Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Прочее
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Управление персоналом
Административный персонал
Проекты
Жұмыс уақыты
49 бос орын
16.05.2025 12:15:27

баспасөз Хатшысы

Баспасөз хатшысы келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) журналистика және (немесе) Қоғаммен байланыс саласындағы жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім және (немесе) экономикалық білім;

2) Қызмет бағыты бойынша кемінде 4 (төрт) жыл жұмыс тәжірибесі;

3) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу;

4) қазақ тілін білу.

Функциялар:

1) қоғамның PR-іс-шаралары мен коммуникациялық саясатын әзірлеу;

2) бизнес-процестерге, олардың жұмыс тиімділігіне, сондай-ақ тұтастай алғанда Қоғамның имиджіне әсер етуі мүмкін ақпараттық қатерлерді бейтараптандыру мақсатында PR дағдарысқа қарсы іс-шараларды әзірлеу;

3) қоғаммен байланыстың оңтайлы нысандары мен әдістерін әзірлеу;

4) қоғамдық пікірді зерделеу деректерін талдау, ағымдағы жағдайды бағалау және қоғамның іскерлік беделі мен имиджіне нысаналы аудиторияларға қатысты перспективалық өзгерістерді болжау.

5) қоғамның хабардарлығын және экспорттаушылардың, шетелдік сатып алушылардың, серіктестердің, жұртшылықтың оны дамыту стратегиясын іске асыру шеңберінде қоғамды қолдау құралдары туралы хабардар болуын арттыру мақсатында бұқаралық ақпарат құралдарында Қоғам қызметін жариялау жөніндегі медиа-жоспарларды қалыптастыру;

6) Қоғам қызметі туралы бұқаралық ақпарат құралдары үшін уақтылы және сапалы пресс-релиздер, ақпараттық-талдамалық хабарламалар, түсініктемелер дайындау;

7) бұқаралық ақпарат құралдарының сұрауларына жауаптардың уақтылы және сапалы берілуін қамтамасыз ету;

8) қоғамның оң имиджін қалыптастыру мақсатында бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдерімен баспасөз конференцияларын, баспасөз турларын, дөңгелек үстелдерді, кездесулерді, сұхбаттарды және басқа да іс-шараларды өткізуді ұйымдастыру
Коммуникации
творчество
16.05.2025 12:14:27

Ақпараттық технологиялар департаментінің бас менеджері

Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, қоғам стратегиясы, қоғамның ішкі нормативтік құжаттары шеңберінде:
Алынған сипаттамалардың тұтастығына, дұрыстығына және толықтығына құрылымдық бөлімшелерден түскен функционалдық талаптарға талдау жүргізеді;
Стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу үшін олардың маңыздылығы мен құндылығына сәйкес функционалдық талаптарға басымдық беруді жүзеге асырады.
Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері, қоғам стратегиясы, қоғамның ішкі нормативтік құжаттары шеңберінде:
Қоғамның ақпараттық-техникалық және телекоммуникациялық инфрақұрылымының үздіксіз және жоғары өнімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету жөніндегі жұмыстардың орындалу барысын ұйымдастырады және бақылайды;
Ат пайдалану мәселелерінде қоғам пайдаланушыларын қолдау және ақпараттандыру процесін ұйымдастырады және бақылайды;
Қоғамның ақпараттық-техникалық инфрақұрылымы бойынша негізгі құралдар мен материалдық емес активтерге түгендеу жүргізуге қатысады;
Деректердің сақталуын және қоғамның үздіксіз қызметін қамтамасыз ету мақсатында резервке алынуға жататын деректердің мерзімдері мен санын бақылайды;
Сыртқы өнім беруші көрсететін қызметтердің сапасын қабылдауды және бағалауды, ақпараттық жүйелердің үздіксіз жұмысын және қоғамның үздіксіз қызметін қамтамасыз ету мақсатында қолда бар бағдарламалық қамтамасыз етуді сүйемелдеуді бақылауды жүзеге асырады.
коммуникация и лидерство
аналитическое мышление
командность
Полный день
16.05.2025 11:04:27

Заңды тұлғалармен жұмыс департаменті жоба менеджері

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық/математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі жобадағы рөлге байланысты анықталады және кемінде 1-3 жыл болуы керек, тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе жобалық басқару бағыты бойынша кәсіби сертификаттың болуы қажет. Жоба менеджерінің біліктілік талаптары Компанияның барлық құрылымдық бөлімшелеріне қолданылады.

1) тармақшаның шеңберінде жобаны басқару деп келесі түсініледі: agile - бірнеше қысқа кезеңдерге бөлінетін жобаларды икемді басқару, ал команда бір уақытта бірнеше тапсырмалармен жұмыс істейді, waterfall - жобаларды кезең-кезеңімен басқару, олардың жұмысы міндеттерді каскадтаудан тұрады, ал егжей-тегжейлі техникалық тапсырма жасалады, содан кейін жоба бойынша жұмыс жүзеге асырылады бекітілген жоспар бойынша.

Лауазымдық міндеттері:

Тұрғын үй құрылысы объектілеріне кепілдік беру шеңберінде бизнес-процестерді автоматтандыру бойынша ұсыныстар әзірлеу, әдістеме. Компанияның құрылымдық бөлімшелерімен Simbase, Home Portal ақпараттық жүйелерінде кепілдік беруге өтінімдерді қабылдау мен қараудың қолданыстағы бизнес-процестерін жақсарту және жетілдіру бойынша ұсыныстарды дайындау және талқылау. Бизнес-процестерді автоматтандыру бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеу.

Ішкі құжаттар. Қажет болған жағдайда заңнамалық процесс шеңберінде Компанияның ішкі құжаттарына және Департаменттің қызметін қамтамасыз ету үшін Компанияның ішкі құжаттарына өзгерістер мен толықтырулар әзірлеуге қатысады. Департаменттің мәселелерін заңнамалық процесс және Компанияның ішкі құжаттары шеңберінде Компанияның жолдамасын дайындайды, келіседі және шығарады.

Жобалық жұмыс принципі бойынша Компания қызметін жүзеге асыру (agile, waterfall): жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу; жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету; жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастыру және келісу, оларды жоба кураторына/басшысына ұсыну; жобаны іске асыру барысын орындауға және мониторингтеуге қатысу; жобаға қатысушылармен техникалық тапсырмаларды әзірлеу; өзге де жобадағы рөлге сәйкес функциялар.

Басқарма Төрағасы аппаратының баспасөз қызметінің басшысымен және/немесе Басқарма мүшесінің деңгейінен төмен емес жетекшілік ететін басшымен пресс-релиздерді, мақалаларды, сұхбаттар мен сөз сөйлеулерді қоса алғанда, бірақ олармен шектелмей, үшінші тұлғаларға таратуға арналған жария материалдарды алдын ала келісуге міндеттенеді.

отличное знание законодательства в области долевого участия в жилищном строительстве и строительной деятельности, акционерных обществ, основы трудового и налогового законодательства Республики Казахстан
владения необходимым программным обеспечением (справочные правовые системы, текстовые редакторы, системой электронного документооборота, электронная почта, интернет)
навыки работы с документами (составления деловых писем, переписка с государственными органами, организациями, физическими лицами)
Полный день
16.05.2025 10:33:27

Құқықтық Департаментке қарыз операцияларын құқықтық сүйемелдеу бөлімінің менеджері

Міндеттері:
  • Ішкі нормативтік-құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
  • Қарыз беру туралы, қамтамасыз етуді ұсыну туралы шарттардың және мәмілелердің басқа да нысандарының үлгілік нысандарын әзірлей білу;
  • Жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытынды қалыптастыру және нақты ұсыныстар әзірлеу қабілеті;
  • Деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары;
  • Ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • Тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Талаптар:
  • Жоғары заң білімі;
  • Құқықтану саласындағы мамандығы бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;
  • Банк саласында, қарыз операцияларын сүйемелдеу мәселелері бойынша қарыз операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдарда жұмыс тәжірибесі қажет.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

  • Банк қызметі, ҚР агроөнеркәсіптік кешен субъектілерін мемлекеттік қолдау мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, ЕДБ және қарыз операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын қаржы ұйымдарының қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілерді; Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдарды білу, мемлекеттік тілді білу.
Юрист
Полный день
15.05.2025 16:45:26

Қостанай облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы

 "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Қостанай облысы бойынша филиалының Кредиттеу бөлімінің бас маманы лауазымының алдағы уақытта босатылуына байланысты бос лауазымға уақтылы тағайындау және өндірістік процесін тоқтатпау   мақсатында  "Аграрлық несие корпорациясы" АҚ Қостанай облысы ішкі конкурсты жариялайды.

Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік
жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер:
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
 Орналасқан жері: Қостанай қ., Тәуелсіздік көш. 39.

составление экспертного заключения
Клиентоориентированность
стрессоустойчивость
ответственность
Грамотная устная и письменная речь
владение казахским и русским языком
Полный день
15.05.2025 11:38:27

Портфельдік қорлар департаментінің бас менеджері

Кандидатқа қойылатын талаптар:

  • Жоғары кәсіптік (қаржы-экономикалық) білім; шетелдік жоғары білім беру ұйымы берген құжатпен расталған дәреженің болғаны жөн;
  • Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі - кемінде 3 (үш) жыл;
  • Экономикалық қызмет түріндегі ұйымның тиісті бейініндегі жұмыс тәжірибесі ("Бәйтерек " Ұлттық басқарушы холдингі" акционерлік қоғамының компаниялар тобында (бұдан әрі – Холдинг) және/немесе мемлекеттік басқару органдарында) - кемінде 1 жыл;
  • Ағылшын тілін Advanced деңгейінде білу.
Функционалдық міндеттері:
- Сапалы инвестициялық портфельді қалыптастыру мақсатында ТИҚ құру/оған қатысу жөніндегі ұсыныстарды іріктеу және талдау процесіне қатысу;
- Қоғамның стратегиялық портфелінің жоспарлы көрсеткіштерінен ауытқуларды қадағалау және осындай ауытқулардың себептерін талдау мақсатында ТИҚ және/немесе арнайы мақсаттағы компаниялар қызметінің мониторингін және ТИҚ қатысуымен портфельдік компаниялардың инвестициялық талдауын, сондай-ақ ТИҚ қызметін жақсарту бойынша қажетті шараларды бастау және жүзеге асыру;
- Қоғам арнайы мақсаттағы компания арқылы жанама түрде қатысатын ТИҚ тиімді қатысу үшін арнайы мақсаттағы компанияның операциялық қызметін үйлестіру;
- Стресстік активтер нарығын дамыту мақсатында стресстік активтермен жұмыстар жүргізу.
Полный день
14.05.2025 16:08:27

Кепілмен қамтамасыз ету департаментінің менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты: филиалдардың қызметін сүйемелдеу және қолдау кезінде кепілмен қамтамасыз етуді уақтылы және толық мониторингтеу жолымен "Аграрлық кредиттік корпорация" АҚ кепілмен қамтамасыз ету базасының жай-күйіне талдау жүргізу.
Білімге қойылатын талаптар: Жоғары (қаржы-экономикалық, техникалық немесе заңгерлік) білім.
Лицензиялардың, сертификаттардың және т.б. болуына қойылатын талаптар: "бағалаушы" біліктілігін беру туралы куәліктің және/немесе "бағалаушы" біліктілігінің тиісті білімінің болғаны жөн; жылжымалы, жылжымайтын мүлікті, зияткерлік меншікті және материалдық емес активтерді бағалау жөніндегі сертификаттар.
Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар: кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда-лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл және/немесе
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар қоғамның/қоғамның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген, "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) кандидаттарға қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
- Қазақстан Республикасының бағалау қызметі туралы Заңын, бағалау қызметі саласындағы стандарттар мен талаптарды, Қазақстан Республикасының бағалау қызметі саласындағы нормативтік құқықтық актілерін білу;
- ИСО 9001 МС халықаралық стандартының талаптары;
- салалық заңнаманы және қадағалау және бақылаушы органдардың талаптарын, ҚР Ұлттық Банкінің нормативтік құқықтық актілерінің талаптарын білу;
- мүлікті бағалау саласындағы білім мен тәжірибе, деректердің үлкен көлемін талдай білу, өз бетінше шешім қабылдау;
- Excel-де озық пайдаланушы деңгейінде жұмыс істеу дағдылары;
- бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары (ERP 1C, ЭҚЖ және т. б.);
- мемлекеттік тілді білу.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер: функционалдық-нарықтық және кепіл құнын айқындауға тексеру жүргізу бойынша жұмыстар кешенін ұйымдастыра және жүзеге асыра білу;
- кепіл базасын талдай білу;
- бағалау қызметі саласындағы қолданыстағы стандарттарға сәйкес барлық тәсілдер мен әдістермен кепілді және ұсынылатын қамтамасыз етуді бағалау мүмкіндігі;
Кепілмен қамтамасыз ету бойынша қорытындылар дайындау
ішкі нормативтік құжаттарға және заңнамаға сәйкес
Қазақстан Республикасының
Кепіл объектілері және салыстырылатын объектілер туралы ақпаратты талдау
активтер.
Деректер базасымен жұмыс және есепті дайындау
материалдар.
Ішкі жобаларды әзірлеуге және өзектендіруге қатысу
әдістемелік құжаттар, стандарттар мен регламенттер.
Кепілді бағалау мен мониторингке жәрдемдесу
активтер.
Қазақстан Республикасының заңнамасын білу
бағалау және кепілмен қамтамасыз ету салалары.
Ведение переговоров
коммуникация
Полный день
13.05.2025 17:07:27

Сауда қаржыландыру және субсидиялау департаментінің Бас менеджері

Сауда қаржыландыру және субсидиялау департаментінің бас менеджері келесі біліктілік талаптарына сай болуы тиіс:

1) жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) экономикалық білім;

2) Департамент қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 3 (үш) жыл;

3) Қоғамның қызметін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл, заңсыз алынған табысты заңдастыру және терроризмді қаржыландыру мәселелерін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

Функциялар:

1) Сауда-саттықты қаржыландыру шеңберінде Клиенттермен, банктермен және өзге де қаржы институттарымен, шетелдік сатып алушылармен және шетелдік контрагенттермен Сауда-саттықты қаржыландыру жөніндегі мәмілелерді тарту, құрылымдау және олармен өзара іс-қимыл жасау, оның ішінде сауда-саттықты қаржыландыру жөніндегі мәмілелерді олар аяқталғанға дейін сүйемелдеу;

2) ҚР және шет елдерде ұйымдастырылатын форумдар мен іс-шараларға қатысу, оның ішінде экспорттаушыларды көшпелі сапарларға сүйемелдеу, қажет болған жағдайда әлеуетті әріптестермен, банктермен, өзге де қаржы институттарымен және экспорттық-кредиттік агенттіктермен бірлескен кездесулерге қатысу;

3) Сауда-саттықты қаржыландыру шеңберінде сақтандыру тәуекелі көздері бойынша құжаттарды, өтініштерді және өзге де ақпаратты жинау. Жиналған құжаттардың дұрыстығын талдау және тексеру, сондай-ақ оларды кейіннен сақтау;

4) қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасына сәйкес дайындық іс-шараларын және Қоғамның құрылымдық бөлімшелерімен өзара іс-қимылды ескере отырып, сауданы қаржыландыру шеңберінде сақтандыру қорғауын беру немесе оны беру шарттарын өзгерту туралы мәселені қоғамның уәкілетті органының қарауына шығару;

5) Сауда-саттықты қаржыландыру шеңберінде ішкі келісу процесін ұйымдастыру және шарттар жасасу;

қоғамның ішкі нормативтік құжаттамасына сәйкес сауда қаржыландыру шеңберінде жасалған шарттар бойынша досье жүргізу және қалыптастыру
умение взаимодействовать с банками
Полный день
12.05.2025 18:42:26

Жобалар мониторингі департаментінің бас маманы

Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі техникалық/экономикалық білім. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

Лауазымдық міндеттері:
- Құрылыс барысын бақылау. Ситуациялық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізу мерзімдерін, құнын, келуін, қарауын, енгізілуін қоса алғанда, Компания жасасқан шарттар бойынша объектілер құрылысының барысын бақылауды жүзеге асырады;

- Кепілдік беру объектілері бойынша құрылыс барысын мониторингілеу және бақылау, қаражаттың мақсатты пайдаланылуын бақылау және Компания жасасқан кепілдік беру туралы шарттар бойынша контрагенттердің қаржылық жағдайына мониторинг жүргізу, оның ішінде мерзімдері, құны, бару, тексеру, объектілер бойынша деректерді ахуалдық орталыққа енгізу;

-Е-Qurylys жүйесінде инжинирингтік компаниялардың ай сайынғы есептерін Ф2,3 актілерінің құжаттарын тексере отырып, жобалау-сметалық құжаттаманың, банк үзінділерінің, үлескерлер бойынша есептердің ведомостері бойынша жобалау-сметалық құжаттамамен салыстыра отырып қарау;

-Е-Qurylys жүйесінде кешенді құрылыс салу бойынша инвестициялық жобалар құрылысының мониторингі. Нысандарға бару үшін іссапарды қоса алғанда, қаражаттың нысаналы пайдаланылуына Мониторинг жүргізу, жобалау-сметалық құжаттаманың мерзімдері мен сәйкестігіне мониторинг жүргізу, ахуалдық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізу.
Умение расставлять приоритеты в организации работы
Полный день
12.05.2025 17:08:25

Бизнес-процестер және цифрлық даму департаменті бас маманы

Біліктілік талаптары:

  • Жоғары қаржы/экономика/техникалық білім;
  • Мамандық бойынша немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

Лауазымдық міндеттері:

1) Қазақстан Республикасының Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы тетіктерін жаңа жаңғырту бойынша ұсыныстар әзірлеу.

- Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы тетіктерінің тиімділігіне және тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдау тетіктерін әзірлеу мен имплементациялаудың әлемдік тәжірибесіндегі зерттеулерге талдау жүргізеді;

- Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың жаңа тетіктерінің қолданыстағы концепцияларын жаңғырту бойынша ұсыныстар әзірлейді.

2) Компанияның ақпараттық жүйелерінің жұмысы мен дамуын үйлестіру («Нұрлы жер» ахуалдық орталығы, Тұрғын үй порталы).

- Ақпараттық жүйелерді одан әрі дамыту жөнінде ұсыныстар әзірлейді;

- Ақпараттық жүйелердің қажетті деректермен толықтығын қамтамасыз етеді;

     - Ақпараттық жүйелердің жұмысы мәселелері бойынша қызмет көрсетушілермен, мемлекеттік органдармен, Жалғыз акционермен және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды.

• Хорошие знания в области управления проектами (стандарты PMI, Agile & Scrum)
• Уверенный пользователь ПК, знание программ MS Word, Excel, PowerPoint
Полный день
12.05.2025 16:55:26

Жоба менеджері (декреттік позиция)

Біліктілік талаптары:

·         Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық /математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім.

·         Жұмыс өтілі кемінде 3 жыл.

·         Жобалық басқару бағыты бойынша тиісті курстардан немесе кәсіби сертификаттаудан өткені туралы сертификаттың болғаны жөн.

Лауазымдық міндеттері:

1) Қазақстан Республикасының Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың жаңа тетіктерін құру және қолданыстағы тетіктерін жаңғырту жөнінде ұсыныстар әзірлеу.

- Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы тетіктерінің және тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдау тетіктерін әзірлеу мен имплементациялаудың әлемдік тәжірибесі саласындағы зерттеулердің тиімділігіне талдау жүргізеді;

   - Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы және жаңа тетіктерінің тұжырымдамаларын жаңғырту бойынша ұсыныстар әзірлейді.

2) Компанияның ақпараттық жүйелерінің жұмысы мен дамуын үйлестіру (Тұрғын үй порталы, Қазреестр).

- Ақпараттық жүйелерді одан әрі дамыту бойынша ұсыныстар әзірлейді;

- Ақпараттық жүйелердің қажетті деректермен толықтығын қамтамасыз етеді;

- Ақпараттық жүйелердің жұмысы мәселелері бойынша қызмет көрсетушілермен, мемлекеттік органдармен, Жалғыз акционермен және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды;

       - Ақпараттық жүйелер негізінде компанияның бизнес-процестерін автоматтандыру және визуализациялау бойынша ұсыныстар қалыптастырады.

3) Жобалау жұмысы қағидаты бойынша Компания қызметін жүзеге асыру (agile, waterfall) :

- Жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу;

- Жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету;

- Жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастыру және келісу, оларды жоба кураторына/басшысына ұсыну;

- Жобаны іске асыру барысын орындауға және мониторингтеуге қатысу;

- Жобаға қатысушылармен техникалық тапсырмалар әзірлеу;

           - Жобадағы рөлге сәйкес басқа функциялар.

• Знания в области управления проектами
• Законодательные и нормативные правовые акты Республики Казахстан по вопросам акционерных обществ, рынка ценных бумаг, основы трудового и налогового законодательства Республики Казахстан
Полный день
12.05.2025 16:43:26

Филиалдың КС бойынша бас маманы

 

1.        Консультировать кредитные товарищества и   конечных заемщиков КТ (в т.ч. потенциальных участников) по вопросам   кредитования, организации работы КТ, оказывать методическую помощь по мере   необходимости;

2.        Проводить анализ и мониторинг   эффективности процессов КТ;

3.        Осуществлять выезд на место   непосредственного бизнеса с целью проведения фотомониторинга, мониторинга   залогов, а также исполнения особых условий, предусмотренных решениями   Кредитного комитета КТ/филиала/Общества и предоставления интересов Общества.

ТРЕБОВАНИЯ К КАНДИДАТУ

Квалификационные требования к вакантной должности:

- высшее (экономическое или финансовое) образование.

Знания, необходимые для исполнения должностных обязанностей:

1)       законодательные и нормативные правовые акты, регламентирующие деятельность Общества;

2) знание отраслевого законодательства и требований надзорных и контролирующих органов;

3) знание нормативных правовых актов Республики Казахстан, регулирующих отношения в областях, соответствующих специализации должности, а также другие обязательные знания, необходимые для исполнения функциональных обязанностей по должности;

4)  нормативные и методические материалы, касающиеся деятельности Общества;

5) порядок работы (правила, документы, мероприятия), касающиеся деятельности отдела/Общества;

6) требования международных стандартов МС ИСО 9001;

7) знание специфики работы агросектора в сельской местности и государственной программы развития АПК;

8) знание финансового моделирования, принципов оценки финансового состояния предприятия, основных инструментов финансового оздоровления предприятия;

9) знание основ пользования компьютерной и иной организационной техникой, средствами коммуникации и связи.

10) порядок составления информации и ходе реализации программ создания и кредитования КТ;

11) основы экономики, бухгалтерского учета, финансовое планирование, организация сельскохозяйственного производства.

Компетенции, необходимые для исполнения должностных обязанностей:
Функциональные:

- умение формировать проекты внутренних нормативно-правовых документов;

- умение формировать экспертное заключение и вырабатывать конкретные предложения по повышению эффективности в курируемом направлении;

- умение работать с применением современных систем информационных технологий;

- умение и навыки проводить интенсивный масштабный сбор и анализ данных, бенчмаркинг;

- умение эффективной презентации и делового общения.

Личностные:

- стрессоустойчивость к многозадачности;

- коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми);

- ориентация на результат;

- грамотная устная и письменная речь;

- умение планировать и расставлять приоритеты;

- умение быстро находить нужную информацию;

- постоянное саморазвитие.

Требования к стажу работы:

- опыт работы в областях, соответствующих функциональным направлениям должности не менее 2 (двух) лет

- опыт работы внутренних кандидатов Общества/дочерних организациях Общества / Холдинга, имеющих опыт работы не менее 1 (одного) года. Данные требования не распространяются на кандидатов, окончивших зарубежное высшее учебное заведенеи/Назарбаев университет по программе магистратура, окончивших по программе «Болашак» (без требования к опыту работы).

Условия работы:

·                Режим работы: полный рабочий день, 5/2

·                Форма найма: трудовой договор

·                Социальный пакет: медицинская страховка

                                                                                  ·                Местонахождение: г. Талдыкорган, мкр. Коктем 10, 8 этаж

консультация
знание отраслевого законодательства и требований надзорных и контролирующих органов
знание нормативных правовых актов Республики Казахстан, регулирующих отношения в областях, соответствующих специализации должности, а также другие обязательные знания, необходимые для исполнения функциональных обязанностей по должности
требования международных стандартов МС ИСО 9001
знание основ пользования компьютерной и иной организационной техникой, средствами коммуникации и связи
знание финансового моделирования, принципов оценки финансового состояния предприятия, основных инструментов финансового оздоровления предприятиязнание финансового моделирования, принципов оценки финансового состояния предприятия, основных инструментов фин
основы экономики, бухгалтерского учета, финансовое планирование, организация сельскохозяйственного производства.
Полный день
12.05.2025 16:21:26

Қаржылық жоспарлау және қазынашылық департаментінің жоба менеджері

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

жоғары қаржылық / экономикалық білім (CIMA, ACCA сертификаттарының немесе жобалық басқару бағыты бойынша болуы абзал);

жұмыс тәжірибесі - кемінде 3 жыл;

Microsoft Office, Power BI туралы жақсы білім;

activity-based costing негіздері мен қағидаттарын білу (қызмет түрлері бойынша өзіндік құнын есептеу);

қаржылық есептілікті құру және талдау мүмкіндігі.      

Лауазымдық міндеттері:

   

- Белгіленген нысандарға сәйкес компанияның даму жоспарын/бюджетін қалыптастыру;

- Компанияның даму жоспарының/бюджетінің орындалуы бойынша ай сайынғы/тоқсан сайынғы есептерді қалыптастыру;

- Компанияның құрылымдық бөлімшелерінен бюджеттік өтінімдерді талдау;

- Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес басқарушылық есептілікті қалыптастыру;

- Ережелердің, нұсқаулықтардың, компанияның басқа да нормативтік материалдарының жобаларын әзірлеуге қатысу;

- Жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу, жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету;

- Компания басшылығының басқа да тапсырмаларын орындау.

Навыки разработки бизнес-плана, плана развития, бюджета
Полный день
12.05.2025 10:49:26

Кредиттеу бөлімінің бастығы

КАНДИДАТҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары

-   Жоғары (экономикалық/ қаржылық/заңгерлік) білім.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

-   лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;

-   Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-   Кредиттеу бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
-   экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-   мемлекеттік тілді білу;
-   ИСО 9001 ХС халықаралық стандарттарының талаптары.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:

Функционалды:

-   Бөлімге жүктелген міндеттер мен функционалдық міндеттердің орындалуына басшылық жасау және бақылауды жүзеге асыру қабілеті;
-  сараптамалық қорытындыны қалыптастыру және жетекшілік ететін бағыттағы тиімділікті арттыру бойынша нақты ұсыныстарды таңдау мүмкіндігі;
-   деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдылары;
-   тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жүргізу мүмкіндігі;
-   ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
-   клиенттердің шағымдарымен жұмыс істей білу;

Тұлғалық:

-   көп тапсырмаға стресске төзімділік;
-   қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
-   нәтижеге бағдарлау;
-   сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-   жоспарлау және дұрыс басымдық беру мүмкіндігі;
-   белсенді өмірлік ұстаным;
-   тұрақты өзін-өзі дамыту;
-    клиентке бағдарлану;
-   іскерлік этикетті білу және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
-   жауапкершілік;- функционалдық міндеттерді бөлу мүмкіндігі;
-   орындалатын міндеттерге байыпты көзқарас;
-   адалдық, орындаушылық;
-   іссапарларға дайындық;
-   әдептілік.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

- қатарынан күрделене түскендер үшін кемінде 3 жыл еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесі
және/немесе ұлттық компаниялардың және/немесе ірі компаниялардың елдік немесе халықаралық компанияларда және / немесе мемлекеттік қызметте осы департаменттің / филиалдың қызмет бағыты немесе төмен тұрған лауазымы бойынша тиісті мәселелермен және / немесе;
- агроөнеркәсіптік сектордағы және/немесе қаржы ұйымдарындағы және/немесе ұлттық компаниялардағы және/немесе ірі холдингтік компаниялардағы қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысының лауазымында және / немесе осы бөлімнің / филиал секторының төмен тұрған лауазымында сабақтас мәселелермен кемінде 2 жыл еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесі;

Жұмыс шарттары:

- Жұмыс режимі: толық уақыт, 5/2;
- Жалдау нысаны: еңбек шарты;
- Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
- Орналасқан жері: Қарағанды қ., Бұқар жырау даңғылы 53/1




















Умение руководить и осуществлять контроль за выполнением возложенных на Отдел задач и функциональных обязанностей
Стрессоустойчивость к многозадачности
Коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми)
Грамотная устная и письменная речь
умение планировать и правильно расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
активная жизненная позиция
Постоянное саморазвитие
Клиентоориентированность
знание делового этикета и навыки делового общения
ответственность
умение распределять функциональные обязанности
готовность к командировкам
Полный день
06.05.2025 18:06:24

Қаржы институттары мен кредиттік серіктестіктерді қаржыландыру департаментінің (ШОБ) менеджері

Лауазымның мақсаты/мақсаты:
  • Департамент құзыреті шеңберінде Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес қаржы институттары - кредиттік серіктестіктер (бұдан әрі-КТ) бойынша мүдделі тұлғаларға қаржыландыру, мониторинг жүргізу, есептілікті қалыптастыру және ұсыну бойынша жедел және сапалы жұмысты ұйымдастыру.
Білімге қойылатын талаптар:
  • жоғары (экономикалық немесе қаржылық білім)
Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
  • ШОБ Кредиттеу және/немесе мемлекеттік қолдау сегментіндегі қаржы ұйымындағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 (екі) жыл немесе қоғамның / қоғамның еншілес ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі
  • Кемінде 1 (бір) жыл жұмыс тәжірибесі бар холдинг;
  • Бұл талаптар бітірген кандидаттарға қолданылмайды
  • шетелдік жоғары оқу орны! Назарбаев Университеті бағдарлама бойынша
  • "Болашақ" бағдарламасы бойынша бітірген магистратура (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз).
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
  • Лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша ұлттық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.
  • Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер.
  • Қоғам қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар.
  • Бөлімнің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар).
  • МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
  • Салалық заңнаманы және қадағалау және бақылаушы органдардың талаптарын білу.
  • Ауылдық жерлердегі Агросектор жұмысының ерекшелігін және АӨК дамытудың мемлекеттік бағдарламасын білу.
  • Жобаны басқару саласындағы білім мен тәжірибе.
  • Қаржылық модельдеуді, кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау принциптерін, кәсіпорынды қаржылық сауықтырудың негізгі құралдарын білу;
  • Қаржыландыру, "өнімді пакетті/портфельді" әзірлеу және қалыптастыру, жобаларды құрылымдау/қайта құрылымдау құралдарын білу.
  • Компьютерлік және өзге де ұйымдастыру техникасын, коммуникация және байланыс құралдарын пайдалану негіздерін білу.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалды:
  • ішкі нормативтік құқықтық құжаттардың жобаларын қалыптастыра білу;
  • қаржы моделін құра отырып, сараптамалық қорытынды қалыптастыра білу;
  • деректерді қарқынды, ауқымды жинау және талдау, бенчмаркинг жүргізу қабілеті мен дағдылары;
  • ақпараттық технологиялардың заманауи жүйелерін қолдана отырып жұмыс істей білу;
  • тиімді презентация және іскерлік қарым-қатынас жасау.
Тұлғалық:
  • көп тапсырмаға стресске төзімділік; коммуникабельділік (тез байланыс орната білу, қарым-қатынас жасай білу және тілек адамдар);
  • нәтижеге бағдарлау;
  • сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • жоспарлау және басымдық беру қабілеті; қажетті ақпаратты тез таба білу;
  • тұрақты өзін-өзі дамыту.
Кредитование
финансы
банки
Полный день
05.05.2025 17:45:24

Проблемалық кредиттермен жұмыс жөніндегі бөлімінің бастығы

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

- жоғары заңгерлік білім.

Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім:
1) Қоғамның қызметін реттейтін заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
2) атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы заң;
3) лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазымның функционалдық міндеттерін орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім;
4) Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
5) бөлімнің/Компанияның қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, оқиғалар);6) MS ISO 9001 халықаралық стандарттарының талаптары;
7) тілді білу (мемлекеттік тілді еркін меңгеру).

Қызметтік міндеттерді орындау үшін қажетті жауапкершіліктер:

Функционалды:
- ішкі нормативтік құжаттардың жобаларын құрастыра білу;- жетекшілік ететін саладағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны қалыптастыру және нақты ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі;
- интенсивті, ауқымды деректерді жинау және талдау жүргізу қабілеті мен дағдысы;- заманауи ақпараттық технологиялар жүйесін пайдалана отырып жұмыс істей білу;
- тиімді таныстыру және іскерлік қарым-қатынас жасау қабілеті;
- борышкермен телефон байланысын орнату;

Жеке:
- көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;- коммуникативті дағдылар (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
- нәтижеге бағдарлану;
- сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;- жоспарлау және басымдықтарды белгілеу қабілеті;
- қажетті ақпаратты жылдам таба білу;
- үнемі өзін-өзі дамыту;- бөлшектерге назар аудару;
- аналитикалық ойлау;
- шыдамдылық;
- дұрыс шешім қабылдай білу;

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- агроөнеркәсіптік секторда және/немесе қаржы ұйымдарында және/немесе ұлттық компанияларда және/немесе ірі холдингтерде қызмет көрсету саласындағы құрылымдық бөлімшенің басшысы лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі.

Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Алматы қ., Жандосов көш. 136.
согласно Трудовому договору при собеседовании ₸
аналитическое мышление,
Ориентация на результат
грамотная устная и письменная речь,
Умение планировать и расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
умение принимать правильные решения
умение налаживать контакт
умение эффективной презентации и делового общения
умение формировать экспертное заключение
Быстрая обучаемость
Лидерские качества
Полный день
02.05.2025 15:59:23

Жиынтық есептілік және ЕХД департаменті жобаларының басшысы

Негізгі лауазымдық міндеттері:
  • PostgreSQL негізіндегі кәсіпорын деректер қоймасын (DWH) әзірлеу және дамыту бойынша нұсқаулық.
  • Сақтау архитектурасын жобалау: витриналар, фактілер кестелері, анықтамалықтар, қалыпқа келтіру/қалыпқа келтіру.
  • Әзірлеушілер мен талдаушылар тобын басқару: тапсырмаларды бөлу, уақытты бақылау, техникалық тәлімгерлік.
  • ETL / ELT процестерін ұйымдастыру: Apache Airflow негізіндегі құбырларды әзірлеу.
  • Әр түрлі көздерден деректерді біріктіру: 1С, Excel файлдары, MS SQL (соның ішінде репликация арқылы), API.
  • Source-to-Target Mapping (S2T) және сақтау құжаттамасын әзірлеу және сүйемелдеу.
  • Дерекқордың сенімді сақтық көшірмесін жасау және қалпына келтіруді қамтамасыз ету.
  • Деректер сапасы бойынша жұмыс: тұтастықты, толықтығын, дәйектілігін бақылау.
  • Талдаушылармен және бизнес бөлімшелерімен өзара іс-қимыл: есеп беру үшін деректер құрылымын қалыптастыру (Tableau, Power BI, Qlik).
  • Цифрлық трансформация және бизнес-процестерді автоматтандыру жобаларына қатысу.
Талаптар:
  • Ат, деректерді талдау, инженерия, экономика, математика саласындағы жоғары білім немесе сабақтас бағыттар.
  • Деректерді талдау, DWH, BI, ETL-процестер саласында 4 жылдан бастап жұмыс тәжірибесі.
  • Басшы лауазымдағы жұмыс тәжірибесі кемінде 2 жыл.
  • PostgreSQL, соның ішінде PL/pgSQL, DML/DDL туралы тамаша білім.
  • SQL сұрауларын оңтайландыру және үлкен көлемдегі деректермен жұмыс істеу дағдылары.
  • Dwh архитектурасын жобалау және деректер модельдерін құру тәжірибесі.
  • Apache Airflow немесе ұқсас оркестр жүйелерімен тәжірибе.
  • ETL/ELT принциптерін түсіну, Excel, JSON, XML форматтарындағы деректермен жұмыс тәжірибесі.
  • BI жүйелерімен жұмыс істеу дағдылары: Tableau, Power BI немесе Qlik.
  • Дерекқорды басқару, репликация параметрлері, сақтық көшірмелер және кіру құқықтары тәжірибесі.
  • Git-ке иелік ету және DevOps – тәжірибешілерді түсіну плюс болады.
  • Техникалық құжаттаманы оқу деңгейінде ағылшын тілін білу.
Жеке және іскерлік құзыреттер:    
  • стресске төзімділік;
  • қарым-қатынас (жылдам байланыс орнату, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен тілегі);
  • сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
  • жоспарлау және дұрыс басымдық беру мүмкіндігі;
  • қажетті ақпаратты тез таба білу;
  • тұрақты өзін-өзі дамыту;
  • іскерлік этикетті білу және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
  • жауапкершілік;
  • функционалдық міндеттерді бөлу қабілеті;
  • орындалатын міндеттерге байыпты көзқарас;
  • адалдық, орындаушылық;
  • нәтижеге бағдарлау;
  • іссапарларға дайындық;
  • әдептілік.
Анализ данных
Полный день
02.05.2025 14:59:23

Корпоративный секретарь Банка

   
владеть государственным и русским языком, английским языком - желательно
Полный день
02.05.2025 11:54:24

Құқықтық қолдау және проблемалық кредиттерсекторының заңгер

Лауазымдық нұсқаулықтағы негізгі лауазымдық міндеттер:

Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес Қоғам филиалының қызметін құқықтық қамтамасыз ету.


Еңбек өтіліне/жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл және/немесе жұмыс тәжірибесі;
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі бар Қоғамның/еншілес ұйымдардың/Компанияның/Холдингтің ұйымдарының ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі;
Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесі талаптарынсыз) үміткерлерге қолданылмайды.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

Жоғары заңгерлік білім.

Еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

- Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі, Қазақстан Республикасының Азаматтық іс жүргізу кодексі, Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексі, Қазақстан Республикасының Қылмыстық іс жүргізу кодексі, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі, жылжымайтын мүлік
мүлік», «Несиелік серіктестіктер туралы» Қазақстан Республикасының Заңы, Заң
Қазақстан Республикасының «Сәулет, қала құрылысы және құрылыс туралы
Қазақстан Республикасындағы қызметі», Республика Агенттігінің қаулысы
Қазақстан қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу және қадағалау
«Кейбір қызметтерді жүзеге асыратын ұйымдарды лицензиялау қағидаларын бекіту туралы
банктік және несиелік операциялардың түрлері», өзге де заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер
қаржылық-шаруашылық және құқықтық қызметті реттейтін құқықтық актілер
Қоғамдар;

- Республиканың нормативтік құқықтық актілерін білу
Мамандыққа сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан
лауазымдар, сондай-ақ орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім
лауазымның функционалдық міндеттері;

- Қоғамның Жарғысы;

- Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

- Қоғамда несиелеу тәртібі;

- Секторға қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, оқиғалар);

- компьютерлік және басқа ұйымдастыру техникасын, байланыс және байланыс құралдарын, «Заңгер», «Параграф», РҚПИ ақпараттық-анықтамалық құқықтық деректер қорын пайдалану негіздерін;

- ISO 9001 халықаралық стандартының талаптары.

- мемлекеттік тілді білу.

Дағдылар:

- ішкі нормативтік құжаттарды құрастыра білу;

- жетекшілік ететін саладағы тиімділікті арттыру бойынша сараптамалық қорытындыны құрастыру және нақты ұсыныстар әзірлеу мүмкіндігі;

- интенсивті, ауқымды деректерді жинау мен талдауды жүргізу қабілеті мен дағдылары;
салыстыру;

- заманауи ақпараттық технология жүйелерімен жұмыс істей білу;

- бизнесте тиімді таныстыру және қарым-қатынас жасау қабілеті.
Стрессоустойчивость к многозадачности
Коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми)
Ориентация на результат
Грамотная устная и письменная речь
Умение планировать и расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
Постоянное саморазвитие
Полный день
29.04.2025 12:29:22

Лауазымдық нұсқаулықтан негізгі лауазымдық міндеттер:

Филиалдың Мониторинг бөлімінің жұмысын ұйымдастыру, бөлу және басқару, Мониторинг бөліміне жүктелген міндеттер мен қызметтік функциялардың Филиалдың Мониторинг бөлімі туралы Ереже мен бөлім қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарына сәйкес орындалуын бақылауға жеке жауапкершілікпен қарау. Филиал портфелінің уақтылы және толық мониторингін қамтамасыз ету.

Еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

Агроөнеркәсіп секторы және/немесе қаржы ұйымдары және/немесе ұлттық компаниялар және/немесе ірі холдингтік компанияларда қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысы лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі және/немесе осы бөлімнің/филиалдың төменгі лауазымында ұқсас мәселелер бойынша жұмыс тәжірибесі болуы тиіс.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

Жоғары (экономикалық немесе қаржы-экономикалық) білім.

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

  • Қоғам қызметін реттейтін
        заңнамалық және нормативтік құқықтық актілер;
  • Қоғам қызметіне қатысты
        нормативтік және әдістемелік материалдар;
  • Қоғамның бағалау қызметі
        саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
  • Экономика, қаржылық жоспарлау
        негіздері, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру;
  • Халықаралық стандарт ISO 9001
        талаптары;
  • Мемлекеттік тілді білу.

Дағдылар:

  • Мониторинг жүргізу, соның
        ішінде қарыз алушылардың қаржылық жағдайын, қарыздардың нысаналы
        пайдаланылуын, корпоративтік клиенттердің қарыз төлемдерінің уақытылы
        өтелуін ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдысы;
  • Ұзарту, қайта құрылымдау,
        қаржыландыру шарттарын өзгерту, кепілдік қамтамасыз етуді босату және
        ауыстыру мәселелерін қарау;
  • Нарықтық құнды анықтау
        актілерін, бағалау есептеріне сараптама, кепілдік мүлікті қарау актілерін
        жасай білу;
  • Сараптамалық нарықтық құнды
        анықтау үшін қажетті анықтамалықтармен, бағдарламалармен жұмыс істей білу;
  • Ішкі нормативтік құжаттарға сәйкес ұсыныстар бере білу.

Умение руководить и осуществлять контроль за выполнением возложенных на Отдел задач и функциональных обязанностей
осуществлять контроль по исполнению корреспонденции
согласование заключений, поступающих в отдел
Стрессоустойчивость к многозадачности
Ориентация на результат
Грамотная устная и письменная речь
Умение планировать и расставлять приоритеты
Умение быстро находить нужную информацию
Постоянное саморазвитие

Смотреть еще вакансии

Кіру