Компания "Өнеркәсіпті дамыту қоры" АҚ Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

"Өнеркәсіпті дамыту қоры" АҚ

"Өнеркәсіпті дамыту қоры" АҚ

"Өнеркәсіпті дамыту қоры" АҚ "Қазақстанның Даму Банкі" АҚ еншілес ұйымы болып табылады және "Бәйтерек "Ұлттық басқарушы холдингі"АҚ құрылымына кіреді.

Өнеркәсіпті дамыту қоры Мемлекет Басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың 2020 жылғы 11 мамырдағы тапсырмасы бойынша ұлттық экономиканың өнеркәсіптік әлеуетін дамыту мақсатында және "өнеркәсіпті дамыту қорын құру туралы"Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 18 тамыздағы № 521 қаулысымен құрылды.

2021 жылғы 27 желтоқсанда "өнеркәсіптік саясат туралы" ҚР Заңы (№ 86-VII ҚРЗ) қабылданды, ол Қордың мақсаттарын, міндеттері мен мандатын бекітті (15-бап).

Бұған дейін Қор "Қазақстанның Даму Банкі" АҚ ұсынатын инвестициялық жобаларды қаржыландыру құралдарын кеңейту мақсатында 2005 жылғы 6 қыркүйекте құрылған "ҚДБ-Лизинг"АҚ ретінде жұмыс істеген. 2020 жылғы 21 қыркүйекте "Қазақстанның Даму Банкі" АҚ Директорлар кеңесі "ҚДБ-Лизинг" АҚ фирмалық атауын "өнеркәсіпті дамыту қоры"АҚ-ға ауыстыру туралы шешім қабылдады.
Қызмет бағыттары
Промышленность
Компанияның бос жұмыс орындары
6бос орын
Договорное право 1
16.07.2025 18:16:01

Заң департаментінің бас менеджері

Қоғамды құқықтық қамтамасыз етуді жүзеге асыру, оның ішінде Компанияның қаржыландырылатын лизингтік мәмілелерін және лизингтік мәмілелер шеңберіндегі жергілікті мәмілелерді құқықтық қамтамасыз ету, құқықтық тәуекелдерді анықтау, оларды анықтау және Қоғамның лизингтік қызметінде оларды барынша азайту және жою бойынша ұсыныстар әзірлеу.
- жоғары заңгерлік білім;- кәсіби салада немесе функционалдық бағытына сәйкес салаларда
кемінде 3 позицияның бағыттары
жылдар.
Знание законодательных и иных нормативных правовых актов Республики Казахстан по вопросам финансового лизинга, налогового, таможенного, гражданского, трудового, административного, гражданско-процессуального и уголовного права, а также правоприменительной
Казначейство 1
21.07.2025 17:28:01

Қазынашылық департаментінің маманы

Міндеттері:
• Мәміле жасалған күнгі оңтайлы бағам бойынша елдердегі банкаралық нарықта валюталық операцияларды жүргізу;
• елдердегі несиелік өнімдер, хеджирлеу мәселелері бойынша банктермен келіссөздер жүргізу және мәмілелерді жасау және қолдау көрсету;
Банк мекемелерімен тарифтік саясатты бақылау және бақылау;• Банк жүйесінде жаңа өнімдерге мониторинг жүргізу және оларды жұмыста қолдану мүмкіндігі;
• Cash-Flow жоспарларын құруға қатысу;

Жоғары экономикалық, қаржылық білім;• Жұмыс тәжірибесі кемінде 3 жыл, банкте жұмыс тәжірибесі қабылданады;
• 1С 8 бойынша тәжірибелік тәжірибе;
• Банктік өнімдерді білу, хеджирлеу құралдарын білу;
• Банкаралық валюта нарығының принциптерін түсіну, валюталық операцияларды жүргізу тәжірибесі (сатып алу/сату);
Банктермен, инвестициялық қорлармен қарым-қатынас жасау тәжірибесі, инвестициялық құралдарды білу;• Арнайы қазынашылық бағдарламаларда жұмыс тәжірибесі;
• Келіссөздер жүргізу, мүдделерді қорғау қабілеті.
Ответственность; • Умение принимать быстро решения; • Уравновешенность; • Аналитический склад ума; • Пунктуальность; • Умение работать в команде; • Внимательность в деталях.
Администратор баз данных 1
21.07.2025 18:29:01

Ақпараттық технологиялар департаментінің бас менеджері

Міндеттері:
· BPM жүйесінің модульдерін әзірлеу және қолдау;

· Бизнес-процестерді жобалау және оңтайландыру;

· Ішкі және сыртқы қызметтерді біріктіру;

· Интеграциялық шешімдерді тестілеуді жүргізу;

· Техникалық құжаттаманы дайындау;

· Талаптарды техникалық талдауға қатысу.



Үміткерге қойылатын талаптар:
Кәсіби дағдылар
(міндетті):

Бағдарламалау тілдерін сенімді білу: PHP, Java, Python;· Мәліметтер қорымен сенімді жұмыс тәжірибесі;

· Объектілі-бағытталған бағдарламалау (ОБП) принциптерін білу;

· REST API, JSON API, SOAP бағдарламаларымен жұмыс істеу тәжірибесі;

· BPM жүйелерін және BPMN белгілерін пайдалану бойынша білім мен тәжірибе;

· SimBASE жүйесімен өзара әрекеттесу тәжірибесі (артықшылық болады);

· Ақпараттық технологиялар саласындағы жоғары білім (міндетті).
• Быстрая обучаемость, ответственность, аккуратность; • Инициативность, уравновешенность; • Способность эффективно работать в команде; • Развитое аналитическое мышление и умение принимать решения.
Автоматизация и управление 2
23.07.2025 18:28:02

Ақпараттық технологиялар департаментінің директоры

Білімге қойылатын талаптар (деңгей, бейінді және т.б.): жоғары, техникалық (инфокоммуникациялық технологиялар, автоматтандыру, ақпараттық жүйелерді басқару, АТ және АС бағдарламалық қамтамасыз ету)

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

1) кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық
бағыттарына сәйкес салаларда – кемінде 3 жыл

2) ұйымның бейініне сәйкес келетін экономикалық қызмет түрі бойынша (холдингтік компаниялар тобында және/немесе мемлекеттік органдарда жақсырақ) – кемінде 3 жыл

3) орындаушылар тобын басқаруда – кемінде 2 жыл

Лицензияларға, сертификаттарға және т.б. қойылатын талаптар: Ақпараттық технологиялар стандарттары, ақпараттық қауіпсіздік стандарттары, желілік технологиялар саласындағы сертификаттар

Қазақстан Республикасы заңнамасының, Қоғамның Ақпараттық технологиялар (бұдан әрі – АТ) саласындағы ішкі нормативтік құжаттарының талаптары шеңберінде АТ инфрақұрылымының үздіксіз жұмыс істеуіне, желілік инфрақұрылымның үздіксіз жұмысына және Қоғамның деректерін басқаруға жауапты.
Ақпараттық қауіпсіздік стандарттарының талаптарына сәйкес белсенді желілік жабдықты жобалауды, конфигурациялауды және басқаруды қамтамасыз етеді, Қоғамның ақпараттық қауіпсіздігін және деректерін басқаруды қамтамасыз етеді;
АТ жүйелерінің тиімді және үздіксіз жұмысын және Қоғамның үздіксіз жұмысын қамтамасыз ету мақсатында стратегиялық АТ жобаларының іске асырылуын бақылауды жүзеге асырады, АТ дамытудың стратегиялық бағытын айқындау бойынша ұсыныстар енгізеді, құрылымдық бөлімшелерге автоматтандыру саласындағы міндеттерді орындау бойынша сараптаманы қамтамасыз етеді.
Навыки администрирования информационных систем всех уровней; Навыки управления проектами; Навыки успешного внедрения сервисных продуктов и решений
23.07.2025 18:06:02

Бизнес-процестер және талдау департаментінің директоры

Білімге қойылатын талаптар (деңгей, бейінді және т.б.): жоғары білім, жақсырақ экономикалық, заңгерлік немесе қаржылық немесе техникалық (автоматтандыру, ақпараттық жүйелерді басқару)

Жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптар:

1) кәсіптік салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда – кемінде 5 жыл2) ұйымның бейініне сәйкес келетін экономикалық қызмет түрі бойынша (холдингтік компаниялар тобында және/немесе мемлекеттік органдарда жақсырақ) – кемінде 3 жыл

3) орындаушылар тобын басқаруда – кемінде 2 жыл

Басқарма базасында қалыптастырады және оның жұмысын бизнес-процестерді басқару және талдау бойынша құзыретті орталық ретінде ұйымдастырады, автоматтандырылған бизнес-процестерді пайдалану бөлігінде бөлімдер арасындағы байланыс пен үйлестіруді үйлестіреді.
Жаңа бизнес-процестерді енгізу, бизнес-процестерді автоматтандыру, Компанияның бизнес-процестерінің архитектурасын құру бойынша жұмыстарды үйлестіру, бизнес-процестерді талдау және оңтайландыруды жүргізу.
Компанияның Даму стратегиясына сәйкес бизнес мақсаттарына қол жеткізу үшін автоматтандырылған және автоматтандырылған емес бизнес-процестерді анықтау, жобалау, құжаттау және орындау бойынша қызметті үйлестіру.
Автоматтандырылған бизнес-процестерді қамтамасыз ету және Компания деректерін басқару бөлігінде BPM жүйесінің бағдарламалық қамтамасыз етуді жаңғырту бойынша Жобалық кеңсенің жұмысына қатысу.
Бизнес-процестерді автоматтандыру және осы салада жаңа технологияларды қолдану бөлігінде АТ дамуының стратегиялық бағытын анықтау бойынша ұсыныстар енгізеді.
Выявление, измерение, моделирование бизнес-процессов; Разработка критериев оценки эффективности бизнес-процессов и функций; Анализ и оптимизация бизнес-процессов
Риск менеджмент 1
28.07.2025 12:36:01

Несиелік тәуекелдер департаментінің бас менеджері

Міндеттері:

Несиелік тәуекелдерді анықтау, талдау және бағалау, оларды азайту бойынша ұсыныстар әзірлеу.

Инвестициялық жобаларға сараптамалық бағалауды дайындау.

Жобаны қаржыландыру шеңберінде сақтандыру шарттарының жобаларын сараптау және келісу.

Ішкі кредиттік рейтингті растау.

Несиелік тәуекел лимиттерін есептеу және бақылау.

Еншілес компаниялардың топтастыру белгілерін тексеру.

Ағымдағы жобалардың мониторингі.

Провизияларды есептеу процесіне қатысу.

Несиелік тәуекел туралы тұрақты есептерді дайындау.

Жобалар үшін ерте ескерту сигналдарын бақылау және бақылау.

Тәуекелдерді басқару бойынша ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеуге қатысу.

Талаптар:

Жоғары білім (экономика, қаржы)

Мамандығы бойынша кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі: несиелік тәуекелдер (ірі және орта бизнес), несиелік талдау, инвестициялық талдау.
Сильные компетенции в области анализа крупных инвестиционных проектов, проведения финансового, инвестиционного анализа, финансового моделирования. Навыки подготовки отчетов и презентаций по вопросам управления рисками Аналитические способности, критическо

Кіру