Бос орындар Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

Мамандандыру
Информационные технологии
Бухгалтерия и Финансы
Юристы
Проекты
Прочее
Жұмыс уақыты
70 бос орын
25.06.2025 19:21:38

Маман (АТ тәуекел менеджері) Тәуекел менеджменті департаменті

Біліктілік талаптары: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/IT білім/математикалық білім.

Лауазымдық міндеттері:1) Ішкі құжаттарды әзірлеу/жаңарту. Ақпараттық технологиялар тәуекелдерін және ақпараттық қауіпсіздік тәуекелдерін басқару саясаты мен рәсімдерін әзірлеуге және жаңартуға қатысу. Бизнес-процестерді, оларға тән тәуекелдерді және бақылауларды анықтау әдістемесін жаңарту;

2) Тәуекел картасын жасау және қалыптастыру. Ақпараттық технологиялар мен ақпараттық қауіпсіздік тәуекелдер картасын әзірлеу және қалыптастыру, ақпараттық технологиялар мен ақпараттық қауіпсіздік тәуекелдерінің деңгейін бақылау және бағалау процесіне қатысу;

3) Тәуекелдерді басқару
департаментінің деректер базасын қолдау. Деректерді тексеру: мәліметтердің
дұрыстығын, толықтығын және өзектілігін қамтамасыз ету. Серверлер мен деректер
қорының күйін жүйелі түрде тексеру. Ішкі жүйелер мен сыртқы деректер сияқты
әртүрлі көздерден алынған ақпаратты біріктіру
знания о функционировании информационных и телекоммуникационных систем, систем обеспечения информационной безопасности
Полный день
25.06.2025 16:19:38

Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық
/математикалық/гуманитарлық білім және
(немесе) ақпараттық технологиялар
саласындағы білім.

Лауазымдық міндеттері:
Жобаны
басқару жоспарын әзірлеуге
қатысу, жобаларды әзірлеу мен
іске асыруды қамтамасыз ету және жобадағы
рөлге сәйкес
өзге де функциялар;

Сатып алуды ұйымдастыру және комиссияларға қатысу;

Сатып алу порталы арқылы жасалған шарттардың мониторингі және оларды орындамау бойынша сатып алу бастамашыларын хабардар ету;

Сатып алу порталында шарттардың
орындалуы / өзгертілуі
/ бұзылуы
туралы мәліметтерді енгізу
ответственность
Полный день
24.06.2025 23:21:38

Жобалар мониторингі департаментінің бас маманы

Біліктілік талаптары:
Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі техникалық/экономикалық білім. Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

Лауазымдық міндеттері:
- Құрылыс барысын бақылау. Ситуациялық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізу мерзімдерін, құнын, келуін, қарауын, енгізілуін қоса алғанда, Компания жасасқан шарттар бойынша объектілер құрылысының барысын бақылауды жүзеге асырады;

- Кепілдік беру объектілері бойынша құрылыс барысын мониторингілеу және бақылау, қаражаттың мақсатты пайдаланылуын бақылау және Компания жасасқан кепілдік беру туралы шарттар бойынша контрагенттердің қаржылық жағдайына мониторинг жүргізу, оның ішінде мерзімдері, құны, бару, тексеру, объектілер бойынша деректерді ахуалдық орталыққа енгізу;

-Е-Qurylys жүйесінде инжинирингтік компаниялардың ай сайынғы есептерін Ф2,3 актілерінің құжаттарын тексере отырып, жобалау-сметалық құжаттаманың, банк үзінділерінің, үлескерлер бойынша есептердің ведомостері бойынша жобалау-сметалық құжаттамамен салыстыра отырып қарау;

-Е-Qurylys жүйесінде кешенді құрылыс салу бойынша инвестициялық жобалар құрылысының мониторингі. Нысандарға бару үшін іссапарды қоса алғанда, қаражаттың нысаналы пайдаланылуына Мониторинг жүргізу, жобалау-сметалық құжаттаманың мерзімдері мен сәйкестігіне мониторинг жүргізу, ахуалдық орталыққа объектілер бойынша деректерді енгізу.
Умение расставлять приоритеты в организации работы
Полный день
24.06.2025 17:34:37

Бюджеттік жоспарлау департаментінің менеджері

Лицензияларға, сертификаттарға және т.б. талаптар: CIMA сертификаты немесе басқа баламалары қажет.

Кәсіби жұмыс тәжірибесі (ұзақтығы, ауданы, саласы және т.б.):
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 2 (екі) жыл және/немесе жұмыс тәжірибесі
- кемінде 1 (бір) жыл жұмыс өтілі бар Қоғамның/Компанияның еншілес ұйымдарының/Холдингтің ішкі кандидаттары үшін жұмыс тәжірибесі.

Бұл талаптар шетелдік жоғары оқу орнын/Назарбаев Университетін магистратура бағдарламасы бойынша бітірген немесе «Болашақ» бағдарламасы бойынша бітірген (жұмыс тәжірибесін талап етпейтін) үміткерлерге қолданылмайды.

Жеке қасиеттер:
- нәтижеге назар аудару;
- ашық қарым-қатынас;
- аналитикалық ойлау;
- себепке / компанияға берілгендік.

Тіл білу (қажет болған жағдайда): мемлекеттік тілді білу

Жоғары сапалы персоналды таңдау үшін маңызды қосымша ақпарат:
1) лауазымның мамандығына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу, сондай-ақ осы лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім.

2) Қоғамның қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;

3) Басқарма қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (ережелер, құжаттар, іс-шаралар);

4) кәсіпорынның қызметін жоспарлау, бюджеттеу және басқару есебі;

5) кәсіпорын қызметін қаржылық-экономикалық талдау әдістерін білу;

6) шығындарды басқару негіздері мен принциптерін, бөлек есепке алуды және табыстылықты талдауды білу;

7) бюджеттеу және талдау саласындағы тәуекелдерді анықтау және басқару негіздерін білу;

8) қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарын (IFRS) білу;

9) ISO 9001 халықаралық стандарттарының талаптары.
анализ
Планирование
Бюджетирование
Полный день
24.06.2025 16:25:37

Портфельдік қорлар департаментінің бас менеджері

Кандидатқа қойылатын талаптар:

  • Жоғары кәсіптік
        (қаржы-экономикалық) білім; шетелдік жоғары білім беру ұйымы берген
        құжатпен расталған дәреженің болғаны жөн;
  • Кәсіби салада немесе лауазымның
        функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс тәжірибесі - кемінде 3
        (үш) жыл;
  • Экономикалық қызмет түріндегі
        ұйымның тиісті бейініндегі жұмыс тәжірибесі ("Бәйтерек " Ұлттық
        басқарушы холдингі" акционерлік қоғамының компаниялар тобында (бұдан
        әрі – Холдинг) және/немесе мемлекеттік басқару органдарында) - кемінде 1
        жыл;
  • Ағылшын тілін Advanced
        деңгейінде білу.

Функционалдық міндеттері:
- Сапалы инвестициялық портфельді қалыптастыру мақсатында ТИҚ құру/оған қатысу жөніндегі ұсыныстарды іріктеу және талдау процесіне қатысу;
- Қоғамның стратегиялық портфелінің жоспарлы көрсеткіштерінен ауытқуларды қадағалау және осындай ауытқулардың себептерін талдау мақсатында ТИҚ және/немесе арнайы мақсаттағы компаниялар қызметінің мониторингін және ТИҚ қатысуымен портфельдік компаниялардың инвестициялық талдауын, сондай-ақ ТИҚ қызметін жақсарту бойынша қажетті шараларды бастау және жүзеге асыру;
- Қоғам арнайы мақсаттағы компания арқылы жанама түрде қатысатын ТИҚ тиімді қатысу үшін арнайы мақсаттағы компанияның операциялық қызметін үйлестіру;
- Стресстік активтер нарығын дамыту мақсатында стресстік активтермен жұмыстар жүргізу.

Полный день
23.06.2025 16:16:38

«ҚазАгроҚаржы» АҚ Астана қаласы бойынша филиалының инженер-механигі

Үміткердің МІНДЕТТЕРІ:

кредиттік-лизингтік қызметті техникалық сүйемелдеуді жүзеге асырады;

инженерлік-техникалық құжаттаманы жүргізуді жүзеге асыру (техниканы есепке алу, мемлекеттік тіркеу және кепілдік қызмет көрсету шарттарын жасасу туралы толық ақпарат, жеткізушілердің кепілдік міндеттемелері бойынша орындалған жұмыстарды жарнамалау/қабылдау актілерін жасау, лизинг заттары мен кепіл мүлкінің мониторингі және т. б.);

жабдықтаушыдан техника мен жабдықты қабылдауды жүзеге асыру және лизинг алушыларға беру.

Бағыну деңгейі: Филиал директоры.

Жұмыс ЖАҒДАЙЛАРЫ:

Жалдау нысаны:         ҚР ЕК бойынша 3 айға дейін сынақ мерзімімен ресімдеу

Жұмыс кестесі:           9:00-дан 18:30 дейін, дүйсенбі-жұма, түскі үзіліс 12.30-ден 14.00 дейін

Демалыс:                     Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес

Ісапарлар:                   іссапарлар болуы мүмкін

Әлеуметтік пакет:        Медициналық сақтандыру

ЫҚТИМАЛ МАНСАПТЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ ӨСУ

Бұл маман үшін

Келесі саты қандай: жұмыс нәтижелеріне байланысты

Оқыту бағдарламалары: талқылануда.

ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР:

Білімі: жоғары/жоғары оқу орнынан кейінгі (техникалық/экономикалық).

Жұмыс тәжірибесі: ауыл шаруашылығы/ техникалық/экономикалық/қаржы салаларындағы жұмыс тәжірибесі 2 жылдан кем емес немесе қоғамның/холдинг компаниялар тобының құрылымдық бөлімшесінде өзге позицияда 2 жылдан кем емес. «Бакалавр», «Магистр» дәрежелері бойынша шет елдердің жоғары оқу орындарын бітірген тұлғалар үшін жұмыс тәжірибесіне талаптар қойылмай/ «Магистр» дәрежесі бойынша Қазақстан Республикасының оқу орындары.

Білуге тиіс: лауазым бейініне сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін ҚР нормативтік құқықтық актілері, сондай-ақ функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білім. Құрылымдық бөлімшенің негізгі қызметінің ерекшелігі.

В, С санатындағы жүргізуші куәлігі.

Тілдерді меңгеру:

Қазақша: міндетті

Ағылшын: құпталады          

Орыс: иә

Компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білу: компьютер мен компьютерлік бағдарламаларды білу: тәжірибелі пайдаланушы деңгейінде кеңсе бағдарламаларымен және ААЖ (ERP және Siebel CRM) жұмыс істей білу.

Нормативные правовые акты РК, регулирующие отношения в областях, соответствующих профилю должности
обязательные знания, необходимые для исполнения функциональных обязанностей
Специфика основной деятельности структурного подразделения
Полный день
23.06.2025 06:35:37

Жобалық басқару және ақпараттық технологиялар департаментінің менеджері

Менеджер келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) тиісті қызмет бағыты бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;

2) қызмет бағыты бойынша кемінде 2 (екі) жыл жұмыс өтілі;

3) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу.

1) қоғамның бизнес-процестерін оларды оңтайландыру, реинжиниринг және автоматтандыру мүмкіндіктері тұрғысынан талдау;

2) бизнес-процестердің картасын толтыру және диаграммаларды салу арқылы бизнес-процестердің сипаттамасы;

3) бизнес-процестерді талдау қорытындылары бойынша ұсынымдар әзірлеу;

4) тиімсіз, қайталама функцияларды анықтау мақсатында қоғамның бизнес-процестерінің ұйымдастырушылық дизайнын (функционалдық талдауын) жүргізу;

5) жүргізілген оңтайландырудың немесе бизнес-процестердің реинжинирингінің тиімділігін бағалау үшін мониторинг жүргізу.
Аналитические способности
навыки управления рисками
Полный день
20.06.2025 16:48:36

Құқықтық қамтамасыз ету департаментінің бас заңгері

Соттарда өкілдік ету. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында қылмыстық, азаматтық және әкімшілік істер бойынша барлық сатыдағы соттарда өкілдік етуді жүзеге асырады;

    Талап-арыз қызметі. Компаниядағы талап-арыз жұмысы бойынша барлық қажетті материалдарды дайындауды, сондай-ақ соттарда және (немесе) атқарушылық іс жүргізуде тікелей қатысуды қамтамасыз етеді. Компанияның заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында компанияның талап-арыз жұмысы мен құқық қолдану практикасының нәтижелерін талдауды және қорытуды жүзеге асырады;

     Өңірлердегі талап-арыз қызметі. Компаниядағы талап-арыз жұмысы бойынша барлық қажетті материалдарды дайындауды, сондай-ақ компанияның заңды құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында компанияның өңірлік өкілдерінің талап-арыз жұмысын үйлестіруді қоса алғанда, соттар мен атқарушылық іс жүргізуге тікелей қатысуды қамтамасыз етеді;

     Есептер, анықтамалар, хаттар дайындау. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында шағымдар мен өтініштерді қарауды қоса алғанда, шағым-талап жұмысы бойынша есептерді, анықтамалар мен хаттарды әзірлеуді, жасауды және талдауды жүзеге асырады;      

      Азаматтардың, органдар мен ұйымдардың сауалдары мен өтініштерін қарау. Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарын сақтау және компанияның мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында Компанияға келіп түскен азаматтардың, органдар мен ұйымдардың өтініштерінде қамтылған жауаптарды дайындауды, сондай-ақ хаттарға, сұрау салуларға және өзге де ақпаратқа талдау мен заңдық бағалау жүргізуді жүзеге асыруды бақылау;

Знания Конституции Республики Казахстан
Полный день
19.06.2025 15:50:36

Ұлытау облысы бойынша филиалдың бухгалтерлік есеп жөніндегі маманы (Аутстаффинг)

Жұмыс өтіліне/тәжірибесіне қойылатын талаптар:
- лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салалардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 1 (бір) жыл.

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары:

- бейіні бойынша жоғары білім: бухгалтерлік есеп және аудит/экономика/қаржы/менеджмент;
- «Қазақстан Республикасының кәсіби бухгалтері» сертификатының, ХҚЕС саласында біліктілікті арттыру курстарынан, кәсіптік оқудан өткені туралы сертификаттардың болғаны дұрыс.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:

- лауазымның мамандануына сәйкес салалардағы қатынастарды реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, сондай-ақ лауазым бойынша функционалдық міндеттерді орындау үшін қажетті басқа да міндетті білімдерді білу;
- Қабылдаушы тараптың қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері;
- Қабылдаушы тараптың қызметіне қатысты нормативтік және әдістемелік материалдар;
- құрылымдық бөлімшенің қызметіне қатысты жұмыс тәртібі (қағидалар, құжаттар, іс-шаралар);
- нарықтық қатынастар жағдайындағы бухгалтерлік есептің қазіргі заманғы әдіснамасы;
- МС ИСО 9001 халықаралық стандартының талаптары; - жоғары тұрған және қаржы органдарының қаулылары, өкімдері, бұйрықтары, оның құзыретіне жататын мәселелер бойынша салық заңнамасы; - ХҚЕС; - ХҚЕС-ке сәйкес келетін бухгалтерлік есеп шоттарының типтік жоспары және шоттардың корреспонденциясы; - құжат айналымын ұйымдастыру; - операциялардың бухгалтерлік есебі жүйесінде құжаттамалық ресімдеу және көрсету тәртібі; - қызметкердің құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының салық заңнамасын практикалық қолдануды білу; - 1С «Бухгалтерия» бағдарламасын меңгеру; - азаматтық және еңбек құқығының негіздері
- мемлекеттік тілді еркін меңгеру.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құзыреттер:
Функционалдық:
1) негізгі қағидаттарды білу
бухгалтерлік есеп: есептеу, үздіксіздік, түсініктілік, орындылық, маңыздылық, сенімділік, шынайы ұсыну, бейтараптылық, сақтық, толықтық, салыстырмалылық, уақтылылық қағидаты;
2) Қазақстан Республикасында жұмыс істеу дағдыларын
1С: Бухгалтерия;
3) үлкен массивпен жұмыс істей білу
ақпараттық технологиялардың қазіргі заманғы жүйелерін қолдана отырып;
4) талдай және болжай білу
филиалдың қаржы-шаруашылық қызметі;
5) іскерлік хат алмасу дағдыларының болуы.

«Аграрлық кредиттік корпорация» АҚ (бұдан әрі - Қоғам) Қарыз алушыларға берілген және Қарыз берушілерден алынған қарыздар бойынша кредиттік операциялардың сапалы және уақтылы есебін жүргізу, Қоғамның алынған және берілген қарыз портфелі бойынша толық ақпаратты уақтылы қалыптастыру және мүдделі тараптарға ұсыну.
Филиалдың бюджетін жоспарлау, қалыптастыру және атқару. Қойылған міндеттерді функционалдылыққа сәйкес орындау.
Исполнительность
Способность адаптироваться
Коммуникабельность
Гибкость
Организованность
Трудовая этика
Умение решать проблемы
Навыки работы с людьми
Терпение
ответственность
навыки ведения бухгалтерского и налогового учета
навыки бюджетирования;
Навыки делового общения
- стрессоустойчивость к многозадачности
Ориентация на результат
Полный день
19.06.2025 13:01:36

Кэптивті қорлар Департаментінің Бас менеджері

Міндеттері:
1) Кэптивті
  •     қорларды құру/қатысу бойынша ұсыныстарды іріктеу және талдау процесі:

- жаңа Кэптивті қорларды құру немесе қоғамның жұмыс істеп тұрған отандық және шетелдік Кэптивті қорларға қатысу бойынша ең перспективалы ұсыныстарды талдау және іріктеу;

2) Кэптивті қорлардың құрылымын қалыптастыру және негізгі шарттарын анықтау процесі, соның ішінде Кэптивті қорларға қатысу шарттарын өзгерту:

- Кэптивті қорларды құру/қоғамның Кэптивті қорларға қатысуы және олардың қызметіндегі негізгі шарттарды оңтайлы құрылымдау және анықтау, қоғамның мүдделерін барынша сақтау және қорғауды қамтамасыз ету, соның ішінде процесте тартылған тәуелсіз сарапшылардың пікірлеріне негізделген;

- Кэптивті қорларға қатысу шарттарына өзгерістер енгізу;

- қажет болған жағдайда, ұсыныстарды тәуелсіз құқықтық, қаржылық және басқа да сараптамалар/бағалау жүргізу, тәуелсіз сарапшыларды/сараптамалық/бағалау ұйымдарын іздеу және тарту;

3) Кэптивті қорлардың қызметін мониторингтеу:

- Кэптивті қорлардың және/немесе арнайы мақсаттағы компаниялардың қызметін қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес мониторингтеу;

- Кэптивті қорлар бойынша ағымдағы мәселелерді қарау үшін қоғамның уәкілетті органдарының отырыстарына материалдар дайындау;

- әлеуетті серіктестер үшін Кэптивті қорлар бойынша тиісті презентациялық материалдарды дайындау, сондай-ақ Департаменттің қызметі туралы есептілік мақсатында;

- Кэптивті қорларда қоғамның міндеттемелерін төлеу туралы хабарламаларды төлеу үшін қажетті құжаттаманы дайындау және жинау;

- Кэптивті қорлардың басқару органдарында қоғамның өкілі үшін ұсыныстар қалыптастыру;

- Кэптивті қорлардың қызметі бойынша есептерді қоғамның уәкілетті органдарының қарауына шығару;

4) Инвестициялық қызмет саласындағы басқарушы компаниялардың және қоғамның басқа да еншілес ұйымдарының қызметін мониторингтеу:

- Инвестициялық қызмет саласындағы басқарушы компаниялардың және қоғамның басқа да еншілес ұйымдарының қызметін қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес мониторингтеу;

- Инвестициялық қызмет саласындағы басқарушы компаниялардың және қоғамның басқа да еншілес ұйымдарының ағымдағы мәселелерін қарау үшін қоғамның уәкілетті органдарының отырыстарына материалдар дайындау;

- әлеуетті серіктестер үшін инвестициялық қызмет саласындағы басқарушы компаниялар мен қоғамның басқа да еншілес ұйымдары бойынша тиісті презентациялық материалдарды дайындау, сондай-ақ Департаменттің қызметі туралы есептілік мақсатында;

- Инвестициялық қызмет саласындағы басқарушы компаниялардың және қоғамның басқа да еншілес ұйымдарының басқару органдарында қоғамның өкілдері үшін ұсыныстар қалыптастыру.

5) Қоғамның Кэптивті қорларымен қатысуымен портфельдік компаниялардың инвестициялық талдауы: - Кэптивті қорлардың портфельдік компанияларын талдау, қоғамның Кэптивті қорлардың басқару органдарында өкілі үшін ұсыныстар қалыптастыру;

- Кэптивті қорлардың портфельдік компанияларын кезең-кезеңімен мониторингтеу;

- Қоғам тарапынан жоғары бақылау деңгейімен Кэптивті қорлармен сатып алынатын компаниялардың құндық талдауы;

- Қоғамның ішкі мақсаттары үшін Кэптивті қорлардың портфельдік компанияларын іріктеп құндық талдау, соның ішінде жартыжылдық бағалау үшін.

6) Мемлекеттік бағдарламалардың жобаларын іске асыруға жәрдемдесу, қоғамның мемлекеттік бағдарламаларға қатысуы:

- аналитикалық ақпарат, презентациялық материалдар дайындауға қатысу;

- Қоғам мен Кэптивті қорлардың бағдарламаларды іске асыру мониторингіне қатысу.

7) Республикалық бюджеттен қаржылық ресурстарды бөлу үшін экономикалық негіздемелерді әзірлеу мақсатында ақпарат жинау және дайындауға қатысу.

8) Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына және Директордың, Басқарушы директордың және Қоғамның Басқарма Төрағасының орынбасарының тапсырмаларына сәйкес басқа міндеттерді орындау.

9) Департаменттің басқарушылық есептілігін бақылау:

- Кэптивті қорлар мен портфельдік компаниялардың базасын құру және жүргізу бойынша бақылау;

- Реттелген басқарушылық есептіліктің уақтылы және толықтығын бақылау.

10) Республикалық бюджеттен қаржылық ресурстарды бөлу мақсатында жұмыс жүргізу, соның ішінде қаржылық-экономикалық негіздемелерді әзірлеу.

Талаптар:

  • Жоғары кәсіби
        (қаржылық-экономикалық) білім; шетелдік жоғары оқу орны берген құжатпен
        расталған дәреженің болуы артықшылық;
  • Кәсіби салада
        немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс
        тәжірибесі – қаржылық-инвестициялық салада кемінде 2 жыл және/немесе
        бірігу және сатып алу (M&A) саласында кемінде 1 жыл және/немесе
        инвестициялық банкте кемінде 1 жыл;
  • Ұйымның
        профиліне сәйкес экономикалық қызмет түрінде жұмыс тәжірибесі (қоғамдық
        акционерлік қоғам «Ұлттық басқарушы холдинг «Байтерек» (бұдан әрі –
        Холдинг) тобына және/немесе мемлекеттік басқару органдарына артықшылық
        берілмейді).

Шарттар:

  • Еңбек кодексіне
        сәйкес еңбек келісімшартын рәсімдеу;
  • Қызметкер мен
        отбасы мүшелеріне (3 адамға дейін) медициналық сақтандыру;
  • Оқыту және
        кәсіби даму;
  • Кәсіби ұжым;
  • Қоғам конкурсқа
        қатысуға байланысты кандидаттардың шығындарын (транспорт, тұру және т.б.)
        өтемейді.
Полный день
18.06.2025 23:11:36

Міндеттері:

  • Жобалар аясында шарттарды уақтылы дайындау, келісу және тиісті ресімдеу

  • Қаржыландыру құралдарының Автоматтандырылған банк ақпараттық жүйелерінде және өзге де жүйелерде техникалық сүйемелдеуін қамтамасыз ету

  • Қаржыландыру және әкімшілендіру кезеңдерінде қарыз алушының/контрагенттің қаржылық және қаржылық емес міндеттемелерін сапалы мониторингтеу (кейінгі бақылау)

  • Жобалар бойынша кредит құжаттамасын ҚР қолданыстағы заңнамасының және Банктің ішкі нормативтік актілерінің талаптарына сәйкес қалыптастыру, жүргізу және тиісті түрде сақтау

  • Кредиттік әкімшілендіру процесін жетілдіруге қатысу

Талаптары:

  • Жоғары экономикалық / қаржылық / заңгерлік білім

  • Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда, корпоративтік кредиттеуде кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі болғаны жөн

  • Ұйымның бейініне сәйкес экономикалық/қаржылық қызмет саласында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі

Навыки коммуникации, делового общения, осуществления деловой переписки
Навыки оперативного сбора, систематизации и анализа большого объема информации, и выявления причинно-следственных связей, подготовке аргументированных выводов/экспертного мнения при выполнении задач.
18.06.2025 23:04:36

Негізгі міндеттері:

·       Банктің қаржылық мақсаттарына қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін Бюджетті қалыптастыру және түзету.

·       Бюджеттің орындалуын талдау және шығындарды бақылау және артық шығындар тәуекелін азайту үшін есептілікті дайындау.

·       Банктік операциялардың экономикалық тиімділігін қамтамасыз ету мақсатында тарифтік саясат жүргізу.

·       Акционердің талаптарына сәйкес әкімшілік шығыстар бойынша лимиттерді әзірлеу, бекіту және бақылау.

·       Жоспарлау және есептілік процестерін автоматтандыру бойынша ұсыныстар дайындау.

·       Орта мерзімді жоспарлау процесін ұйымдастыру, Банктің Даму жоспарын әзірлеу, түзету және орындалуын бақылау.

Талаптар:

·       Экономика, қаржы немесе бизнес басқару саласындағы жоғары білім.

·       Бюджеттеу және тиімділікті басқару саласындағы сертификаттардың болуы құпталады.

·       Лауазымның функционалдық бағытына сәйкес кәсіби салада кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі.

·       Бюджеттеу саласында бірнеше функциялар мен процестерді жоспарлау және интеграциялау дағдылары.

·       Банктік ақпараттық жүйелермен (Colvir, 1C және т.б.) жұмыс істеу дағдылары.

·       Бюджеттеу (активтер мен пассивтерді, кірістер мен шығыстарды жоспарлау) және басқарушылық есептілікті қалыптастыру дағдылары.

• Навыки планирования и интеграции нескольких функций и процессов в области бюджетирования;
• Навыки работы с информационными банковскими системами (Colvir, 1-С и т.д.)
• Навыки в области бюджетирования
• Навыки в области формирования управленческой отчетности
18.06.2025 23:01:36

Негізгі міндеттері:

·       Ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу және өзектендіру.

·       Банктің IT инфрақұрылымын жетілдіру бойынша ұсыныстар дайындау.

·       Біліктілікті арттыру, IT саласындағы жаңа технологиялар мен тәжірибелерді зерделеу.

·       IT сервистердің (Бағдарламалық қамтамасыз ету, жабдықтар, пайдаланушыларды қолдау) үздіксіз жұмысын бақылау.

·       Пайдаланушыларға өтінімдер бойынша қызмет көрсету сапасын ұйымдастыру және бақылау.

·       Ақпараттық жүйелердегі ықтимал ақаулар туралы, сондай-ақ алаяқтық пен сыбайлас жемқорлық фактілеріне күдік болған жағдайда хабарлау.

Талаптар:

·       IT саласындағы жоғары білім.

·       ITIL, COBIT, Time management, PMP немесе PMI бойынша сертификаттардың болуы құпталады.

·       Лауазымның функционалдық бағытына сәйкес кәсіби салада кемінде 5 жыл жұмыс тәжірибесі.

·       Серверлік және пайдаланушы операциялық жүйелерін әкімшілендіру, IT инфрақұрылымы мен ақпараттық жүйелердегі инциденттерді/проблемаларды басқару, конфигурацияларды басқару дағдылары – Банктің IT инфрақұрылымының өзекті моделін әзірлеу және қолдау.

• Навыки администрирования серверных и пользовательских операционных систем, управления инцидентами / проблемами ИТ инфраструктуры и ИС, управления конфигурациями - создание и поддержка в актуальном состоянии модели IT инфраструктуры Банка.
18.06.2025 22:55:36

Негізгі міндеттері:

·       Заңды тұлғалардың кредиттік және төлем қабілеттілігін талдау, инвестициялық жобалар мен кредиттік өтінімдерді бағалау, оның ішінде қаржылық модельдеу және тиісті қорытынды дайындау.

·       Жүргізілген талдау мен анықталған тәуекелдерді ескере отырып, мәмілені құрылымдау.

·       Кредиттік талдау және мониторинг процестерін автоматтандыруға қатысу.

·       Кредиттік қызметке және процестерді оңтайландыруға байланысты ішкі құжаттарды әзірлеу және өзектендіру.

Талаптар:

·       Экономика және қаржы саласында жоғары білім.

·       Кәсіпорындардың қаржылық талдауын жүргізу, қаржылық модель құру және талдау, тәуекелдерді бағалау және басқару, мәмілелерді құрылымдау дағдылары.

·       Аналитик, тәуекел-менеджер немесе корпоративтік бизнестегі кредиттік менеджер ретінде кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

·       Күшті аналитикалық дағдылар, үлкен көлемдегі ақпаратпен жұмыс істей білу, өзіндік жұмыс, оқуға қабілеттілік, ақпаратты нақты жеткізе білу.

·       ДК-ні (Word, Excel, PowerPoint, Power BI) жоғары деңгейде пайдалану дағдылары.

Навыки проведения финансового анализа предприятий, построения и анализа финансовой модели, оценки и управления рисками, структурирования сделок
Продвинутые навыки пользования персональным компьютером (Word, Excel, Power Point, Power BI).
Сильные аналитические навыки, умение работать с большими объемами информации, самостоятельность, обучаемость, четкость изложения информации;
18.06.2025 16:50:36

Негізгі міндеттері:

·       Банктің Даму стратегиясын әзірлеу және түзету, оны Жалғыз акционермен келісу және Директорлар кеңесінің бекітуіне ұсыну.

·       Банктің Жылдық есебінің жобасын дайындау және оның бекітілуін сүйемелдеу.

·       Перспективалы салалар бойынша аналитикалық есептер дайындау.

·       ESG қағидаттарын Банктің қызметіне енгізу.

·       Тұрақты даму және ESG рейтингтері мәселелері бойынша халықаралық рейтингтік агенттіктермен және аудиторлармен өзара әрекеттесу.

Талаптар:

·       Экономика/қаржы/жобаларды басқару, экология салаларында белгілі бір бейінмен немесе дәрежемен жоғары білім.

·       Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

·       Үлкен деректер массивтерінен білім іздеу және алу үшін қолданылатын негізгі және кеңейтілген талдау әдістері мен тәсілдерін білу.

·       Статистикалық, экономикалық және қаржылық талдау әдістерін білу.

·       ДК-ні жоғары деңгейде пайдалану дағдылары (Word, Excel, PowerPoint, Power BI).

·       Экономикалық талдау үшін статистикалық бағдарламаларды пайдалану дағдылары.

• Продвинутые навыки пользования персональным компьютером (Word, Excel, Power Point, Power BI).
• Навыки владения статистических программ для экономического анализа
18.06.2025 15:45:36

Негізгі міндеттері:

·       Құқықтық тәуекелдерді анықтау және оларды азайту бойынша ұсынымдармен кредиттік жобалар бойынша заң қорытындыларын дайындау.

·       Құқықтық мәселелерді шешу үшін мемлекеттік органдармен және ұйымдармен келіссөздерге қатысу.

·       Мәміле құрылымы мен қаржыландыру шарттарын талқылау кезінде клиенттермен кездесулерге кредиттік бөліммен бірге қатысу.

·       Шетелдік заңнама мәселелері бойынша сыртқы консультанттарға техникалық тапсырмалар әзірлеу; олардың қорытындыларын техникалық тапсырмаға сәйкестігін тексеру.

·       Кредиттік қызмет мәселелері бойынша Банктің ішкі нормативтік құжаттарының жобаларын келісу.

Талаптар:

·       Жоғары заңгерлік білім.

·       Лауазымның функционалдық бағытына сәйкес кәсіби салада кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

·       Мемлекеттік және ағылшын тілдерін кәсіби деңгейде меңгеру.

·       Мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл тәжірибесі.

·       Кредиттік қызмет аясында құқықтық тәуекелдерді басқару дағдылары (идентификация, талдау, бағалау, мониторинг, шекті мәндерді белгілеу, алдын алу құралдарын әзірлеу және т.б.).

·       MS Office (Word, Excel, PowerPoint), электрондық құқықтық жүйелерді жоғары деңгейде пайдалану дағдылары.

• Навыки управления правовыми рисками, в рамках кредитной деятельности (идентификация, анализ, оценка, мониторинг, установление пределов максимальных допустимых значений, разработка инструментов предотвращения и т.д.);
• Навыки владения (продвинутый пользователь) программами MS Office (Word, Excel, PowerPoint), электронных правовых систем;
• Владение государственным и английским языками на профессиональном уровне
Полный день
18.06.2025 11:34:36

Аймақтық директор (Баку қ.)

Аймақтық директор келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) тиісті мамандық бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;

2) бөлімше қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл;

3) басшы лауазымындағы жұмыс өтілі 1 (бір) жылдан кем емес;

4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу;

5) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары.

Функциялар:

1) Қоғамның атынан байланыстар мен байланыстар орнатуға, мемлекеттік органдармен, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдармен, үкіметтік, үкіметтік емес және корпоративтік секторлардың компанияларымен, экспорттық-кредиттік агенттіктермен, сақтандыру/қайта сақтандыру компанияларымен, банктік, кредиттік және өзге де қаржы мекемелерімен, даму институттарымен және кез келген басқа экономикалық ұйымдармен өзара қатынастарда қоғамның мүдделерін білдіруге, ілгерілетуге және қорғауға ұйымдардың, шет мемлекеттің шаруашылық субъектілерінің, халықаралық ұйымдардың, одақтардың, өңірлік директордың (бұдан әрі – контрагенттер)ел аумағында/болу өңірлерінде орналасқан қауымдастықтар немесе басқа бірлестіктер (бұдан әрі-контрагенттер);

2) қоғам өнімдерін ілгерілету және әлеуетті клиенттермен ынтымақтастық орнату мақсатында іс-шараларды, Қоғам қызметкерлерінің сапарларын ұйымдастыруға, қызметтік іссапарлар өткізуге жәрдемдесуге;

3) қоғаммен коммерциялық және коммерциялық емес сипаттағы ынтымақтастық туралы құжаттар жасасу бойынша контрагенттермен жұмыс жүргізуге;

4) қоғам мен контрагенттер арасында қол жеткізілген уағдаластықтардың іске асырылуына мониторинг жүргізуге және жәрдемдесуге міндетті.

болу елінің шағын және орта бизнес субъектілерін, қоғамның өнімдері мен қызметтері саласындағы Екінші деңгейдегі банктердің өңірлік орталықтарын / филиалдарын хабардар етуді қамтамасыз ету мақсатында қызметтік іссапарларға шығу
коммуникационные навыки
Навыки продаж
Удаленная работа
17.06.2025 16:40:44

Өңірлік директор (ҚХР)

Аймақтық директор келесі біліктілік талаптарына сай болуы керек:

1) тиісті мамандық бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;

2) бөлімше қызметінің бағыты бойынша жұмыс өтілі кемінде 5 (бес) жыл;

3) басшы лауазымындағы жұмыс өтілі 1 (бір) жылдан кем емес;

4) Қоғамның қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік құқықтық актілерін білу;

5) дербес компьютермен, мамандандырылған бағдарламалармен, ақпараттық-анықтамалық бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдылары.
Управленческие навыки
Навыки продаж
финансовая грамотность
16.06.2025 15:56:36

Тәуекел менеджменті департаментінің жоба менеджері

Біліктілік талаптары:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық/заң/техникалық /математикалық/гуманитарлық білім және (немесе) ақпараттық технологиялар саласындағы білім. Жұмыс тәжірибесі кемінде 3 жыл, жобалық басқару бағыты бойынша тиісті курстардан өткені туралы сертификаттың немесе кәсіби сертификаттаудың болғаны жөн.

Лауазымдық міндеттері:

1) Ішкі құжаттарды әзірлеу/өзектендіру. Тәуекелдерді басқару бөлігінде әдіснамалық базаны әзірлейді және одан әрі оны жетілдіреді, тәуекелдерді басқару жүйесі шеңберінде әзірленген әдіснаманы бекітуді ұйымдастырады;

2) Тәуекелдерді сәйкестендіру және бағалау. Тәуекелдерді сәйкестендіру және бағалау мақсатында ішкі нормативтік құжаттар шеңберінде тәуекелдер тізілімін, тәуекелдерді басқару жөніндегі іс-шаралар жоспарын және компанияның тәуекелдер картасын жасайды және өзекті күйде ұстайды. Компанияның уәкілетті органымен тәуекелдер тізілімін, тәуекелдерді басқару жөніндегі іс-шаралар жоспарын және тәуекелдер картасын бекітуді ұйымдастырады;

3) Тәуекелдер мониторингі.Тәуекелдерді мониторингілеу мақсатында ішкі
нормативтік құжаттар шеңберінде компанияның негізгі тәуекел индикаторларының панелін жасайды және өзекті күйде ұстайды. Компанияның уәкілетті органы
тәуекелдің негізгі индикаторларының панелін бекітуді ұйымдастырады
владеть программами MS Office на уровне "продвинутого" пользователя
анализирование бизнес-процессов
Полный день
13.06.2025 14:22:36

Қаржылық жоспарлау және қазынашылық департаментінің бас маманы

Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптар:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі экономикалық/қаржылық білім. Қаржы, банк, кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі.

Лауазымдық міндеттері:

- Белгіленген нысандарға сәйкес Компанияның Даму жоспарын/бюджетін қалыптастыру;

- Компанияның Даму жоспарының/бюджетінің орындалуы бойынша ай сайынғы/тоқсан сайынғы есептерді қалыптастыру;

- Компанияның Даму жоспарын/бюджетін орындау бойынша түсіндірме жазбаларды дайындау;

- Компанияның құрылымдық бөлімшелерінен бюджеттік өтінімдерді талдау;

- Компанияның ішкі құжаттарына сәйкес басқарушылық есептілікті қалыптастыру;

- Ережелердің, нұсқаулықтардың, компанияның басқа да нормативтік материалдарының жобаларын әзірлеуге қатысу;

- Компания басшылығының басқа да тапсырмаларын орындау.
желательно наличие сертификатов CIMA, CFA или ACCA
знания Microsoft Office, Power BI;
знание основ и принципов activity-based costing (расчет себестоимости по видам деятельности)
умение построения и анализа финансовой отчетности
Полный день

Смотреть еще вакансии

Кіру