухгалтерлер қауымдастығы), Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес кәсіби бухгалтер сертификаты, DipIFR (Халықаралық қаржылық есептілік бойынша диплом), CIPA (Сертификатталған халықаралық кәсіби бухгалтер); CISA (Сертификатталған ақпараттық жүйелер аудиторы), CISM (Сертификатталған ақпараттық қауіпсіздік менеджері), ITIL (Ақпараттық технологиялар инфрақұрылымының кітапханасы) немесе басқа халықаралық деңгейде танылған сертификат.
2. Лауазымға кандидатурасы қарастырылмайды:
1) соңғы үш жыл ішінде «Өнеркәсіпті дамыту қоры» АҚ құрылымдық бөлімшесінің басшысы және/немесе басшы қызметкері болған тұлға;
2) экономикалық қызмет саласында жасаған қылмыстары, сыбайлас жемқорлық және мемлекеттік қызмет немесе мемлекеттік басқару мүдделеріне қарсы өзге де қылмыстар, конституциялық құрылыс негіздеріне және мемлекеттік қауіпсіздікке қарсы қылмыстар үшін заңда белгіленген тәртіппен алынбаған немесе алынбаған соттылығы бар адам.
- Взаимодействие с заемщиком по исполнению особых условий;
- Проведение мероприятий по своевременному погашению заемщиком займов, в порядке и в сроки, установленные внутренними нормативными документами;
- Осуществление работы с заемщиками по просроченной задолженности в порядке и в сроки, установленные внутренними нормативными документами;
- Рассмотрение заявок по финансовому оздоровлению, реструктуризации, пролонгации займов;
- Рассмотрение заявок по смене/снятию и высвобождению залогового обеспечения, по вопросам целевого использования займов в рамках программ кредитования;
- Проведение финансового анализа в рамках расширенного мониторинга;
- Своевременное и качественное исполнение корреспонденции, поступающей в филиал;
- Осуществление выезда в служебные командировки по производственной необходимости;
- Соблюдение
Квалификационные требования к вакантной должности:
высшее (экономическое или финансово-экономическое) образование,*допускается при наличии опыта в финансово-кредитной сфере не менее 2 лет.
Знания, необходимые для исполнения должностных обязанностей:
- законодательные и нормативные правовые акты, регламентирующие деятельность Общества;
- нормативные и методические материалы, касающиеся деятельности Общества;
- нормативные правовые акты Республики Казахстан в области оценочной деятельности Общества;
- основы экономики, финансового планирования, организация сельскохозяйственного производства;
- требования международного стандарта МС ИСО 9001;
- знание государственного языка.
Навыки и умение, необходимые для исполнения должностных обязанностей:
Умения:
- умение организовывать и осуществлять комплекс работ по проведению мониторинга, в том числе финансового состояния заемщиков, целевого использования займов, своевременного погашения платежей займов корпоративных клиентов;
- рассматрение вопросы, связанные с пролонгацией, реструктуризацией, изменениями условий финансирования, высвобождением и заменой залогового обеспечения корпоративных клиентов;
- умение формировать акты определения рыночной стоимости, экспертизы отчетов по оценке, акты осмотра залогового имущества;
- умение работать со справочниками, программами, необходимыми для определения экспертной рыночной стоимости;
- давать рекомендации в соответствии с внутренними нормативными документами.
Требования к стажу работы:
- Стаж работы не менее 2 лет в финансовой сфере или не менее 5 лет с техническим образованием
Цель/причина возникновения вакансии: расторжение трудового договора по соглашению сторон с 03.06.2025г.
Условия работы:
· Режим работы: полный рабочий день, 5/2
· Форма найма: трудовой договор
· Социальный пакет: медицинская страховка
·Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі.
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.
Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Қарағанды қ., Бұқар-Жырау даңғ. 53/1
"Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Абай облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы бос лауазымына өндірістік процесті тоқтатпау мақсатында "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Абай облысы ішкі конкурс жариялайды.
Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік
жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер:
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.
Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Семей қ., К.Мухамедханов көш. 23А