Үміткерге қойылатын талаптар:
Білімі:
Жұмыс тәжірибесі:
Кәсіби білім мен дағдылар:
«Даму» Қоры қызметкерлері үшін (ішкі ауысым жағдайында):
Компьютерлік дағдылар:
Тілдер:
1) Жобалау жұмысы қағидаты бойынша компания қызметін жүзеге асыру (agile, waterfall)
2) Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламаларының іске асырылу барысы туралы ақпаратты жинау, өңдеу және талдау;
3) Мемлекеттік тұрғын үй саясатын іске асыру мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау;
4) Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламаларын құру және жаңғырту жөнінде ұсыныстар әзірлеу;
5) Заң шығару процесіне қатысу;
6) Департаменттің бизнес-процестерін цифрландыру/ автоматтандыру;
7) Компанияның жаңа өнімдерін әзірлеу;
8) Департаменттің жұмысын қамтамасыз ету мақсатында өзге де міндеттер;
Біліктілік талаптары:1) Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық/экономикалық/ техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы қажет;
2) Мемлекеттік және ағылшын тілдерін білу;
3) Үлкен деректерді талдау дағдылары және оларды визуализациялау;
4) Презентацияларды жүргізу дағдылары;
5) Акционерлік қоғамдар, бағалы қағаздар нарығы мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік құқықтық актілері, Қазақстан Республикасының еңбек және салық заңнамасының негіздері;
6) Жобаларды басқару құралдары мен әдістері (мүмкіндігінше);
7) Жобадағы жұмыстың теориясы мен практикасы.
8) Компанияның стратегиялық және қаржылық қызметіне қатысты нормативтік әдістемелік материалдар;
9) Кәсіби пайдаланушы деңгейінде кеңсе жұмысына арналған дербес компьютердің стандартты бағдарламалық жасақтамасын және басқа кеңсе жабдықтарын меңгеру;
10) Ішкі еңбек тәртібінің қағидалары;
11) Қорғау ережелері мен нормалары еңбек және өрт қауіпсіздігі;
12) Зейінділік, орфографиялық сауаттылық; қарым-қатынас дағдылары.
Лауазымның мақсаты:
Мемлекеттік қатысуы бар жобалар аясында, соның ішінде мемлекеттік-жекешелік әріптестік (МЖӘ) жобалары шеңберінде ел ішіндегі құндылықтарды және жергіліктендіру қағидаттарын ілгерілету мен сүйемелдеу, сондай-ақ отандық тауар өндірушілерді тарту мәселелері бойынша сараптамалық қолдау көрсету.
Кандидатқа қойылатын талаптар:
Жоғары заңгерлік немесе экономикалық білім.
Еңбек өтіліне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі болуы тиіс.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
Қазақстан Республикасының «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексі, Қазақстан Республикасының Азаматтық және Бюджет кодекстері, «Акционерлік қоғамдар туралы», «Жауапкершілігі шектеулі және қосымша жауапкершілігі бар серіктестіктер туралы», «Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алулары туралы», «Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының заңдары, «Бәйтерек» Ұлттық басқарушы холдингі» АҚ Жарғысы, сатып алу қағидалары, Холдингте ТРУ сатып алуды ұйымдастыру және өткізу жөніндегі нұсқаулықтар мен басқа да ішкі нормативтік құжаттар, менеджмент, маркетинг пен экономиканың негіздері, баға белгілеу әдістері, баға белгілеу стратегиясы мен тактикасы, құжат дайындауға арналған компьютерлік технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз ету, өңірлік экономикалық саясат.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:
Келіссөздер жүргізу, шарттар жасасу, ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу, заманауи байланыс құралдарын қолдана отырып ақпарат өңдеу, іскерлік қарым-қатынас жүргізу, мемлекеттік және/немесе квазимемлекеттік секторда жұмыс істеу тәжірибесі, мемлекеттік органдармен жұмыс істеу тәжірибесі, үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеу, электрондық құжат айналымы жүйесін, интернет желісін, электрондық поштаны пайдалану, іскерлік хат алмасу жүргізу, мемлекеттік тілді білу, компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу (Word, Excel, PowerPoint, ақпараттық-іздеу жүйелері), электрондық веб-портал арқылы сатып алумен жұмыс істеу дағдылары.
Функционалдық міндеттері:
МЖӘ және инвестициялық жобаларды отандық өндірушілердің қатысуы тұрғысынан талдау;
МЖӘ жобаларында ел ішіндегі құндылықтарды бағалау және бақылау тетіктерін енгізуге қолдау көрсету;
Жергіліктендіру және ел ішіндегі құндылықтар мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен және инвесторлармен өзара іс-қимылды сүйемелдеу;
Жаңа өндірістерді ынталандыру;
KPI белгілеу бойынша мониторинг және бақылау жүргізу;
Холдингтің құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасау;
Холдинг пен оның еншілес ұйымдарының даму жоспарларын уақтылы қарау;
Мемлекеттік және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті тұлғалық және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер үлгісіне сәйкес):
Коммуникация және көшбасшылық;
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
Жұмыс процестеріне ықпал ету;
Жұмысты ұйымдастыру;
Өзгерістерге бейімділік;
Командалық жұмыс;
Нәтиже үшін жауапкершілік;
Даму.
Жұмыс шарттары:
Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
Жалдау түрі: еңбек шарты;
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
Орналасқан жері: Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 55А, B блогы.
Холдинг пен еншілес ұйымдардың жобалары мен сатып алуларындағы ел ішіндегі құндылықтың (бұдан әрі – ЕҚ) деңгейін арттыруға бағытталған Департамент қызметін аналитикалық қолдауды қамтамасыз ету.
Кандидатқа қойылатын талаптар:Білімі:
Жоғары заңгерлік немесе экономикалық білім.
Еңбек өтіліне қойылатын талаптар:
Лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес кәсіби салада кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі;
Ұйымның бейініне сәйкес экономикалық қызмет түрлерінде кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі (Холдингтің компаниялар тобы ішінде болғаны құпталады) және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс тәжірибесі.
Қазақстан Республикасының «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексі
Қазақстан Республикасының Азаматтық және Бюджет кодекстері
Қазақстан Республикасының «Акционерлік қоғамдар туралы» Заңы
Қазақстан Республикасының «Жауапкершілігі шектеулі және қосымша жауапкершілігі бар серіктестіктер туралы» Заңы
Қазақстан Республикасының «Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алулары туралы» Заңы
Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы» Заңы
Қазақстан Республикасының «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Заңы
«Бәйтерек» Ұлттық басқарушы холдингі» АҚ Жарғысы
Сатып алу қағидалары, ТРУ сатып алуды ұйымдастыру және өткізу жөніндегі нұсқаулықтар және сатып алуға қатысты басқа да ішкі нормативтік құжаттар
Менеджмент, маркетинг және экономиканың негіздері, баға белгілеу әдістері мен стратегиялары
Құжат дайындауға арналған компьютерлік технологиялар мен бағдарламалар
Өңірлік экономикалық саясат
Келіссөздер жүргізу
Шарттар мен келісімдерді әзірлеу
Ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу
Ақпаратты заманауи байланыс және коммуникация құралдарын қолдана отырып өңдеу
Іскерлік қарым-қатынас жүргізу
Мемлекеттік және/немесе квазимемлекеттік секторда жұмыс істеу тәжірибесі
Мемлекеттік органдармен жұмыс істеу тәжірибесі
Үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеу
Электрондық құжат айналымы жүйесін, интернет желісін, электрондық поштаны пайдалану
Іскерлік хат алмасу жүргізу
Мемлекеттік тілді білу
Word, Excel, PowerPoint, ақпараттық-іздеу жүйелері сияқты бағдарламалармен жұмыс істеу
Электрондық сатып алу веб-порталымен жұмыс істей білу
Холдингтің, еншілес және тәуелді ұйымдардың (ЕҰ/ТҰ) сатып алу және инвестициялық қызметі аясында тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің шығу тегіне қатысты деректерді жинау, жүйелеу және талдау
ЕҚ деңгейі бойынша аналитикалық есептер, анықтамалар, презентациялар дайындау
Нарықтарды, жобаларды және сатып алуларды талдау негізінде ЕҚ деңгейін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу
Дерекқор жүргізу, дашбордтар қалыптастыру және негізгі көрсеткіштерді визуализациялау
Ведомствоаралық үйлестіруді ұйымдастыру
Аналитикалық мүмкіндіктерді дамыту
Жаңа өндірістерді ынталандыру
Холдингтің құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл
Холдинг пен оның еншілес ұйымдарының Даму жоспарларын уақтылы қарау
Мемлекеттік және өзге де ұйымдармен өзара әрекеттесу
Коммуникация және көшбасшылық
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау
Жұмыс процестеріне ықпал ету
Жұмысты ұйымдастыру
Өзгерістерге бейімділік
Командалық жұмыс
Нәтиже үшін жауапкершілік
Даму
Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2
Жалдау түрі: еңбек шарты
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 55А, B блогы
Лауазымның мақсаты/міндеті:
Білім талаптары:
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық:
Жеке қасиеттері:
Жұмыс шарттары:
Лауазымның мақсаты: кредиттік мәмілелерді құжаттамалық сүйемелдеу және кредиттік досьені жүргізу жолымен «Аграрлық кредиттік корпорация» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) кредит беру процестеріне әкімшілік қолдау көрсету.
Білімге қойылатын талаптар: жоғары экономикалық/қаржылық/заңгерлік білім.
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда:
-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі және/немесе Қоғамның/Қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі емінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі болған жағдайда. Бұл талаптар Назарбаев Университетінің шетелдік жоғары оқу орнын магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесін талап етпейтін) үміткерлерге қолданылмайды.
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім, дағдылар және дағдылар:
1) лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
2) қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
3) басқарма қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
4) жобаларды басқару саласындағы білімі мен тәжірибесі, үлкен көлемдегі деректерді талдау және тәуелсіз шешім қабылдау қабілеті;
5) МС ИСО 9001 и МСФО 9 халықаралық стандарттарының талаптары;
6) мемлекеттік тілді еркін меңгеруі;
7) күрделі мәселелер мен мәселелерді жедел шешу мүмкіндігі;
8) деректердің үлкен көлемін талдау мүмкіндігі;
9) көп тапсырмалы ортада және қатаң мерзімдерде жұмыс істеу мүмкіндігі;
10) жұмыс уақытын ұтымды пайдалана білу;
11) несие процесін қолдауға арналған кеңсе бағдарламаларын (ERP 1C/SEDM/SimBase және т.б.) тамаша білу.
Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- несиелік және кепіл құжаттарын, оларға қосымша келісімдерді, өтеу кестелерін, несиені аударуды дайындау және бекіту;
- қамтамасыз ету құнын есепке алу және есептен шығару, келісім-шарттардың түпнұсқаларын және құқық белгілейтін құжаттарды қамтамасыз ету үшін филиалдың қоймасына беру тәртібін уақтылы орындау;
- Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне және Несиені әкімшілендіру тәртібіне сәйкес несиелік істерді дұрыс қалыптастыру және сақтау;
- кредиттік істердің толықтығын және уәкілетті органның талаптарына сәйкестігін тексеру және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасы;
- қайтарылған несиелерді филиал мұрағатына сақтауға беруді қамтамасыз ету.
Жеке:
-коммуникативтік дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, нәтижеге бағытталған тіл табысу қабілеті және тілегі);
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту;
- нәтижеге назар аудару;
- ашық қарым-қатынас;
-аналитикалық ойлау;
-себепке/компанияға берілгендік;
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік.
Жұмыс шарттары:
-Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
-Еңбек нысаны: еңбек шарты
-Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) Абай облысы бойынша филиалында әкімшілендіру бөлімінің бас маманы лауазымы құрылды.
Лауазымның мақсаты/міндеті: кредиттік мәмілелерді құжаттамалық сүйемелдеу және кредиттік досьені жүргізу жолымен «Аграрлық кредиттік корпорация» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) кредит беру процестеріне әкімшілік қолдау көрсету.
Білімге қойылатын талаптар: жоғары экономикалық/қаржылық/заңгерлік білім;
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда:
-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі және/немесе Қоғамның/Қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі емінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі болған жағдайда. Бұл талаптар Назарбаев Университетінің шетелдік жоғары оқу орнын магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесін талап етпейтін) үміткерлерге қолданылмайды.
Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім, дағдылар және дағдылар:
- лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- Басқарма қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
- жобаларды басқару саласындағы білімі мен тәжірибесі, үлкен көлемдегі деректерді талдау және тәуелсіз шешім қабылдау қабілеті;
- МС ИСО 9001 и МСФО 9 халықаралық стандарттарының талаптары;
- мемлекеттік тілді еркін меңгеруі;
- күрделі мәселелер мен мәселелерді жедел шешу мүмкіндігі;
- деректердің үлкен көлемін талдау мүмкіндігі;
- көп тапсырмалы ортада және қатаң мерзімдерде жұмыс істеу мүмкіндігі;
- жұмыс уақытын ұтымды пайдалана білу;
- несие процесін қолдауға арналған кеңсе бағдарламаларын (ERP 1C/SEDM/SimBase және т.б.) тамаша білу.
Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
- несиелік және кепіл құжаттарын, оларға қосымша келісімдерді, өтеу кестелерін, несиені аударуды дайындау және бекіту;
- қамтамасыз ету құнын есепке алу және есептен шығару, келісім-шарттардың түпнұсқаларын және құқық белгілейтін құжаттарды қамтамасыз ету үшін филиалдың қоймасына беру тәртібін уақтылы орындау;
- Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне және Несиені әкімшілендіру тәртібіне сәйкес несиелік істерді дұрыс қалыптастыру және сақтау;
- кредиттік істердің толықтығын және уәкілетті органның талаптарына сәйкестігін тексеру және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасы;
- қайтарылған несиелерді филиал мұрағатына сақтауға беруді қамтамасыз ету.
Жеке:
-коммуникативтік дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен тез тіл табысу және сөйлесуге деген ұмтылыс);
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту;
- нәтижеге назар аудару;
- ашық қарым-қатынас;
- аналитикалық ойлау;
- себепке/компанияға берілгендік;
- көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік.
Жұмыс шарттары:
- Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
- Еңбек нысаны: еңбек шарты
- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
- Орналасқан жері: Семей қаласы, К.Мухамедханов көшесі, 23А
Кандидатқа қойылатын талаптар :
Жоғары кәсіби (қаржы-экономикалық) білімі; шетелдік жоғары оқу орны берген құжатпен расталған дәреженің болуы құпталады;
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда жұмыс өтілі – 5 жылдан жоғары;
Профильге сәйкес ұйымдарда жұмыс тәжірибесінің болуы;
Компьютерді білу деңгейі (5 – жоғары деңгейдегі пайдаланушы, 4 – сенімді пайдаланушы, 3 – бастапқы деңгейдегі пайдаланушы), негізгі бағдарлама – (Word, Excel, 1С), қосымша: MS Office-ті жоғары деңгейде меңгеру (Excel, Power Point, Word).
Экономикалық қызмет саласында (қалаулысы – «Бәйтерек» ұлттық басқарушы холдингі» АҚ (бұдан әрі – Холдинг) компаниялар тобы мен/немесе мемлекеттік басқару органдарында) жұмыс өтілі – кемінде 2 жыл;
Ағылшын тілін Advanced деңгейінде білу.
Қаржы, бухгалтерлік есеп немесе өзге де қатысты салалардағы халықаралық кәсіби сертификаттардың (ACCA – Association of Chartered Certified Accountants, CPA – Certified Public Accountant немесе CFA – Chartered Financial Analyst және басқа релевантты сертификаттар) болуы құпталады.
Қосымша талаптар:
Келіссөздер жүргізу және әріптестік қатынастар орнату дағдылары.
Қаржылық талдау және модельдеу дағдылары.
Кэптивтік қорлар департаментінің директорының функционалдық міндеттері:
Департамент қызметкерлеріне басшылық ету және олардың қызметін бақылау, әрбір қызметкер мен бөлімшенің алдына қойылған міндеттерді және жалпы функцияларды тиісінше орындауын қамтамасыз ету, сондай-ақ ынталандыру жүйесін қалыптастыру, қолдану және жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізу.
Кэптивтік қорлардың, арнайы мақсаттағы компаниялардың, басқарушы компаниялардың және инвестициялық қызмет саласындағы өзге де еншілес ұйымдардың қызметіне мониторинг жүргізу, мақсаттарға қол жеткізу мен міндеттердің орындалуын бақылау мақсатында.
Қажет болған жағдайда ағымдағы немесе талданатын инвестициялық жобалар және кэптивтік қорлардың, басқарушы компаниялардың және еншілес ұйымдардың қызметіне қатысты өзге де мәселелер бойынша өз құзыреті шегінде Қоғамның алқалы органдарының отырыстарында баяндама жасау.
Қоғам өкілдері үшін кэптивтік қорлардың, басқарушы компаниялардың және еншілес ұйымдардың инвестициялық және/немесе ұсынымдық комитеттерінде, консультативтік кеңестерінде және өзге де органдарында инвестициялық ұсынымдар беру.
Жобалар мен инвесторларды тарту жұмыстарына бақылау жасау, оның ішінде: жобалар мен инвесторларды іздеу және тарту, салаларды талдау, пайплайн жүргізу, форумдарға қатысу, жобаларды құрылымдау, өзара іс-қимылдың мәртебесі мен тәуекелдерді жою бойынша есептілікті дайындау.
Қазақстан Республикасының Республикалық бюджетінен қаражат бөлу бойынша жұмысты үйлестіру, оның ішінде қаржылық-экономикалық негіздемелерді әзірлеу.
Департамент пен бағынысты ұйымдардың қызметіне тән тәуекелдерді анықтау, талдау және бақылауды жүзеге асыру.