Негізгі лауазымдық міндеттері:
- қаржыландыру жоспарының орындалуын және индикативтік
жоспарлар;
- қаржыландыруға өтінімдерді уақытылы және сапалы қарау.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
-жоғары (экономикалық/қаржылық/* заңгерлік/* техникалық) білім
* шағын/орта/ірі бизнеске кредит беру саласында (функционалында) кемінде 2 жыл тәжірибесі болған жағдайда жол беріледі
Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
-2 жылдан кем емес және/немесе Қоғамның/Қоғамның/Холдингтің еншілес ұйымдарының кемінде 1 жыл жұмыс өтілі бар ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бойынша бітірген, «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарсыз) үміткерлерге қолданылмайды.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
-лауазымның мамандануына сәйкес келетін салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдер;
-Қоғамның бағалау қызметі саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
-Қоғамның жарғысы;
-Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
-Кредит беру бөлімінің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);
-экономика негіздері, қаржылық талдау, ауыл шаруашылығы өндірісін ұйымдастыру негіздері;
-мемлекеттік тілді білу;
-МС ИСО 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық құзыреттер:
-жоба бойынша сараптамалық қорытынды жасау және нақты ұсыныстар әзірлеу білігі;
-деректерді қарқынды, ауқымды жинау мен талдауды жүргізу білігі мен дағдылары;
-тиімді презентациялар мен іскерлік коммуникацияларды жүргізу қабілеті;
-клиенттердің шағымдарымен және шағымдарымен жұмыс істей білу.
Жеке құзыреттер:
-көп тапсырманы орындауға стресске төзімділік;
-қарым-қатынас дағдылары (байланысты тез орнату қабілеті, адамдармен қарым-қатынас жасау қабілеті мен ұмтылысы);
-нәтижеге бағдарлану;
-сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
-жоспарлау және басымдық беру қабілеті;
-қажетті ақпаратты жылдам табу мүмкіндігі;
-тұрақты өзін-өзі дамыту.
Жұмыс шарттары:
· Жұмыс уақыты: толық күн, 5/2
· Еңбек шарты: еңбек шарты
· Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру
Орналасқан жері: Қостанай қ., Тәуелсіздік көш. 39.
Кандидатқа қойылатын талаптар:
Біліктілік талаптары:
Лауазымдық міндеттері:
1) Қазақстан Республикасының Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы тетіктерін жаңа жаңғырту бойынша ұсыныстар әзірлеу.
- Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы тетіктерінің тиімділігіне және тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдау тетіктерін әзірлеу мен имплементациялаудың әлемдік тәжірибесіндегі зерттеулерге талдау жүргізеді;
- Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың жаңа тетіктерінің қолданыстағы концепцияларын жаңғырту бойынша ұсыныстар әзірлейді.
2) Компанияның ақпараттық жүйелерінің жұмысы мен дамуын үйлестіру («Нұрлы жер» ахуалдық орталығы, Тұрғын үй порталы).
- Ақпараттық жүйелерді одан әрі дамыту жөнінде ұсыныстар әзірлейді;
- Ақпараттық жүйелердің қажетті деректермен толықтығын қамтамасыз етеді;
- Ақпараттық жүйелердің жұмысы мәселелері бойынша қызмет көрсетушілермен, мемлекеттік органдармен, Жалғыз акционермен және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды.
· Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық /математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім.
· Жұмыс өтілі кемінде 3 жыл.
· Жобалық басқару бағыты бойынша тиісті курстардан немесе кәсіби сертификаттаудан өткені туралы сертификаттың болғаны жөн.
Лауазымдық міндеттері:
1) Қазақстан Республикасының Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың жаңа тетіктерін құру және қолданыстағы тетіктерін жаңғырту жөнінде ұсыныстар әзірлеу.
- Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы тетіктерінің және тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдау тетіктерін әзірлеу мен имплементациялаудың әлемдік тәжірибесі саласындағы зерттеулердің тиімділігіне талдау жүргізеді;
- Тұрғын үй жылжымайтын мүлік нарығын қолдаудың қолданыстағы және жаңа тетіктерінің тұжырымдамаларын жаңғырту бойынша ұсыныстар әзірлейді.
2) Компанияның ақпараттық жүйелерінің жұмысы мен дамуын үйлестіру (Тұрғын үй порталы, Қазреестр).
- Ақпараттық жүйелерді одан әрі дамыту бойынша ұсыныстар әзірлейді;
- Ақпараттық жүйелердің қажетті деректермен толықтығын қамтамасыз етеді;
- Ақпараттық жүйелердің жұмысы мәселелері бойынша қызмет көрсетушілермен, мемлекеттік органдармен, Жалғыз акционермен және өзге де ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды;
- Ақпараттық жүйелер негізінде компанияның бизнес-процестерін автоматтандыру және визуализациялау бойынша ұсыныстар қалыптастырады.
3) Жобалау жұмысы қағидаты бойынша Компания қызметін жүзеге асыру (agile, waterfall) :
- Жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу;
- Жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету;
- Жобалар бойынша аралық және қорытынды есептерді қалыптастыру және келісу, оларды жоба кураторына/басшысына ұсыну;
- Жобаны іске асыру барысын орындауға және мониторингтеуге қатысу;
- Жобаға қатысушылармен техникалық тапсырмалар әзірлеу;
- Жобадағы рөлге сәйкес басқа функциялар.
1. Консультировать кредитные товарищества и конечных заемщиков КТ (в т.ч. потенциальных участников) по вопросам кредитования, организации работы КТ, оказывать методическую помощь по мере необходимости; 2. Проводить анализ и мониторинг эффективности процессов КТ; 3. Осуществлять выезд на место непосредственного бизнеса с целью проведения фотомониторинга, мониторинга залогов, а также исполнения особых условий, предусмотренных решениями Кредитного комитета КТ/филиала/Общества и предоставления интересов Общества. ТРЕБОВАНИЯ К КАНДИДАТУ Квалификационные требования к вакантной должности: - высшее (экономическое или финансовое) образование.
Знания, необходимые для исполнения должностных обязанностей: 1) законодательные и нормативные правовые акты, регламентирующие деятельность Общества; 2) знание отраслевого законодательства и требований надзорных и контролирующих органов; 3) знание нормативных правовых актов Республики Казахстан, регулирующих отношения в областях, соответствующих специализации должности, а также другие обязательные знания, необходимые для исполнения функциональных обязанностей по должности; 4) нормативные и методические материалы, касающиеся деятельности Общества; 5) порядок работы (правила, документы, мероприятия), касающиеся деятельности отдела/Общества; 6) требования международных стандартов МС ИСО 9001; 7) знание специфики работы агросектора в сельской местности и государственной программы развития АПК; 8) знание финансового моделирования, принципов оценки финансового состояния предприятия, основных инструментов финансового оздоровления предприятия; 9) знание основ пользования компьютерной и иной организационной техникой, средствами коммуникации и связи. 10) порядок составления информации и ходе реализации программ создания и кредитования КТ; 11) основы экономики, бухгалтерского учета, финансовое планирование, организация сельскохозяйственного производства. Компетенции, необходимые для исполнения должностных обязанностей: Функциональные: - умение формировать проекты внутренних нормативно-правовых документов; - умение формировать экспертное заключение и вырабатывать конкретные предложения по повышению эффективности в курируемом направлении; - умение работать с применением современных систем информационных технологий; - умение и навыки проводить интенсивный масштабный сбор и анализ данных, бенчмаркинг; - умение эффективной презентации и делового общения. Личностные: - стрессоустойчивость к многозадачности; - коммуникабельность (умение быстро устанавливать контакт, умение и желание общаться с людьми); - ориентация на результат; - грамотная устная и письменная речь; - умение планировать и расставлять приоритеты; - умение быстро находить нужную информацию; - постоянное саморазвитие.
Требования к стажу работы: - опыт работы в областях, соответствующих функциональным направлениям должности не менее 2 (двух) лет - опыт работы внутренних кандидатов Общества/дочерних организациях Общества / Холдинга, имеющих опыт работы не менее 1 (одного) года. Данные требования не распространяются на кандидатов, окончивших зарубежное высшее учебное заведенеи/Назарбаев университет по программе магистратура, окончивших по программе «Болашак» (без требования к опыту работы). Условия работы: · Режим работы: полный рабочий день, 5/2 · Форма найма: трудовой договор · Социальный пакет: медицинская страховка · Местонахождение: г. Талдыкорган, мкр. Коктем 10, 8 этаж |
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
жоғары қаржылық / экономикалық білім (CIMA, ACCA сертификаттарының немесе жобалық басқару бағыты бойынша болуы абзал);
жұмыс тәжірибесі - кемінде 3 жыл;
Microsoft Office, Power BI туралы жақсы білім;
activity-based costing негіздері мен қағидаттарын білу (қызмет түрлері бойынша өзіндік құнын есептеу);
қаржылық есептілікті құру және талдау мүмкіндігі.
Лауазымдық міндеттері:
- Белгіленген нысандарға сәйкес компанияның даму жоспарын/бюджетін қалыптастыру;
- Компанияның даму жоспарының/бюджетінің орындалуы бойынша ай сайынғы/тоқсан сайынғы есептерді қалыптастыру;
- Компанияның құрылымдық бөлімшелерінен бюджеттік өтінімдерді талдау;
- Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес басқарушылық есептілікті қалыптастыру;
- Ережелердің, нұсқаулықтардың, компанияның басқа да нормативтік материалдарының жобаларын әзірлеуге қатысу;
- Жобаны басқару жоспарын әзірлеуге қатысу, жобаларды әзірлеу мен іске асыруды қамтамасыз ету;
- Компания басшылығының басқа да тапсырмаларын орындау.
Лауазымдық нұсқаулықтан негізгі лауазымдық міндеттер:
Филиалдың Мониторинг бөлімінің жұмысын ұйымдастыру, бөлу және басқару, Мониторинг бөліміне жүктелген міндеттер мен қызметтік функциялардың Филиалдың Мониторинг бөлімі туралы Ереже мен бөлім қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарына сәйкес орындалуын бақылауға жеке жауапкершілікпен қарау. Филиал портфелінің уақтылы және толық мониторингін қамтамасыз ету.
Еңбек өтілі / жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:
Агроөнеркәсіп секторы және/немесе қаржы ұйымдары және/немесе ұлттық компаниялар және/немесе ірі холдингтік компанияларда қызмет бағыты бойынша құрылымдық бөлімше басшысы лауазымында кемінде 2 (екі) жыл жұмыс тәжірибесі және/немесе осы бөлімнің/филиалдың төменгі лауазымында ұқсас мәселелер бойынша жұмыс тәжірибесі болуы тиіс.
Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:
Жоғары (экономикалық немесе қаржы-экономикалық) білім.
Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:
Дағдылар:
Біліктілік талаптары:
Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) құқық білімі.
Лауазымдық міндеттері:
Соттарда өкілдік ету. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында қылмыстық, азаматтық және әкімшілік істер бойынша барлық сатыдағы соттарда өкілдік етуді жүзеге асырады;
Талап-арыз қызметі. Компаниядағы талап-арыз жұмысы бойынша барлық қажетті материалдарды дайындауды, сондай-ақ соттарда және (немесе) атқарушылық іс жүргізуде тікелей қатысуды қамтамасыз етеді. Компанияның заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында компанияның талап-арыз жұмысы мен құқық қолдану практикасының нәтижелерін талдауды және қорытуды жүзеге асырады;
Өңірлердегі талап-арыз қызметі. Компаниядағы талап-арыз жұмысы бойынша барлық қажетті материалдарды дайындауды, сондай-ақ компанияның заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында компанияның өңірлік өкілдерінің талап-арыз жұмысын үйлестіруді қоса алғанда, соттар мен атқарушылық іс жүргізуге тікелей қатысуды қамтамасыз етеді;
Есептер, анықтамалар, хаттар дайындау. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында шағымдар мен өтініштерді қарауды қоса алғанда, шағым-талап жұмысы бойынша есептерді, анықтамалар мен хаттарды әзірлеуді, жасауды және талдауды жүзеге асырады;
Азаматтардың, органдар мен ұйымдардың сауалдары мен өтініштерін қарау. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында Компанияға келіп түскен азаматтардың, органдар мен ұйымдардың өтініштерінде қамтылған жауаптарды дайындауды, сондай-ақ хаттарға, сұрау салуларға және өзге де ақпаратқа талдау мен заңдық бағалау жүргізуді жүзеге асыруды бақылау;
Компанияның құқықтық тәуекелдерін азайту. Компания қызметін құқықтық сүйемелдеу шеңберінде компанияның құқықтық тәуекелдерін барынша азайту мақсатында Қазақстан Республикасы заңнамасының және(немесе) Компанияның ішкі құжаттарының талаптарына бұзушылықтарды және(немесе) сәйкессіздіктерді анықтайды;
Құқықтық және консультациялық көмек. Компания қызметкерлеріне Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және Компания мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында Компания қызметіне қатысты Қазақстан Республикасының заңнамасын қолдану мәселелері бойынша құқықтық және консультациялық көмек көрсету;
Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі, техникалық/экономикалық білім. Сәулет, қала құрылысы және құрылыс саласында тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе кәсіби сертификаттаудың/аттестаттаудың болғаны жөн. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі.
Лауазымдық міндеттері:
1. Құрылыс барысын бақылау. Ситуациялық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізу мерзімдерін, құнын, келуін, қарауын, енгізілуін қоса алғанда, Компания жасасқан шарттар бойынша объектілер құрылысының барысын бақылауды жүзеге асырады.
2. Жылжымайтын мүлікті қабылдау. Жылжымайтын мүлік объектілерін қабылдау жөніндегі комиссияларға қатысады.
3. Инвестициялық жобалар мен субсидиялау жобаларының құрылысына Мониторинг жүргізу. қаражаттың мақсатты пайдаланылуын мониторингтеу, жобалау-сметалық құжаттаманың мерзімдері мен сәйкестігін мониторингтеу.
4. Құрылыс бөлігінде мемлекеттік бағдарламалардың орындалу мониторингі. Объектілерге бару үшін іссапарды, ахуалдық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізуді қоса алғанда, жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік бағдарламалардың орындалуына мониторингті жүзеге асырады.