Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Юристы
Бухгалтерия и Финансы
Безопасность
Административный персонал
Управление персоналом
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
106 бос орын
09.09.2025 18:03:01

Түркістан облысы аймақтық филиалының директоры

Үміткерге қойылатын талаптар:
Білімі:

  • Жоғары экономикалық, қаржылық, заңгерлік, математикалық немесе
        техникалық білім.

Жұмыс тәжірибесі:

  • Банк немесе қаржы ұйымдарында кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі;
  • Шағын және орта бизнес субъектілерін несиелеу немесе корпоративтік
        несиелеу саласында тәжірибенің болуы құпталады;
  • Мемлекеттік қызметте, ұлттық даму институттарында, қаржы
        ұйымдарында, ғылыми-зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда,
        халықаралық ұйымдарда жұмыс тәжірибесі құпталады;
  • Басшылық қызметтегі тәжірибе артықшылық болып саналады.

Кәсіби білім мен дағдылар:

  • Қазақстан Республикасының қаржы, банк және несие қызметін реттейтін
        заңнамасын, сондай-ақ жеке кәсіпкерлік туралы заңнамасын білу және
        қолдану;
  • Қаржылық талдау, бухгалтерлік есептің негіздері мен әдістерін білу;
  • Іскерлік құжаттарды (шарттар, есептер, актілер және т.б.) дайындау
        және жүргізу дағдылары;
  • Презентацияларды әзірлеу және өткізу қабілеті;
  • Келіссөздер жүргізу және іскерлік хат алмасу дағдылары;
  • Филиалдың жұмысын жоспарлау, оның және қызметкерлердің тиімділігін
        талдау және бағалау қабілеті.

«Даму» Қоры қызметкерлері үшін (ішкі ауысым жағдайында):

  • Қор қызметіне қатысты қаулыларды, өкімдерді, бұйрықтарды және басқа
        да құжаттарды білу;
  • Қор бағдарламаларын және ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу
        тәжірибесі.

Компьютерлік дағдылар:

  • MS Office, электрондық пошта қосымшалары және интернет-ресурстарын
        тәжірибелі пайдаланушы деңгейінде меңгеру;
  • Қолданбалы бағдарламаларды (мысалы, 1С) білу құпталады.

Тілдер:

  • Қазақ және орыс тілдерін білу міндетті.
Негізгі міндеттері:
  • Өңірлік филиалдың қызметін ұйымдастыру және бақылау;
  • Мемлекеттік бағдарламалардың орындалуын үйлестіру және мониторинг
  •     жүргізу;
  • Шағын және орта кәсіпкерлік субъектілерінің қаржылық-экономикалық
  •     жағдайын талдау және бағалау;
  • Есептілік пен талдамалық материалдарды дайындау;
  • Серіктестермен, мемлекеттік аудит органдарымен және бақылаушы
  •     органдармен өзара әрекеттесу;
  • Филиалдың әкімшілік-шаруашылық қызметін ұйымдастыру.
Операционное управле...
аналитические и опер...
Полный день
09.09.2025 17:48:01

Мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл департаментінің жоба менеджері

Негізгі лауазымдық міндеттері:

1)     Жобалау жұмысы қағидаты бойынша компания қызметін жүзеге асыру (agile, waterfall)

2)     Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламаларының іске асырылу барысы туралы ақпаратты жинау, өңдеу және талдау;

3)     Мемлекеттік тұрғын үй саясатын іске асыру мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау;

4)     Ұлттық жобалар мен мемлекеттік тұрғын үй бағдарламаларын құру және жаңғырту жөнінде ұсыныстар әзірлеу;

5)      Заң шығару процесіне қатысу;

6)     Департаменттің бизнес-процестерін цифрландыру/ автоматтандыру;

7)     Компанияның жаңа өнімдерін әзірлеу;

8)      Департаменттің жұмысын қамтамасыз ету мақсатында өзге де міндеттер;

Біліктілік талаптары:

1)     Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі қаржылық/экономикалық/ техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы қажет;

2)  Мемлекеттік және ағылшын тілдерін білу;

3)  Үлкен деректерді талдау дағдылары және оларды визуализациялау;

4)  Презентацияларды жүргізу дағдылары;

5) Акционерлік қоғамдар, бағалы қағаздар нарығы мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік құқықтық актілері, Қазақстан Республикасының еңбек және салық заңнамасының негіздері;

6)  Жобаларды басқару құралдары мен әдістері (мүмкіндігінше);

7) Жобадағы жұмыстың теориясы мен практикасы.

8) Компанияның стратегиялық және қаржылық қызметіне қатысты нормативтік әдістемелік материалдар;

9) Кәсіби пайдаланушы деңгейінде кеңсе жұмысына арналған дербес компьютердің стандартты бағдарламалық жасақтамасын және басқа кеңсе жабдықтарын меңгеру;

10) Ішкі еңбек тәртібінің қағидалары;

11) Қорғау ережелері мен нормалары еңбек және өрт қауіпсіздігі;

12) Зейінділік, орфографиялық сауаттылық; қарым-қатынас дағдылары.

agile - гибкое управ...
Полный день
09.09.2025 17:29:01

Кредиттік серіктестіктерді қаржыландыру департаментінің менеджері

Білімге қойылатын талаптар: Жоғары (экономикалық немесе қаржылық-экономикалық) білім.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- қаржы ұйымындағы КТ Кредиттеу сегментіндегі және/немесе аудит және бухгалтерлік есеп саласындағы жұмыс тәжірибесі, кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі;
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Тілдерді меңгеру деңгейі (қажет болған жағдайда): орыс, қазақ.
мониторинг
Полный день
09.09.2025 17:23:01

Кредиттік серіктестіктерді қаржыландыру департаментінің КТ бойынша менеджер-ревизоры

Білімге қойылатын талаптар: Жоғары (экономикалық немесе қаржылық-экономикалық) білім.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- қаржы ұйымындағы КТ Кредиттеу сегментіндегі және/немесе аудит және бухгалтерлік есеп саласындағы жұмыс тәжірибесі, кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі;
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Тілдерді меңгеру деңгейі (қажет болған жағдайда): орыс, қазақ.
Қосымша ақпарат: ұзақ іссапарларға шығуға дайындық (тұрақты негізде)
ревизионная проверка
Полный день
09.09.2025 11:30:01

согласно Трудовому договору при собеседовании ₸
Ориентация на резуль...
Грамотная устная и п...
Умение планировать и...
Умение быстро находи...
аналитическое мышлен...
умение принимать пра...
умение налаживать ко...
умение формировать э...
Быстрая обучаемость
Полный день
09.09.2025 10:51:01

Жиынтық есептілік және ЕХД департаментінің менеджері

Білімге қойылатын талаптар:
  • Ақпараттық технологиялар, инженерия, математика, экономика, қаржы, деректерді басқару, бизнес-аналитика немесе басқа да салалардағы жоғары білім.
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
  • деректерді талдау, деректерді басқару немесе бизнес - талдау салаларында кемінде 2 (екі) жыл және/немесе қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының / Холдингтің кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі. Бұл талаптар "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) шетелдік жоғары оқу орнын/ Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген тшдидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім мен дағдылар:
  • деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдылары;
  • презентацияны тиімді ұсыну мүмкіндігі;
  • ақпараттың үлкен көлемімен, ақпаратты өңдеумен және заманауи ақпараттық технологиялар жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • сараптамалық қорытынды қалыптастыра білу және жүргізілетін жұмыстың тиімділігін арттыру бойынша нақты ұсыныстар әзірлеу;
  • іскерлік хат алмасу дағдылары;
  • талаптарды келісу және шешімдердің орындалуын бақылау үшін әзірлеушілермен, талдаушылармен және бизнес бөлімшелерімен өзара әрекеттесу;
  • негізгі көрсеткіштерді бақылау үшін аналитикалық жауаптар мен бақылау тақталарын әзірлеу;
  • бизнес-процестер, есептілік және интеграциялар бойынша құжаттаманы әзірлеу және қолдау;
  • мәселелерді шешу дағдылары және күрделі деректер мәселелерін шешу мүмкіндігі.
Шарттар:
  • Жұмыс режимі: толық уақыт, 5/2
  • Жалдау нысаны: еңбек шарты
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
  • Орналасқан жері: Астана қ., Иманов к-сі, 11 "Нұрсәулет 1"БО
Анализ данных
бизнес-аналитик
управления данными
08.09.2025 17:01:02

Ел ішіндегі құндылықты дамыту департаментінің бас менеджері

Лауазымның мақсаты:

Мемлекеттік қатысуы бар жобалар аясында, соның ішінде мемлекеттік-жекешелік әріптестік (МЖӘ) жобалары шеңберінде ел ішіндегі құндылықтарды және жергіліктендіру қағидаттарын ілгерілету мен сүйемелдеу, сондай-ақ отандық тауар өндірушілерді тарту мәселелері бойынша сараптамалық қолдау көрсету.

Кандидатқа қойылатын талаптар:

Жоғары заңгерлік немесе экономикалық білім.

Еңбек өтіліне қойылатын талаптар:

Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі болуы тиіс.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

Қазақстан Республикасының «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексі, Қазақстан Республикасының Азаматтық және Бюджет кодекстері, «Акционерлік қоғамдар туралы», «Жауапкершілігі шектеулі және қосымша жауапкершілігі бар серіктестіктер туралы», «Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алулары туралы», «Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының заңдары, «Бәйтерек» Ұлттық басқарушы холдингі» АҚ Жарғысы, сатып алу қағидалары, Холдингте ТРУ сатып алуды ұйымдастыру және өткізу жөніндегі нұсқаулықтар мен басқа да ішкі нормативтік құжаттар, менеджмент, маркетинг пен экономиканың негіздері, баға белгілеу әдістері, баға белгілеу стратегиясы мен тактикасы, құжат дайындауға арналған компьютерлік технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз ету, өңірлік экономикалық саясат.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:

Келіссөздер жүргізу, шарттар жасасу, ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу, заманауи байланыс құралдарын қолдана отырып ақпарат өңдеу, іскерлік қарым-қатынас жүргізу, мемлекеттік және/немесе квазимемлекеттік секторда жұмыс істеу тәжірибесі, мемлекеттік органдармен жұмыс істеу тәжірибесі, үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеу, электрондық құжат айналымы жүйесін, интернет желісін, электрондық поштаны пайдалану, іскерлік хат алмасу жүргізу, мемлекеттік тілді білу, компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу (Word, Excel, PowerPoint, ақпараттық-іздеу жүйелері), электрондық веб-портал арқылы сатып алумен жұмыс істеу дағдылары.

Функционалдық міндеттері:

  • МЖӘ және инвестициялық жобаларды отандық өндірушілердің қатысуы тұрғысынан талдау;

  • МЖӘ жобаларында ел ішіндегі құндылықтарды бағалау және бақылау тетіктерін енгізуге қолдау көрсету;

  • Жергіліктендіру және ел ішіндегі құндылықтар мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен және инвесторлармен өзара іс-қимылды сүйемелдеу;

  • Жаңа өндірістерді ынталандыру;

  • KPI белгілеу бойынша мониторинг және бақылау жүргізу;

  • Холдингтің құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл жасау;

  • Холдинг пен оның еншілес ұйымдарының даму жоспарларын уақтылы қарау;

  • Мемлекеттік және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимыл жасау.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті тұлғалық және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер үлгісіне сәйкес):

  • Коммуникация және көшбасшылық;

  • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;

  • Жұмыс процестеріне ықпал ету;

  • Жұмысты ұйымдастыру;

  • Өзгерістерге бейімділік;

  • Командалық жұмыс;

  • Нәтиже үшін жауапкершілік;

  • Даму.

Жұмыс шарттары:

  • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;

  • Жалдау түрі: еңбек шарты;

  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;

  • Орналасқан жері: Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 55А, B блогы.

Управление закупками
Стратегическое мышле...
Проектный менеджмент
Полный день
08.09.2025 17:01:01

Ел ішіндегі құндылықты дамыту департаментінің бас менеджері

Лауазымның мақсаты:

Холдинг пен еншілес ұйымдардың жобалары мен сатып алуларындағы ел ішіндегі құндылықтың (бұдан әрі – ЕҚ) деңгейін арттыруға бағытталған Департамент қызметін аналитикалық қолдауды қамтамасыз ету.

Кандидатқа қойылатын талаптар:

Білімі:
Жоғары заңгерлік немесе экономикалық білім.

Еңбек өтіліне қойылатын талаптар:

  • Лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес кәсіби салада кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі;

  • Ұйымның бейініне сәйкес экономикалық қызмет түрлерінде кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі (Холдингтің компаниялар тобы ішінде болғаны құпталады) және/немесе мемлекеттік басқару органдарында жұмыс тәжірибесі.


Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
  • Қазақстан Республикасының «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» Кодексі

  • Қазақстан Республикасының Азаматтық және Бюджет кодекстері

  • Қазақстан Республикасының «Акционерлік қоғамдар туралы» Заңы

  • Қазақстан Республикасының «Жауапкершілігі шектеулі және қосымша жауапкершілігі бар серіктестіктер туралы» Заңы

  • Қазақстан Республикасының «Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алулары туралы» Заңы

  • Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы» Заңы

  • Қазақстан Республикасының «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Заңы

  • «Бәйтерек» Ұлттық басқарушы холдингі» АҚ Жарғысы

  • Сатып алу қағидалары, ТРУ сатып алуды ұйымдастыру және өткізу жөніндегі нұсқаулықтар және сатып алуға қатысты басқа да ішкі нормативтік құжаттар

  • Менеджмент, маркетинг және экономиканың негіздері, баға белгілеу әдістері мен стратегиялары

  • Құжат дайындауға арналған компьютерлік технологиялар мен бағдарламалар

  • Өңірлік экономикалық саясат


Қажетті дағдылар:
  • Келіссөздер жүргізу

  • Шарттар мен келісімдерді әзірлеу

  • Ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу

  • Ақпаратты заманауи байланыс және коммуникация құралдарын қолдана отырып өңдеу

  • Іскерлік қарым-қатынас жүргізу

  • Мемлекеттік және/немесе квазимемлекеттік секторда жұмыс істеу тәжірибесі

  • Мемлекеттік органдармен жұмыс істеу тәжірибесі

  • Үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істеу

  • Электрондық құжат айналымы жүйесін, интернет желісін, электрондық поштаны пайдалану

  • Іскерлік хат алмасу жүргізу

  • Мемлекеттік тілді білу

  • Word, Excel, PowerPoint, ақпараттық-іздеу жүйелері сияқты бағдарламалармен жұмыс істеу

  • Электрондық сатып алу веб-порталымен жұмыс істей білу


Функционалдық міндеттері:
  • Холдингтің, еншілес және тәуелді ұйымдардың (ЕҰ/ТҰ) сатып алу және инвестициялық қызметі аясында тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің шығу тегіне қатысты деректерді жинау, жүйелеу және талдау

  • ЕҚ деңгейі бойынша аналитикалық есептер, анықтамалар, презентациялар дайындау

  • Нарықтарды, жобаларды және сатып алуларды талдау негізінде ЕҚ деңгейін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу

  • Дерекқор жүргізу, дашбордтар қалыптастыру және негізгі көрсеткіштерді визуализациялау

  • Ведомствоаралық үйлестіруді ұйымдастыру

  • Аналитикалық мүмкіндіктерді дамыту

  • Жаңа өндірістерді ынталандыру

  • Холдингтің құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимыл

  • Холдинг пен оның еншілес ұйымдарының Даму жоспарларын уақтылы қарау

  • Мемлекеттік және өзге де ұйымдармен өзара әрекеттесу

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті тұлғалық және іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер үлгісіне сәйкес):
  • Коммуникация және көшбасшылық

  • Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау

  • Жұмыс процестеріне ықпал ету

  • Жұмысты ұйымдастыру

  • Өзгерістерге бейімділік

  • Командалық жұмыс

  • Нәтиже үшін жауапкершілік

  • Даму

Жұмыс шарттары:
  • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2

  • Жалдау түрі: еңбек шарты

  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру

  • Орналасқан жері: Астана қаласы, Мәңгілік Ел даңғылы, 55А, B блогы

Управление закупками
Стратегическое мышле...
Проектная деятельнос...
Полный день
05.09.2025 16:31:02

Аймақтық даму департаментінің менеджері (Ақмола облысы бойынша филиалы)

Білімге қойылатын талаптар: Жоғары экономикалық / заңгерлік / қаржылық білім.
Кәсіби жұмыс тәжірибесі: лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі;
лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі бар жіберуші Тараптың қызметкерлері үшін кемінде 1 (бір) жыл.
Жеке сипаттамалары:
- қарым-қатынас;
- жауапкершілік;
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
Тілдерді меңгеру деңгейі (қажет болған жағдайда): қазақ, орыс.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- ауылдық жерлерде Агросектор жұмысының ерекшелігін және агроөнеркәсіптік кешенді дамытудың мемлекеттік бағдарламасын білу; - ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздерін білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптарын білу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- үлкен деректер массивтерін талдау және жұмыс істеу дағдылары;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электрондық құжат айналымы жүйесін меңгеру дағдылары (озық пайдаланушы).
Финансовый анализ
Полный день
05.09.2025 16:19:01

Аймақтық даму департаментінің менеджері

Білімге қойылатын талаптар: Жоғары экономикалық / заңгерлік / қаржылық білім.
Кәсіби жұмыс тәжірибесі: лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі;
лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі бар жіберуші Тараптың қызметкерлері үшін кемінде 1 (бір) жыл.
Жеке сипаттамалары:
- қарым-қатынас;
- жауапкершілік;
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
- үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту.
Тілдерді меңгеру деңгейі (қажет болған жағдайда): қазақ, орыс.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерін және ҚР бақылаушы органдарының талаптарын білу;
- "банктер және банк қызметі туралы", "Акционерлік қоғамдар туралы", "кредиттік серіктестіктер туралы", "микроқаржы қызметі туралы"ҚР заңдарын білу;
- ауылдық жерлерде Агросектор жұмысының ерекшелігін және агроөнеркәсіптік кешенді дамытудың мемлекеттік бағдарламасын білу; - ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздерін білу;
- көп тапсырма және қысқа мерзімде жұмыс істей білу;
- қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандарттарының талаптарын білу;
- деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- үлкен деректер массивтерін талдау және жұмыс істеу дағдылары;
- жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыра білу және нақты ұсыныстар әзірлеу;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint), MS Project, электрондық құжат айналымы жүйесін меңгеру дағдылары (озық пайдаланушы).
Анализ финансовой от...
Полный день
04.09.2025 17:09:02

Бағдарламаларды ілгерілету және өңірлік даму департаментінің бас менеджері

Біліктілік талаптары:
  • Экономика, қаржы немесе құқық саласында жоғары білім.
  • Департамент қызметіне сәйкес салада кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі. Мемлекеттік қызметте, ұлттық даму институттарында, екінші деңгейлі банктерде, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтинг компанияларында немесе халықаралық ұйымдарда жұмыс тәжірибесі артықшылық болып табылады — кемінде 3 (үш) жыл.
  • ҚР Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы бойынша түлектерге, магистратура немесе PhD докторантураны тәмамдағандарға жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл.
  • Талдау жүргізе білу (соның ішінде статистикалық және экономикалық).
  • Презентациялар әзірлеу және өткізу, келіссөздер жүргізу дағдылары болуы тиіс.
  • Іскерлік хат-хабар алмасу дағдылары.
  • Сұраныстар бойынша аналитикалық есептер мен баяндамалар дайындау.
Компетенциялар:
  • Тілдің сауатты жазбаша және ауызша қолданылуы;
  • Коммуникабельділік;
  • Командада жұмыс істей білу.
Кандидатқа қойылатын функционалдық талаптар:
  • Стратегиялық жоспарлау және бағдарламаларды ілгерілетуге қатысу;
  • Өңірлік филиалдардың жұмысын үйлестіру, іс-шараларға қатысу, мәселелік сұрақтарды мониторингтеу және талдау;
  • Директоратты дайындау және сүйемелдеу, тапсырмалардың орындалуын бақылау;
  • Ішкі құжаттаманы әзірлеу және сүйемелдеу, бюджет пен сметаларды қалыптастыру;
  • Мемлекеттік органдармен, екінші деңгейлі банктермен, Қордың бірлескен жобаларымен өзара әрекеттесу;
  • Қызметкерлерді оқыту, сатып алуды бастау, операциялық тәуекелдерді басқару;
  • Сұраныстар бойынша аналитикалық материалдар, хаттар және презентациялар дайындау;
  • Бағдарламаларды іске асырудың әкімшілік, ұйымдастырушылық және қаржылық аспектілерін бақылау (сметалар, сатып алулар, есеп беру);
  • Бағдарламаларды толық цикл бойынша басқару: идеядан пилотқа, кейін масштабтауға және нәтижелерін бағалауға дейін;
  • Кәсіпкерлік субъектілерді оқытуға арналған модульдердің концепциясы, құрылымы және әдістемелік мазмұнын әзірлеу;
  • Қашықтықтан оқытуға, прогресті бақылауға және қатысушылардың аттестациясына арналған цифрлық құралдарды енгізу;
  • Департаменттің білім беру және қаржылық емес бағдарламаларды қолдау стратегиясын әзірлеу және жаңарту;
  • Өңірлердегі кәсіпкерлердің қажеттіліктерін анықтау және жаңа бағдарламалар әзірлеу (акселерциялық, оқу, тәлімгерлік, цифрлық қызметтерді қоса алғанда);
  • Үздік тәжірибелерді талдау (соның ішінде ЕБРР, IFC, «ҚМСП» корпорациясы сияқты шетелдік даму институттары) және Қазақстан контекстіне бейімдеу;
  • Бағдарламалар бойынша KPI орнату және мақсаттық көрсеткіштердің орындалуын бақылау.
Стратегическое плани...
Управление региональ...
Полный день
04.09.2025 16:14:01

Абай облысы бойынша филиалдың кепілмен қамтамасыз ету жөніндегі бас маманы

Лауазымның мақсаты/міндеті:

  • Залогтық қамтамасыз етудің заңдық, қаржылық және техникалық сенімділігін қамтамасыз ету, залогтарды рәсімдеу, сүйемелдеу және жүзеге асыру кезінде тәуекелдерді азайту, сондай-ақ ішкі стандарттар мен залогтық қамтамасыз ету саласындағы заңнамалық талаптардың сақталуын қамтамасыз ету.

Білім талаптары:

  • Жоғары мамандандырылған бағалау білімі немесе экономикалық/техникалық/заңгерлік білім, бағалау қызметі бойынша курстардан өткендігі туралы сертификаттың болуы міндетті.
  • Ұқсас салада банк немесе бағалау компаниясында кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі болуы тиіс.

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

  • Ұқсас салада банк немесе бағалау компаниясында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі болуы тиіс.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Қазақстан Республикасында мүлікті бағалау қызметін реттейтін заңнамалық және
        нормативтік база туралы білім;
  • Қоғамның қызметін реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
  • Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
  • Құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, шаралар);
  • Қоғамдағы несие беру тәртібі;
  • Халықаралық стандарт ISO 9001 талаптары.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалдық:

  • Нарықтық құнды анықтау актілерін, бағалау есептерін сараптау актілерін, залогтық мүлікті тексеру актілерін жасау дағдылары;
  • Эксперттік нарықтық құнды анықтауға қажетті анықтамалықтар мен бағдарламалармен жұмыс істеу дағдылары;
  • Жылжымалы және жылжымайтын мүлік нарығын терең талдау қабілеті;
  • Қазіргі ақпараттық технологиялық жүйелерді қолдану дағдылары;
  • Тиімді презентация жасау және іскерлік қарым-қатынас құру дағдылары;
  • Табыс тәсілі шеңберінде DCF моделін білу.

Жеке қасиеттері:

  • Көпжұмыс жағдайында стрессоустойчивтілік;
  • Қарым-қатынасқа икемділік (жылдам байланыс орнату, адамдармен сөйлесуге ниет пен қабілет);
  • Нәтижеге бағдарлану;
  • Тіл байлығы (ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті);
  • Жоспарлау және басымдықтарды дұрыс белгілеу қабілеті;
  • Қажетті ақпаратты жылдам табу;
  • Белсенді өмірлік ұстаным;
  • Үздіксіз өзін-өзі дамыту;
  • Клиентке бағдарлану;
  • Іскерлік этикет пен қарым-қатынас дағдылары;
  • Жауапкершілік;
  • Функционалдық міндеттерді бөлу қабілеті;
  • Орындаған міндеттерге байсалдылықпен қарау;
  • Адалдық, міндеттілік;
  • Іссапарларға дайын болу;
  • Татулық.

Жұмыс шарттары:

  • Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;
  • Еңбек шарты бойынша;
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
  • Орналасқан жері: Семей қ., Қ. Мұхамедханұлы көшесі, 23А.
Умение работать со с...
Умение проводить инт...
Умение формировать а...
Полный день
04.09.2025 11:15:01

«Аграрлық несие корпорациясы» АҚ Астана қаласындағы филиалының әкімшілендіру бөлімінің бас маманы

Лауазымның мақсаты: кредиттік мәмілелерді құжаттамалық сүйемелдеу және кредиттік досьені жүргізу жолымен «Аграрлық кредиттік корпорация» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) кредит беру процестеріне әкімшілік қолдау көрсету.

Білімге қойылатын талаптар: жоғары экономикалық/қаржылық/заңгерлік білім.

Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар:

Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда:

-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі және/немесе Қоғамның/Қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі емінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі болған жағдайда. Бұл талаптар Назарбаев Университетінің шетелдік жоғары оқу орнын магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесін талап етпейтін) үміткерлерге қолданылмайды.

Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім, дағдылар және дағдылар:

1) лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;

2) қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

3) басқарма қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);

4) жобаларды басқару саласындағы білімі мен тәжірибесі, үлкен көлемдегі деректерді талдау және тәуелсіз шешім қабылдау қабілеті;

5) МС ИСО 9001 и МСФО 9 халықаралық стандарттарының талаптары;

6) мемлекеттік тілді еркін меңгеруі;

7) күрделі мәселелер мен мәселелерді жедел шешу мүмкіндігі;

8) деректердің үлкен көлемін талдау мүмкіндігі;

9) көп тапсырмалы ортада және қатаң мерзімдерде жұмыс істеу мүмкіндігі;

10) жұмыс уақытын ұтымды пайдалана білу;

11) несие процесін қолдауға арналған кеңсе бағдарламаларын (ERP 1C/SEDM/SimBase және т.б.) тамаша білу.

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

- несиелік және кепіл құжаттарын, оларға қосымша келісімдерді, өтеу кестелерін, несиені аударуды дайындау және бекіту;

- қамтамасыз ету құнын есепке алу және есептен шығару, келісім-шарттардың түпнұсқаларын және құқық белгілейтін құжаттарды қамтамасыз ету үшін филиалдың қоймасына беру тәртібін уақтылы орындау;

- Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне және Несиені әкімшілендіру тәртібіне сәйкес несиелік істерді дұрыс қалыптастыру және сақтау;

- кредиттік істердің толықтығын және уәкілетті органның талаптарына сәйкестігін тексеру және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасы;

- қайтарылған несиелерді филиал мұрағатына сақтауға беруді қамтамасыз ету.

Жеке:

-коммуникативтік дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, нәтижеге бағытталған  тіл табысу қабілеті және тілегі);

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;

- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;

- үнемі өзін-өзі дамыту;

- нәтижеге назар аудару;

- ашық қарым-қатынас;

-аналитикалық ойлау;

-себепке/компанияға берілгендік;

-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік.

Жұмыс шарттары:

-Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2

-Еңбек нысаны: еңбек шарты

-Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру

04.09.2025 11:02:02

"Әкімшілендіру бөлімінің бас маманы

      «Аграрлық несие корпорациясы» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) Абай облысы бойынша филиалында әкімшілендіру  бөлімінің бас маманы лауазымы құрылды.

Лауазымның мақсаты/міндеті: кредиттік мәмілелерді құжаттамалық сүйемелдеу және кредиттік досьені жүргізу жолымен «Аграрлық кредиттік корпорация» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) кредит беру процестеріне әкімшілік қолдау көрсету.

Білімге қойылатын талаптар: жоғары экономикалық/қаржылық/заңгерлік білім;

Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар:

Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда:

-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі және/немесе Қоғамның/Қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі емінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі болған жағдайда. Бұл талаптар Назарбаев Университетінің шетелдік жоғары оқу орнын магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесін талап етпейтін) үміткерлерге қолданылмайды.

Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім, дағдылар және дағдылар:

-  лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;

-  Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

-  Басқарма қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);

-  жобаларды басқару саласындағы білімі мен тәжірибесі, үлкен көлемдегі деректерді талдау және тәуелсіз шешім қабылдау қабілеті;

-  МС ИСО 9001 и МСФО 9 халықаралық стандарттарының талаптары;

-  мемлекеттік тілді еркін меңгеруі;

-  күрделі мәселелер мен мәселелерді жедел шешу мүмкіндігі;

-  деректердің үлкен көлемін талдау мүмкіндігі;

-  көп тапсырмалы ортада және қатаң мерзімдерде жұмыс істеу мүмкіндігі;

-  жұмыс уақытын ұтымды пайдалана білу;

-  несие процесін қолдауға арналған кеңсе бағдарламаларын (ERP 1C/SEDM/SimBase және т.б.) тамаша білу.

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

- несиелік және кепіл құжаттарын, оларға қосымша келісімдерді, өтеу кестелерін, несиені аударуды дайындау және бекіту;

- қамтамасыз ету құнын есепке алу және есептен шығару, келісім-шарттардың түпнұсқаларын және құқық белгілейтін құжаттарды қамтамасыз ету үшін филиалдың қоймасына беру тәртібін уақтылы орындау;

- Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне және Несиені әкімшілендіру тәртібіне сәйкес несиелік істерді дұрыс қалыптастыру және сақтау;

- кредиттік істердің толықтығын және уәкілетті органның талаптарына сәйкестігін тексеру және Қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасы;

- қайтарылған несиелерді филиал мұрағатына сақтауға беруді қамтамасыз ету.

Жеке:

-коммуникативтік дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен тез тіл табысу және сөйлесуге деген ұмтылыс);

- нәтижеге бағдарлану;

- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;

- жоспарлау және басымдық беру қабілеті;

- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;

- үнемі өзін-өзі дамыту;

- нәтижеге назар аудару;

- ашық қарым-қатынас;

- аналитикалық ойлау;

- себепке/компанияға берілгендік;

- көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік.

Жұмыс шарттары:

- Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2

- Еңбек нысаны: еңбек шарты

- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру

- Орналасқан жері: Семей қаласы, К.Мухамедханов көшесі, 23А

Надлежащее формирова...
Проверка кредитных д...
Полный день
03.09.2025 17:24:02

Кэптивтік қорлар департаментінің директоры

Кандидатқа қойылатын талаптар :
Жоғары кәсіби (қаржы-экономикалық) білімі; шетелдік жоғары оқу орны берген құжатпен расталған дәреженің болуы құпталады;
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес келетін салаларда жұмыс өтілі – 5 жылдан жоғары;
Профильге сәйкес ұйымдарда жұмыс тәжірибесінің болуы;
Компьютерді білу деңгейі (5 – жоғары деңгейдегі пайдаланушы, 4 – сенімді пайдаланушы, 3 – бастапқы деңгейдегі пайдаланушы), негізгі бағдарлама – (Word, Excel, 1С), қосымша: MS Office-ті жоғары деңгейде меңгеру (Excel, Power Point, Word).
Экономикалық қызмет саласында (қалаулысы – «Бәйтерек» ұлттық басқарушы холдингі» АҚ (бұдан әрі – Холдинг) компаниялар тобы мен/немесе мемлекеттік басқару органдарында) жұмыс өтілі – кемінде 2 жыл;
Ағылшын тілін Advanced деңгейінде білу.
Қаржы, бухгалтерлік есеп немесе өзге де қатысты салалардағы халықаралық кәсіби сертификаттардың (ACCA – Association of Chartered Certified Accountants, CPA – Certified Public Accountant немесе CFA – Chartered Financial Analyst және басқа релевантты сертификаттар) болуы құпталады.

Қосымша талаптар:


  • Келіссөздер жүргізу және әріптестік қатынастар орнату дағдылары.


  • Қаржылық талдау және модельдеу дағдылары.


Кэптивтік қорлар департаментінің директорының функционалдық міндеттері:
Департамент қызметкерлеріне басшылық ету және олардың қызметін бақылау, әрбір қызметкер мен бөлімшенің алдына қойылған міндеттерді және жалпы функцияларды тиісінше орындауын қамтамасыз ету, сондай-ақ ынталандыру жүйесін қалыптастыру, қолдану және жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізу.

Кэптивтік қорлардың, арнайы мақсаттағы компаниялардың, басқарушы компаниялардың және инвестициялық қызмет саласындағы өзге де еншілес ұйымдардың қызметіне мониторинг жүргізу, мақсаттарға қол жеткізу мен міндеттердің орындалуын бақылау мақсатында.

Қажет болған жағдайда ағымдағы немесе талданатын инвестициялық жобалар және кэптивтік қорлардың, басқарушы компаниялардың және еншілес ұйымдардың қызметіне қатысты өзге де мәселелер бойынша өз құзыреті шегінде Қоғамның алқалы органдарының отырыстарында баяндама жасау.

Қоғам өкілдері үшін кэптивтік қорлардың, басқарушы компаниялардың және еншілес ұйымдардың инвестициялық және/немесе ұсынымдық комитеттерінде, консультативтік кеңестерінде және өзге де органдарында инвестициялық ұсынымдар беру.

Жобалар мен инвесторларды тарту жұмыстарына бақылау жасау, оның ішінде: жобалар мен инвесторларды іздеу және тарту, салаларды талдау, пайплайн жүргізу, форумдарға қатысу, жобаларды құрылымдау, өзара іс-қимылдың мәртебесі мен тәуекелдерді жою бойынша есептілікті дайындау.

Қазақстан Республикасының Республикалық бюджетінен қаражат бөлу бойынша жұмысты үйлестіру, оның ішінде қаржылық-экономикалық негіздемелерді әзірлеу.

Департамент пен бағынысты ұйымдардың қызметіне тән тәуекелдерді анықтау, талдау және бақылауды жүзеге асыру.

Полный день
03.09.2025 10:04:02

Мониторинг бөлімінің маманы

Білімі: жоғары экономикалық/қаржылық/*заңдық/*техникалық білім (*қаржы-несие саласында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі болған жағдайда рұқсат етіледі);
МАҚСАТЫ/МАҚСАТЫ:
- Филиал құзыретіне жататын жобаларға мониторинг жүргізу арқылы қарыз алушылар үшін несиелік портфельдің сапасына мониторинг жүргізу;
- мерзімі өткен қарыздармен жұмыс істеу;
- Несиелердің мақсатты пайдаланылуын бақылау.
Функционалды:
- қарыз алушылардың қаржылық жағдайын, несиелердің мақсатты пайдаланылуын, алушы тараптың клиенттерінің несиелік төлемдерін уақтылы өтеуін қамтитын мониторинг бойынша жұмыстар кешенін ұйымдастыру және жүзеге асыру мүмкіндігі;
- қабылдаушы Тараптың клиенттерін кепілмен қамтамасыз етуді ұзартуға, қайта құрылымдауға, қаржыландыру шарттарының өзгеруіне, босатуға және ауыстыруға байланысты мәселелерді қарау;                                                                  
- нарықтық құнын айқындау актілерін, бағалау бойынша есептерді сараптау актілерін, кепіл мүлкін тексеру актілерін қалыптастыра білу; - сараптамалық нарықтық құнын айқындау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу; - деректерді ауқымды жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдылары;
- тиімді презентация дағдылары;
- клиенттердің шағымдары мен шағымдарымен жұмыс істей білу.
Тұлғалық:
- көп тапсырмаға стресске төзімділік;
- коммуникабельділік (адамдармен тез байланыс орната білу, адамдармен қарым-қатынас жасай білу және тілек білдіру);
- нәтижеге бағдарлау;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
- қажетті ақпаратты тез таба білу;
- белсенді өмірлік ұстаным;
- тұрақты өзін-өзі дамыту;
- клиентке бағдарлану.
350000 ₸
Полный день
02.09.2025 12:11:02

Тәуекел-менеджмент департаментінің қаржылық тәуекелдер бөлімінің менеджері

Білімге қойылатын талаптар:
  • Қызмет бағытына сәйкес келетін жоғары білім;
  • тәуекелдерді басқару саласында халықаралық сертификаттардың (Enterprise Risk Management Certificate, FRM) немесе ISO 31000 сериясы стандарты бойынша сертификаттың болғаны жөн
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
  • Лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе қоғамның/ қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі кемінде 1 (бір) жыл.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім мен дағдылар:
  • қаржылық есептілікті талдау мүмкіндігі;
  • жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытынды қалыптастыру және нақты ұсыныстар әзірлеу қабілеті;
  • көп тапсырмаға стресске төзімділік, коммуникабельділік (адамдармен тез байланыса білу, қарым-қатынас жасай білу және тілек);
  • статистикалық деректермен, математикалық және қаржылық модельдермен жұмыс істей білу;
  • ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау қабілеті;
  • аналитикалық ойлау;
  • талдау жүргізу қабілеті (SWOT, бенчмаркинг және т. б.)
Шарттар:
  • Жұмыс режимі: толық уақыт, 5/2
  • Жалдау нысаны: еңбек шарты
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
  • Орналасқан жері: Астана қ., Иманов к-сі, 11 "Нұрсәулет 1"БО
Финансовая отчетност...
Полный день
02.09.2025 11:39:02

No6 Жоба дирекциясының маманы (азаматтық-құқықтық келісім-шарт)

Талаптар:
Жоғары құқықтық, қаржылық
Банктік және/немесе лизингтік қызметте кемінде 1 жыл жұмыс тәжірибесі
Мемлекеттік тілді еркін меңгеру
Дербес компьютердің сенімді пайдаланушысы

Көрсетілетін қызметтердің тізімі:
  1. таңдау, лизингтік қаржыландыру шарттары бойынша кеңес беру, құжаттаманы жинау және өңдеу, жобаларды қарау және құрылымдау, сараптама жүргізу және лизингтік мәмілелерді Қоғамның уәкілетті органдарының қарауына бекіту;
  2. шарттар жасасу, қаржыландыру, лизингтік мәмілелер аяқталғанға дейін лизингтік мәмілелерді бақылау;
  3. жалға алушылардың қаржылық және қаржылық емес міндеттемелерін уақтылы және толық орындауын қамтамасыз ету және бақылау;
  4. лизингтік мәмілелердің лизингтік мәмілелерді жүргізуді реттейтін ішкі нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ету;
  5. лизингтік мәмілелерді жүзеге асыруға қатысатын Қоғамның құрылымдық бөлімшелері қызметкерлерінің қызметін үйлестіру;
  6. Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес басқа да функциялар мен жауапкершіліктер.
Стрессоустойчивость,...
02.09.2025 11:04:02

Тәуекел-менеджмент департаментінің кредиттік тәуекелдер бөлімінің менеджері

Білімге қойылатын талаптар:
  • Жоғары (экономикалық/математикалық) білім.
  • жобаларды басқару бойынша сертификат (лар) болған жөн-PMP: Project Management Professional, specialist in Project Management IPMA (International Project Management Association), PMI Risk Management Professional® (PMI-RMP®), тәуекелдерді басқару саласында (Enterprise Risk Management Certificate, FRM) немесе ISO 31000 сериясы стандарты бойынша сертификат
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
  • заңды тұлғаларға кредит беру/кредиттік талдау саласындағы жұмыс өтілі/ тәжірибесі 2 (екі) жылдан кем емес және/немесе қоғамның/ қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі 1 (бір) жылдан кем емес.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім мен дағдылар:

  • қаржылық, салықтық және басқарушылық есептілікті талдай білу
  • нормативтік құжаттарды, сараптамалық қорытындыларды әзірлеу дағдысы;
  • қаржы институттарының (ЕДБ, КТ, МҚҰ, ЛК)тұрақтылығын бағалау үшін рейтингтік жүйелерді құру дағдылары;
  • заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдылары.
  • тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
  • үлкен деректер массивтерін өңдеу дағдысы, талдау жүргізу қабілеті (SWOT, бенчмаркинг және т. б.);
  • статистикалық деректермен, математикалық және қаржылық модельдермен жұмыс істей білу;
Шарттар:
  • Жұмыс режимі: толық уақыт, 5/2
  • Жалдау нысаны: еңбек шарты
  • Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
  • Орналасқан жері: Астана қ., Иманов к-сі, 11 "Нұрсәулет 1"БО
Финансовая отчетност...
кредитный анализ
Полный день
28.08.2025 16:06:02

Адам ресурстарын басқару бөлімінің маманы (Азаматтық-Құқықтық Шарт)

Талаптар:
кадрларды даярлаудың және «Кадр қызметі» саласында қосымша оқытудың тиісті саласында жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім, персоналды басқару саласында кемінде 2 жыл жұмыс өтілі.

Көрсетілетін қызметтер тізімі:
  1. Қоғам қызметкерлерінің жұмысқа қабылдау, жұмыстан босату, ауыстыру, іссапарға, демалысқа, көтермелеуге, тәртіптік жазаға, жеке құрамға әлеуметтік төлемдерге және т.б. құжаттарын уақытылы дайындау бойынша жұмыстарды жүргізу;
  2. Қоғамның басшылығы мен әкімшілік қызметкерлері қызметінің негізгі көрсеткіштерінің картасын әзірлеу, келісу және бекіту;
  3. HR жобаларын іске асыру және қолдау, қызметкерлерді тарту деңгейін анықтау, лауазымдарды бағалау бойынша зерттеулер жүргізу бойынша іс-шараларды ұйымдастыру;
  4. Қоғам қызметкерлерінің еңбек тәртібін сақтауын бақылау және оның бұзушылықтары туралы Қоғам басшылығына ақпарат беру;
  5. Қоғам қызметкерлерінің жұмыс уақытының кестелерін жүргізу;
  6. Қазақстан Республикасында және одан тыс жерлерде Қоғам қызметінің барлық бағыттары бойынша қызметкерлердің біліктілігін арттыруды ұйымдастыру;
  7. Қоғам қызметкерлерін көтермелеу және мемлекеттік наградалармен марапаттау үшін материалдарды дайындау;
  8. Департаменттің құзыретіне кіретін қоғамның нормативтік құқықтық актілерінің, ішкі құжаттарының жобаларын әзірлеуге және дайындауға қатысу;
  9. басқа тапсырмаларды орындау.
знание трудового зак...

Смотреть еще вакансии

Кіру