1. Қоғамда құжат айналымын құжаттаудың бірыңғай тәртібін ұйымдастыру және қамтамасыз ету, сондай-ақ құжаттармен жұмыс істеу нысандары мен әдістерін жетілдіру, оның ішінде құжат айналымы процестерінің тиімділігін, жеделдігін және оңтайландырылуын арттыру бойынша шараларды қабылдау.
Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілеріне, Қоғамның даму стратегиясына және ішкі құжаттарына сәйкес, келесі жұмыстар жүзеге асырылады:
Құжаттауды, құжаттамамен басқаруды және электрондық құжат айналымы жүйесін пайдалану қағидаларын, сондай-ақ құжаттауға және құжаттамамен басқаруға қатысты өзге де нормативтік-әдістемелік құжаттарды әзірлеу;
Қоғамның құжат айналымы рәсімдерін, оның ішінде корреспонденцияны қабылдау және жеткізу процестерін ұйымдастыру;
Қоғамның кіріс және шығыс құжаттарын Электрондық құжат айналымы жүйесінде тіркеу;
Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін «e-Otinish» ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – АЖ «e-Otinish») тіркеу;
«Қызметтік пайдалану үшін» деген белгісі бар құжаттарды тіркеу;
Қоғамның негізгі қызметіне қатысты бұйрықтарды тіркеу, есепке алу және сақтау;
Қоғамның сенімхаттарын, шарттары мен келісімдерін тіркеу және есепке алу;
Қоғамның бланкілік және баспа өнімдерін есепке алу және беру;
Қоғам қызметкерлеріне жазбаша аударма қызметтерін қамтамасыз ету және аударма компаниясымен өзара іс-қимыл жасау;
Құжаттарды басып шығару, көшіру және көбейту жұмыстарын ұйымдастыру;
Құжаттардың дұрыс ресімделуі мен істерге тігілуін бақылау, құрылымдық бөлімшелерде сараптама өткізу арқылы құжаттардың сақталуға және жоюға іріктелуін ұйымдастыру;
Құжаттау және құжаттамамен басқару мәселелері бойынша кеңестер-семинарлар өткізу;
Қоғамның пошта жөнелтілімдерін жеткізуді ұйымдастыру, курьерлік қызметтермен өзара әрекеттесу;
Құжаттармен жұмыс істеудің жаңа технологиялық процестерін әзірлеуге және енгізуге, автоматтандырылған ақпараттық жүйелер мен технологияларды жетілдіруге (есептеу техникасын қолдана отырып) қатысу;
Қызметтің тікелей шеңберінде Қоғам үшін туындайтын тәуекелдерді уақтылы және жүйелі түрде анықтау және бағалау, олардың ең елеулілері мен оларды азайту бойынша ұсыныстарды Қоғам басшылығына жеткізу;
Қоғамның уәкілетті органдарының, Басқарма Төрағасының, куратор басшысының және (немесе) Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарының шешімдеріне сәйкес Қызмет құзыретіне кіретін өзге де функцияларды орындау;
Қоғамның құрылымдық бөлімшелерінің қызметіне тән тәуекелдерді сәйкестендіру, талдау және бақылауды жүзеге асырады, оның ішінде тәуекелдердің өзгерісі, жағдайы мен көлемі туралы, барлық стандартты емес операциялар мен жағдайлар жөнінде тәуекелдерді басқару жүйесінің үйлестіруіне жауапты құрылымдық бөлімшені хабардар етеді.
Бақылау құжаттарының, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерінің орындалуын, сондай-ақ Қоғамның мемлекеттік тілдегі құжат айналымын бақылау мен мониторингті ұйымдастыру және қамтамасыз ету.
Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерінің тіркеу карточкасының деректерін АЖ «e-Otinish»-те тіркеу кезінде (өтініш түрі, өтініш формасы, тілі, азаматтығы, ұлты, жынысы, өтініш иесінің кәсібі және т.б.) нақты толтыру;
АЖ «e-Otinish»-те жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау бойынша ішкі есепке алу және бақылауды жүзеге асыру;
Қоғамның мұрағат ісін ұйымдастыру және жүргізу.
Құжаттардың қағаз және электрондық тасымалдағыштағы түпнұсқаларын тізімдемемен бірге архивке уақытылы тапсырмау;
Қызметтік міндеттері шеңберінде қызметкер келесі талаптарды орындауы тиіс:
Қоғамға бекітілген ұйымдастыру техникасының, байланыс құралдарының және өзге де материалдық құралдардың сақталуын қамтамасыз ету;
Еңбек және орындаушылық тәртіпті сақтау;
Іс жүргізу және құжат айналымы талаптарын сақтау;
Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамалық актілерін және Қоғамның ішкі актілерін, сондай-ақ еңбекті қорғау, қоршаған ортаны қорғау, санитарлық және өрт қауіпсіздігі, төтенше жағдайлардың алдын алу және азаматтық қорғаныс саласындағы талаптарды сақтау;
Өзінің тікелей қызметіне жататын тәуекелдерді анықтау және талдау, сондай-ақ оларды азайту бойынша қажетті шараларды қабылдау;
Өз құзыреті мен өкілеттігі шеңберінде жұмыс берушінің ішкі құжаттарымен және актілерімен, оның ішінде оларға енгізілген өзгерістер мен толықтырулармен уақтылы танысу;
Қызметке жүктелген міндеттер мен функциялармен байланысты ішкі бақылау, мониторинг және тәуекелдерді басқаруды ұйымдастыру, бақылау және қамтамасыз ету.
Лауазымдық міндеттері:
1) қаржы активтері бойынша резервтерді қалыптастыру.
2) есептілік. ЕБЖ шеңберінде есептілік нысандарын дайындау.
3) провизияларды (резервтерді) есептеу модельдерін әзірлеу және валидациялау.
4) ішкі құжаттарды әзірлеу / өзектендіру.
5) процестерді автоматтандыру.
6) уәкілетті органдардың қарауы үшін материалдар дайындау.
7) Комитеттерді ұйымдастыру және өткізу.(қолданыстағы Құзыреттер моделіне сәйкес):
- Коммуникация және көшбасшылық: өз ойын сенімді әрі сабырлы түрде жеткізеді; ойын жазбаша түрде сенімді әрі нақты баяндайды; қойылған мақсаттарға жету үшін үнемі басқалармен білім және ақпарат алмасады.
- A Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау: Департаменттің жұмыс процесін, өз бағыты бойынша ғана емес, сонымен қатар байланысты бағыттар бойынша да жақсы түсінеді; фактілерге сүйене отырып, жиналған ақпаратқа дұрыс себеп-салдарлық байланыстар жасайды; өз бағыты бойынша өндірістік тапсырмаларды жедел шешеді.
- A Жұмыс процестеріне ықпал ету: ішкі және (немесе) сыртқы клиенттердің қажеттіліктері мен үміттерін түсінеді; клиенттерден түскен сұраныстарды сапалы және уақытылы орындайды; ішкі және (немесе) сыртқы клиенттердің жұмысын жақсартуға бағытталған орынды ұсыныстарына дер кезінде әрекет етеді.
- Жұмысты ұйымдастыру: жұмысты жоспарлайды, құрылымдайды, ұйымдастырады және белгіленген мерзімде орындайды; белгіленген ережелер мен рәсімдерді сақтайды; түзетуді қажет етпейтін сапалы нәтиже ұсынады.
- Өзгерістерге бейімділік: жаңа жұмыс бағыттарын оңай меңгереді; жұмыс әдістерін әртүрлі жағдайларға бейімдейді; күйзеліс жағдайында да жұмыстың жоғары сапасын сақтайды.
- A Командалық жұмыс: жалпы корпоративтік мақсаттар мен құндылықтарды бөліседі және оларды құрылымдық бөлімшенің жеке мақсаттарынан және өзінің жұмыс тапсырмаларынан жоғары қояды; өзін жалпы нәтижеге жетуге бағытталған Департамент командасының бір бөлігі ретінде сезінеді; әріптестерімен конструктивті және сыпайы қарым-қатынас орнатады, келіспеушіліктерді ортақ мүдделер негізінде шешеді.
- Жауапкершілік: тапсырмаларды сапалы және уақытылы орындайды; жұмысының нәтижесі мен сапасына (жақсы нәтижелерге де, сәтсіздіктерге де) жауапкершілік алады; қиындықтар туындаған жағдайда оларды шешудің жолдарын табады және жүзеге асырады.
Даму: Департамент директорымен бірге болашақтағы даму салаларын анықтайды.
Ақпараттық технологиялар (бұдан әрі – АТ) бойынша стратегиялық және тактикалық жоспарларды жоспарлау және іске асыру;
Қоғам мен еншілес ұйымдарда (бұдан әрі – ЕҰ) АТ, ақпараттық жүйелерді дамыту және енгізу бойынша жобаларды басқару;
Қоғамның АТ инфрақұрылымының үздіксіз жұмыс істеуін, ақпараттық жүйелердің қолжетімділігін, сондай-ақ Қоғам мен ЕҰ-дағы АТ қызметтері мен сервистерінің сенімді, істен шықпай жұмыс істеуін қамтамасыз етуді ұйымдастыру және бақылау;
ЕҰ-ның ақпараттық технологиялар саласындағы қызметіне бақылау және мониторинг жүргізу.
Білімге қойылатын талаптар (деңгейі, бағыты және т.б.):
Жоғары техникалық, ақпараттық технологиялық немесе инженерлік-экономикалық білім.
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл.
Арнайы кәсіби білімдер:
АТ дамуының перспективалары мен бағыттарын білу;
Есептеу техникасы, байланыс және коммуникация құралдарын қолданудың отандық және шетелдік озық тәжірибесі, АТ қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері;
Бизнестің цифрлық трансформациясының принциптері және АТ саласындағы өзгерістерді басқару;
Корпоративтік ортада жасанды интеллект, машиналық оқыту және үлкен деректер аналитикасы мүмкіндіктері;
Деректер, бағдарламалық қамтамасыз ету және лицензиялауды қоса алғанда, цифрлық активтерді басқару негіздері;
Ақпаратты жинау, беру және өңдеу құралдары;
Негізгі және құрамдас жабдықтардың техникалық сипаттамалары, конструкциялық ерекшеліктері, мақсаты және жұмыс режимдері, сондай-ақ техникалық пайдалану ережелері;
Ақпаратты автоматтандырылған өңдеу технологиялары;
Есептеу техникасы мен телекоммуникациялар құралдарын қолданудың желілік технологиялары;
Ақпаратты автоматтандырылған өңдеу, бағдарламалау, Корпоративтік ақпараттық жүйелер мен оның қосалқы жүйелерінің жобаларын әзірлеу тәртібін жобалаудың негіздері;
Ақпараттық қызметтер нарығы;
Департаменттің жұмыс жоспарларын, жабдықтың жұмыс кестелерін, тапсырмаларды шешу регламенттерін әзірлеу тәртібі;
Тапсырмаларды қою, оларды алгоритмдеу тәртібі;
Жабдыққа жөндеу қызметін ұйымдастыру;
Техникалық құжаттаманы ресімдеу тәртібі;
Ақпараттық қызметтер көрсету бойынша шарттар жасау және техникалық құжаттаманы ресімдеу тәртібі;
Қоғамның бейіні, мамандануы және даму перспективалары.
Өз қызметінде Директор келесі құжаттарды басшылыққа алады:
Қазақстан Республикасының заңнамасы: Конституция, Еңбек кодексі, «Акционерлік қоғамдар туралы» Заң, «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Заң, «Ақпараттандыру туралы» Заң, сондай-ақ Қоғам мен ЕҰ-дағы АТ процестерін іске асыруға қатысты Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері;
Есептеу техникасын, байланыс және коммуникация құралдарын пайдалану мен қызмет көрсетуге қатысты Департамент қызметінің ішкі нормативтік құжаттары;
«Qazaqstan Investment Corporation» акционерлік қоғамының іскерлік этика кодексі.
Экономика / қаржы / құқық саласындағы жоғары білім.
Департамент қызметіне сәйкес салаларда кемінде 3 (үш) жыл жұмыс тәжірибесі.
Тиісті артықшылық: мемлекеттік қызметте, ұлттық даму институттарында, екінші деңгейдегі банктерде, қаржы ұйымдарында, зерттеу институттарында, консалтингтік компанияларда, халықаралық ұйымдарда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.
Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясының иегерлері / магистратура немесе PhD докторантурасын тәмамдаған түлектер үшін – кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі.
Талдау жасау қабілеті (соның ішінде статистикалық және экономикалық);
Презентацияларды әзірлеу және өткізу, келіссөздер жүргізу дағдылары;
Іскерлік хат алмасу дағдылары;
Талдау есептері мен баяндамалар дайындау қабілеті.
Сауатты жазбаша және ауызша сөйлеу тілі;
Коммуникабельділік;
Командада жұмыс істей білу.
Бағдарламаларды стратегиялық жоспарлау және ілгерілетуге қатысу;
Өңірлік филиалдардың (ӨФ) жұмысын үйлестіру, іс-шараларға қатысу, мәселелерді мониторинг жасау және талдау;
«Жасырын тұтынушы» тексерістерін ұйымдастыру, «Ulttyq Ónim» көрмесіне қатысу, ӨФ есептілігі мен рейтингтерін дайындау;
Директорлар кеңесінің құжаттарын әзірлеу және сүйемелдеу, тапсырмалардың орындалуын бақылау;
Ішкі құжаттаманы әзірлеу, бюджет пен сметаларды қалыптастыру және сүйемелдеу;
Мемлекеттік органдармен, ЕДБ және Қордың серіктестерімен өзара әрекеттесу;
Қызметкерлерді оқыту, сатып алуларды бастау, операциялық тәуекелдерді басқару;
Аналитикалық материалдар, хаттар мен презентациялар дайындау.
1. ІАҚ-тың миссиясы – Қоғамның Директорлар кеңесі мен Атқарушы органына олардың Қоғамның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу жөніндегі міндеттерін орындауда қажетті көмек көрсету қызметтерін ұсыну.
2. ІАҚ қызметінің негізгі мақсаты – Қоғамның қаржы-шаруашылық қызметіне бақылау жүргізу және Қоғамның Директорлар кеңесіне Қоғам қызметін жетілдіру мен басқару тиімділігін арттыруға бағытталған тәуелсіз, негізделген кепілдіктер мен кеңестер беру. Бұл ретте, Қоғамның тәуекелдерді басқару, ішкі бақылау және корпоративтік басқару жүйелерін жақсарту да осы мақсатқа кіреді.
Жұмыспен қамту шарттары:
1. Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес еңбек шартын ресімдеу;
2. Жалақы + жұмыс нәтижесіне қарай тоқсан сайынғы сыйақы;
3. Бүкіл отбасы үшін медициналық сақтандыру (төрт адамға дейін);
4. Оқыту және біліктілігін арттыру;
5. Кәсіби команда;
Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:
Ø кредиттік-лизингтік қызметті техникалық сүйемелдеуді жүзеге асырады;
Ø инженерлік-техникалық құжаттаманы жүргізуді жүзеге асыру (техниканы есепке алу, мемлекеттік тіркеу және кепілдік қызмет көрсету шарттарын жасасу туралы толық ақпарат, жеткізушілердің кепілдік міндеттемелері бойынша орындалған жұмыстарды жарнамалау/қабылдау актілерін жасау, лизинг заттары мен кепіл мүлкінің мониторингі және т. б.);
Ø жабдықтаушыдан техника мен жабдықты қабылдауды жүзеге асыру және лизинг алушыларға беру.
Бағыну деңгейі: Филиал директоры.
Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:
Жалдау нысаны: ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу
Жұмыс кестесі: 9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 12.30-ден 14.00 дейін
Демалыс: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес
Ісапарлар: іссапарлар болуы мүмкін
Әлеуметтік пакет: Медициналық сақтандыру
ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ
Бұл маман үшін
Келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты
Оқыту бағдарламалары: талқылануда.
ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:
Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі (техникалық/экономикалық).
Жұмыс тәжірибесі: ауыл шаруашылығы/ техникалық/экономикалық/қаржы салаларындағы жұмыс тәжірибесі 2 жылдан кем емес немесе қоғамның/холдинг компаниялар тобының құрылымдық бөлімшесінде өзге позицияда 2 жылдан кем емес. «Бакалавр», «Магистр» дәрежелері бойынша шет елдердің жоғары оқу орындарын бітірген тұлғалар үшін жұмыс тәжірибесіне талаптар қойылмай/ «Магистр» дәрежесі бойынша Қазақстан Республикасының оқу орындары.
Білуге тиіс: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім. Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.
В, С санатындағы жүргізуші куәлігі.