Компания "Бәйтерек" Ұлттық басқарушы холдингі" АҚ Jobs.baiterek.gov.kz

Вакансии

"Бәйтерек" Ұлттық басқарушы холдингі" АҚ

"Бәйтерек" Ұлттық басқарушы холдингі" АҚ

Біз АӨК-ні қаржы ресурстарымен қамтамасыз етудің тиімді моделі бар және заманауи технологиялар мен цифрлық шешімдерді пайдалана отырып, орнықты даму қағидаттарында бәсекеге қабілетті өндірістер мен бизнесті құруға ықпал ететін негізгі даму институтымыз..

Компанияның негізгі міндеттері


  • Ауыл кәсіпкерлігін және халықты дамытуды ынталандыру мақсатында инвестициялар тарту.
  • Аграрлық сектордың қажеттілігіне сәйкес кредиттік серіктестіктер жүйесін кеңейту және дамыту.
Қызмет бағыттары
Финансирование
Холдинг
Компанияның бос жұмыс орындары
6бос орын
Управление закупками 2
02.10.2025 17:41:02

"Бәйтерек" ҰБХ " АҚ сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызметінің бас менеджері

Үміткерге қойылатын талап:

Жоғары құқықтық және / немесе экономикалық білім.

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

Мемлекеттік сатып алу немесе квазимемлекеттік сектордағы сатып алу не Құқықтық қамтамасыз ету саласындағы жұмыс тәжірибесі-квазимемлекеттік органның субъектілері болып табылатын ұйымдарда не Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарында кемінде 3 (үш) жыл;

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

Сатып алуды жүзеге асыру, корпоративтік басқару және тәуекелдерді басқару және басқару негіздерін білу;

Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде Акционерлік қоғамдар, еңбек, Мемлекеттік мүлік мәселелері бойынша білімі;

Мемлекеттік тілді орта деңгейден төмен емес деңгейде білу.

Функционалдық міндеттері:

1) холдингтің ішкі құжаттарына сәйкес ОЖС-ға жүктелген міндеттер мен функцияларды орындау; 2) ОЖС мәселелері бойынша ішкі құжаттарды әзірлеуге қатысу, сондай-ақ оларды мерзімді талдау және жаңарту; 3) ОЖС қызметіне тән тәуекелдерді басқару бойынша ұсыныстарды бағалау және ОЖС басшысының қарауына ұсыну; 4) сатып алу туралы заңнаманың сақталуын қамтамасыз ету; 5) ООК жұмысында құпиялылықтың тиісті деңгейін қамтамасыз ету; 6) холдингте және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы тікелей немесе жанама түрде холдингке тиесілі ұйымдарда сатып алуды жүзеге асыру қағидаларының сақталуына бақылау жүргізудің белгіленген тәртібіне сәйкес ООК қызметін жоспарлауға қатысу; 7) Холдингтің құрылымдық бөлімшелері мен дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы ООК туралы Ережеге сәйкес Холдингке тікелей немесе жанама тиесілі ұйымдарды сатып алуды жүзеге асыруға жоспарлы және жоспардан тыс ішкі тексерулерді жүзеге асыруға қатысу; 8) холдингтің және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы тікелей немесе жанама түрде холдингке тиесілі ұйымдардың жұмыскерлерінің орындауы мақсатында Холдинг жоспарлайтын және (немесе) жүзеге асыратын іс-шаралардың, ООК тексерулерінің, сондай-ақ өзге де уәкілетті органдар тарапынан тексерулердің нәтижелері бойынша ұсынымдардың, талаптардың мониторингі; 9) холдингтің және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) тексеру нәтижелері бойынша қорытындыларды тиісті құжаттау және ресімдеу, тексеру барысында анықталған барлық елеулі фактілер мен кемшіліктерді көрсету, негізделген ұсынымдар әзірлеу; 10) тексеру тапсырмалары мен бағдарламаларын әзірлеу; 11) холдингтің директорлар Кеңесіне ұсыну үшін ОЖС ақпаратын, есептерін дайындау; 12) қызметкердің тиімділік карталарын (қызметтің негізгі көрсеткіштерін) сапалы және уақтылы дайындауды және ОЖС басшысына ұсынуды қамтамасыз ету; 13) өзінің лауазымдық міндеттерін тиімді атқару үшін өзінің кәсіби деңгейі мен біліктілігін арттыру; 14) 15) қызметтік тергеп-тексерулерге қатысу, ООК туралы Ережеде белгіленген тәртіппен арнайы тексерулер жүргізу; 16) сатып алу мәселелері бойынша халықаралық тәжірибені зерделеу; 17) заңнамалық, реттеушілік, Талдамалық құжаттарды зерделеу және Холдингтің ішкі рәсімдері мен құжаттарына өзгерістер енгізу жөнінде тиісті ұсыныстар шығару; 18) лауазымдық міндеттеріне сәйкес ООК басшысының тапсырмасы бойынша өзге де міндеттерді орындау.


Міндеттерді орындау үшін қажетті жеке-іскерлік құзыреттер (құзыреттердің қолданыстағы моделіне сәйкес):

* Байланыс және көшбасшылық;

* Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;

* Жұмыс процестеріне әсері;

* Жұмысты ұйымдастыру;

* Өзгерту мүмкіндігі;

* Командалық;

* Нәтиже үшін жауапкершілік;

* Даму.

Жұмыс Шарттары

* Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;

• Жалдау нысаны: еңбек шарты;

* Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;

* Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы 55А, В блогы.

*Бұл бос орын "Бәйтерек "ҰБХ"АҚ Директорлар Кеңесінің шешіміне байланысты әлеуетті болып табылады
Управление закупками
Контроль за закупками
Полный день
02.10.2025 17:37:01

"Бәйтерек "ҰБХ" АҚ сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызметінің басшысы

Кандидатқа қойылатын талап:

Жоғары заңгерлік және/немесе экономикалық білім.

Жұмыс стажына қойылатын талаптар:

Квазимемлекеттік секторда мемлекеттік сатып алу немесе сатып алу не құқықтық қамтамасыз ету саласындағы жұмыс тәжірибесі - квазимемлекеттік органның субъектілері болып табылатын ұйымдарда не Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарында кемінде 3 (үш) жыл;

Басшылық қызметтегі жұмыс тәжірибесі кемінде 3 (үш) жыл.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:

Сатып алуды жүзеге асыру, корпоративтік басқару және тәуекелдерді басқару негіздерін білу;

Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде акционерлік қоғамдар, еңбек, мемлекеттік мүлік мәселелері бойынша білу;

Мемлекеттік тілді ортадан төмен емес деңгейде білу.

Функционалдық міндеттері:

1) ОДО қызметіне басшылықты жүзеге асыру; 2) Холдингтің ішкі құжаттарына сәйкес ССО-ның жұмысын ұйымдастыруды, сондай-ақ ССО-ға жүктелген міндеттер мен функциялардың орындалуын қамтамасыз ету; 3) ОДО мақсаттарына қол жеткізу үшін оның міндеттері мен функцияларының өзектілігін мерзімді бағалауды жүзеге асыру; 4) ССО мәселелері бойынша ішкі құжаттарды әзірлеуді, сондай-ақ оларды мерзімді талдау мен жаңартуды қамтамасыз ету; 5) Холдингтің Директорлар кеңесі бекіткен ССО-ның бірыңғай қағидаттары мен рәсімдерін ССО қызметінде қолдануды қамтамасыз ету; 6) сатып алу туралы заңнаманың сақталуын қамтамасыз ету; 7) ССО қызметіне тән тәуекелдерді бағалау және оларды басқару; 8) ОДО жұмысында құпиялылықтың тиісті деңгейін қамтамасыз ету; 9) дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы тікелей немесе жанама түрде Холдингке тиесілі Холдингте және ұйымдарда сатып алуды жүзеге асыру қағидаларының сақталуына бақылау жүргізудің белгіленген тәртібіне сәйкес ЕДО қызметін жоспарлау; 10) ДСО туралы ережеге сәйкес Холдингтің құрылымдық бөлімшелеріне және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы тікелей немесе жанама түрде Холдингке тиесілі ұйымдарға жоспарлы және жоспардан тыс тексерулерді ұйымдастыру, қатысу және олардың жүзеге асырылуын бақылау; 11) тексерулерді жүргізуге қатысатын және жауапты ОДО-ның жұмыс көлемі мен қызметкерлерін айқындау; 12) тексерулер нәтижелері бойынша тиісті құжаттаудың және қорытындылардың ресімделуінің қамтамасыз етілуін, тексеру барысында анықталған барлық елеулі фактілер мен кемшіліктердің көрсетілуін, негізделген ұсынымдардың әзірленуін бақылау; 13) Холдингтің құрылымдық бөлімшелерінің басшылығымен, Холдинг басқармасымен, дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы тікелей немесе жанама түрде Холдингке тиесілі ұйымдардың басшылығымен тексерулерді ұйымдастыруға, жүргізуге және олардың нәтижелеріне байланысты мәселелер бойынша өзара іс-қимыл жасау; 14) Холдинг және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы Холдингке тікелей немесе жанама түрде тиесілі ұйымдар қызметкерлерінің ССО-ны тексеру нәтижелері бойынша ұсынымдарды, талаптарды, сондай-ақ өзге де уәкілетті органдар тарапынан тексерулерді орындау мақсатында Холдинг жоспарлайтын және (немесе) жүзеге асыратын іс-шаралар мониторингін; 15) Холдингтің және дауыс беретін акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу және одан да көп пайызы тікелей немесе жанама түрде Холдингке тиесілі ұйымдардың сатып алуды ұйымдастырудың жай-күйіне объективті бағалау, оларды жетілдіру жөніндегі ұсынымдарды ұсына отырып, Холдингтің Директорлар кеңесіне ССО-ны тексеру нәтижелері туралы ақпаратты қамтитын есептерді ұсынуды қамтамасыз ету; 16) ОДО басшысының кәсіби біліктілігін арттыру бойынша шаралар қабылдау; 17) Холдинг Директорлар кеңесінің мүшелерімен ССО құзыретіне кіретін мәселелерді талқылауға, консультацияларға бастамашылық жасау; 18) ОДО құзыреті шегінде заңды және жеке тұлғалардың, мемлекеттік органдардың хаттарын және басқа да өтініштерін олар бойынша тиісті түсініктемелер дайындай отырып, қарауды қамтамасыз ету; 19) қызметтік тексерулерге, арнайы тексерулер жүргізуге қатысу; 20) сатып алу және тәуекелдерді басқару мәселелері бойынша халықаралық тәжірибені зерделеу; 21) заңнамалық, реттеушілік, талдамалық құжаттарды зерделеу және Холдингтің ішкі рәсімдері мен құжаттарына өзгерістер енгізу жөнінде тиісті ұсыныстар енгізу; 22) ССО құзыретіне кіретін барлық мәселелер бойынша шешімдер қабылдау және Холдинг Директорлар кеңесі ССО-ға жүктеген өзге де міндеттерді орындау.


Міндеттерді орындау үшін қажетті жеке-іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделіне сәйкес):

• Коммуникация және көшбасшылық;

• Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;

• Жұмыс процестеріне әсері;

• Жұмысты ұйымдастыру;

• Өзгерістерге қабілеттілік;

• Командалық;

• Нәтиже үшін жауапкершілік;

• Даму.

Жұмыс шарттары

• Жұмыс тәртібі: толық жұмыс күні, 5/2;

• Жалдау нысаны: еңбек шарты;

• Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;

• Орналасқан жері: Астана қ., пр. Мәңгілік Ел 55А, B блогы

* Бұл бос орын "Бәйтерек "ҰБХ" АҚ Директорлар кеңесінің шешіміне байланысты әлеуетті болып табылады.
Управление закупками
Контроль за закупками
Полный день
Аудит,внутренний контроль 2
02.10.2025 17:41:02

"Бәйтерек" Ұлттық басқарушы холдингі " АҚ Ішкі аудит қызметінің басшысы

Үміткерге қойылатын талап:

Қаржы және/немесе экономика, және/немесе есеп және аудит, және/немесе Құқық, және/немесе менеджмент және/немесе ақпараттық технологиялар салаларындағы жоғары және / немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім;

Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:

(Ішкі) аудит және/немесе бақылау және (немесе) қаржы саласындағы жұмыс тәжірибесі – кемінде 7 жыл, оның ішінде квазимемлекеттік сектор субъектілері немесе лицензияланған қаржы ұйымдары болып табылатын ұйымдарда не ҚР мемлекеттік органдарында кемінде 5 жыл.

Басшы лауазымдардағы жұмыс тәжірибесі кемінде 5 (бес) жыл.

Ішкі аудиторларды іріктеу, жалдау, оқыту және оларға тиісті құзыреттерді дамытуға көмек көрсету арқылы тиімді функцияны/ішкі аудит қызметін құру және оны басқару тәжірибесі.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

ХҚЕС, ішкі аудиттің халықаралық стандарттарын және ішкі аудиттің озық практикасын, корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау негіздерін, ХҚЕС-ты білу.

ҚР НҚА, оның ішінде аудиторлық қызмет, Бухгалтерлік есеп, салық салу, Акционерлік қоғамдар, еңбек, Мемлекеттік мүлік және қаржы мәселелері бойынша білімі.

Мемлекеттік тілді және ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу.

Ішкі аудиторлар институтының келесі кәсіби сертификаттарының біреуін немесе бірнешеуін иелену: CIA, CRMA, IAP.

Пкелесі кәсіби сертификаттардың біреуінің немесе бірнешеуінің болғаны жөн: ACCA, DipIFR, CFA, CIPA. CFE, CISA, CISM.

Функционалдық міндеттері:

1) ІАҚ қызметіне басшылықты жүзеге асыру; 2) ІАҚ жұмысын ұйымдастыруды, сондай-ақ холдингтің ішкі құжаттарына сәйкес ІАҚ-қа жүктелген міндеттер мен функцияларды орындауды қамтамасыз ету; 3) өз мақсаттарына қол жеткізу үшін ІАҚ құзыретінің, міндеттері мен функцияларының өзектілігін мерзімді бағалауды жүзеге асыру; 4) Ішкі аудит және (немесе) ішкі аудит мәселелері бойынша ішкі құжаттарды әзірлеуді қамтамасыз ету 5) ІАҚ қызметінде Холдингтің Директорлар Кеңесі бекіткен ішкі аудит қағидаттары мен рәсімдерін қолдануды қамтамасыз ету; 6) ІАҚ қызметкерлерінің МЖӘ міндетті элементтерін сақтауын қамтамасыз ету; 7) ІАҚ қызметіне тән тәуекелдерді бағалау және оларды басқару; 8) ІАҚ жұмысында құпиялылықтың тиісті деңгейін қамтамасыз ету; 9) белгіленген тәртіпке сәйкес ІАҚ қызметін жоспарлау және ІАҚ стратегиясы мен аудиторлық жоспарының орындалуын бақылау; 10) ІАҚ қызметін жүзеге асыруды ұйымдастыру, қатысу және бақылау ІАҚ туралы Ережеге, ішкі аудиттің халықаралық стандарттарына және ІАҚ өзге де ішкі құжаттарына сәйкес жоспарлы және жоспардан тыс аудиторлық тапсырмалар; 11) аудиторлық тапсырмаларды орындауға қатысатын және жауапты ІАҚ жұмыскерлері мен жұмыс көлемін айқындау; 12) аудиторлық тапсырмалар бағдарламаларын әзірлеуді және бекітуді қамтамасыз ету; 13) тиісті құжаттауды — аудиторлық байқауларды қамтамасыз етуді, аудиторлық тапсырмалардың қорытындылары бойынша қорытындыларды ресімдеуді және қалыптастыруды, тексеру барысында анықталған барлық елеулі фактілер мен кемшіліктерді көрсетуді бақылау,  негізделген ұсыныстар әзірлеу; 14) Холдинг қызметінің барлық аспектілері бойынша ішкі бақылау, тәуекелдерді басқару және корпоративтік басқару жүйелерінің тиімділігін бағалауды жүзеге асыру; 15) аудиторлық тапсырмаларды ұйымдастыруға, өткізуге және нәтижелеріне байланысты мәселелер бойынша құрылымдық бөлімшелердің басшылығымен және Холдингтің және еншілес ұйымдардың басқармасымен өзара іс-қимыл жасау; 16) холдингтің қаржылық есептілігінің аудиті бойынша сыртқы аудиторлардың, ішкі бақылау, тәуекелдерді басқару және корпоративтік басқару, Ішкі аудит мәселелері жөніндегі консультанттардың және Холдинг қызметінің мәселелері жөніндегі уәкілетті (қадағалау) мемлекеттік органдардың есептерін қарауға қатысу; 17) ішкі бақылау, тәуекелдерді басқару және корпоративтік басқару жүйелерін бағалау мәселелері бойынша ішкі аудитордың, уәкілетті — (қадағалау) мемлекеттік органдардың, консультанттардың ұсынымдары бойынша ІАҚ ұсынымдарының және Холдинг іс — шараларының жоспарларының орындалуын мониторингтеу және растау; 18) аудит жөніндегі комитетке, Холдинг директорлар Кеңесіне ІАҚ есептілігін қажетіне қарай ұсынуды қамтамасыз ету; ІАҚ туралы Ережеге сәйкес; 19) мүдделер қақтығысының туындауына жол бермеу, сондай-ақ жұмыс тәжірибесімен алмасуды қамтамасыз ету мақсатында ІАҚ қызметкерлерінің міндеттерін ротациялаудың орындылығына қарай жүргізу; 20) ІАҚ қызметкерлерінің кәсіби біліктілігін арттыру жөнінде шаралар қабылдау; 21) ІАҚ қызметінің сапасына ішкі және сыртқы бағалау жүргізуді қамтамасыз ету; 22) аудит жөніндегі комитеттің, кеңестің мүшелерімен консультацияларға, талқылауларға бастамашылық жасау сондай-ақ ІАҚ құзыретіне кіретін мәселелер бойынша Директорлар кеңесінің және (немесе) аудит жөніндегі комитеттің отырысын шақыру; 23) ішкі аудит, сондай-ақ ішкі бақылау, тәуекелдерді басқару және корпоративтік басқару процестерін жетілдіру мәселелері бойынша консультация беру, ұсынылған консультациялық қызметтер негізінде қабылданған басқарушылық шешімдер үшін ІАҚ жауапкершілігін қабылдауды болдырмайды; 24) заңды және жеке тұлғалардың, мемлекеттік органдардың хаттары мен басқа да өтініштерін олар бойынша тиісті түсіндірмелер дайындай отырып, олардың қаралуын қамтамасыз ету 25) қызметтік тергеп-тексерулерге қатысу, ІАҚ туралы Ережеде белгіленген тәртіппен арнайы тексерулер жүргізу; 26) холдингтің жаңа өнімдерін немесе қызметтерін енгізу және онымен байланысты қосымша тәуекелдерді бағалау туралы мәселелерді талқылауға қатысу 27) ішкі аудит, тәуекелдерді басқару, ішкі бақылау және корпоративтік басқару мәселелері бойынша халықаралық тәжірибені зерделеу; 28) заңнамалық, реттеушілік, Талдамалық құжаттарды, ЖПҚБ-дағы өзгерістерді, қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарын зерделеу және тиісті Холдингтің ішкі рәсімдері мен құжаттарына өзгерістер енгізу бойынша ұсыныстар; 29) ІАҚ құзыретіне кіретін барлық мәселелер бойынша шешімдер қабылдау және Холдингтің аудит жөніндегі комитеті және (немесе) директорлар Кеңесі ІАҚ-ға жүктеген өзге де міндеттерді орындау.


Міндеттерді орындау үшін қажетті жеке-іскерлік құзыреттер (құзыреттердің қолданыстағы моделіне сәйкес):

* Байланыс және көшбасшылық;

* Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;

* Жұмыс процестеріне әсері;

* Жұмысты ұйымдастыру;

* Өзгерту мүмкіндігі;

* Командалық;

* Нәтиже үшін жауапкершілік;

* Даму.

Жұмыс Шарттары

* Жұмыс режимі: толық жұмыс күні, 5/2;

• Жалдау нысаны: еңбек шарты;

* Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;

* Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы 55А, В блогы.

*Бұл бос орын әлеуетті болып табылады және "Бәйтерек "ҰБХ"АҚ Директорлар Кеңесінің шешіміне байланысты
Аудит
Внутренний аудит
управление рисками
Финансовая отчетность
Полный день
02.10.2025 17:39:01

"Бәйтерек" Ұлттық басқарушы холдингі " АҚ Ішкі аудит қызметінің ішкі аудиторы

Лауазымдық нұсқаулықтан негізгі лауазымдық міндеттер:

1) ІАҚ жұмысына, сондай-ақ ІАҚ жұмысын регламенттейтін бекітілген ішкі құжаттарға және ІАҚ міндетті элементтеріне сәйкес ІАҚ-ға жүктелген міндеттер мен функцияларды орындауға қатысу; 2) ІАҚ-ның ішкі аудиті және (немесе) қызметі мәселелері, сондай-ақ оларға өзгерістер және (немесе) толықтырулар бойынша ішкі құжаттарды әзірлеуге қатысу; 3) ІАҚ қызметіне тән тәуекелдерді басқару бойынша ұсыныстарды бағалау және ІАҚ басшысының қарауына ұсыну; 4) ІАҚ жұмысында құпиялылықтың тиісті деңгейін қамтамасыз ету; 5) ішкі аудитті жүргізудің белгіленген тәртібіне сәйкес ІАҚ қызметін жоспарлауға қатысу және ІАҚ аудиторлық жоспарын орындауға қатысу; 6) бекітілген ІАҚ аудиторлық жоспарына сәйкес аудиторлық тапсырмаларды орындау және (немесе) орындауға қатысу; 7) еншілес ұйымдардағы (синергетикалық) аудиторлық тапсырмаларды орындау және (немесе) қатысу 8) ішкі бақылау, тәуекелдерді басқару және корпоративтік басқару жүйелерінің тиімділігін кешенді бағалауды жүзеге асыру және (немесе) оған қатысу; 9) ІАҚ туралы Ережеге сәйкес жоспардан тыс аудиторлық тапсырмаларды орындау; 10) аудиторлық тапсырманы, ақпарат пен дәлелдемелерді, аудиторлық байқауларды талдау және бағалау нәтижелерін тиісінше құжаттауды қамтамасыз ету, қорытындыларды ресімдеу, тексеру барысында анықталған барлық елеулі фактілер мен кемшіліктерді көрсету, негізделген ұсынымдарды әзірлеу, аудиторлық тапсырманың қорытындылары бойынша қорытындыларды қалыптастыру тапсырмалар; 11) ішкі аудиттің халықаралық стандарттарының және ІАҚ ішкі құжаттарының талаптарына сәйкес аудиторлық тапсырма бағдарламасын әзірлеуді және аудиторлық тапсырманың нәтижелері туралы қорытынды хабарламаларды қалыптастыруды қоса алғанда, ІАҚ басшысы тағайындауы бойынша аудиторлық тапсырма басшысының міндеттері мен функцияларын орындау; 12) холдингтің қаржылық есептілігінің аудиті бойынша сыртқы аудиторлардың, ішкі бақылау, тәуекелдерді басқару, Корпоративтік басқару және ішкі аудит мәселелері жөніндегі консультанттардың және Холдинг қызметінің мәселелері жөніндегі уәкілетті (қадағалау) мемлекеттік органдардың есептерін қарауға қатысу; 13) ІАҚ ұсынымдарының және сыртқы аудитордың, уәкілетті — (қадағалау) мемлекеттік органдардың, ішкі бақылау жүйелерін бағалау, тәуекелдерді басқару, ішкі аудитті корпоративтік басқару мәселелері жөніндегі консультанттардың ұсынымдары бойынша Холдингтің іс-шаралар жоспарларының орындалуын мониторингтеу және растау; 14) басқармаға, Комитетке ұсыну үшін ІАҚ ақпаратын, есептерін дайындау 15) өзінің лауазымдық міндеттерін тиімді атқару үшін өзінің кәсіби деңгейі мен біліктілігін ұдайы арттыру; 16) ІАҚ басшысына қызметкер қызметінің негізгі көрсеткіштерінің карталарын сапалы және уақтылы дайындауды және ұсынуды қамтамасыз ету; 17) Ішкі аудит, сондай-ақ ұсынылған консультациялық қызметтер негізінде қабылданған басқарушылық шешімдер үшін ІАҚ жауапкершілігін қабылдауды болдырмайтын корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау процестерін жетілдіру мәселелері бойынша консультация беру; 18) қызметтік тергеуге қатысу, ІАҚ туралы Ережеде белгіленген тәртіппен спедиалды тексерулер жүргізу; 19) Ішкі аудит, тәуекелдерді басқару, ішкі бақылау және корпоративтік басқару мәселелері бойынша халықаралық тәжірибені зерделеу; 20) заңнамалық, реттеушілік, Талдамалық құжаттарды, ХЕҰ-дағы өзгерістерді, қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарын зерделеу және Холдингтің ішкі рәсімдері мен құжаттарына өзгерістер енгізу жөнінде тиісті ұсыныстар шығару; 21) Ішкі аудит, тәуекелдерді басқару, ішкі бақылау және корпоративтік басқару мәселелері ІАҚ құзыреттері; 22) Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес Холдингтің Басқарма төрағасының (не ол уәкілеттік берген тұлғаның) бұйрығы негізінде еңбекке уақытша жарамсыздық, іссапарда, еңбек демалысында болу себебі немесе өзге де себептер бойынша ІАҚ басшысының міндеттерін уақытша болмаған кезеңде орындау.


Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары (лауазымдық нұсқаулықтан):
Қаржы және (немесе) экономика, және (немесе) есеп және аудит, және (немесе) Құқық және (немесе) менеджмент салаларында жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар;


Келесі сертификаттардың біреуі немесе бірнешеуі және (немесе) сертификаттары болған жөн: CIA, CRMA, IAP, ACCA, CFA, CIPA, DipIFR, CIPA, CFE, CIS, CISM.


Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

МЖӘ, корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау негіздерін, қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарын және (немесе) ақпараттық технологияларды, ақпараттық қауіпсіздікті басқару стандарттарын білу;

Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудиторлық қызмет, Акционерлік қоғамдар, бухгалтерлік есеп, салық салу, еңбек, Мемлекеттік мүлік және қаржы мәселелері бойынша білімі;

Мемлекеттік тілді және ағылшын тілін орта деңгейден төмен емес деңгейде білу;

Міндеттерді орындау үшін қажетті жеке-іскерлік құзыреттер (құзыреттердің қолданыстағы моделіне сәйкес):

Байланыс және көшбасшылық;
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
Жұмыс процестеріне әсері;
Жұмысты ұйымдастыру;
Өзгеру қабілеті;
Командалық;
Нәтиже үшін жауапкершілік;
Даму.
Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:
Мынадай салалардың бірінде жұмыс тәжірибесі: (ішкі) аудит және (немесе) бақылау, бухгалтерлік есеп, қаржы, құқық - кемінде бес жыл;

Жұмыс Шарттары
Жұмыс режимі: толық уақыт, 5/2;
Жалдау нысаны: еңбек шарты;
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы 55А, В блогы.

*Бұл бос орын әлеуетті болып табылады және "Бәйтерек "ҰБХ"АҚ Директорлар Кеңесінің шешіміне байланысты
Аудит
Внутренний аудит
Внутренний контроль
Полный день
Аудит 1
02.10.2025 17:39:02

"Бәйтерек "Ұлттық басқарушы холдингі"АҚ Ақпараттық технологиялар аудиторы

Лауазымдық нұсқаулықтан негізгі лауазымдық міндеттер:

АТ және АҚ жүйелерінің тиімділігін тексеру, талдау және бағалау, Ақпараттық жүйелерді бағалау бойынша аудиторлық тапсырмаларды жүргізу; аудиторлық тапсырмаларды жүргізуге, ат және АҚ тәуекелдерін талдау мен бағалауға және бизнес-процестердің ат-бақылауларын тестілеуге қатысу; ат-аудит жүргізу және (немесе) еншілес ұйымдарда (синергетикалық) ат-аудиттерге қатысу Бекітілген ІАҚ аудиторлық жоспарына сәйкес холдинг; ІАҚ, сыртқы аудиторлар мен АТ және АҚ саласындағы тексеруші органдардың ұсынымдарының орындалуына мониторинг жүргізу; ат және АҚ жүйелерінің аудиттері мәселелері бойынша ІАҚ және ЕҰ-ға әдіснамалық қолдау көрсету; Холдингтің ат және Ақ аудиттерінің нәтижелері бойынша сыртқы аудиторлардың есептерін және қажет болған жағдайда оған дейінгі есептерді қарауға қатысу.


Бос лауазымға қойылатын біліктілік талаптары (лауазымдық нұсқаулықтан):
Ақпараттық технологиялар және (немесе) ақпараттық қауіпсіздік саласындағы салаларда жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім.

Лицензиялардың, сертификаттардың болуына қойылатын талаптар:
Ақпараттық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы келесі кәсіби сертификаттардың бірі немесе бірнешеуі – CISA (Certified Information Systems Auditor), CISM (Certified Information Security Manager).

Келесі сертификаттардың және (немесе) сертификаттардың біреуінің немесе бірнешеуінің болғаны дұрыс:
CIA (Certified Internal Auditor), СОВИТ (Control Objectives for Information and Related Technology), CRISC (certified in Risk and Information systems Control), CISSP (Certified Information Systems Security Professional), CGEIT (certified in the governance of enterprise IT), CSX-P (Cybersecurity Practitioner Certification), CDPSE (Certified Data Privacy Solutions Engineer) немесе ішкі аудит, ақпараттық технологиялар аудиті және ақпараттық қауіпсіздік саласындағы өзге де халықаралық танылған сертификат.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

МЖӘ білімі, негіздері
корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі
ISO/IEC 27001 (ақпараттық қауіпсіздікті басқару
Systems), COBIT әдіснамасы (бақылау нысандары үшін
Information and Related Technology) және басқа да халықаралық стандарттар
Ақпараттық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздік салалары (аудит) ;
Нормативтік құқықтық актілерді білу
Оның ішінде аудиторлық қызмет мәселелері бойынша,
Акционерлік қоғамдар, ақпараттандыру және ақпараттық қауіпсіздік;
Мемлекеттік тілді білу және
ағылшын тілі орта деңгейден төмен емес.
Міндеттерді орындау үшін қажетті жеке-іскерлік құзыреттер (құзыреттердің қолданыстағы моделіне сәйкес):

Байланыс және көшбасшылық;
Аналитикалық ойлау және шешім қабылдау;
Жұмыс процестеріне әсері;
Жұмысты ұйымдастыру;
Өзгеру қабілеті;
Командалық;
Нәтиже үшін жауапкершілік;
Даму.
Жұмыс өтіліне қойылатын талаптар:
Ақпараттық технологиялар және (немесе) ақпараттық қауіпсіздік және (немесе) ақпараттық технологиялар аудиті, ақпараттық қауіпсіздік саласындағы жұмыс тәжірибесі-кемінде 5 жыл.

Жұмыс Шарттары
Жұмыс режимі: толық уақыт, 5/2;
Жалдау нысаны: еңбек шарты;
Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
Орналасқан жері: Астана қ., Мәңгілік Ел даңғылы 55А, В блогы.

*Бұл бос орын әлеуетті болып табылады және "Бәйтерек "ҰБХ"АҚ Директорлар Кеңесінің шешіміне байланысты
Аудит
Внутренний аудит
Контроль
Полный день
Автоматизация и управление 1
06.10.2025 17:51:01

Цифрландыру департаментінің бас менеджері

Лауазымның мақсаты:
ҚР заңнамасының, Холдингтің ақпараттық технологиялар (бұдан әрі - АТ) саласындағы ішкі нормативтік құжаттарының талаптары шеңберінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, Холдингтің стратегиялық мақсаттарға қол жеткізуіне жәрдемдесуге жауап береді.

Кандидатқа қойылатын талап:
Ақпараттық/телекоммуникациялық технологиялар саласындағы жоғары білім.
ITIL/COBIT/IPMA/PMP және/немесе BPM/ERP/CRM жүйелері бойынша деңгей сертификаттарының болуы артықшылық болып табылады.

Жұмыс стажына қойылатын талаптар:
Кәсіби салада немесе лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда кемінде 5 жыл.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білімдер:
Акционерлік қоғамдар туралы ҚР заңнамасын білу; АКТ қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін; акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға қолданылатын уәкілетті органдардың бұйрықтарымен бекітілген ережелерді; АТ саласындағы қазақстандық және халықаралық стандарттарды; "Бәйтерек "ҰБХ" АҚ-да тауарларды, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын; Қауіпсіздік техникасы және еңбекті қорғау нормалары; Холдингтің АТ саласындағы ішкі ЖҰТ; Холдингтің қаржы-шаруашылық қызметі; АТ жобаларын басқару саласында.

Міндеттерді орындау үшін қажетті дағдылар:
Ақпараттық жүйелерді әкімшілендіру дағдылары; жобаларды басқару; сервистік өнімдер мен шешімдерді табысты енгізу; жобалау-техникалық, пайдалану және нормативтік құжаттаманы әзірлеу; сатып алу рәсімдеріне қатысу, бюджеттерді қалыптастыру, іскерлік хат алмасу тәжірибесі.

Функционалдық міндеттері:
• Холдингтің негізгі бизнес-процестерін автоматтандыруды қамтамасыз ету;
• Ақпараттық технологиялар мәселелері бойынша ішкі, мемлекеттік немесе өзге де жұмыс топтарын ұйымдастыру және/немесе қатысу;
• Ақпараттық технологиялар мәселелері бойынша жеке және заңды тұлғалармен өзара іс-қимыл;
• Ақпараттық технологияларға байланысты ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу;
• Ақпараттық технологиялар мәселелері бойынша еншілес ұйымдармен өзара іс-қимыл;
• Ақпараттық технологияларды дамыту бөлігінде Холдингтің еншілес ұйымдарының қызметін үйлестіру.

Міндеттерді орындау үшін қажетті жеке-іскерлік құзыреттер (қолданыстағы Құзыреттер моделіне сәйкес):
Коммуникация және көшбасшылық; талдамалық ойлау және шешім қабылдау; жұмыс процестеріне әсері; жұмысты ұйымдастыру; өзгерістерге қабілеттілік; командалық; нәтиже үшін жауапкершілік; даму.

Жұмыс шарттары:
• Жұмыс тәртібі: толық жұмыс күні, 5/2;
• Жалдау нысаны: еңбек шарты;
• Әлеуметтік пакет: медициналық сақтандыру;
• Орналасқан жері: Астана қ., пр. Мәңгілік Ел 55А, B блогы
Информационные технологии
Администрирование
Информационная безопасность
Автоматизация и управление
Полный день

Кіру